| live and give like no one else |
Ik ook!! prachtig ding.3x3 schreef op maandag 11 november 2013 @ 23:19:
Als die Q30 zo uitkomt ben ik de eerste koper!
Lidy
Oei jammer dat ik dat heb gemist, was leuk geweest voor mijn vriendin. Maar ik verwacht dat de prijs van de Q5 toch nog wel gaat zakken, dus we wachten gewoon even af.3x3 schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 11:31:
Het Broertje van de Q10 de Q5 wordt voor minder dan 200 euro verkocht als weekend-deal bij de BBC.
http://www.bcc.nl/actie/weekenddeal.html
Verwijderd
www.bberror.com/bb10-0015
heb hem al aan blackberry link gekoppeld proberen nieuwe softwareupdate maar het werkt gewoon niet er gebeurt helemaal niets.
Iemand tips?
Ik wou hem net gaan verkopen omdat ik de toetsen niet fijn vind maar zo werkt het dus niet..
Start de Q10 nog wel op? Ik heb een tweedehands Q10 gekocht die bij het opstarten alleen BlackBerry liet zien en niet verder ging. Via een OS loader (even goed inlezen, er kan een hoop misgaan geloof ik) kun je er een vers OS opzetten waarvoor je BB link niet nodig hebt.Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 14:40:
Probleempje, ik wou de blackberry instellen op fabrieksinstellingen, maar hij wilt niet meeropstarten en geeft alleen maar een error weer.
www.bberror.com/bb10-0015
heb hem al aan blackberry link gekoppeld proberen nieuwe softwareupdate maar het werkt gewoon niet er gebeurt helemaal niets.
Iemand tips?
Ik wou hem net gaan verkopen omdat ik de toetsen niet fijn vind maar zo werkt het dus niet..
Verwijderd
Nee hij start niet op, als ik hem aan wil zetten komt dit in beeld :wimjongil schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:13:
[...]
Start de Q10 nog wel op? Ik heb een tweedehands Q10 gekocht die bij het opstarten alleen BlackBerry liet zien en niet verder ging. Via een OS loader (even goed inlezen, er kan een hoop misgaan geloof ik) kun je er een vers OS opzetten waarvoor je BB link niet nodig hebt.
https://scontent-b-ams.xx...8bd65fc33c189&oe=529EFD7A
Ik snap er echt helemaal niets van. BB Link heb ik nu maar ook nu krijg ik niets voor elkaar en zegt hij elke keer dat de verbinding word verbroken.
Verwijderd
Opmerking: als de BlackBerry 10 OS niet laadt of dezelfde symptomen blijft vertonen, wordt aanbevolen de smartphone terug te brengen naar de plaats van aankoop om deze te laten nakijken."
Ik zou zeggen ga terug naar de winkel, dat raadt Blackberry ook aan.
Ik kan de foto niet zien. Kun je het op imgur.com ofzo uploaden?Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 20:39:
[...]
Nee hij start niet op, als ik hem aan wil zetten komt dit in beeld :
https://scontent-b-ams.xx...8bd65fc33c189&oe=529EFD7A
Ik snap er echt helemaal niets van. BB Link heb ik nu maar ook nu krijg ik niets voor elkaar en zegt hij elke keer dat de verbinding word verbroken.
Ik had ook dat hij de BB maar een halve seconde herkende ofzo en daarna niet meer. Met die autoloader heb ik er een vers OS op gekregen en nu loopt 'ie als een zonnetje.
Maar kun je nou wel simpelweg .apk'tjes (Android-installatie-apps) installeren op de Q10 of niet?
Je hebt .bar-bestanden nodig lees ik? Dat herken ik nog wel van m'n BlackBerry PlayBook (werkt best)
WhatsApp staat in de AppWorld neem ik aan, maar Google HangOuts vind ik daar niet? Iemand?
ING weer wel dus dat is fijn... M'n PlayBook draait natuurlijk op een heel ander soort OS als deze ook?
Dus apps die ik daarvoor gekocht hebben gaan niet werken of staan die in dezelfde AppStore?
[ Voor 11% gewijzigd door CLB op 15-12-2013 18:01 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
De .apk bestanden kunnen vanaf os 10.2.1 wel zo geinstalleerd worden. Deze update zal in januari komen. Tot nu toe werkt het met .bar bestanden.Sorry voor m'n n00bheid / niet (goed) zoeken enzovoort...
Maar kun je nou wel simpelweg .apk'tjes (Android-installatie-apps) installeren op de Q10 of niet?
Je hebt .bar-bestanden nodig lees ik? Dat herken ik nog wel van m'n BlackBerry PlayBook (werkt best)
Google is een soort van anti BB bezig en wil geen enkele app van hunzelf uitbrengen op het BB10 platform. Zo is google maps als app ook niet beschikbaar.WhatsApp staat in de AppWorld neem ik aan, maar Google HangOuts vind ik daar niet? Iemand?
Je PlayBook draait op een vroege versie van BB10, voor de telefoons is dus wat op de PlayBook draait al basis genomen (dit was heel mooi te zien bij de Dev Alpha A in het begin, deze draaide letterlijk PlayBook-OS).ING weer wel dus dat is fijn... M'n PlayBook draait natuurlijk op een heel ander soort OS als deze ook?
Dus apps die ik daarvoor gekocht hebben gaan niet werken of staan die in dezelfde AppStore?
Of je gekochte apps kunt gebruiken ligt aan de ontwikkelaar van de betreffende app en hoe deze het ingesteld heeft in zijn BlackBerry World 'winkeltje'.
Voor de tweakers is het OS op dit moment al beschikbaar en installeerbaar op je device. apparaat.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd
Weet er iemand wat er aan de hand is?
Verwijderd
Probeer smartphoneshop.beVerwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:57:
In België is hij nergens meer verkrijgbaar, ook is hij daar serieus gedaald in prijs. Op sommige sites staat hij 629 euro en op andere dan weer 349 euro. Ik had daarstraks iemand van Van de Borre (Belgische electro keten) aan de lijn en zij wist mij te vertellen dat zij geen toestellen meer kregen van de leverancier (Blackberry).
Weet er iemand wat er aan de hand is?
Verwijderd
Daar is hij ook uitverkocht (de zwarte), net zoals alle andere (web)shops in België. Ik ben natuurlijk ook een beetje kieskeurig qua de kostprijs
Gewoon kopen, krijg je geen spijt van. De afschrijving op de Q10 is ook niet zo hoog doordat hij al in prijs gedaald is.itsyaboy schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 22:53:
Ik zit te wachten op mijn allereerste 'echte' salaris.. en zit te bedenken of ik daarmee gelijk een Q10 ga halen (ziet er te vet uit) of dat ik mijn contract uit zit (mei) en afwacht wat baas Chen waar gaat maken. Hij heeft immers gezegd dat er dit jaar een nieuwe high end qwerty komt....:P
Ik heb hem dan toch maar besteld bij Typhone! Benieuwd wanneer ik hem binnen krijg. Zal laten weten hoe die bevalt3x3 schreef op zondag 19 januari 2014 @ 19:52:
[...]
Gewoon kopen, krijg je geen spijt van. De afschrijving op de Q10 is ook niet zo hoog doordat hij al in prijs gedaald is.
Verwijderd
Heb momenteel de Jolla telefoon en omdat het Jolla OS heel wat weg heeft van Meego en BB10 kon ik het niet laten bij het verlengen van me contract er een Q10 bij te nemen.
Ben heel benieuwd wat me vaste telefoon gaat worden, want eerlijk is eerlijk... een toetsenbord... FIJN!
Eerste indruk: Zeer degelijke bouwkwaliteit en ik vind het qua design echt een parel. De bold 9900 vond ik al erg mooi qua design, maar de negatieve punten van dat design (de platte scheve achterkant) is niet terug te vinden op de Q10. Een echte vooruitgang wat dat betreft.
Ik heb nog geen micro sim kaart en ik zal de eerst komende periode eerst eens goed met dit ding om gaan wil ik er wat zinnigs over zeggen.
De gestures voelen erg prettig aan overigens.
Ik merk wel dat ik nog moeite heb om mijn werk email account toe te voegen (web exchange). Lukt op mijn bold 9900 ook niet.. hoop dat dit uiteindelijk wel kan.
Verwijderd
Wat een fijn toestel en wat een uitgedacht OS.
Die HUB is echt een uitvinding.
Exchange bij mij werkt prima
Al is dat geen OWA connector maar Active Sync.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2014 22:53 ]
Dat videobellen werkt ook heel erg chill. Toetsenbord van de Q10 is wel even wennen nu die knoppen groter zijn!
Was er nog een bbm groep van tweakers beschikbaar?
Verwijderd
Waarom zou je dat willen op een fysiek toetsenbord?rooie60 schreef op zondag 26 januari 2014 @ 18:45:
kan 'swiftkey'op de Q10 geinstalleerd worden?
En ik kan hem niet vinden in de BB World, dus lijkt me niet.
mijn fout sorry ik bedoelde op de Z10 want ik twijfel tussen Z10 en Q10,ben alleen zo akelig gewend met het fysieke t.bord,gá ik dan over op de Z10 dan wil ik ook wel préttig kunnen appen en mijn ervaring is dat sommige er n rommeltje van maken met hun getyp op n touchfoon ! vreselijk soms om te lezen,kan er vaak niks van maken.Verwijderd schreef op zondag 26 januari 2014 @ 22:18:
[...]
Waarom zou je dat willen op een fysiek toetsenbord?
En ik kan hem niet vinden in de BB World, dus lijkt me niet.
Verwijderd
Swiftkey is serieus hardstikke slecht tegenover het originele Z10 toetsenbord.rooie60 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 11:51:
[...]
mijn fout sorry ik bedoelde op de Z10 want ik twijfel tussen Z10 en Q10,ben alleen zo akelig gewend met het fysieke t.bord,gá ik dan over op de Z10 dan wil ik ook wel préttig kunnen appen en mijn ervaring is dat sommige er n rommeltje van maken met hun getyp op n touchfoon ! vreselijk soms om te lezen,kan er vaak niks van maken.
Nee je kan geen swiftkey installeren op blackberry 10, wat wel kan is misschien installeren dat het werk met android programmas.
zou je elk programma de android versie van moeten nemen.
Los daarvan is het Z10 toetsenbord een stuk beter dan dat gare swiftkey
Verwijderd
probeerde ze je bij de winkel niet bv een iphone of samsung aan te smeren? en keken ze je raar aan dat je q10 wilt?Verwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 23:45:
En ik krijg deze week ook de Q10 binnen.
Heb momenteel de Jolla telefoon en omdat het Jolla OS heel wat weg heeft van Meego en BB10 kon ik het niet laten bij het verlengen van me contract er een Q10 bij te nemen.
Ben heel benieuwd wat me vaste telefoon gaat worden, want eerlijk is eerlijk... een toetsenbord... FIJN!
Verwijderd
Haha nee ik stond daar al aan de toonbank met een Jolla phone...Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 12:08:
[...]
probeerde ze je bij de winkel niet bv een iphone of samsung aan te smeren? en keken ze je raar aan dat je q10 wilt?
Verwijderd
Dat is wel erg weinig.itsyaboy schreef op maandag 27 januari 2014 @ 15:24:
Hoe is jullie accuduur? Ik ging 0645 van huis met een volle batterij en had om 1445 nog maar 20% over...
Vandaag een werkdag van 7.00 tot nuu 17.20 67%.
Met veel BBM en beetje whatsapp en 2 push mail adressen.
Verwijderd
om 14.23 had ik 75%
om 15.54 had ik 45%
om 17.25 had ik 21%
MAAR!
Helderheid: over de helft
En ik heb de hele dag (vanaf 11.21) rond gelopen met het scherm aan en een EMF scanner open.
Dus hij liep tijdens het lopen de heletijd te scannen in real time.
Normaal gaat hij veel langer mee
edit: oh sorry verkeerde topic, dit is op een z10
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2014 17:28 ]
Het lijkt erop dat BBM groepen groter kunnen zijn dan de voorheen gelimiteerde 30 leden, wellicht is het nu al mogelijk tot 50 leden te gaan.
Aangezien ik voornamelijk alleen in de Z10 forum post, laat ik het hier ook ff weten voor de Q10 eigenaren ;-)
De BBM groep voor de Tweakers BB10 leden scan/link signature.
Ik heb em sinds vorige week donderdag in gebruik. Kan dat er mee te maken hebben?Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 17:22:
[...]
Dat is wel erg weinig.
Vandaag een werkdag van 7.00 tot nuu 17.20 67%.
Met veel BBM en beetje whatsapp en 2 push mail adressen.
Ik whatsapp redelijk veel, 3 email accounts ingesteld, browsen, verder een beetje facebook.
Ga zo de battery charger bundel ophalen
Verwijderd
Heb even een scan gedaanintricate schreef op maandag 27 januari 2014 @ 19:10:
Offtopic:
Het lijkt erop dat BBM groepen groter kunnen zijn dan de voorheen gelimiteerde 30 leden, wellicht is het nu al mogelijk tot 50 leden te gaan.
Aangezien ik voornamelijk alleen in de Z10 forum post, laat ik het hier ook ff weten voor de Q10 eigenaren ;-)
De BBM groep voor de Tweakers BB10 leden scan/link signature.
@itsyaboy
Geen idee, zelf gebruik geen Facebook en heb ik ook NFC uit staan.
Wifi staat wel aan maar heeft alleen thuis connectie.
Hmm oke. Sta je op 2G/3G/4G?Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 19:29:
@itsyaboy
Geen idee, zelf gebruik geen Facebook en heb ik ook NFC uit staan.
Wifi staat wel aan maar heeft alleen thuis connectie.
Verwijderd
Heb je ook alle apps geupdate via BB world?
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2014 19:34 ]
Alle apps zijn up to date volgens BlackBerry World.
Ik las maanden geleden dat de Z10 qua batterijduur de eerste week moest 'acclimatiseren' (weet even geen beter woord er voor), was dat waar? En geldt dat misschien ook voor de Q10?
Ik dacht juist dat de Q10 een betere accuduur had/heeft.
Verwijderd
Misschien even uit proberen het batterij level hoog te houden?
Volgens mij is 4G wel iets zuinig met stroomgebruik, maar niet zo extreem.
Probeer ander de Facebook updates eens wat lager te zetten, of manual?
Ik heb 1x dat videobellen via bbm geprobeert, werkt goed zeg! Jammer dat geen van mijn vrienden een BlackBerry meer heeft. Ze hadden vroeger de Bold 9000 / 9700 en zijn na die ervaring volledig tegen BlackBerry gekeerd. Al zijn ze wel altijd blijven steken op OS5....
Verwijderd
Maar BB10 is een heel vooruitgang
Laat even weten of het iets heeft uigehaald.
Ik zie je nog niet in de groep verschijnen
Misschien is de limiet toch nog 30 leden, hoewel we nu wel op 32 leden staan.
Wil je mij je PIN pb-en, dan kan ik kijken of een persoonlijke uitnodiging tot de groep wel werkt.
Edit: sorry voor de "spam" mensen, we moeten toch wachten tot BBM10.3 binnenkort de 50 leden limiet toestaat. 30 is nu de limiet, en waarom wij er nu 32 hebben kan zijn door dubbele accounts van mensen die er met 2 mobieltjes in staan.
[ Voor 23% gewijzigd door intricate op 27-01-2014 21:22 ]
Ik moet wel zeggen dat ik het scherm redelijk veel aan heb gehad omdat ik gebruik maakte van:
- muziek (niet constant)
- browser
- tinder (android app)
Zou het kunnen komen door tinder, of ben ik een bovenmatige user?
Ik heb niet gebeld, nog geen smsjes gestuurd en maar een handvol emails binnen gekregen.
Verwijderd
tinder / whatsapp zijn problematisch op dat gebied.itsyaboy schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 13:45:
Vandaag 06:35 van huis gegaan met een voor 97% volle batterij, om 13:30 aan de oplader gehangen.
