Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Nu was er als het goed is in 1915-1916 al eens een kit met horizontale strepen, maar wmb mag dit direct in de prullenbak. Wat een gedrochten zeg, het wordt tijd dat ze eens stoppen bij Nike om te willen vernieuwen. Weg met die brede band aan de onderkant van de sleeve, weg met de standaard templates die voor grote teams simpelweg iets aangepast worden wb kleurstelling. Wat is er moeilijk aan mooie, traditionele shirts ontwerpen? Kom op zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Catorce schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 12:13:
Nu was er als het goed is in 1915-1916 al eens een kit met horizontale strepen, maar wmb mag dit direct in de prullenbak. Wat een gedrochten zeg, het wordt tijd dat ze eens stoppen bij Nike om te willen vernieuwen. Weg met die brede band aan de onderkant van de sleeve, weg met de standaard templates die voor grote teams simpelweg iets aangepast worden wb kleurstelling. Wat is er moeilijk aan mooie, traditionele shirts ontwerpen? Kom op zeg...
Het wordt eens tijd die designers daar te ontslaan en met nieuwe te komen, blijkbaar is een strak shirtje ontwerpen 'rocket science'.
Terryb47 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 09:38:
[...]

begint steeds meer op clownpakken te lijken ;)
:+ Idd, ziet er niet uit.

[ Voor 3% gewijzigd door iPodKiller op 02-12-2014 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Eentje uit de comments 8)

Afbeeldingslocatie: http://a.disquscdn.com/uploads/mediaembed/images/1496/7129/original.jpg
Mosin schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 18:41:
Ik kwam net op het leuke idee om met wat renders en een lege blauwe template een eventueel uit of derde shirt voor Bayern te maken.

Het ziet er natuurlijk niet geweldig uit, maar wat vinden er jullie van ?
Het idee is om Bayern zelf eruit te laten komen en niet zozeer de rode kleur, vandaar ook als uit of derde shirt. Rood is uiteindelijk toch wel een van de club kleuren en de meest gebruikte voor het thuis shirt.

Die world cup patch is van 2008 :P
Het logo is zonder sterren, omdat het ook wel eens een beetje retro zou zijn.
Je kan ook gewoon het Chelsea shirt nemen van dit seizoen hoor, dan hoeven ze de productie niet aan te passen :D .

Nieuwe shirtjes :Y) : heel klassiek shirt voor Argentinie en Adidas met de strepen anders voor River Plate. Copa America 2015 betekend alweer nieuwe shirts voor de Zuid-Amerikaanse landen, dus ook Colombia. Het WK shirt was al slecht te verkrijgen en zal vast niks meer bijkomen op deze manier :|

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/wikmcm.jpgAfbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/23kevpu.jpg

Warrior's moederbedrijf neemt het roer over ...

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/976vkg.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door apis29 op 02-12-2014 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*spam*

[ Voor 145% gewijzigd door Señor Sjon op 04-12-2014 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*spam*

[ Voor 122% gewijzigd door Señor Sjon op 04-12-2014 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Laatst online: 20-09 19:33
@Apis

Nog niet eens aan gedacht... Haha.

Als je die oude Barca kits eens bekijkt, dan word je daar spontaan vrolijk van, maar nu echt niet meer.. veel te veel poes pas. Het shirt wat Apis uit de comments heeft gevist is pas een mooi! Strak en duidelijk Barca :)

[ Voor 32% gewijzigd door Mosin op 04-12-2014 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
https://www.classicfootba...ry-tuxedo-shirt-bnib.html

_/-\o_

[ Voor 22% gewijzigd door iPodKiller op 13-12-2014 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Ik zag het op facebook voorbij komen. Het heeft toch wel wat om met dit shirt te gaan training :D
Loop je rond in je classy shirt :+

[ Voor 24% gewijzigd door Mosin op 14-12-2014 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
38 pond is niet heel duur voor zo'n origineel shirtje, maar ik denk dat het beter is om hem als collectors item te houden, op de training steel je toch wel de show idd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jovael
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:23
Hallo allemaal, ik ben opzoek naar shirt van Newcastle met Janmaat achterop.
Hebben jullie misschien een idee waar ik die zo goedkoop mogelijk kan vinden?
Het is een kerstcadeau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
jovael schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:16:
Hallo allemaal, ik ben opzoek naar shirt van Newcastle met Janmaat achterop.
Hebben jullie misschien een idee waar ik die zo goedkoop mogelijk kan vinden?
Het is een kerstcadeau.
http://www.sportsdirect.c...5-377137?colcode=37713740

48 euro zonder bedrukking, met bedrukking €66,00 bij Sportsdirect, 6,99 € verzendkosten naar NL, 72,99 in totaal. Het is niet de goedkoopste, maar wel goedkoop in tegenstelling tot NL winkels.

Wie pink panther wilt gaan, het kan voor 40,- maatje L:

http://www.sportsdirect.c...5-377296?colcode=37729606

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jovael
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:23
iPodKiller schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:22:
[...]

http://www.sportsdirect.c...5-377137?colcode=37713740

48 euro zonder bedrukking, met bedrukking €66,00 bij Sportsdirect, 6,99 € verzendkosten naar NL, 72,99 in totaal. Het is niet de goedkoopste, maar wel goedkoop in tegenstelling tot NL winkels.

Wie pink panther wilt gaan, het kan voor 40,- maatje L:

http://www.sportsdirect.c...5-377296?colcode=37729606
Thanks, Ik heb meteen voor mezelf het aston villa shirt van vorig jaar besteld met Vlaar achterop.
Mooie prijsjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
jovael schreef op maandag 15 december 2014 @ 12:18:
[...]

Thanks, Ik heb meteen voor mezelf het aston villa shirt van vorig jaar besteld met Vlaar achterop.
Mooie prijsjes :)
Geen dank ;) Bij kitbag hebben ze ook een sale hoekje, maar zo te zien gaat bedrukken moeilijk worden:

http://www.kitbag.com/sto...duct_browse.aspx?category|category_root|13126=outlet&category|cat_13126|14178=football&category|cat_14178|14179=football%20kit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
iPodKiller schreef op maandag 15 december 2014 @ 08:58:
38 pond is niet heel duur voor zo'n origineel shirtje, maar ik denk dat het beter is om hem als collectors item te houden, op de training steel je toch wel de show idd ;)
Vlgns mij is het nog duurder dan toen via de club zelf en dat was nog voor een goed doel ook (al dan niet de club zelf) O-). Had trouwens wel een longsleeve mogen zijn ... :P

[ Voor 5% gewijzigd door apis29 op 16-12-2014 15:55 ]

• apis29
  • Niet online
18% korting vandaag op 'fanshop' artikelen http://www.11teamsports.d...m_content=Mailing_8419711

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Helaas valt het tegen zelfs met korting, die bvb neckwarmer ziet er wel nice uit :+

• apis29
  • Niet online
Haha ja in €€€ schiet het niet op qua korting, helemaal als ze al goedkoper dan normaal zijn. Maar het geldt voor alles in het fanshop gedeelte dus er zit nog wat meer tussen dan die topsellers natuurlijk ...

Niet per se een koopje maar had dit shirt nog niet gezien: http://www.11teamsports.d...kot-europa-2014-2015.html (ook niet bijzonder per se maar had em alleen nog nooit gezien; dat andere 3e shirt verkopen ze ook nog)

[ Voor 12% gewijzigd door apis29 op 18-12-2014 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Die gladbach shirt is wel netjes:

Afbeeldingslocatie: http://3.bp.blogspot.com/-Su4pU0asAqI/VJlf4GEkIAI/AAAAAAAAe4Q/1Auo0ZgtTR8/s1600/lazio-2015-eagle-kit.jpg

Nog een pic van het nieuwe lazio shirt, lekker retro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Sinds wanneer rekenen ze eigenlijk weer verzendkosten naar NL? Anders had ik ze allebei besteld ... Adidas stelt niks voor zie ik al :X

[ Voor 5% gewijzigd door apis29 op 26-12-2014 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Al een tijdje volgens mij, wel jammer idd, volgens mij was het gewoon een actie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
CFS 20.15% eindejaarskorting met code CFS2015

oa. Mexico thuis en NL thuis nu 30 pond min de korting (~31 euro ex. verzend a 10 euro oid)Meer in het clearance gedeelte: https://www.classicfootballshirts.co.uk/clearance.html Bijna een mooi Leeds shirtje op pagina 3 maar het was een Everton 3e shirt :+

Mooi Fiorentina shirt met Rossi bedrukking: https://www.classicfootba...hirt-rossi-49-w-tags.html

Random mooi shirtje https://www.classicfootba...-home-l-s-shirt-bnib.html

[ Voor 41% gewijzigd door apis29 op 31-12-2014 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Ik heb mij eergisteren dit besteld bij de Adidas. Het werd een paar uur geleden afgeleverd. Een snelle levering dus. Ik had hem eigenlijk Donderdag of Vrijdag verwacht.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2Fahx5f.jpg

Zit lekker en is ook nog eens super goed bestemd tegen kou en wind.
Ik kreeg in mijn doos ook nog eens een 10% kortings code, dus dat is ook mee genomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Leuke update! en die CFS korting, tja.. ik probeer me steeds in te houden, heb al heel veel uitgegeven! Ik kijk gewoon niet meer :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
SD nu op alles 20% korting met TAKE20 trouwens, tot 1 januari geldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Gelukkig hebben ze niet zoveel als vorig jaar O-)

Had wel al besteld net bij CFS en niks extra's; ARG Uit met Messi helaas (/gelukkig) niet in medium ...
Twee longsleeve shirtjes komen er aan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Prettig, maar vooral een gezond 2015 voor jullie, met natuurlijk een hoop nieuwe shirtjes! :)

Ik zie net dat Masita failliet is. Ik ben benieuwd wat ze bij FC Groningen voor nieuwe shirts krijgen of zouden ze het seizoen nog afmaken in deze tenue's ?

[ Voor 46% gewijzigd door Mosin op 01-01-2015 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20-09 19:58
Van mijn vriendin heb ik voor kerst het derde shirt van Bayern gekregen! Erg blij mee!
Vandaag kwam ik het shirt van Japan tegen in een Russische vestiging van Adidas. Voor 17 euro natuurlijk meteen meegenomen.
Afbeeldingslocatie: http://i112.photobucket.com/albums/n168/Pyramiden/Mobile%20Uploads/WP_20150103_006_zps8ee2d34d.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Pyramiden op 03-01-2015 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Whut.. :o

Jou vriendin heeft echt wel een zeer goede smaak :D
Die van Rusland is ook echt een mooie, maar die hing er zeker niet meer voor 17 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
Alleen het vorige shirt van Rusland hing er voor minder dan 10 in L. Niet de huidige.
Verder hadden ze nog Japan in XL, het CSKA thuis shirt van vorig jaar in XL voor 17 en het huidige CSKA uitshirt in L voor iets van 27.

Over die laatste heb ik echt getwijfeld... Ik vind hem eigenlijk wel vet, maar om persoonlijke reden kon ik me toch niet zo ver krijgen om hem te kopen...
Mijn neefjes wilden die eerst graag hebben. Ik kom hem slecht vinden, dus uiteindelijk maar Zenit shirtjes voor ze gekocht. Het is dan zo zuur om er zelf toch mee thuis te komen...

De truc om goedkoop aan shirtjes te komen heb ik nu wel door hier! Ga naar Adidas winkels die ver van het centrum van St. Petersburg liggen. Voetbal is niet zo populair hier, en voor veel mensen zijn die shirts te duur, dus ze gaan met hoge kortingen weg. Helemaal met de huidige zwakke roebel zijn ze spotgoedkoop. Brazilië kun je bij de Nike winkel ook voor een appel en een ei meenemen hier. Veel te veel van ingekocht tijdens het WK.

Is inderdaad een heel mooi shirt, van Bayern! Door een fout in het systeem van Adidas (ze wisten niet dat hij in het magazijn lag, dus omdat ze niet verkocht werden gaf de computer 50% korting) ging hij voor 30 over de toonbank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Mosin schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 12:01:
Prettig, maar vooral een gezond 2015 voor jullie, met natuurlijk een hoop nieuwe shirtjes! :)

Ik zie net dat Masita failliet is. Ik ben benieuwd wat ze bij FC Groningen voor nieuwe shirts krijgen of zouden ze het seizoen nog afmaken in deze tenue's ?
Ook beste wensen iedereen ;)
Pyramiden schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 19:50:
Van mijn vriendin heb ik voor kerst het derde shirt van Bayern gekregen! Erg blij mee!
Vandaag kwam ik het shirt van Japan tegen in een Russische vestiging van Adidas. Voor 17 euro natuurlijk meteen meegenomen.
[afbeelding]
Leuke vriendin heb je idd! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Pyramiden schreef op zondag 04 januari 2015 @ 00:19:
Alleen het vorige shirt van Rusland hing er voor minder dan 10 in L. Niet de huidige.
Verder hadden ze nog Japan in XL, het CSKA thuis shirt van vorig jaar in XL voor 17 en het huidige CSKA uitshirt in L voor iets van 27.

Over die laatste heb ik echt getwijfeld... Ik vind hem eigenlijk wel vet, maar om persoonlijke reden kon ik me toch niet zo ver krijgen om hem te kopen...
Mijn neefjes wilden die eerst graag hebben. Ik kom hem slecht vinden, dus uiteindelijk maar Zenit shirtjes voor ze gekocht. Het is dan zo zuur om er zelf toch mee thuis te komen...

De truc om goedkoop aan shirtjes te komen heb ik nu wel door hier! Ga naar Adidas winkels die ver van het centrum van St. Petersburg liggen. Voetbal is niet zo populair hier, en voor veel mensen zijn die shirts te duur, dus ze gaan met hoge kortingen weg. Helemaal met de huidige zwakke roebel zijn ze spotgoedkoop. Brazilië kun je bij de Nike winkel ook voor een appel en een ei meenemen hier. Veel te veel van ingekocht tijdens het WK.

Is inderdaad een heel mooi shirt, van Bayern! Door een fout in het systeem van Adidas (ze wisten niet dat hij in het magazijn lag, dus omdat ze niet verkocht werden gaf de computer 50% korting) ging hij voor 30 over de toonbank.
Tja, als Rusland dicht bij huis lag, dan wist ik het wel, haha!
Nou, dan heb je wel effe het geluk mee zitten. 30 Euries voor dat shirt valt ook nog reuze mee. Ik had in 2012/2013 het derde shirt voor 40 euro gekocht. Ik had er nog eentje moeten mee nemen, want ik heb ze nergens meer nieuw gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Pyramiden schreef op zondag 04 januari 2015 @ 00:19:

Geen Nike outlet ergens met ijshockey shirts? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
Ik zit nu op het vliegtuig te wachten, maar ik had vanochtend nog net even tijd om de Adidas/Reebok outlet en de Nike outlet te bezoeken.

