"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."
Achterhoek | Loxone | PUHZ-SW75YAA + ERSD-VM2D | 12.200wp PV | Zehnder Q600
"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."
een box,fish schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 15:43:
en zometeen een xperia telefoon
Nope, € 5,95...caanova1984 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 15:43:
met gratis bezorging
Grote duim.xelior schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 15:46:
waar halen ze toch die prijzen vandaan, stoelen voor 79.90?
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
http://m.ibood.com/nl/nl/EricNL schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 15:48:
m.ibood.nl redirect nu direct naar ibood.nl? Ik krijg m.ibood.nl zowel met Chrome als in Firefox niet meer goepend.
hier in safari ook nietDave1989 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 15:49:
Die ketting gaat ook een lange worden vrees ik, tevens hier geen problemen met m.ibood.nl. Chrome.
gaat redelijk snel hoor gelukkig maarDave1989 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 15:49:
Die ketting gaat ook een lange worden vrees ik, tevens hier geen problemen met m.ibood.nl. Chrome.
Maar wel zonder Wifi of USB 3.0...Dekaasboer schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 15:51:
Het is tenslotte een 3d ketting.
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Dan zal ik eerder wachten op een trimmer.Unknown Alien schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 15:52:
me vriendin is een weerwolf. Kan dan deze ketting wel geven?
Beter die riem om uit te latenUnknown Alien schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 15:52:
me vriendin is een weerwolf. Kan dan deze ketting wel geven?
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
I see red pixels.
Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd
3D webcam?driel24 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 15:54:
sokken met ingebouwde webcam
thxRabbiej schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 15:54:
Voor alles deals: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis
99,95 dus die Toshiba 3tb
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Je lijkt mijn oude wiskundeleraar wel. Maar was bedoeld als antwoord voor die Toshiba HD.wmeester schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 15:54:
100 wat? paarden? Koeien?
Beiden hebben/ hadden gelijk!Dave1989 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 15:57:
[...]
Je lijkt mijn oude wiskundeleraar wel. Maar was bedoeld als antwoord voor die Toshiba HD.
| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!
Daar heeft mijn wiskundeleraar ook de nodige opmerking overKrijgDeMeuk schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 15:58:
15 paar sokken.. Kun je toch 2 weken vooruit zonder te wassen
Ook mijn eerste bestelling
voila inderdaad, typor0bert0 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 15:58:
vila of villa?
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Nu! € 14,95 + (5,95)
goedkoop hoor
Precies.Visophetdroge schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 16:01:
Bitset. Voor het paard.
24 bit set. Waar voor je geld hoor.Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 16:00:
Zo zo, hoeveel bits is dat set? Minstens 8 mag ik hopen.
Scherp, inderdaad slechte aanbieding...
ja maar niet van de Hitachi dan hèGrooV schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 16:02:
die haal je voor een paar euro in de bouwmarkt
Als de box nou die regelmaat had...
Alle vragen hebben een antwoord
Kopenkopenkopen
Een grote doos.bebopper schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 16:04:
het wordt wel weer eens tijd voor een eh... hoe heet zo'n ding ook weer?
- Tweaker ziet iets wat niemand wilt.
- Tweaker klikt op 'Ik neem er een!'.
- Tweaker gaat door tot de betaalpagina; Artikel is ondertussen gereserveerd.
- Tweaker wacht via 2de tabblad tot "Aanbieding" weg is.
- Tweaker klik betaal pagina weg en gaat verder met hopen op een betere aanbieding.
Gewoon cacaobonen in de bonenbak en melk in de waterbakUnknown Alien schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 16:04:
Kan je er ook chocomelk mee maken?
46" Samsungbebopper schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 16:04:
het wordt wel weer eens tijd voor een eh... hoe heet zo'n ding ook weer?
Ja hoor, moet je er rauwe cacao-bonen in stoppenUnknown Alien schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 16:04:
Kan je er ook chocomelk mee maken?
- Tweaker draagt zorg voor een overstock aan items.TECHcrime schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 16:05:
Tweaker methode om slechte aanbiedingen weg te halen van iBood:
- Tweaker ziet iets wat niemand wilt.
- Tweaker klikt op 'Ik neem er een!'.
- Tweaker gaat door tot de betaalpagina; Artikel is ondertussen gereserveerd.
- Tweaker wacht via 2de tabblad tot "Aanbieding" weg is.
- Tweaker klik betaal pagina weg en gaat verder met hopen op een betere aanbieding.
- Ibood neemt wraak , en dumped die producten in "De Doos"
- Tweaker pissed want die meuk wou hij niet.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
"Ik ben ook in het bezit van de Solac 4817. Het is een mooie espresso machine, maar inderdaad is de koffie veel te koud, snap ook niet dat daar niets aan gedaan kan worden.
Het maakt ook te veel herrie in de werkgroep tijdens het gebruik, en er valt ook te veel gemalen koffie in de lekbak, jammer ook dit moet volgens mij eenvoudig te verhelpen zijn, maar gezien de reacties hier op kieskeurig heb ik daar weinig hoop op, jammer van zo'n mooie machine. "
+ rommel komt 100x vaker terug tijdens de huntShadowBumble schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 16:06:
[...]
- Tweaker draagt zorg voor een overstock aan items.
- Ibood neemt wraak , en dumped die producten in "De Doos"
- Tweaker pissed want die meuk wou hij niet.
Niets wat een goede firmware update niet kan oplossenA-Tray schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 16:06:
Kieskeurig:
"Ik ben ook in het bezit van de Solac 4817. Het is een mooie espresso machine, maar inderdaad is de koffie veel te koud, snap ook niet dat daar niets aan gedaan kan worden.
Het maakt ook te veel herrie in de werkgroep tijdens het gebruik, en er valt ook te veel gemalen koffie in de lekbak, jammer ook dit moet volgens mij eenvoudig te verhelpen zijn, maar gezien de reacties hier op kieskeurig heb ik daar weinig hoop op, jammer van zo'n mooie machine. "
En dan een USB-stick in de bonenmaler moeten gooien voor installatie?Steefmeister schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 16:08:
[...]
Niets wat een goede firmware update niet kan oplossen
MicroSD kaartje vermaald beterNordicBlue schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 16:08:
[...]
En dan een USB-stick in de bonenmaler moeten gooien voor installatie?
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
dekbedKrijgDeMeuk schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 16:10:
Je kussens Mark!
[ Voor 3% gewijzigd door KrijgDeMeuk op 30-05-2013 16:10 ]
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL