Uitverkocht voor de 3e keer vandaag, knap!
[ Voor 17% gewijzigd door Vitruvius op 29-05-2013 21:35 ]
Ja!CaptJackSparrow schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 21:36:
400Hz? Hebben we dat nodig?
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Viel mij ook al op...afvalzak schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 21:37:
Weinig aanbieding alleen, pricewatch is hetzelfde..
Surfin' paradise!
indeed, ik wacht wel op een leuk scheerapparaatafvalzak schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 21:37:
Weinig aanbieding alleen, pricewatch is hetzelfde..
Hebberige consumenten laten zich weer van hun best kant zien.Tweaker36 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 21:38:
Die Canon 1100D was wel erg rap weg voor duurder te zijn dan de PW
Wordt weer een hoop geannuleerd ws.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Nee, maar het herinnert mij er aan
Staan hier 2 totem arro'tjes die mogen vast wel en klinken erg groot voor hun formaat.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
- Intel - iPhone 13 Pro - KTM - Steam: Wicked Pony -
Hebben die ook innovatief design? Want dat hebe deze welFlagg schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 21:40:
[...]
Staan hier 2 totem arro'tjes die mogen vast wel en klinken erg groot voor hun formaat.![]()
Ibood je wordt genaaid huntRobberto schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 21:41:
pricewatch: Boston Acoustics A 250 (Zwart) 50 euro goedkoper in PW.
prijs is per stukRobberto schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 21:41:
pricewatch: Boston Acoustics A 250 (Zwart) 50 euro goedkoper in PW.
<div>Q: How do you annoy a web developer?</span>
Nope die hebben gewoon een prima geluid en hebben geen marketing termen nodig.afvalzak schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 21:41:
[...]
Hebben die ook innovatief design? Want dat hebe deze wel
En nou niet ergens het foldertje gaan zoeken want ik wil niet weten wat voor een superlatieven er gebruikt worden om ze te verkopen.
Damn, you got meFlagg schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 21:43:
[...]
Nope die hebben gewoon een prima geluid en hebben geen marketing termen nodig.
En nou niet ergens het foldertje gaan zoeken want ik wil niet weten wat voor een superlatieven er gebruikt worden om ze te verkopen.
Prijs is per stuk. Plaats ze maar eens in de winkelmand. iBood is bijna €150,- goedkoper.Robberto schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 21:43:
Nee hoor, ook 2.
"When you grow up your heart dies"
maar die hebben we geen goede servicebaronruud schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 21:44:
Bij Expert 599,- per stuk!!!!!!!!!!!1
Misschien is een Magnepan iets voor je: http://www.avguide.com/bl...-flagship-207-loudspeaker
hou eens op ik heb de magnapan SMGB ooit gehad en baal nog steeds dat ik er geen ruimte meer voor heb.cc12 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 21:45:
[...]
Misschien is een Magnepan iets voor je: http://www.avguide.com/bl...-flagship-207-loudspeaker
Waren overigens wel de helft kleiner dan deze, maar wat klinkt dat lekker zeg...
[ Voor 11% gewijzigd door Flagg op 29-05-2013 21:48 ]
Dag van de flauwe woordspelingen?RonaldDesigns schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 21:45:
Weer een zuig aanbieding
mwah wel lekker makkelijkstreelder schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 21:49:
Toch heb ik het niet op draadloze headphones
150+ delige makita borenset
150+ delige cheapass mannetjesman gereedschapset (gaat om de kist waar het in zit)
remington tondeuse meej totsj controol
cool, als er nog iets van makita komt haak ik ook in.Flagg schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 21:51:
Ohja ff tussenstand.
150+ delige cheapass mannetjesman gereedschapset (gaat om de kist waar het in zit)
Die kist heb ik ookFlagg schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 21:51:
Ohja ff tussenstand.
pricewatch: Denon AH-NCW500 (Bruin, Zilver)z0rk0l schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 21:51:
volgens mij is denon geen rommel iig
En op zich netjes qua prijs.
Cool is die kist een beetje stevig?? Van het gereedschap weet ik het waarschijnlijk antwoord al.
zeer netjes qua prijsTweaker36 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 21:53:
[...]
pricewatch: Denon AH-NCW500 (Bruin, Zilver)
En op zich netjes qua prijs.
Ik schakel nu pas in, iets gemist? Servers nog steeds plat bij dozen?
Nope niks gemist.edwinwijnja schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 21:54:
Hallooow.
The box is op rtl 8...edwinwijnja schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 21:54:
Hallooow.
Ja hoor viel me alles mee, en het gereedschap, ach ik gebruik de elektrische schroevendraaier voor het opendraaien van mijn pc af en toe en dat werkt best goedFlagg schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 21:53:
[...]
Cool is die kist een beetje stevig?? Van het gereedschap weet ik het waarschijnlijk antwoord al.
Tenminste niet voor de adviesprijs, misschien dat je er voor 120 euro geen miskoop aan doet.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Nee hoor, speakers worden altijd per 1 verkocht. Al lees je zelf nou voordat je een aanbieding of pricewatch ruk noemtbaronruud schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 21:45:
Dan is de PW ruk....
toettoett
Staat per twee, dus rukThecola schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 21:56:
[...]
Nee hoor, speakers worden altijd per 1 verkocht. Al lees je zelf nou voordat je een aanbieding of pricewatch ruk noemt
Het is al verzonden. Net track and trace binnen...agja ik maak die 16 gb toch niet vol met vakantiefoto'sVerwijderd schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 21:55:
[...]
Die van 32GB komt echt vaak voorbij. Gewoon van 32GB bestellen en 16GB annuleren zou ik doen.
Ja, ze gaan nu alleen nog maar code zitten te fixxen tijdens de hunt,.edwinwijnja schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 21:57:
Hebben ze nog wat geleerd van vorige acties mbt load-balancing enzo?
Nee, vanmiddag tijdens de box van alles geprobeerd maar alleen maar foutmeldingen.edwinwijnja schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 21:57:
Hebben ze nog wat geleerd van vorige acties mbt load-balancing enzo?
Helaas het gaat mij nooit lukken om een box te bemachtigen.
Goed om te weten, is meer gereedschap voor "nood" is altijd handig om in de auto te hebben liggen.afvalzak schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 21:55:
[...]
Ja hoor viel me alles mee, en het gereedschap, ach ik gebruik de elektrische schroevendraaier voor het opendraaien van mijn pc af en toe en dat werkt best goedVoor de rest ben ik niet zo technisch (nog nooit de dopsleutelset nodig gehad iig:P)
Wel als hij vliegt...breitsma schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 21:59:
In het vliegtuig mag je sowieso geen draadloze aparatuur gebruiken.
Wat dacht je toen met de DS212J..... maandenVerwijderd schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 21:59:
[...]
Dat is wel erg snel dan. Bij de vorige hunt had ik batterijen besteld en dat duurde 2 weken tot ze verstuurden.
Maar goed dat het verder niks uit maakt dan, anders zou je hem terug kunnen sturen binnen 7 dagen.
Wel topaanbieding destijds trouwens
[ Voor 4% gewijzigd door DeBaroN op 29-05-2013 22:00 ]
Daarom zat er ook een draadje bij om hem aan te sluiten in het vliegtuig. Wordt sowieso anders lastig het geluid van de film in je koptelefoon te krijgen....breitsma schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 21:59:
In het vliegtuig mag je sowieso geen draadloze aparatuur gebruiken.