Kopenhagen heeft wel vaker erg mooie shirts!apis29 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 14:17:
Mooi 3e shirtje van Kopenhagen, zag em laatst ook weer eens voorbij komen

Verwijderd
Kopenhagen heeft wel vaker erg mooie shirts!apis29 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 14:17:
Mooi 3e shirtje van Kopenhagen, zag em laatst ook weer eens voorbij komen
Op CFS kijken, daar kun je hem zo kopen (als dat uitkomt natuurlijk).Graizie schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 10:05:
[...]
Klopt, ben ik ook erg blij mee! Gekocht in de fanshop van FCK, dan hebben ze voor mij persoonlijk nog altijd wat extra waarde dan als ze online besteld zijn.
[...]
Dat heb je goed gezien! En dat terwijl ik in de tijd van Dennis Bergkamp en Highbury erg fan was van Arsenal. Ik had altijd deze, maar die heeft 6 jaar geleden op de 1 of andere manier pootjes gekregen. Die wil ik graag eerst weer hebben voor ik verder kijk!
[ Voor 51% gewijzigd door apis29 op 18-05-2015 14:48 ]
[ Voor 23% gewijzigd door Pyramiden op 19-05-2015 06:56 ]
[ Voor 81% gewijzigd door Mosin op 20-05-2015 19:02 ]
Verwijderd
Real heeft ook zoiets gehad, in 2011-12. Alleen geen diagonale banen die bij Kopenhagen wel érg aantrekkelijk lijkenNiku schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 10:35:
Dat Kopenhagen shirt is erg mooi inderdaad. Gelukkig voor mijn portemonnee koop ik geen shirts van clubs waar ik niks mee heb.
FC Barcelona next season will have a new kit from Nike in which the famous blaugrana stripes will be horizontal by the horizontal stripes of the blaugrana flags that are waved by the fans on match day at Camp Nou. The horizontal stripes have been seen before on kits for the basketball, rugby and track and field teams at FC Barcelona. However, it is the first time in the long and rich history of the Club that the football team will have horizontal stripes on their kit.
Both for the first and second kits there will be a special form of lettering for the names and numbers of the players, more refined and thinner for the coming season.
http://www.fcbarcelona.co...it-for-the-2015-16-season
[ Voor 108% gewijzigd door apis29 op 24-05-2015 12:00 ]
[ Voor 29% gewijzigd door Mosin op 29-05-2015 11:04 ]
Verwijderd
Helaas, de bedrukking is slechts een gestileerde en iets dunnere vorm van precies hetzelfde font. Snap wel dat je een identiteit wil maken van bepaalde zaken, maar neem dan een fatsoenlijk klassiek font. Dit is echt vreselijk. De nieuwe is zelfs nog lelijker...apis29 schreef op zondag 24 mei 2015 @ 11:55:
En het is officieel ...
[...]
[video]
Wel (eindelijk) nieuwe bedrukking blijkbaar:
[...]
Waarschijnlijk hebben ze het budget niet, maar terug naar Kappa lijkt me geweldig.Catorce schreef op zondag 31 mei 2015 @ 15:47:
[...]
Jammer. Ik hoop dat ook Barcelona weg gaat bij Nike, die zijn al lang slecht bezig met standaad templates en het laten ontwerpen van kits door marketingmensen die totaal niets snappen van voetbalkits. Ben er he-le-maal klaar mee. Zolang het geen Adidas wordt ben ik tevreden, doe mij maar Umbro.
[ Voor 8% gewijzigd door Pyramiden op 31-05-2015 20:55 ]
Die Juve shirtje viel me ook al op, jammer dat die idd geen kraag heeft of andere mooie kenmerken , dat zou hem afmaken!Mosin schreef op maandag 08 juni 2015 @ 22:31:
Ik zie dat er wel veel Nike shirtjes met kraag zijn.
Deze vind ik wel een hele mooie. Helaas heeft deze geen kraag.
