Doet me denken aan al die android customs roms die door mijn ongeduld weer gecrasht waren.
Heb je de batterij minimaal 30 seconder eruit gehaald en start dan eens op met link aan welke opgestart moet zijn en kijk eens of het toestel wordt herkend.
Zo niet dan download eens het volgende
https://mega.co.nz/#!EIcE...9lRF_QtwgABMUBE2IXKuF8SkE
uitpakken en dan heb je een exe bestaand.
Nu trek je de batterij eruit en sluit je de usb snoer aan op je computer. start de exe file en wacht tot je het dos venster ziet en druk de batterij terug.
Wat ook kan batterij erin en 10 seconden de aan knop vasthouden en toestel valt uit en dan software opstarten en bij het dos bestand zal deze het toestel ook moeten vinden.
DUS toestel geheel uit of batterij terug drukken zodra je DOS scherm ziet of als er staat zoek device.
laatste redmiddel. via internet explorer ----------------------------------------------------------------------------------
sluit BlackBerry Link af en gebruik internet explorer en ga naar
.
http://www.BlackBerry.com/updates
klik op check update button en sluit daarna je toestel aan. Druk nu 10 seconden de power knop in. Toestel gaat uit en druk het toestel weer aan.
Je ziet dat het toestel herkend wordt door een popup en je ziet het ledje rood opgloeien. Je krijgt de waarschuwing UNKNOWN of USB ..... druk gewoon de OK knop in op het scherm.
Nu wordt er iets opgestart wat je toestel gaat scannen en het kijkt naar een update. Dit duurt 2-3 minuten en het toestel gaat uit. Na 2-3 minutenen de led zal nu groen gaan branden. wacht tot je weer een popup krijgt op het scherm voor installatie en volg
deze om de software te installeren. Ga nu maar een bakje koffie zetten en fiets even
naar de supermarkt voor koekjes . Als het toestel klaar is reboot die zelf naar het
begin scherm. Volgens mij wordt intern de recovery gestart van het toestel en dan moet het goed zijn.
het kan zijn dat alle oplossingen hierboven niet werken maar probeer het even 2-3x succes
[
Voor 55% gewijzigd door
Verwijderd op 26-08-2013 21:46
]