|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Dan is je script niet goed genoeg.Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 21:46:
@Zerfox. Het kan bijna niet anders en helaas ik heb ook geen box.

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Wel een groot deelTremio schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 23:43:
Maar even serieus he... zit er nou iemand al 48 u zonder te slapen achterelkaar aanbiedingen te plaatsen op Ibood?
[ Voor 13% gewijzigd door oinkoink12 op 31-05-2013 22:28 ]
Je moet gewoon niet vals spelen.. Verder proberen een hele boel mensen tegelijkertijd een doos te bemachtigen wat de servers van iBOOD niet aankunnen. Het is dan een kwestie van geluk of je de doos wel of niet (errors) weet te bemachtigen.Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 22:42:
@Quad: het is geen script maar een volledige applicatie. Volledig getest echter zonder dat zwarte vakje. Getest op andere producten. Overigens snap ik bepaalde reacties niet: TWEAKEN is toch het beste uit je computer halen. Computers zijn er voor de mens en niet andersom. Laat de computer maar nachten achter een knopje hunten of er een box komt. Mensen zijn er niet voor gemaakt. Nogmaals: ook met scripten lukt het niet!
[afbeelding]
Ergens doe je dan toch iets niet goed. Nogmaals, ik heb er voor de tweede keer één weten te bemachtigen gewoon door simpel eigenhandig aan te klikken.Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 22:42:
@Quad: het is geen script maar een volledige applicatie. Volledig getest echter zonder dat zwarte vakje. Getest op andere producten. Overigens snap ik bepaalde reacties niet: TWEAKEN is toch het beste uit je computer halen. Computers zijn er voor de mens en niet andersom. Laat de computer maar nachten achter een knopje hunten of er een box komt. Mensen zijn er niet voor gemaakt. Nogmaals: ook met scripten lukt het niet!
[afbeelding]
En als je hier gewoon op tweakers chat of op de idk site chat tijdens de hunt, vermaak je je prima. Af en toe lach ik me kapot, en het is erg gezellig. Minstens zo leuk als het hunten zelf. Doe ik vele malen liever dan een of ander k*tscript zo proberen te tweaken (als ik dat überhaupt al zou kunnen) dat ik al deze lol en gezelligheid moet missen, wat bovendien erg oneerlijk is als het al zou werken. Maar goed, dat is slechts mijn mening.
Wat betreft die 48 uur: nee, niet 48 uur wakker geweest. Uiteindelijk was het 40 uur ghehe. Maar dat heeft me gelijk doen realiseren dat ik dat nooit meer ga doen. Voortaan hou ik het op een bescheiden paar uurtjes.
Uiteindelijk is de mobiele site inderdaad sneller dan 1DK(mits je refresht), maar dat komt alleen omdat de mobiele captcha (nog) niet (volledig) overbelast was. De site had echter dan wel het nadeel dat je éérst je bankgegevens moet invullen voordat de bestelling verwerkt wordt, dit in tegenstelling tot de normale site, waar je 3 kliks moet doen voordat je bij de betaalpagina bent. Uiteindelijk was ik via de normale site 2 keer op tijd, en bij de mobiele juist niet. Als ik nou een script voor de mobiele site zou hebben zou dat ideaal zijn ghehe
En wat betreft die zuurpruim die de boxen vannacht afkraakte: het is een blijft een gok, maar ik vind dat ze altijd redelijk rijk gevuld zijn, zeker t.o.v. andere websites die proberen mee te profiteren van de iBood box reputatie. Daarnaast kan je altijd nog de spullen die je niet nodig acht verkopen, of zelfs van je wettelijke recht gebruik maken om het te retourneren. Opties genoeg wat mij betreft. Een verrassing op z'n tijd is gewoon leuk, zeker als het een iBood box betreft

Verwijderd
Ik geloof dat iedere programmeur die een beetje kan scripten dan wel iets gaat verzinnen. De mens is van nature asociaal. Ik ben asociaal dus ik ben mens.
Je maakt een geintje, toch? Toch?Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 21:30:
Volgens mij is de Box een hoax. Op basis van de site heb ik gewoon even een script geschreven. Eigenlijk meer een complete Visual Basic applicatie. Dit is toch een TWEAKERS Forum?
Op basis van overeenkomsten na verversing (elke 200 ms) wordt de gehele ibood site gescreend. Is een box aanwezig wordt een script uitgevoerd. Ja ik geef het toe... na 5 jaar nachtelijk klikken en stress en nooit een Box gaat je leven er anders uitzien. Liever wekenlang programmeren en scripts testen dan geen Box.

Ja, dit is Tweakers en dat is wat anders als ObsessedNutJobs of FreakOuters.
Krijg een leven zeg. Als ik me druk moest maken om die ontelbare keren dat ik ergens te laat voor was, of ernaast greep. Kun je wel bezig blijven.
_██_
(ಠ_ృ)
Overigens mensen waarvan de box is verzonden, gefeliciteerd jullie zullen mooie spulletjes hebben. Mensen die de box hebben besteld en waarvan het nog niet verzonden is, gefeliciteerd jullie zullen rotzooi ontvangen
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Of misschien was ik toch iets te laat
@xminator: Heb eigenlijk maar één iemand op Tweakers gezien die 'm nu al op verzenden heeft staan, en dat was een Belg. Allicht dat ze eerst onze zuiderburen helpen. Dat we per definitie alleen maar rotzooi krijgen lijkt me iets te vroeg om te stellen.
alle boxen zijn van tevoren gemaakt, een dusdanige derving kun je natuurlijk niet achteraf pas bepalen.xminator schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 22:56:
Moet wel zeggen dat wanneer er veel boxxen verkocht worden ze grotendeels door fokkers of tweakers gekocht worden en je dat ook merkt wanneer je de fora leest. Alleen ditmaal is dat merkwaardig gezien niet zo
Overigens mensen waarvan de box is verzonden, gefeliciteerd jullie zullen mooie spulletjes hebben. Mensen die de box hebben besteld en waarvan het nog niet verzonden is, gefeliciteerd jullie zullen rotzooi ontvangen.
Achja je was in ieder geval op tijd voor de volgendeFrolow schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 22:57:
Ik had laatst een trein gemist, omdat de hele wereld net iets eerder was dan ik. Keiharde conspiracy!
Of misschien was ik toch iets te laat
Het aantal mensen die echt de skills hebben om een gegarandeerd goed script te schijven is schrikbarend laag en die hebben over het algemeen wel wat beters te doen daarbij zullen de meeste het principieel ook niet willen.

Ze kunnen best vantevoren een partij boxen rijkelijk vullen en de rest volstoppen met rainbow in my room lampjes en hobbelpaardjes (die laatste is wel leuk trouwens).oinkoink12 schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 23:47:
[...]
alle boxen zijn van tevoren gemaakt, een dusdanige derving kun je natuurlijk niet achteraf pas bepalen.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Ik zeg dus net (uit ervaring) dat dit niet het geval is.AdmiralSnipe schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 00:33:
[...]
Ze kunnen best vantevoren een partij boxen rijkelijk vullen en de rest volstoppen met rainbow in my room lampjes en hobbelpaardjes (die laatste is wel leuk trouwens).
Ik zeg ook niet dat dit het geval zou zijn, maar geef aan dat ze vantevoren wel kunnen bepalen wat ze in de dozen stoppen.oinkoink12 schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 12:33:
[...]
Ik zeg dus net (uit ervaring) dat dit niet het geval is.
Die dusdanige derving zoals jij het omschrijft kan -als de boxen vantevoren gevuld zijn- dan wel niet achteraf bepaald worden, maar ze kunnen wel degelijk vantevoren beslissen wat er in welke box gestopt wordt.
Verwacht zelf dat het wel redelijk verspreid zal worden, met een paar klappers waar bijv. een receiver of NAS in kan zitten.
en;
De doos Is net binnen gekomen, als er tweakers zijn die interesse hebben in de spullen van de RD doos hoor ik het graag ;-) Anders gaat hij ongeopend retour.HomePlayer schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 13:39:
[...]
Ik heb de mail, net binnen, waar de inhoud zoals reeds vermeld instaat.
Dus eenieder heeft de zelfde inhoud. onverkoopbare spullen dus. (voor RD)
Tijdens de Hunt ook 2 Ibood dozen te pakken gekregen, 1 van 40 en 1 van 100. (zonder scripts of andere hulp middelen overigens)
Persoonlijk denk ik er over om de RD doos ongeopend terug te sturen. heb helemaal niks aan Appel spullen.
tenzij er iemand is die de doos wil overnemen.

[ Voor 4% gewijzigd door HomePlayer op 01-06-2013 14:47 ]
[ Voor 20% gewijzigd door Perkouw op 01-06-2013 15:02 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Filmpje van deze meneer, denk ikrazerBE schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 20:55:
mijn box is vandaag verzonden ( €100 )
http://i42.tinypic.com/34xku9g.jpg
[ Voor 21% gewijzigd door Trackerfire op 01-06-2013 18:28 ]
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
[ Voor 12% gewijzigd door AdmiralSnipe op 01-06-2013 18:53 ]
is een wireless speaker, voor pc, smartphone, enz
meer foto's:

Mooie doos hoor!razerBE schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 19:08:
yep.
meer foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
PSN: Finally_Chris
Doen ze die Skype-phones er u nog steeds bij?razerBE schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 19:08:
yep.
meer foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
Van harte.
tja dat moet ik ermaar bijnemen ;ppven schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 21:01:
[...]
Doen ze die Skype-phones er u nog steeds bij?Ik heb geprobeerd om die te verkopen via marktplaats, dat is zinloos.
Ook is er weer die dvd box
maar echt klagen doe ik niet echt.
waar zijn de andere members ?
heeft niemand anders een box ?
@patrick91 bedankt
Voor zover ik weet is hij nog bij niemand verstuurd. Staan allemaal op 6 juni. waarom jij zoveel eerder bent snap ik eerlijk gezegd ook nietrazerBE schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 22:45:
[...]
tja dat moet ik ermaar bijnemen ;p
Ook is er weer die dvd box
maar echt klagen doe ik niet echt.
waar zijn de andere members ?
heeft niemand anders een box ?
@patrick91 bedankt
Dvd-boxjes en skype setjes hebben ze nog in overvloed zo te zien hehe
Verwijderd

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2013 19:55 ]
Dus zo ziet 't ding er uit! Bij mij laadde het plaatje steeds niet of kreeg ik een 405 error.Verwijderd schreef op zondag 02 juni 2013 @ 19:53:
Voor iedereen die nog op het zwarte vlakje wil klikken![]()
[afbeelding]
Hulde voor dit nieuwe systeem
In de mail staat overigens:
Je bestelling:
1x De beruchte iBOOD BOX! € 39.99
1x Quality EU PLUG Zwart € 0.00
De EU stekker zit er dus zeker in
[ Voor 53% gewijzigd door Richh op 03-06-2013 15:55 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Uw bestelling is reeds in het verzendproces of reeds verzonden uit het iBOOD magazijn. Helaas kan iBOOD daarom het afleveradres niet meer voor u wijzigen. Wel kunt u contact opnemen met de vervoerder PostNL om daar een afleveradreswijziging door te geven. Dit kan eventueel via de PostNL website met behulp van de track & trace code. Anders kunt u het telefonisch proberen.
€100 box.
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Spannend!
Ook de €40 of de €100?paulus_01 schreef op maandag 03 juni 2013 @ 18:41:
Mijne is ook onderweg, incl de beroemde EU plug
Spannend!

[ Voor 15% gewijzigd door Trackerfire op 03-06-2013 19:02 ]

WTF Ibood, 13 KG?
En dat was een 100 euro box.xenne schreef op maandag 03 juni 2013 @ 19:36:
hmmm... da's nog 300 gram zwaarder dan die van RazorBE
Maar gewicht zegt niet alles (eigenlijk helemaal niks in dit geval).
DafuqRichh schreef op maandag 03 juni 2013 @ 19:34:
Mijn €40 box weegt 12.860 gram.
[afbeelding]
WTF Ibood, 13 KG?

Het is een gok hè
Of zo'n mooie 90 delige bestekset van Sola, die weegt ook een kilo of 8Richh schreef op maandag 03 juni 2013 @ 19:40:
Ik verwacht niet dezelfde inhoud als die van RazorBE, mijn box was veel goedkoper... Straks zit er een pannenset in
Het is een gok hèben benieuwd hoe zwaar jullie boxen zijn!

Zending wordt nog verwerkt bij de leverancierRichh schreef op maandag 03 juni 2013 @ 19:40:
Ik verwacht niet dezelfde inhoud als die van RazorBE, mijn box was veel goedkoper... Straks zit er een pannenset in
Het is een gok hèben benieuwd hoe zwaar jullie boxen zijn!
De €40 box van een maat van me weegt 6380 gram trouwens.
Ben morgen niet thuis maar ik blijf wel de boxen van iedereen hier volgen!
Nee, dit zegt niets. Mijn vorige doos zou ook volgens de e-mail een EU stekker bevatten en die zijn ze vergeten te sturen

Aanschouw mijn €40,- doos:

Net zoals de rest: redelijk zwaar
Edit:
Even opgezocht: Mijn vorige doos was 3140 gram.
[ Voor 6% gewijzigd door Zerfox op 03-06-2013 21:23 ]
Heeft iemand trouwens nog een linkje naar de Track & Trace waarbij je ook de afmetingen kan zien? Mijn oude link werkt niet meer, dus wellicht biedt PostNL die service niet meer...
[ Voor 29% gewijzigd door Frolow op 03-06-2013 21:30 ]
AlstuFrolow schreef op maandag 03 juni 2013 @ 21:25:
Mijn €40.- box is 8160g, €100.- box nog onbekend. Vorige keer was 'ie nog net geen 5 kg, maar gewicht zegt inderdaad niet alles. Mijn vorige €100.- box was 25kg lolDaar zat toen een stofzuiger en een receiver in.
Heeft iemand trouwens nog een linkje naar de Track & Trace waarbij je ook de afmetingen kan zien? Mijn oude link werkt niet meer, dus wellicht biedt PostNL die service niet meer...
https://tracktrace.postnl...l/search/searchbasic.aspx
Edit: Mijne is Volgnummer:
Afmeting (lxbxh): 550x500x290
Gewicht (gr.): 7960
Volume: 79750
[ Voor 7% gewijzigd door Trackerfire op 03-06-2013 21:40 ]

Mijn € 45,94 boxie ;-) komt op 6,5 Kg
Collo 1:
Afmeting (lxbxh):545x405x285
Gewicht (gr.):6560
Volume:62907
Mijn € 105,90 Is ook onderweg, (kan mijn aflever adres niet veranderen) ;-)
Helaas zonder werk thuis, dus de kans dat ik de bode misloop is wel wat kleiner ;-)
[ Voor 12% gewijzigd door HomePlayer op 03-06-2013 21:42 ]
De €40-box viel me toendertijds wel tegen en is ook retour gegaan omdat de (vrij verouderde) tablet het niet deed.
Maargoed, even de afmetingen vergeleken van mijn vorige €40 box met die van nu:
Oude: 410x410x310 5205g
Nieuwe: 545x410x290 8160g
Iets minder hoog, maar wel een stuk langer
@hierboven de box van @razerBE was al eerder langsgekomen hoor
[ Voor 7% gewijzigd door Frolow op 03-06-2013 21:52 ]

En dat voor 40 euro?
Iemand een idee?
Een dikke tekkel?Richh schreef op maandag 03 juni 2013 @ 21:54:
Oke, wat de heck weegt 13 kg en past in een doos van 54 x 34 x 30 cm?
En dat voor 40 euro?
Iemand een idee?
(inkoppertje:) Tegels?Richh schreef op maandag 03 juni 2013 @ 21:54:
Oke, wat de heck weegt 13 kg en past in een doos van 54 x 34 x 30 cm?
En dat voor 40 euro?
Iemand een idee?
https://tracktrace.postnl...ngleShipment.aspx?lang=nlZerfox schreef op maandag 03 juni 2013 @ 21:55:
Waar zien jullie de afmetingen? Ik kan alleen het gewicht vinden..
[ Voor 8% gewijzigd door HomePlayer op 03-06-2013 21:56 ]
Copy/paste failHomePlayer schreef op maandag 03 juni 2013 @ 21:56:
[...]
/edit: snel zijn ook

[ Voor 11% gewijzigd door Frolow op 03-06-2013 21:57 ]
Ik heb de hunt-artikelen al doorgekeken en ik kwam tot de conclusie dat er toch wel een pannenset, een stofzuiger of een printer in zou moeten zitten... maar dat gaat dus allemaal niet passen
Hier is de hele link:HomePlayer schreef op maandag 03 juni 2013 @ 21:56:
[...]
Spuit 11...
[ Voor 6% gewijzigd door Robbert_jan op 03-06-2013 21:58 ]
Hope so! Maar de doos kostte maar 40 euro, ik verwacht eigenlijk prulliaTrackerfire schreef op maandag 03 juni 2013 @ 21:58:
Haha, t is ineens druk op de iBood pagina :)! Wat betreft die 13 kg, het kan ook een nas zijn gevuld met harde schijven... past makkelijk in die doos en weegt zo 10kg...
Jullie lezen het sowieso, hopelijk morgen. Als er iemand thuis is om te tekenen voor 't pakketje

[ Voor 13% gewijzigd door Richh op 03-06-2013 22:00 ]
Is het leuke van zo'n box, je weet niet wat erin zit maar je wilt het toch hebbenRichh schreef op maandag 03 juni 2013 @ 21:59:
[...]
Hope so
Maar de doos kostte maar 40 euro, ik verwacht eigenlijk prullia

Moi

[ Voor 46% gewijzigd door Trackerfire op 03-06-2013 22:23 ]
Vind ik op zich niet zo vreemd...;)Trackerfire schreef op maandag 03 juni 2013 @ 22:23:
Veel boxen onder de Tweakers zeg :)! Wij gaat er allemaal een unboxing video maken![]()
Moi
Dus het zouden net zo goed niet zo kunnen zijn.
Ik probeer ook al een tijdje zo een box te winnen, niet voor de inhoud, maar voor de spanning. Ik ga alleen niet de hele tijd op iBood zitten. Hooguit paar uurtjes en dan weer even normaal werken.
[ Voor 12% gewijzigd door Frolow op 04-06-2013 00:10 ]
Morgen zal ik erachter komen. Ik gok op een gietijzeren braadpan.

Vast een set halters.Phyc schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 08:24:
Hier een 40e box van 10500g.