Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Ben alleen bang dat er vanmiddag niemand thuis is om de doos in ontvangst te nemen...
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Siemens AL110 trio huistelefoon
acer liquid mini MT
Popcorn hour a110 media tank
Tablet stand
iets van lepels... (beetje vreemd)
zaklampje
d-link wireless N hd media router
Best redelijk al zeg ik het zelf. Jammer alleen dat het merendeel nutteloos is voor mij
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Die van mij ligt te verstoffen omdat ie al tijdje niet meer geupgrade wordt. Dus steeds minder werkt er goed op.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
I know. Ik heb er echter al een onderin een doos liggen... De Mede8er werkt toch wat fijner
Dat is een dikke 40,- doos als je het mij vraagtkeesheid schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 10:57:
Mijn 40 euro box net binnen gehad. Er zit in:
Siemens AL110 trio huistelefoon
acer liquid mini MT
Popcorn hour a110 media tank
Tablet stand
iets van lepels... (beetje vreemd)
zaklampje
d-link wireless N hd media router
Best redelijk al zeg ik het zelf. Jammer alleen dat het merendeel nutteloos is voor mij. Maar een koopje als ik het zo zie!
Unboxing vid op yt binnenkort?
Njah, voor 40 euro is het toch niet slecht, een mede8er is ook wat duurderkeesheid schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 11:01:
[...]
I know. Ik heb er echter al een onderin een doos liggen... De Mede8er werkt toch wat fijner
Dus ik ben best blij
pics or it didnt happenkeesheid schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 11:08:
Ik ben zeker ook wel tevreden met de spullen. Absoluut waar voor mij geld!
Dus ik ben best blij
Leuk voor studenten, scheelt ze weer alle bestek van huis jatten!
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Waarschijnlijk heb ik dus extra veel lepels, 13kg...
En een paar vorkenRichh schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 12:26:
Hele dikke 40 euro box volgens mij! Hoop dat de rest net zo rijkelijk gevuld is. Hier haal je je investering geloof ik dik uit
Waarschijnlijk heb ik dus extra veel lepels, 13kg...
Ben ook benieuwd, hoop dat ze bij de buren afleveren, zodat ik iig vanavond kan gaan uitpakken
[ Voor 17% gewijzigd door paulus_01 op 04-06-2013 12:30 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Prijzen zijn gebaseerd op laagste Pricewatch prijs±
Wii Spel + mat Magical Carnival € 50,-
Medisana Webcam Monitor € 92,-
Rookmelder € 5,-
EU plug € 0,-
Allnet triple pack 500mb/s powerline € 80,-
Sport box 10 dvd's € 15,-
Philips Prestigo SRT9320 € 118,99
Audessey Audio Dock Air € 299,-
http://www.soundwear.nl/audyssey-audio-dock-p-2618.html
Was een box van 40 euro met een straatwaarde van nu ongeveer € 660,-
Voor de zeurders onder ons de iBood prijzen (voor zover bekend):
Wii Spel + mat Magical Carnival € 29,95,-
Medisana Webcam Monitor € 59,95
Rookmelder € 10,-
EU plug € 0,-
Allnet triple pack 500mb/s powerline € 39,95
Sport box 10 dvd's € 19,95
Philips Prestigo SRT9320 € 59,95
Audessey Audio Dock Air € 129,95
http://www.soundwear.nl/audyssey-audio-dock-p-2618.html
Totale waarde op iBood: € 350,-
[ Voor 35% gewijzigd door Trackerfire op 04-06-2013 13:40 ]
Ik zeg Wow dat is pas een leuke doosTrackerfire schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 08:44:
Mijn gewicht is ten opzichte van gisterenavond nog 20 gram zwaarder geworden (7980 i.p.v. 7960 gram). Misschien een zakje jeweetwel erbij vervoeren :)!
Nice!Trackerfire schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 12:57:
Ok, komtie :)! Heb 'm m'n vader uit laten pakken, kon niet wachten:
Prijzen zijn gebaseerd op laagste Pricewatch prijs±
.................
Was een box van 40 euro met een straatwaarde van nu ongeveer € 680,-
Mooie inhoud hoor....tot nu toe zijn de 40,- dozen aardig gevuld
*knip* Ah, de adapters zijn al goedkoper geworden
[ Voor 6% gewijzigd door paulus_01 op 04-06-2013 13:35 ]
Hopelijk worden die vandaag ook verstuurd!
Hier ook afgeleverd.Phyc schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 08:24:
Hier een 40e box van 10500g.
Volgende zat er in:
- Allwinner A13 Android 4.0 tablet;
- Seagate Freeagent Theater+ STCED201-RK;
- Pogoplug;
- Black & Dekker Pneumatic Hammer drill 850w;
- DVD sport box;
- Tijdschrif;
- De stekker!
Prijzen ga ik me niet aan wagen, maar ik vind het best zo!
[ Voor 3% gewijzigd door Phyc op 04-06-2013 14:09 ]
Ook een erg mooie box!Phyc schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 14:00:
[...]
Hier ook afgeleverd.
Volgende zat er in:
- Allwinner A13 Android 4.0 tablet;
- Seagate Freeagent Theater+ STCED201-RK;
- Pogoplug;
- Black & Dekker Pneumatic Hammer drill 850w;
- DVD sport box;
- Tijdschrif;
- De stekker!
Prijzen ga ik me niet aan wagen, maar ik vind het best zo!
Nope, 40 euro box, maar wel een erg leuk verjaardag cadeautje!yassiro schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 14:32:
Nice RuttoG. Is dit een 100 euro box?
Gefeliciteerd RuttoG

Kolere, nice box, leuke items met mooie waardes
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Of 7,5 kg aan lepels natuurlijk.
[ Voor 12% gewijzigd door --MeAngry-- op 04-06-2013 14:54 ]
Tesla Model Y RWD (2024)
Iemand moet ook nog de vorken en messen krijgen he !--MeAngry-- schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 14:54:
Stemt me wel hoopvol voor m'n € 40 box van 7,5 kg. Dat betekent hopelijk dat er minder lepels in zitten dan bij de meesten van jullie.
Of 7,5 kg aan lepels natuurlijk.
Video'tje: https://vine.co/v/b3jV1YW6vwu
Inhoud:
- Nokia Lumia 800
- Philips Prestigo SRT 9320
- Medisana lichtwekker 450
- Sitecom dualband router 300n
- Sportbox DVD's
- HDMI kabels
- Batterijen
Erg blij mee!
Nu wachten op de box van €99,-.
Gratis tip voor iBOOD: maak die boxen toch niet zo mooi steeds... Als niemand ze wil hebben gaan mensen ook niet zeuren als ze hem mislopen
iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen
+1!Timvanh schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 15:01:
Mooie boxen mensen :)! Erg goed gevuld! Ben zeer benieuwd naar mijn €100 euro box.
1e Hunt-nacht niet geslapen en als een malle de captcha overgetikt / op zwarte blokje gekliktUnknown Alien schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 15:01:
Hoe de peppernoot heb je zo snel kunnen reageren dat je niet 1 maar 2 dozen hebt
Erg mooie boxen btw! Kan niet wachten op mn 100 euro box
toettoett
De vraag is of alle boxen zo goed gevuld zijn.Thecola schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 15:11:
omg hier wordt ik alleen maar meer bedroefd van dat ik er geen één heb kunnen bemachtigen![]()
Als iemand een mindere box heeft ontvangen, gaat hij/zij dit dan wel posten?
Indien er minder gevulde boxen bijzitten, ga je waarschijnlijk deze minder frequent hier vinden
Tesla Model Y RWD (2024)
Waarom was het nu niet eerlijk dan?Tronic schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 15:27:
Extra motivatie voor de volgende keerEn als het nieuwe ontwerp dan eindeiljk online is, kan het wel eens beter in elkaar gezet zijn, zodat iedereen een eerlijke kans heeft.
Hoe zie je die eerlijke kans voor je dan? Vind het nu al behoorlijk eerlijk. Je moet gewoon geluk hebben.Tronic schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 15:27:
Extra motivatie voor de volgende keerEn als het nieuwe ontwerp dan eindeiljk online is, kan het wel eens beter in elkaar gezet zijn, zodat iedereen een eerlijke kans heeft.
Bestel/Betaalproces kan natuurlijk wel flink verbeterd worden maar ik gok dat we bij de nieuwe site net zo veel gefrustreerde mensen gaan zien als bij de afgelopen hunt, ondanks eventuele verbeteringen aan de site.
ik zie eigenlijk niet in waarom iemand met een mindere box dit niet zou posten.... tot nu toe zijn het hele mooi boxenpaulus_01 schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 15:26:
[...]
De vraag is of alle boxen zo goed gevuld zijn.
Als iemand een mindere box heeft ontvangen, gaat hij/zij dit dan wel posten?
Indien er minder gevulde boxen bijzitten, ga je waarschijnlijk deze minder frequent hier vinden
vorig jaar heb ik er één gescoord en de inhoud daarvan was niet te vergelijken met wat nu de revue passeert moet ik zeggen
link?xenne schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 15:38:
[...]
ik zie eigenlijk niet in waarom iemand met een mindere box dit niet zou posten.... tot nu toe zijn het hele mooi boxen
vorig jaar heb ik er één gescoord en de inhoud daarvan was niet te vergelijken met wat nu de revue passeert moet ik zeggen
Kreeg net bericht van het thuisfront dat er een kartonnen doos is binnengekomen. Ben met een uurtje thuis, zal posten wat er in mijn 13KG €40 box zit!
Verwijderd
Inhoud:
- Isaw A2 ACE
- Philips Prestigo str9320
- Pogoplug
- Archos smart phone home
- Tefal koekenpan
- Simpak iblaze backpack
Ben er tevreden mee
de inhoud van de box was Philips Living Colors Mini LED lamp zilver, 2 x Band Hero Wii en 1 EU adapter, dat was in april 2012 : €29,95+€5,95
toch magere oogst als ik zie wat ze er nu allemaal insteken...
't zal me benieuwen wat het deze keer wordt.... heb beetje de vrees dat de eerst verstuurde boxen het mooist zullen zijn....
Boxen die onder je reet weg verkocht worden, terwijl je zit te wachten op de ideal pagina van je bank. Mensen die meerdere boxen hebben, terwijl anderen er geen een kunnen bemachtigen.
Hoewel ik blij was dat er nu eindelijk eens iets gedaan is aan de scripters, is het in mijn ogen nog steeds belachelijk dat het mogelijk is om meerdere boxen tijdens een hunt te bemachtigen. Bij een totaal aantal boxen onder de 800 over 2 dagen hunt, zou het ze sieren dat ze max 1 box per IP/Adres/Account toestaan. Verder was de captcha dit keer ook niet onfeilbaar, genoeg mensen die geen captcha te zien kregen en daarmee bij voorbaat al kansloos waren.
Ik heb nu de afgelopen 5 hunts meer dan 20 boxen gemist, terwijl ik elke keer supersnel klikte op ik wil er één. Afgelopen hunt bij de laatste 100€ box, stond ik te wachten op de ideal pagina van me bank. Nooit zover gekomen, maar intussen wordt de box gewoon onder me reet weg verkocht. Had al een ordernummer en al, maar iBood wil er niets aan doen. Enige reactie die je krijgt is dat het ze spijt en dat ze geen boxen meer op voorraad hebben....

Noem mij maar een slechte verliezer, maar hoe zuur is het dan niet dat anderen er gewoon met 2 of soms zelfs 3 boxen vandoor gaan.
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Nu is er iig minder kans dat scripters de box winnen, maar komt het wel op geluk aan denk ik.
[ Voor 14% gewijzigd door Trackerfire op 04-06-2013 16:22 ]
Deze hunt een box van €100 kunnen scoren (die overigens nog niet verzonden is
Heb dus drie hunts mee gedaan en in totaal drie boxen gekocht. Aan de weners/ongelukkigen: Het is dus gewoon mogelijk. En ja, ook zonder scripts, want die gebruik ik niet. 1DK + continue refresh op ibood does the trick.
Inhoud van mijn box post ik hier ook eens die binnen is!

Mijn 40 euro box
Omschrijving volgd;
Denon AH-D400 150,-
http://www.kieskeurig.nl/...prijzen/bezorgen/1099363/
IconBit XDS1003D 130,-
pricewatch: IconBit XDS1003D
ZyXEL Powerline 50,-
NoClue referb tablet, 60,- / 80,-
Prestigo
[ Voor 38% gewijzigd door HomePlayer op 04-06-2013 16:38 ]
Zo, dat is ook niet mis.HomePlayer schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 16:28:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn 40 euro box![]()
Omschrijving volgd
Zijn dat niet die headphones die voor 130 euro weggingen tijdens de hunt?
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
1x De beruchte iBOOD BOX! € 99.95
1x Quality EU PLUG Zwart € 0.00
De 40 boxen zijn wel erg mooi!
M'n vriendin vermeldde al dat die nu thuis staat :-). Hoop op wat moois.
mooie box. nu maar afwachten tot ik mijn €100 box krijgswoopinghawk schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 16:30:
Hier mijn unboxing: YouTube: Unboxing van Ibood box van 40 euro - Hunt van Mei 2013
Erg blij mee
Voor enkele 40 euro boxjes is dit zeker waar!Brammos85 schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 16:38:
Mijn god, voor al die €40,- boxen had ik al met liefde €100,- neergelegd..
Echt benieuwd wat in mijn €100 box zal zitten.
2,5 40 euro boxenBlolb schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 16:40:
[...]
Voor enkele 40 euro boxjes is dit zeker waar!
Echt benieuwd wat in mijn €100 box zal zitten.
edit: misschien een link ernaar
[ Voor 11% gewijzigd door Cevie op 04-06-2013 16:42 ]
Haha2,5 40 euro boxen
Vorige keer had ik de boxen al in huis voor de verwachte verzenddatum.
Nu lijk dit jammer genoeg iets langer te duren. Die spanning is niet zo goed tijdens het studeren
Edit:
Ow wauw! Op iBOOD zelf staat hij wel reeds als verzonden! Geweldig!
[ Voor 14% gewijzigd door Blolb op 04-06-2013 16:43 ]
Verwijderd
Via de track en trace code van je pakket. Duurt wel ff voor dat erop komtCevie schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 16:41:
oke zojuist bevestiging gehad van verzending( 100 euro box ). morgen komt hij binnen. iemand enig idee hoe ik naar de gewicht kan kijken.
edit: misschien een link ernaar

Ben nou wel erg benieuwd nu ik die 40 euro boxen zie. Als er nou maar geen espressoapparaat in zit, want die heb ik ook besteld....
Ignorance is bliss!! (- The Matrix)
Jep, ik heb er al één thuis :)!cramwinckel schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 16:54:
wil iemand nog die philips prestigo kwijt toevallig?
- Audyssey Audio Air Dock (adviesprijs 299 euro)
- Gigaset AL110, drie hansets (Inc 3 EU stekkers)
- Philips handset
- Sports Box DVD's
- en de kiloknaller: 7 KG aan AMEGA bestek
Dikke dankjewel naar iBood en natuurlijk 1dk!
Jammer dat ik de inhoud niet kan gebruiken, maar waarde is meer dan voldoende!
Verwijderd
Hier ookxenne schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 16:37:
krijg net bericht dat mijn box verzonden is
1x De beruchte iBOOD BOX! € 99.95
1x Quality EU PLUG Zwart € 0.00
Jup, stuur maar een berichtje.cramwinckel schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 16:54:
wil iemand nog die philips prestigo kwijt toevallig?
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Hulde aan Ibood!thunder8 schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 16:13:
[...]
Boxen die onder je reet weg verkocht worden, terwijl je zit te wachten op de ideal pagina van je bank. Mensen die meerdere boxen hebben, terwijl anderen er geen een kunnen bemachtigen.
Hoewel ik blij was dat er nu eindelijk eens iets gedaan is aan de scripters, is het in mijn ogen nog steeds belachelijk dat het mogelijk is om meerdere boxen tijdens een hunt te bemachtigen. Bij een totaal aantal boxen onder de 800 over 2 dagen hunt, zou het ze sieren dat ze max 1 box per IP/Adres/Account toestaan. Verder was de captcha dit keer ook niet onfeilbaar, genoeg mensen die geen captcha te zien kregen en daarmee bij voorbaat al kansloos waren.
Ik heb nu de afgelopen 5 hunts meer dan 20 boxen gemist, terwijl ik elke keer supersnel klikte op ik wil er één. Afgelopen hunt bij de laatste 100€ box, stond ik te wachten op de ideal pagina van me bank. Nooit zover gekomen, maar intussen wordt de box gewoon onder me reet weg verkocht. Had al een ordernummer en al, maar iBood wil er niets aan doen. Enige reactie die je krijgt is dat het ze spijt en dat ze geen boxen meer op voorraad hebben....![]()
Noem mij maar een slechte verliezer, maar hoe zuur is het dan niet dat anderen er gewoon met 2 of soms zelfs 3 boxen vandoor gaan.Vooral met de huidige inhoud......
Wie o wie krijgt het voorelkaar om kansloze troep te verkopen.
En STERKER NOG diegene die de "kans" gemist hebben op de kansloze troep zijn nog teleurgesteld ook.
never argue with a moderator, he will shut your account down.
IMHO zien de boxen van de afgelopen hunt er erg mooi uit hoor.
Tesla Model Y RWD (2024)

- No-name Chinese tablet 7". Werkelijk geen idee welk merk, staat niet op de verpakking of in de handleiding en ook niet in de software zelf
- DeLonghi grill
- Bestekset
- Devolo audio-adapter over stroomnet oid
- Philips Prestigo universele afstandsbediening
- "Coach" tijdschrift. Whatever.
En ook een Acer Liquid MT S120! Dat lijkt me leuk als backuptoestel.
Alleen.. zit het toestel niet in de verpakking.

Toegegeven, klinkt als iemand die zwaar teleurgesteld dat 'ie geen box heeft, maar ik zou het zeker geen kansloze rommel willen noemen. Kan vorige hunts weleens zo geweest zijn, maar het spul dat er nu inzit is echt top tot nu toe..Speedster schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 17:04:
[...]
Hulde aan Ibood!
Wie o wie krijgt het voorelkaar om kansloze troep te verkopen.
En STERKER NOG diegene die de "kans" gemist hebben op de kansloze troep zijn nog teleurgesteld ook.
Heb dit ook wel eens gehad (niet bij iBood). Ging doen om een setje livingwhite lampen waar de helft van de doosjes leeg bleken te zijn. Ik hoefde hier verder niks van te bewijzen, moest alleen de lege doosjes terug sturen (leek me nogal nutteloos maja). Ik zou gewoon gelijk een berichtje sturen naar ibood eventueel met foto van lege doosje. Ik verwacht niet dat iBood heel moeilijk zal doen.Chillosophy schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 17:09:
En ook een Acer Liquid MT S120! Dat lijkt me leuk als backuptoestel.
Alleen.. zit het toestel niet in de verpakking.Alles inclusief handleiding en zelfs het plasticje om het scherm te beschermen, maar geen toestel. Erg slordig. Hoe kan ik dat bewijzen aan ibood?
Ik heb ze een mail gestuurd. Ik zou ook niet weten hoe ik het verder moet bewijzen, en aangezien het een box is met onbekende inhoud lijkt het me sowieso lastig om iets te verwachten. Ik zal laten weten hoe het afloopt, bedankt voor je reactiePred87 schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 17:13:
[...]
Heb dit ook wel eens gehad (niet bij iBood). Ging doen om een setje livingwhite lampen waar de helft van de doosjes leeg bleken te zijn. Ik hoefde hier verder niks van te bewijzen, moest alleen de lege doosjes terug sturen (leek me nogal nutteloos maja). Ik zou gewoon gelijk een berichtje sturen naar ibood eventueel met foto van lege doosje. Ik verwacht niet dat iBood heel moeilijk zal doen.
-edit-
Ik ben niet de enige begrijp ik uit het bericht hierboven. Something smells fishy
[ Voor 5% gewijzigd door Chillosophy op 04-06-2013 17:19 ]
(or it didn't happen!)
iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen
[ Voor 103% gewijzigd door gambieter op 04-06-2013 22:55 . Reden: geen V&A ]
Tesla Model Y RWD (2024)
Tot op de dag van vandaag niks met Appel, dus appel dingen zijn niet echt mijn ding, maar wie o wie weet wat ik in doos 2 ga vinden, over 18 dagen word ik weer een jaar ouder (niks wijzer, gewoon oud(er))...
Dus Ibood bedankt. En de gene die willen ruilen, kopen hou het maar in de gaten, wat weg gaat gaat voor mooi prijsje, het is feest.
Vooruit dan maarDivZero schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 17:21:
ben ik de enige hier die vind dat "men" niet alleen lijstjes moet posten maar ook pics?
€40 box, 13KG

Die bestekdoos is echt teringzwaar, zit helemaal vol, met messen, vorken, maar ook opscheplepels enzo

[ Voor 15% gewijzigd door Richh op 04-06-2013 17:29 ]
Verwijderd
Nee helaas, de horloge lijkt op deze maar dan met een zwarte wijzerplaat en meer wijzers. Ik kan overigens de horloge niet meer vinden op de ibood site..--MeAngry-- schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 17:24:
[...]
Als het dit model is heb ik wel interesse.