ja idd, ik probeerde de verzendmethode al te wijzigen, maar dat lukte me niet met amazon.de. Gelukkig heb ik ook 1 bij microsoft.de besteld, de eerste welke binnenkomt is voor mij, de 2e voor een maat van me
Heel theoretisch: tot de boel affikt en ze kunnen het herleiden naar die stekker, dan is het wel een probleem....RDMA schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 09:37:
[...]
Gebruik de mijne al jaren op mijn UK Xbox 360, geen probleem.
Het lijkt erop dat de Day One Editions er nu toch echt doorheen lijken te zijn.
Microsoft.de: "Erscheinungstermin: 31. Dezember 2013."
Wat zuur trouwens dat die net aangekondigde Xbox Rewards hier in nederland (nog) niet ondersteunt wordt. Ziet er uit als een zeer intressant iets...
Ik hoop nu wel dat ik mijne de 22e binnenkrijg, aangezien een day one blijkbaar niet perse betekent dat je hem ook op day one binnen krijgt.RDMA schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 10:10:
Het lijkt erop dat de Day One Editions er nu toch echt doorheen lijken te zijn.
Ik heb gisteren nog een day one besteld bij de UK amazon. Als ik vandaag kijk is het precies niet meer mogelijk... Dus mss was ik 1 van de laatste of heeft toevallig iemand een annulatie gedaan.
Verwijderd
Ter info voor mensen die games zsm bezorgd willen hebben (mail van Amazon.co.uk):
Hello Martin,
My name is Swathi I work in Customer Escalation Team.
I understand that you would like to place the order for the item "Battlefield 4 (Xbox One)" (B00BM2LLPS) to be delivered to Netherlands using One-Day delivery and would like to know the estimated delivery date.
I have tried to order the same item using One-Day delivery to Netherlands and can see that our system is providing the estimated delivery date as 22 Nov 2013.
Order Summary
Items:£47.40
Postage & Packing:£19.99
--------------------------------
Order Total:£67.39
Our system confirmed that you will receive the item on Friday, 22 November, 2013.
Komt neer op 80 euro (best duur voor een game). Tientje duurder dan Bol.com.
Hello Martin,
My name is Swathi I work in Customer Escalation Team.
I understand that you would like to place the order for the item "Battlefield 4 (Xbox One)" (B00BM2LLPS) to be delivered to Netherlands using One-Day delivery and would like to know the estimated delivery date.
I have tried to order the same item using One-Day delivery to Netherlands and can see that our system is providing the estimated delivery date as 22 Nov 2013.
Order Summary
Items:£47.40
Postage & Packing:£19.99
Order Total:£67.39
Our system confirmed that you will receive the item on Friday, 22 November, 2013.
Is een digital download versie van bf4 dan niet intressanter?
Niet echt praktisch, je account omzetten naar UK/DE om te kunnen kopen en daarna weer terug. Afaik mag je maar eens per 6 maanden locatie veranderen.Stefmeister schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 10:46:
Is een digital download versie van bf4 dan niet intressanter?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
De eerste tv commercial. 100% murica en geen game te zien.
http://allthingsd.com/201...mod=atd_homepage_carousel
Nou, als next day delivery 23 euro kost zou ik toch gerust een paar dagen langer willen wachten.Verwijderd schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 10:44:
Our system confirmed that you will receive the item on Friday, 22 November, 2013.[/small]
Klopt, is een commercial die tijdens NFL gaat weergegeven worden, niet veel gamers daarChrisLNFF schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 10:55:
[ Voor 34% gewijzigd door boe2 op 06-09-2013 10:58 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Als je games reserveert op amazon met de creditcard, wordt de afschrijving dan pas gedaan als die wordt verzonden, of meteen als je reserveert?
Voor zover ik weet pas als hij verzonden word.Linkje3 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 10:58:
Als je games reserveert op amazon met de creditcard, wordt de afschrijving dan pas gedaan als die wordt verzonden, of meteen als je reserveert?
PSN: Alvanosa
Amzon UK heeft trouwens geen day one editions, omdat game UK de exclusieve rechten heeft in Engeland voor de Day One en special editions van losse games, dus ik ga in Duitsland kijken of de games Engels zijn, anders bestel ik ze alsnog uit de UK (Forza heeft toch geen bloed wat gecensureerd kan worden
).
Deze had ik ook nog niet gezien:
Grafisch is dat bos wel enorm mooi. Combat ziet er niet verkeerd uit, maar ziet er nog erg als de combat uit Assassins Creed (al lijken ze wat vaker tegelijk of sneller aan te vallen). Je kunt wel wat variëren, maar het lijkt niet alsof je effect hebt op wat voor execution je gaat doen. Zit toch nog wel aardig wat detail in wat je kunt doen en ook dat de omgeving uitmaakt is erg gaaf, maar ik vraag me af hoe lang dit toch leuk is. Ik denk dat je deze toc hwel zelf moet spelen. Heb zelf overigens weinig moeite met hack&slash of simpele controls, dus we zullen zien.
Denk overigens niet dat je deze titel in Duitsland moet halen, zal wel streng gecensureerd worden aldaar (wat wel apart is, want het wordt door een Duitse studio gemaakt).
En ik gok dat dit filmpje wel aangepast zal worden voor uitzenden op TV:
Grafisch is dat bos wel enorm mooi. Combat ziet er niet verkeerd uit, maar ziet er nog erg als de combat uit Assassins Creed (al lijken ze wat vaker tegelijk of sneller aan te vallen). Je kunt wel wat variëren, maar het lijkt niet alsof je effect hebt op wat voor execution je gaat doen. Zit toch nog wel aardig wat detail in wat je kunt doen en ook dat de omgeving uitmaakt is erg gaaf, maar ik vraag me af hoe lang dit toch leuk is. Ik denk dat je deze toc hwel zelf moet spelen. Heb zelf overigens weinig moeite met hack&slash of simpele controls, dus we zullen zien.
Denk overigens niet dat je deze titel in Duitsland moet halen, zal wel streng gecensureerd worden aldaar (wat wel apart is, want het wordt door een Duitse studio gemaakt).
En ik gok dat dit filmpje wel aangepast zal worden voor uitzenden op TV:
Vind het overigens niet zo raar dat ze een reclame die wordt uitgezonden bij NFL ook vooral focussen op TV en NFL.
[ Voor 13% gewijzigd door Martinspire op 06-09-2013 11:27 ]
Ik kreeg zojuist ook een mailtje van Amazone maar dan van de Duitse afdeling.
Mijn DayOne is bevestigd en zal geleverd worden op 23 of 25 nov.
Toch jammer dat ze geen next day shipping aanbieden, nu mis ik net een game weekend
Mijn DayOne is bevestigd en zal geleverd worden op 23 of 25 nov.
Toch jammer dat ze geen next day shipping aanbieden, nu mis ik net een game weekend
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Overigens nog een ander nieuwtje over de ID@Xbox indie publishing.
Ze hebben dus veel aanmeldingen gehad (ze spreken over honderden en honderden indies), maar wat ook interessant is, isdat indies met de Xbox Cloud niet hoeven te melden wat voor vraag ze hebben. Ze hoeven het niet eens zelf te weten hoeveel servers ze nodig gaan hebben. Alles wordt geschaald naar wat er uiteindelijk nodig is.ID@Xbox: “Hundred and hundreds” of indies signed up in first three hours
“In the first three hours, we had hundreds and hundreds of developers sign up,” the Microsoft Game Studios vice president told GameInformer.
While Spencer admitted that not everybody “loves” Microsoft, he insisted that the platform holder has “always” had a “strong” relationship with the indie development community.
“If you look at the flow of content during the 360 generation and some of the indie hits that debuted on console on 360, people were clearly investing in putting their games on our platform,” he said.
That’s not going to change, he added, noting that the removal of the distinction between Xbox Live Indie Games and Xbox Live Arcade just means everyone is treated equally.
“We want to have a platform that all of the great game developers can target. We have to be able to support that,” he said.
One other interesting note from the interview regarding indies was a comment on cloud support for smaller developers.
“If you’re a two-person studio, you’re probably not going to invest in a server farm. You won’t know how many to buy or what the scale is going to look like. It’s really hard for those guys,” Spencer said.
“What we’re able to do with Cloud, is say, ‘Here are 300,000 servers. You don’t need to tell us what that demand looks like. You don’t even have to know.’ We will handle the scaling capability on the backend. That has been one of the more interesting uses.”
Zijn er mensen uit Limburg die bij Amazon samen willen bestellen om zo te besparen op de one-day delivery kosten?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Nfl is vanacht weer gestart vandaar de reclame.
Ik heb overigens niet het idee dat dat voor triple-A titels veel anders gaat zijnMartinspire schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 11:40:
maar wat ook interessant is, isdat indies met de Xbox Cloud niet hoeven te melden wat voor vraag ze hebben. Ze hoeven het niet eens zelf te weten hoeveel servers ze nodig gaan hebben. Alles wordt geschaald naar wat er uiteindelijk nodig is.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Dat niet alleen, maar dat zou lanceringen van online-games een stuk plezanter maken als je weet dat je gewoon kunt connecten (al hangt het dan nog wel van de game zelf af hoe stabiel dat is (om iedereen over de servers te verdelen), maar dergelijke DRM debacles zouden dan niet meer voor moeten komen.BM schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 11:56:
[...]
Ik heb overigens niet het idee dat dat voor triple-A titels veel anders gaat zijn1 van de sterke punten van 'de cloud' is de schaalbaarheid. In Azure is het altijd al een kwestie geweest van een seintje geven, en 10 minuten later stonden er tig servers bij. Nu doet MS dat toevallig zelf, maar dit is opzich niks nieuws
Waar in Limburg en welke Amazon? (Ik zat namelijk aan Dead Rising te denken).Phusebox schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 11:41:
Zijn er mensen uit Limburg die bij Amazon samen willen bestellen om zo te besparen op de one-day delivery kosten?
[ Voor 7% gewijzigd door LOTG op 06-09-2013 11:59 ]
Hier de eerste Xbox One Reclame.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Verwijderd
Heb gisteren mijn Xbox (day) one +Fifa 14 besteld. Net op tijd zo te zien 
Aangezien de amerikaanse microsoft store meer content zal hebben (die ik relevant vind). heeft het zin om een amerikaanse IP adres te gebruiken zodat mijn Xbox One denkt dat ik in Amerika zit?
Want zijn de nadelen hiervan? Ivm Xbox live, etc. Ik heb 7 jaar alleen een PS3 gehad, dus dit is allemaal nieuw voor mij.
