-
[ Voor 100% gewijzigd door luappul op 04-06-2013 20:55 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Zoeits.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
alstu!AdmiralSnipe schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 00:24:
[...]
Zoeits.
Je hebt van die muziek die alles gewoon bruut en episch maakt.
Be nice, You Assholes :)
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Oeh jah dat gaat er ook wel in!
Melk..., vooral melk....schaijik schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 00:26:
Er past 45 liter in de tas. Bier, wijn, whiskey?
Oh nee, nu moet ik gelijk hier aan denken.Flagg schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 00:26:
carl orff - oh fortuna (carmina burana) zoek zelf maar.
Haha, wat dacht je hiervan dan???AdmiralSnipe schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 00:27:
[...]
Oh nee, nu moet ik gelijk hier aan denken.
YouTube: O Fortuna Misheard Lyrics (Animated)
Achterhoek | Loxone | PUHZ-SW75YAA + ERSD-VM2D | 12.200wp PV | Zehnder Q600
LOL morgen ff helemaal luisteren slaapt er 1 naast me.AdmiralSnipe schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 00:27:
[...]
Oh nee, nu moet ik gelijk hier aan denken.
YouTube: O Fortuna Misheard Lyrics (Animated)
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
gewoon volledig gigabit ?HammieDuDe schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 00:30:
500mbps gigabit ethernet, nou wat wil je nog meer,.. ?!
Haha die mama appelsap ook altijd!
Wat dacht je van een "forced next item" of "skip" knop?Philip schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 00:31:
"ik neem er geen" knop is een welkome toevoeging.
Hmmm....... handig, maar dat kan ik niet......The_Max schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 00:21:
[...]
Maar.... Je kunt natuurlijk ook gewoon dit doen:
[video]
Mac Mini i5 Late 2012 / Dell XPS 15 i5 L502 FHD GTM525 / Dell U2711 /Nexus 6 64 GB White
HammieDuDe schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 00:33:
[...]
Wat dacht je van een "forced next item" of "skip" knop?
Wat dachten jullie van gewoon wachtenPhilip schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 00:31:
"ik neem er geen" knop is een welkome toevoeging.
The devil is in the details.
Dank je! Toch een miskoop bespaartxenne schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 00:35:
hier gratis verzending
http://www.amazon.de/Mann...&keywords=mannesman+17975
Kijk eens naar de prijs,.. En wat noem jij fatsoenlijk?1 boortje per gat?thomasie schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 00:34:
Weet iemand of dit een beetje fatsoenlijke boorset is?
Whisky...schaijik schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 00:26:
Er past 45 liter in de tas. Bier, wijn, whiskey?
Mac Mini i5 Late 2012 / Dell XPS 15 i5 L502 FHD GTM525 / Dell U2711 /Nexus 6 64 GB White
Waar slaat het op dat jij overal een punt van moet maken? Knelt de pubertijd een beetje?Hahn schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 00:35:
[...]
[...]
Wat dachten jullie van gewoon wachten
Waar slaat het op dat je iets moet hebben om op te klikken..?
[ Voor 5% gewijzigd door Flagg op 30-05-2013 00:36 ]
Omdat ik benieuwd ben naar de gedachte eraan, omdat ik het niet snapFlagg schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 00:36:
[...]
Waar slaat het op dat jij overal een punt van moet maken? Knelt de pubertijd een beetje?
Moet je dat persee per se snappen dan?Hahn schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 00:37:
[...]
Omdat ik benieuwd ben naar de gedachte eraan, omdat ik het niet snap
[ Voor 6% gewijzigd door 3DDude op 30-05-2013 00:41 ]
Moet niet, maar ik mag het wel vragen.3DDude schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 00:37:
[...]
Moet je dat persee snappen dan?
Ik snap niet dat jij dat persee moet snappen![]()
Sorry maar dit snap ik niet meer hoor3DDude schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 00:37:
[...]
Moet je dat persee snappen dan?
Ik snap niet dat jij dat persee moet snappen![]()
Als we alles moeten gaan uitleggen wat jij niet snapt is nogal onzinnig lijkt me. Als je later groot bent snap je vanzelf dat andere mensen anders in de wereld staan dan jij, en weet je wat nog raarder is, dat accepteer je dan ook gewoon.Hahn schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 00:37:
[...]
Omdat ik benieuwd ben naar de gedachte eraan, omdat ik het niet snap
Als ze nou die box opnieuw aanbieden ben ik blijLouise525 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 00:36:
Een heleboel iBoods worden meerdere keren aangeboden, lijkt me een goede aanpak. Ik haak nu ook af tot morgenochtend.
Bij dezen, zal ik het aanpassenHahn schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 00:38:
[...]
Moet niet, maar ik mag het wel vragen.
En het is 'per se', niet persee.
[ Voor 18% gewijzigd door gijsvogel op 30-05-2013 00:43 ]
En waarom accepteer jij niet dat er mensen (zoals ik) zijn die af en toe wel willen weten wat de gedachte ergens achter is, in plaats van alles maar klakkeloos te accepteren en/of te negeren?Flagg schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 00:39:
[...]
Als we alles moeten gaan uitleggen wat jij niet snapt is nogal onzinnig lijkt me. Als je later groot bent snap je vanzelf dat andere mensen anders in de wereld staan dan jij, en weet je wat nog raarder is, dat accepteer je dan ook gewoon.
Nu worden zelfs de youtube filmpjes oud.AdmiralSnipe schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 00:39:
Even een sprookje tussendoor om het lange wachten te vergemakkelijken:
YouTube: Charlie the Unicorn
En het is bij deze, niet bij dezen
Hij is zelfs zo oud dat 144p weer uit de kast getrokken is.afvalzak schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 00:41:
[...]
Nu worden zelfs de youtube filmpjes oud.
Ik gaat pitten, succes met de box!
Excuus, my bad...3DDude schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 00:42:
[...]
die pas ik niet aan:![]()
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/119/
En die leeftijd heb jij duidelijk nog niet bereikt. komt vanzelf hoor knul, dan heb je ook niet meer het gevoel dat de wereld om jou draait en dat diezelfde wereld zich dient te verantwoorden tegenover jou. Scheelt hoop frustratie ook.Hahn schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 00:40:
[...]
En waarom accepteer jij niet dat er mensen (zoals ik) zijn die af en toe wel willen weten wat de gedachte ergens achter is, in plaats van alles maar klakkeloos te accepteren en/of te negeren?
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Ik Henk 'mFlagg schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 00:44:
[...]
En die leeftijd heb jij duidelijk nog niet bereikt. komt vanzelf hoor knul, dan heb je ook niet meer het gevoel dat de wereld om jou draait en dat diezelfde wereld zich dient te verantwoorden tegenover jou. Scheelt hoop frutratie ook.
Eens zul je hieraan terugdenken en zeggen verrek die meneer had gelijk. Nu moet je er nog tegenin maar dat geeft niet is een fase van het opgroeien moet iedreen ff doorheen, is wel aandoenlijk.
Ja dat mag je delen hoor!Zerfox schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 00:42:
Geen idee of iemand van deze muziek houdt:
[video]
Ik in ieder geval wel, wou het even met jullie delen
[ Voor 6% gewijzigd door The_Max op 30-05-2013 00:45 ]
Ik ben 26, maar gezien je eerste opmerking gok ik dat jij minimaal 40+ bent. Een ouwe zeurpiet dus.Flagg schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 00:44:
[...]
En die leeftijd heb jij duidelijk nog niet bereikt. komt vanzelf hoor knul, dan heb je ook niet meer het gevoel dat de wereld om jou draait en dat diezelfde wereld zich dient te verantwoorden tegenover jou. Scheelt hoop frutratie ook.
Eens zul je hieraan terugdenken en zeggen verrek die meneer had gelijk. Nu moet je er nog tegenin maar dat geeft niet is een fase van het opgroeien moet iedreen ff doorheen, is wel aandoenlijk.
OfftopicHahn schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 00:45:
[...]
Ik ben 26, maar gezien je eerste opmerking gok ik dat jij minimaal 40+ bent. Een ouwe zeurpiet dus.
En dat verklaart waarschijnlijk een hoop, want ik ben een aardige pessimist en een zeikerd, maar jij kan er ook wat van hoor, niet te zuinig ook.
Oh damn zit jij met je 26ste nog steeds in die fase? oei das niet meer aandoenlijk das meelijwekkend.Hahn schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 00:45:
[...]
Ik ben 26, maar gezien je eerste opmerking gok ik dat jij minimaal 40+ bent. Een ouwe zeurpiet dus.
En dat verklaart waarschijnlijk een hoop, want ik ben een aardige pessimist en een zeikerd, maar jij kan er ook wat van hoor, niet te zuinig ook.
Toch kan ik mij niet aan de indruk ontrekken dat het hier rustiger is dan voorheen. En minder hilarische Dora / Spongebob grappen...Philip schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 00:48:
Gedachte er achter; heb een dag hier gelachen en dat is mij meer waard dan een box.
Ja dat gezeik over die box... pfffAdmiralSnipe schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 00:49:
Zullen we het een beetje gezellig houden?
Heerlijk hypocriet ben jeFlagg schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 00:49:
[...]
Oh damn zit jij met je 26ste nog steeds in die fase? oei das niet meer aandoenlijk das meelijwekkend.
SpongeBOXPowder Toastman schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 00:50:
[...]
Toch kan ik mij niet aan de indruk ontrekken dat het hier rustiger is dan voorheen. En minder hilarische Dora / Spongebob grappen...
Maar desalniettemin wel gezellig!
#houeensopallebei!Flagg schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 00:49:
[...]
Oh damn zit jij met je 26ste nog steeds in die fase? oei das niet meer aandoenlijk das meelijwekkend.
Ik ben geen pessimist ik heb gewoon een bloedtyfus hekel aan iedereen en de mensheid in het bijzonder, er is geen bozere aap die het meer verdiend om per direkt uit te sterven. Maar ja om dat nou de hele tijd uit te dragen wordt vermoeiend voor je omgeving en het zijn toch allemaal egoisten die het geen zak kan schelen.
ppf ik een zeikerd, welnee joh.
Is alweer afgelopen... en de niet-goed passende headphones staan nog op 87%.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq