Ah, dat verklaard het. Maar, IK HEB NU MIJN TIETENBRIL BESTELD!
Krijg je nog betere shit ook!Sempy schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:22:
Geef gewoon bij de ingang van de Action aan een willekeurige klant 25 euro en vraag of hij een mandje voor je wil vullen, zelfde effect als zo'n budgetbox.
Met gouden montuur?Justin013 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:24:
[...]
Ah, dat verklaard het. Maar, IK HEB NU MIJN TIETENBRIL BESTELD!
-
Tja, die C2B box was idd meuk, was er ook ingetrapt. Maar gelukkig maar 25 euro. Paar dingen weggegooid en een paar dingen met sinterklaas weggegeven (iPhone laaddock, inmiddels al overleden).
Doe mij dan maar een iBood box. Twee jaar geleden een nice Onkyo versterkertje erin.
En vannacht de 100 euro box gescoord!
Doe mij dan maar een iBood box. Twee jaar geleden een nice Onkyo versterkertje erin.
Nu alleen nog op sterkte en met Google glass!
if it's worth doing, it's worth overdoing - Adam Savage
Ik heb het niet gedaan, was niet mijn meeting
Verdenk de meeting organistor er sterk van hier mee te lezen.....;)
Een keer de kwast eroverheen en niemand ziet het
Denk dat ik die lampjes wel ga benutten, gebruik toch wel regelmatig de flitser van mijn tel als zaklamp ..MusicAddict schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:16:
Hehe, eindelijk tijd om te kijken naar de hunt van vandaag en morgen. Zie dat ik (naast een paar boxen) niks heb gemist(goed voor de beurs
)
[...]
Ik vind die lampjes die er bij zitten zelf echt fijn, heb er nog een liggen met bijbehorende batterijen van de vorige keer. Als je geen gebruik gaat maken van die dingen eventueel voor een klein prijsje versturen?Het is dat ik anders weer 100 batterijen heb die ik niet op ga maken
Opzich wel handig om die lampjes een beetje in huis laten rondslingeren.
haha als hij dit leest is hij slim! als je iets leuks ziet voor hem kan je dat kopen als cadeautje xD hahapaulus_01 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:25:
[...]
Ik heb het niet gedaan, was niet mijn meeting
Verdenk de meeting organistor er sterk van hier mee te lezen.....;)
Of je nou zo graag dingen van de action zou willen. Als je dit geintje bij een Bouwmarkt of een Mediamarkt zou doen komt er waarschijlijk beter spul uit (wat ik wel zou kunnen gebruikenSempy schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:22:
Geef gewoon bij de ingang van de Action aan een willekeurige klant 25 euro en vraag of hij een mandje voor je wil vullen, zelfde effect als zo'n budgetbox.
Had er zelfs 2 van C2B. Nooit weer, weiger te bestellen bij hun en alle winkels die onder dezelfde vlag vallen. Nu alleen nog mijn 1ste iBood Box zien te bemachtigen, grijp er altijd naast.....Powder Toastman schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:25:
Tja, die C2B box was idd meuk, was er ook ingetrapt. Maar gelukkig maar 25 euro. Paar dingen weggegooid en een paar dingen met sinterklaas weggegeven (iPhone laaddock, inmiddels al overleden).
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Hmm, die heb ik wel pas nog gratis 1 van Pall Mall gehad
Jammer dat er geen maat bijstaat. Ooit eens een avaitor gekocht, ding bleek piepklein te zijn.
Ik ben ook geen piloot, maar een halfbakken student die wil genieten van het moois om hem heen als het mooi weer is! Onopgemerkt alles kunnen bestuderen wat om je heen loopt..
Zo hé, weerstation / fotolijst met wel 5 4 euro korting....
[ Voor 7% gewijzigd door Powder Toastman op 29-05-2013 13:31 ]
Gaat het alweer door dan? Bij mij staat hij nog steeds op not available.
En precies daarom heb ik net m'n eerste aankoop van deze hunt gedaanJustin013 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:30:
[...]
Ik ben ook geen piloot, maar een halfbakken student die wil genieten van het moois om hem heen als het mooi weer is! Onopgemerkt alles kunnen bestuderen wat om je heen loopt..
ctrl + f5Awaken1 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:31:
Gaat het alweer door dan? Bij mij staat hij nog steeds op not available.
was als grap bedoeldKrentenbol schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:31:
[...]
En precies daarom heb ik net m'n eerste aankoop van deze hunt gedaanOh en ook in de auto is een zonnebrilletje wel prettig. Als die toevallig eens schijnt
Xbox Live: MarkH
Bij Specsavers Enschede laatst alle "oude" modellen van Polaroid voor 15 euro.
De wijzen komen uit het Oosten!
-_- ik sta serieus al een uur naar die pagina te kijken en binnen een seconde is het opgelost.
Op de motor is een prettige zonnebril helemaal onmisbaar, zon of geen zijn.Krentenbol schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:31:
[...]
En precies daarom heb ik net m'n eerste aankoop van deze hunt gedaanOh en ook in de auto is een zonnebrilletje wel prettig. Als die toevallig eens schijnt
Ik rijdt graag met m'n vizier open, maar om met 80 ~ 100 km/u een mug in je oog te krijgen is echt niet chill.
En the same voor de wind.
Ai, heb je net 4 boxen gemist dusAwaken1 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:33:
-_- ik sta serieus al een uur naar die pagina te kijken en binnen een seconde is het opgelost.
Hm fotolijst -> onzin || weerstation met zo'n scherm leuk voor in de boot 
twijfeltwijfel, tis tenslotte "bijna" vaderdag....
twijfeltwijfel, tis tenslotte "bijna" vaderdag....
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Ik ben ook al uren aan het kijken maar heb steeds de box
spoiler:
gemist.
niet
Blijft jammer dat veel aanbiedingen niet interessant zijn vanwege de verzendkosten..
Xbox Live: MarkH
Zo, tijd voor een box
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Ja. 5% verschil in prijs is het niet waard om direct te beslissen imho.MarkH NL schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:36:
Blijft jammer dat veel aanbiedingen niet interessant zijn vanwege de verzendkosten..
Deze koptelefoon volgens mij voor zelfde bedrag bij muziekzaak gekocht
Ja, deze headset is best wel goed voor z'n prijs, maar hij is 19,- bij de mediamarkt, hier 23.
Ik had op mijn scooter juist dat een zonnebril extra vervelend was. Als ik met mijn systeemhelm open reed kwam de wind als een soort van vortex om m'n Aviatorbril heen waardoor het extra kut was.CRXDelSol schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:33:
[...]
Op de motor is een prettige zonnebril helemaal onmisbaar, zon of geen zijn.
Ik rijdt graag met m'n vizier open, maar om met 80 ~ 100 km/u een mug in je oog te krijgen is echt niet chill.
En the same voor de wind.
Niet echt interessant die headphones.. laat ze dan een luxe dure voor een mooi prijsje doen
hoe komen ze toch aan die "adviesprijs"
Waarom? Sluit aan op je mp3 speler en je hebt bijna draadloze muziek!NoepZor schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:38:
Niet echt interessant die headphones.. laat ze dan een luxe dure voor een mooi prijsje doen
dit is een actie voor de vrouwen, misschien krijg je die man erbij!!
Staat niet dat je die er niet bij krijgt.
Staat niet dat je die er niet bij krijgt.
Lol deze sennheiser is echt al eeuwen in gewone winkels voor 20e.
Ik heb ook een systeemhelm, alleen doe ik niet de hele voorkant open, alleen het vizier :-P en ik heb dan ook niet een Aviator bril o.i.d. maar meer zo'n plastic bril wat rond om je hoofd loopt.Krentenbol schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:37:
[...]
Ik had op mijn scooter juist dat een zonnebril extra vervelend was. Als ik met mijn systeemhelm open reed kwam de wind als een soort van vortex om m'n Aviatorbril heen waardoor het extra kut was.
geef me ff zo'n mood lamp. Had gister zo'n duo pack. Bleek dat ik op de belgische site zat ^^
Er staat headset. Da's iets wezenlijk anders dan een koptelefoon. Ik zie in de omschrijving echter nergens iets terug over ruisonderdrukking of instelbaar volume voor stemactivatie...
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Er zit dan ook geen microfoon in...AllSeeyinEye schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:42:
Er staat headset. Da's iets wezenlijk anders dan een koptelefoon. Ik zie in de omschrijving echter nergens iets terug over ruisonderdrukking of instelbaar volume voor stemactivatie...
Denk ook dat het daaraan lag ja.CRXDelSol schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:39:
[...]
Ik heb ook een systeemhelm, alleen doe ik niet de hele voorkant open, alleen het vizier :-P en ik heb dan ook niet een Aviator bril o.i.d. maar meer zo'n plastic bril wat rond om je hoofd loopt.
Dan is het geen headset, maar een koptelefoon
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
dus is het geen headset toch?
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Het is gewoon een koptelefoon, er had op z'n Engels dus headphones moeten staan...
pff krijg ik net een bericht dat ik wel een bespreking heb over 45 min
als er oorbellen van die zwarofskie (ofzoiets
) kan iemand die dan voor mij bestellen?
Stuur mij maar een bericht als je die gekocht hebt.
Bijvoorbaad dank
Bijvoorbaad dank
Succes!MdemiC schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:43:
pff krijg ik net een bericht dat ik wel een bespreking heb over 45 minals er oorbellen van die zwarofskie (ofzoiets
Bijvoorbaad dank
Gegarandeerd! Ik heb een keer de box gemist wegens het raadplegen van het kleine kamertje.NoepZor schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:44:
Stel je voor dat tijdens die bespreking de box voorbij komt...![]()
Of dat 10 man die oorbellen voor hem bestellen
Dan baal ik als een stekker en ga ik vannacht niet slapen.NoepZor schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:44:
Stel je voor dat tijdens die bespreking de box voorbij komt...![]()
Mooi van dat wegwerp gereedschap !
- Intel - iPhone 13 Pro - KTM - Steam: Wicked Pony -
Haha, hoeveel wil je er? Want straks gaan er 10 tweakers ze tegelijk voor je bestellen...MdemiC schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:43:
pff krijg ik net een bericht dat ik wel een bespreking heb over 45 minals er oorbellen van die zwarofskie (ofzoiets
Bijvoorbaad dank
-
Je kijkt ernaar en het gaat al stuk..jordyktm schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:45:
Mooi van dat wegwerp gereedschap !
Mannesmann is dus een crappy merk?
Want ik ben juist op zoek naar een goede set. Liefst van Makita ofzo.
Ik hoef maar 1 setje, dus als 1 tweaker dat voor mij zou willen doen zou ik dat tof vinden.Edd schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:45:
[...]
Haha, hoeveel wil je er? Want straks gaan er 10 tweakers ze tegelijk voor je bestellen...
in de vorige hunt een Stanley set gekocht ging prima 9 maanden mee voor nog geen 20 euro.
van die set heb ik toch echt wel veel gebruikt/misbruikt.
Die heb ik ook al langs zien komen, van Makita. Een immense set!CRXDelSol schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:46:
[...]
Met boren en beitels is dat niet zo erg. Met schroevendraaier koppen en imbus is het waardeloos. Je sloopt er al je schroeven mee. Kan je beter 1x 100 euro uitgeven en zorgen dat je goede bitjes koopt
Die kwamen vannacht nog langs, geloof ik. Iets duurder en nog meer wegwerpspul erin.CRXDelSol schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:46:
[...]
21,25 mit kostenloze lieferung bij amazon.de : http://www.amazon.de/Mann...-101-teilig/dp/B000B9RKGM
het is niet super goed, maar prima voor het betere kluswerk.CRXDelSol schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:46:
[...]
Chat op eendagskoopjes (http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/) gaat ook lekker trouwens...
Het zal inderdaad best wel "werken" maar voor het krachtige kluswerk zal het toch al gauw de geest geven .
Nieuwe voorkeuren?MdemiC schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:43:
als er oorbellen van die zwarofskie (ofzoiets) kan iemand die dan voor mij bestellen?
Bijvoorbaad dank
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
echt wazig die site.
Die site doet het niet bij mij
Die site doet het niet bij mij
om 10.14 uur, 216 delig, 49,95 euroJustin013 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:47:
[...]
Die kwamen vannacht nog langs, geloof ik. Iets duurder en nog meer wegwerpspul erin.
Inderdaad, is een B-merk.Sinlath schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:47:
[...]
het is niet super goed, maar prima voor het betere kluswerk.
maar makita is daarstraks geweest en zal morgenmiddag denk ik wel nog een keer langskomen.
Eens, qua bitjes maar voor alle boren, beitels en doppensets, prima, verwacht alleen niet dat het jaren meegaat.Nixo schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:46:
Met boren en beitels is dat niet zo erg. Met schroevendraaier koppen en imbus is het waardeloos. Je sloopt er al je schroeven mee. Kan je beter 1x 100 euro uitgeven en zorgen dat je goede bitjes koopt
Die site nie?
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
nee maar moet het nog goed maken met me vriendin dus ja dan maar oorbellen ipv bloemen
Misschien handig om te vertellen over welke site je het hebt?
sorryTomassie91 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:48:
[...]
Misschien handig om te vertellen over welke site je het hebt?
het gaat om
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/
Bij mij doet ie het anders prima.. Maar, hier is het toch veel gezelliger!MdemiC schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:49:
[...]
sorry
het gaat om
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/
Werkt bij mij in FF prima
Deken afgepakt?MdemiC schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:48:
[...]
nee maar moet het nog goed maken met me vriendin dus ja dan maar oorbellen ipv bloemen![]()
nee meer een soort van vergeten dat ze terug kwam van vakantie en dat ik haar van ehv airport moest ophalen midden in de nacht
als het dat was had ik wel een deken van ibood gekocht.
[ Voor 9% gewijzigd door MdemiC op 29-05-2013 13:51 ]
Heb je nog wel een maand een probleem als verwachte verzenddatum 30-06-2013 is...MdemiC schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:48:
[...]
nee maar moet het nog goed maken met me vriendin dus ja dan maar oorbellen ipv bloemen![]()
hier ook prima in FFJustin013 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:49:
[...]
Bij mij doet ie het anders prima.. Maar, hier is het toch veel gezelliger!
Epic fail! :-PMdemiC schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:50:
[...]
nee meer een soort van vergeten dat ze terug kwam van vakantie en dat ik haar van ehv airport moest ophalen midden in de nacht
Dat zal je ook een flink pak ellende opleveren neem ik aan :-P Ik weet hoe snel vrouwen dingen op kunnen blazen tot 3 dagen niet meer tegen je praten :-P;
Net getest in Chrome & IE, doet het ook gewoon..
dat overleef ik wel dan zeg ik gewoon dat ik een cadeautje heb, word ze wel chaggie maar dat overleef ik welPowder Toastman schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:50:
[...]
Heb je nog wel een maand een probleem als verwachte verzenddatum 30-06-2013 is...
Haha, nee das nie bestMdemiC schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:50:
[...]
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Gezien de reacties hier over dat Mannesmann setje, wacht ik nog wel ff vandaag en morgen tot ik een Makita set tegen kom (wellicht incl. accuboormachine 18v ofzo)
whahahaMdemiC schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:50:
[...]
Tomassie91 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:49:
Werkt bij mij in FF prima
offtopic:
De 'officiele' afkorting voor Firefox is niet FF maar Fx
De 'officiele' afkorting voor Firefox is niet FF maar Fx
Leuk voor je moeder !
http://www.ibood.com/be/nl/
http://www.ibood.com/be/nl/
Volgende meuk jongens. En wat hebben we in de aanbieding? Lampjes in de vorm van een tandenborstel
En dat wil je goedmaken met een setje van die swarovski rommelMdemiC schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:50:
[...]
Toch maar bosje bloemen erbij doen...:)
Wel lekker rustig...CRXDelSol schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:51:
[...]
Ik weet hoe snel vrouwen dingen op kunnen blazen tot 3 dagen niet meer tegen je praten :-P;