My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Verrassing... Minstens 5x de waarde, ofzo, dacht ikz0rk0l schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 23:16:
wat zit er in hemelsnaam in die boxen dat iedereen er zo graag een wil?
Eindelijk, bedankt man!Flagg schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 23:16:
Ik ga nu douchen dus de box komt er aan!!!!!
Daarom in de iBood misschien? Die leeftijdsgrens kunnen ze beter optrekken tot 115 jaar... Hendrikje van Andel is 116 geworden, dacht ik.z0rk0l schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 23:05:
dit spel is geschikt voor mensen tot 99 jaar.. ouder dan dat kan je het niet meer spelen
Mac Mini i5 Late 2012 / Dell XPS 15 i5 L502 FHD GTM525 / Dell U2711 /Nexus 6 64 GB White
Volgens iBOOD gemiddeld 3x de waarde van de box.fl1p schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 23:16:
[...]
Verrassing... Minstens 5x de waarde, ofzo, dacht ik
Zooi wat je niet nodig hebt...z0rk0l schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 23:16:
Geile wijven bedekt in puur goud en chocola.z0rk0l schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 23:16:
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Dat weet niemand. Youtube anders even "Unboxing iBood Box"z0rk0l schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 23:16:
Daar zie je mensen complete NAS'en t.w.v. 400-600 euro er uit halen
Oftewel: INSTANT BUY DIE DOOS ALTIJD!
Da's nog wel redelijk
Surfin' paradise!
Inderdaad... Had ook wel gedacht dat het niet echt zou geweest zijnThe_Max schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 23:16:
Nou het is 23.16..... Bril staat er wel al lang...
Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022
There are only 10 types of people in the World: Those who understand Binary, and those who don't
De laatste keer dat ik naar een TV op zoek was, is 8 jaar geledenSnuurtje schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 23:13:
[...]
Ben meer van passief 3D, vind dat een fatsoenlijkere techniek. Plus 400 herz staat me meer aan dan 200.
Maw: ik geloof je
Surfin' paradise!
gelukkig nietEdd schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 23:18:
Die hadden we nog niet gehad toch? Vouwplanken?
Ga maar naar bed dan, want ja dat moet hahaBPP schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 23:18:
Dit is mijn allereerste iBood hunt. Maar hoe zit het nou precies? Ik heb nog nooit iets gekocht, maar ik heb gelezen dat je pas daadwerkelijk een aankoop hebt gedaan zodra je hebt afgerekend. Ik heb pas gisteren een account aangemaakt, maar nergens mijn persoonlijke gegevens moeten invullen. Moet ik echt als er een box langskomt mijn NAW en afrekenen met ideal ofzo (dus random reader en code etc invullen?) Want dan kan ik beter naar bed gaan.
Tomorrow is not today!
Gerucht: hun album zit hopelijk waarschijnlijk ook in de box!
[ Voor 4% gewijzigd door Fixer op 29-05-2013 23:20 ]
Be nice, You Assholes :)
Oh dan koop ik hem zeker! *kuch* niet...
Als je nou inlogt op iBood, dan kan je onder Mijn iBood je NAW etc. gegevens invullen, dan hoef je dat tijdens het bestelproces niet meer te doen.BPP schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 23:18:
Dit is mijn allereerste iBood hunt. Maar hoe zit het nou precies? Ik heb nog nooit iets gekocht, maar ik heb gelezen dat je pas daadwerkelijk een aankoop hebt gedaan zodra je hebt afgerekend. Ik heb pas gisteren een account aangemaakt, maar nergens mijn persoonlijke gegevens moeten invullen. Moet ik echt als er een box langskomt mijn NAW en afrekenen met ideal ofzo (dus random reader en code etc invullen?) Want dan kan ik beter naar bed gaan.
En je aankoop is gereserveerd gedurende ca. 15 min. zodra je in het betaalscherm zit, niet eerder. Helemaal vast ligt de aankoop na betaling.
[ Voor 9% gewijzigd door Powder Toastman op 29-05-2013 23:23 . Reden: aanvulling ]
lekker ben jij, gaat die mensen die ook de box hunten helpenPowder Toastman schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 23:21:
[...]
Als je nou inlogt op iBood, dan kan je onder Mijn iBood je NAW etc. gegevens invullen, dan hoef je dat tijdens het bestelproces niet meer te doen.
En je aankoop is gereserveerd gedurende ca. 15 min. zodra je in het betaalscherm zit, niet eerder. Helemaal vast ligt de aankoop na betaling.
wil je mijn vriendin niet beledigen!Snuurtje schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 23:23:
Wie die vouwplank koopt is motorisch niet in orde...
Ik koop het niet, maar kleding opvouwen blijft lastigSnuurtje schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 23:23:
Wie die vouwplank koopt is motorisch niet in orde...
Ach als ze dat geluid maakt als ze klaarkomt dan mag jij dr hebben hoor
Daarom heb ik net die vouwplanken besteld.gijsvogel schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 23:24:
[...]
Hij bedoeld die van 50 die ernaast staat.gijsvogel schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 23:24:
[...]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Haha deze kende ik nog niet van de beste man.
- Intel - iPhone 13 Pro - KTM - Steam: Wicked Pony -
Scheelt kaartje in de bus...
[ Voor 48% gewijzigd door kvandt op 29-05-2013 23:30 ]
Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022
Altijd handig voor in de kelder.jordyktm schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 23:29:
Fritzel & Company Speciaal voor je Vrouw
Sorry, zal het niet meer doen3DDude schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 23:23:
[...]
lekker ben jij, gaat die mensen die ook de box hunten helpen
Gezellig!The_Max schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 23:30:
Terwijl we wachten totdat de vrouwen reistas voorbij is, even een wachtmuziekje?
Klikkerdeklik!
Wow ok dat was verrassend toen ik het in een ander tab opende...gijsvogel schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 23:30:
Nou, kommm maar met een doosch
muzikaal (?) intermezzo
Hoezo, wil je van haar af? Moet ze niet al te groot zijn...jordyktm schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 23:29:
Fritzel & Company Speciaal voor je Vrouw
Haha, een lekker oudje van vroegâh!The_Max schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 23:31:
[...]
Wow ok dat was verrassend toen ik het in een ander tab opende...
Waar staat die link dan?CaptJackSparrow schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 23:35:
Muziek? Voor Koningen.Maar dan zonder Rap!
YouTube: Koningslied Edit (alleen muziek)
Hoe bedoel je? Als ik er op klik opent ie gewoon.
Ik ga slapen!
Hij noemt dat geen muziekCaptJackSparrow schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 23:37:
[...]
IK wil de BOX
Sorry, sarcasm... daar sta je dan/waar staat ie dan... #grapje #nietleukCaptJackSparrow schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 23:37:
[...]
Iemand voorkeur voor de volgende plaat in de jukebox?
Dat was het enige dat nog wel te pruimen was.
Dat laatste is in elk geval bij deze versie gefikst.
Ja het is eigenlijk geen 'dat box' weet ik
[ Voor 44% gewijzigd door The_Max op 29-05-2013 23:41 ]
Het is de verassing, het idee dat het gegarandeerd meer waard is, en het feit dat het gemiddeld 3 x meer waard is.timofp schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 23:40:
Ik snap echt niet waarom iedereen die box wil, is dat iets typisch nederlands?
Belgen willen er ook graag 1.timofp schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 23:40:
Ik snap echt niet waarom iedereen die box wil, is dat iets typisch nederlands?
Ja maar zo een mengpanneel is voor mij bijvoorbeeld 0 euro waard of enkel de 2dehands doorverkoopprijs, terwijl dat voor sommige misschien wel iets waard is, dat is nogal persoonlijk dusmystiqu schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 23:40:
[...]
Het is de verassing, het idee dat het gegarandeerd meer waard is, en het feit dat het gemiddeld 3 x meer waard is.
Je was me net voor.The_Max schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 23:40:
De box die je wist dat zou komen?
Ja het is eigenlijk geen 'dat box' weet ik
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
haha, jullie zijn tenminste nog scherp!
That's the risktimofp schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 23:42:
[...]
Ja maar zo een mengpanneel is voor mij bijvoorbeeld 0 euro waard of enkel de 2dehands doorverkoopprijs, terwijl dat voor sommige misschien wel iets waard is, dat is nogal persoonlijk dus
Om wakker te blijven... Iets ander genre.
En je te bezatten als de inhoud tegenvaltbebopper schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 23:49:
wijn voor als je de box openmaakt...