ora et labora
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Daar gaat je nachtrust......Yohino schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 22:11:
Ik heb dit geurtje voor mijn vriendin gekocht. Geen idee of het lekker ruikt, ik hoop het beste.
if it's worth doing, it's worth overdoing - Adam Savage
Ook sterk. Zat ik net het volgende te schrijven.
---
Wat een peil die meeste clipjes.
Vooruit. Een compromis dan.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=0z2zX_oABSY]
Verwijderd
Daar dacht ik net aan, aan dit filmpje. Lang geleden dat ik tranen in mijn ogen had van het lachen
Uitverkocht.. maar over 30 minuutjes nieuwe voorraad joh!
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Verwijderd
Die Avithal is wel de jackpot volgens mij .nexhil schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 22:13:
Ik zit ondertussen 'Ik heb het nog niet gedaan' aan het kijken.
Vind ik ook eigenlijk, misschien morgen even kijken of ik dit geurtje bij de Bijenkorf kan proberen als ik er toevallig toch ben, annuleren kan altijd nog.Steefmeister schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 22:13:
Ik vind het altijd zo een gok zo'n geurtje via internet kopen. Voor hetzelfde geld ruikt je vriendin dan naar zo'n doorweekte golden retriever
Het is aanstekelijk hierCaptJackSparrow schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 22:13:
[...]
Ook sterk. Zat ik net het volgende te schrijven.(Betere kwaliteit die van mij trouwens
)
---
Wat een peil die meeste clipjes.
Vooruit. Een compromis dan.
[video]
Dat denken er, aan de foto's op haar telefoon te zien wel meer jaVerwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 22:13:
[...]
Die Avithal is wel de jackpot volgens mij .
HEREN DIT IS MET DEKSEL!!!
beide denk iksegil schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 22:14:
Zijn dat nu nog allemaal gecancellede orders die opnieuw verkocht worden? Of zouden ze een voorraad gedoseerd verkopen?
Tijdens de hunt; refurb, meuk die overgebleven is van andere dagaanbiedingen, teruggestuurd spul..segil schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 22:14:
Zijn dat nu nog allemaal gecancellede orders die opnieuw verkocht worden? Of zouden ze een voorraad gedoseerd verkopen?
Ze bieden het aan met random-tijd.. over een uurtje komt die s4 bijv gewoon weer. Ze doen het soms zo kort, zodat jij denkt dat het supersnel gaat en dus ook snel moet beslissen = impulsaankoop..
Schijnt bij de Wehkamp even duur te zijn, doe er je voordeel mee!
Surfin' paradise!
Nee, die grijze Uitverkocht-knop moet je denk ik niet te letterlijk nemen. Is slechts bedoeld om mensen nog sneller te laten beslissen.segil schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 22:14:
Dat dusMr_Viking schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 22:15:
[...]
Tijdens de hunt; refurb, meuk die overgebleven is van andere dagaanbiedingen, teruggestuurd spul..
Ze bieden het aan met random-tijd.. over een uurtje komt die s4 bijv gewoon weer. Ze doen het soms zo kort, zodat jij denkt dat het supersnel gaat en dus ook snel moet beslissen = impulsaankoop..
Dank je wel voor deze geweldige captain oblivious opmerking!nexhil schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 22:15:
Dit iseen tip voor de maagden in dit topic: GA NIET LARPEN
Waar komt dat ineens vandaan?nexhil schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 22:15:
_██_
(ಠ_ృ)
Ruw videomateriaal tijdens Iboodhunt Box moment:
[ Voor 3% gewijzigd door ByteMe_ op 30-05-2013 22:17 ]
I LOLledRonaldDesigns schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 22:17:
En nog een laatste voor de fun:
Ruw videomateriaal tijdens Iboodhunt Box moment:
[video]
Een aflevering van "Ik heb HET nog nooit gedaan" gezien zeker ?nexhil schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 22:15:
YouTube: RED FANG - "Prehistoric Dog"
[ Voor 6% gewijzigd door nexhil op 30-05-2013 22:18 ]
[ Voor 7% gewijzigd door mrc4nl op 30-05-2013 22:18 ]
ora et labora
Klassiek voorbeeld wordt daar gegeven ja.Steefmeister schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 22:18:
[...]
Een aflevering van "Ik heb HET nog nooit gedaan" gezien zeker ?
Opzich wel, hij doet daar dingen die ik van mijn leven niet zou durven
Verwijderd
Vanmiddag klikte ik wel gelijk op de box van 99 euro, kwam in het captcha scherm en ik las "druk in het donkere gedeelte" echt leuk dat toen ik dat deed er stond dat ik op een verkeerd deel geklikt had.. sure, ik moest op het vakje klikken.
Dan maar twee lekkere kussens besteld voor twee tientjes
ik durf ook geen paardenbeelden in mijn slaapkamer neer te zettenKrilo_89 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 22:20:
[...]
Opzich wel, hij doet daar dingen die ik van mijn leven niet zou durven
Zijn wel steeds snel weg, dus prima toch?Deagle schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 22:21:
Volgens mij hebben ze echt te veel van die telefoons..
Ja geen probleem verderTomassie91 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 22:21:
[...]
Zijn wel steeds snel weg, dus prima toch?
Verkopen er maar een dozijntje ofzo waarschijnlijk.Tomassie91 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 22:21:
[...]
Verwijderd
htc windows phone kan je zelf ook kopen voor 250Tomassie91 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 22:21:
[...]
samsung is 30 euro goedkoper valt mee..
Ja, maar wel 300 lampjes verkopen per keer...TheUninvited schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 22:22:
[...]
Verkopen er maar een dozijntje ofzo waarschijnlijk.
YAY Deftones! (Welke op 3 september ga zien in de 013)Powder Toastman schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 22:20:
Even het niveau opkrikken en iedereen wakker schudden
ora et labora
I'm an Ironman!
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
durf te wedden of hoop?mrc4nl schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 22:24:
ik durf te wedden dat die thecus nas nog een keertje langs komt
Ik ga naar Oosterpoort dit keer ;-) 8ste keer al weer!L490 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 22:24:
[...]
YAY Deftones! (Welke op 3 september ga zien in de 013)
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
àls het een woord is..Madman_K schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 22:24:
wel mooi scrabbelwoord "Buikspierstimulatieriem"
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Verwijderd
jaja ik geloof er helemaal niks van... van dat hobbelen.Steefmeister schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 22:25:
hobbelschaap!
I'm an Ironman!
nope alleen met discrete achteringang!Mr_Viking schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 22:26:
Is dit zo'n schaap met vaginale opening?? die mekkert als je m er diep in duwt??

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Maar dit slaat echt alles!
Ik twijfel nog, ben dan net terug van vakantie waarschijnlijk (en dus failliet). Heb wel kaarten voor Smashing Pumpkins 27 juli in 013.L490 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 22:24:
[...]
YAY Deftones! (Welke op 3 september ga zien in de 013)
Zit wel voor 90 minuten aan geluidseffecten in, weet niet of dat lang genoeg voor je is?Mr_Viking schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 22:26:
Is dit zo'n schaap met vaginale opening?? die mekkert als je m er diep in duwt??
ora et labora