Het shirt van Rusland hing er voor 25 euro. Maar alleen in L en XL. Verder ook nog het uit shirt in XL. Ook hadden ze het thuisshirt van Duitsland in alle maten voor 25. Verder nog een paar Chelsea en Real shirts, maar ik ben persoonlijk meer geïnteresseerd in wat "interessantere" shirts dan dat soort clubs. CSKA uit heb ik toch maar meegenomen. Helaas was thuis niet in L te krijgen.
Het Duitsland shirt heb ik niet gekocht omdat ik mijn verzameling binnen de perken wil houden met max 1 shirt per team, en het uitshirt staat nogsteeds op mijn shortlist.

Over die ijshockey shirts. Als je een "echt" spelers ijshockey shirt wilt ben je 250 euro lichter. Als ik in StP ben bezoek ik meestal wel een wedstrijd van SKA. In SKA winkel verkopen ze goedkopere replica's van het merk "Atributika.Ru". Voor 20 euro is dan wel leuk, als ik hem niet gebruik hangt hij aan de muur.
De officiële shirts worden door Reebok gesponsord. In de oulet hingen echter alleen NHL shirts, en geen KHL shirts. Ik denk dat er meer vraag is naar de tweede ;)
De Nike winkel had wel het shirt van Rusland en van wat ik denk dat Tsjechië was, maar alleen in XS en S.

Oja! Nike store had PSG, Nederland, Portugal en Barcelona, allemaal van vorig jaar.
Verder vooral veel oud Zenit spul. Wel leuk hoe er "Zenit is onze naam" aan de binnenkant van het logo op de borst gedrukt staat van het shirt van 2 seizoenen terug. Ik vind dat soort details altijd leuk!

[ Voor 10% gewijzigd door Pyramiden op 04-01-2015 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Voor KHL zijn deze wel interessant, van Lutch http://www.lutchusa.com/khl
Je kan ze ook laten customizen :)

De Nike landenshirts worden door de meeste landen alleen op het WK voor A-landen en OS gedragen, Rusland draagt/droeg daarbuiten bijv. shirts van Lutch. Een S kan ik nog wel hebben, gelijk aan een medium voetbalshirt :D
Van Rusland heb ik vier XL'tjes (vorige model) die ik eigenlijk meer als ruilmateriaal gekocht had voor M of S'en op een ander forum. Moet alleen nog Zweden eigenlijk maar dat is geen probleem om te krijgen, komt alleen steeds wat anders tussen O-) (en Wit-Rusland en een passende Rusland, oja Kazachstan is wel een mooi shirt maar eigenlijk nooit als replica te krijgen) .

[ Voor 12% gewijzigd door apis29 op 04-01-2015 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Hmmpf looks like: :F

Het begint inderdaad op een carnaval party te lijken. Er zit gewoon geen leven meer in die shirts, zoals ze dat veel eerder wel waren. Die gouden enzovoorts. Dit is meer leuk van dit gimmick spul, als ik het zo goed noem.

[ Voor 15% gewijzigd door Mosin op 11-01-2015 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Toch eigenlijk bizar dat Nike steeds meer grote teams kwijt raakt en Adidas en dan met zo'n beetje het grootste team dat ze nog hebben het zo weten te verkloten. Daarbij vind ik het stuitend om te zien dat de grootste clubs ter wereld zich door Nike, Adidas en co compleet laten fucken door met standaard templates rond te lopen. Beetje maatwerk mag ook wel, kom op. Zie ook de trainingspakken van Adidas, die zijn overal hetzelfde op andere kleurtjes na...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Adidas pompt er gewoon meer geld in en daarnaast is Nike sinds vorig jaar de shirtleverancier in de NFL (was Reebok = Adidas).
Maar dit design is echt schandalig (ook al is dit eerder een fake gebaseerd op de leak), mag hopen op een laagterecord en dat Qatar Airways zich schaamt om ermee geassocieerd te worden en zegt "laat ons er maar af, over het geld geen zorgen verder dat krijgen jullie gewoon". En het jaar erna boetedoening met een all-time classic ... nog steeds zonder shirtsponsoring uiteraard.

[ Voor 5% gewijzigd door apis29 op 11-01-2015 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Werd tijd ... :*) : longsleeve, spelers versie ... 1tje met bedrukking. En oude & nieuwe logo ...

Afbeeldingslocatie: http://i233.photobucket.com/albums/ee126/apis4/Mobile%20Uploads/20150114_1454591_zps1242a657.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door apis29 op 14-01-2015 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Nice! Wie heb je erop staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
Om nog maar even te reageren op een paar berichten terug:
Ik heb mijn SKA shirtje alleen om naar wedstrijden aan te doen. Als ik ook nog ijshockeyshirts zou gaan verzamelen zou het helemaal uit de klauwen lopen ;)

Stiekem vind ik die van Barcelona wel mooi! Maar misschien komt het omdat ik totaal niks heb met het oude shirt... Op Bayern en Duitsland na heb ik helemaal niks met "grote" of "populaire" clubs... Dus daar zal het dan wel aan liggen.

Op het moment heb ik het 2011-2013 shirt van Ukraine in bestelling staan bij CFS. Voor een paar dagen al staat hij op "processing". Is dat normaal?

@apis29,
Kun je Cyrillisch lezen? Geeft altijd weer een extra dimensie aan zo'n shirt ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Pyramiden op 14-01-2015 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
:) ja ik kan het wel lezen (grotendeels iig, vergeet af en toe nog wel eens wat bepaalde letters ook alweer waren; begrijpen is eerder een probleem als het nergens op lijkt :+ ). Heb ik toch nog wat aan dat (Oud-) Grieks gehad lang geleden B) [en ooit Hattrick gespeeld in de Oekraïense league met een tweede team en het nodige moeten vertalen]. CFS heeft het druk na die eindejaarsactie, duurde bij mij ook meer dan een week voor het op de post ging ...

Nieuw logo shirt met sponsoring in cyrillisch voor de Oekraïense competitie; voor Europese competities hebben ze ook met Privatbank erop maar die had ik al voor het thuisshirt. Bedrukking bij de spelersversies zijn al jaren van dat stoffen materiaal (zal wel geen Lextra zijn, maar in die richting), ook van de sponsoring; bij die replica die ik toen bij Adidas had besteld is het bijna plastic.

Afbeeldingslocatie: http://i233.photobucket.com/albums/ee126/apis4/Futebol/IMG_9026_zpsf66d602a.jpgAfbeeldingslocatie: http://i233.photobucket.com/albums/ee126/apis4/Futebol/IMG_9027_zpsb0bedd02.jpg

Oud logo shirt met bedrukking:

Afbeeldingslocatie: http://i233.photobucket.com/albums/ee126/apis4/Futebol/IMG_9029_zpsc13a6adf.jpgAfbeeldingslocatie: http://i233.photobucket.com/albums/ee126/apis4/Futebol/IMG_9028_zps3ef71b11.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i233.photobucket.com/albums/ee126/apis4/Futebol/Dynamo-Kiev-Andriy-Shevchenko_diaporama_zps8f006f5c.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door apis29 op 14-01-2015 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
Klopt dat oude shirt dan wel? Cyrillische bedrukking achterop met Privatbank gewoon volgens het "normale" schrift?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Ja toen hadden ze dat nog niet om één of andere reden, pas bij de shirts met het nieuwe logo ... Hier een plaatje met sleeve patch van de oekraïense competitie ...

Afbeeldingslocatie: http://oi59.tinypic.com/2hyi34p.jpg

Deze is daarin op zich wel interessant aangezien dit model ook met het nieuwe logo erop bestaat:

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/11b4xty.jpg

:+ even een nieuw logo invoeren ...

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/rjqwkj.jpg

Deze moet ik ook nog ergens hebben liggen, vind 'em net op een Braziliaanse marktplaats en al even nep (ga ik vanuit):

Afbeeldingslocatie: http://oi60.tinypic.com/2h8bj40.jpgAfbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/2po732h.jpgAfbeeldingslocatie: http://oi59.tinypic.com/15qewe8.jpg

[ Voor 76% gewijzigd door apis29 op 14-01-2015 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
Die met een badge van het tachtig jarige jubileum is nep? Ik kan de "echte" versie ervan ook nergens vinden... Bestaat er wel een "echte" versie van dat shirt?

Balen... Het derde shirt van Marseille uit 11/12 vind ik eigenlijk ook wel mooi... Had ik hem beter met het shirt Ukraine mee kunnen bestellen... Het is wel een Formotion.
Zijn de maten van Formotion trouwens veel anders dan normale shirts?
Het lijkt trouwens ook also de 3 strepen op de mouwen gedrukt zijn in plaats van geborduurd, maar Google leert mij dat dat normaal is voor Formotion shirts.

[ Voor 55% gewijzigd door Pyramiden op 15-01-2015 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Was ook alweer seizoen 2006-07 denk ik dat 80-jarig jubileum en in die tijd zag ik eigenlijk nooit een replica Dynamo Kiev shirt op internet. Ik had hem ook via eBay en kwam uit Oekraine maar de maat klopte niet ('medium' maar was eerder een small) en de kwaliteit was een stuk minder dan een vergelijkbaar model echt shirt. Geen idee dus of er een officiele replica heeft bestaan en een spelersversie zie ik eigenlijk ook nooit in collecties maar dat ie gedragen is weet ik dan iig wel weer zeker; al is het nu een stuk moeilijker om er nog plaatjes van te vinden. Straks achter de computer maar eens een poging wagen ...

Oja, het blauwe shirt is een Formotion maar geen gedrukte strepen. Kan allebei voorkomen ... Ik heb niet voor een grotere maat gekozen.

update: hier een wedstrijdgedragen uitshirt van het 80-jaar model (en nog veel meer wedstrijdshirts op deze account, van de jaren ' 80 tot nu)

Afbeeldingslocatie: https://farm4.staticflickr.com/3919/15005975191_e447e1b762.jpg
match worn shirt dynamo kiev kyiv 210 by dynamo_k1, on Flickr

[ Voor 31% gewijzigd door apis29 op 15-01-2015 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Catorce schreef op zondag 11 januari 2015 @ 14:15:
Toch eigenlijk bizar dat Nike steeds meer grote teams kwijt raakt en Adidas en dan met zo'n beetje het grootste team dat ze nog hebben het zo weten te verkloten. Daarbij vind ik het stuitend om te zien dat de grootste clubs ter wereld zich door Nike, Adidas en co compleet laten fucken door met standaard templates rond te lopen. Beetje maatwerk mag ook wel, kom op. Zie ook de trainingspakken van Adidas, die zijn overal hetzelfde op andere kleurtjes na...
Nou ja, die discussie ben ik hier al lang geleden aan gegaan, daar werd geen aandacht aan besteed of niet veel. Ik weet, dat het vorige shirt van Bayern en Chelsea heel sterk op een licht blauw Ajax tenue uit 2010/2011 komt.

Zo ook met dat Duitsland shirt (blauwe die ik gepost heb), zelfde meuk andere kleurtje. Als je gewoon eerlijk bent, zijn Adidas, Nike en Puma wel vieze smeerlappen met elke keer van die siaaie zakkerige templates.
De witte kraag van Duitsland uit 2012 vind ik zeer mooi, dat doet me denken aan het Bayern shirt uit 2001. Die staat helaas ook niet op CFS.

Ik denk, dat er ook geen verandering meer in gaat komen. Elke Tweaker in dit topic zou nog een beter shirt ontwerpen, dan die 'professionele' ontwerpers..

[ Voor 7% gewijzigd door Mosin op 15-01-2015 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Elke fanboy hoeft ook geen rekening te houden met het productieproces ;). Elke 'unieke' feature heeft wel een andere instelling nodig en dat maal een paar honderd teams zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
Dat klopt. Dus aanpassingen aan het model van het shirt zijn heel duur, maar er moet best variatie aan zijn te brengen met patronen die op de shirts geverfd worden. Dat zou niet zo verschrikkelijk duur moeten zijn.
Ook zou je verwachten dat zoiets als een boordje modulair is, waardoor je het heel makkelijk zou moeten kunnen aanpassen tussen verschillende shirts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Dat zou idd wel kunnen en gebeurt ook zeker wel. Het zal eerder zijn dat we veel meer shirts te zien krijgen dan dat het nu slechter is dan 10-20 jaar geleden al kan je via dye sublimation natuurlijk wel heel veel variatie aanbrengen a la drakenshirt Real of Inter maar ook Chelsea vs Bayern die elk jaar hetzelfde model hebben. Nog beter voorbeeld daarvan zijn de rugbyshirts van Stade Francais https://www.google.nl/sea...t-s1557.html%3B1024%3B768

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Griekse puma sale is er weer:
http://www.sportsdirect.c...untvalue_desc&Filter=none

http://www.sportsdirect.c...5-377209?colcode=37720922
42 euro.. tempting.........

[ Voor 22% gewijzigd door iPodKiller op 17-01-2015 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
Het shirt van Oekraïne is binnen! Hij is echt mooier dan verwacht. Hij zit helemaal vol met kleine details, en daar hou ik van!

Verder was ik eigenlijk ook nog een beetje op zoek naar een MLS shirt... Ik heb even gekeken, maar de meeste vielen niet echt in mijn smaak... Totdat ik hoorde van een team dat de Vancouver Whitecaps heet. Daar heb ik nu via ebay ook een shirt van in bestelling staan.
Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/00/s/MTAyNFg2ODM=/z/xy8AAOSwGzlTxZFP/$_57.JPG?rt=nc

Op Footyheadlines las ik trouwens dat het shirt van Noorwegen ook binnenkort uitkomt. Heel erg hopen dat het geen saai template wordt... Maar ik ben bang dat het dat wel wordt...
Als ik verder nog eens in Rusland ben ik ga ik denk ik ook maar eens opzoek naar een Spartak of Locomotiv shirtje. Vooral die laatste van Spartak met 4 sterren en dat patroon over het hele shirt vind ik mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2020 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Pyramiden schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 20:36:
Het shirt van Oekraïne is binnen! Hij is echt mooier dan verwacht. Hij zit helemaal vol met kleine details, en daar hou ik van!

Verder was ik eigenlijk ook nog een beetje op zoek naar een MLS shirt... Ik heb even gekeken, maar de meeste vielen niet echt in mijn smaak... Totdat ik hoorde van een team dat de Vancouver Whitecaps heet. Daar heb ik nu via ebay ook een shirt van in bestelling staan.
[afbeelding]

Op Footyheadlines las ik trouwens dat het shirt van Noorwegen ook binnenkort uitkomt. Heel erg hopen dat het geen saai template wordt... Maar ik ben bang dat het dat wel wordt...
Als ik verder nog eens in Rusland ben ik ga ik denk ik ook maar eens opzoek naar een Spartak of Locomotiv shirtje. Vooral die laatste van Spartak met 4 sterren en dat patroon over het hele shirt vind ik mooi.
Leuk weetje, omdat EA Canada in Vancouver gevestigd is,zijn ze al een tijdje partner van EA, ze spelen dus ook een rol in de ontwikkeling van FIFA, zonder dat velen het weten. Ze hebben allemaal een gezicht in FIFA. Toch een clubje wat best bijzonder is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
Dat is inderdaad een leuk weetje! Ik zal ze snel een keer in FIFA gebruiken.

Over het shirt van Praag: Persoonlijk vind ik hem niet echt erbovenuit steken. Het is een mooi shirt met mooie logo's en een mooi kleur, maar naar mijn mening zit er niet iets in wat hem veel mooier maakt dan andere shirts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Pyramiden schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 21:51:
Dat is inderdaad een leuk weetje! Ik zal ze snel een keer in FIFA gebruiken.

Over het shirt van Praag: Persoonlijk vind ik hem niet echt erbovenuit steken. Het is een mooi shirt met mooie logo's en een mooi kleur, maar naar mijn mening zit er niet iets in wat hem veel mooier maakt dan andere shirts.
Shirtje van Praag ziet er ok uit, maar meer ook niet idd. Shirtje van de Whitecaps is leuk gedaan met die texture van hun logo verwerkt in het shirt.

Is dit tevens niks voor jou? Vind hem zelf heel mooi:
http://www.sportsdirect.c...5-377209?colcode=37720922

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
Persoonlijk vind ik voor die een beetje hetzelfde gelden... Hij heeft voor mij niet echt iets "speciaals". Ik ben wat meer van de shirts in een wat modernere stijl.
Ik vind het zeker een mooi shirt! Maar niet zo speciaal dat ik hem graag wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn shirtjes zijn binnen! 8)

Real madrid voor mij & FC Barcelona voor mijn neefje

Top kwaliteit en zeer goedkoop !

Afbeeldingslocatie: https://imageshack.com/i/p4ZGGgBmj
Afbeeldingslocatie: https://imageshack.com/i/pbpsNE35j
Afbeeldingslocatie: https://imageshack.com/i/eytgUUW1j
Afbeeldingslocatie: https://imageshack.com/i/exaTyH7jj
Afbeeldingslocatie: https://imageshack.com/i/f0spqllNj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
:D Dat is wel grappig toeval weer: tijdje terug kwam ik deze tegen op internet en naar gezocht maar waren redelijk snel uitverkocht (kleine oplage wss voor slechts het derde shirt)

Afbeeldingslocatie: http://raven.b-it.ca/portals/uploads/BCLN2007/.DIR288/Whitecaps1Thirdkit-jerseycutout.jpg
We wisten niet eens dat ze onderweg waren O-) . "Zeer" goedkoop klinkt dan weet een beetje verdacht overigens ;)?

[ Voor 15% gewijzigd door apis29 op 18-01-2015 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
Die is ook mooi! Ik heb even over die getwijfeld, maar die van een jaar eerder was toevallig op Ebay te krijgen. Ik verwacht eigenlijk niet dat het een neppe zou kunnen zijn. Helemaal omdat de verkoper aardig wat goede feedback heeft. Toch altijd even afwachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er al wat shirtjes bekent voor 2016?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Barcelona was pas gepost: (Madrid lijkt de tegenovergestelde kant op te gaan met iets heel klassieks)

Afbeeldingslocatie: http://2.bp.blogspot.com/-OOB-cFqp1Bo/VMIWc6B6ORI/AAAAAAAAc-w/KQhDVQfvYWc/s1600/FC-Barcelona-15-16-Kits.jpg

Liverpool nog langer geleden:

Afbeeldingslocatie: http://3.bp.blogspot.com/-im76TMIS5Vg/VEDNOmQ5lpI/AAAAAAAAZLw/xQaq6LKEpL4/s1600/Liverpool-15-16-New-Balance-Kits.jpg

Afbeeldingslocatie: http://3.bp.blogspot.com/-2pOuI9LwkKI/VLZMioCNV8I/AAAAAAAAb3k/NXoSzpwrhbI/s1600/Liverpool-2015-2016-Kit.JPG

Chelsea hier: http://www.footyheadlines...2/chelsea-15-16-kits.html

Verder veel shirtjes van competities die in het begin van het kalenderjaar starten zoals J-League, MLS en Brazilie zoals: http://todosobrecamisetas...da-do-vasco-da-gama-2014/

Echt een paar mooie Umbro shirts in Brazilie :*)

Afbeeldingslocatie: http://i312.photobucket.com/albums/ll349/Todosobrecamisetas/Clubes%202015/14NAUTICO3RD1.jpg

Nieuwe Vancouver thuis :P

Afbeeldingslocatie: http://4.bp.blogspot.com/-PO8Uqgvc-a8/VLlWIKc8SBI/AAAAAAAAcKM/MEWwdFKV0ho/s1600/Vancouver-Whitecaps-2015-Jersey.JPG

[ Voor 26% gewijzigd door apis29 op 23-01-2015 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Barcelona, hoe kun je dat nou goedkeuren... Echt werkelijk waar onbegrijpelijk. Zo slecht, ik zou haast zeggen dat het nep is. Helaas lijkt dat niet het geval te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
apis29 schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 16:37:
Barcelona was pas gepost: (Madrid lijkt de tegenovergestelde kant op te gaan met iets heel klassieks)

[afbeelding]

Liverpool nog langer geleden:

[afbeelding]

[afbeelding]

Chelsea hier: http://www.footyheadlines...2/chelsea-15-16-kits.html

Verder veel shirtjes van competities die in het begin van het kalenderjaar starten zoals J-League, MLS en Brazilie zoals: http://todosobrecamisetas...da-do-vasco-da-gama-2014/

Echt een paar mooie Umbro shirts in Brazilie :*)

[afbeelding]

Nieuwe Vancouver thuis :P

[afbeelding]
Holy shit.. die Umbro shirtje en Vancouver, met name die fade is erg mooi gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Ik heb dus echt weinig tot geen betere shirts, dan deze gezien:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/v3IBmci.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/p0aiDno.jpg

Mocht die bedrukking officieel zijn, dan is het echt een waanzinnig shirt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
De voorkant is inderdaad erg mooi! Die patronen zijn prachtig, en het lettertype sluit er helemaal op aan.
Ik heb alleen mijn vraagtekens bij de stiksels... Waarom op de buitenkant?... Ik vind dat wel zwaar af doen aan het ontwerp...
En is Arshavin wel geselecteerd?

Durf het overigens bijna niet te zeggen, maar de banden met zo'n patroon erin lijkt een beetje van Oekraïne afgekeken ;)

Edit: Na wat zoekwerk kom ik erachter dat het gewoon de Russische jersey van het WK van 2010 was... Hij is inderdaad erg mooi! En lijkt mij vrij zeldzaam. Ik dacht dat het een soort leak was!
Het shirt wat erna kwam was overigens erg lelijk... Ik ben blij dat ze terug zijn bij deze kleur rood. Het laatste shirt vind ik dan ook lang niet zo mooi als deze laatste uit 2010!

Dan moet ik ik ook erop terugkomen dat hij op die van Ukraine lijkt!

[ Voor 54% gewijzigd door Pyramiden op 26-01-2015 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Ahem ... (zo vergeetachtig :D ; dat boven is, helaas, niet de officiele bedrukking maar een fanstijl aangeboden op Subside)

Afbeeldingslocatie: http://i233.photobucket.com/albums/ee126/apis4/Futebol/IMG_5737_zps45ec33d4.jpg

[ Voor 34% gewijzigd door apis29 op 27-01-2015 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Pyramiden schreef op maandag 26 januari 2015 @ 19:12:
De voorkant is inderdaad erg mooi! Die patronen zijn prachtig, en het lettertype sluit er helemaal op aan.
Ik heb alleen mijn vraagtekens bij de stiksels... Waarom op de buitenkant?... Ik vind dat wel zwaar af doen aan het ontwerp...
En is Arshavin wel geselecteerd?

Durf het overigens bijna niet te zeggen, maar de banden met zo'n patroon erin lijkt een beetje van Oekraïne afgekeken ;)

Edit: Na wat zoekwerk kom ik erachter dat het gewoon de Russische jersey van het WK van 2010 was... Hij is inderdaad erg mooi! En lijkt mij vrij zeldzaam. Ik dacht dat het een soort leak was!
Het shirt wat erna kwam was overigens erg lelijk... Ik ben blij dat ze terug zijn bij deze kleur rood. Het laatste shirt vind ik dan ook lang niet zo mooi als deze laatste uit 2010!

Dan moet ik ik ook erop terugkomen dat hij op die van Ukraine lijkt!
Ik vind het onderste gedeelte alleen een beetje minder, maar de rest is prima!
Het shirt van Oekraine, doet wat het template betreft nogal onder aan het Russische shirt. Opzich vind ik dat wel apart...

Ik hoop deze ooit in mijn collectie toe te voegen, zoals Apis inderdaad al heeft, haha. Deze stond op CFS met Arshavin achterop, alleen is deze net even iets aparter. Het maakt eigenlijk niks uit welke bedrukking erop zit, ze zijn beiden mooi, alleen die Kremlin variant is ietsjes aparter, dus ook wel weer leuker om te hebben.

Wie is het trouwens ook alweer die hier zo gek van ijshockey is? Een vriend van me is keeper bij The Eaters uit Geleen. Hij is een van de betere jeugd/gewone keepers in Nederland. Het kwam zo ineens in me op, haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
Overigens, als je in de metaalbewerking zit is dat shirt uit Brazilie met "CNC" toch een beetje apart ;)

Bedoel je dan het 11-13 of het 14-15 shirt van Ukraine? Met die band aan de voorkant vind ik het toch wel een leuk shirt. Met dat template heb ik niet zoveel problemen. Vind hem wel mooi eigenlijk.
Wel een heel mooi shirt, die Russische. Maar aangezien hij vrij zeldzaam lijkt is die van Rusland nogal duur. Als ik zo veel zou uitgeven zou ik eerder op zoek gaan naar een Soviet Unie shirt. Gewoon, omdat het speciaal is.

Als ik in Rusland ben en SKA speelt dan ga ik er meestal wel heen. Maar echt "gek" van ijshockey ben ik niet.
Volgens mij bedoel je Apis29?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Om precies te zijn, het shirt, dat gedragen werd op het EK van 2012. Je ziet dat Oekraine 1 band heeft met hetzelfde patroon, terwijl Rusland er 3 heeft. Ik vraag me dan gewoon af waarom dat verschil gemaakt moet worden op een shirt. Het komt een beetje over alsof Oekraine een 'minder' Rusland is, om het misschien even fout te zeggen.

Soviet Unie shirts, zijn echt nog van heeeel lang geleden, neem ik aan?

Ja, Apis is het volgens mij. Maarja, ik geloof graag, dat het hier niet heel erg sensationeel is. Het blijft toch een vrij onbekende sport, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
Ik denk niet dat het daardoor komt. Het Russische shirt heeft 3 banden met een willekeurig patroon erin (ongetwijfeld hebben die ook een historische betekenis). Bij het shirt van Ukraïne staat echter pontificaal de drietant van Ukraïne in het midden van die band. Het zou naar mijn mening een beetje raar zijn als je drie keer je nationale wapen op je shirt hebt staan. Terwijl hij juist heel mooi staat zo centraal op de borst, naar mijn mening.
Afbeeldingslocatie: http://i112.photobucket.com/albums/n168/Pyramiden/DSCF9388_zpsxjkeb22d.jpg

Volgens mij zijn ze alleen van 1990 en 1991 te krijgen. Daarna kreeg je het Gemenebest van Onafhankelijke Staten, maar die shirts zijn vrij lelijk, vind ik.
Helaas zijn shirts van de Soviet Unie erg schaars. Vooral omdat ze bijna niet verkocht zijn, niemand die er woonde kon ze immmers betalen.
Zo schijnen er van de Soviet Unie ijshockeyshirts ook alleen maar versies te bestaan die echt door spelers zijn gedragen. Maar aangezien Russen het niet zou nou nemen met hygiene stinken de meeste van die shirts nog steeds gigantisch en zijn daarom niet echt collector's items die je graag in je huis zou willen hangen ;)

In Nederland wel. Helaas, want het is heel leuk om naar te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Het patroon ziet er inderdaad anders uit. Klein foutje.
Het verschil is er dus wel op beide shirts. Ik vond het gewoon zo apart, maar dat valt nu nog wel reuze mee!

Ooohw, dus die zullen wel ongelofelijk duur zijn. Het zullen wel een paar zeldzame shirts zijn. Ik ben me net wel aan het afvragen hoe erg die dingen kunnen stinken, maar dat moet ik misschien niet willen weten, haha. Ik heb zelf eens per ongeluk mijn Bayern 13/14 iets te lang laten liggen na het trainen. Als ik even gauw bij de oksel streek ruik, dan merk je dat het zweet er gewoon voor 2/10 in blijft zitten. Erg vervelend, maar niet meer dan logisch, als hij iets te lang ligt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
Op een forum las ik dat iemand een USSR ijshockey shirt voor een tijdje in een garage had hangen. Hij hing al in die garage voor een reden, en die forumgebruiker gaf aan dat je liever die garage niet meer in wilde ;)

Hij is eindelijk binnen!
Afbeeldingslocatie: http://i112.photobucket.com/albums/n168/Pyramiden/DSCF9394_zpstwxlkxh8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i112.photobucket.com/albums/n168/Pyramiden/DSCF9395_zpscayi5iqk.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i112.photobucket.com/albums/n168/Pyramiden/DSCF9396_zpsmd2pdqfc.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i112.photobucket.com/albums/n168/Pyramiden/DSCF9397_zpszzmhpg1i.jpg
Het patroon ziet er echt geweldig uit in het echt!
En over Formtion ben ik zeer te spreken! Zoals eerder aangegeven heb ik een vrij lang shirt nodig omdat hij anders omhoog komt tijdens het badmintonnen. Vanwege mijn dunne postuur zijn L'etjes daarom onder meestal erg wijd, maar bij dit shirt valt dat dus heel erg mee.
Verder vind ik het ook wel speciaal om een MLS shirt te hebben. Ze lijken vrij moeilijk te krijgen hier in Europa (behalve voor veel geld dan). Als je in de meeste Amerikaanse internetwinkels kijkt zijn de meeste ook gewoon uitverkocht...
Ook vind ik die hele stapel hologrammen op de labels wel mooi :P is weer echt zo iets waar we in Europa niet zo van zijn.
Overigens zit zelfs het oude prijslabel van 110$ nog aan het shirt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Ziet er zeker goed uit 8) (stiekem zat ik vroeger in de district selectie bij badminton :D ))

Afbeeldingslocatie: http://i233.photobucket.com/albums/ee126/apis4/Futebol/IMG_9045sm_zpsa7cxdwa5.jpg

Heb trouwens ook een Sovjet shirtje in m'n collectie, deze heruitgave van het (uit)shirt uit 1982:

Afbeeldingslocatie: http://adeebook-cdn.enlawded.com/high_definition_2013-09-08_release/static-dispatch-411938/collection-items-pictures/b8090.3833_461&1&0_3.HV5.&4jBBhCQdbSEhjf64D16_O07024.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.fifa.com/mm/photo/tournament/competition/02/32/62/66/2326266_big-lnd.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door apis29 op 28-01-2015 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
apis29 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 17:40:
Ziet er zeker goed uit 8) (stiekem zat ik vroeger in de district selectie bij badminton :D ))

[afbeelding]

Heb trouwens ook een Sovjet shirtje in m'n collectie, deze heruitgave van het (uit)shirt uit 1982:

[afbeelding]

[afbeelding]
Ziet er goed uit!