Ik moet wel zeggen dat ik het scherm redelijk veel aan heb gehad omdat ik gebruik maakte van:
- muziek (niet constant)
- browser
- tinder (android app)
Zou het kunnen komen door tinder, of ben ik een bovenmatige user?
Ik heb niet gebeld, nog geen smsjes gestuurd en maar een handvol emails binnen gekregen.
Maar je kan ook bij : "settings - app beheer - toestel controlle" kijken.
Eventueel op elke app klikken om te zien hoeveel batterij ze gebruiken
Verwijderd
Ik heb: Batterij, CPU, Geheugen, Opslag (10.2.1.1925)itsyaboy schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 13:58:
Ik zie daar alleen CPU en memory gebruik staan? Dat zegt me indirect natuurlijk ook wat over batterij gebruik..
Thanks voor je reactie man! Ik zit op 10.2.0.1803 dus misschien verklaart dat het.Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 13:59:
Ik heb: Batterij, CPU, Geheugen, Opslag (10.2.1.1925)
Tof dat het uit is voor T-Mobile! Kan ik em nu updaten via de computer? Ik zit namelijk op Vodafone..
Verwijderd
Probeer eens BlackBerry link te openenitsyaboy schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 14:01:
[...]
Thanks voor je reactie man! Ik zit op 10.2.0.1803 dus misschien verklaart dat het.
Tof dat het uit is voor T-Mobile! Kan ik em nu updaten via de computer? Ik zit namelijk op Vodafone..
Ik heb al een maandje 1925 dus krijg geen updates
Verwijderd
Raar... heb je echt kpn zelf of een provider die kpn netwerk gebruikt?Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 15:21:
Ik zit nog op 10.2.0.429 op KPN.
Helaas nog geen update.
hier ook nog niks op origineel kpn netwerkVerwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 15:30:
[...]
Raar... heb je echt kpn zelf of een provider die kpn netwerk gebruikt?
Verwijderd
Yep KPN orgineel.Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 15:30:
[...]
Raar... heb je echt kpn zelf of een provider die kpn netwerk gebruikt?
En nog geen update helaas.
Dit door een Bug in de update.
Verwijderd
Waar kan ik deze informatie vinden?
Want ben ook benieuwd naar de update van de Q5.
Verwijderd
10.2.1.537!
Lidy
Vandaag en gisteren heb ik mijn data uitgezet omdat ik over mijn databundel heen ben gegaan en heb daarbij de volgende accutijden.
Gisteren: 0645 van de lader, rond 20:00 aan mijn extra batterij via de charger bundel. Zou ik voor met internet gebruik niet eens slecht vinden, ware het niet dat ik gisteren dus alleen 2x half uur in de trein wifi heb gebruikt. Voor de rest van de dag alleen smsjes gestuurd (denk maximaal 50) en af en toe muziek geluisterd.
Vandaag: 0645 van de lader, ik zit nu (1445) op 44%. Ik heb dus in 8 uur 56% verbruikt. En dat ZONDER data verbruik. Heb alleen 30 minuten in de trein wifi gehad, verder niet. Wat sms gestuurd (maximaal 20) en 1 telefoongesprek van 5 minuten. Niet meer dan een half uurtje muziek geluisterd.
Ligt dit aan mijn verwachtingen, of wat? Dit zijn accutijden zonder internet gebruik. Met internet zou ik dus nog veel minder uren mijn telefoon kunnen gebruiken.
Ik kan mij ook niet voorstellen dat ik mijn telefoon nou heel veel gebruik. Wat voor tijden halen julie?
Oh en 10.2.1 is nog niet binnen te harken voor mij (vodafone)
Verwijderd
Wel zit ik nu op de laatste software, maar ook hiervoor was dit al het geval.
En dan zit ik op me werk niet op Wifi maar gewoon op 4G.
Begin eens met een reset en verwijderen van alle applicaties, en dan 1 voor 1 weer terugzetten. Het kan een app zijn die dit veroorzaakt.itsyaboy schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 14:44:
Ligt dit aan mijn verwachtingen, of wat? Dit zijn accutijden zonder internet gebruik. Met internet zou ik dus nog veel minder uren mijn telefoon kunnen gebruiken.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dat bedoel ik haha, dat is wat ik jullie allemaal hoor zeggen! Vandaar dat ik mij toch af vraag wat er dan anders is.Verwijderd schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 15:17:
Ja ik heb na een hele dag werken met bellen, messenger, push mail (exchange) whatsapp na een uur of 10 dus nog 60 - 65% procent over....
Wel zit ik nu op de laatste software, maar ook hiervoor was dit al het geval.
En dan zit ik op me werk niet op Wifi maar gewoon op 4G.
Dank voor de tip. Ter verduidelijking mijner zijde: bedoel je met reset een security wipe, zodat ik het toestel weer blanco kan uitproberen?gambieter schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 15:18:
[...]
Begin eens met een reset en verwijderen van alle applicaties, en dan 1 voor 1 weer terugzetten. Het kan een app zijn die dit veroorzaakt.
Yepitsyaboy schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 15:21:
Dank voor de tip. Ter verduidelijking mijner zijde: bedoel je met reset een security wipe, zodat ik het toestel weer blanco kan uitproberen?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Oke dank, dan probeer ik dat vanavond wel uit!
Ik denk dat als dit inderdaad komt door een app, het wel whatsapp of tinder zal zijn. Aan de andere kant: gebruiken jullie whatsapp? Stel het zou aan whatsapp liggen, dan zouden jullie dit toch ook moeten merken?
Verwijderd
Vind ik wat fijner werken.
Maar daar ligt het dus niet aan
Verwijderd
Ik heb vaak na een dag intensief gebruik ook rond de 50% over.
Is er geen batterijmeter app waarin je kunt zien welke app hoeveel gebruikt?
Ik doe graag met je mee om iedereen naar BlackBerry Messenger te krijgen, maar ik denk eigenlijk niet dat het gaat werken. De associaties met de oude toestellen is bij sommige mensen te sterk! Ik wil het liefst zo snel mogelijk van Whatsapp af, maar ja, peer pressure he! Gelijk enorm sociaal buiten gesloten zonder Whatsapp..Verwijderd schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 16:02:
Whatsapp staat er op en aan... zelf probeer ik eigenlijk iedereen naar BB messenger te krijgen
Vind ik wat fijner werken.
Maar daar ligt het dus niet aan
Thnx voor je reactie iig!
Tinder heb ik ge-sideload ja. Dat zal dan wel de meest verdachte app zijn...Verwijderd schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 16:20:
Tinder is een app die je sideload toch?
Ik heb vaak na een dag intensief gebruik ook rond de 50% over.
Is er geen batterijmeter app waarin je kunt zien welke app hoeveel gebruikt?
Goed idee van batterijmeter app, zal straks even zoeken. Dank!
Verwijderd
Weet iemand onder welk kopje contacten zijn bewaard? Ik probeer nu maar eerst eens Settings, want die apps hoef ik juist niet terug..
EDIT: nevermind, het schijnt juist wel de application data te zijn.
[ Voor 8% gewijzigd door itsyaboy op 01-02-2014 10:10 ]
De eerste keer en met opstarten moet je (heel) veel geduld hebben, maar daarna werkt het. Op 10.2.1.1925 bij mij. Ik heb nog geen herstart uitgeprobeerd, misschien heeft het nog iets te maken met het feit dat ik tot vandaag de blackberry app er nog op had staan.Verwijderd schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 23:31:
Nu de native rabo app niet meer ondersteunt wordt, is het de bedoeling om de android versie via snap te installeren. De app loopt alleen niet super vloeiend op m'n Q10. Hebben meerderen hier last van?
[ Voor 17% gewijzigd door Rudedadude op 01-02-2014 13:13 ]
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
Verwijderd
Ziet er netjes uit en je kunt nu ook je gekochte apps installeren
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2014 11:48 ]
Verwijderd
Ik wil ook zo'n BB hebben (de Q10 dan). Echter, ik kan nergens een antwoord vinden:
Ik weet dat als je internet wilt hebben op de BB (zelfs al is het alleen WiFi), je een abonnement moet hebben bij een BB provider (Vodafone, KPN of T-Mob). OK, ik neem er eentje bij Hollandsnieuwe.
Goed, dat gaat in NL gewoon werken.
Hoe zit het als ik op vakantie ga naar Timboektoe en een lokaal SIM kaart erin zet? Zal op zijn minst WiFi werken?
Of gaat hij steigeren, vanwege dat er een "vreemde" SIM in zit, en gaat internet helemaal neit werken (waardoor het alleen een SMS telefoon wordt)....
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2014 19:50 . Reden: dames toegevoegd. ]
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
Nee, met elke sim moet je telefoon gewoon werken.Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 19:50:
Heren, dames
Ik wil ook zo'n BB hebben (de Q10 dan). Echter, ik kan nergens een antwoord vinden:
Ik weet dat als je internet wilt hebben op de BB (zelfs al is het alleen WiFi), je een abonnement moet hebben bij een BB provider (Vodafone, KPN of T-Mob). OK, ik neem er eentje bij Hollandsnieuwe.
Goed, dat gaat in NL gewoon werken.
Hoe zit het als ik op vakantie ga naar Timboektoe en een lokaal SIM kaart erin zet? Zal op zijn minst WiFi werken?
Of gaat hij steigeren, vanwege dat er een "vreemde" SIM in zit, en gaat internet helemaal neit werken (waardoor het alleen een SMS telefoon wordt)....
Je hebt niet zoals vroeger een extra BIS service nodig.
Met elke data verbinding van elke provider in Nederland doet hij het gewoon.
De goedkoopste plek om hem nieuw te krijgen is in een Dixons winkel (wit)
http://www.dixons.nl/tele...rry-q10-qwerty-white.html
Edit, ik zie dat mijn voorganger hetzelfde heeft opgemerkt.
[ Voor 15% gewijzigd door 3x3 op 05-02-2014 21:14 ]
Verwijderd
Met name die witte wil ik wel.
Verwijderd
Uitverkocht??!
Een witte ergens anders is aanzienlijk duurder dan de zwarte: LINK
Verwijderd
Verwijderd
Heb heel wat telefoons gehad de laatste periode, maar dit is toch wel de fijnste voor mij
Ze waren online beschikbaar, en daarna ook nog fysiek in de winkel (in Nijmegen iig)Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 21:28:
Ja, klopt. En een prijs van 250 euro is onwaarschijnlijk laag. Waarschijnlijk een foutje. Maar zelfs 407 euro bij Wehkamp is nog te doen.
Dus het loont zeker om naar de lokale Dixons te bellen.
De prijsverlaging, voor dit model, en de Z10, was om zich van de voorraad te ontdoen.
Bij mijn galaxy kan ik bijvoorbeeld instellen dat ik het bericht zie zonder dat ik online hoef te gaan.
Ook bij de Iphone weet ik dat je niet online hoeft te gaan om berichten te lezen. Is dit bij de Q10 ook zo? En heeft iemand toevallig een afbeelding van hoe dit eruit ziet?
Je hebt gewoon die previews op je lockscreen toch?Mahone schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 17:25:
Hoe krijg je nieuwe notificaties binnen van whatsapp bij de Q10?
Bij mijn galaxy kan ik bijvoorbeeld instellen dat ik het bericht zie zonder dat ik online hoef te gaan.
Ook bij de Iphone weet ik dat je niet online hoeft te gaan om berichten te lezen. Is dit bij de Q10 ook zo? En heeft iemand toevallig een afbeelding van hoe dit eruit ziet?
Ik heb het al een paar keer geprobeerd maar ik krijg alleen te zien dat de invite denied is....intricate schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 22:16:
Semi-offtopic BBM10.3 is uit en de groepslimiet is vergroot. Chck mijn sig, en join the club
Edit: het is gelukt.
[ Voor 18% gewijzigd door d_verdijk op 13-02-2014 22:42 ]