Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Mooie toevoeging aan de collectie :) . Die camo CSKA blijft toch wel nice 8) .

Voetbal met een ei :P . Eindelijk van gekomen, met witte kraag zoals ik ze mooier vind en nog zonder sponsor die tegenwoordig (ook) de internationale rugby shirts vervuilen ... Hierin ook het WK in 2011 gewonnen, alleen met een WK variant (met WK logo en Adidas logo naar het midden verplaatst).

Afbeeldingslocatie: http://i233.photobucket.com/albums/ee126/apis4/IMG_3755_zpsnihodbav.jpg

Logo
Afbeeldingslocatie: http://www.nbr.co.nz/sites/default/files/styles/article_full_300w/public/story_imgs/ABs_AIG.jpg?itok=DodpFo75

En toen werd het ... omkaderd logo :F (al is dit niet het beste voorbeeld, omkaderde hier is een Maori All Blacks shirt van hetzelfde seizoen ipv opvolger)

Afbeeldingslocatie: http://sia1.subirimagenes.net/img/2013/10/14/131014040907155727.jpg

En als klap op de vuurpijl 8)7 (nog 10 graden erger dan een logo over Real's 3e van dit jaar :+ )

Afbeeldingslocatie: http://preview.thenewsmarket.com/Previews/ADID/StillAssets/350239.jpg

Het WK shirt is sponsorloos zag ik maar wel weer ontsierd door het WK logo ...

[ Voor 54% gewijzigd door apis29 op 17-07-2015 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Laatst online: 19:33
Hele mooie shirts, vooral die van de All Blacks :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
Mosin schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 00:23:
Hele mooie shirts, vooral die van de All Blacks :D
Dat zijn ze allemaal :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Er poste nog iemand anders wat |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Ik ben er trouwens heel erg over aan het twijfelen om op mijn Duitsland WK 2010 uit shirt, Ballack of Müller te plaatsen. Müller was top scoorder van het toernooi terwijl Ballack er niet in mee deed. Er staat wel Ballack bedrukking voor het 2008 shirt, dus ik denk dat ik zei beiden bestel. Helaas heb ik alleen dat shirt dan weer niet... :/

Staat trouwens allemaal op Subsidesports.nl

[ Voor 6% gewijzigd door Mosin op 17-07-2015 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Mosin schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 23:14:
Ik ben er trouwens heel erg over aan het twijfelen om op mijn Duitsland WK 2010 uit shirt, Ballack of Müller te plaatsen. Müller was top scoorder van het toernooi terwijl Ballack er niet in mee deed. Er staat wel Ballack bedrukking voor het 2008 shirt, dus ik denk dat ik zei beiden bestel. Helaas heb ik alleen dat shirt dan weer niet... :/

Staat trouwens allemaal op Subsidesports.nl
Müller natuurlijk, debuut op een eindtoernooi en meteen goed. Al had ik hem zelf voor het thuisshirt 'gereserveerd' destijds en Özil voor het uitshirt. Persoonlijk vind ik het wel een (idee voor een) thema om van spelers het shirt van hun eerste eindtoernooi te verzamelen. WK 2010 opties: Müller Özil, Kroos iig
EK 2012: Hummels, Götze, Reus, Schürrle, ... (nog een paar iig)
WK 2014 maak je dan maar weer een uitzondering van op het thema en doe je bijv. een Lahm als memento aan hun hoogtepunt (zoveel debutanten waren er trouwens ook niet geloof ik).
Ben zelf ook nog aan het kijken of ik Reus kan krijgen voor uitshirt 2012, Hummels is er nog wel die ik oorspronkelijk wilde nemen. Götze is meer iets voor het thuisshirt (imo) ...

[ Voor 7% gewijzigd door apis29 op 18-07-2015 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Ja precies. Müller heeft meer waarde op het shirt. Ik zou graag Lahm zien op het 2012 uit shirt, omdat ik het zo'n origineel ding vind en Lahm ook wel zo'n klassieke voetballer lijkt. Mocht ik Lahm er niet opzetten, dan zal het ook wel Reus worden. Thuis shirt heb ik al met Götze erop gelukkig.

Özil is ook een mooie voor het uit shirt. De bedrukking is gewoon mooi en ik heb liever 13 erop, omdat ik er zelf ook altijd mee speel. Iets makkelijkere keuze dus.

Thuis shirt van 2014 heb ik nog niet, maar daar ben ik over aan het twijfelen. Götze of Lahm inderdaad. Lahm is gewoon een uitzonderlijke speler en betekende ook veel op het WK, terwijl Götze zelf toegaf niet echt een goed toernooi te hebben gespeeld.
Uit shirt bewaar ik dan weer voor Kroos. Die speelde de wedstrijd van zijn leven tegen Brazilië.

In ieder geval wel een leuk idee om dat met debuterende spelers te doen. Een klasgenoot speelt bij Fortuna Sittard en lijkt de weg omhoog te vinden. Hij beloofde mij een shirt, dus ik hoop op een van zijn eerste shirts, mocht hij debuteren in het eerste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe ''truijkes'' van Anderlecht zijn ook heerlijk hoor :9~ :

Afbeeldingslocatie: http://static1.hln.be/static/photo/2015/7/6/11/20150719193642/media_xl_7879421.png

Al vond ik die van vorig seizoen ook zalig, met die diagonale streep à la River Plate:

Afbeeldingslocatie: http://www.sport.be/media/photos/fotospecial/12056/supercup7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:58
Net één klik verwijderd geweest van een authentic all-star 2015 shirt... Maar die 165 euro om hem bij mij thuis te krijgen was me toch te gortig... Voor de stadium versie gaan is een optie... Maar dan is hij nog steeds niet goedkoop... Plus dat authentic wel echt mooi spul is...
Ik verwacht hem eigenlijk niet goedkoop op EBay ofzo... Dus ik slaap er nog wat nachtjes over.

Edit: Maarja... Een authentic NL shirt kost ook 120 euro...

[ Voor 7% gewijzigd door Pyramiden op 20-07-2015 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Pyramiden schreef op maandag 20 juli 2015 @ 21:34:
Net één klik verwijderd geweest van een authentic all-star 2015 shirt... Maar die 165 euro om hem bij mij thuis te krijgen was me toch te gortig... Voor de stadium versie gaan is een optie... Maar dan is hij nog steeds niet goedkoop... Plus dat authentic wel echt mooi spul is...
Ik verwacht hem eigenlijk niet goedkoop op EBay ofzo... Dus ik slaap er nog wat nachtjes over.

Edit: Maarja... Een authentic NL shirt kost ook 120 euro...
10% nieuwsbriefkorting :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
Ik ben bang dat je me over de streep getrokken hebt >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Monaco uitshirt ziet er goed uit dit jaar!

Afbeeldingslocatie: http://www.prodirectsoccer.com/productimages/V3_1_Main/108391.jpg
Afbeeldingslocatie: http://3.bp.blogspot.com/-rd8zE9Kzu_8/Va9Z-oBQP5I/AAAAAAAAoHM/PZ7a5ukpCwI/s738/as-monaco-15-16-away-kit%2B%25281%2529.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DVvmtZ6.jpg
Heftig brute shirts en vooral die zwarte! :D Daar wil ik wel eentje van hebben met eigen bedrukking.

