De nieuwe pre-match van Nederland is gelekt! Ik moet zeggen dat ik hem toch wel mooi vind. Die witte leeuw en die witte strepen kleuren een beetje raar, maar verder is die leeuw bij uitstek een logo waar dit nieuwe ontwerp van de pre-match jerseys voor geschikt is. Zo vind ik hem bijvoorbeeld veel geslaagder dan bijvoorbeeld de pre-match shirts van Portugal, of Brazilië.
Ook ben ik erg blij dat dit "oude" KNVB logo behouden is gebleven! Hij is echt, veel, veel mooier dan die moderne die er eerst was. Het valt me wel op dat de datum uit het logo gehaald is, maar die stond er natuurlijk in vanwege het jubileumjaar.
Het AZ shirt is al een tijdje binnen. Ik had een van de laatste in "L" want ze waren snel uitverkocht. Ik moet zeggen dat de extreem strakke pasvorm erg fijn is. Eindelijk eens spelen zonder een wapperend gewaad om me heen.
Ik zit nu te twijfelen of ik hem nog laat bedrukken... Ik heb een mailtje naar het fancentrum gestuurd of ik uit school gewoon een keer langs kan komen, en of het dan wel om de wedstrijdbedrukking gaat.
Wel balen van dat zaalvoetbalshirt! Hopen dat je er alsnog een kan bemachtigen.
Als het goed is komt vanmiddag mijn groene Timbers shirtje binnen. De Ebay tracking is hem kwijt, maar MijnPakket zegt dat er vandaag een pakketje afgeleverd gaat worden. Ik heb goede hoop.