Ik ook.Saffie_time schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 23:17:
Wat een bende toch altijd weer opnieuw...
3x deze hunt een fout tijdens betaalproces.
Ik ga de volgende hunt maar eens proberen te negeren...
Hoe kan het dat er hier nu opeens zoveel zijn die wel een box hebben weten te bemachtigen?
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
ik had de order pagina voor mij, ideal aangeklikt, maar toen haperde het systeem. Dan claimen bij die firma?
Verwijderd
Ik zie het al.... OSX.Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 23:18:
Tja, ik heb dus wel m'n mastercard gegevens mogen ingeven, maar nu blijft hij hier op hangen:
[afbeelding]
Zal wel geen box voor mij zijn dan.
http://m.ibood.com/nl/nl/AdmiralSnipe schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 23:18:
Hoe kan het dat er hier nu opeens zoveel zijn die wel een box hebben weten te bemachtigen?
M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171
Of zouden ze de laatste lading boxen gevuld hebben met alle waardeloze troep die de laatste uren langskamen.

waarom doen mensen hier zo gefrustreerd? Snap dat niet goed... Meteen vloeken omdat je geen box hebt? Nee Ibood heeft 123123123 servers staan omdat tweakertjes anders gaan klagen... Jemig doe eens normaal
Ibood bestaat gelukkig uit meer dan alleen dozen
dat was dubbelzinnig hurr hurr
dat was dubbelzinnig hurr hurr
ora et labora
Die heb ik dit keer idd ook gebruikt, werkt stukken beter.
Haha, op deze momenten is dit forum op z'n leukst. Die oprechte woede vanwege een blackbox die 'door de neus geboord' wordt!
Zo, mijn PC heeft er na afloop een blue-screen van gekregen, en vele hartkloppingen later (sorry als ik iemand op z'n pik trap nu maar...): IK HEB EEN 99,- BOX!
Winst van vandaag:
1x 45,- iBood Box
1x 99,- iBood Box
1x Quintezz 5M LED
1x ZyXel Powerline Setje
HAPPY!
Winst van vandaag:
1x 45,- iBood Box
1x 99,- iBood Box
1x Quintezz 5M LED
1x ZyXel Powerline Setje
HAPPY!
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Denk dat er nog wel een box komt van 45 euro........ hope so
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Ik trapte ook die mobiele site erin voor die box, maar zowel mobiel als desktop site weigerden mee te werken. Erg jammer.
Verwijderd
Zet je wel even video op youtube van beide boxen.EricNL schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 23:20:
Zo, mijn PC heeft er na afloop een blue-screen van gekregen, en vele hartkloppingen later (sorry als ik iemand op z'n pik trap nu maar...): IK HEB EEN 99,- BOX!
Winst van vandaag:
1x 45,- iBood Box
1x 99,- iBood Box
1x Quintezz 5M LED
1x ZyXel Powerline Setje
HAPPY!
En proficiat
Wat betaald je voor dit :
1x Quintezz 5M LED
1x ZyXel Powerline Setje
Gefeliciteerd, aanstaande boxhouders
Same en bij de 40 euro box. En als je eenmaal in ideal zit heb je hem ook gewoonm ik wel iig, kreeg al melding dat het 0% was van idk, en toen was ik nog bezig met edentifierAdmiralSnipe schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 23:19:
[...]
Die heb ik dit keer idd ook gebruikt, werkt stukken beter.
ik start de wii alvast op, moet nog ff half uurtje bewegen met justdance 4
ora et labora
Ja ik upload ze natuurlijk allebei!Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 23:20:
[...]
Zet je wel even video op youtube van beide boxen.
En proficiat
Wat betaald je voor dit :
1x Quintezz 5M LED
1x ZyXel Powerline Setje
Duopack Powerline adapters: 32,95 (excl. verzendkosten)
Quintezz 5M LED (Warm Wit): 24,95 (excl. verzendkosten)
Ik kwam zover niet eens, dat stomme captcha systeem werkte voor geen meter en kon dus niet eens verder. Plus natuurlijk weer foutmeldingen bij de vleet.TF schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 23:21:
ik was er ook bijna. Bleef hangen bij het verwerken van mijn bestelling. Jammer maar helaas
Verwijderd
Geef even je youtube channel. ?EricNL schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 23:22:
[...]
Ja ik upload ze natuurlijk allebei!
Duopack Powerline adapters: 32,95 (excl. verzendkosten)
Quintezz 5M LED (Warm Wit): 24,95 (excl. verzendkosten)
Eindelijk, de 1e hunt waarbij 18 uur plus ibood kijken een keer voor een box (2 zelfs) heeft gezorgd
Ik vind dat de mensen die zo'n box hebben uit courtesy nu ff al die rommel moeten kopen zodat het wat sneller gaat
Uhm, die is nog in de maak
Mocht ik er een video van maken dan post ik deze hier op 7 juni 2013
Verwijderd
Ja vooral die geheugen stickies.brainovic schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 23:23:
Ik vind dat de mensen die zo'n box hebben uit courtesy nu ff al die rommel moeten kopen zodat het wat sneller gaat
Deze keer alleen 40 euro en 100 euro boxen. Geen 60 euro boxen?
ach zo n box is eigenlijk een excuus om gelegitimeerd zovaak mogelijk op f5 te rammen.
die box wil ik eigenlijk niet eens.
die box wil ik eigenlijk niet eens.
Ja
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
ja want bij het bestellen van een lamp kreeg ik hem niet.enchion schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 23:23:
Is de captcha alleen bij de doos ofzo?
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Yep. En bij mij was "geduld" denk ik toch wel het keyword. Niet 1000.000 keer op het zwarte vakje klikken. Gewoon 1 keer klikken, en dan maar wachten & hopen.enchion schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 23:23:
Is de captcha alleen bij de doos ofzo?
Eindelijk een box binnen. Na 8 mislukte pogingen (met vorige hunts) is de 9e gelukt. De eerste keer dat ik niet de 1dagskoopjes knop gebruikte maar gewoon via de ibood site ben gegaan. Toeval?
Het vreemde is dat ik deze keer geen capatcha heb gekregen. Ik kon direct door naar iDeal. Heel vreemd, niet dat ik klaag hoor
Krijgen we nu alleen nog troep dat laatste half uur ?
Verwijderd
send and pray.EricNL schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 23:24:
[...]
Yep. En bij mij was "geduld" denk ik toch wel het keyword. Niet 1000.000 keer op het zwarte vakje klikken. Gewoon 1 keer klikken, en dan maar wachten & hopen.
Ben bang dat je dan zelfs nog te vroeg was met klikken...thomasie schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 23:24:
Het vreemde is dat ik deze keer geen capatcha heb gekregen. Ik kon direct door naar iDeal. Heel vreemd, niet dat ik klaag hoor
Idem, ik heb 1 keer op de captcha geklikt, toen een seconde of 10 of meer moeten wachten.EricNL schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 23:24:
[...]
Yep. En bij mij was "geduld" denk ik toch wel het keyword. Niet 1000.000 keer op het zwarte vakje klikken. Gewoon 1 keer klikken, en dan maar wachten & hopen.
Als je dus eenmaal op ik neem er 1 hebt geklikt, is wachten het advies.
Dat is gek, ik had wel capatcha, eerste keer was ik daar te traag vandaag.thomasie schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 23:24:
Stond net buiten een peuk te roken, kijk naar binnen en denk zie ik nou een box? Kijk nog een keer, en denk ja verrek. Loop naar binnen en klik aan, en kwam zowaar nog tot aan scherm waar je betaalwijze moest selecteren.
Normaal gesproken zou je bij eerste klik er al uit geflikkerd worden, toch?
Weet niemandTremio schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 23:25:
Nog boxen die er aan komen of.....??
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Geheugensticks, LEDstrips, hobbelschapen, alles!
der komt vast nog wel een einde hunt box
Voor de geinterresseerde bij deze mijn youtube kanaal (blijkbaar had ik toch nog een account xD): YouTube: Eric Snijders
Verwachte verzenddatum voor beide dozen staat op 6 juni, dus als alles goed gaat staat 7 of 8 juni de Unboxing Vids online.
Verwachte verzenddatum voor beide dozen staat op 6 juni, dus als alles goed gaat staat 7 of 8 juni de Unboxing Vids online.
Denk dat er nog wel een 40 komt en een van die van de mislukte betalingen van 100.
Misschien zijn dit wel troll boxen, er zijn hier wel een stuk of 5 man die een hebben weten te bemachtigen.Powder Toastman schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 23:26:
Stond net buiten een peuk te roken, kijk naar binnen en denk zie ik nou een box? Kijk nog een keer, en denk ja verrek. Loop naar binnen en klik aan, en kwam zowaar nog tot aan scherm waar je betaalwijze moest selecteren.![]()
Lijkt me ook vreemd, want ik de site titel verschijnen. Dacht shit te laat maar toch nog even proberen, en toen dus geluk gehad ofzo.EricNL schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 23:25:
[...]
Ben bang dat je dan zelfs nog te vroeg was met klikken...
die lumia 800 en 900 blijf ik mooi vinden!
maar zou echt niet zonder iphone kunnen
maar zou echt niet zonder iphone kunnen
Mee eensch!
if it's worth doing, it's worth overdoing - Adam Savage
yip
5100wp Zuid-Oost - SMA 7000TL20 30xSF170s - Live PVoutput - Daikin US 3.5
Moet wel lachen om al die gefrustreerde reacties en zelfs zielige mensen die al hun bestellingen annuleren omdat ze geen box hebben kunnen bemachtigen.
Alsof iBood 25000 boxen heeft klaarstaan voor iedereen.

Alsof iBood 25000 boxen heeft klaarstaan voor iedereen.

Hopelijk komt er nog een serie met doosjes!
hoop in ieder geval nog iets te scoren....
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Meh, gaan IP adressen nu het probleem vormen? Ik denk dat menig mede-Tweaker daar wel een "tunneltje" of "eilandje" voor heeft, toch
EricNL schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 23:26:
Voor de geinterresseerde bij deze mijn youtube kanaal (blijkbaar had ik toch nog een account xD): YouTube: Eric Snijders

denk niet dat er nog een box komt, er zijn er precies daarnet veel verkocht.... hoop dat ze genoeg stuff liggen hebben om die deftig te vullen......
troep .... next!
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Verwijderd
zoals zo'n potje met kristallen zekerxenne schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 23:30:
denk niet dat er nog een box komt, er zijn er precies daarnet veel verkocht.... hoop dat ze genoeg stuff liggen hebben om die deftig te vullen......
Meuk idd, wil je niet in je doos!
Ze zijn vooraf al gevuldxenne schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 23:30:

That awkward moment when you realise the shipping costs are almost more than the original price..
ja pleur dat spul maar in die doos
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Lijkt me nogal pijnlijk!Zanzibar-1337 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 23:30:
Meuk idd, wil je niet in je doos!
Of worden de boxen een Click2buy drama....
hahaah vogel again ... and again ... and again
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Nog meer twistdocks!
Wedje leggen dat er zo'n PS3 dock in die dozen zit
?
Fixed thatbrainovic schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 23:31:
That awkward moment when you realise the shipping costs are almost more than the original price..
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
ik verwacht veel dozen met intenso hd's , vogel ps3 docks, zaklampjes en led lichtjes
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
vergeet de zyxelzooi en de pedocams niet in de boxen
Mwah, toch een leuke hunt geweest:
1x iBood 40 euro box
1x Kussens van Cinderella
1x Galaxy Tab 7.0
1x iBood 40 euro box
1x Kussens van Cinderella
1x Galaxy Tab 7.0
Verwijderd
of te wel,Sc0rPi0N schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 23:33:
ik verwacht veel dozen met intenso hd's , vogel ps3 docks, zaklampjes en led lichtjes
duur snijplank , iets wat gespammed is op marktplaats.
zaklamp waar je niks aan heb, en de led lichtjes bij de grijze emmer kan zetten
Samen met 3 NASjes!lordremy schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 23:33:
vergeet de zyxelzooi en de pedocams niet in de boxen
nog 25 minuten.
[ Voor 6% gewijzigd door soundtrack op 30-05-2013 23:34 ]
denk ook wel dat als een aanbieding niet loopt ze hem weghalen om later nog een keer aanbieden... enz enz
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
€ 149,95 en nog 50 euro van Samsung terug, dus 100 euriTremio schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 23:34:
Hoeveel was die tab?
En die designkruk toch? Die je ook al prullenbak kan gebruiken
159 met 50 euro cashback volgens mij, dus 110.Tremio schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 23:34:
Hoeveel was die tab?
Heb er ook 2