Urban!
Motion!
Vis!Visophetdroge schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 17:47:
Verzin twee hippe termen, ze hoeven niets met elkaar te maken hebben.
Urban!
Motion!
Droge!
-
true love ways ...Deagle schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 17:48:
[afbeelding]
Wat te doen tijdens het wachten
Love me again ...
This cat is a landmine in my ass.Deagle schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 17:48:
[afbeelding]
Love me again ...
Geen grapje
The Black Keys: Little Black Submarine....in my assDeagle schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 17:48:
[afbeelding]
Love me again ...
Net in de auto geluisterd...
lolPowder Toastman schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 17:51:
[...]
The Black Keys: Little Black Submarine....in my ass
Nee, alleen als je in één bestelling meerdere van hetzelfde product besteld2boris schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 17:50:
Is het nou mogelijk om meerdere producten te bundelen met de verzending? Op de website staat van niet, maar heeft iemand wel eens een mailtje gestuurd?
Dat moet per sms, anders telt het niet.
Dat was no. 3 4 op de cd, no. 2 3 was Gold on the Ceiling....in my assPowder Toastman schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 17:51:
[...]
The Black Keys: Little Black Submarine....in my ass
Echt waar, geen grap
Maar het werkt welVisophetdroge schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 17:53:
[...]
Dat moet per sms, anders telt het niet.
En terecht.. Je bent op school om te leren.. Niet om te Ibood-enDontwan schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 17:58:
Vanmiddag ook op school met die iBOOD Box, ik hoefde alleen nog maar op betalen te klikken zodat die naar iDEAL ging. Drukt ineens mijn lerares de beeldscherm uit....
-
En achteraf klagen over "zinloos" geweld tegen de leraar?Dontwan schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 17:58:
Vanmiddag ook op school met die iBOOD Box, ik hoefde alleen nog maar op betalen te klikken zodat die naar iDEAL ging. Drukt ineens mijn lerares de beeldscherm uit....
Was het je lerares Nederlands?Dontwan schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 17:58:
Wou die koekenpan kopen die daarna kwam...Powder Toastman schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 17:59:
[...]
En achteraf klagen over "zinloos" geweld tegen de leraar?
If you know what i mean.
En dan 5 weken er op wachten, zodat je in de vakantie.....Dontwan schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 18:00:
[...]
Wou die koekenpan kopen die daarna kwam...![]()
If you know what i mean.
Hopelijk om een uur of 9 / half 10 weer present hier.
Hardcorehunter!Powder Toastman schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 18:02:
Aargh, net thuis van werk, 10 minuten gehunt terwijl ik een bord voer naar binnen schoof, nu weer met mijn dochter naar de avondvierdaagse.
Hopelijk om een uur of 9 / half 10 weer present hier.
word gewon een Cold TurkeyLuke-san schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 18:04:
Denk dat er hier een paar gaan moeten afkicken de komende dagen
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Tja, terwijl als je de geschiedenis checkt, je er achter komt dat je het meeste toch niet wil kopen.Luke-san schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 18:04:
Denk dat er hier een paar gaan moeten afkicken de komende dagen
Idd mijn gedacht. Eigenlijk een luxeprobleem zo'n huntalbino71 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 18:06:
[...]
Tja, terwijl als je de geschiedenis checkt, je er achter komt dat je het meeste toch niet wil kopen.
Tot nu toe heb ik een ding gekocht en dat is een zaklamp. Eigenlijk meer omdat ik nog een goede sterke zaklamp wilde hebben. Ik hoop dat er nog wat HDMI kabeltjes langskomen, want die kan ik ook nog wel gebruiken.
Cadeautjes? Vrijwillige blootstelling aan het risico van een impulsaankoop zul je bedoelen!Ghostier schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 18:10:
Tja is al leuk als je maar 1 artikel koopt. Gewoon het idee, van wat zal er nu komen. Is een soort cadeautjes idee.
“Impulsaankopen komen voor wanneer een consument een plotse, vaak krachtige en persistente aandrang voelt om iets onmiddellijk te kopen. De impuls tot kopen is hedonistisch complex en kan emotioneel conflict stimuleren. Bovendien hebben impulsaankopen de neiging om te geschieden met een verminderde overweging van de gevolgen.” (Rook, 1987, p.191).
En:
“Een impulsaankoop wordt formeel gedefinieerd als een aankoop die 1) ongepland is, 2) het resultaat is van de blootstelling aan een stimulus, 3) beslist wordt ‘on-the-spot’ [i.e. onmiddellijk en op de plaats van aankoop].” (Piron, 1991, p.512).
Maar ook:
"Wood (1998) stelt dat de kern van impulsaankopen in akrasia of wilszwakte ligt. Impulsaankopen omschrijft hij als “ongeplande aankopen, ondernomen met weinig of geen beraadslaging, vergezeld van affectieve of gemoedstoestanden, die bovendien niet gedwongen zijn en die, uiteindelijk, tegengesteld zijn aan het oordeel van de koper.” (p.299). Met betrekking tot dit oordeel van de consument zijn er twee mogelijkheden.
1. De consument verricht een aankoop in strijd met zijn/haar gelijktijdig oordeel. Dit type omschrijft Wood (1998) als ‘sterk akratisch’. Op het ogenblik van de aankoop erkent de consument dat de aankoop ingaat tegen zijn/haar beoordeling, bijvoorbeeld omdat de aankoop het budget overschrijdt of omdat het product functioneel niet noodzakelijk is.
2. Een tweede mogelijkheid zijn ‘zwak akratische’ impulsaankopen waarbij de consument op het moment van de aankoop het product als goed beoordeelt. Nadien wordt de aankoop echter als niet voldoende bevredigend beschouwt. De aankoop is in strijd met de retrospectieve beoordeling van de consument."
Dat je het maar weet!
'tja daarstraks zei ik hier nog dat ik een 2.5inch external drive zocht en switch'te terug naar ibood en daar stond ie dan.Ghostier schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 18:10:
Tja is al leuk als je maar 1 artikel koopt. Gewoon het idee, van wat zal er nu komen. Is een soort cadeautjes idee.
Idd voelt een beetje als kerstmis aan,
Volgens mij niet ivm magnetische aansluiting die ipad 1 niet heeft?CaptJackSparrow schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 18:28:
Weet iemand of zo'n hoes ook met een iPad 1 werkt? Niet het aan/uit deel neem ik in elk geval aan.
nee, die is te dik voor de boog in de houder van de cover.CaptJackSparrow schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 18:28:
Weet iemand of zo'n hoes ook met een iPad 1 werkt? Niet het aan/uit deel neem ik in elk geval aan.
Het is een dames horloge iigpetjekel schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 18:33:
Bah bah wat een lelijk horloge, die kan echt niet op tegen het horloge wat ik nu heb
Staat toch echt in haar profiel dat ze een vrouw is...
Verwijderd
Wat was de prijs ervan?
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2013 18:40 ]
Onder welke steen kom jij vandaan dan? Is al zo vaak langsgekomenVerwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 18:39:
GO PRO plsss dat ik die gemist hebt... huil huil. Hopelijk komt hij weer langs..
Wat was de prijs ervan?
Verwijderd
Ik werk....paulus_01 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 18:41:
[...]
Onder welke steen kom jij vandaan dan? Is al zo vaak langsgekomen
Ik ook, tijdens rugzakken, kussens, puzzels, zaklampen tijd
Een box, switch, synology, seahorse handdoeken maybeVerwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 18:42:
Waar hopen jullie dan nog op dan?
Wat is jullie wens?
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Alleen als ie in HD komt he!RonaldDesigns schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 18:44:
Een paard op wielen met 3d surround sound
Hoe kan ik het vergeten
Gelukkig geen box gemist
[ Voor 7% gewijzigd door ByteMe_ op 30-05-2013 18:46 ]
Verwijderd
Voor wegwerp HDMI kabels, ja.Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 18:45:
[...]
Kan je beter voor 2,99 naar de action gaan.
Ga jij maar Monstercables kopen
Ik heb al een jaar daar 1 van, en exact dezelfde kwaliteit
Verwijderd
Er is een reden waarom we van analoog naar digitaal zijn gegaan. Om 100% beeld kwaliteit te garanderen van bron naar source. Dus een HDMI kabel is een hdmi kabel
Of heb jij soms ruis op de kabel van usb harde schijf naar je pc
Toch niet op Ibood gezegd he, het gaat nu wel erg langzaamVerwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 18:48:
Never fall for the bait.
Verwijderd
Ik denk dat die next knop last heeft van php errorsRonaldDesigns schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 18:49:
[...]
Toch niet op Ibood gezegd he, het gaat nu wel erg langzaam
/me Wishfull thinking
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2013 18:53 ]
http://www.ibood.com/nl/n...gn=dagaanbieding&m4n=6477