[ Voor 10% gewijzigd door Mosin op 23-07-2015 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjamin19
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 29-07 19:22
Mosin schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 11:43:
[afbeelding]
Heftig brute shirts en vooral die zwarte! :D Daar wil ik wel eentje van hebben met eigen bedrukking.
zoo dit zijn wel prachtige shirtjes hoor! keer wat anders dan een 'naam' sponsor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
Ik vind het verschrikkelijk vette shirts! Vooral door Sea-Shepherd als sponsor! Dat Heaven Shall Burn vind ik dan weer minder... Ookal had die ene patch op de schouder mij dan weer niet zoveel uitgemaakt, die vind ik juist wel iets hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjamin19
zijn hier nog mensen die voetbalshirts verzamelen? en die ruilen/verkopen etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
benjamin19 schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 14:49:
Zijn er wel een aantal hier ja die verzamelen waaronder ik. Alleen van het ruilen/verkopen moet het nog steeds komen O-)
Pyramiden schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 14:27:
Ik vind het verschrikkelijk vette shirts! Vooral door Sea-Shepherd als sponsor! Dat Heaven Shall Burn vind ik dan weer minder... Ookal had die ene patch op de schouder mij dan weer niet zoveel uitgemaakt, die vind ik juist wel iets hebben.
Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/2u7pxe0.jpg

BLijkbaar vorig jaar de hoofdsponsor en nu dus sub-sponsor die 'Heaven Shall Burn' , maar had idd mooier geweest zonder. Op één of andere manier ben ik wel eens op een paar videoclips van ze beland zie ik nu :D . Die witte vind ik ook wel wat hebben overigens 8). Op de Intersport site staan ze al, op die andere niet (alleen die van afgelopen seizoen).

Wilde nog vragen wat de tracking status was van die All-star jersey maar herinner me nu dat ie pas de 29ste uitkwam toch?

Afbeeldingslocatie: http://www.intersport-jena.de/media/image/thumbnail/fcc_trickot-saison-2015-2-_weiss55af73cdd645d_720x600.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door apis29 op 24-07-2015 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Pyramiden schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 14:27:
Ja mijn eerste reactie was ook: Wauw!
Dat heaven shall burn gebeuren vind ik juist heel erg bruut (stiekem :P).

Er zijn 903 exemplaren van als ik me dat goed herinner. Ik wil er zeker eentje hebben!

benjamin19 schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 14:49:

Beiden. Ik zou normaal gesproken een shirt al overgenomen hebben een jaartje terug, alleen mijn probleem met shirts is dat ik teveel mooie zie -,-''
Momenteel heb ik een Duitsland EK 2012 thuis shirt in maat XL te ruil. Ik kan er zelf helaas niks mee aangezien ik al een Götze shirt van deze heb. Was namelijk daarna in de aanbieding en kon het als fan van 'm niet laten liggen.
apis29 schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 15:40:
[...]

Zijn er wel een aantal hier ja die verzamelen waaronder ik. Alleen van het ruilen/verkopen moet het nog steeds komen O-)

[...]

[afbeelding]

BLijkbaar vorig jaar de hoofdsponsor en nu dus sub-sponsor die 'Heaven Shall Burn' , maar had idd mooier geweest zonder. Op één of andere manier ben ik wel eens op een paar videoclips van ze beland zie ik nu :D . Die witte vind ik ook wel wat hebben overigens 8). Op de Intersport site staan ze al, op die andere niet (alleen die van afgelopen seizoen).

Wilde nog vragen wat de tracking status was van die All-star jersey maar herinner me nu dat ie pas de 29ste uitkwam toch?

[afbeelding]
Ze zijn erg mooi indd en daarnaast ook niet een zo heel erg duur. Lijkt me een prima koopje voor zo'n ding!

[ Voor 32% gewijzigd door Mosin op 24-07-2015 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
Het Heaven Shall Burn logo geeft het shirt wel iets speciaals en aparts. Maar persoonlijk vind ik het dan wel iets minder... Dat soort "rare" sponsors vind ik altijd wel leuk.
Daarom kon ik deze stunt van een klein universiteits-team wel op prijs stellen (vorig jaar): Afbeeldingslocatie: http://4.bp.blogspot.com/-InEeQNjKzvs/VFPoVVJ43wI/AAAAAAAATsU/9y5CvPEUIX0/s1600/Rutherford%2BRaiders.png

Gek genoeg werd het shirt 2 dagen voor de release al verstuurd. Op de site stond hij nog even als pre-order, maar hij zal nu al vrij verkrijgbaar moeten zijn
De status van het MLS shirt is nu:
Crossing border and in transit to carrier hub 2015-07-24 06:30 am Columbus, OH
Helaas ben ik binnekort wel weg, dus ik kan hem een tijdje niet in ontvangst nemen. Ik laat het weten zodra hij er is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjamin19
Pyramiden schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 18:02:
Gek genoeg werd het shirt 2 dagen voor de release al verstuurd. Op de site stond hij nog even als pre-order, maar hij zal nu al vrij verkrijgbaar moeten zijn
Helaas ben ik binnekort wel weg, dus ik kan hem een tijdje niet in ontvangst nemen. Ik laat het weten zodra hij er is!
Mosin schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 17:30:
[...]

Ja mijn eerste reactie was ook: Wauw!
Dat heaven shall burn gebeuren vind ik juist heel erg bruut (stiekem :P).

Er zijn 903 exemplaren van als ik me dat goed herinner. Ik wil er zeker eentje hebben!

dit is nou zo'n must have shirtje! waar kan ik dit krijgen?? _/-\o_
[...]

Beiden. Ik zou normaal gesproken een shirt al overgenomen hebben een jaartje terug, alleen mijn probleem met shirts is dat ik teveel mooie zie -,-''
Momenteel heb ik een Duitsland EK 2012 thuis shirt in maat XL te ruil. Ik kan er zelf helaas niks mee aangezien ik al een Götze shirt van deze heb. Was namelijk daarna in de aanbieding en kon het als fan van 'm niet laten liggen.

ik heb eventueel wel interesse, staat er ook nog een naam achterop?
[...]

Ze zijn erg mooi indd en daarnaast ook niet een zo heel erg duur. Lijkt me een prima koopje voor zo'n ding!
apis29 schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 15:40:
[...]

[...]
dat heb ik dus precies hetzelfde, ik koop voornamelijk mijn shirtje op marktplaats, van verzamelaars die er mee gaan stoppen, zitten altijd leuke dingen bij! maar nu wil ik wat meer contacten maken, en mijn verzameling flink uitbreiden, ik loop nu tegen de 100 shirts en daaar kunnen nog veel meer bij :) :))

[ Voor 3% gewijzigd door benjamin19 op 24-07-2015 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
De zwarte is al uitverkocht blijkbaar :'(
Maja, dat had ik me zelf ook nog wel kunnen bedenken 8)7

http://www.intersport-jen...y-trikot-der-saison-15/16
Prijs valt echt wel mee.

Met 100 shirts heb je een aardige collectie, maar van Marktplaats kopen is wel vrij riskant. 9/10 dingen die van Marktplaats komen zijn nep of bijna echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjamin19
Mosin schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 19:32:
De zwarte is al uitverkocht blijkbaar :'(
Maja, dat had ik me zelf ook nog wel kunnen bedenken 8)7

http://www.intersport-jen...y-trikot-der-saison-15/16
Prijs valt echt wel mee.

Met 100 shirts heb je een aardige collectie, maar van Marktplaats kopen is wel vrij riskant. 9/10 dingen die van Marktplaats komen zijn nep of bijna echt.
is het ook, soms neem ik de gok, al krijg je het na een paar wel redelijk door, ik koop geen nieuwe shirts op marktplaats, (seizoen 15/16) die zijn sowieso fake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
benjamin19 schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 19:59:
[...]

is het ook, soms neem ik de gok, al krijg je het na een paar wel redelijk door, ik koop geen nieuwe shirts op marktplaats, (seizoen 15/16) die zijn sowieso fake.
Inderdaad, bij die van komend seizoen heb je niks te zoeken. Tenminste ook voor eigen geld enz.
Er zullen vast en zeker ook echte tussen zitten, maar vanaf internet is het verschil nihil tot niet zichtbaar en dat is k't.

Heb je wel al een paar neppe te pakken gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Pyramiden schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 18:02:
Het Heaven Shall Burn logo geeft het shirt wel iets speciaals en aparts. Maar persoonlijk vind ik het dan wel iets minder... Dat soort "rare" sponsors vind ik altijd wel leuk.
Daarom kon ik deze stunt van een klein universiteits-team wel op prijs stellen (vorig jaar): [afbeelding]

Hahahaha, als je leuke dingen gesponsord krijgt :+
Die mannen vermaken zich wel, daar zal Sneijder wel van weten. Presteren ook geen probleem.

Stiekem zou ik dat shirt eens aan willen trekken en dan eens kijken hoe mensen er op reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjamin19
Mosin schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 20:19:
[...]

Inderdaad, bij die van komend seizoen heb je niks te zoeken. Tenminste ook voor eigen geld enz.
Er zullen vast en zeker ook echte tussen zitten, maar vanaf internet is het verschil nihil tot niet zichtbaar en dat is k't.

Heb je wel al een paar neppe te pakken gehad?
ja ééntje, maar dat wist ik b.v.d. al, was een shirtje van Gerrard, en die moest ik gewoon hebben. heb veel over voor mijn 'favoriete' voetballer, maar geen 60 euro voor een shirtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
Haha, ik denk dat veel mensen het wel grappig vinden als je dat shirt hebt. (Afhankelijk van leeftijd en geslacht)

Maar als je 60 teveel vind, waarom heb je dan 100 shirts? Heb je niet veel liever 15 échte shirts die je écht mooi vind? Je kan dan meer dan 65+ per shirt uitgeven er van uitgaan dat je circa 10 euro voor elk shirt uit je collectie hebt betaald...

[ Voor 19% gewijzigd door Pyramiden op 24-07-2015 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjamin19
Pyramiden schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 21:13:
Haha, ik denk dat veel mensen het wel grappig vinden als je dat shirt hebt. (Afhankelijk van leeftijd en geslacht)

Maar als je 60 teveel vind, waarom heb je dan 100 shirts? Heb je niet veel liever 15 échte shirts die je écht mooi vind? Je kan dan meer dan 65+ per shirt uitgeven er van uitgaan dat je circa 10 euro voor elk shirt uit je collectie hebt betaald...
ik koop ze meestal voor rond de 15 eu stuk, of ik koop een hele partij voor 200,- en zijn meestal oudere shirts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
benjamin19 schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 21:04:
[...]

ja ééntje, maar dat wist ik b.v.d. al, was een shirtje van Gerrard, en die moest ik gewoon hebben. heb veel over voor mijn 'favoriete' voetballer, maar geen 60 euro voor een shirtje
Hmmm, zonde, heel zonde. Iedereen hier als verzamelaar weet dat het duur kan zijn en niemand zal een neppe kopen van zijn held. Ik was het een keer van plan, maar zag er toch vanaf. Uiteraard ben ik blij dat ik die keuze gemaakt heb, maar dat is de hobby. Je moet afentoe keuzes maken, maar betalen voor een nepperd zal ik nooit doen en ik denk niemand hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjamin19
Mosin schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 22:16:
[...]

Hmmm, zonde, heel zonde. Iedereen hier als verzamelaar weet dat het duur kan zijn en niemand zal een neppe kopen van zijn held. Ik was het een keer van plan, maar zag er toch vanaf. Uiteraard ben ik blij dat ik die keuze gemaakt heb, maar dat is de hobby. Je moet afentoe keuzes maken, maar betalen voor een nepperd zal ik nooit doen en ik denk niemand hier.
dat is jouwn mening, maar is dit een aanval op mij ofzo? maar prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
Ik denk dat je het totaal niet als aanval moet zien. Er zit gewoon verschil in hoe mensen verzamelen. Ik denk dat veel mensen voor kwaliteit gaan, en anderen vinden kwantiteit belangrijker. Voel je niet meteen aangevallen ;) Persoonlijk vind ik dat nepperts erg af doen ten opzichte van echte. De kwaliteit is altijd minder, en dat is juist iets wat ik mooi vind aan de shirts. Maar bijvoorbeeld mijn neefjes hebben veel neppe shirts, ze zijn jong, en hebben weinig middelen, maar vinden het toch leuk om shirts te verzamelen en willen graag een grote collectie. Het was echter toch erg leuk om zijn reactie te zien toen ik hem authentic (niet stadium dus) Zenit keepers shirt voor hem mee nam. Hij draagt die nu het liefst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
benjamin19 schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 22:26:
[...]

dat is jouwn mening, maar is dit een aanval op mij ofzo? maar prima
Nee, ik probeer in zoverrie niemand op Tweakers aan te vallen, want dat is nergens voor nodig. Ik kan helaas niet weten hoe anderen mijn tekst opvatten, maar ik bedoel het niet kwaad nee!
Pyramiden schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 22:41:
Ik denk dat je het totaal niet als aanval moet zien. Er zit gewoon verschil in hoe mensen verzamelen. Ik denk dat veel mensen voor kwaliteit gaan, en anderen vinden kwantiteit belangrijker. Voel je niet meteen aangevallen ;) Persoonlijk vind ik dat nepperts erg af doen ten opzichte van echte. De kwaliteit is altijd minder, en dat is juist iets wat ik mooi vind aan de shirts. Maar bijvoorbeeld mijn neefjes hebben veel neppe shirts, ze zijn jong, en hebben weinig middelen, maar vinden het toch leuk om shirts te verzamelen en willen graag een grote collectie. Het was echter toch erg leuk om zijn reactie te zien toen ik hem authentic (niet stadium dus) Zenit keepers shirt voor hem mee nam. Hij draagt die nu het liefst.
Dit is bijvoorbeeld een hele goede situatie. Jonge kinderen hebben meestal nepperds, omdat ze toch veel buiten zijn en voetballen. Nu zie je wel dat het hij het originele shirt fijn vind zitten, dus ik wil maar zeggen dat het echt wel zijn voordelen heeft. Je kunt beter 30 euro erbij sparen voor een leuke origineel shirtje dan 30 euro voor een goede nepperd. Het is dan in verhouding nog meer zonde van je zuur verdiende knaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjamin19
Mosin schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 22:51:
[...]

Nee, ik probeer in zoverrie niemand op Tweakers aan te vallen, want dat is nergens voor nodig. Ik kan helaas niet weten hoe anderen mijn tekst opvatten, maar ik bedoel het niet kwaad nee!

[...]

Dit is bijvoorbeeld een hele goede situatie. Jonge kinderen hebben meestal nepperds, omdat ze toch veel buiten zijn en voetballen. Nu zie je wel dat het hij het originele shirt fijn vind zitten, dus ik wil maar zeggen dat het echt wel zijn voordelen heeft. Je kunt beter 30 euro erbij sparen voor een leuke origineel shirtje dan 30 euro voor een goede nepperd. Het is dan in verhouding nog meer zonde van je zuur verdiende knaken.
ik kan me ook prima vinden in jullie mening, zelf deel ik die mening ook, ik heb één shirt in mijn collectie die 'nep' is kan je ook duidelijk zien! alleen kwam de tekst alleen wat 'harder' over na mijn denken dan.
zelf.

waar ik zelf wel naar nieuwsgierig ben is de kwaliteit en de 'echtheid' van de 'neppe' shirts. dus heb een aantal besteld, en wat vrienden nemen shirts voor mij mee uit Malaise en Turkije om de verschillen te constateren. beetje vaag verhaal, maar ik zie het als een extra uitdaging in mijn hobby.

no hard feelings verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
benjamin19 schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 23:01:
[...]

ik kan me ook prima vinden in jullie mening, zelf deel ik die mening ook, ik heb één shirt in mijn collectie die 'nep' is kan je ook duidelijk zien! alleen kwam de tekst alleen wat 'harder' over na mijn denken dan.
zelf.

waar ik zelf wel naar nieuwsgierig ben is de kwaliteit en de 'echtheid' van de 'neppe' shirts. dus heb een aantal besteld, en wat vrienden nemen shirts voor mij mee uit Malaise en Turkije om de verschillen te constateren. beetje vaag verhaal, maar ik zie het als een extra uitdaging in mijn hobby.

no hard feelings verder
Nee was ook verder niet zo bedoelt. Misschien maakte ik iets teveel bombarie ervan.
Ligt er ook maar net aan hoe je je zelf voelt, haha.

iPod zegt dat je in nepperds niet je warmte kwijt kan waardoor je het erg warm krijgt en dat is natuurlijk dat hele kwaliteit gebeuren. Ik denk dat dat al erg belangrijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Haha leuke updates!

En ja fake kwaliteit tegenover Climalite/ Nike Dri fit spul ga je echt merken. Ik vind zelf het heerlijk om adidas polo's van climalite spul te dragen. Kreukelt niet, mocht ik gaan zweten, dan neemt mijn shirt dat heel goed op en blijf ik redelijk koel.

Adidas ClimaLite ® features cotton yarns on the face and synthetic fibers inside that wick moisture from the skin to the fabrics surface for easy evaporation.
Made of 60% Cotton and 40% Polyester

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
iPodKiller schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 23:09:
Haha leuke updates!

En ja fake kwaliteit tegenover Climalite/ Nike Dri fit spul ga je echt merken. Ik vind zelf het heerlijk om adidas polo's van climalite spul te dragen. Kreukelt niet, mocht ik gaan zweten, dan neemt mijn shirt dat heel goed op en blijf ik redelijk koel.

Adidas ClimaLite ® features cotton yarns on the face and synthetic fibers inside that wick moisture from the skin to the fabrics surface for easy evaporation.
Made of 60% Cotton and 40% Polyester
Ik heb die polo's voor school, maar ik lijk net op niagara falls als je me ziet sporten. Zijn shirts tot op zeker hoogte werkend tegen zweet? Die van mij kun je net niet uitknijpen denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainovic
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 14:06
Wow wat blij dat ik dit topic tegen ben gekomen! Ben zelf ook verzamelaar en heb na wat terugbladeren al heel wat dingen voorbij zien komen waar je u tegen zegt.

Heeft iemand enig idee waar je die shirts met Pornhub nog kan bestellen? Die vind ik goud :)

Ik zal morgen nog een paar eigen pareltjes posten, al kennen jullie die misschien al wel.

Daarnaast: mocht iemand dringend iets willen bedrukken, ik heb een professionele heatpress en kan je wellicht uit de brand helpen met custom patches/namen/nummers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjamin19
brainovic schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 23:19:
Wow wat blij dat ik dit topic tegen ben gekomen! Ben zelf ook verzamelaar en heb na wat terugbladeren al heel wat dingen voorbij zien komen waar je u tegen zegt.

Heeft iemand enig idee waar je die shirts met Pornhub nog kan bestellen? Die vind ik goud :)

Ik zal morgen nog een paar eigen pareltjes posten, al kennen jullie die misschien al wel.

Daarnaast: mocht iemand dringend iets willen bedrukken, ik heb een professionele heatpress en kan je wellicht uit de brand helpen met custom patches/namen/nummers!
nice! iemand die ik zoek! verkoop je zelf ook patches en bedrukking ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
@Benjamin 19
Dan moet je even eenaantal posts van mij terug zoeken in dit topic van een paar maanden geleden. Ik heb een nep shirt van het Duitse nationale elftal (ooit een keer verkocht toen ik nog niet verzamelde) compleet met logo's en hologrammen die op het Adidas logo na bijna niet van echt is te onderscheiden.

@Brainovic wow! Daar zou ik in de toekomst misschien wel gebruik van willen maken. Ik heb twee MLS shirts met MLS patches en een vlag van het land van herkomst op de schouder. Ik vind dat behoorlijk vet staan, dus ik liep al een tijdje rond met het idee om meer shirts van patches te voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainovic
benjamin19 schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 23:21:
[...]

nice! iemand die ik zoek! verkoop je zelf ook patches en bedrukking ?
Ik heb er niet echt een handel in of zo, maar kan er wel aan komen ja! Dus als mensen op zoek zijn naar iets laat het gerust weten. Hoef er echt niet dik aan te verdienen ofzo! Misschien wel handig om dat even in een bericht te doen, zodat we niet het hele topic vervuilen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Mosin schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 23:12:
[...]

Ik heb die polo's voor school, maar ik lijk net op niagara falls als je me ziet sporten. Zijn shirts tot op zeker hoogte werkend tegen zweet? Die van mij kun je net niet uitknijpen denk ik..
Haha iedereen zweet natuurlijk anders he, het gaat zeker nat worden het blijft een shirt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
brainovic schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 23:19:

Was blijkbaar een universiteitsteam in Engeland en wat je al kon verwachten in dat geval: het mocht uiteindelijk niet

Afbeeldingslocatie: http://i0.wp.com/media.tab.co.uk/blogs.dir/34/files/2014/11/Screen-Shot-2014-11-03-at-14.18.40.png?resize=506%2C594

Gelukkig heb je dit topic eindelijk gevonden, heatpress gaat zeker van pas komen d:)b
Mosin schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 15:41:
Ja, de Dortmund shirtjes liggen bij de Puma!
Ik vond het ook al raar, bij de kids hing nog wat spul van Neurenberg, HSV en Basel. Daarnaast 2x uit shirt Bayern 13/14, dat is die witte die zo mooi is. Het hele leuke eraan was, dat ik op de kids afdeling stond...

Draag je ook caps ? Ik heb er nu eentje van New Era, maar wil graag eentje van Nike bij.
Was wat aan het terug browsen en kwam hier weer op terecht :) . Twee van m'n laatste toevoegingen (al een tijdje terug)

Afbeeldingslocatie: http://i233.photobucket.com/albums/ee126/apis4/IMG_3033b_zps71tp0hmo.jpg

Draag ze 'functioneel' natuurlijk ;) en koop alleen on-fields. Zit nu op 10, leek altijd of het er meer waren maar dat komt ook omdat ik vaak ook voor anderen meebestel; kan je ook mooi de verzendkosten delen ... Had er overigens ook al een paar weer doorverkocht die anderen moesten hebben of weggegeven.
Begint bij deze koers alleen wel een dure grap te worden (kopen), zeker met douane gebeuren erbij. Laatste twee hebben me iets van 82 euro gekost. Bijna m'n oorspronkleijke lijstje afgewerkt maar ook hier komen er regelmatig andere tussendoor die er niet op stonden (die twee hierboven wel).
Verschil met die in Europa is dat in Amerika nog 'Made in USA' worden verkocht en het verschil in (polyester) materiaal is echt overduidelijk. Die hier ('Made in China') zijn echt stofmagneten, lijkt ook net of ze met een of andere olie zijn besproeit en ook de vorm is iets verschillend waarbij bij de in China gemaakte vaak naar Elmer Fudd wordt gerefereerd (vanwege de hoogte). Van de meest populaire teams heb je overigens ook in Amerika 'Made in China' ertussendoor, gewoon vanwege de beperkte productiecapaciteit bij de fabriek in Amerika.

Afbeeldingslocatie: http://static.comicvine.com/uploads/original/11/111746/4352026-4927658174_981e6cd63e_z.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door apis29 op 25-07-2015 01:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
iPodKiller schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 00:16:
[...]

Haha iedereen zweet natuurlijk anders he, het gaat zeker nat worden het blijft een shirt.
Ja, dat is waar alleen twijfel ik over datgene wel eens. Als je shirt compleet nat is en je ruikt jezelf.. Ach ja ik hoef ook weer niet naar Hugo Boss te ruiken als ik sport, dat kan me wat haha :')
apis29 schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 01:09:
[...]

Was blijkbaar een universiteitsteam in Engeland en wat je al kon verwachten in dat geval: het mocht uiteindelijk niet

[afbeelding]

Gelukkig heb je dit topic eindelijk gevonden, heatpress gaat zeker van pas komen d:)b

[...]

Was wat aan het terug browsen en kwam hier weer op terecht :) . Twee van m'n laatste toevoegingen (al een tijdje terug)

[afbeelding]

Draag ze 'functioneel' natuurlijk ;) en koop alleen on-fields. Zit nu op 10, leek altijd of het er meer waren maar dat komt ook omdat ik vaak ook voor anderen meebestel; kan je ook mooi de verzendkosten delen ... Had er overigens ook al een paar weer doorverkocht die anderen moesten hebben of weggegeven.
Begint bij deze koers alleen wel een dure grap te worden (kopen), zeker met douane gebeuren erbij. Laatste twee hebben me iets van 82 euro gekost. Bijna m'n oorspronkleijke lijstje afgewerkt maar ook hier komen er regelmatig andere tussendoor die er niet op stonden (die twee hierboven wel).
Verschil met die in Europa is dat in Amerika nog 'Made in USA' worden verkocht en het verschil in (polyester) materiaal is echt overduidelijk. Die hier ('Made in China') zijn echt stofmagneten, lijkt ook net of ze met een of andere olie zijn besproeit en ook de vorm is iets verschillend waarbij bij de in China gemaakte vaak naar Elmer Fudd wordt gerefereerd (vanwege de hoogte). Van de meest populaire teams heb je overigens ook in Amerika 'Made in China' ertussendoor, gewoon vanwege de beperkte productiecapaciteit bij de fabriek in Amerika.

[afbeelding]
Jammer voor ze met dat shirt. Had er voor de lol ooit eens eentje willen dragen :+

Trouwens wat je daar zegt over de pasvorm van die caps, dat is me nu duidelijk!
Ik vind ze ook altijd iets hoog en zo'n pet houdt het bij dagelijks gebruik echt geen jaar vol.
Waar haal je ze dan vanaf? Dan ga ik er namelijk eens even rondneuzen.

Momenteel heb ik deze Nike caps:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Xdy3tN0.jpg

Die rode is een normale. Die petjes waren gelukkig niet al te duur.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/A1uL3X0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gJKCf9h.jpg

Dat is die New Era cap, helaas is die niet zo sterk. Ik heb hem nu denk ik 1 jaar, maar ik heb hem de laatste tijd pas veel gebruikt en dan krijg je een sterke vermindering van kwaliteit en komt er ook rotzooi op.

Op dat witte Nike petje zitten al wat vlekjes, hoe kan ik die het beste eraf halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Mosin schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 10:10:
[...]

Trouwens wat je daar zegt over de pasvorm van die caps, dat is me nu duidelijk!
Ik vind ze ook altijd iets hoog en zo'n pet houdt het bij dagelijks gebruik echt geen jaar vol.
Waar haal je ze dan vanaf? Dan ga ik er namelijk eens even rondneuzen.

Momenteel heb ik deze Nike caps:
Dat is die New Era cap, helaas is die niet zo sterk. Ik heb hem nu denk ik 1 jaar, maar ik heb hem de laatste tijd pas veel gebruikt en dan krijg je een sterke vermindering van kwaliteit en komt er ook rotzooi op.

Op dat witte Nike petje zitten al wat vlekjes, hoe kan ik die het beste eraf halen?
Hier staan veel tips over het 'onderhoud': http://www.neweracaptalk.com/forum/viewforum.php?f=15
En voor caps anders dan die on-field zou je bij www.hatclub.com kunnen kijken, die hebben veel custom Made in USA caps ...
Overigens ging ik speciaal in Amerika op zoek omdat ze daar ook zogenaamde Low Crown modellen verkopen die hier in eerste instantie al helemaal niet te krijgen waren (inmiddels wel in beperkte mate bij new era europe maar ook weer Made in China):Die chinese regular crown zijn (nog) hoger/boller dan de usa gemaakte :D

In Nederland heeft http://www.go-britain.nl/ wel een uitgebreide selectie maar wel allemaal Made in China

[ Voor 24% gewijzigd door apis29 op 25-07-2015 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
apis29 schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 12:06:
[...]

Hier staan veel tips over het 'onderhoud': http://www.neweracaptalk.com/forum/viewforum.php?f=15
En voor caps anders dan die on-field zou je bij www.hatclub.com kunnen kijken, die hebben veel custom Made in USA caps ...
Ahhh kijk eens aan. Bedankt voor de linkjes! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Norwich City thuis, uit en derde shirt :+

Afbeeldingslocatie: http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2015/07/20/17/2AB35EEC00000578-3168454-image-a-11_1437410002305.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainovic
Ok, ik heb inmiddels tien pagina's teruggelezen en ben aardig wat leuke dingen tegengekomen. Goed bezig iedereen :9~ !

Korte introductie van mezelf, want ik ga mij heel erg thuisvoelen in dit topic merk ik al. Ik verzamel al een aantal jaren (iets te) fanatiek voetbalshirts. Eigenlijk alles wat ik bijzonder vindt, maar mijn collectie heeft wel wat hoofdlijnen. Ik ben groot Arsenal fan, dus daar heb ik er inmiddels flink wat van. Daarnaast Ajax, Barcelona, AS Roma, Nederlands elftal. En alles wat dus een beetje bijzonder/mooi/origineel is. Ik zit momenteel op 121 stuks, en doe overigens niet aan namaak.

Ik kwam overigens dit tegen in het topic. Als Arsenal fan EN shirtverzamelaar werd ik vrij ongelukkig van het feit dat ik dit dus helemaal gemist heb. Ik ging bijna out toen ik hem zag en MOET hem nu dus hebben :F Afbeeldingslocatie: http://photon.101medialablimit.netdna-cdn.com/hypebeast.com/image/2014/05/arsenal-and-nike-celebrate-20-years-of-partnership-1.jpg?w=1024 Als er iemand is die me kan vertellen waar ik deze nog kan krijgen, dan ben je mijn eeuwige held en krijg je uiteraard een passende beloning. Ik ben hem zelf al tegengekomen op eBay Klik. Maar het feit dat hij uit Thailand komt maakt me direct al terughoudend.

Mijn laatste twee aanwinsten ben ik overigens nog niet tegengekomen in dit topic:

De octopus:

Afbeeldingslocatie: http://blog.subsidesports.com/wp-content/uploads/2014/12/DepLugo4thSSGK1415a.jpg

En het bierglas:

Afbeeldingslocatie: http://www.theligashop.com/shop/shopimages/products/thumbnails/S49144A.jpg

Beiden van CD Lugo. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainovic
Overigens is er een flinke uitverkoop bij kitbag.com:

http://www.kitbag.com/sto...let/football/football-kit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjamin19
dat shirtje van Arsenal, is geloof ik nooit gedragen tijdens een wedstrijd? ik kan wel even voor je rondvragen, want ik wil hem zelf ook hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainovic
benjamin19 schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 13:00:
[...]

dat shirtje van Arsenal, is geloof ik nooit gedragen tijdens een wedstrijd? ik kan wel even voor je rondvragen, want ik wil hem zelf ook hebben.
Nee klopt is een limited edition, die maar een paar dagen te koop was aan het eind van vorig seizoen. Als je dat zou willen doen graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainovic
Pyramiden schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 23:28:

@Brainovic wow! Daar zou ik in de toekomst misschien wel gebruik van willen maken. Ik heb twee MLS shirts met MLS patches en een vlag van het land van herkomst op de schouder. Ik vind dat behoorlijk vet staan, dus ik liep al een tijdje rond met het idee om meer shirts van patches te voorzien.
Geen probleem, laat maar weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjamin19
brainovic schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 13:07:
[...]

Geen probleem, laat maar weten!
heb wat mailtjes en op een aantal facebook groepen wat rond gevraagd, ik verwacht vannacht pas respons, aangezien de helft ligt te pitten waarschijnlijk... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:10
brainovic schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 13:02:
[...]

Nee klopt is een limited edition, die maar een paar dagen te koop was aan het eind van vorig seizoen. Als je dat zou willen doen graag!
Grote fan hier, maar dat shirt zou ik dus juist niet willen hebben :+

[ Voor 15% gewijzigd door JeroenNietDoen op 25-07-2015 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Kaap schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 13:16:
[...]

Grote fan hier, maar dat shirt zou ik dus juist niet willen hebben :+
Ik vind hem juist vet! Mooie laatste shirtje van Nike!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Van de Engelse clubs vind ik Arsenal toch de mooiste :D
Je moet wel echt geluk hebben om er eentje te vinden, hoeveel mensen kopen het met de bedoeling om het door te verkopen?

Je moet wel echt geluk hebben op een paar dagen van verkoop!

Hier een mooi plaatje!
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wZOg90K.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainovic
Zijn er mensen die interesse hebben om het MLS All Star shirt van 2015 te bestellen? Zo kunnen we verzendkosten en eventuele importkosten delen!

http://www.mlsstore.com/J...idas_White_Replica_Jersey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
Die van mij zit helaas al op de post ;) Anders had ik het graag gedeeld. Het gaat overigens alleen om de verzendkosten, aangezien de importkosten gewoon toe zullen nemen naarmate de totaalprijs van de bestelde artikelen omhoog gaat (net als BTW).
Vergeet niet om nieuwsbriefkorting te claimen!
(Aangezien ik nogal mager ben heb ik de authentic genomen, aangezien het zonde zou zijn als ik de replica niet goed zou passen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainovic
Pyramiden schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 14:44:
Die van mij zit helaas al op de post ;) Anders had ik het graag gedeeld. Het gaat overigens alleen om de verzendkosten, aangezien de importkosten gewoon toe zullen nemen naarmate de totaalprijs van de bestelde artikelen omhoog gaat (net als BTW).
Vergeet niet om nieuwsbriefkorting te claimen!
(Aangezien ik nogal mager ben heb ik de authentic genomen, aangezien het zonde zou zijn als ik de replica niet goed zou passen.)
Tof. Heel vet shirt. Hoe claim je die korting trouwens? Kan het niet echt vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Een tussendoortje voor de liefhebber:
http://www.soccerbible.co...concept-football-jerseys/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjamin19
ziet er niet als een wedstrijd shirt ? wel erg gaaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
brainovic schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 16:59:
[...]

Tof. Heel vet shirt. Hoe claim je die korting trouwens? Kan het niet echt vinden?
Je moet je aanmelden voor de nieuwsbrief door op dat linkje op de website te klikken. Daarna krijg je via de mail een link toegestuurd waar je op moet klikken, het wordt dan automatisch verrekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
benjamin19 schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 17:23:
[...]

ziet er niet als een wedstrijd shirt ? wel erg gaaf!
Ja he, zijn inderdaad vette shirts. Apart zeker, maar dat maakt het niet slechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainovic
Pyramiden schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 17:51:
[...]

Je moet je aanmelden voor de nieuwsbrief door op dat linkje op de website te klikken. Daarna krijg je via de mail een link toegestuurd waar je op moet klikken, het wordt dan automatisch verrekend.
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Sodeju zeg! Deze is ook geen foute om in je collectie te hebben!
https://www.classicfootba...me-shirt-ricken-18-l.html
Toendertijd talent van Dortmund en besliste dat jaar de CL finale voor Dortmund.

[ Voor 3% gewijzigd door Mosin op 26-07-2015 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjamin19
liverpool :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat classicfootballshirts.co.uk is echt een bazensite zeg! Tijdige levering en ook nog eens spotgoedkoop voor orginele, officiele shirts. Een absolute aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Die kwam ik ook al tegen. Hele mooie zitten ertussen waaronder die van Liverpool. Dat Carlsberg heeft wel iets aan zich.
Verwijderd schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 01:03:
Dat classicfootballshirts.co.uk is echt een bazensite zeg! Tijdige levering en ook nog eens spotgoedkoop voor orginele, officiele shirts. Een absolute aanrader!
Hele goede site inderdaad. Service is ook goed daar! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 08:25

Niku

Alagaesii

Mm. Zou ik een Manchester United shirt met 'Memphis' erop kopen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Van mijn vriendin heb ik gisteren deze gekregen uit Spanje:
Afbeeldingslocatie: http://www.canaldeportivo.com/deportienda/253-422-thickbox/camiseta-2-equipacion-2015.jpg

Had al een paar keer aangegeven dat ik wel een Deportivo shirt wilde, en aangezien ze zelf uit Coruña komt is dat helemaal leuk. Dus gisteren toen ze terug kwam van het ophalen van haar trouwjurk kreeg ik deze :) Wel een duur geintje :X

Wijkt erg af van andere shirts die ik heb qua materiaal. Voorkant is superglad materiaal en aan de zijkant zit een dikkere geruite laag van een soort badstof oid. Zit goed en de kleur van het blauw is echt mooi. :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Niku schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 09:45:
Nee :+
Ik zou je beter een leuk oude shirtje van CFS afhalen..
Angeloonie schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 09:52:
Van mijn vriendin heb ik gisteren deze gekregen uit Spanje:
[afbeelding]

Had al een paar keer aangegeven dat ik wel een Deportivo shirt wilde, en aangezien ze zelf uit Coruña komt is dat helemaal leuk. Dus gisteren toen ze terug kwam van het ophalen van haar trouwjurk kreeg ik deze :) Wel een duur geintje :X

Wijkt erg af van andere shirts die ik heb qua materiaal. Voorkant is superglad materiaal en aan de zijkant zit een dikkere geruite laag van een soort badstof oid. Zit goed en de kleur van het blauw is echt mooi. :)
Ziet er wel vet uit, maar heeft deze ook een strakke pasvorm a la Puma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ja, want mijn inmiddels toch wat gegroeide buik zie je wel :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Angeloonie schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 12:03:
Ja, want mijn inmiddels toch wat gegroeide buik zie je wel :+
Hahaha, ook zomer vakantie dus? :+ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mosin schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 09:05:
[...]

Die kwam ik ook al tegen. Hele mooie zitten ertussen waaronder die van Liverpool. Dat Carlsberg heeft wel iets aan zich.

[...]

Hele goede site inderdaad. Service is ook goed daar! :*)
Zeker, had het binnen drie dagen binnen. Erg snel dus :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Verwijderd schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 20:22:
[...]

Zeker, had het binnen drie dagen binnen. Erg snel dus :).
Dat is zeker snel zeg! Ik moet meestal een weekje wachten, maar je hebt wel die optie van nog snellere levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Mijn dochter is 1 geworden, jong geleerd of zoiets :P
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/55HlNMH0XsCqZnBYKVYHIS06/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Kaap schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 02:53:
[afbeelding]
I approve! d:)b Young gunners ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Fuck yes, vanmiddag samen Arsenal - Chelsea kijken!

Haar andere tv sport voor alsnog is UFC, ik weet dat dat pedagogisch niet verantwoord is, maar ik denk wel dat ze daar op latere leeftijd iets aan zal hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Kaap schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 03:03:
[...]

Haar andere tv sport voor alsnog is UFC, ik weet dat dat pedagogisch niet verantwoord is, maar ik denk wel dat ze daar op latere leeftijd iets aan zal hebben :+
Oh maakt niet uit joh, zelfverdediging altijd goed :+ Morgen is wembley rood _/-\o_ (hoop ik althans)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainovic
Uitstekende opvoeding inderdaad _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
brainovic schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 16:53:
[...]

Uitstekende opvoeding inderdaad _/-\o_
Zeker! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Laatst online: 14-09 20:52

kevin33

Welkom in Utopia.

http://www.offside.nl/nie...-opvallende-sponsor-.html

Dus....

[ Voor 69% gewijzigd door kevin33 op 04-08-2015 20:33 ]

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Haha ... 8)

Following the launch of Arsenal’s new 2015/16 home and away kits, the club asked a few supporters shopping in the Armoury store to model their new purchases for a ‘retail shoot’. Little did they know, a few special guests were waiting back stage to surprise them.

[ Voor 71% gewijzigd door apis29 op 04-08-2015 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Niku schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 09:45:
Om hier nog even op terug te komen: zijn er in NL fysieke winkels waar je een United shirt kunt kopen en laten bedrukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Kaap schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 02:53:
[afbeelding]
Mooie club :)
Hoop dat ze dit seizoen wat eruit gaan halen!
Kaap schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 03:03:
[...]

Mwoa, ik juich het alleen maar toe :D
Kan ze zich tenminste verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
apis29 schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 20:39:
Haha ... 8)

Following the launch of Arsenal’s new 2015/16 home and away kits, the club asked a few supporters shopping in the Armoury store to model their new purchases for a ‘retail shoot’. Little did they know, a few special guests were waiting back stage to surprise them.

[video]
haha geweldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
Zo, maar weer eventjes een update van mij. Ik ben net terug van vakantie en natuurlijk zou ik een shirtje kopen. Bij de Cote d'azur had ik veel clubs om uit te kiezen. Monaco en Marseille shirts zijn overal te koop, dus liever ging ik voor een shirtje van Montpellier HSC of OGC Nice.

Helaas waren de shirts van vorig seizoen al uitverkocht bij Montpellier... Nog weel naar de winkel geweest maar ze hadden alleen nog een keeper shirt in XXL... Bij Nice had ik meer geluk. Ze hadden nog best veel shirts en ik heb deze daarom meegenomen:
Afbeeldingslocatie: http://i112.photobucket.com/albums/n168/Pyramiden/DSCF0383_zpsqoijs2gy.jpg

En natuurlijk, "dat andere" shirt is ook nog aangekomen. Hij was al te zien op de vorige foto, maar hier is hij in volle glorie:
Afbeeldingslocatie: http://i112.photobucket.com/albums/n168/Pyramiden/DSCF0385_zpslw7ughov.jpg

Het MLS logo op de schouder heeft een erg mooi hologram:
Afbeeldingslocatie: http://i112.photobucket.com/albums/n168/Pyramiden/DSCF0386_zpspb18tzzp.jpg
Helaas valt dit Adizero shirt wel aardig groter dan mijn Formotion's, maar het is goed te doen.

Edit:
Diet wel pijn om te zien dat hij nu afgeprijsd is... Tja...

[ Voor 3% gewijzigd door Pyramiden op 10-08-2015 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Pyramiden schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 20:02:
Zo, maar weer eventjes een update van mij. Ik ben net terug van vakantie en natuurlijk zou ik een shirtje kopen. Bij de Cote d'azur had ik veel clubs om uit te kiezen. Monaco en Marseille shirts zijn overal te koop, dus liever ging ik voor een shirtje van Montpellier HSC of OGC Nice.

Helaas waren de shirts van vorig seizoen al uitverkocht bij Montpellier... Nog weel naar de winkel geweest maar ze hadden alleen nog een keeper shirt in XXL... Bij Nice had ik meer geluk. Ze hadden nog best veel shirts en ik heb deze daarom meegenomen:
[afbeelding]

En natuurlijk, "dat andere" shirt is ook nog aangekomen. Hij was al te zien op de vorige foto, maar hier is hij in volle glorie:
[afbeelding]

Het MLS logo op de schouder heeft een erg mooi hologram:
[afbeelding]
Helaas valt dit Adizero shirt wel aardig groter dan mijn Formotion's, maar het is goed te doen.

Edit:
Diet wel pijn om te zien dat hij nu afgeprijsd is... Tja...
Leuk die mls kit!!

Duitsland uit trouwens leakedhttp://www.footyheadlines...ro-2016-away-kit.html?m=1

Gemengde gevoelens.. Mist goud... Adidas strepen apart geplaatst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
Ik zag hem ook voorbij komen... Wat een moeraskleuren... Misschien denk ik er anders over zodra ik hem op het veld zie, maar zo vind ik het wel een flinke stap terug ten opzichte van het prachtige uit shirt van vorig jaar...
Dat met die strepen snap ik ook niet zo... Er is toch niet zoveel kritiek op? Ik ben meestal geen fan van het "veranderen om het maar te veranderen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
:*) Nice! O-) (Zidane's eerste profclub iirc toch)

MLS viel me nog wel op dat op de replica geen 20th Season patch zat, kunnen we mooi zien als die van brainovich binnen is(?) of het ook klopt.

Een van m'n neven was toevallig ook bij Nice in de buurt op vakantie maar nooit aan gedacht hem een shirt mee te laten nemen; een Montpellier had ik ook al een tijdje op het oog en geloof dat die van afgelopen seizoen een 40-jarig jubileum shirt was ... Zie nog een St. Etienne op de foto maar die had ik vlgns mij al een keer in een overzichtje voorbij zien komen :) .

Je was net te laat voor:

8)
Afbeeldingslocatie: http://4.bp.blogspot.com/-Inl6m3mTBnw/Va5pwJ5EpVI/AAAAAAAAnM8/-Km0e_Tt9ZI/s1600/OGC-Nice-15-16-Kits%2B%25282%2529.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door apis29 op 11-08-2015 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainovic
apis29 schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 23:50:

MLS viel me nog wel op dat op de replica geen 20th Season patch zat, kunnen we mooi zien als die van brainovich binnen is(?) of het ook klopt.
Ik heb die (nog) niet besteld, moest kiezen en heb maar het USA uitshirt besteld (en de Independance Day bedrukking 8) ). Maar ben nog wel van plan die MLS te bestellen.

Ben wel een beetje huiverig, want moest voor 3 van die shirts 100,97 euro inklaringskosten betalen!

[ Voor 11% gewijzigd door brainovic op 11-08-2015 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainovic
Niku schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 14:11:
[...]

Om hier nog even op terug te komen: zijn er in NL fysieke winkels waar je een United shirt kunt kopen en laten bedrukken?
Ik vermoed wel bij de Football Temple of Accent Sport hier in Amsterdam....maar als je het zeker wil weten moet je ze even bellen. Moet je wel de Accent Sport op de Keizersgracht hebben. Die Football Temple is trouwens wel een hele mooie winkel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
:*) Ja was wel mooie bedrukking idd 8). Baal nog steeds dat ik het centenial jubileumshirt niet heb ...
Importkosten zijn altijd wel gegarandeerd ja als het via een koeriersdienst wordt verstuurd of express mail (EMS). Ik kan het ook altijd iemand in de VS laten bestellen maar dan moet je weer local tax betalen en binnenlandse verzendkosten maar dan wordt het tenminste met gewone post opgestuurd met gunstige waardering op het formulier O-)

[ Voor 105% gewijzigd door apis29 op 12-08-2015 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainovic
Sorry voor het spammen maar wel belangrijk! Tot vrijdag middernacht 20% korting op alles bij classicfootballshirts.com!

Afbeeldingslocatie: https://www.classicfootballshirts.co.uk/media/wysiwyg/FACEBOOK-BANNER-3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
  • Laatst online: 10-07 22:24
apis29 schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 23:50:
Nee, bij de buren in Cannes is hij begonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
Gelukkig dat Brainovic gewacht heeft, nu zijn ze goedkoper ;) Volgens mij ontbreekt de text "club country community" ook op de achterkant van de replica. Het hologram op de schouder ontbreekt volgens mij ook.

Haha, ik zag die nice shirts gisteren voorbij komen op footyheadlines ;)
Ze hingen echter al in de winkel, dus ik had wel de keuze om ze mee te nemen. Ze waren echter 80 euro, en die ik nu heb was 40. De keuze was helemaal snel gemaakt omdat deze nieuwe shirts het wapen van OGC Nice een sticker is, terwijl het bij mijn shirt geborduurd is. Ik ben totaal geen fan van die plakplaatjes...

Montpellier was inderdaad een jubileum! Net naast gegrepen... Verder wil ik ook nog wel een USA shirt gaan bestellen wanneer ze hun nieuwe logo krijgen:
Afbeeldingslocatie: http://3.bp.blogspot.com/-wqCS4JyQbps/VcCsNlgdfBI/AAAAAAAApDE/muPQuPuwxNk/s738/us-soccer-2016-logo.jpg
Ik vind hem erg stijlvol.

Een ander shirt wat ik op het oog heb is het AZ uitshirt. Ik vind hem erg mooi geworden:
Afbeeldingslocatie: http://www.az.nl/websites/implementatie/mediadepot/540541ba9b484.jpg
Maar eerst nog even wachten tot het derde shirt gereleased wordt. Dat zou een zwart shirt moeten zijn die qua design op het stadion lijkt. Plus dat AZ rond januari meestal wel kortings acties heeft ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Pyramiden op 12-08-2015 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

brainovic schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 23:53:
[...]

Ik vermoed wel bij de Football Temple of Accent Sport hier in Amsterdam....maar als je het zeker wil weten moet je ze even bellen. Moet je wel de Accent Sport op de Keizersgracht hebben. Die Football Temple is trouwens wel een hele mooie winkel!
Thanks, ik ga eens informeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Die van AZ vind ik er wel goedkoop uitzien. Het zwarte tenue van vorig jaar, gaat er dikwijls overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
brainovic schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 00:07:
Sorry voor het spammen maar wel belangrijk! Tot vrijdag middernacht 20% korting op alles bij classicfootballshirts.com!
gatverdamme, daar ben ik wel beetje ziek van (had net een paar dagen voor die actie besteld...) :/

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Terryb47 schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 18:20:
[...]

gatverdamme, daar ben ik wel beetje ziek van (had net een paar dagen voor die actie besteld...) :/
Poeh, dat mag je wel klote noemen. Geen idee of die eigenlijk wel aangekondigd worden..?
Ik had precies hetzelfde bij het bestellen van eentje. Naja, dan voel je je genaaid ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Haha, mooi gedaan dit :D
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hu3fdUF.jpg
Pagina: 1 ... 17 ... 33 Laatste