Aangezien de amerikaanse microsoft store meer content zal hebben (die ik relevant vind). heeft het zin om een amerikaanse IP adres te gebruiken zodat mijn Xbox One denkt dat ik in Amerika zit?
Want zijn de nadelen hiervan? Ivm Xbox live, etc. Ik heb 7 jaar alleen een PS3 gehad, dus dit is allemaal nieuw voor mij.
Ik persoonlijk zie alleen maar nadelen ivm. betalingen en zo.Verwijderd schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 12:59:
Heb gisteren mijn Xbox (day) one +Fifa 14 besteld. Net op tijd zo te zien
Proxys die slecht en langzaam zijn.
Lag tijdens het online gamen.
En volgens mij is heel veel US content ook echt regio gebonden.
Het werkt niet net als op de Ps3 dat je gemakkelijk even een US account kan aanmaken.
Edit: Waar heb jij je Xbox bestelt in NL. of Dld.
[ Voor 3% gewijzigd door beuker19 op 06-09-2013 13:06 ]
Nvm.
[ Voor 98% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-09-2013 13:16 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Niet alleen dat, je Microsoft account moet ook Amerikaans zijn. Daar moet je dan weer een Amerikaans adres voor opgeven. En in de voorwaarden staat dat je geen valse gegevens mag invullen.beuker19 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 13:05:
[...]
Ik persoonlijk zie alleen maar nadelen ivm. betalingen en zo.
Het werkt niet net als op de Ps3 dat je gemakkelijk even een US account kan aanmaken.
Verwijderd
MS geeft aan ook voldoende Xboxen in de winkels te leggen. Preorder allocaties zijn niet alle beschikbare xboxen, ze hebben geleerd van de 360 denk waar je op dag een geen xbox meer kon krijgen
http://www.oxm.co.uk/6184...esult-in-store-shortages/
Verklaart ook hoe ze opeens extra konden toewijzen voor preorders
Als je op tijd bent dus op release dag en niet bang om in de rij te staan kun je naar duitsland of frankrijk rijden."I want parents who don't think about pre-ordering electronics to be able to walk in and have a chance to find a box," he continued. "There might be a line, but I don't want it to be that if you didn't pre-order in September, you can't get one. That doesn't feel like a great consumer experience.
"Availability should feel a lot better than it did for 360. If people want to pick up more controllers and games, they'll be there. We feel really good about our pre-order number, and we're managing it through allocation rather than demand.
"[Pre-order] isn't the business. It's way more important to me what happens when people walk in the store. The business is selling consoles," Spencer concluded.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2013 13:35 ]
Maar dat zal natuurlijk vooral in de US zijn ivm. Black friday want dan moeten er gewoon console's in de winkel liggen.Verwijderd schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 13:34:
MS geeft aan ook voldoende Xboxen in de winkels te leggen. Preorder allocaties zijn niet alle beschikbare xboxen, ze hebben geleerd van de 360 denk waar je op dag een geen xbox meer kon krijgen
[...]
Als je op tijd bent dus op release dag en niet bang om in de rij te staan kun je naar duitsland of frankrijk rijden.
Verwijderd
Zal van het weekend langs de game hier gaan en vragen hoeveel zij er in de winkel hebben (is een redelijk grote game) op 22 november.
Ik gok dat ze er echt niet meer dan een stuk of 20 krijgen max per winkel. minder voor de kleinere winkels.
Ik gok dat ze er echt niet meer dan een stuk of 20 krijgen max per winkel. minder voor de kleinere winkels.
Verwijderd
Ok, bedankt voor je reactie. jammer!beuker19 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 13:05:
[...]
Ik persoonlijk zie alleen maar nadelen ivm. betalingen en zo.

Verwijderd
heb vrienden in amerika wonen. Mag hun adres wel gebruiken, maar ik denk dat ik na het lezen van jullie uitleg maar geen risico's zal nemen. Bedankt!LOTG schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 13:24:
[...]
Niet alleen dat, je Microsoft account moet ook Amerikaans zijn. Daar moet je dan weer een Amerikaans adres voor opgeven. En in de voorwaarden staat dat je geen valse gegevens mag invullen.
Als je veel games pre-ordert bij amazon.co.uk dan kost one day delivery niet zoveel natuurlijk.
Ik heb 6/7 games die ik meteen bestel, alleen als ik mijn xbox dan wel een week later krijg uit Duitsland dan heb ik er niet zoveel aan.
Ik heb 6/7 games die ik meteen bestel, alleen als ik mijn xbox dan wel een week later krijg uit Duitsland dan heb ik er niet zoveel aan.
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
hmm nee joh wat krijg je nu voor beeld van de Xbox... eerder het idee van een TV tuner... niet zo handig en typisch en vooral gericht op Amerika !ChrisLNFF schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 10:55:
Tis niet dat die reclame hier gaat opkomen...Gandalf68 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 18:03:
[...]
hmm nee joh wat krijg je nu voor beeld van de Xbox... eerder het idee van een TV tuner... niet zo handig en typisch en vooral gericht op Amerika !
Poeh... Rare wereld leven we in... Reclame die uitgezonden wordt in de VS en ook nog eens gericht op de VS... Het moet niet gekker worden...
The ramblings of an idiot
Mijn vraag als leek zou wel zijn (als Amerikaan) waarom zou ik een console van 500 dollar kopen als mijn tv tuner dit allang kan ik bedoel leuk en aardig, maar om nu daarvoor een xbox te kopen (ja ik weet dat hij nog veel meer kan).
