Project geslaagd

Ja het is helaas geen player size bedrukking...als je hem ergens kan vinden hou ik me aanbevolenPyramiden schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 21:05:
Wauw! Hij is echt geweldig geworden! Die independence day bedrukking maakt hem echt af!
Is het nummer alleen niet een beetje klein?
[ Voor 13% gewijzigd door apis29 op 21-08-2015 16:51 ]
Leuk filmpje van CFS!apis29 schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 16:48:
Is het shirt niet gewoon groot? Verschil is dat player size groter is voor tv en lang niet altijd commercieel beschikbaar, net als die patches die je zoekt (al zijn die van de Europa League tegenwoordig geloof ik wel verkrijgbaar voor de handelaren).
Het hoeft ook niet altijd het geval te zijn dat er verschil is tussen de bedrukking op een spelers shirt en die je op een replica kan krijgen. Had het vlgns mij wel eens proberen op te zoeken in het FIFA regelement maar niks gevonden daarover ... (de maten)
Ik wilde gister nog wat patches bestellen bij Subside die ik een tijdje terug nog zag bij ze maar waren alweer weg(Bundesliga 50 jaar patch)
[afbeelding]
Kom toevallig een aardig filmpje tegen van Classic Football Shirts (in de achtergrond een bak vol Europa League patches):
[video]
[ Voor 65% gewijzigd door Pyramiden op 26-08-2015 09:59 ]
Nou ja, bij de teamstores zijn ze meestal wel betaalbaar maar daarbuiten is het gewoon afzetterij. Misschien zal het bij CFS meevallen ...Pyramiden schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 23:41:
Haha, ik zal ze maar eens een mailtje sturen! Maar eerst eens kijken of AZ van Astra kan winnen, anders heb ik geen Europa League patch nodig.
Edit:
Sorry voor mijn onwetendheid, ik heb even verder gezocht en genuine patches lijken nou eenmaal geld te kosten.
[ Voor 33% gewijzigd door apis29 op 27-08-2015 13:52 ]
Die shirts zijn echt belachelijk mooi.iPodKiller schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 18:57:
[...]
Leuk filmpje van CFS!
http://www.footyheadlines...nspired-concept-kits.html
Wel mooi shirt, erg man cityMosin schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 12:39:
[...]
Wat een mislukking. Dat ze maar eerst eens gaan voetballen. Hele slechte marketing
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Footy Headlines begint met nr's. 50-41 maar de hele top 50 staat al op http://www.thefootballatt...test-football-shirts.html (incl. podcasts met de gedachten erachter). Uiteraard valt er het nodige op aan te merken buiten dat het wel heel erg engels gericht isThe 50 Greatest Ever Football Shirts have been compiled by the guys behind thefootballattic.com, truecoloursfootballkits.com and designfootball.com in a project that has taken over a year. To find out every detail of each kit featured in the list, just follow the respective link to their website.
[ Voor 40% gewijzigd door apis29 op 27-08-2015 13:40 ]
[ Voor 25% gewijzigd door Mars18 op 28-08-2015 06:36 ]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
[ Voor 51% gewijzigd door apis29 op 28-08-2015 19:45 ]
Ik begrijp het echt niet. Het spul van Barca lijkt op clowns spul en tja... Ik vind het allemaal niet zo prachtig.apis29 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:08:
Hij verkoopt wel goed zo te zien, zie ze hier ook overal op straat en van de training. Barca heeft ook een nieuwe leverancier van de bedrukking trouwens, dezelfde als waar Bayern naar toe is en die de Premier League doet. Dat zal ook wel het nieuwe design verklaren ...
[ Voor 8% gewijzigd door apis29 op 09-09-2015 11:09 ]
Branley, dan is ie nog nepper dan ie al is
[ Voor 22% gewijzigd door Señor Sjon op 15-09-2015 09:09 ]
Ik wou net zeggen, voor dat geld weet je zeker dat het namaak isapis29 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 12:20:
[...]
Branley, dan is ie nog nepper dan ie al is
Verwijderd
het is niet nep, maar het is replica, lol ...brainovic schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 13:47:
[...]
Ik wou net zeggen, voor dat geld weet je zeker dat het namaak is
Ik vind het ook echt een hele mooie!Pyramiden schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 16:18:
Verder is vandaag ook het 3de shirt van AZ uitgekomen:
[afbeelding]
Moeilijk, moeilijk... Tweede shirt kopen, of het derde shirt in huis halen...
Replica is nog steeds wat anders dan namaakVerwijderd schreef op maandag 14 september 2015 @ 09:52:
[...]
het is niet nep, maar het is replica, lol ...
Welke Marseille? Hier bij Leleystad geen OM, wel Duitsland 3 sterren thuis en uit. Nog steeds €49 voor het thuisshirtMosin schreef op maandag 14 september 2015 @ 18:52:
[...]
Ik vind het ook echt een hele mooie!
De laatste weken nog even op pad geweest en vandaag kwam ik een Bayern trainings shirtje tegen met Adizero erop. Ik had hem eventjes in mijn handen, maar dat materiaal viel me toch vies tegen. Dat krijg je zo kapot tijdens een hard potje positie spel..
Het materiaal was heel dunnetjes, dus hoe dat een hoop zweet opneemt vraag ik me eerlijk gezegd wel af.
In Roermond liggen nog wat shirts van Inter, ACMilan, Galatasaray, Arsenal, Ajax, Chelsea, Olympiq Marseille, Bayern, ASRoma en nog wat clubs. Heel rek vol voor 50% korting. Die van AS Roma trok mijn aandacht. Heel mooi tenue zonder sponsor erop.
[ Voor 26% gewijzigd door apis29 op 17-09-2015 20:06 ]
Shirt van het vorige seizoen meen ik. Een wit en grijs achtige shirtje van OM lagen er. In zoverre ik kon zien waren het geen training shirtjes.apis29 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 16:37:
[...]
Welke Marseille? Hier bij Leleystad geen OM, wel Duitsland 3 sterren thuis en uit. Nog steeds €49 voor het thuisshirt, uit €42. Ook Madrid thuis en uit afgelopen seizoen nu en idem voor Chelsea. Fenerbahce en Besiktas thuis ook nog trouwens ... Bayern thuis (rood/blauw) was trouwens €42, Duitsland uit €40 dan ipv 42.
Bij Nike trouwens AS Monaco van afgelopen seizoen voor €35, op internet nergens te vinden de afgelopen maanden. Sponsorloze versie ook nog, tempted maar viel toch iets tegen in het echt, vlgns mij heeft Nike dat wapen weer vrkr8 tov vroeger ...
Blijkbaar zelf verantwoordelijk voor:
[afbeelding]http://www.footyheadlines.com/2013/05/new-as-monaco-crest-unveiled.html
Dat zijn idd die thuis en uit van vorig jaar. Ik had dat thuisshirt van het seizoen daar weer voor in gedachten maar dan mis ik dus niks nu, die twee zijn niet zo bijzonder (het zwarte derde wel).Mosin schreef op donderdag 17 september 2015 @ 18:15:
[...]
Shirt van het vorige seizoen meen ik. Een wit en grijs achtige shirtje van OM lagen er. In zoverre ik kon zien waren het geen training shirtjes.
Het valt inderdaad mee. Ze zijn niet de mooiste, maar het logo is mooi herkenbaar.apis29 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 20:10:
[...]
Dat zijn idd die thuis en uit van vorig jaar. Ik had dat thuisshirt van het seizoen daar weer voor in gedachten maar dan mis ik dus niks nu, die twee zijn niet zo bijzonder (het zwarte derde wel).
[ Voor 82% gewijzigd door peptalk op 20-09-2015 15:38 ]
Alleen kunnen we helaas niet de foto's bekijken... Hier laden ze in ieder geval niet.peptalk schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 12:48:
Handig als je iemand kent, vooral die met lange mouwen is speciaal (al vind ik hem met korte mouw mooier), want die is niet te koop geweest.
Same here!Pyramiden schreef op zondag 20 september 2015 @ 14:48:
[...]
Alleen kunnen we helaas niet de foto's bekijken... Hier laden ze in ieder geval niet.
Zaterdag deden ze het nog gewoon iig, had ze al kunnen zienpeptalk schreef op zondag 20 september 2015 @ 15:32:
En deze thumbnails?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 19% gewijzigd door apis29 op 20-09-2015 21:21 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Pyramiden op 22-09-2015 14:54 ]
Heel erg mooi zeg!Pyramiden schreef op woensdag 23 september 2015 @ 17:00:
Dat is bij AZ inderdaad helemaal geen probleem:
[afbeelding]
Europa League kun je daar dus ook gewoon kopen als je hem op je Ajax shirt wilt. Ik zag dat Ajax hem nog niet in de store had, dus misschien willen ze hem bij Ajax wel voor je erop drukken.
Overigens net ook mijn shirtje opgehaald. Ik ben erg positief over de pasvorm, en de kleur is ook erg mooi. De kwaliteit valt mij overigens ook mee, en hij is bizar zacht voor een voetbalshirt![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Wow die is wel vet (die 2e)! Doet me denken aan Juventus?peptalk schreef op zondag 20 september 2015 @ 21:15:
Deze was ook wel mooi hoor:
[afbeelding]
Ik heb ook nog een hele oude Umbro die ik zelf heb ingelijst, is alleen wat gezakt, moet ik nog een keer netjes maken
[afbeelding]
Tsja, gewoon geen shirt met de naam van een huurling kopen en als ik ze krijg dan maakt het niets uit natuurlijk. Veel andere clubs hebben ook aardig wat huurlingen rondlopen, alleen valt het bij Vitesse zo op omdat ze allemaal van Chelsea afkomen. Ach ja, door deze constructie kunnen we iig boven onze stand leven qua begroting en vanmiddag makkelijk de kleine derby gewonnen. Wel jammer dat er weer zo weinig mensen waren in het stadion, had er meer verwacht bij deze derby en jaarlijkse Airborne wedstrijd, zelfs ik was er...
Nieuwe shirt is trouwens ook echt mooi, had er twee voormijn neven in Engeland meegenomen, één er van heeft nog de oude lotto die is nog perfect en wordt sinds '98 gedragen(niet deze foto hoor)!!
[afbeelding]
[afbeelding]
Aan standaard Nike template zoals:iPodKiller schreef op donderdag 24 september 2015 @ 23:52:
[...]
Wow die is wel vet (die 2e)! Doet me denken aan Juventus?
Ja die ik gepost had ook alleen lijkt ie nog op een traditioneel Vitesse shirt, moest wel meteen aan Berlijn denken toe je die van jou postte maar veel verder kom ik zo snel niet eens qua andere teams ...peptalk schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 01:22:
Vitesse heeft alleen maar standaard templates gehad van Nike, werden ook niet gesponsord.
Hmmm, enig voorstel voor een vervangende site? Bij CFS is er één printing die ik wil hebben en dat is die van Mario Gomez voor het CL tenue van 12/13. Voor het thuis tenue is er binnen een paar klikken ook niet iets te vinden. Ik ben alweer wat sites kwijtgeraakt door bezigheden..Pyramiden schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 15:36:
Het ziet er legit uit. Ik hanteer zelf altijd dat een seller minimaal 99.8% positive feedback moet hebben wil ik er iets kopen. Persoonlijk heb ik geen ervaring met deze.
Met die patches zou ik soweiso wel uitkijken, kan ik nu wel zeggen nu ik een beetje rond heb gekeken. Volgens mij is 90% van die dingen die op Ebay staan nep, ookal zou ik die oude met Lextra folie wel vertrouwen. Als het je om die Bundesliga patch gaat kun je die beter bij CFS kopen:
https://www.classicfootba...a-player-issue-patch.html
Die Hermes patch voor op de linkerschouder hebben ze daar ook, en het is goedkoper.
Tja, voor rugnummers weet ik dat niet... Daar heb ik helemaal geen ervaring mee... Ik denk dat jij daar veel meer van af weet. Het lijkt me niet dat er veel nepperts gemaakt worden?Mosin schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 15:55:
[...]
Hmmm, enig voorstel voor een vervangende site? Bij CFS is er één printing die ik wil hebben en dat is die van Mario Gomez voor het CL tenue van 12/13. Voor het thuis tenue is er binnen een paar klikken ook niet iets te vinden. Ik ben alweer wat sites kwijtgeraakt door bezigheden..
Aaah vandaar, dan weet Apis dat welPyramiden schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 17:06:
[...]
Tja, voor rugnummers weet ik dat niet... Daar heb ik helemaal geen ervaring mee... Ik denk dat jij daar veel meer van af weet. Het lijkt me niet dat er veel nepperts gemaakt worden?
Er zijn zeker ook namaak bedrukkingen maar die admc op ebay is vlgns mij wel officieel. Wilde daar zelf ook eens bestellen, vlgns mij die 50 jaar Bundesliga patches ...Mosin schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 19:13:
[...]
Aaah vandaar, dan weet Apis dat wel![]()
Ik ga nog eens rond neuzen!
In principe kan ik alles bestellen wat de bedrukking betreft? Die van Götze is amper nog te vinden, dus ik zou er graag eentje willen. Op het Dortmund shirt van mij staat alleen nog geen Dortmund onder aan de rug, dat vind ik dan wel weer jammerapis29 schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 13:00:
[...]
Er zijn zeker ook namaak bedrukkingen maar die admc op ebay is vlgns mij wel officieel. Wilde daar zelf ook eens bestellen, vlgns mij die 50 jaar Bundesliga patches ...
Ik ken zelf een aantal winkeliers met een heatpress. Ik moet daar nu nog steeds naartoe, maar de eerste kreeg ik cadeau als service van de zaak. Gewoon eventjes langs gaan bij kleine sportzaken die voor de clubs in de regio bedrukken ofzo.Pyramiden schreef op maandag 28 september 2015 @ 21:18:
Oja, nog een vraagje; Ik verzamel nu al een tijdje patches voor op de mouwen van shirts, maar heb zelf niet de beschikking over een heatpress. Hoe regelen jullie dat voor patches en rugnummers? Gewoon naar een winkel en eventueel ervoor betalen?
Wat zoek je? Ik wil wel ruilen, maar welke shirts ruil je?benjamin19 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 20:12:
ik zit inmiddels op 107 shirtslaatste pareltje is toch wel het shirt van Muller en Lahm
zeer content mee.
nog mensen die ruilen en/of verkopen ?
ik heb wel een website,, weet alleen niet als ik die hier mag posten. anders verwijder de link maar.Mosin schreef op woensdag 30 september 2015 @ 23:08:
[...]
Wat zoek je? Ik wil wel ruilen, maar welke shirts ruil je?
[ Voor 16% gewijzigd door benjamin19 op 02-10-2015 17:59 ]
Die van Japan kan niet omdat deze pas na de kwalificatieronden uit was?Pyramiden schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 20:36:
Ja, heel Amerikaans, maar dat vind ik wel leukHet is altijd wel mooi om te zien hoe verschillende landen naar sport kijken en het beleven.
Voor die patches ben ik overigens maar even naar een grote voetbalwinkel hier in de buurt gegaan. Ik moest 15 euro aftikken voor het drukken, maar ik ben erg blij met het resultaat:
[afbeelding]
Bonuspunten voor diegene die spot welke shirt/patch combinatie eigenlijk niet kan!
@Benjamin19
Wauw! Echt een geweldige collectie! Allemaal erg mooie shirts! Ik moet toch ook nog maar eens een mooi match-worn shirt aan mijn collectie toevoegen...
Haha, die had ik nog niet eens gespot! Scherp!apis29 schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 12:09:
[...]
Die van Japan kan niet omdat deze pas na de kwalificatieronden uit was?
[ Voor 6% gewijzigd door BeefHazard op 04-10-2015 20:27 ]
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Dank je wel!Pyramiden schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 20:36:
@Benjamin19
Wauw! Echt een geweldige collectie! Allemaal erg mooie shirts! Ik moet toch ook nog maar eens een mooi match-worn shirt aan mijn collectie toevoegen...
Kon m'n oude post zo snel niet vinden maar hier is een overzichtje wat ik eerder gepost had. Inmiddels zijn er net als bij jou al redelijk wat bij gekomen maar denk dat ik iig nog onder de 70/80 zit.benjamin19 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 20:12:
ik zit inmiddels op 107 shirtslaatste pareltje is toch wel het shirt van Muller en Lahm
zeer content mee.
nog mensen die ruilen en/of verkopen ?
[ Voor 16% gewijzigd door apis29 op 11-10-2015 13:26 ]
Die Atletico thuis blijft mooi!apis29 schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 13:18:
[...]
Kon m'n oude post zo snel niet vinden maar hier is een overzichtje wat ik eerder gepost had. Inmiddels zijn er net als bij jou al redelijk wat bij gekomen maar denk dat ik iig nog onder de 70/80 zit.
Was wel van plan een keer een opruiming te houden en er weer meer ijshockey shirts voor in de plaats te nemen. Lees toevallig vanochtend dat Adidas de shirtleverancier wordt van de NHL vanaf 2017-18 en de shirts die ze tot nu toe hebben uitgebracht voor college teams zijn wel van goed spul. Nu is Adidas ook eigenaar van de huidige leverancier, Reebok, dus of het meer wordt dan alleen een ander labeltje is nog afwachten.
[afbeelding]
[afbeelding]
Inmiddels druipen de nieuw geleakte landenshirts alweer binnen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Japan
Én ik kan er nog bedrukking voor krijgen
Aguero doen!apis29 schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 13:37:
[...]
Én ik kan er nog bedrukking voor krijgen. De vraag is alleen: Torres of Aguero
. 'Vroeger' zou het geheid Torres zijn geweest maar ga denk ik voor Aguero (eerste seizoen in Europa).
daar heb jij een aantal hele mooie shirts tussen zitten!! vind persoonlijk de shirts van Celtic altijd heel mooi! anderlecht ook! mooie collectie!apis29 schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 13:18:
[...]
Kon m'n oude post zo snel niet vinden maar hier is een overzichtje wat ik eerder gepost had. Inmiddels zijn er net als bij jou al redelijk wat bij gekomen maar denk dat ik iig nog onder de 70/80 zit.
Was wel van plan een keer een opruiming te houden en er weer meer ijshockey shirts voor in de plaats te nemen. Lees toevallig vanochtend dat Adidas de shirtleverancier wordt van de NHL vanaf 2017-18 en de shirts die ze tot nu toe hebben uitgebracht voor college teams zijn wel van goed spul. Nu is Adidas ook eigenaar van de huidige leverancier, Reebok, dus of het meer wordt dan alleen een ander labeltje is nog afwachten.
[afbeelding]
[afbeelding]
Inmiddels druipen de nieuw geleakte landenshirts alweer binnen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Japan
Als je ook KHL shirts verzameld en je zou interesse hebben in een SKA (CKA in het Cyrillisch) St. Petersburg shirt dan zou ik er wel een keertje een voor je mee kunnen nemen. Ik kom vrij vaak in St. Petersburg.apis29 schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 13:18:
[...]
Deze zou wel netjes zijn maar dat laat ik tzt dan wel wetenPyramiden schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 19:03:
[...]
Als je ook KHL shirts verzameld en je zou interesse hebben in een SKA (CKA in het Cyrillisch) St. Petersburg shirt dan zou ik er wel een keertje een voor je mee kunnen nemen. Ik kom vrij vaak in St. Petersburg.
Wat vinden jullie verder overigens van die strepen aan de zijkant van de Adidas shirts in plaats van op de mouwen?
[ Voor 25% gewijzigd door apis29 op 12-10-2015 15:02 ]
[ Voor 13% gewijzigd door Pyramiden op 12-10-2015 23:39 ]
Of mij even een berichtje sturenPyramiden schreef op maandag 28 september 2015 @ 21:18:
Oja, nog een vraagje; Ik verzamel nu al een tijdje patches voor op de mouwen van shirts, maar heb zelf niet de beschikking over een heatpress. Hoe regelen jullie dat voor patches en rugnummers? Gewoon naar een winkel en eventueel ervoor betalen?
Worden die strepen niet gewoon gedrukt/geprint op een adizero dan, daar zal je niks van merken in dat geval.Pyramiden schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 23:35:
@Apis29
Geen probleem, December ben ik er weer, dus laat me het maar weten.
48 zou met "M" overeen moeten komen: http://www.expat.ru/s_clothing_measurements.php
Ik heb zelf een 52, wat een "L" zou moeten zijn, en dat komt wel aardig overeen. Natuurlijk zit hij dan nog wel erg los als je er geen bescherming onder doet.
Verder lijkt dat shirt inderdaad wel erg op die van de New York Rangers! Tja, verder lijken die shirts natuurlijk al heel erg veel op de shirts van CSKA, dus ze zullen er dan helemaal een beetje tussenin vallen.
6 maar? Je zou 17 per pagina is wel veel... dan staat er zeker weinig tekst bij?
Ik vraag me van die Adidas shirts wel af hoe ze het technisch gaan oplossen. Ik kan me voorstellen dat het vrij irritant is om van die strepen onder je oksel te hebben. Niet alleen omdat het schuurt maar ook omdat de stof toch wat anders rekt als er strepen op gestikt zijn. Dit laatste geld natuurlijk helemaal voor Formotion/Adizero kleding, daar zijn de strepen normaal helemaal niet elastisch.
Heb er wel vertrouwen in dat een bedrijf als Adidas dit wel op orde heeft, maar toch.
[ Voor 8% gewijzigd door apis29 op 27-10-2015 20:57 ]
Haha, ik ben benieuwd!apis29 schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 20:54:
Was van plan even snel zo'n overzichtsplaatje te maken van m'n ijshockeyshirts maar dat ging lang niet zo snel als met voetbalshirts
(en 't past niet eens in één shot). Poging gestaakt dus en van 't weekend maar poging 2 wagen ...
[afbeelding]
[ Voor 49% gewijzigd door apis29 op 06-11-2015 02:08 ]
Mogelijk ergens tussen '84 en '86 ... verder is wel uitgesloten eigenlijk. Tot '84 is nog met zwarte strepen en zwart KNVB logo ...brainovic schreef op woensdag 11 november 2015 @ 16:00:
Kan iemand mij helpen om dit shirt te plaatsen? Vind het erg mooi maar kan het niet echt vinden/herleiden op internet....
[afbeelding]
[ Voor 77% gewijzigd door apis29 op 11-11-2015 21:44 ]
Thanks. Die wordt aangeboden heeft dus een volledig witte kraag. En juist dat kan ik nergens vinden. Ik vind het risico eigenlijk te groot. Maar het shirt is zo mooiapis29 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 20:22:
[...]
Mogelijk ergens tussen '84 en '86 ... verder is wel uitgesloten eigenlijk. Tot '84 is nog met zwarte strepen en zwart KNVB logo ...
Ja op zich is het gelijk aan dit model maar dan versimpeld. Bijschrift:brainovic schreef op donderdag 12 november 2015 @ 00:09:
[...]
Thanks. Die wordt aangeboden heeft dus een volledig witte kraag. En juist dat kan ik nergens vinden. Ik vind het risico eigenlijk te groot. Maar het shirt is zo mooi
'82/83 is iig niet correct nee. En gezien de standaard templates zal er misschien wel een ander land nog mee hebben gelopen en is er zo achter te komen. Maar zal net als onder dan wel een ouderwetse 'stadium version' zijn.THIS IS AN EXCEPTIONALLY RARE HOLLAND HOME SHIRT FROM THE 80's. OLDFOOTBALLSHIRTS.COM HAVE THIS SHIRT AS BEING FROM THE 1982-83 SEASON, BUT WE AREN'T SURE IF THIS IS 100% CORRECT. WHAT MAKES THIS SHIRT EVEN RARER THAN USUAL IS THE PRINTED 'AKAI JUNIOR-VOETBAL KAMPEN DE TELEGRAF TELESPORT' PRINTED DETAIL TO REVERSE
-------------------------------------------------------------------This is a fan shop shirt ( 2 Nederland shirts collectors confirmed to me ). Not the same model like game shirts
[ Voor 24% gewijzigd door apis29 op 13-11-2015 16:48 ]
[ Voor 37% gewijzigd door apis29 op 14-11-2015 00:01 ]
apis29 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:50:
Uitshirts officieel gepresenteerd en al wat nieuwe shirts in actie vandaag en morgen Denemarken - Zweden (mooi op tijd voor de feestdagen zeker).Valt me nu pas op dat Wales en Noord-Ierland nog strepen op de mouw hebben. De bedrukking vind ik alleen helemaal niks deze keer ...
spoiler: EURO 2016 shirts[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
chimera2 schreef op maandag 16 november 2015 @ 09:13:
Wat doet die van Japan er tussen?
En waar is die van Nederland?![]()
[...]
[ Voor 174% gewijzigd door Mosin op 23-11-2015 16:06 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq