Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Was in ieder geval een productief dagje op mijn werk zo met die iBood hunt!
Op naar bed, bedankt voor de vele lach-momenten! Truste!
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
oke, ik baal echt, ik was net 5 min weg van me werk en ja hoor de box komt voorbijpaulus_01 schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 00:01:
[...]
Kan niet zeggen dat ie echt errors heeft, heb er vandaag een 40 en 100 euro box mee kunnen scoren
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Scriptje????xminator schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 00:02:
Zo, 3 ibood boxjes gescoord. Was weer eens een mooie hunt. Nog bedankt voor dat handige scriptje
scriptje? welke?xminator schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 00:02:
Zo, 3 ibood boxjes gescoord. Was weer eens een mooie hunt. Nog bedankt voor dat handige scriptje
Trolololololololxminator schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 00:02:
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
No box, QQ! Lux OP, Karma sux, plz report!
if it's worth doing, it's worth overdoing - Adam Savage
Truste
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
d:)b :henk d:)b
Geen probleem man.xminator schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 00:02:
Geld stond snel op m'n rekening, heb ik weer een box van kunnen halen.
THnx!
Snap ik, ken het gevoel helaas maar al te goed - al heel wat uurtjes gehunt naar een box, altijd zonder resultaat.MdemiC schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 00:01:
[...]
oke, ik baal echt, ik was net 5 min weg van me werk en ja hoor de box komt voorbij
Tips voor de volgende keer: gebruik mobiele site, ram niet als een gek op f5 als het ff duurt nadat je geklikt hebt en duimen maar
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Wil voor de volgende meet nog zo eens scriptje, je weet me te vinden.AdmiralSnipe schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 00:03:
[...]
Geen probleem man.
Geld stond snel op m'n rekening, heb ik weer een box van kunnen halen.
THnx!
Onwijs bedankt! Kan niet wachten tot ik die boxjes ontvang
Verwijderd
Of DealExtreme .... Of Ebay.... ook allemaal leuke spulletjes te koop.Tremio schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 00:03:
Adiooooooooooos... ga morgen naar de Action
ja true, ik had bijna een box maar ik kwam niet verder dan het *** plaatjepaulus_01 schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 00:04:
[...]
Snap ik, ken het gevoel helaas maar al te goed - al heel wat uurtjes gehunt naar een box, altijd zonder resultaat.
Tips voor de volgende keer: gebruik mobiele site, ram niet als een gek op f5 als het ff duurt nadat je geklikt hebt en duimen maar
Verwijderd
Oh ja en een captcha gezien dat niet doet wat het moet doen.
Toch laadt de 1dagskoopjes site de nieuwe aanbieding eerder zien. Ook kun je daar eerder op de "Ik neem er een" knop drukken.paulus_01 schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 00:04:
[...]
Snap ik, ken het gevoel helaas maar al te goed - al heel wat uurtjes gehunt naar een box, altijd zonder resultaat.
Moet je dan gewoon wachten totdat de knop beschikbaar is via de mobiele site?
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Heb jij hem?Trackerfire schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 00:01:
Die Stereoboommm moet iedereen kopen, die is zn geld echt dubbel en dwars waard!!
Geloof niet alles wat je leest. De meeste zijn gewoon aan het trollen.thunder8 schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 00:04:
Matige hunt. Niet alleen weinig interessante producten, maar ook de prijzen lang niet altijd echt interessant. En natuurlijk weer geen box kunnen bemachtigen, ondanks dat ik al in het betaalscherm zat. Als je dan leest dat anderen weer 2-3 boxen hebben, klopt er gewoon iets niet.
Ik heb 8x via 1dagskoopjes geprobeert (over alle hunt). De 9e keer via mobiele site zon 6 sec na het belletje van 1dagskoopjes lukte het. Het is niet alleen snelheid, je moet geluk hebben.speedyjules07 schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 00:05:
[...]
Toch laadt de 1dagskoopjes site de nieuwe aanbieding eerder zien. Ook kun je daar eerder op de "Ik neem er een" knop drukken.
en 1 met 3
760 met 1
[ Voor 17% gewijzigd door Powder Toastman op 31-05-2013 00:07 ]
dat lukt al met mijn vriendin
Dat zijn toch maar even 791 boxen.Powder Toastman schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 00:07:
iBOOD: voor de resultaten: er zijn 14 mensen met 2 boxen
en 1 met 3
760 met 1
Ben benieuwd hoeveel daarvan 40 euro boxen zijn en hoeveel 99.
Nee, Ik had de mobiele site op een tab naast de 1dk tab.speedyjules07 schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 00:05:
[...]
Toch laadt de 1dagskoopjes site de nieuwe aanbieding eerder zien. Ook kun je daar eerder op de "Ik neem er een" knop drukken.
De 1dk tab laat in de titel het % zien, zodra dat richting de 0 of net op 0 is, ga je naar de mobiele site, dan is het f5 tot je de aanbieding ziet, dat is wel sneller dan 1dk voor mij iig. En dan klik je 1(!) keer en je laadt de pagina gewoon laden. Niet F5-en als het ff duurt, ik heb iedere keer rustig gewacht.
Heb ze altijd via 1dagskoopjes kunnen bemachtigen (handmatig), wel voor creditcard gekozen.Pred87 schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 00:06:
[...]
Ik heb 8x via 1dagskoopjes geprobeert (over alle hunt). De 9e keer via mobiele site zon 6 sec na het belletje van 1dagskoopjes lukte het. Het is niet alleen snelheid, je moet geluk hebben.
En vandaag + gisteren dankzij scriptje 3 boxxen kunnen bemachtigen
Nee, dat lijkt me sterk. De adviesprijs op Ibood was 499,95. Dat is de prijs waarvoor je normaal 2 speakers hebt. 50% korting dus op de normale prijs.Saffie_time schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 23:58:
[...]
Deze stond ook duidelijk bij: Let op prijs is per stuk.... Of ik begin scheel te zien...
http://www.bcc.nl/boston-acoustics-baa250-zw.html
_██_
(ಠ_ృ)
Gevraagd, maar maken ze niet bekend.AdmiralSnipe schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 00:09:
[...]
Dat zijn toch maar even 791 boxen.
Ben benieuwd hoeveel daarvan 40 euro boxen zijn en hoeveel 99.
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
zijn die stats ook ergens gepost door Ibood?
Pred87 schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 00:06:
[...]
Ik heb 8x via 1dagskoopjes geprobeert (over alle hunt). De 9e keer via mobiele site zon 6 sec na het belletje van 1dagskoopjes lukte het. Het is niet alleen snelheid, je moet geluk hebben.
Thanx. Volgende keer maar proberen dan.paulus_01 schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 00:09:
[...]
Nee, Ik had de mobiele site op een tab naast de 1dk tab.
De 1dk tab laat in de titel het % zien, zodra dat richting de 0 of net op 0 is, ga je naar de mobiele site, dan is het f5 tot je de aanbieding ziet, dat is wel sneller dan 1dk voor mij iig. En dan klik je 1(!) keer en je laadt de pagina gewoon laden. Niet F5-en als het ff duurt, ik heb iedere keer rustig gewacht.
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
Slechte zaak. Als er zo weinig boxen zijn, moet je gewoon zorgen voor max 1 box per ip/account/adres. Nu is 5% van de boxen naar 15 man.....Powder Toastman schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 00:07:
iBOOD: voor de resultaten: er zijn 14 mensen met 2 boxen
en 1 met 3
760 met 1
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Hmm, bedrijfsgeheimpje dus.
Toen ik op het knopje drukte stond het er volgens mij wel en vond ik het dus geen deal ik 'nu' moest hebben en heb ik afgebroken
Goh, vreemd hè dat de server er steeds uit ligt.paulus_01 schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 00:09:
...dan is het f5 tot je de aanbieding ziet...
Beter sturen ze daar al die 3D snijplanken en andere meuk naartoe.
3,9%thunder8 schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 00:16:
[...]
Slechte zaak. Als er zo weinig boxen zijn, moet je gewoon zorgen voor max 1 box per ip/account/adres. Nu is 5% van de boxen naar 15 man.....
Vreemd als in gisteren en vandaag helemaal niet?Marco schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 00:17:
[...]
Goh, vreemd hè dat de server er steeds uit ligt.
Laat ik nu net vandaag de aankopen hebben kunnen doen
Mooi is dat als je dat allemaal kunt inzien.Powder Toastman schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 00:21:
Lachen, ene Juggler op 1dk wordt zwaar gedist door iBood. Hij beweerd dat de box een scam is en het onmogelijk is er 1 te scoren, zegt iBood: je hebt anders sinds 1 jan. 2012 er 3 weten te scoren.... hilarisch
Ik heb juist enkel al mijn aankopen in de eerste 15 uur gedaan, toen was ik wel voorzien van alles dat ik wilde hebben. En had ik al zat geld uitgegeven...paulus_01 schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 00:20:
[...]
Vreemd als in gisteren en vandaag helemaal niet?
Laat ik nu net vandaag de aankopen hebben kunnen doen
Linkje?Powder Toastman schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 00:21:
Lachen, ene Juggler op 1dk wordt zwaar gedist door iBood. Hij beweerd dat de box een scam is en het onmogelijk is er 1 te scoren, zegt iBood: je hebt anders sinds 1 jan. 2012 er 3 weten te scoren.... hilarisch
Tweakers maakt de hunt wel een stuk leuker moet ik zeggen.
Slaap ze allen en veel plezier met de aankopen.
*signing out*
truste kerol!paulus_01 schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 00:25:
Ok, na een lange en vermoeiende hunt ga ik maar eens slapen.
Tweakers maakt de hunt wel een stuk leuker moet ik zeggen.
Slaap ze allen en veel plezier met de aankopen.
*signing out*
Dit zou van hem zijn zag ik toevallig net even.
YouTube: IBOOD 3 boxxes unboxing ja 3 doosjes van iboodhunt unboxt juggler1988
3 boxxen gekocht en zo veel rommel ontvangen, hahaahahCaptJackSparrow schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 00:27:
[...]
Dit zou van hem zijn zag ik toevallig net even.
YouTube: IBOOD 3 boxxes unboxing ja 3 doosjes van iboodhunt unboxt juggler1988
Oh, altijd!Powder Toastman schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 00:25:
Volgens mij is iedereen hier ook gelijk het bed ingerold, het is gelijk stil hier. Geen afterparty blijkbaar.
Noem een muziekgenre en ik gooi wel een kwartje in de jukebox hoor
(als dat nog mag van de modjes?)
Ik sign ook off, vind het wel weer mooi geweest.
Dit topic maakt het hunten inderdaad een stuk leuker, bedankt allemaal en slaap lekker.
Nu ga lk dromen over paarden.
*~Edit: en hobbelschaapjes natuurlijk.*
[ Voor 10% gewijzigd door AdmiralSnipe op 31-05-2013 00:31 ]
Verder herinner ik mij een hunt vorig jaar waarbij idd de boxen matig waren, weet niet meer of dat die hunt was. Zelf een keer gescoord in het verleden en was tevreden
Sorry, zat effe unboxing te kijken. Smashing pumpkins ofzogijsvogel schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 00:29:
[...]
Oh, altijd!
Maarreh, ik denk dat we de enige nog zijn ofzo?
Lijkt er wel op, iedereen is k.o. gegaan denk ik.gijsvogel schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 00:39:
ja, ik zat ook even op een verkeerde pagina te loeren...
Maarreh, ik denk dat we de enige nog zijn ofzo?
Ik ga ook niet te laat, twee nachten maar 3½ uur geslapen en overdags gewerkt, en morgen ook weer (werken dan, niet hunten)
Jij nog wat gekocht deze hunt?
Volgende nummer is voor aan jou.
[ Voor 8% gewijzigd door Powder Toastman op 31-05-2013 00:42 ]
21 uur in 2 dagen gaat niet in de koude kleren zitten, maargoed...
Wel af en toe een beetje kunnen hunten.
toch fijn een beetje nachtbraker in mijn bloed
ora et labora
Volgende?
Trek je Dubstep? of gaat dat te ver??
[video]http://www.youtube.com/watch?v=u5OW7aZ0I80"]YouTube: Konec - The Void (Ft. Anna Yvette)[/video]
Ik ken het, heb hetzelfde...mrc4nl schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 00:43:
ik ben gestopt met hunten, niets gekocht dit keer, wel wat leuks gezien maar het meeste heb ik al
maar een boxje kunnen pakken is nog wel geinig.
ooit eentje gescoord van 60 daar zat toen voor 500 aan winkelwaarde in, best leuk
Verwijderd
"21 uur in 2 dagen gaat niet in de koude kleren zitten"
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2013 00:47 ]
Leuk stukje Motown.gijsvogel schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 00:29:
[...]
Oh, altijd!
Heb redelijk brede muzieksmaak, sta althans altijd open voor andere dingen dan die ik zelf normaal gesproken zou opzetten.gijsvogel schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 00:44:
oh, en nee, nietz gescoord, zat niks voor me bij, behalve een doos die niet wilde lukken...
Volgende?
Trek je Dubstep? of gaat dat te ver??
[video]
Haha, je mag een dagje komen meelopen met me hoorVerwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 00:46:
WATJES
"21 uur in 2 dagen gaat niet in de koude kleren zitten"
Lachen gisteren, iedereen was zo druk met de jukebox dat het hunten op de 2e plaats kwam. Niet dat je de kans kreeg iets te kopen toen.
[ Voor 68% gewijzigd door Powder Toastman op 31-05-2013 00:51 ]
Verwijderd
maar na 1 minuut begint 't behoorlijk te vervelen
Verwijderd
OKgijsvogel schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 00:48:
[...]
Haha, je mag een dagje komen meelopen met me hoor
Als iedereen uitgeluisterd is, is hier ook nog een liedje.
Wel aardig rustige muziek.
Uit welk genre mogen wij u muziek aanbieden?Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 00:51:
't probleem met dit soort muziek is dat ik 't best wel OK vind (als ouwe bok uit '60)
Ik ken het, zeker met dubstep....Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 00:51:
't probleem met dit soort muziek is dat ik 't best wel OK vind (als ouwe bok uit '60)
een nummertje af en toe is wel grappig, maar een hele avond (zoals op Lowlands afgelopen jaar, in alle tenten snachts zowat) gaat wat te ver...
Heb je zelf een leuke suggestie?
Verwijderd
Graag nederpunk, gruppo sportivo, of nooit ontdekte juweeltjes.AdmiralSnipe schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 00:53:
[...]
Uit welk genre mogen wij u muziek aanbieden?
Vindt skik nog steeds helemaal top (uut fietse)
ik kan het moeilijk indelen maar vind het wel goede muziekAdmiralSnipe schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 00:52:
Kon niet slapen door het tellen van hobbelschaapjes, die beesten maken veel te veel lawaai!
Als iedereen uitgeluisterd is, is hier ook nog een liedje.
Wel aardig rustige muziek.
ora et labora