[NextGen] Het Xbox One Discussie-topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 77 ... 82 Laatste
Acties:
  • 227.881 views

Verwijderd

Ik ga er vanuit dat GTA 5 ook op de Xbox One komt (Zie inmiddels verwijderde afbeelding Amazon.de). Ik heb een vroege pre-order staan voor de Xbox One in Nederland. Ik krijg dus gratis 2 AAA games. Ik neem aan dat dit Microsoft studio games zijn. Dus ik hoop Forza & Ryse gratis. De Xbox One verkoop ik meteen door aan m'n broer ofzo :P

Dus hopelijk heb ik op 22 november GTA 5, Fifa 14 (gratis code) en Free to play Killer Instinct (met Jago).

Een dure grap valt op deze manier wel mee :)

zie: http://www.psx-sense.nl/1...-ps4-duikt-op-bij-amazon/

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2013 14:28 ]

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 14:32
Als GTA V al komt voor de next gen denk ik niet dit jaar.

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:15

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Razr schreef op donderdag 12 september 2013 @ 12:01:
Heeft iemand van jullie die bij een Mediamarkt via internet een preorder heeft geplaatst hier al wat over gehoord? Bijv. iets van een e-mailbevestiging dat je je order inderdaad op de 22ste kan afhalen? Ik heb nog niets gehoord en twijfel of ik zelf even een mailtje moet sturen (of ik ben gewoon te ongeduldig :P).

edit: Het gaat dus over een Mediamarkt in Duitsland.
Ik heb gemaild naar Mediamarkt Herzogenrath, Aachen en Neuss (bij dusseldorf) Bij de eerste 2 heb ik teruggekregen dat er geen day one's meer waren. De laatste heb ik niks van ontvangen.

Verwijderd

Linkje3 schreef op donderdag 12 september 2013 @ 14:32:
Als GTA V al komt voor de next gen denk ik niet dit jaar.
Het spel pas volgend jaar uitbrengen heeft toch geen enkele zin meer. Aangezien de fans allemaal al de PS3/Xbox360 versie hebben gespeeld. 8)7

Aangezien de PS4 (vooral) veel pre-orders heeft en de holidays een belangrijke periode is voor sales, kan ik het me niet voorstellen.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2013 14:37 ]

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Chrosser schreef op donderdag 12 september 2013 @ 14:33:
[...]

Ik heb gemaild naar Mediamarkt Herzogenrath, Aachen en Neuss (bij dusseldorf) Bij de eerste 2 heb ik teruggekregen dat er geen day one's meer waren. De laatste heb ik niks van ontvangen.
Ik had midden Augustus mijn order al geplaatst, dus misschien ben ik nog wel op tijd geweest? Overigens heb ik deze geplaatst bij Krefeld, ongeveer gelijke reistijd aan Neuss voor mij.

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:22
Ik denk ook echt niet dat GTA V dit jaar nog voor de next gen consoles komt. Op zijn vroegst tegelijkertijd met de PC release gok ik zo en kijkend naar de geschiedenis kan dit zomaar een jaar na de current gens zijn.

To dare is to do

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:57
Slaapje schreef op donderdag 12 september 2013 @ 14:42:
Ik denk ook echt niet dat GTA V dit jaar nog voor de next gen consoles komt. Op zijn vroegst tegelijkertijd met de PC release gok ik zo en kijkend naar de geschiedenis kan dit zomaar een jaar na de current gens zijn.
Inderdaad 100% niet dit jaar, dan was dat ook al lang aangekondigd. Of ze willen het geheim houden zodat mensen de xbox360/ps3 versie dan al kopen, maar dat verwacht ik niet.

One day delivery bij Amazon.co.uk voor:

watch dogs
forza 5
battlefield 4
cod ghosts
Ryse
Assassinscreed

[ Voor 10% gewijzigd door MrBlueEyes op 12-09-2013 14:47 ]

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

• Sphinkx
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-08 21:16
Hmm. Moest ik weten dat GTA V dit jaar uitkomt op next gen zou ik mijn PS3 versie ook annuleren hoor. Dus ik denk dat MrBlueEyes wel gelijk zal kunnen hebben dat het geheim willen houden...

Nu kunnnen ze mss 2x verdienen achter de game.

Wat ook zou kunnen is dat ze volgend jaar met een opgewaardeerde versie komen van GTA V voor next gen.

• MrBlueEyes
Sphinkx schreef op donderdag 12 september 2013 @ 14:46:
Hmm. Moest ik weten dat GTA V dit jaar uitkomt op next gen zou ik mijn PS3 versie ook annuleren hoor. Dus ik denk dat MrBlueEyes wel gelijk zal kunnen hebben dat het geheim willen houden...

Nu kunnnen ze mss 2x verdienen achter de game.

Wat ook zou kunnen is dat ze volgend jaar met een opgewaardeerde versie komen van GTA V voor next gen.
Die kans is groter. Want grafisch zullen ze wel wat moeten doen om het next gen waardig te maken.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Verwijderd

Misschien zijn ze allang in ontwikkeling. We zullen het zien. Ik koop nog geen enkele game voor Xbox one op Amazon. Ik wacht nog op nieuws en reviews. You never know.. ;)

• MrBlueEyes
Verwijderd schreef op donderdag 12 september 2013 @ 14:50:
Misschien zijn ze allang in ontwikkeling. We zullen het zien. Ik koop nog geen enkele game voor Xbox one op Amazon. Ik wacht nog op nieuws en reviews. You never know.. ;)
You never know what?

Zijn allemaal grote titels, als de xbox one er niet was had ik ze wel voor de xbox 360 besteld van te voren.

Verwijderd

MrBlueEyes schreef op donderdag 12 september 2013 @ 14:52:
[...]

You never know what?

Zijn allemaal grote titels, als de xbox one er niet was had ik ze wel voor de xbox 360 besteld van te voren.
Toch een GTA dit jaar? :)

Op amazon.de staat DAY ONE op die hoesjes. Op Amazon.co.uk staat het er niet. Je krijgt toch extra content van de Day One games? Ryse krijgt een speciale zwaard en multiplayer map(s) (uit m'n hoofd). De normale versie van Ryse krijgt dit echter niet.

• MrBlueEyes
Verwijderd schreef op donderdag 12 september 2013 @ 14:56:
[...]

Toch een GTA dit jaar? :)

Op amazon.de staat DAY ONE op die hoesjes. Op Amazon.co.uk staat het er niet. Je krijgt toch extra content van de Day One games? Ryse krijgt een speciale zwaard en multiplayer map(s) (uit m'n hoofd). De normale versie van Ryse krijgt dit echter niet.
game.co.uk heeft het alleen recht in de UK daarvoor, helaas.

Verwijderd

MrBlueEyes schreef op donderdag 12 september 2013 @ 15:03:
[...]

game.co.uk heeft het alleen recht in de UK daarvoor, helaas.
Ow dat is minder. |:(

• MrBlueEyes
Ja daar duurt het 3-5 dagen bij verzenden naar NL volgens mij. Heb zelf ook geen ervaringen met game.co.uk.

Verwijderd

MrBlueEyes schreef op donderdag 12 september 2013 @ 15:06:
[...]

Ja daar duurt het 3-5 dagen bij verzenden naar NL volgens mij. Heb zelf ook geen ervaringen met game.co.uk.
Mocht ik toch Ryse willen bestellen op Amazon.co.uk
Hoeveel zijn de verzendkosten om de game te ontvangen op 22 november?

• MrBlueEyes
Verwijderd schreef op donderdag 12 september 2013 @ 15:07:
[...]

Mocht ik toch Ryse willen bestellen op Amazon.co.uk
Hoeveel zijn de verzendkosten om de game te ontvangen op 22 november?
20 pond.

Ik bestel er meteen 6 dan is het nog wel te doen, maar anders echt veels te veel.

Verwijderd

MrBlueEyes schreef op donderdag 12 september 2013 @ 15:10:
[...]

20 pond.

Ik bestel er meteen 6 dan is het nog wel te doen, maar anders echt veels te veel.
Ja inderdaad. Heb er maar 1 nodig. Fifa gratis en killer instinct ook. Met de Nederlandse release krijg ik 2 gratis games van Microsoft. Als ik Ryse toch koop dan ga ik het wel via Microsoft points in de marketplace kopen. Dan heb ik het ook meteen op 22 november. :)

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Hopelijk komt er in oktober of november toch wat meer informatie over producten, spellen en prijzen. Kan toch niet zo zijn dat de limited edition van Forza 5 dadelijk vrijwel nergens te koop is?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-09 10:35
Phusebox schreef op donderdag 12 september 2013 @ 15:46:
Hopelijk komt er in oktober of november toch wat meer informatie over producten, spellen en prijzen. Kan toch niet zo zijn dat de limited edition van Forza 5 dadelijk vrijwel nergens te koop is?
Nee, ik wil ook de limited....maar ik wacht gewoon op de Nederlandse xbox....of zou je dan opeens geen limited meer kunnen kopen?

Verwijderd

Will I be able to get pre-order bonuses and special edition versions on digitally downloaded games?
WHITTEN: Yes! You’ll see more details here in the future.

http://www.ign.com/articl...t-anything-about-xbox-one

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:20
Verwijderd schreef op donderdag 12 september 2013 @ 12:01:
Nu moet je dus 3 maanden wachten alvorens je weer kan switchen. Ik weet niet of je een Forza motorsport of Fifa code hebt (xbox one gekocht in DE)
Volgens mij geld dat niet meer voor de One.
Wat ik begrepen heb willen ze het een stuk makkelijker maken om te switchen tussen regios.
Zijn legio mensen met famile, een baan of een tweede huis in het buitenland.

Als de Xbox One straks eindelijk verkrijgbaar is in Nederland, is het gewoon mogelijk om de instellingen van de Xbox One aan te passen. De regio van de Xbox One is namelijk op elk moment aan te passen. Tegen die tijd verander je dus gewoon ‘Engeland’ in ‘Nederland’ en klaar is Kees. Vervolgens zijn de menu’s Nederlands, luistert je Xbox One naar Nederlandse voice-commando’s (het is onbekend of Brabants, Limburgs of Fries ook geaccepteerd worden) en krijg je toegang tot het Nederlandse Marketplace.

Day One patch
Als je een Xbox One koopt, zul je eerst een patch moeten downloaden die het een en ander recht breit. Via die patch worden onder meer de regiolock en alle vormen van DRM en online verplichtingen weggehaald. Deze patch is echter overal ter wereld te downloaden, bevestigt Microsoft. In landen waar de Xbox One officieel lanceert, in landen die bij de oorspronkelijke 21 markten hoorden én in landen daarbuiten. Een internetverbinding is genoeg. En die heb jij, anders kon je dit nu niet lezen. Na het downloaden van die patch is de console regiovrij en kun je elke Xbox One-game van overal ter wereld afspelen, of de console of game nu gekocht is in Amerika, Duitsland of Nederland.

bron

[ Voor 58% gewijzigd door justifire op 12-09-2013 17:46 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Verwijderd

Misschien heb ik het verkeerd hoor. Maar je hebt de regio van je xbox one EN de regio van je xbox live account. Die staan los van elkaar. Dit stukje gaat alleen over de regio van je xbox one.

Ik heb het dus alleen over het switchen van de regio van je xbox live account.

• Phusebox
Verwijderd schreef op donderdag 12 september 2013 @ 18:34:
Misschien heb ik het verkeerd hoor. Maar je hebt de regio van je xbox one EN de regio van je xbox live account. Die staan los van elkaar. Dit stukje gaat alleen over de regio van je xbox one.

Volgens hoef je je account ook helemaal niet naar uk te switchen. Je hoeft alleen maar een andere regio te kiezen voor de One zelf.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:41

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op donderdag 12 september 2013 @ 18:34:

Volgens mij worden die 2 verschillen met de X1 opgeheven, en is inderdaad alleen de regio van je console van toepassing. En je moet in de currency van de geselecteerde markt kunnen betalen (ofwel met CC, of met prepaid kaarten).

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Verwijderd

Ok, bedankt voor de uitleg. Als ik mijn points dan invoer dan maakt het dus Engelse pounds ervan. Mooi :)

• Phusebox
Daarom ga ik hem na de tip van een mede tweaker op Ierland zetten. Engelse taal en euro's.

• justifire
Phusebox schreef op donderdag 12 september 2013 @ 20:48:
Daarom ga ik hem na de tip van een mede tweaker op Ierland zetten. Engelse taal en euro's.
+1 aangezien Ierland bij de eerste releaselanden zit :)

Wat betreft (de Duitse versie van) Fifa14, deze zou ook regio-unlocked moeten zijn dus de code zal ook in UK of USA moeten werken, scheelt weer een keer switchen.

[ Voor 23% gewijzigd door justifire op 12-09-2013 22:43 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• justifire
Dit is een copy-paste van Insidegamer, dus alle credits zijn voor hen.
Maar misschien toch wel handig om dit in de startpost op te nemen aangezien het een hoop onduidelijkheden wegneemt, elke week komen hier wel nagenoeg dezelfde vragen voorbij mbt importeren.

Nu de Xbox One in Nederland en België voor onbepaalde tijd is uitgesteld, stelden velen al een belangrijke vraag: kan ik niet een Xbox One importeren? Inmiddels is via diverse kanalen allerlei informatie opgedoken over de mogelijke restricties rondom het importeren van een console. Kort samengevat: Ja, dat kan. Er zijn echter nog wel wat kleine randvoorwaarden die we al kort in dit nieuwsbericht aanstipten. Het gaat echter toch om een flinke investering en dan is het fijn om niet alleen zekerheid te hebben over de systeemtaal en betalingsopties, maar ook over de beschikbaarheid van systeempatches en de gevolgen van importeren als de console straks wél hier verkrijgbaar is. Daarom nog even alle feiten overzichtelijk op een rij.

Day One patch

Als je een Xbox One koopt, zul je eerst een patch moeten downloaden die het een en ander recht breit. Via die patch worden onder meer de regiolock en alle vormen van DRM en online verplichtingen weggehaald. Deze patch is echter overal ter wereld te downloaden, bevestigt Microsoft. In landen waar de Xbox One officieel lanceert, in landen die bij de oorspronkelijke 21 markten hoorden én in landen daarbuiten. Een internetverbinding is genoeg. En die heb jij, anders kon je dit nu niet lezen. Na het downloaden van die patch is de console regiovrij en kun je elke Xbox One-game van overal ter wereld afspelen, of de console of game nu gekocht is in Amerika, Duitsland of Nederland.

Xbox Live

Wel moet je zolang de Xbox One hier niet verkrijgbaar is, een andere regio kiezen via de OOBE; het initialisatiemenu van de Xbox One. Hier zijn enkel de regio’s te kiezen waar de Xbox One ook echt op dat moment verkrijgbaar is. Die regio kun je echter zelf kiezen. Als je dus een Xbox uit Duitsland haalt, is het alsnog mogelijk om Engeland of de Verenigde Staten als regio te kiezen. Hou er wel rekening mee dat de systeemtaal, de taal van de stemcommando’s via Kinect en de content van Marketplace afhangen van die regio. Bepaalde content kan echter wel regiolocked zijn en dan doet je echte geografische positie er toe. Waarschijnlijk zijn de Amerikaanse applicaties om live sport mee te kijken dus enkel te gebruiken als je je ook echt fysiek in de Verenigde Staten bevindt.

Engeland of Amerika als regio kiezen ligt het meest voor de hand, omdat de systeemtaal dan in het Engels is en je de games te zien krijgt die beschikbaar zijn op de Engelse Marketplace. Prijzen zijn dan in ponden of dollars. Kies je Duitsland als regio, dan mag je boos naar je Xbox schreeuwen (Xbox Ein! Einschalten!) en zijn sommige Xbox Live Arcade-games misschien gecensureerd. Prijzen zijn dan wel in euro’s.

Xbox Live werkt echter wel gewoon. Volgens Microsoft is het mogelijk om ‘in te loggen met een account uit een regio waar je een account kunt maken’. Nederland en België horen daar gewoon bij, dus het is gewoon mogelijk om met je huidige Xbox Live-account in te loggen of een nieuw account te maken, zonder dat je ineens het adres van een Engelse pizzabakker of Duitse autofabriek moet opzoeken.

Bij het aanschaffen van producten via Xbox Live Marketplace, zijn wel wat kleine obstakels. Betalen met een creditcard is eigenlijk geen optie. De creditcard moet namelijk een geldig factuuradres hebben in het land van de regio die je op je Xbox One hebt ingesteld. En aangezien we de kans klein achten dat je een Engelse of Duitse creditcard hebt, valt die optie voor bijna iedereen af. Betalen met prepaid kaarten is wel mogelijk, maar ook daar zien we wat problemen. Je hebt dan namelijk prepaidkaarten nodig met de valuta van de regio die je in je Xbox hebt ingesteld. Heb je dus Engeland als regio gekozen vanwege de systeemtaal, dan heb je ook prepaidkaarten met ponden nodig. Duitsland of Frankrijk zijn dan weer handigere regio’s, omdat dan een prepaidkaart met euro’s volstaat. Deze kaart hoeft dus niet per sé uit Duitsland of Frankrijk te komen, iedere kaart met euro’s volstaat. Eurokaarten moeten binnenkort ook hier bij de lokale gameboer beschikbaar zijn, omdat ook de Xbox 360 overgaat van Microsoft Points naar ‘echt’ geld. Maar ja, dan zit je dus wel met Duits of Frans als systeemtaal. Het is misschien gewoon het verstandigst om Marketplace-aankopen even uit te stellen en gewoon retailgames te spelen tot de Xbox One ook hier officieel beschikbaar is.

Na de launch in Nederland

Als de Xbox One straks eindelijk verkrijgbaar is in Nederland, is het gewoon mogelijk om de instellingen van de Xbox One aan te passen. De regio van de Xbox One is namelijk op elk moment aan te passen. Tegen die tijd verander je dus gewoon ‘Engeland’ in ‘Nederland’ en klaar is Kees. Vervolgens zijn de menu’s Nederlands, luistert je Xbox One naar Nederlandse voice-commando’s (het is onbekend of Brabants, Limburgs of Fries ook geaccepteerd worden) en krijg je toegang tot het Nederlandse Marketplace.

Aangezien je Xbox Live account helemaal los staat van de regio van de Xbox One, blijft deze na die grote wisseltruc onveranderd. Je statistieken in Battlefield of Call of Duty en reeds behaalde Achievements worden niet ineens gereset. Aankopen die je mogelijk toch hebt gedaan via Marketplace blijven behouden, maar wederom knelt hier toch het schoentje een beetje. Games die je al gedownload hebt, blijven gewoon op je harde schijf staan en blijven speelbaar. Opnieuw downloaden kán echter problemen opleveren, omdat er verschillen tussen de Marketplaces zitten. Een game hoeft niet wereldwijd beschikbaar te zijn, of is mogelijk aangepast voor bijvoorbeeld de Duitse markt. In dat geval zou je echt terug moeten keren naar de specifieke Marketplace waar je de game gekocht hebt (door de regio van je Xbox One weer te veranderen) om die game opnieuw te downloaden. We herhalen ons advies weer: wacht gewoon even met Marketplace-aankopen en dan is er niets aan het handje.

Wie namelijk écht niet kan wachten, kan de Xbox One gewoon importeren. Fiets gerust een keer de grens over en koop je Xbox One in Duitsland, of bestel ‘m bij een wereldwijd web-warenhuis en koop er gerust de retailgames bij die je tof vindt en wie weet speel je straks alsnog tijdens je kerstvakantie Forza 5 op de Xbox One.

bron

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
Thanks, ik denk dat we dit wel kunnen gebruiken. Er zat al een grote makeover van de TS aan te komen, maar die heeft even wat vertraging. Ik hoop volgende week een update te kunnen toevoegen. Of mogelijk ergens dit weekend.
Ander nieuwtje dan. De game van Black Tusk Studio's gaat getoond worden op de Tokyo Game Show:
Black Tusk Studios is working with Microsoft Research on mystery Xbox One game

Sooner or later, Microsoft Studios boss Phil Spencer will drunkenly Tweet something like "Hey @AvalancheSweden great work on #Crackdown3 you guys" followed by "DISREGARD LAST TWEET, PROBLEM WITH PHONE KEYBOARD #oops" and I, ladies and gentlemen, will be there, embedding that noise like there's no tomorrow. Until then, we have stuff like the below. Seems Black Tusk's urban action game for Xbox One is shaping up nicely.

Spencer's also confirmed that there will be "new content" and "new builds" at the Tokyo Game Show, which begins 19th September. Here's the list of already-revealed games you'll find at Microsoft's booth - there will also be "announcements", hopefully of the exclusive and locality-tailored variety. Xbox One could do with another Japanese exclusive. I wonder what Platinum's up to nowadays?

@Steverulez Collaboration between Black Tusk and MS Research is leading to very interesting gameplay mechanics. Gameplay is looking great.
— Phil Spencer (@XboxP3) September 10, 2013

@HatsuneMikuV01 Meeting with a number of Japanese developers while I'm in Tokyo. Plus have D3, Crimson Dragon and some others.
— Phil Spencer (@XboxP3) September 11, 2013
(Yes, he means D4.)

@matteo131991 @majornelson @aarongreenberg No press conference. Playables on the floor and we'll be at booth doing press. New content.

@Nicodemus9 @Josephs512 Honestly it will be a mix. Some studios bringing new builds, some using Gamescom builds as they final their games.

There's also this on the prospect of first-party reboots, from a few days ago. This is the second time Spencer's mentioned Rare's 1991 brawler BattleToads in public, to my knowledge - he mentioned the game in our chat about Xbox One exclusives, too. "People ask me about Rare and I always go back to, like, Battletoads, but there aren't many people from those games that are still around."

@DonJuanG13 Great topic, what Rare could do next? KI reaction has been nice which should make us think. I'm still partial to #BattleToads.
— Phil Spencer (@XboxP3) September 8, 2013
Ben benieuwd. De trailer zag er in ieder geval prima uit.

[ Voor 85% gewijzigd door Martinspire op 13-09-2013 00:56 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
op PU.nl stond zoon artikel over importeren er al lang... Volgens mij is het ook stuk handiger om je Xbox op locale: Ierland te zetten. Engels/Iers EN Euros.

Edit: Waar ik nog wel benieuwd naar ben is: Als je nu nog de laatste prepaid MS points kaarten verzameld kan je die dan bewaren en nog activeren op de Xbox One of alleen 360, ? Weet in iedergeval wel dat ze na activeren nog maar jaar geldig zijn.

[ Voor 44% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 13-09-2013 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 02:49

danplo

The Force is strong with me

Mooi stukje tekst voor de start post, alleen mis ik ook het Ierland verhaal met de Euro's die ze daar gebruiken en dat je dan ook de Engelse taal krijgt. Daarnaast is er misschien een mogelijkheid dat je de credits van je Live account opwaardeert via je Xbox360, dit is makkelijker en als het goed is neem je die credits mee naar je Xbox One. Dat is een manier dat ik ga proberen.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 14:32
Was laatst wel dat Ierland in het begin geen voice support heeft.
Ik zet hem daarom op UK omdat ik tot de NL release toch geen online aankopen ga doen.
En ik wil de voice control wel al graag uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil de voice control ook gewoon hebben. Kies niet voor niks voor de Xbox One ipv de PS4. Ik wil de hele ervaring vanaf day one. :)

Ik ga points kopen om alleen Ryse en Killer Instinct fighters te kopen. Ze worden dan omgezet in Pounds. Die PrePaid kaarten zijn nu goedkoper en Microsoft zal de points naar boven afronden. Nog meer waard dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Linkje3 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 09:33:
Was laatst wel dat Ierland in het begin geen voice support heeft.
Ik zet hem daarom op UK omdat ik tot de NL release toch geen online aankopen ga doen.
En ik wil de voice control wel al graag uitproberen.
Niet helemaal waar, als je Ierland kiest heb je wel voice control, aangezien Engels een ondersteunde taal is, maar je krijgt niet de volledige features.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt niet. Microsoft heeft bekendgemaakt dat de Xbox One enkel in de VS, Canada, het VK, Frankrijk en Duitsland met de stem bediend kan worden. Spelers in de overige acht landen waar de console in november verschijnt, kunnen nog geen voice commands gebruiken.

Noord-Ierland valt onder VK. Ierland dus niet, vandaar de euro.

http://tweakers.net/nieuws/90994/microsoft-stembediening-xbox-one-werkt-aanvankelijk-in-vijf-landen.html

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2013 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 11:59:
Klopt niet. Microsoft heeft bekendgemaakt dat de Xbox One enkel in de VS, Canada, het VK, Frankrijk en Duitsland met de stem bediend kan worden. Spelers in de overige acht landen waar de console in november verschijnt, kunnen nog geen voice commands gebruiken.

Noord-Ierland valt onder VK. Ierland dus niet, vandaar de euro.

http://tweakers.net/nieuws/90994/microsoft-stembediening-xbox-one-werkt-aanvankelijk-in-vijf-landen.html
Dan heb je niet goed opgelet wat ik zei, namelijk dat je wel voice control hebt maar niet alle featues, zoals "Xbox On".
“Our vision is to bring conversational voice control and voice search to every country where we sell Xbox,” a Microsoft spokesperson told GamesBeat over e-mail. “At Xbox One launch, we will offer voice control in 10 of our 13 launch markets, with eight total languages: English (U.S.), English (U.K.), French, Spanish (Mexico), Spanish (Spain), Italian, German, and Portuguese.”
Even in the 10 countries that support Kinect’s voice features, some features won’t work in all markets.
“There will be some voice experience variations in different markets at launch; the ‘Xbox On’ voice command will only be available in five markets — United States, United Kingdom, Canada, France, and Germany — and will come to others in the near future.”
Penello op NeoGAF:
In November
- We will launch in 13 geos
- 10 of those geos will support some voice features
- We support 8 languages

The 8 Languages at Launch are:
1) English – US
2) English – GB (WW)
3) French
4) Spanish – MX
5) Spanish – ES
6) Italian
7) German
8 ) Portuguese

NOW – the nuance to this is that some voice *features* won’t be available in all countries right away. “Xbox On”, for instance, is only available in 5 (hence the confusion on Xbox.com in the small print).
Persoonlijk kan het me overigens weinig boeien, ik ga echt niet zitten praten tegen mijn spelcomputer, en bovendien gaat die stroomvreter Kinect echt niet continue aan blijven staan. Kan heus wel op een knopje drukken als ik wil gamen.

[ Voor 4% gewijzigd door Phusebox op 13-09-2013 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, duidelijk. Mijn excuses! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:56

TheVMaster

Moderator WOS
Phusebox schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 13:33:
[...]

Persoonlijk kan het me overigens weinig boeien, ik ga echt niet zitten praten tegen mijn spelcomputer, en bovendien gaat die stroomvreter Kinect echt niet continue aan blijven staan. Kan heus wel op een knopje drukken als ik wil gamen.
Gaaf....jij hebt de verbruiks specs van de Xbox One (en Kinect)? Kan me niet voorstellen dat de One (en Kinect) in 'standby' meer stroom verbruiken dan bv. je HD decoder van je tv aanbieder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sphinkx
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-08 21:16
Dus toch op UK zetten ipv Ierland. Maar als ik nu in de toekomst Engels wil blijven praten moet ik dit dan in op UK laten staan?

Meeste van mijn apparatuur staat in het Engels en wil dit dus ook voor mijn XBOX dus doen. Maar als in Q1 de release is in Belgie zou ik eventueel van regio willen veranderen zodat ik het Belgische aanbod heb en ik kan linken naar mijn belgische CC. Maar taal zou ik dus graag in het Engels houden... Iemand een idee of dit mogelijk zal zijn? Of staat dit los van elkaar ivm Xbox live account en xbox apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
TheVMaster schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:38:
[...]

Gaaf....jij hebt de verbruiks specs van de Xbox One (en Kinect)? Kan me niet voorstellen dat de One (en Kinect) in 'standby' meer stroom verbruiken dan bv. je HD decoder van je tv aanbieder.
Nee heb ik niet, maar de Kinect in "standby" bij gebruik van voice commando's zal zeker meer stroom verbruiken dan een Kinect die uit staat. Aangezien er toch iets op de achtergrond telkens al het geluid moet monitoren op zoek naar die ene "Xbox On".

En ik denk dat de Kinect zeker meer gaat verbruiken dan een decoder die op standby staat.

PS.
Q: Are there any details Microsoft is willing to provide regarding the power consumption? What about the low-powered state?

A: When it’s ready to respond to “Xbox On” it uses about 14 watts, which is about five US cents (or about four Euro cents) per day. In its lowest power state, Xbox One uses only a ½-watt, which is less than about a half a U.S. cent or one-third of a Euro cent per day.

[ Voor 24% gewijzigd door Phusebox op 13-09-2013 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat hem denk ik gewoon staan op UK regio aangezien je meestal toch meer aanbiedingen heb met die prepaid kaartjes/games dan in ons kikkerlandje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Phusebox schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 16:06:
[...]

Nee heb ik niet, maar de Kinect in "standby" bij gebruik van voice commando's zal zeker meer stroom verbruiken dan een Kinect die uit staat. Aangezien er toch iets op de achtergrond telkens al het geluid moet monitoren op zoek naar die ene "Xbox On".

En ik denk dat de Kinect zeker meer gaat verbruiken dan een decoder die op standby staat.

PS.
[...]
Dus 14-15€ per jaar? Oh nee toch, brengt dat even heel mijn financiën in de war...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
X-Fighter schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 16:32:
[...]

Dus 14-15€ per jaar? Oh nee toch, brengt dat even heel mijn financiën in de war...
Heb ik dat gezegd dan? Iedereen reageert hier meteen zo "op hun teentjes" getrapt. Ik zei, begrijpend lezen was vroeger een vak, dat het mij niet kan boeien of de voice control wel of niet werkt vanaf dag 1, want ik ga het toch uitzetten.

Tweede factor is meer milieu dan geld, maar goed de wereld gaat toch al naar de klote, en ja het is maar een nanodruppel op een gloeiende plaat, maar als iedereen zo denkt kunnen we beter meteen de nukes over en weer gaan gooien.

Maar genoeg offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Phusebox schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 16:46:
[...]

Heb ik dat gezegd dan? Iedereen reageert hier meteen zo "op hun teentjes" getrapt. Ik zei, begrijpend lezen was vroeger een vak, dat het mij niet kan boeien of de voice control wel of niet werkt vanaf dag 1, want ik ga het toch uitzetten.

Tweede factor is meer milieu dan geld, maar goed de wereld gaat toch al naar de klote, en ja het is maar een nanodruppel op een gloeiende plaat, maar als iedereen zo denkt kunnen we beter meteen de nukes over en weer gaan gooien.

Maar genoeg offtopic.
Je weet toch dat je hier geen eigen mening mag hebben |:(

Hier een nieuwe gameplay-video van BF4 om het wachten wat te verzachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Ninja-edit.

[ Voor 89% gewijzigd door McBoom op 13-09-2013 17:23 ]

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Phusebox schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 16:46:
[...]

Maar genoeg offtopic.
Ah ik had er een emoticon achter moeten zetten, mijn excuses. Ik was niet op mijn tenen getrapt, want ik geef niet zo veel om die dingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:56

TheVMaster

Moderator WOS
Phusebox schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 16:06:
[...]

PS.
[...]
Ik denk dat dat mee gaat vallen, aangezien er volgens mij nogal strenge eisen worden gesteld aan het 'standby' staan van apparaten.

Xbox One in standby mode : 0,5 W
Xbox One met 'Kinect in luister mode' : 14 W

Als je dat dus uit zet (dat kan dus) dan bespaar je ongeveer 14 euro per jaar aan energie!

Bron : Examiner.com

Ik snap overigens best dat je het uit wilt zetten hoor, maar ik ben wel fan van nieuwe snufjes...en daarbij doe je over 10 jaar toch niet anders meer dan alles via voice en gestures bedienen O-) hoop ik

[ Voor 10% gewijzigd door TheVMaster op 13-09-2013 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:45
http://www.oxm.co.uk/6229...e-in-another-racing-game/

Lang geleden dat ik een racespel heb gekocht, maar denk dat Forza 5 toch weer in aanmerking komt :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
justifire schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 17:08:
[...]
Hier een nieuwe gameplay-video van BF4 om het wachten wat te verzachten ;)
[video]
Ik heb BF4 op Gamescom gespeeld, en ik kan zeggen dat ik er niet warm of koud van werd. Voor Ghosts heb ik niet eens de moeite genomen.

Ja het is leuk dat gebouwen kapot kunnen enzo, maar het wordt gewoon tijd voor echt eens wat anders. Op de Xbox 360 heb ik alle Call of Duty's vanaf deel 2, de eerste die op deze console verscheen, maar dit jaar ga ik hem toch echt overslaan. Voor Battlefield 4 geldt hetzelfde, ik wacht liever op Titanfall.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Phusebox schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 19:57:
[...]

Ik heb BF4 op Gamescom gespeeld, en ik kan zeggen dat ik er niet warm of koud van werd. Voor Ghosts heb ik niet eens de moeite genomen.

Ja het is leuk dat gebouwen kapot kunnen enzo, maar het wordt gewoon tijd voor echt eens wat anders. Op de Xbox 360 heb ik alle Call of Duty's vanaf deel 2, de eerste die op deze console verscheen, maar dit jaar ga ik hem toch echt overslaan. Voor Battlefield 4 geldt hetzelfde, ik wacht liever op Titanfall.
Ik wacht ook op Titanfall maar van BF4 op de X1 met 64 man multipayer is echt wat anders dan we op de 360 gewend zijn/waren want het heeft dan pc dimensies. Toegegeven, het ziet er niet ontzettend veel beter uit dan BF3 maar de verschillen zijn wel degelijk goed zichtbaar. En omdat alles kapot kan wordt de beleving ook heel anders lijkt me (of beter gezegd; overleving :P )

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
mowa schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 20:12:
[...]

Ik wacht ook op Titanfall maar van BF4 op de X1 met 64 man multipayer is echt wat anders dan we op de 360 gewend zijn/waren want het heeft dan pc dimensies. Toegegeven, het ziet er niet ontzettend veel beter uit dan BF3 maar de verschillen zijn wel degelijk goed zichtbaar. En omdat alles kapot kan wordt de beleving ook heel anders lijkt me (of beter gezegd; overleving :P )
Het is persoonlijk hoor, maar het speelde gewoon niet lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Phusebox schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 20:17:
[...]

Het is persoonlijk hoor, maar het speelde gewoon niet lekker.
Uiteraard, daar kan ik ook niets van zeggen, ook (nog) niet over het feit of het wel of niet lekker speelt.
Wat vond je er niet lekker spelen? De controls/gameplay lijkt me in vergelijking met BF3 niet heel veel anders. Had je het idee dat de graphics een enorme boost hebben gekregen in vergelijk met wat we op de 360 kennen?

Eerlijk gezegd maakt een zekere opwinding van mij meester bij het zien van bijvooorbeeld die Titanfall, BF4, Forza filmpjes. Op Twitch is er zeer vaak BF4 footage.
En toch weet ik niet of ik het allemaal blijf spelen. Ik heb van alles in huis, ik kijk erg uit naar GTA5 maar uiteindelijk speel ik het allemaal een maand of wat en keer weer terug naar Gears of War. Benieuwd of en wanneer we wat van die huidige serie in de cloud (backwards compatible) tegenkomen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
mowa schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 20:30:
[...]

Uiteraard, daar kan ik ook niets van zeggen, ook (nog) niet over het feit of het wel of niet lekker speelt.
Wat vond je er niet lekker spelen? De controls/gameplay lijkt me in vergelijking met BF3 niet heel veel anders. Had je het idee dat de graphics een enorme boost hebben gekregen in vergelijk met wat we op de 360 kennen?

Eerlijk gezegd maakt een zekere opwinding van mij meester bij het zien van bijvooorbeeld die Titanfall, BF4, Forza filmpjes. Op Twitch is er zeer vaak BF4 footage.
En toch weet ik niet of ik het allemaal blijf spelen. Ik heb van alles in huis, ik kijk erg uit naar GTA5 maar uiteindelijk speel ik het allemaal een maand of wat en keer weer terug naar Gears of War. Benieuwd of en wanneer we wat van die huidige serie in de cloud (backwards compatible) tegenkomen.
Gears of War op de one must be heaven ! :9~
Is er ergens al iets bekend gemaakt hierover ?

Zie overigens dat amazon.de de DEDSEC versie van Watchdogs aanbied.

[ Voor 15% gewijzigd door justifire op 14-09-2013 01:04 ]

Verwijderd

Ik heb op onderstaande website een Xbox live code van 12 maanden en 2x 4200 Microsoft points gekocht. Voor maar 100 euro totaal. Je kan gewoon met iDeal betalen. Codes heb ik binnen enkele minuten ontvangen per email. Nu kan ik Ryse en vechtersbazen voor Killer Instinct gewoon in de Xbox One store aanschaffen. Day one :)

Ik ben al gereed voor 22 november :)

http://www.offgamers.com/

• X-Fighter
Verwijderd schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 16:07:
Ik heb op onderstaande website een Xbox live code van 12 maanden en 2x 4200 Microsoft points gekocht. Voor maar 100 euro totaal. Je kan gewoon met iDeal betalen. Codes heb ik binnen enkele minuten ontvangen per email. Nu kan ik Ryse en vechtersbazen voor Killer Instinct gewoon in de Xbox One store aanschaffen. Day one :)

Kaspersky melde me meteen dat er aan phising gedaan wordt

Verwijderd

X-Fighter schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 16:46:
[...]

Kaspersky melde me meteen dat er aan phising gedaan wordt
Bedankt voor het melden. Ik zie ook meldingen op het internet staan dat het goed gaat en dat men tevreden is. :?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2013 16:55 ]

• X-Fighter
Ja kan wel safe site zijn hoor, mss dat ze fout zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Microsoft had laatst bekend gemaakt dat de pre-order cijfers voor Xbox One al het dubbele waren van die van de Xbox 360. Weet iemand wat die cijfers van de Xbox 360 waren? Spreken we dan over miljoenen of eerder honderduizenden. En dat dubbele aantal is dat enkel pre-order cijfers van USA voor de 360, en dan heel de wereld voor Xbox One misschien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Honderdduizenden. De PS4 heeft er nu iets van een miljoen wereldwijd, de Xbox One is onbekend, maar had een paar weken terug 350.000 in Amerika. Laten het er 500-600 duizend zijn wereldwijd, dan ben je er wel. Vlak voor release komt er dan weer een stijging, maar miljoenen worden het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32
Ik doe al jaren zaken met Offgamers, nooit problemen gehad. Ze werken zelfs samen met aantal grote publishers van MMO's.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 16:07:

Je weet dat je al voor rond de 80 euro 2x 4200 MSP points kan kopen?

(http://www.budgetgaming.n...+points+4200_Xbox360.html) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Eigenlijk bespaar je toch amper geld dan? Amazon is het ook 45€ voor 4200 punten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
Rockvee2 schreef op zondag 15 september 2013 @ 12:43:
[...]

Je weet dat je al voor rond de 80 euro 2x 4200 MSP points kan kopen?

(http://www.budgetgaming.n...+points+4200_Xbox360.html) :)
Aan zijn post te zien heeft hij daarnaast ook nog een Xbox Live Gold abonnement van 12 maanden erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
X-Fighter schreef op zondag 15 september 2013 @ 13:12:
Eigenlijk bespaar je toch amper geld dan? Amazon is het ook 45€ voor 4200 punten
Op die website die ik postte kan je voor 80 euro 8400 MSP kopen

4200 msp is 50,84 € x2 = 101,68 als je ze redeemed op je account,

je hebt dus 21,68 verdiend met de wisselkoers van Microsoft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:13
Ergens had ik gelezen dat na het redeemen van de xbox live code, het maar voor 1 jaar geldig is en daarna vervalt het. Dus xbox live code geredeemd op 15-09-2013 is maar geldig tot 15-09-2014. Ik kan niet verifieren of het echt klopt maar het is wel iets om over na te denken (= onderzoeken) als je grote bedragen gaat inslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
FireBladeX schreef op zondag 15 september 2013 @ 14:38:
Ergens had ik gelezen dat na het redeemen van de xbox live code, het maar voor 1 jaar geldig is en daarna vervalt het. Dus xbox live code geredeemd op 15-09-2013 is maar geldig tot 15-09-2014. Ik kan niet verifieren of het echt klopt maar het is wel iets om over na te denken (= onderzoeken) als je grote bedragen gaat inslaan.
Klopt.
Dus code van de punten bewaren en pas invoeren wanneer je credits nodig hebt, prepay-ms-points kan je verzilveren tot juni 2015

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Rockvee2 schreef op zondag 15 september 2013 @ 13:42:
[...]

Op die website die ik postte kan je voor 80 euro 8400 MSP kopen

4200 msp is 50,84 € x2 = 101,68 als je ze redeemed op je account,

je hebt dus 21,68 verdiend met de wisselkoers van Microsoft
Gaat wel erg off-topic maar op de site die hij poste betaal je voor 8400 MSP € 68,38
Lijkt me een betere deal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
Is er nog verschil tussen een Gold abonnement voor de Xbox 360 en de Xbox One?

Met andere woorden: Alsik vandaag zo'n kaart zou bestellen, kan ik deze dan op 22 november zonder problemen verzilveren? Ik heb (nog) geen Gold membership namelijk.

[ Voor 9% gewijzigd door RDMA op 15-09-2013 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
RDMA schreef op zondag 15 september 2013 @ 17:42:
Is er nog verschil tussen een Gold abonnement voor de Xbox 360 en de Xbox One?

Met andere woorden: Alsik vandaag zo'n kaart zou bestellen, kan ik deze dan op 22 november zonder problemen verzilveren? Ik heb (nog) geen Gold membership namelijk.
Zou geen verschil in moeten zitten, aangezien je:
- je eigen account behoud
- je teglijkertijd ingelogd kan zijn op de xbox360 en xbox one met hetzelfde account
- je gold nu al met meerdere jaren kan verlengen
- de retailers van hun oude gold kaarten af moeten vooraleer ze nieuwe kaarten bestellen

On-topic:
Uurtje Project Spark, ziet er veelbelovend uit !

[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 15-09-2013 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha inderdaad. 2x 4200 voor circa 70 euro (twv 100 euro) en een xbox live van 12 maanden voor circa 30 euro (twv 60 euro). Kortom, een koopje! :)

En vergeet niet! Microsoft geeft wat extra's als je je points nog inleverd. Ze gaan sowieso naar boven afronden als ze er valuta van gaan maken.

Ik koop op 22 november meteen Ryse ervan en Killer instinct (combo pack). Gebruik de codes dus pas op de 22ste :)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2013 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-09 17:10
Verwijderd schreef op zondag 15 september 2013 @ 18:39:
Haha inderdaad. 2x 4200 voor circa 70 euro (twv 100 euro) en een xbox live van 12 maanden voor circa 30 euro (twv 60 euro). Kortom, een koopje! :)

En vergeet niet! Microsoft geeft wat extra's als je je points nog inleverd. Ze gaan sowieso naar boven afronden als ze er valuta van gaan maken.

Ik koop op 22 november meteen Ryse ervan en Killer instinct (combo pack). Gebruik de codes dus pas op de 22ste :)
Nu al kopen en pas 22 november activeren en dan er pas achter komen dat de codes niet werken is het wat mij tegenhoud op dit moment. En nu al gold activeren en niet kunnen gebruiken vind ik ook weer zonde....
De Microsoft points zou al wel kunnen aangezien je die gewoon aan je Live account koppelt.

Xbox Live Knalle Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Marvie schreef op zondag 15 september 2013 @ 20:00:
[...]

Nu al kopen en pas 22 november activeren en dan er pas achter komen dat de codes niet werken is het wat mij tegenhouden op dit moment. En nu al gold activeren en niet kunnen gebruiken vind ik ook weer zonde....
De Microsoft points zou al wel kunnen aangezien je die gewoon aan je Live account koppelt.
Het is gewoon jezelfde Xbox live account, er is geen reden waarom het plots niet meer zou werken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-09 17:10
boe2 schreef op zondag 15 september 2013 @ 20:43:
[...]

Het is gewoon jezelfde Xbox live account, er is geen reden waarom het plots niet meer zou werken.
Ik bedoel niet dat de code voor Live Gold plots niet meer werken, maar dat ze vanaf de site aangeschaft niet werken als je ze pas op 22 november wilt activeren. Ik wacht daarom toch maar tot dat de One binnen is en kijk dan waar 12 maanden gold het goedkoopste is

Xbox Live Knalle Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach. Beetje risico hoort erbij. Heb vaak iTunes card op sites gekocht. Nooit problemen ervaren. Ik zie het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Marvie schreef op zondag 15 september 2013 @ 20:50:
[...]

Ik bedoel niet dat de code voor Live Gold plots niet meer werken, maar dat ze vanaf de site aangeschaft niet werken als je ze pas op 22 november wilt activeren. Ik wacht daarom toch maar tot dat de One binnen is en kijk dan waar 12 maanden gold het goedkoopste is
Wilde je ook tegenspreken maar dit snap ik wel, als de code al gebruikt is of foutief gescanned word het lastig om over twee maanden verhaal te halen bij de shop.
Al zou het eigenlijk geen probleem moeten zijn denk ik toch dat je hier een punt hebt.
Ikzelf kijk het ook even aan, heb nog 50 euro tegoed op mijn account en kans is aanwezig dat dat tegoed vervalt zodra je je regio veranderd.
Ga halverwege november wel wat punten scoren, BF4 en Killer Instinct schaf ik day one aan op marketplace.

Vind het alleen zo ijzig stil rondom de Madcatz fightstick ?!
Fightgame op een joypad word hem niet voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defnosh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 14:12
EDIT: laat maar, moest beter zoeken:)

[ Voor 119% gewijzigd door Defnosh op 16-09-2013 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Artikel op eurogamer :

http://www.eurogamer.net/...foundry-ryse-runs-at-900p

Ryse draait niet native op 1080p maar op 1600 x 900. Ze schijnen het niet voor elkaar te krijgen om de 30fps vast te houden op 1080p. Verschil zul je niet zien, zeker niet met AA etc aan en crytek kennende zorgen ze echt wel dat het er strak uitziet zoals we al gezien hebben op trailers, maar toch?.
Aaron Greenberg, chief of staff for the Devices and Studios Group, tweeted that the game will actually be running at "900p". Greenberg confirmed 1080p rendering for showpiece title Forza Motorsport 5, but it's already known that Killer Instinct - somewhat surprisingly - has targeted an internal 720p rendering resolution.

While some might be disappointed that some of the firm's first party exclusives aren't running at full HD, the situation is somewhat reminiscent of the Xbox 360 launch, where key titles like Project Gotham Racing 3 and Perfect Dark Zero failed to hit the native 720p target that Microsoft mandated in its own technical requirements.

In the case of Xbox One, the system's graphical performance level has been something of a moving target since near-final silicon shipped to developers - clock-speeds on the CPU and GPU have increased, while the software-side driver has seen considerable revision. Bearing in mind that games take upwards of two years to develop, decisions on rendering resolutions must surely have been taken prior to the console's hardware spec being set in stone.

Developer sources have also suggested that the 32MB of ESRAM - the fast scratchpad memory for high-speed graphics processing - may favour lower resolution render targets. This is a topic we hope to return to soon with some hard data from on-the-record sources.

So what does the reduction to resolution actually mean for image quality? It's a topic we recently covered in our article on how Xbox One games can compete with PS4, using Crysis 3 - one of the most visually rich of PC titles - as our test-bed. Coincidentally, this game hails from the same developer as Ryse and is based on the same underlying CryEngine technology. For the purposes of this test, we've assumed that "900p" sees the same level of scaling on the x-axis too, giving us a 1600x900 framebuffer.

While we'd clearly prefer 1080p as a target resolution, it's safe to say that the reduction in quality isn't quite as impactful as you might expect in these shots - surprising bearing in mind that we're looking at a one-third drop in overall resolution. In motion, larger, upscaled pixels may be more noticeable but persistent on-screen elements - like the HUD - are likely to be rendered at native 1080p.

The takeaway from our testing with the detail-rich Crysis 3 was that the situation isn't as much of an issue as it is on current-gen console, where sub-720p imagery can look really grim, particularly in concert with post-process anti-aliasing. Clearly though, final judgement on multi-platform next-gen titles that employ different resolutions will be reserved for our hands-on comparisons with final retail code.

Upscaling has come a long way since the current-gen consoles launched in 2005/2006, and we can imagine that developers of both Xbox One and to a lesser extent PS4 titles will employ sub-native framebuffers to hit their performance targets, especially in first-gen games. Given the choice between a consistent gameplay experience at 900p or 1080p with a frame-rate hit, we'd take the smoother performance every time.
overigens eens met de laatste alinea, ik heb liever 720p en constant 30fps+ dan 1080p en choppy framerates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Toch zorgelijk, had ms destijds niet belooft dat alle games op 1080p en 60 fps zouden lopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
justifire schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 13:18:
Toch zorgelijk, had ms destijds niet belooft dat alle games op 1080p en 60 fps zouden lopen ?
Output misschien :P Afaik werd er op een current-gen al gezegd dat 1080p de standaard zou zijn, hoeveel zijn er nu echt native (en geen arcade zut) op 1080p uitgekomen?

Het wordt pas interessant als cross-games een verschil gaan krijgen, maar dan nog kan je meerdere kanten op. Als de 1 voor 1080p gaat zonder AA en de ander voor 720p mét AA, zal die laatste er imho toch stukje beter uitzien.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet alles zal op 1080p en 60fps lopen, voor de PS4 ook niet, maakt niet uit wat voor hardware erin zit. Echter een aantal dagen geleden wed er nog keihard beweerd dat ryse net als forza op 1080p zou draaien.

Van dead rising 3 was al bekend dat de resolutie dynamisch zou zijn, om de game ervaring zo soepel mogelijk te houden. Met launch games (net als de 360) draaien er erg veel niet op de target resolutie (360 was 720p de target) en zal het met de tijd wel beter worden.

Zoals hierboven als de native resolutie niet 1080p is en er met upscaling gewerkt wordt zullen ze truken uithalen zoals AA/AF om het er gewoon goed uit te laten zien, dit werkt op de 360 ook al zo.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2013 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Kan de bewering ook niet meer terugvinden, volgens mij had Major Nelson dit gepost op zijn blog (en ondertussen misschien al weer verwijderd)
Valt me toch tegen voor 2013, 1080p is nou toch ook niet zo'n bizarre resolutie ?!
Ben benieuwd hoe de One er over pak hem beet 8 jaar voor staat, grote kans dat een smartphone dan meer power heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
justifire schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 13:33:
Kan de bewering ook niet meer terugvinden, volgens mij had Major Nelson dit gepost op zijn blog (en ondertussen misschien al weer verwijderd)
Valt me toch tegen voor 2013, 1080p is nou toch ook niet zo'n bizarre resolutie ?!
Ben benieuwd hoe de One er over pak hem beet 8 jaar voor staat, grote kans dat een smartphone dan meer power heeft.
Smartphones zijn ook geen vergelijking, ze komen nu in de buurt van PS2, ze moeten current-gen nog halen.

1080p is zelfs voor current PC's voor bepaalde games nog een flinke uitdaging, met hardware ver boven het budget van een console.

Vond deze opmerking wel grappig van Albert Penello.
"I get a ton of hate for saying this—but it’s been the same EVERY generation," he continued. "Sony claims more power, they did it with Cell, they did it with Emotion Engine, and they are doing it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
SinergyX schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 13:39:
[...]

Smartphones zijn ook geen vergelijking, ze komen nu in de buurt van PS2, ze moeten current-gen nog halen.

1080p is zelfs voor current PC's voor bepaalde games nog een flinke uitdaging, met hardware ver boven het budget van een console.

"I get a ton of hate for saying this—but it’s been the same EVERY generation," he continued. "Sony claims more power, they did it with Cell, they did it with Emotion Engine, and they are doing it again.
1920x1080 is toch wel de minimale standaard in de pc wereld heden ten dage hoor, denk dat je dat kwa hardware wel aan kan sturen voor <500 euro.
Heb hier al bijna 8 jaar een monitor hangen met 2560x1600 resolutie, 4k dus, dat is twee maal zo veel pixels als 1080p en dat in het jaar 2006.
Vandaar mijn teleurstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
justifire schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 14:12:
[...]

1920x1080 is toch wel de minimale standaard in de pc wereld heden ten dage hoor, denk dat je dat kwa hardware wel aan kan sturen voor <500 euro.
Heb hier al bijna 8 jaar een monitor hangen met 2560x1600 resolutie, 4k dus, dat is twee maal zo veel pixels als 1080p en dat in het jaar 2006.
2560x1600 is geen 4k...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
[...]

4K begint vanaf 3840 × 2160. De ultra HD televisies zijn alvast met deze resolutie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Sorry jullie hebben gelijk, dacht 4K = 4 miljoen pixels, blijkt dus niet zo te zijn.
Desalnietemin valt het me tegen dat ze geen 60 fps op 1920x1080 weten neer te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Is lage resolutie niet gewoon gevolg van het mooier worden van de games? Als je 360/PS3 games letterlijk zou porten op X1 zou je lachend 1080P op 60fps halen waarschijnlijk. Maar dat doen we niet, we gooien er vanalles boven op. Meer lichtbronnen, betere schaduwen, etc...

Als je een Pixar film zou bekijken op 720p is dat nog steeds oneindig veel mooier dan 1080p games van deze generatie.

Al zou je de krachtigste PC ter wereld nemen, kan je nog geeneens 720p beelden maken die er 'life-like' uit ziet. Dus resolutie is niets meer dan één factor in een game. Of zie ik iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Penello heeft wel gelijk, ook hebben we nog steeds geen binnenkant van een PS4 gezien, terwijl ze bij de xbox one toch al aardig wat hebben laten zien.

Verder is 1080p op 60fps met alle details aan voor midrange kaarten inderdaad nog steeds een uitdaging, alleen high end kaarten kunnen dit met gemak aan, echter deze kosten net zoveel als de console(s).

Feit is wel dat de hardware in de current gen bij release wel echt een stapje verder was dan de midrange PC's van die tijd, 720p werd gegarandeerd (ook niet waargemaakt overal), terwijl nu eigenlijk de console gelijkwaardig of een beetje minder is dan de huidige midrange PC's. De vraag is dan ook of ze het de 7-8 jaar volhouden of dat we over een jaar of 5 al een nieuwe xbox/PS kunnen kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:41

BM

Moderator Spielerij
SeamusXanthus schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 14:49:
Is lage resolutie niet gewoon gevolg van het mooier worden van de games? Als je 360/PS3 games letterlijk zou porten op X1 zou je lachend 1080P op 60fps halen waarschijnlijk. Maar dat doen we niet, we gooien er vanalles boven op. Meer lichtbronnen, betere schaduwen, etc...

Als je een Pixar film zou bekijken op 720p is dat nog steeds oneindig veel mooier dan 1080p games van deze generatie.

Al zou je de krachtigste PC ter wereld nemen, kan je nog geeneens 720p beelden maken die er 'life-like' uit ziet. Dus resolutie is niets meer dan één factor in een game. Of zie ik iets verkeerd?
Volgens mij heb je volkomen gelijk :) Als we enkel hogere resoluties wilden hadden we nu nog NES graphics op weet ik veel welke resolutie gehad :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Resolutie en graphics is 1 grote balans van een game. Lagere resolutie geeft meer opties tot graphische extra's zoals AA, dynamisch licht, meer polygonen per onder, view distance etc. Hogere resoluties maakt het wel 'scherper', maar zal je moeten inleveren op zulke extra's.

Ik weet nog van de BF3 benchmarks 1080p op high, dat enkel kaarten boven de 500-600 euro op 60fps konden blijven (buiten een i7 en SSD), dat zal nu mischien iets goedkoper zijn geworden, maar met 500 euro blijft het krap zonder flink in te leveren op de settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:54
[...]

De Cell CPU is ook krachtiger dan de X360 tripple core. Dat is niet alleen een claim, maar ook een feit. Genoeg informatie te vinden m.b.t. tot de Cell performance van IBM. Is alleen wel een draak om te masteren, iets wat we de afgelopen jaren wel hebben gezien. Nu zien we pas wat men nog met de Cell kan doen. Niet alleen die Sony exclusives, maar ook multiplatform games zoals GTA:5. Volgens Digital Foundry heeft de X360 versie weliswaar een marginaal voordeel op gemiddelde FPS (<2 FPS..) maar heeft de PS3 versie weer stabielere FPS bij drukke momenten en worden textures nauwkeurig en stabiel ingeladen. Een heel ander verhaal als bij GTA:4 dus destijds...

Alles bij elkaar is toch wel te bewijzen dat de claim van meer power klopt. Dat Penello anders beweert, is natuurlijk niet vreemd.

Anywayz, eerste X1 van de band gerold:
https://twitter.com/majornelson/statuses/378647557448413184

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Vette shit :

[ Voor 123% gewijzigd door justifire op 18-09-2013 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Thanks, wilde niet lukken via mijn telefoon :|

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Trishul schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 19:21:
[...]

De Cell CPU is ook krachtiger dan de X360 tripple core. Dat is niet alleen een claim, maar ook een feit. Genoeg informatie te vinden m.b.t. tot de Cell performance van IBM. Is alleen wel een draak om te masteren, iets wat we de afgelopen jaren wel hebben gezien. Nu zien we pas wat men nog met de Cell kan doen. Niet alleen die Sony exclusives, maar ook multiplatform games zoals GTA:5. Volgens Digital Foundry heeft de X360 versie weliswaar een marginaal voordeel op gemiddelde FPS (<2 FPS..) maar heeft de PS3 versie weer stabielere FPS bij drukke momenten en worden textures nauwkeurig en stabiel ingeladen. Een heel ander verhaal als bij GTA:4 dus destijds...

Alles bij elkaar is toch wel te bewijzen dat de claim van meer power klopt. Dat Penello anders beweert, is natuurlijk niet vreemd.

Anywayz, eerste X1 van de band gerold:
https://twitter.com/majornelson/statuses/378647557448413184
Toevallig dat artikel gelezen, omdat ik wilde bepalen of ik hem voor PS3 of Xbox ging kopen (of ga wachten op PC/next gen). Maar als je de tekst leest zegt men dat er echt nauwelijks verschil in de twee versies zit. Dat je na 7 jaar met veel pijn en moeite kan constateren dat de PS3 versie bij sommige games marginaal mooier zijn is nauwelijks te vertalen naar 'krachtiger'.

Die twee zijn altijd aardig gelijk aan elkaar gebleven. Terwijl aan het begin van de generatie toch echt het idee leefde (net als nu!) dat de CELL echt rondjes om de 360 ging draaien. Daar doelt Penello op. En blijkbaar is hij overtuigd dat dat nu WEER niet gaat gebeuren. Of hij liegt natuurlijk, de tijd zal het uitwijzen...

Verwijderd

Battlefield 4 heeft kinect ondersteuning voor voice commands, krijgt waarschijnlijk ook headtracking ondersteuning op de kinect.

http://uk.gamespot.com/ne...ure-head-tracking-6414538
"We have a pretty pragmatic view [on Kinect]," Magnus Troedsson said at the time. "Instead of just trying to tick all the boxes of features you can do with new hardware, we look at what actually adds value [for] our players."

Also in the Xbox Wire interview, Bach confirmed that Battlefield 4 on Xbox One will support 64 players and run at 60 frames-per-second. "This is a big deal for us because it's always something we've wanted to deliver but we couldn't do it without taking away from the core 'Battlefield' experience," he said.
60fps, en 64 players op de Xbox. :)

• zwembroek
  • Laatst online: 22:36
Nu nog afwachten op welke resolutie.....daar zeggen ze nog geen woord over. Geld voor beide console versies.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Verwijderd

op de PS4 liep het in de dev fase in 720p. upscaled naar 1080p, voor de uiteindelijke versie inderdaad nog niets bekend, anders dan het bekende "de target is 1080p"

http://www.thesixthaxis.c...es-of-a-1080p-generation/

http://www.gamefaqs.com/b...xbox-one/67056898?page=14

xbox op 1080p volgens diverse berichten.

Echter kan niets vinden na eind augustus, dus kan ondertussen al weer veranderd zijn.

edit:
http://wccftech.com/battl...ettings-pc-upscaled-720p/

geeft aan dat de xbox ook op 720p loopt, echter geen bron ervan behalve de eerdere van de PS4. In artikel ook aangegeven dat aan grafische kwaliteit moet worden ingeboet om de fps te behouden op BEIDE consoles.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2013 11:53 ]

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
Verwijderd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 11:49:
op de PS4 liep het in de dev fase in 720p. upscaled naar 1080p, voor de uiteindelijke versie inderdaad nog niets bekend, anders dan het bekende "de target is 1080p"

http://www.thesixthaxis.c...es-of-a-1080p-generation/

http://www.gamefaqs.com/b...xbox-one/67056898?page=14

xbox op 1080p volgens diverse berichten.

Echter kan niets vinden na eind augustus, dus kan ondertussen al weer veranderd zijn.

edit:
http://wccftech.com/battl...ettings-pc-upscaled-720p/

geeft aan dat de xbox ook op 720p loopt, echter geen bron ervan behalve de eerdere van de PS4. In artikel ook aangegeven dat aan grafische kwaliteit moet worden ingeboet om de fps te behouden op BEIDE consoles.
Die latere bron heeft het wel over de consoles in het algemeen, maar er staat nergens dat de X1 dat ook betreft. Verder hebben we al vernomen dat de eerdere versie van de game inderdaad op 720p draait, maar uiteindelijk moet 1080p wel haalbaar zijn. Nu is er dus een bericht van DICE zelf dat het ook echt 1080p/60fps gaat zijn en toch denk je dat het 720p wordt? Lijkt me stug, toch?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Pagina: 1 ... 77 ... 82 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen in het topic? Rapporteer het door een Topic Report aan te maken.