Die eerste 3 zijn erg mooi, maar die van de Soviet Unie vind ik een beetje minder. Het zal wel komen, omdat het een ouder tenue/template is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
Dat Soviet Unie shirt vind ik dan ook niet zo interessant, voor mij gaat het meer om deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.thesecretfootballer.com/wp-content/uploads/2014/06/soviet-union-2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.oldfootballshirts.com/img/shirts/734/russia-home-football-shirt-1987-1988-s_18308_1.jpg
En toch ook wel een beetje deze:
Afbeeldingslocatie: http://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s--71pL7FBB--/brurbm7nwuvyxbvoiunx.jpg
Ook deze vind ik wel wat hebben:
https://www.classicfootba...-union-away-shirt-xl.html

Dat shirt van Rusland is toch wel prachtig, nu ik hem zo op de foto zie.

Ik kom net ook het Shirt van Slovenië tegen... Die is toch eigenlijk ook wel mooi...
Brrr... Wat naar om verslaafd te zijn!
http://www.sportsdirect.c...iliates&utm_campaign=awin

[ Voor 23% gewijzigd door Pyramiden op 28-01-2015 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Ja die '88 shirts 8) . Heb die beiden wel eens op eBay voorbij zien komen ... Zie wel een kraagje op die teamfoto trouwens.
Slovenie vind ik ook een briljant shirtje, zelf liever de blauwe (staat op het lijstje O-) )
Die van '82 hing toevallig bij de adidas outlet een paar jaar geleden en kon ik natuurlijk niet laten hangen. Was er tot vandaag ook niet achter dat ie uit '82 was, alleen dat ie uit de jaren '80 moest zijn. Typte toevallig na 'USSR 1986', 'USSR 1982' in ...

Deze ook opgegraven:

Afbeeldingslocatie: http://i233.photobucket.com/albums/ee126/apis4/Futebol/IMG_9050_zpsuggfba5u.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i233.photobucket.com/albums/ee126/apis4/Futebol/IMG_9051_zpsnikmsgxs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i233.photobucket.com/albums/ee126/apis4/Futebol/IMG_9052_zps7h9dhjlt.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i233.photobucket.com/albums/ee126/apis4/Futebol/IMG_9053_zpss0vwnnyy.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i233.photobucket.com/albums/ee126/apis4/Futebol/IMG_9054_zpsymgnuz5x.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
Klopt, ik zag het al ja. Dat maakt mij dan weer niet zo veel uit. Ik vind het uberhaupt wel een mooi shirt.
En die blauwe van Slovenië is inderdaad mooier, maar die lijkt dan wel erg veel op mijn 13-14 Zenit shirt.

Adidas outlet moet ik misschien ook maar een keer opzoeken... De Nike outlet in Nederland vond ik niet zoveel aan... PSV, Turkije, Galataseray en oude NL shirts...

Dat kraagje zit wel raar aan de voorkant, zo met dat gaas. Verder vind ik het echt een prachtig shirt! De afwerking op die lauwerenkrans is echt geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Over standaard templates gesproken trouwens: daar is die van '88 natuurlijk wel een ultiem voorbeeld van ;). Die van 1990 daarentegen zien er vrij uniek uit, waren me nog nooit opgevallen eigenlijk.
Hier nog meer plaatjes http://www.oldfootballshi...ootball-shirts-t1000.html

[ Voor 32% gewijzigd door apis29 op 29-01-2015 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Pyramiden schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 22:42:
Adidas outlet moet ik misschien ook maar een keer opzoeken... De Nike outlet in Nederland vond ik niet zoveel aan... PSV, Turkije, Galataseray en oude NL shirts...
Heb je de outlet stores in Roermond bezocht? Ik kan je een hele goede tip geven, want je moet echt weten dat er iets leuks bij hangt in die winkel voordat je er heen gaat. Laatst hing er vrijwel niks bij de Adidas en Nike... Het is maar goed, dat ik er vrij dichtbij woon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Ik koop nooit meer een shirtje met plastic badge...

Afbeeldingslocatie: http://i53.photobucket.com/albums/g50/Tequilazu/misc/pumarsenalbadge.jpg

1 keer in de koude was gegooid, gelijk naar de klote. Alsof het plastic is gaan smelten of aangevreten is.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
Mosin schreef op zondag 01 februari 2015 @ 10:56:
[...]

Heb je de outlet stores in Roermond bezocht? Ik kan je een hele goede tip geven, want je moet echt weten dat er iets leuks bij hangt in die winkel voordat je er heen gaat. Laatst hing er vrijwel niks bij de Adidas en Nike... Het is maar goed, dat ik er vrij dichtbij woon.
Helaas woon ik in Zaandam. Dus de outletstores in Roermond is niet echt een optie voor mij...
Maar laat het maar weten als je er ooit een keer iets interessants tegenkomt!

Gaat zo'n plastic badge al zo snel stuk?! Mijn neppe Duitsland shirt is de badge alleen wat geler op geworden... En die van Lyon is nog als nieuw... Maar die lijken wel van een steviger materiaal te zijn. Persoonlijk vind ik geborduurde badges ook een stuk mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Oei... Ja, dan is het inderdaad niet erg handig als je vanuit Zaandam naar Roermond moet komen. Al scheelt het wel, dat je doordeweeks rechtstreeks met de trein kunt gaan (als je ov hebt, ook nog voor 'niks').

Op welke shirts ben je voornamelijk aan het letten? Ik kom er regelmatig, dus als je iets zoekt kan ik wel eens kijken/informeren.

Nou, dat valt vies tegen van het logo. Ik heb een Arsenal shirt van Nike hier liggen en ik heb er al een aantal keer in gespeeld en heeft ook vaak zat in de was gelegen, maar die ziet er toch nog niet zo verminkt uit. Het is een Puma shirt, toch? Dortmund heeft gewoon nette logo's. Mijn x-mas 2012/2013 heeft echt wel een goed logo erop zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
Dat klopt! Met de trein is dat geen issue. Misschien als ik een keer een dagje vrij heb. Hebben ze meestal een beetje een voorraad in de maat L? Of wisselt dat heel erg?
Ik ben niet echt op zoek... Als ik iets leuks zie voor een gunstige prijs dan koop ik hem! Ben meer een koopjesjager.

Recentelijk kwam ik dit shirt tegen:
Afbeeldingslocatie: http://1.bp.blogspot.com/-I8T2sHIuxAA/UxWpLKcXdaI/AAAAAAAANVs/cfzXaSfV0Xg/s0/Portland+Timbers+2014+Away+Shirt.jpg
Die vind ik wel echt mooi. Hetzelfde geld trouwens voor het huidige shirt van Seattle.
Helaas lijkt het bijna niet mogelijk om die MLS shirts voor een beetje een schappelijke prijs naar NL te halen... Tja, misschien maar een beroep doen op vrienden van familie.

Hier kwam ik trouwens ook laatst een "raar" koopje tegen:
http://shop.fclm.ru/goods/index?goodsId=257
Dit is dus het officiele shirt van Lokomotiv Moskva van dit seizoen. Je betaald dus net iets meer dan 30 euro (afhangend van de roebel koers) voor hen meest recente shirt bij de officiele website...
Waarom kan dat hier niet zo goedkoop?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Mosin schreef op zondag 01 februari 2015 @ 20:26:

Nou, dat valt vies tegen van het logo. Ik heb een Arsenal shirt van Nike hier liggen en ik heb er al een aantal keer in gespeeld en heeft ook vaak zat in de was gelegen, maar die ziet er toch nog niet zo verminkt uit. Het is een Puma shirt, toch?
klopt, is het nieuwe Puma shirt van dit jaar. Van te voren waren mensen er al skeptisch over het plastic en die hebben achteraf gewoon gelijk. Het ligt ook aan het type materiaal denk ik, ik heb dat roze uitshirt van Real Madrid, die witte badge is ook van plastic maar ziet er nog goed uit na een paar keer wassen en ook niet verkleurd. Gelukkig had ik er geen barclays premiere league badges of naam erop :X

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Nee, dan mag je blij zijn, dat je er niks extra's opgezet hebt. Plastic moet je sowieso niet op je shirt willen hebben. Duitsland heeft ook andere logo's die geborduurd zijn en die zijn erg sterk en degelijk.
Real heeft inderdaad ook van die logo's, maar blijkbaar is het bij Adidas iets doordachter gemaakt.

Buiten dat is het gewoon zonde van het shirt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:34

Niku

Alagaesii

Mosin schreef op zondag 01 februari 2015 @ 10:56:
[...]

Vandaag nog geweest, hing echt niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Niku schreef op zondag 01 februari 2015 @ 23:04:
[...]

Vandaag nog geweest, hing echt niks.
Ik gok, dat bij de Adidas de shirts van AC Milan, Bayern en Chelsea hingen. Allemaal 12/13 thuis.
Bij Nike hangt alleen wat van Barcelona.

Je moet echt op het juiste moment binnen stappen, want anders is alles weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Mosin schreef op maandag 02 februari 2015 @ 17:07:
[...]

Ik gok, dat bij de Adidas de shirts van AC Milan, Bayern en Chelsea hingen. Allemaal 12/13 thuis.
Bij Nike hangt alleen wat van Barcelona.

Je moet echt op het juiste moment binnen stappen, want anders is alles weg.
Adidas ben ik niet geweest. Alleen even bij Nike binnen gelopen, even kijken of er toevallig iets van PSV hing. Maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Oei, dat is jammer. Ik heb er nog niks van PSV zien hangen, behalve aan de buitenkant van het centrum ligt een winkel die sowieso iets van PSV verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Zaandam - Roermond of Zaandam - Lelystad O-) ;)

:Y http://www.ebay.com/itm/B...ain_0&hash=item58bde53801 (alleen de bedrukking klopt niet vlgns mij |:( )

Afbeeldingslocatie: http://i448.photobucket.com/albums/qq205/preeto_f13/1996rondaldo_getty_112070a.jpg

#20 was ook z'n WK selectie nummer en dit shirt is pas na het WK 1994 in gebruik genomen ...

Sovjet-Unie '88: http://www.ebay.de/itm/CC...in_77&hash=item19faf22574

GOS (zal wel zeer zeldzaam zijn): http://www.ebay.de/itm/Vi...44123?hash=item3cf1fec7db

[ Voor 70% gewijzigd door apis29 op 03-02-2015 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
Ja... Dat is het me niet helemaal waard... Ik ga wel weer outlets afzoeken als ik in St. Petersburg ben, ookal kom ik daar een tijdje niet meer. Daar is "L" tenminste een beetje een exotische maat, waardoor shirtjes goedkoper zijn.
Het probleem is dat de kans op succes in NL bij de outlet me niet zo groot lijkt.

Dat Soviet unie shirt is erg mooi! Maar mijn bankrekening zou er niet vrolijk van worden als ik die aan zou schaffen...

Aan de prijs te zien lijkt de zeldzaamheid van die GOS mee te vallen. Op CFS zag ik hem ook al staan. Het design is echter vrij generiek, en daarom is er misschien weinig vraag naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Ja, dan kun je groot in kopen :P
Zijn de mensen in Rusland dan zo 'mager'/klein? (om het even beknopt te zeggen)

Die shirtjes van AZ zijn toch wel klasse met die bedrukking en een soort van Nike achtige band aan de buitenkant van het shirt. Ik zou er met alle plezier eentje willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Mosin schreef op maandag 02 februari 2015 @ 17:10:
Oei, dat is jammer. Ik heb er nog niks van PSV zien hangen, behalve aan de buitenkant van het centrum ligt een winkel die sowieso iets van PSV verkoopt.
Welke? Posno?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Jep! Jij bent er al eens eerder geweest, toch? Namelijk voor dat zwarte PSV shirt van een aantal seizoenen terug, die toen ietsjes te groot was. Ik kan me herinneren, dat er wel nieuw spul hangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
Gemiddeld wel een stuk kleiner dan hier. Dus daarom kiezen veel voor "M". Daardoor kom je "L" nog wel tegen, helemaal in de buitenwijken waar mensen eigenlijk geen geld hebben voor dat soort aankopen.

De huidige AZ shirts zijn inderdaad erg mooi! Ik heb me met nieuw jaar echt in moeten houden om er toen geen te kopen. Ze hadden toen 30 of 40% korting, plus nog eens de extra korting die ik met mijn clubkaart kan krijgen...

Edit:
Ik zie nu pas dat het AZ thuis shirt maar 35 euro kost op dit moment... Dit maakt het wel heel moeilijk om hem niet te kopen...

Edit2: Gekocht.

[ Voor 15% gewijzigd door Pyramiden op 06-02-2015 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Dat gaat de goede kant op >:) !

Deze vraagt al een stuk meer voor die CIS http://www.ebay.de/itm/CI...ain_0&hash=item4d2388b1fd

Maar dat vraagt ie voor bijna alles wel, Duitsland 2008 nieuw M: http://www.ebay.de/itm/Ge..._Shop&hash=item4d2a62c196

Zeker z'n verzameling aan het opruimen ... (of een handelaar)

Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/t/Barcelona-19-Messi-100-Official-Jersey-Shirt-L-BNWT-NEW-2006-07-Away-Rare-/00/s/NDgwWDY0MA==/z/mm0AAOSwwTlUmBH6/$_12.JPG

http://www.ebay.de/itm/Ba..._Shop&hash=item35e242ce58

[ Voor 29% gewijzigd door apis29 op 07-02-2015 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Pyramiden schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 11:12:
Gemiddeld wel een stuk kleiner dan hier. Dus daarom kiezen veel voor "M". Daardoor kom je "L" nog wel tegen, helemaal in de buitenwijken waar mensen eigenlijk geen geld hebben voor dat soort aankopen.

De huidige AZ shirts zijn inderdaad erg mooi! Ik heb me met nieuw jaar echt in moeten houden om er toen geen te kopen. Ze hadden toen 30 of 40% korting, plus nog eens de extra korting die ik met mijn clubkaart kan krijgen...

Edit:
Ik zie nu pas dat het AZ thuis shirt maar 35 euro kost op dit moment... Dit maakt het wel heel moeilijk om hem niet te kopen...

Edit2: Gekocht.
Die van AZ is echt heel mooi, ook omdat de bedrukking heel veel weg heeft van het winnende Duitse team op het WK in 1990.. daarnaast is ook gewoon echt hele mooie bedrukking!

@Apis
Die wil ik ontzettend graag, maar 90 dollar, dus ong. 70/80 euro, vind ik toch nog veel. Als ik zo even gok zijn ze in Excellent wel goedkoper op CFS en het verschil is volgens mij nihil.

Vandaag bij ons op school in de gymzaal heeft het nationale zaal voetbal team een wedstrijd tegen Slowakije, dus ik vroeg een paar spelers of ik een shirt mocht. Ze verwezen ze naar de materiaal man en die zei: ''Maybe after the second match'' Ondanks dat ik bedankt zei, liep ik toch weg met een treurig gezicht, haha.

[ Voor 13% gewijzigd door Mosin op 09-02-2015 17:16 ]

Pagina: 1 ... 14 ... 33 Laatste