Kan daar de tuner ook zo je fantasy football league stats en dergelijk tonen? Live update, etc?Johan tb schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 18:35:
Mijn vraag als leek zou wel zijn (als Amerikaan) waarom zou ik een console van 500 dollar kopen als mijn tv tuner dit allang kan ik bedoel leuk en aardig, maar om nu daarvoor een xbox te kopen (ja ik weet dat hij nog veel meer kan).
Ze zouden dat trouwens ook voor champions league moeten hebben, zou toch mogelijk moeten zijn...
[ Voor 10% gewijzigd door X-Fighter op 06-09-2013 19:03 ]
Maar het is wel zo dat de NFL op de Xbox One 1 miljard $ kost en dat de Xbox kopers er allemaal voor betalen.X-Fighter schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 18:06:
[...]
Tis niet dat die reclame hier gaat opkomen...
Iets meer uitleg, begrijp niet wat je wilt zeggenbeuker19 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 19:16:
[...]
Maar het is wel zo dat de NFL op de Xbox One 1 miljard $kost en dat de Xbox kopers er allemaal voor betalen.
Dat je voor iets heel veel geld betaald voor maar 30/40% van je publiek.X-Fighter schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 19:17:
[...]
Iets meer uitleg, begrijp niet wat je wilt zeggen
Het is niet zo dat hier in Europa de Champions league , De Tour de france en F1 ook live op de Xbox one word uitgezonden.
En als je het bedrag bekijkt word er net zo veel geld besteed aan de NFL dan aan alle exclusive games op de X1.
[ Voor 13% gewijzigd door beuker19 op 06-09-2013 19:24 ]
Ah zo bedoel je, ja maar dat is omdat zo iets markt per markt aangepakt wordt. Als dit heel goed werkt, dan kunnen ze dat ook als voorbeeld gebruiken als ze proberen FIFA te overtuigenbeuker19 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 19:20:
[...]
Dat je voor iets heel veel geld betaald voor maar 30/40% van je publiek.
Het is niet zo dat hier in Europa de Champions league , De Tour de france en F1 ook live op de Xbox one word uitgezonden.
Maar waarom kan iets dergelijks niet gebeuren dan? We staan aan het begin van deze nieuwe generatie. Dan is het niet raar dat we nog niet overal toegang tot hebben of dat nog niet alle deals zijn gesloten, maar ik zie sommige evenementen best naar de X1 komen. Zij het via een app, zij het via een directe bron.beuker19 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 19:20:
[...]
Dat je voor iets heel veel geld betaald voor maar 30/40% van je publiek.
En als je het bedrag bekijkt word er net zo veel geld besteed aan de NFL dan aan alle exclusive games op de X1.
Zover ik nu lees, kloppen die cijfers niet.beuker19 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 19:16:
[...]
Maar het is wel zo dat de NFL op de Xbox One 1 miljard $ kost en dat de Xbox kopers er allemaal voor betalen.
Uit een interview met MS zou er 1 miljard geinvesteerd worden in exclusieve content en zo'n 400 miljoen (volgens een 'contract kenner') voor NFL zijn.
http://microsoft-news.com...ure-exclusive-xbox-games/
Zoals ik het wel begrijp, gaat dit een complete integratie worden met Smartglass en veel interactieve zut krijgen, stukje verder dan wat ik nu aan TV-aanbod (zeker in NL) langs zie komen.
KPN noemt hun product interactieve TV, als ik dit zo lees, dát noem ik interactieve TV.
[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 06-09-2013 19:46 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Nee, dat ging niet. Factuuradres stond vast op Duitsland en hij wilde een geldige Duitse postcode. Maar vermoed dat het zo wel goed gastRDMA schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 08:02:
[...]
Je kon ook bij factuuradres gewoon Nederland als land kiezen hoor.
Je kon bovenaan de betaalpagina Nederland als land selecteren waarna bij je factuuradres Duitsland veranderde in Nederland.SunnieNL schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 19:55:
[...]
Nee, dat ging niet. Factuuradres stond vast op Duitsland en hij wilde een geldige Duitse postcode. Maar vermoed dat het zo wel goed gast
[ Voor 8% gewijzigd door RDMA op 06-09-2013 20:00 ]
Oke dan had ik het verkeerd gelezenSinergyX schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 19:44:
[...]
Zover ik nu lees, kloppen die cijfers niet.
Uit een interview met MS zou er 1 miljard geinvesteerd worden in exclusieve content en zo'n 400 miljoen (volgens een 'contract kenner') voor NFL zijn.
Zoals ik het wel begrijp, gaat dit een complete integratie worden met Smartglass en veel interactieve zut krijgen, stukje verder dan wat ik nu aan TV-aanbod (zeker in NL) langs zie komen.
KPN noemt hun product interactieve TV, als ik dit zo lees, dát noem ik interactieve TV.
Maar het blijft veel geld.
En ze moeten concurreren tegen Redzone wat heel populair in de US
Nog een leuk artikel over smartglass, wat er nieuw is, mogelijkheden, etc...
http://news.xbox.com/2013/09/ent-xbox-one-smartglass
Ik zal dat toch even na vragen als ik jou was, want het was gewoon mogelijk Nederland te selecteren.SunnieNL schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 19:55:
[...]
Nee, dat ging niet. Factuuradres stond vast op Duitsland en hij wilde een geldige Duitse postcode. Maar vermoed dat het zo wel goed gast
Dat verhaal over credit cards ging over het doen van aankopen in de market place niet over het kopen van de xbox one.
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Grrrr @ x fighter 
Klinkt prima.
Ben wel benieuwd hoe zoiets er nu over 6 jaar er uit ziet en hoe we het dan ervaren.
Klinkt prima.
Maar is die NFL deal alleen voor de VS of kunnen wij ook via de Xbox One naar NFL games kijken?SinergyX schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 19:44:
[...]
Zover ik nu lees, kloppen die cijfers niet.
Of is die deal alleen voor het fantasy football gedeelte en niet voor de daadwerkelijke uitzendingen?
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Die deal is enkel voor de VS.Mr Ton schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 20:22:
[...]
Maar is die NFL deal alleen voor de VS of kunnen wij ook via de Xbox One naar NFL games kijken?
Of is die deal alleen voor het fantasy football gedeelte en niet voor de daadwerkelijke uitzendingen?
Wij in Nederland kunnen al gratis naar de NFL kijkenMr Ton schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 20:22:
[...]
Maar is die NFL deal alleen voor de VS of kunnen wij ook via de Xbox One naar NFL games kijken?
https://gamepass.nfl.com/nflgp/secure/schedule
Lees nu net dat Killer Instinct maar op 720p draait, dat valt me toch weer erg tegen. Ze hebben er zelfs content uit moeten laten omdat anders de fps onder de 60 zou komen op deze resolutie. Wellicht dat Double Helix er niets van kan....
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Al sinds vorig seizoen, maar de kans is groot dat dit één dezer dagen stopt.beuker19 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 21:00:
[...]
Wij in Nederland kunnen al gratis naar de NFL kijken![]()
https://gamepass.nfl.com/nflgp/secure/schedule
[ Voor 12% gewijzigd door rgras op 06-09-2013 23:22 ]
Valt zeker tegen voor een 2.5D fighter.zwembroek schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 22:21:
Lees nu net dat Killer Instinct maar op 720p draait, dat valt me toch weer erg tegen. Ze hebben er zelfs content uit moeten laten omdat anders de fps onder de 60 zou komen op deze resolutie. Wellicht dat Double Helix er niets van kan....
Dacht dat alle games minimaal op 1080 60 fps moesten draaien ?!
Vrees het ergste voor games als bf4 en titanfall.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Waar heb je dat gelezen 
Google is my friend. Het glas is nog steeds half vol of half leeg.
Forza loopt gewoon op 1080P @ 60fps en gezien hoe dat er uitziet is je vrees wellicht een beetje voorbarig.
Google is my friend. Het glas is nog steeds half vol of half leeg.
[ Voor 83% gewijzigd door uchiha tijntje op 07-09-2013 10:00 ]
Dat denk ik ook en die zien er grafisch nog eens veel beter uit dan Killer Instinct. Daarnaast zijn de velden en omgevingen vele malen groter en gedetailleerder zoals Forza 5, dus dat moet Killer Instinct ook eruit kunnen persen, anders ligt het meer aan hun ontwikkeling dan aan de Xbox One.uchiha tijntje schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 09:48:
Waar heb je dat gelezen
Google is my friend. Het glas is nog steeds half vol of half leeg.Forza loopt gewoon op 1080P @ 60fps en gezien hoe dat er uitziet is je vrees wellicht een beetje voorbarig.
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”
Verwijderd
Er is natuurlijk ook het feit dat Killer instinct F2P is. Daar is niet te tijd in gaan zitten en het geld wat bijv in BF4 of AC4 zit, 720p op 60fps is dan ook niet eens gek
als het maar vloeiend loopt, als je 4 meter van je tv vandaan zit zie je echt het verschil niet tussen 720p en 1080p.
MS heeft een nieuwe infogram gepost, misschien handig voor de OP?
http://www.vg247.com/2013...according-to-infographic/
MS heeft een nieuwe infogram gepost, misschien handig voor de OP?
http://www.vg247.com/2013...according-to-infographic/

He, dat pauzeren van gameplay wist ik niet. Je kan dus tijdens een SP game, de Xbox uitzetten in slaapstand, en dan weer oppakken als je hem aanzet. Dat is top
Met een kleine over de vloer, moet je wel eens onverwacht stoppen. Dit scheelt dan veel gedoe.
Verwijderd
Geloof niet dat het helemaal zo werkt. Je kan een game stoppen op elk moment, en wat anders doen op je xbox of inderdaad ff de hond uitlaten. Met kinect aangesloten weet de xbox zelfs dat je niet meer in de kamer zit en zet de game zelf al op pauze als je wegloopt (inderdad handig met een kleinePWM schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 12:01:
He, dat pauzeren van gameplay wist ik niet. Je kan dus tijdens een SP game, de Xbox uitzetten in slaapstand, en dan weer oppakken als je hem aanzet. Dat is topMet een kleine over de vloer, moet je wel eens onverwacht stoppen. Dit scheelt dan veel gedoe.
Inkoop acties zijn niet toegestaan op Tweakers.net
[ Voor 183% gewijzigd door Sn0wblind op 07-09-2013 15:06 ]
Dat lieten ze toch bij de E3 al zien? Het zou me verbazen als het niet kan, want zelfs mijn iPad en Vita kunnen dat en die zijn al een tijdje uit.PWM schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 12:01:
He, dat pauzeren van gameplay wist ik niet. Je kan dus tijdens een SP game, de Xbox uitzetten in slaapstand, en dan weer oppakken als je hem aanzet. Dat is topMet een kleine over de vloer, moet je wel eens onverwacht stoppen. Dit scheelt dan veel gedoe.
We praten over fullsize games, niet over paar instapapps, PC bijvoorbeeld kan het gros van de games dit niet via bv hibernate.SeamusXanthus schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 13:03:
Dat lieten ze toch bij de E3 al zien? Het zou me verbazen als het niet kan, want zelfs mijn iPad en Vita kunnen dat en die zijn al een tijdje uit.
Ben benieuwd waneer we wat meer te zien gaan krijgen van het dashboard, en de opties die daarin zitten. Dat de games het leuk doen geloof ik nu wel
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Verwijderd
Is er ergens nog in het kort beschreven wat de issues kunnen zijn/worden wanneer je een One uit het buitenland importeert ?
Doel overigens niet op financiele kosten maar meer problemen met het behouden van je account of games wanneer je hem registreert in Nederland.
Doel overigens niet op financiele kosten maar meer problemen met het behouden van je account of games wanneer je hem registreert in Nederland.
http://www.pu.nl/artikele...importeren-hoe-werkt-het/Verwijderd schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 15:35:
Is er ergens nog in het kort beschreven wat de issues kunnen zijn/worden wanneer je een One uit het buitenland importeert ?
Verwijderd
Thx
En voor degene die nog aan het zoeken zijn ....amazon is er ook in andere EU landen (kuch)
Ben vooral benieuwd wat voor prijs ze aan gaan houden voor digitale downloadsBM schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 13:34:
Ben benieuwd waneer we wat meer te zien gaan krijgen van het dashboard, en de opties die daarin zitten. Dat de games het leuk doen geloof ik nu wel
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Voor een game? Tja, nu is een game het duurst via de Xbox Marketplace, dus wat dat betreft is er weinig hoop. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk, soms zijn er wel eens acties maar 69,95 vragen voor een huidige gen. game kan echt niet meer.justifire schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 16:07:
[...]
Ben vooral benieuwd wat voor prijs ze aan gaan houden voor digitale downloads
Verwijderd
De voucher voor Fifa 14 bij de day one bundel. MOET ik mijn Microsoft account op DE instellen? Omdat ik mijn Xbox One in Duitsland heb gekocht. Of werkt de voucher code ook als ik mijn Microsoft account op UK instel? Ondanks het een Xbox One uit Duitsland is.
Als de Xbox One in Nederland uitkomt. Werkt mijn Fifa game ook als ik alles naar Nederland omgezet?
Alvast bedankt!
Als de Xbox One in Nederland uitkomt. Werkt mijn Fifa game ook als ik alles naar Nederland omgezet?
Alvast bedankt!
Jep, hoop dat ze iig een beetje martkconforme prijzen vragen. Dat ze ietsje boven de winkelprijs zitten kan wel, maar teveel liever nietjustifire schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 16:07:
[...]
Ben vooral benieuwd wat voor prijs ze aan gaan houden voor digitale downloads
X1 is nog niet uit, en Fifa 14 is nog niet uit, denk dat niemand die nu al precies weetVerwijderd schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 16:51:
De voucher voor Fifa 14 bij de day one bundel. MOET ik mijn Microsoft account op DE instellen? Omdat ik mijn Xbox One in Duitsland heb gekocht. Of werkt de voucher code ook als ik mijn Microsoft account op UK instel? Ondanks het een Xbox One uit Duitsland is.
Alvast bedankt!
Xbox
Gewoon nog even afwachten. Het duurt nog ruim 2 maanden voordat de X1 uitkomt.
Persoonlijk verwacht ik dat alles wel mee gaat vallen als je hem importeert en het overgrote deel van de features etc gewoon naar behoren werkt.
En zelf ben ik ook voornemens om het meeste digitaal te kopen, mits de prijzen niet heel ver boven de winkelprijs ligt.
En zelf ben ik ook voornemens om het meeste digitaal te kopen, mits de prijzen niet heel ver boven de winkelprijs ligt.
Hopelijk gaan de digitale content kosten inderdaad omlaag. Als je nu kijkt naar het aanbod op de Marketplace, zijn games die je bij Bart Smit voor een paar euro uit zo'n graai bak haal voor 30 of hoger op de Marketplace te koop
. Ik wil best wel af en toe een game digitaal kopen maar dat slaat nergens op natuurlijk, ben geen dief van mijn eigen portemonnee! Zelf als er zo'n prijs reductie is zijn de prijzen nog over the top.

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs
Wellicht off topic maar ik kan er maar niet achterkomen waarom digitale games duurder zijn dan fysieke exemplaren. Druist toch tegen alle logica in?Bunta schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 19:12:
Hopelijk gaan de digitale content kosten inderdaad omlaag. Als je nu kijkt naar het aanbod op de Marketplace, zijn games die je bij Bart Smit voor een paar euro uit zo'n graai bak haal voor 30 of hoger op de Marketplace te koop. Ik wil best wel af en toe een game digitaal kopen maar dat slaat nergens op natuurlijk, ben geen dief van mijn eigen portemonnee! Zelf als er zo'n prijs reductie is zijn de prijzen nog over the top.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Puur en alleen om de retail niet voor het hoofd te stoten.AtlAntA schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 19:25:
[...]
Wellicht off topic maar ik kan er maar niet achterkomen waarom digitale games duurder zijn dan fysieke exemplaren. Druist toch tegen alle logica in?
Je kan er sowieso op rekenen dat online (digitaal gekochte) games nooit goedkoper worden dan in fysieke (web)winkels. Doet MS dat toch hebben ze zoals PWM al aangeeft een probleem met de Intertoys, Nedgames en Bol.com's van deze wereld.
Cogitationis poenam nemo patitur
Volgens mij is er ergens uit de doeken gedaan dat de regio die je kiest niet gekoppeld is aan je account en bovendien zijn alle games regiovrij. Het lijkt me dan ook sterk dat DLC van de NL marketplace niet gaat werken met een UK game. Wat heb je dan aan regiovrije games?
Microsoft weet ook dat vele trouwe fans gaan importeren en dan gaan ze die groep echt niet voor het hoofd stoten met rare dlc beperkingen. Die gasten van PU en GameKings lullen ook maar wat.
Microsoft weet ook dat vele trouwe fans gaan importeren en dan gaan ze die groep echt niet voor het hoofd stoten met rare dlc beperkingen. Die gasten van PU en GameKings lullen ook maar wat.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
NVM verkeerd gelezen.
[ Voor 80% gewijzigd door Johan tb op 07-09-2013 20:02 ]
Met die nieuwe voordelen als je games die je download altijd op elke Xbox One kunt spelen is het mij dat extra tientje bij nieuwe releases wel waard. Waarschijnlijk blijft de prijs voor een download alleen weer te lang hoog waardoor je voor aanbiedingen wel vast blijft zitten aan fysieke discs. Als Microsoft dus zorgt voor aanbiedingen vergelijkbaar met retailaanbiedingen zal ik weinig discs meer aanschaffen.
Ze zouden die shop een beetje als STEAM kunnen doen met Summersales, midweekmadness, etc en dan ook substantiële aanbiedingen doen.
[ Voor 19% gewijzigd door Johan tb op 07-09-2013 22:32 ]
Ik heb via Game.co.uk de Limited editie besteld van Forza 5. Is het nu zo dat ik zometeen de DLC niet kan gebruiken hier in NL? ... Ik ben niet echt van plan mijn NL pre-order op te gaan geven. Ik neem het lange wachten voor lief
BTC €94.837,08
Waarom denken mensen dat de DLC niet regio vrij is? Snap ik niet helemaal. Wat voor aanleiding heb je dat om dat te denken?
Wat de PU al als voorbeeld gaf. De FRS had voor Forza 4 de games in de UK gekocht en daar een DLC code bij geleverd. Toen men die DLC in wilde voeren, werkte die niet want dat was een code voor een Nederlandse disc. Dus dat kan lastig zijn, maar volgens mij hebben ze daar inmiddels ook wel van geleerd.
Lees ik het goed; je hebt de game in Engeland besteld, maar de Xbox One in NL? Dat lijkt me qua release tijdschema namelijk niet echt handig...koelebobes schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 22:40:
Ik heb via Game.co.uk de Limited editie besteld van Forza 5. Is het nu zo dat ik zometeen de DLC niet kan gebruiken hier in NL? ... Ik ben niet echt van plan mijn NL pre-order op te gaan geven. Ik neem het lange wachten voor lief
De sales afdeling bij MS is toch niet achterlijk zeker? Er moet vast een manier zijn om de fysieke (web)winkels niet voor het denkbeeldige hoofd te stoten! Een euro of vijf kan ik nog begrijpen maar de bedragen waar we het nu over hebben is te gek gewoon. Misschien kunnen de reguliere winkels ook gewoon een digitale variant verkopen, ligt alles in ieder geval heel wat dichter bij elkaar en dan gewoon aan de marketplace gekoppelde dagprijzen ofzo. Alleen vraag ik me dan weer af of de prijzen dan niet kunstmatig hoog gehouden worden. Anyway, op de manier van nu zie ik niet veel verkopen in de digitale variant. Maar ja, er zijn gekken genoeg....Bullet NL schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 19:28:
Je kan er sowieso op rekenen dat online (digitaal gekochte) games nooit goedkoper worden dan in fysieke (web)winkels. Doet MS dat toch hebben ze zoals PWM al aangeeft een probleem met de Intertoys, Nedgames en Bol.com's van deze wereld.
*Edit*
Zit toevallig net op XBL Marketplace te kijken, bij Deal of the Week staat CoD: Black ops voor 46,89 keihare euros, dit is dus een deal he volgens Marketplace. Nou zat toevallig diezelfde CoD in de lijst van uitverkoop deals van Dixons voor........... 5 euro

[ Voor 13% gewijzigd door Bunta op 08-09-2013 15:30 ]
Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs
Laat ze dan maar pasjes met dl codes oid verkopen voor hooguit 5 euro goedkoper dan via live.Bunta schreef op zondag 08 september 2013 @ 09:56:
[...]
De sales afdeling bij MS is toch niet achterlijk zeker? Er moet vast een manier zijn om de fysieke (web)winkels niet voor het denkbeeldige hoofd te stoten! Een euro of vijf kan ik nog begrijpen maar de bedragen waar we het nu over hebben is te gek gewoon. Misschien kunnen de reguliere winkels ook gewoon een digitale variant verkopen, ligt alles in ieder geval heel wat dichter bij elkaar en dan gewoon aan de marketplace gekoppelde dagprijzen ofzo. Alleen vraag ik me dan weer af of de prijzen dan niet kunstmatig hoog gehouden worden. Anyway, op de manier van nu zie ik niet veel verkopen in de digitale variant. Maar ja, er zijn gekken genoeg....
Probleem opgelost lijkt me?
Wie goed doet, die goed ontmoet.
De Vita kan het in ieder geval met alle games, dus ook fullsize games.SinergyX schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 13:06:
We praten over fullsize games, niet over paar instapapps, PC bijvoorbeeld kan het gros van de games dit niet via bv hibernate.
Bij de PS3 is dit ook regelmatig het geval hoor. Ook heb je soms dat bepaalde spellen uit de UK geen Nederlandse subs hebben.uchiha tijntje schreef op zondag 08 september 2013 @ 00:31:
Waarom denken mensen dat de DLC niet regio vrij is? Snap ik niet helemaal. Wat voor aanleiding heb je dat om dat te denken?
PSN id: NL_SToRM
Wat doen ze bij Gamekings weer aan bangmakerij. Dlc codes werken gewoon, ik dacht dat dit al lang bekend was. De fifa moet ook gewoon werken.
Sommige worden op Twitter aan een Xbox One Emulator lijst gekoppeld met een onzin verhaal dat er een emulator is uitgelekt en je het nu kan downloaden voor Windows of Mac, houd er rekening mee dat dit nep is en bevat mailware enzovoort.
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”
Verwijderd
Misschien dat mijn opa erin zou kunnen trappen of mijn neefje van 3.danplo schreef op zondag 08 september 2013 @ 12:56:
Sommige worden op Twitter aan een Xbox One Emulator lijst gekoppeld met een onzin verhaal dat er een emulator is uitgelekt en je het nu kan downloaden voor Windows of Mac, houd er rekening mee dat dit nep is en bevat mailware enzovoort.
Serieus als je dat soort dingen gelooft dan hoor je al niet op het internet thuis.
Btw mailware = malware .. http://nl.wikipedia.org/wiki/Malware
Ik had dit al eerder gepost, maar hier nogmaals:
http://uk.ign.com/article...-xbox-one-regional-delays
Penello went on to reiterate the Xbox One is a region-free console, using Switzerland as an example of a country where gamers could import a console and not experience any problems.
“In regions like Switzerland where people speak German and French, they can get a German or French console,” said Penello. “It'll work fine. They can log in to their marketplace, use their language, we don't geo-fence Live or any of the content any more. We don't have official language support – but the console still works.”
http://uk.ign.com/article...-xbox-one-regional-delays
Penello went on to reiterate the Xbox One is a region-free console, using Switzerland as an example of a country where gamers could import a console and not experience any problems.
“In regions like Switzerland where people speak German and French, they can get a German or French console,” said Penello. “It'll work fine. They can log in to their marketplace, use their language, we don't geo-fence Live or any of the content any more. We don't have official language support – but the console still works.”
ik zie op amazon duitsland en UK nog een normale editie staan xbox one, er staat dat die de 22e uitkomt.. is dat betrouwbaar? of is het als je geen "day one" editie hebt, dat je hem dan waaarschijnlijk ook pas in december hebt????
Dat zou ik ook denken, maar iemand extra waarschuwen kan nooit geen kwaad.Verwijderd schreef op zondag 08 september 2013 @ 13:14:
[...]
Misschien dat mijn opa erin zou kunnen trappen of mijn neefje van 3.
Serieus als je dat soort dingen gelooft dan hoor je al niet op het internet thuis.
Btw mailware = malware .. http://nl.wikipedia.org/wiki/Malware
Er zijn altijd nieuwsgierige mensen die echt denken dat dit echt bestaat.
En bedankt voor je malware tip.
Dunno hoe lang ie nog online is (heb hem gedownload voor de zekerheid), maar iemand heeft een opname van de dashboard gemaakt. Waarschijnlijk een tester oid die nu een echte console heeft en games kan testen.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=4b29jUoqHu4]
Hoewel er dus nog wat bugs in zitten, ziet het er wel lekker vloeiend uit en switchen gaat ook lekker snel. Amper laadtijd is ook echt heel mooi om te zien. Al met al niet ontevreden
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=4b29jUoqHu4]
Hoewel er dus nog wat bugs in zitten, ziet het er wel lekker vloeiend uit en switchen gaat ook lekker snel. Amper laadtijd is ook echt heel mooi om te zien. Al met al niet ontevreden
Dat ziet er inderdaad best wel vet uit...vooral dat hij even 'het spel minimaliseert' en dat dat dan doorloopt terwijl hij door z'n dashboard gaat....netjes!Martinspire schreef op zondag 08 september 2013 @ 21:51:
Dunno hoe lang ie nog online is (heb hem gedownload voor de zekerheid), maar iemand heeft een opname van de dashboard gemaakt. Waarschijnlijk een tester oid die nu een echte console heeft en games kan testen.
[video]
Ziet er echt dik uit, wordt hier wel enthousiast van.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Problemen in het topic? Rapporteer het door een Topic Report aan te maken.
Problemen in het topic? Rapporteer het door een Topic Report aan te maken.