[afbeelding]
Het Barca trainingshirt heeft ook wel wat. Dat effect op de achterkant is wel leuk.
[afbeelding]
Ja, inderdaad! Je ziet vaak leuke shirts, alleen die missen weer iets. Ze zouden misschien eens met patronen kunnen werken of kleinere details. Zou niet misstaan. Nike heeft veel strakke shirt waaronder die van Hertha BSC, want die heeft geen sponsor op de voorkant.iPodKiller schreef op maandag 08 juni 2015 @ 22:37:
[...]
Die Juve shirtje viel me ook al op, jammer dat die idd geen kraag heeft of andere mooie kenmerken , dat zou hem afmaken!
Verwijderd
Volgens mij gewoon een iets hoger contrast gebruikt in de thumbnails, zou raar zijn als het zo is.Verwijderd schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 13:00:
Vraagje: zit er bij de Roma-shirts kleurverschil tussen de authentic en de stadium versie? Als ik het hier zie, is er wel degelijk een verschil:
http://www.voetbalshop.nl/fanshop/as-roma.html
Inderdaad, dat denk ik ook al.iPodKiller schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 15:14:
[...]
Volgens mij gewoon een iets hoger contrast gebruikt in de thumbnails, zou raar zijn als het zo is.
[ Voor 35% gewijzigd door Mosin op 12-06-2015 15:34 ]
Verwijderd schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 13:00:
Vraagje: zit er bij de Roma-shirts kleurverschil tussen de authentic en de stadium versie? Als ik het hier zie, is er wel degelijk een verschil:
http://www.voetbalshop.nl/fanshop/as-roma.html
Misschien reflecteert het licht anders bij het materiaal van de authentic dan bij de replica. Bij plaatje 3 zie je duidelijk verschil in materiaal dus niet ff makkelijk hetzelfde plaatje gebruikt (wat als eerste wel bij me opkwam zonder ingezoomd en de andere kenmerken gezien te hebbeniPodKiller schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 15:14:
[...]
Volgens mij gewoon een iets hoger contrast gebruikt in de thumbnails, zou raar zijn als het zo is.
[ Voor 8% gewijzigd door apis29 op 12-06-2015 21:02 ]
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
[ Voor 15% gewijzigd door Mosin op 14-06-2015 12:04 ]
[ Voor 10% gewijzigd door Remcom00 op 23-06-2015 01:16 ]
hoidoei
[ Voor 87% gewijzigd door CR1691 op 23-06-2015 01:30 ]
PSN: Finally_Chris
Tenzij je hard wil zweten dan wil je niet in azie shirts gaan sporten, er is een reden waarom echte replicas duur zijn. In zulke shirts zul je het echt warm krijgen en gaat het plakken aan je huid.Remcom00 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 01:14:
Ik zoek toffe voetbalshirts, wil 3 uit china gaan bestellen voor het sporten.
Dit zijn een aantal die ik overweeg:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoek een beetje iets cleans en origineels, dus geen United of Barca ofzo.
Sites met goedkope shirts (namaak boeit met niet) zijn ook welkom, Boca en Celtic staan bijvoorbeeld niet op Aliexpress.
Ben ik het niet helemaal mee eens, er zit zeker verschil in kwaliteit van namaak. Ik heb een aantal namaak shirts die prima zitten voor het sporten. Vaak is alleen de bedrukking echt van veel mindere kwaliteit.iPodKiller schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 01:33:
[...]
Tenzij je hard wil zweten dan wil je niet in azie shirts gaan sporten, er is een reden waarom echte replicas duur zijn. In zulke shirts zul je het echt warm krijgen en gaat het plakken aan je huid.
Ah okay, nou ja als het echt zo erg is draag ik ze wel normaaliPodKiller schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 01:33:
[...]
Tenzij je hard wil zweten dan wil je niet in azie shirts gaan sporten, er is een reden waarom echte replicas duur zijn. In zulke shirts zul je het echt warm krijgen en gaat het plakken aan je huid.
hoidoei
Verwijderd
Verwijderd
wholly it is not bad .I think.Remcom00 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 17:04:
[...]
Ah okay, nou ja als het echt zo erg is draag ik ze wel normaal.
Denk dat ik ze ga bestellen bij http://www.shesoccer.net/, en dan een shirt van Frankrijk thuis, Boca thuis en Celtic of Juventus uit.
Zo goed als zeker niet nee ...wimjongil schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 11:14:
Zijn er eigenlijk nog (professionele) voetbalclubs die in katoen spelen?
En qua originaliteit kom je niet verder dan Celtic, Frankrijk en BocaRemcom00 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 17:04:
[...]
Ah okay, nou ja als het echt zo erg is draag ik ze wel normaal.
Denk dat ik ze ga bestellen bij http://www.shesoccer.net/, en dan een shirt van Frankrijk thuis, Boca thuis en Celtic of Juventus uit.
[ Voor 51% gewijzigd door apis29 op 24-06-2015 14:29 ]
Best jammer eigenlijk! Ik voetbal zelf bij de enige club in Nederland die nog met katoenen shirts speelt, ik vind dat stiekem wel gaaf en nostalgisch.
[ Voor 6% gewijzigd door wimjongil op 24-06-2015 16:09 ]
[ Voor 25% gewijzigd door apis29 op 26-06-2015 00:37 ]
Verwijderd
[ Voor 94% gewijzigd door F_J_K op 30-06-2015 11:02 ]
Weer namaak troep allemaal wat ik al vermoedde van Joyce "Tang" post historie 1, registratie zelfde dag en aangepaste quote door Leo met link naar namaak site en prijs als post #1 en registratie vandaag
[ Voor 123% gewijzigd door Pyramiden op 28-06-2015 15:24 ]
Inderdaad, ik kwam ze zomaar tegen. Ik zou daar heel graag wat van willen hebben. Die van de MLS zijn natuurlijk 2 uitblinkers. Die groene is apart, maar wel gedragen.Pyramiden schreef op zondag 28 juni 2015 @ 19:36:
Die zwarte is inderdaad een mooi shirt! Persoonlijk hoop ik dat er bij de tweede en derde jersey nog eentje zit met een beetje een speciaal ontwerp. Ik denk dat ik hem dan wel zal kopen.
Dit is inderdaad een heel mooie lijst!
Vooral de MLS All-Star, Seattle en Rusland vind ik verschrikkelijk leuke shirts om te hebben.
Een tijdje geleden heb ik deze ook bijna op ebay gekocht:
[afbeelding]
Heb je nu echt serieus je eigen site effe nichterig tussen die links geduwd?
Inter heeft echt hele mooie tenue's. Met dezelfde dingen kunnen ze altijd wel iets strak neer zetten.
[ Voor 37% gewijzigd door Mosin op 29-06-2015 17:33 ]
Die van Toronto is idd vet, erg leuk gedaan die patroon.Mosin schreef op maandag 29 juni 2015 @ 17:30:
[...]
Inderdaad, ik kwam ze zomaar tegen. Ik zou daar heel graag wat van willen hebben. Die van de MLS zijn natuurlijk 2 uitblinkers. Die groene is apart, maar wel gedragen.
Die van Toronto is echt wel vet. Iemand hier op dit topic heeft die als het goed is![]()
[...]
Heb je nu echt serieus je eigen site effe nichterig tussen die links geduwd?
Dit is een topic voor mensen die iets fatsoenlijks willen en als jij die neppe meuk probeert aan te smeren, kun je wat mij betreft beter van dit topic af gegooid worden.
[...]
Inter heeft echt hele mooie tenue's. Met dezelfde dingen kunnen ze altijd wel iets strak neer zetten.
Zeker weten. Veel MLS clubs hebben leuke shirts.iPodKiller schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 18:10:
[...]
Die van Toronto is idd vet, erg leuk gedaan die patroon.
Die inter shirt is geweldig. Alles met goud maakt een shirtje af, net dat kleine beetje detail.
Nee gek genoeg nietMosin schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 19:50:
[...]
Zeker weten. Veel MLS clubs hebben leuke shirts.
Volgens mij houd je wel van goed, niet?Heb je ook het Real 11/12 thuis shirt?
Denk dat dat komt omdat het een muurschildering isMosin schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 17:23:
Dit logo van Bayern lijkt best groot, iemand een idee of dit een spelers versie is?
[afbeelding]
Die is inderdaad ook wel mooi. Ik vind het CL shirt van 12/13 echt nog het bruutste. De kleur en stijl van het shirt liggen me wel. Ik ben meer van de donkere kleuren, ook omdat het niet snel vuil wordtiPodKiller schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 20:53:
[...]
Nee gek genoeg nietDie vierkante dingen in je oksels/zijkanten vind ik lelijk. Die van 10/11 vind ik nog steeds een van de mooiste moderne Real shirtjes. Heel strak gedaan met die kraag in het shirtje.
Hahaha, ik wist het. Ik dacht nog, zal iemand het zeggen. Nee johNiku schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 07:23:
[...]
Denk dat dat komt omdat het een muurschildering is
Het nieuwe thuis shirt van Twente.“Vanwege de regionale uitstraling werd gekozen voor de naam FC Twente ‘65, spelend in een volledig rood shirt met het herkenbare steigerende Twentse Ros als logo op de borst.” Zo staat de keuze voor de naam en het allereerste FC Twente shirt in de geschiedenisboeken beschreven.
Op woensdag 1 juli bestaat FC Twente officieel 50 jaar. Tijd om terug te keren naar onze roots met een volledig rood thuisshirt. Nu tijdelijk zonder sponsorbedrukking verkrijgbaar. Een collectors item.
[ Voor 4% gewijzigd door Mosin op 02-07-2015 15:53 ]
Dit is een replica; de adizero heeft gedrukte logos ...Mosin schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 17:23:
Dit logo van Bayern lijkt best groot, iemand een idee of dit een spelers versie is?
Ja, dat klopt. Niet op geletapis29 schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 20:49:
[...]
Dit is een replica; de adizero heeft gedrukte logos ...
Goud ...150-jarig bestaan ...
[afbeelding]
Verwijderd
Betrouwbaar op welke manierVerwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 19:07:
Weet iemand of de site AliExpress betrouwbaar is om voetbalshirtjes te bestellen.
Vind dat Valencia shirt van vorig seizoen wel erg mooi ♥.
Als je bewust voor namaak kiest dan is het geen probleem. Gewoon even goed op de reviews lettenVerwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 19:07:
Weet iemand of de site AliExpress betrouwbaar is om voetbalshirtjes te bestellen.
Vind dat Valencia shirt van vorig seizoen wel erg mooi ♥.
Verwijderd
Wil wel echte hebben natuurlijk. Onderaan zijn de reviews wel positief in ieder geval, vier reacties in totaal. Het is een shirt van vorig seizoen trouwens. Afgeprijsd van $ 40 naar $ 18 dollar, en verzendkosten zijn er niet. Vind het te mooi om waar te zijn.jovael schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 19:37:
[...]
Als je bewust voor namaak kiest dan is het geen probleem. Gewoon even goed op de reviews letten
Verwijderd
Verwijderd
Bedankt! Erg nuttig!Pyramiden schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 10:59:
AliExpress is een van de bekendere Chinese websites. Ik denk dat de kans 99.9 procent is dat je een neppert krijgt.
Als je niet te veel wilt betalen kun je beter wachten tot een uitverkoop in een wat grotere winkel zoals Kitbag of op ClassicFootballShirts naar koopjes jagen. Ook zijn op Ebay wel goede sellers te vinden.
https://www.classicfootba...ague-home-shirt-bnib.htmlVerwijderd schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 17:47:
Weet iemand hoe/waar ik een real madrid shirt kan halen met de champions league badges én het wk-badge voor clubteams? Nederlande en buitenlandse webshops lijken ze niet te hebben.
Verwijderd
Ja die,Mosin schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 21:53:
[...]
https://www.classicfootba...ague-home-shirt-bnib.html
Die moet je dus hebben met WK patch?
Je kunt dit shirt kopen en vervolgens een losse patch kopen en bij een eventuele sport zaak laten bedrukken.
Ik heb dit voor mijzelf ook al zo geregeld namelijk. De eerste keer krijg ik zelfs gratis van de zaak.
Mocht je daar geen behoefte aan hebben, dan zou je even kunnen zeggen langs welke online winkels je al bent geweest.
Ik heb ook al even gauw gespiekt, maar ook geen compleet shirt gevonden. Ook op een paar van de boven genoemde sites. Subside heeft ook geen losse patches, normaal hebben ze wel wat.Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 22:58:
[...]
Ja die,
De meeste gangbare denk ik wel (subside, voetbaldirect, intersport, voetbalshop, real madrid shop, adidas shop, cfs, kitbag, sportsdirect en uksoccershop).
Ik denk dat het een losse badge zal moeten kopen. Waar kan ik deze het beste bestellen?
Verwijderd
Is die site zo goedkoopMosin schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 21:53:
[...]
https://www.classicfootba...ague-home-shirt-bnib.html
Die moet je dus hebben met WK patch?
Je kunt dit shirt kopen en vervolgens een losse patch kopen en bij een eventuele sport zaak laten bedrukken.
Ik heb dit voor mijzelf ook al zo geregeld namelijk. De eerste keer krijg ik zelfs gratis van de zaak.
Mocht je daar geen behoefte aan hebben, dan zou je even kunnen zeggen langs welke online winkels je al bent geweest.
Bij adidas kost ie €63 en is nog beschikbaar in normalere maten dan XL en XXL. Omgerekend is het prijsverschil een paar euro in het voordeel nog van CFS (als je een XL moet hebben tenminste) ...Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 20:21:
[...]
Is die site zo goedkoop? Voor dat geld? Heb jij daar al eens iets besteld? Hoe zit het met de verzendkosten?
[ Voor 27% gewijzigd door apis29 op 09-07-2015 20:38 ]
Apis geeft al prima informatie.Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 20:21:
[...]
Is die site zo goedkoop? Voor dat geld? Heb jij daar al eens iets besteld? Hoe zit het met de verzendkosten?
Sorry, minimaal één van de gekozen letter of nummers is niet beschikbaar.
[ Voor 81% gewijzigd door apis29 op 10-07-2015 13:14 ]
Nou, dan voel je je ook genaaid waar je bij staatapis29 schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 12:37:
Vandaag nog 20% korting met 'extra20' bij Adidas ... ; die van Real bijv. wordt nu €55,35 incl. bezorgen ...
Zit ff met Spanje Uit te spelen: selecteer David Villa uit de lijst - voeg toe aan winkelmandje->
[...]
![]()
[ Voor 4% gewijzigd door Mosin op 10-07-2015 12:51 ]
Nou vlgns mij hadden ze de oranje uitshirts aan, ook aan de broekjes te zien ...... will draw inspiration from the shirt worn in the 1992 Champions League final.
[ Voor 41% gewijzigd door apis29 op 10-07-2015 13:00 ]
Verwijderd
Heb hem net bij Adidas besteld, nu nog een losse badge zien te vinden. Vanmorgen naar een paar winkels gebeld, tot nu toe zonder succesapis29 schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 12:37:
Vandaag nog 20% korting met 'extra20' bij Adidas* ... ; die van Real bijv. wordt nu €55,35 incl. bezorgen ...
Zit ff met Spanje Uit te spelen: selecteer David Villa uit de lijst - voeg toe aan winkelmandje->
[...]
![]()
, volgens mij is het de "A" en dan kom je niet ver met Spaanse namen ... (maar A.Iniesta kan wel nog dus dat zal nog wel een naamsetje zijn)
* Dit is een tijdelijke aanbieding van 10/07 0.00 uur tot 12/07 23.59 uur. Alleen geldig op de adidas Sale-artikelen.
In NL moet je sowieso niet zijn voor dat soort dingen, zelfs niet in Europa (Spanje/Madrid uitgezonderd misschien nu; je kan de Madrid shop iig proberen, misschien zijn ze daar wat aardigerVerwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 13:27:
[...]
Heb hem net bij Adidas besteld, nu nog een losse badge zien te vinden. Vanmorgen naar een paar winkels gebeld, tot nu toe zonder succes.
[ Voor 23% gewijzigd door apis29 op 11-07-2015 12:04 ]
En is dat ook voor name sets? Is dat beter en makkelijke te bedrukken?apis29 schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 11:57:
[...]
In NL moet je sowieso niet zijn voor dat soort dingen, zelfs niet in Europa (Spanje/Madrid uitgezonderd misschien nu; je kan de Madrid shop iig proberen, misschien zijn ze daar wat aardiger)
Het nieuwe shirt:
[afbeelding]
Bayern Munchen heeft een andere leverancier voor de bedrukkingen(DIY
)
[afbeelding]
Mosin schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 12:03:
[...]
En is dat ook voor name sets? Is dat beter en makkelijke te bedrukken?
Het gesprek van toen zit al weer heeeel wat pagina's terug..
[ Voor 38% gewijzigd door apis29 op 11-07-2015 12:25 ]
Kijk, dat is fijn om te horen van die bedrukking!apis29 schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 12:05:
[...]
[afbeelding]
Die "" was idd dat ik ervan uitga dat deze beter te drukken zijn ja
.
Kom nog wat tegen voor je Arsenal:Speciale bedrukking van Amerika NT
- http://www.ebay.com/itm/A...ain_3&hash=item234da01694
- http://www.ebay.com/itm/J...ain_3&hash=item25a2d5e37a
:
[afbeelding]
[ Voor 8% gewijzigd door Mosin op 11-07-2015 12:34 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Mosin op 11-07-2015 14:53 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ik neem aan die van dit jaar?dvdkiwi schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 16:21:
Interessant dat nieuwe Ajax shirt
Ik wil heel graag het uitshirt hebben maar 85 euro vond ik toch wat te gortig (het wordt ieder jaar maar duurder en duurder).
Helaas is mijn Duits niet goed genoeg om 'm daar te bestellen
[ Voor 29% gewijzigd door Superkiwi op 11-07-2015 17:44 ]
Mwoa, met Ajax heb ik eigenlijk helemaal niks. Ik vind de shirts wel mooi, maar ik ben moe gekeken op die shirts. Iedereen loopt ermee.dvdkiwi schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 17:38:
Ja die van dit jaar
Ieder jaar koop ik sowieso het nieuwe uitshirt van Ajax, ongeacht of ie mooi is of niet.
De laatste jaren vind ik ze echter allemaal prachtig
Punt is alleen dat je er snel bij moet zijn omdat ze soms eind van het seizoen uitverkocht zijn.
Daarom mis ik die van 2010-2011 ook
Slim, ik droeg ze normaal wel. Ik heb een Duitsland EK 2012 uit shirt en daar zie je minimaal een paar vlekjes op van zand. Je moet echt goed kijken, alleen die ga ik dus niet meer dragen. Een van de mooiste shirts sinds tijden en die wil ik dus helemaal niet verpesten.dvdkiwi schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 17:54:
Ik draag ze ook niet, ik hang ze in de kast bij de rest van de voetbalshirts
Dat uitshirt heb ik gezien ja, maar het moet prijstechnisch wel leuk blijven
[ Voor 13% gewijzigd door Pyramiden op 14-07-2015 13:05 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq