[Actie] iBOOD Hunt 29 en 30 mei 2013 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 74 ... 81 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 21:30:
Volgens mij is de Box een hoax. Op basis van de site heb ik gewoon even een script geschreven.
Dus omdat jij het niet gescript krijgt, is de box een hoax !? :D :') _O-

Ik heb er in het verleden enkele ontvangen, zonder scripts. :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:31

Quad

Doof

Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 21:46:
@Zerfox. Het kan bijna niet anders en helaas ik heb ook geen box.
Dan is je script niet goed genoeg. 8)7

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oinkoink12
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-07 15:30
Tremio schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 23:43:
Maar even serieus he... zit er nou iemand al 48 u zonder te slapen achterelkaar aanbiedingen te plaatsen op Ibood?
Wel een groot deel

[ Voor 13% gewijzigd door oinkoink12 op 31-05-2013 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:14
Ik voor de tweede keer binnen een jaar een box gescoord, en heb geen verstand van scripts, gewoon eigenhandig aangeklikt via de 1dk site. Het is gewoon geluk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:)

[ Voor 103% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2017 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerfox
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-06 00:53

Zerfox

^this guy

Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 22:42:
@Quad: het is geen script maar een volledige applicatie. Volledig getest echter zonder dat zwarte vakje. Getest op andere producten. Overigens snap ik bepaalde reacties niet: TWEAKEN is toch het beste uit je computer halen. Computers zijn er voor de mens en niet andersom. Laat de computer maar nachten achter een knopje hunten of er een box komt. Mensen zijn er niet voor gemaakt. Nogmaals: ook met scripten lukt het niet!

[afbeelding]
Je moet gewoon niet vals spelen.. Verder proberen een hele boel mensen tegelijkertijd een doos te bemachtigen wat de servers van iBOOD niet aankunnen. Het is dan een kwestie van geluk of je de doos wel of niet (errors) weet te bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powder Toastman
Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 22:42:
@Quad: het is geen script maar een volledige applicatie. Volledig getest echter zonder dat zwarte vakje. Getest op andere producten. Overigens snap ik bepaalde reacties niet: TWEAKEN is toch het beste uit je computer halen. Computers zijn er voor de mens en niet andersom. Laat de computer maar nachten achter een knopje hunten of er een box komt. Mensen zijn er niet voor gemaakt. Nogmaals: ook met scripten lukt het niet!

[afbeelding]
Ergens doe je dan toch iets niet goed. Nogmaals, ik heb er voor de tweede keer één weten te bemachtigen gewoon door simpel eigenhandig aan te klikken.
En als je hier gewoon op tweakers chat of op de idk site chat tijdens de hunt, vermaak je je prima. Af en toe lach ik me kapot, en het is erg gezellig. Minstens zo leuk als het hunten zelf. Doe ik vele malen liever dan een of ander k*tscript zo proberen te tweaken (als ik dat überhaupt al zou kunnen) dat ik al deze lol en gezelligheid moet missen, wat bovendien erg oneerlijk is als het al zou werken. Maar goed, dat is slechts mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frolow
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-09 14:35
Thanks voor de reactie van de 'scripters' onder ons met betrekking tot de vraag of het nog(/ooit) zin heeft (gehad) om te scripten. Maakt alles een stuk duidelijker :)

Wat betreft die 48 uur: nee, niet 48 uur wakker geweest. Uiteindelijk was het 40 uur ghehe. Maar dat heeft me gelijk doen realiseren dat ik dat nooit meer ga doen. Voortaan hou ik het op een bescheiden paar uurtjes.

Uiteindelijk is de mobiele site inderdaad sneller dan 1DK(mits je refresht), maar dat komt alleen omdat de mobiele captcha (nog) niet (volledig) overbelast was. De site had echter dan wel het nadeel dat je éérst je bankgegevens moet invullen voordat de bestelling verwerkt wordt, dit in tegenstelling tot de normale site, waar je 3 kliks moet doen voordat je bij de betaalpagina bent. Uiteindelijk was ik via de normale site 2 keer op tijd, en bij de mobiele juist niet. Als ik nou een script voor de mobiele site zou hebben zou dat ideaal zijn ghehe :9~ *jk, ik wacht mijn kansen wel weer af.

En wat betreft die zuurpruim die de boxen vannacht afkraakte: het is een blijft een gok, maar ik vind dat ze altijd redelijk rijk gevuld zijn, zeker t.o.v. andere websites die proberen mee te profiteren van de iBood box reputatie. Daarnaast kan je altijd nog de spullen die je niet nodig acht verkopen, of zelfs van je wettelijke recht gebruik maken om het te retourneren. Opties genoeg wat mij betreft. Een verrassing op z'n tijd is gewoon leuk, zeker als het een iBood box betreft <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Powder Toastman: Klopt, ik lees ook de forums tussendoor en geweldig! Echter als je al 5 jaar lang achter een box aanzit en er nooit een hebt maar wel Youtube filmpjes ziet....

Ik geloof dat iedere programmeur die een beetje kan scripten dan wel iets gaat verzinnen. De mens is van nature asociaal. Ik ben asociaal dus ik ben mens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 21:30:
Volgens mij is de Box een hoax. Op basis van de site heb ik gewoon even een script geschreven. Eigenlijk meer een complete Visual Basic applicatie. Dit is toch een TWEAKERS Forum?

Op basis van overeenkomsten na verversing (elke 200 ms) wordt de gehele ibood site gescreend. Is een box aanwezig wordt een script uitgevoerd. Ja ik geef het toe... na 5 jaar nachtelijk klikken en stress en nooit een Box gaat je leven er anders uitzien. Liever wekenlang programmeren en scripts testen dan geen Box.
Je maakt een geintje, toch? Toch? :F

Ja, dit is Tweakers en dat is wat anders als ObsessedNutJobs of FreakOuters. :P

Krijg een leven zeg. Als ik me druk moest maken om die ontelbare keren dat ik ergens te laat voor was, of ernaast greep. Kun je wel bezig blijven.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:19
Moet wel zeggen dat wanneer er veel boxxen verkocht worden ze grotendeels door fokkers of tweakers gekocht worden en je dat ook merkt wanneer je de fora leest. Alleen ditmaal is dat merkwaardig gezien niet zo :?

Overigens mensen waarvan de box is verzonden, gefeliciteerd jullie zullen mooie spulletjes hebben. Mensen die de box hebben besteld en waarvan het nog niet verzonden is, gefeliciteerd jullie zullen rotzooi ontvangen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Frolow: geen dank voor de reactie. Ik ben blij dat je wat meer duidelijkheid hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:Het is dus niet de bedoeling om hier scripts of applicaties te gaan plaatsen, of discussies te houden over hoe men zichzelf kan bevoordelen tijdens de hunt.

Het moet wel leuk blijven, voor hen met een Box-obsessie zou ik Cold Turkey willen aanraden :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frolow
Ik had laatst een trein gemist, omdat de hele wereld net iets eerder was dan ik. Keiharde conspiracy!

Of misschien was ik toch iets te laat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Frolow: NS waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@gambieter: sorry

*knip*

[ Voor 46% gewijzigd door gambieter op 31-05-2013 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frolow
@huntertweaker: Nope, maar was er ook niets van plan mee ;)

@xminator: Heb eigenlijk maar één iemand op Tweakers gezien die 'm nu al op verzenden heeft staan, en dat was een Belg. Allicht dat ze eerst onze zuiderburen helpen. Dat we per definitie alleen maar rotzooi krijgen lijkt me iets te vroeg om te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oinkoink12
xminator schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 22:56:
Moet wel zeggen dat wanneer er veel boxxen verkocht worden ze grotendeels door fokkers of tweakers gekocht worden en je dat ook merkt wanneer je de fora leest. Alleen ditmaal is dat merkwaardig gezien niet zo :?

Overigens mensen waarvan de box is verzonden, gefeliciteerd jullie zullen mooie spulletjes hebben. Mensen die de box hebben besteld en waarvan het nog niet verzonden is, gefeliciteerd jullie zullen rotzooi ontvangen :D.
alle boxen zijn van tevoren gemaakt, een dusdanige derving kun je natuurlijk niet achteraf pas bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasbehindu
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11-12-2024
Frolow schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 22:57:
Ik had laatst een trein gemist, omdat de hele wereld net iets eerder was dan ik. Keiharde conspiracy!

Of misschien was ik toch iets te laat
Achja je was in ieder geval op tijd voor de volgende :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toettoetdaan
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17-09 15:51
Het aantal mensen die echt de skills hebben om een gegarandeerd goed script te schijven is schrikbarend laag en die hebben over het algemeen wel wat beters te doen daarbij zullen de meeste het principieel ook niet willen.
Afbeeldingslocatie: http://i1328.photobucket.com/albums/w524/huntertweaker/Naamloos_zpsceb9a63d.jpg
:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:01
oinkoink12 schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 23:47:
[...]

alle boxen zijn van tevoren gemaakt, een dusdanige derving kun je natuurlijk niet achteraf pas bepalen.
Ze kunnen best vantevoren een partij boxen rijkelijk vullen en de rest volstoppen met rainbow in my room lampjes en hobbelpaardjes (die laatste is wel leuk trouwens).

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conara
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:49
Ja dan gaan al die mensen hun box (op grond van de koop wet op afstand) retourneren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oinkoink12
AdmiralSnipe schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 00:33:
[...]

Ze kunnen best vantevoren een partij boxen rijkelijk vullen en de rest volstoppen met rainbow in my room lampjes en hobbelpaardjes (die laatste is wel leuk trouwens).
Ik zeg dus net (uit ervaring) dat dit niet het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
oinkoink12 schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 12:33:
[...]

Ik zeg dus net (uit ervaring) dat dit niet het geval is.
Ik zeg ook niet dat dit het geval zou zijn, maar geef aan dat ze vantevoren wel kunnen bepalen wat ze in de dozen stoppen.
Die dusdanige derving zoals jij het omschrijft kan -als de boxen vantevoren gevuld zijn- dan wel niet achteraf bepaald worden, maar ze kunnen wel degelijk vantevoren beslissen wat er in welke box gestopt wordt.
Verwacht zelf dat het wel redelijk verspreid zal worden, met een paar klappers waar bijv. een receiver of NAS in kan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomePlayer
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 31-08-2022
Wow dat beloofd weer veel goeds, helaas komen mijn dozen pas as zaterdag binnen volgens de ibood gegevens.

en;
HomePlayer schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 13:39:
[...]

Ik heb de mail, net binnen, waar de inhoud zoals reeds vermeld instaat.
Dus eenieder heeft de zelfde inhoud. onverkoopbare spullen dus. (voor RD)

Tijdens de Hunt ook 2 Ibood dozen te pakken gekregen, 1 van 40 en 1 van 100. (zonder scripts of andere hulp middelen overigens)

Persoonlijk denk ik er over om de RD doos ongeopend terug te sturen. heb helemaal niks aan Appel spullen.
tenzij er iemand is die de doos wil overnemen.
De doos Is net binnen gekomen, als er tweakers zijn die interesse hebben in de spullen van de RD doos hoor ik het graag ;-) Anders gaat hij ongeopend retour.
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img197/8697/clipboard01xef.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door HomePlayer op 01-06-2013 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:57

Perkouw

Moderator General Chat
Modbreak:Het is hier het iBood hunt topic en niet het ReplaceDirect boxen topic. Reacties omtrent RD boxen dan ook verwijderd. Graag verder ontopic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ter aanvulling: men kan natuurlijk een apart topic openen voor zowel iBood als ReplaceDirect boxen :)

[ Voor 20% gewijzigd door Perkouw op 01-06-2013 15:02 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 20:11

Trackerfire

BTC HODLER

Filmpje van deze meneer, denk ik :D

[ Voor 21% gewijzigd door Trackerfire op 01-06-2013 18:28 ]

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razerBE
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:23
klopt als een bus ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Niet verkeerd, die Muvit action cam was alleen al 130 tijdens de hunt, en die Sony speaker (of wat het ook is) ziet er ook niet verkeerd uit (gaat voor ronde de 250 zie ik net O.o).

[ Voor 12% gewijzigd door AdmiralSnipe op 01-06-2013 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razerBE
yep.
is een wireless speaker, voor pc, smartphone, enz
meer foto's:

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/333a1ar.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2n9f9z.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerfox

Zerfox

^this guy

razerBE schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 19:08:
yep.
meer foto's:

[afbeelding]

[afbeelding]
Mooie doos hoor! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

Wow dat is echt een hele mooie doos met spullen zeg!

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
razerBE schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 19:08:
yep.
meer foto's:

[afbeelding]

[afbeelding]
Doen ze die Skype-phones er u nog steeds bij? :o Ik heb geprobeerd om die te verkopen via marktplaats, dat is zinloos. :P

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En daarom wil iedereen een doos :) Is toch leuk dat je voor 100 euro zoiets kunt kopen!
Van harte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razerBE
pven schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 21:01:
[...]

Doen ze die Skype-phones er u nog steeds bij? :o Ik heb geprobeerd om die te verkopen via marktplaats, dat is zinloos. :P
tja dat moet ik ermaar bijnemen ;p
Ook is er weer die dvd box
maar echt klagen doe ik niet echt.

waar zijn de andere members ?
heeft niemand anders een box ?

@patrick91 bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:02
razerBE schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 22:45:
[...]

tja dat moet ik ermaar bijnemen ;p
Ook is er weer die dvd box
maar echt klagen doe ik niet echt.

waar zijn de andere members ?
heeft niemand anders een box ?

@patrick91 bedankt
Voor zover ik weet is hij nog bij niemand verstuurd. Staan allemaal op 6 juni. waarom jij zoveel eerder bent snap ik eerlijk gezegd ook niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:19
Dit zal vast van één van hun betere boxjes zijn, dus ze zullen waarschijnlijk binnenkort je foto/filmpje wel op hun facebook pagina delen :').

Dvd-boxjes en skype setjes hebben ze nog in overvloed zo te zien hehe :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor iedereen die nog op het zwarte vlakje wil klikken :*)

Afbeeldingslocatie: http://i1328.photobucket.com/albums/w524/huntertweaker/zwartevlakje_zpsf9b93641.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2013 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij was het andersom..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostler
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 16:56

hostler

Yeahhh dude!

Verwijderd schreef op zondag 02 juni 2013 @ 19:53:
Voor iedereen die nog op het zwarte vlakje wil klikken :*)

[afbeelding]
Dus zo ziet 't ding er uit! Bij mij laadde het plaatje steeds niet of kreeg ik een 405 error.

Hulde voor dit nieuwe systeem _/-\o_ (sarcasm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:08
Mijn (€40) box is verzonden! Vanavond eens kijken hoe zwaar hij is :)

In de mail staat overigens:
Je bestelling:
1x De beruchte iBOOD BOX! € 39.99
1x Quality EU PLUG Zwart € 0.00

De EU stekker zit er dus zeker in :P

[ Voor 53% gewijzigd door Richh op 03-06-2013 15:55 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:33
Die 100 euro doos ziet er erg goed uit zeg! Mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenne
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-01-2022
het zal hier ook niet lang meer duren, al kreeg ik nog geen melding van verzending

Uw bestelling is reeds in het verzendproces of reeds verzonden uit het iBOOD magazijn. Helaas kan iBOOD daarom het afleveradres niet meer voor u wijzigen. Wel kunt u contact opnemen met de vervoerder PostNL om daar een afleveradreswijziging door te geven. Dit kan eventueel via de PostNL website met behulp van de track & trace code. Anders kunt u het telefonisch proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:02
Same here. Verzenddatum staat wel nog op 6 juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cevie
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:23
verzenddatum 6 juni maar aflveradres niet meer te wijzigen. zodra ik hem binnen heb post ik foto's van de
€100 box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Die van mij is ook verzonden, net een mail! € 40 box

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-09 18:23
Mijne is ook onderweg, incl de beroemde EU plug :)
Spannend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skdevil
  • Laatst online: 22-08 13:04
paulus_01 schreef op maandag 03 juni 2013 @ 18:41:
Mijne is ook onderweg, incl de beroemde EU plug :)
Spannend!
Ook de €40 of de €100? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 16:05
Ik heb de rode Maglite 4D LED gekocht, iemand die toevallig de zwarte of blauwe heeft weten te bemachtigen en hem wil ruilen? :)

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frolow
Bij mij staat de €40.- op verzonden(en is aangemeld bij Mijn Pakket), maar bij de €100.- box kan ik inderdaad ook niet meer het adres wijzigen dus die zal ook wel op het punt staan om aangemeld te worden bij PostNL. Zin an!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomasie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
Ik kan het adres ook niet meer aanpassen. Dat is het toch wat eerder dan 6 juni. Grappig ook dat iedereen (?) het nu bijna heeft, is er al een uitpak topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Ik ben benieuwd naar de gewichten als deze later op de avond bekend zijn, iedereen even melden a.u.b. wat voor box verzonden is en hoeveel deze box weegt 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door Trackerfire op 03-06-2013 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
skdevil schreef op maandag 03 juni 2013 @ 18:44:
[...]

Ook de €40 of de €100? :)
40,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Mijn €40 box weegt 12.860 gram.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BL2jYF8CQAAVVQY.jpg
WTF Ibood, 13 KG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenne
  • Laatst online: 16-01-2022
hmmm... da's nog 300 gram zwaarder dan die van RazorBE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
xenne schreef op maandag 03 juni 2013 @ 19:36:
hmmm... da's nog 300 gram zwaarder dan die van RazorBE
En dat was een 100 euro box.
Maar gewicht zegt niet alles (eigenlijk helemaal niks in dit geval).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Richh schreef op maandag 03 juni 2013 @ 19:34:
Mijn €40 box weegt 12.860 gram.
[afbeelding]
WTF Ibood, 13 KG?
Dafuq 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Ik verwacht niet dezelfde inhoud als die van RazorBE, mijn box was veel goedkoper... Straks zit er een pannenset in :(
Het is een gok hè :P ben benieuwd hoe zwaar jullie boxen zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Richh schreef op maandag 03 juni 2013 @ 19:40:
Ik verwacht niet dezelfde inhoud als die van RazorBE, mijn box was veel goedkoper... Straks zit er een pannenset in :(
Of zo'n mooie 90 delige bestekset van Sola, die weegt ook een kilo of 8 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
Richh schreef op maandag 03 juni 2013 @ 19:40:
Zending wordt nog verwerkt bij de leverancier ;) kan nog niet zien hoe zwaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Afbeeldingslocatie: http://s23.postimg.org/yw53r4et7/box.jpg

8 kilootjes O-) € 40,- box

[ Voor 6% gewijzigd door Trackerfire op 03-06-2013 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Zware boxen tot nu toe!

De €40 box van een maat van me weegt 6380 gram trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynaw
  • Laatst online: 23:34
Ik verwacht allemaal unbox video's/foto's morgen hoor! :P Helaas zelf niet zo'n box kunnen scoren maar ben altijd wel erg benieuwd naar de inhoud van anderen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick87
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-08 19:06
Mijn 40 euro box is ook 8 kilo! 8400 gram om precies te zijn.
Ben morgen niet thuis maar ik blijf wel de boxen van iedereen hier volgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerfox

Zerfox

^this guy

Richh schreef op maandag 03 juni 2013 @ 15:54:
De EU stekker zit er dus zeker in :P
Nee, dit zegt niets. Mijn vorige doos zou ook volgens de e-mail een EU stekker bevatten en die zijn ze vergeten te sturen -O- :+

Aanschouw mijn €40,- doos:

Afbeeldingslocatie: http://i1282.photobucket.com/albums/a538/Zerf0x/box_zps480340d5.png
Net zoals de rest: redelijk zwaar :o

Edit:
Even opgezocht: Mijn vorige doos was 3140 gram.

[ Voor 6% gewijzigd door Zerfox op 03-06-2013 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frolow
Mijn €40.- box is 8160g, €100.- box nog onbekend. Vorige keer was 'ie nog net geen 5 kg, maar gewicht zegt inderdaad niet alles. Mijn vorige €100.- box was 25kg lol :*) Daar zat toen een stofzuiger en een receiver in.

Heeft iemand trouwens nog een linkje naar de Track & Trace waarbij je ook de afmetingen kan zien? Mijn oude link werkt niet meer, dus wellicht biedt PostNL die service niet meer...

[ Voor 29% gewijzigd door Frolow op 03-06-2013 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Vorige hunt vielen de boxen zwaar tegen, wellicht zitten we bij de batches die de reputatie weer een beetje moeten opvijzelen :D!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Frolow schreef op maandag 03 juni 2013 @ 21:25:
Mijn €40.- box is 8160g, €100.- box nog onbekend. Vorige keer was 'ie nog net geen 5 kg, maar gewicht zegt inderdaad niet alles. Mijn vorige €100.- box was 25kg lol :*) Daar zat toen een stofzuiger en een receiver in.

Heeft iemand trouwens nog een linkje naar de Track & Trace waarbij je ook de afmetingen kan zien? Mijn oude link werkt niet meer, dus wellicht biedt PostNL die service niet meer...
Alstu :)

https://tracktrace.postnl...l/search/searchbasic.aspx

Edit: Mijne is Volgnummer:

Afmeting (lxbxh): 550x500x290
Gewicht (gr.): 7960
Volume: 79750

[ Voor 7% gewijzigd door Trackerfire op 03-06-2013 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomePlayer
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img547/9750/clipboard02f.jpg

Mijn € 45,94 boxie ;-) komt op 6,5 Kg
Collo 1:
Afmeting (lxbxh):545x405x285
Gewicht (gr.):6560
Volume:62907

Mijn € 105,90 Is ook onderweg, (kan mijn aflever adres niet veranderen) ;-)

Helaas zonder werk thuis, dus de kans dat ik de bode misloop is wel wat kleiner ;-)

[ Voor 12% gewijzigd door HomePlayer op 03-06-2013 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
Gewicht: 11580 g ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frolow
Thx @Trackerfire! Ik vond het de vorige hunt wel meevallen hoor, m'n receiver had een nieuwwaarde van €500.- (helaas was de mijne licht beschadigd) en de stofzuiger was ook zo'n €70.-

De €40-box viel me toendertijds wel tegen en is ook retour gegaan omdat de (vrij verouderde) tablet het niet deed.

Maargoed, even de afmetingen vergeleken van mijn vorige €40 box met die van nu:
Oude: 410x410x310 5205g
Nieuwe: 545x410x290 8160g

Iets minder hoog, maar wel een stuk langer :D Ik heb goede hoop.

@hierboven de box van @razerBE was al eerder langsgekomen hoor :9 Prima box!

[ Voor 7% gewijzigd door Frolow op 03-06-2013 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razerBE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powder Toastman
Mijn 100 euro box is nog niet verzonden, nog even geduld hebben dus -O- .... kan ik me morgen verlekkeren aan jullie unboxing video's. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Oke, wat de heck weegt 13 kg en past in een doos van 54 x 34 x 30 cm?
En dat voor 40 euro?

Iemand een idee? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klein Nespressomachientje van een paar tientjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
Richh schreef op maandag 03 juni 2013 @ 21:54:
En dat voor 40 euro?

Een dikke tekkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbert_jan
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17-07-2024
Richh schreef op maandag 03 juni 2013 @ 21:54:
En dat voor 40 euro?

(inkoppertje:) Tegels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerfox

Zerfox

^this guy

Waar zien jullie de afmetingen? Ik kan alleen het gewicht vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomePlayer
Zerfox schreef op maandag 03 juni 2013 @ 21:55:
Waar zien jullie de afmetingen? Ik kan alleen het gewicht vinden..
https://tracktrace.postnl...ngleShipment.aspx?lang=nl

[ Voor 8% gewijzigd door HomePlayer op 03-06-2013 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbert_jan
Copy/paste fail ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frolow
https://tracktrace.postnl...l/search/searchbasic.aspx, teruglezen blijft moeilijk :D

/edit: snel zijn ook :/

[ Voor 11% gewijzigd door Frolow op 03-06-2013 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
_/-\o_ helden _/-\o_

Ik heb de hunt-artikelen al doorgekeken en ik kwam tot de conclusie dat er toch wel een pannenset, een stofzuiger of een printer in zou moeten zitten... maar dat gaat dus allemaal niet passen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbert_jan
Hier is de hele link:

https://tracktrace.postnl...l/search/searchbasic.aspx

Spuit 11...

[ Voor 6% gewijzigd door Robbert_jan op 03-06-2013 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Haha, t is ineens druk op de iBood pagina :)! Wat betreft die 13 kg, het kan ook een nas zijn gevuld met harde schijven... past makkelijk in die doos en weegt zo 10kg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Trackerfire schreef op maandag 03 juni 2013 @ 21:58:
Haha, t is ineens druk op de iBood pagina :)! Wat betreft die 13 kg, het kan ook een nas zijn gevuld met harde schijven... past makkelijk in die doos en weegt zo 10kg...
Hope so! Maar de doos kostte maar 40 euro, ik verwacht eigenlijk prullia :P

Jullie lezen het sowieso, hopelijk morgen. Als er iemand thuis is om te tekenen voor 't pakketje O-)

[ Voor 13% gewijzigd door Richh op 03-06-2013 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Richh schreef op maandag 03 juni 2013 @ 21:59:
[...]

Hope so :)
Maar de doos kostte maar 40 euro, ik verwacht eigenlijk prullia :P
Is het leuke van zo'n box, je weet niet wat erin zit maar je wilt het toch hebben |:( 8)7 ach, we zijn en blijven Hollanders :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuttoG
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22:52
En mijn 40 euro box is: Gewicht: 9040 g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassiro
  • Laatst online: 21:24
Ik krijg een 40 euro box met een gewicht van 6280 g. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Veel boxen onder de Tweakers zeg :)! Wij gaat er allemaal een unboxing video maken :o

Moi O-)

[ Voor 46% gewijzigd door Trackerfire op 03-06-2013 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
Trackerfire schreef op maandag 03 juni 2013 @ 22:23:
Veel boxen onder de Tweakers zeg :)! Wij gaat er allemaal een unboxing video maken :o

Moi O-)
Vind ik op zich niet zo vreemd...;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomePlayer
Mijn beide boxen, met gebruik van F5 en niks anders, op trage oude laptop, op een brake wifi.
Dus het zouden net zo goed niet zo kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Laatst online: 16:12
Eigenlijk is het leuke van de BOX het wachten erop. Eenmaal aangekomen denk je, ja mooie vangst, maar wat ik werkelijk ga gebruiken?!
Ik probeer ook al een tijdje zo een box te winnen, niet voor de inhoud, maar voor de spanning. Ik ga alleen niet de hele tijd op iBood zitten. Hooguit paar uurtjes en dan weer even normaal werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frolow
Nouja, niet per sé. Ik vind het ook leuk als ik spullen krijg die ik in eerste instantie niet zelf zou kopen. Zo ontdek je nog eens wat ;-) Maar spannend is het wachten wel ja :D

[ Voor 12% gewijzigd door Frolow op 04-06-2013 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Precies, ik hoop juist op stuff die ik altijd al had willen hebben, maar nooit de centen voorover heb gehad. Zo'n mediaplayer, gopro-camera of een Pogoplug zijn leuk om mee te klooien :) en anders zou een portable harddisk of een paar SD-kaartjes altijd van pas komen!

Morgen zal ik erachter komen. Ik gok op een gietijzeren braadpan. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frolow
Zolang het maar niet alleen een gereedschapskist is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:40
Hier een 40e box van 10500g.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak