[NextGen] Het Xbox One Discussie-topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 74 ... 82 Laatste
Acties:
  • 227.889 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
uchiha tijntje schreef op woensdag 04 september 2013 @ 18:58:
http://www.gamespot.com/w...-open-world-demo-6414022/

Het is echt een Ubisoft game :) Daarom wil ik toch wel eerst wachten op wat reviews.. Het ziet er goed uit, maar vraag me af of het ook leuk genoeg is voor 10+ uur. :)
Wow, ik ben nu wel overtuigd. Eerst had ik mijn twijfels, maar kijk er nu wel naar uit om te gaan spelen. Nog 2,5 maand en dan mooi aan de slag!

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
Vette demo van Watchdogs. Ik denk dat Ubi daar toch wel een pareltje mee heeft. Vanwege zijn eigen ideeën en sfeer, staat het toch wel redelijk los van GTA en zal het daarom ook prima verkopen denk ik. Eindelijk weer een free-roamer die wat anders doet en toch erg veel kwaliteit uitstraalt.

Vraag me wel af op wat voor platform die demo was. Vond het ronddraaien blurry en de draw-distance toch niet zo heel hoog eigenlijk. Maar ik vond het prima genoeg om me mee te vermaken :)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-03-2024

DLX

Die Watchdog demo was op de PC!

The Legend Will Never Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22
Heb net mijn Day One editie bij Microsoft DE besteld. Althans, op de email staat dat het de Premiere Editione is met Fifa14. dus zal wel de Day One zijn.

Vervolgens WatchDogs en Forza maar besteld in engeland, aangezien amazon.de er specifiek bij had staan dat de teksten in het duits zouden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrBob078
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-09 00:28
Demo zag er gelikt uit :)

OT:
Martinspire schreef op woensdag 04 september 2013 @ 19:53:

Vraag me wel af wat voor platform die demo op was. Vond het ronddraaien en de draw-distance toch niet zo heel hoog eigenlijk. Maar vond het prima genoeg om me mee te vermaken overigens :)
Wat is Nederlands toch een mooie taal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

Dr. Bob wil je zeggen dat de Demo draaide op de PS4? Dat zal toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrBob078
Had het idee dat het duidelijk vermeld was op welk platform we deze topper konden bezichtigen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

Tja tja... ik weet het niet hoor.... maar die draw distance was gewoon een beta PC versie... de Xbox One zou dat zeker veeeeeel beter doen.... ik bedoel een GPU en CPU upgrade?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
Staat er linksonder niet iets van de linkerstick plus nog wat? Dat leek erg Xbox.

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
GOUDSBS schreef op woensdag 04 september 2013 @ 22:11:
Tja tja... ik weet het niet hoor.... maar die draw distance was gewoon een beta PC versie... de Xbox One zou dat zeker veeeeeel beter doen.... ik bedoel een GPU en CPU upgrade?!
Een high end PC is krachtiger dan de Xbox One en PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

@macciez xbox controller @ pc geen probleem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

@rgas; alle demos zijn op de pc... ken je history jonge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
GOUDSBS schreef op woensdag 04 september 2013 @ 22:18:
@rgas; alle demos zijn op de pc... ken je history jonge!
Wat heeft dat te maken met mijn vorige bericht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
GOUDSBS schreef op woensdag 04 september 2013 @ 22:15:
@macciez xbox controller @ pc geen probleem!
Dat begrijp ik, maar was de demo dan specifiek hiervoor aan het draaien? Kan me niet voorstellen dat ze er vanuit gaan dat iedereen een xbox controller aan zn pc heeft hangen :)

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

Ok ja sorry, maar jij begint over een pc... ik zeg demo pc... jij niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

*knip* - Uniciteit

[ Voor 87% gewijzigd door Uniciteit op 04-09-2013 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

De eerste XBO's rollen van de band af en gaan op weg naar de retailers :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1S4WnnD.jpg

https://twitter.com/majornelson/status/375297363113680896

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrBob078
Volgens mij druk die op "blokje" toen die die forklift op afstand ging hacken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

Is jammer dat inderdaad die xbox net zo groot als die doos is... komt door de Kinect, die ik toch niet wil :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
CardboardBox One

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrBob078
Stevige pallet er ook onder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

Niet ouwehoeren... die One is zo zwaar vanwege alle features....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrBob078
Zie het steekwagentje er al achter wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
Zou net zo goed een ps4 doos kunnen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

@joffey19; denk je? Die One is de shit, maar die Kinect is zo mega, en zo heavy! Ik wil een One maar geen Kinect! Corrupt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:35
joffrey19 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 22:31:
Zou net zo goed een ps4 doos kunnen zijn
Nee die komt in de usa op 15 november en op de oranje sticker staat 22 november.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

Jongens... niet ouwehoeren over de One... ik heb een PS3... nou ik heb nog nooit zo goede stofhapper gehad! Ik wacht het af... want ik heb een One besteld via Neckermann voor 350 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Laatst online: 11-01-2024
Ik heb ook die neckerman staan, maar ook een import order, dat neckerman feestje heb ik weinig vertrouwen in :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
DrBob078 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 22:24:
Volgens mij druk die op "blokje" toen die die forklift op afstand ging hacken. :P
Mja klopt, de knoppen in beeld waren van Playstation, maar dat kan ook een PS controller zijn geweest op een PC, al lijkt een PS3/PS4 devkit waarschijnlijker. Maar goed, ook al is dit het resultaat op een PS4, dan mogen we denk ik nog niet klagen. De game ziet er verder schitterend uit.

Ik had zelf alleen gehoopt dat we de blurry meuk van wat we ook in GTA zagen (bv waar die tram boven de weg zit) een beetje kwijt zouden zijn, maar ik denk dat het nu nog wat voorbarig is om te denken dat dit de definitieve kwaliteit van de game is.

Anyways, qua gameplay vind ik hem al tof genoeg :9

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Ik hoop alleen dat watch dogs niet de AC lijn gaat volgen. Zo was AC1 wel bijzonder, maar was het uiteindelijk ook wel erg herhalend. Hoop dat ze daar met Watch Dogs van geleerd hebben en meteen een 'AC2' neer kunnen zetten :)

Verder zullen er voldoende games uitkomen totdat de volgende lading games uitkomen 1e helft 2014.

Is er al wat meer bekend over nieuwe headsets. Ben ze nog alleen van Turtlebeach tegengekomen. Want ik denk dat ik ook op de X1 voornamelijk met een headset zal gamen.

Ben wel benieuwd naar hoe zwaar die second screen apps zijn... Heb nu een surface rt. Ben benieuwd of alles dan gewoon lekker draait. :)

[ Voor 12% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-09-2013 07:44 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:58

BM

Moderator Spielerij
Volgens mij gaan er komende generatie veel meer games komen met een eigen app. Wat ik van het second screen van The Division gezien heb kan ik me niet voorstellen dat dat binnen smartglass draait. Dat zag er daar wat te complex voor uit.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• uchiha tijntje
  • Nu online
Inderdaad. Ben dus wel benieuwd wat voor hardware daarvoor nodig is. :) Meer dan een opmerking dat het op smartphones en tablets draait heb ik niet gehoord.

[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-09-2013 07:52 ]

• BM

BM

Moderator Spielerij
Mijn vermoeden is dat second screen/smartglass veel meer dan vorige generatie een techniek word, en niet 1 specifieke app. Nu maar hopen dat MS al requirement iig heeft dat die apps ook op WP/W8 beschikbaar komen, als je dat aan de ontwikkelaars over laat draaien die straks alleen op Android en iOS :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Niet zo gek, als j naar het marktaandeel kijkt van die twee t.o.v. WP8 en win tablets.

Lijkt me sterk dat ontwikkelaars staan te springen om voor WP8 een app te ontwikkelen terwijl dat tijd en moeite kost en vrij weinig mensen het gaan gebruiken...

• BM

BM

Moderator Spielerij
vaagisdenaam schreef op donderdag 05 september 2013 @ 08:09:
Niet zo gek, als j naar het marktaandeel kijkt van die twee t.o.v. WP8 en win tablets.

Lijkt me sterk dat ontwikkelaars staan te springen om voor WP8 een app te ontwikkelen terwijl dat tijd en moeite kost en vrij weinig mensen het gaan gebruiken...
True, snap het vanuit ontwikkelaarsoogpunt ook wel. Ga er echter van uit dat MS er nog wel enige druk achter zet om voor al deze platformen apps uit te brengen, gezien het feit dat ze ook enig belang hebben in WP8 ;)

Xbox

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
BM schreef op donderdag 05 september 2013 @ 08:30:
[...]

True, snap het vanuit ontwikkelaarsoogpunt ook wel. Ga er echter van uit dat MS er nog wel enige druk achter zet om voor al deze platformen apps uit te brengen, gezien het feit dat ze ook enig belang hebben in WP8 ;)
Daar ben ik vrij zeker van idd, maar toch betwijfel ik of die dan al met launch beschikbaar zijn, of dat dat (imo logischerwijs) vooruit wordt geschoven of wordt gecancelled bij tijdsdruk...

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:58
Ik hoop dat ik bij Microsoftstore.de de optie krijg om mijn fifa editie om te ruilen voor een forza editie (als microsoft die bundel al gaat aanbieden). Dat zou me €60 besparen en Fifa speel ik toch niet.

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Linkje3 schreef op donderdag 05 september 2013 @ 10:40:
Ik hoop dat ik bij Microsoftstore.de de optie krijg om mijn fifa editie om te ruilen voor een forza editie (als microsoft die bundel al gaat aanbieden). Dat zou me €60 besparen en Fifa speel ik toch niet.
Mss vindt je iemand die wilt ruilen he...

Verwijderd

Compleet ander nieuws :)

http://uk.ign.com/article...rn-when-the-time-is-right

Family sharing en verkoop van digitale games is weer een stukje dichterbij.
"I believe, in retrospect that people have calmed down and gone back and actually looked at what we said, people are starting to understand, 'Wow, they did want actually to allow me to loan and trade' which other digital ecosystems don't want to do. And so, yeah, I think we need to do that. That has to be part of the experience. Right now, we're focused on launch and we switched the program back to discs, because that's what customers wanted.

Penello went on to say he receives frequent requests from fans to bring back the family sharing feature in particular. To those people, he said, "We'd love to figure out how to bring that back. I still think it was a good idea. Maybe it was a little too soon for some people, but I still think there were a lot of good ideas in there. And we'll bring it back when the time is right."
Het is dus gegaan van "we might bring it back" een paar maanden terug naar we will bring it back. :) er is hoop ;)

• Sphinkx
  • Laatst online: 25-08 21:16
In principe wordt in Belgie de Xbox pas geleverd in 2014. Als we bij de Engelse Amazon site bestellen, zouden die dan wel leveren? Of zal dit voor problemen zorgen?

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:10
Sphinkx schreef op donderdag 05 september 2013 @ 11:03:
In principe wordt in Belgie de Xbox pas geleverd in 2014. Als we bij de Engelse Amazon site bestellen, zouden die dan wel leveren? Of zal dit voor problemen zorgen?
Als ze op voorraad zijn wel, niets anders dan een duitse versie te bestellen/kopen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Heeft iemand ervaring met Release Day Delivery van Amazon.co.uk? Wil die vrijdag het liefst gelijk los met BF4. Om nou een dag vrij te nemen voor Fifa.. (:

Het zal natuurlijk ook mooi zijn als Nederlandse webshops gewoon vast games verkopen voor de NL launch van de X1.

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 14:13

xAnarchyBaS

Urist

Verwijderd schreef op donderdag 05 september 2013 @ 11:34:
Heeft iemand ervaring met Release Day Delivery van Amazon.co.uk? Wil die vrijdag het liefst gelijk los met BF4. Om nou een dag vrij te nemen voor Fifa.. (:

Het zal natuurlijk ook mooi zijn als Nederlandse webshops gewoon vast games verkopen voor de NL launch van de X1.
Dat zou volkomen onlogisch zijn, games verkopen voor een systeem dat nog helemaal niet uit is.
Ik snap je punt wel, zou ideaal zijn als je een xbox uit de UK of Duitsland haalt, maar ik weet bijna zeker dat dit niet zal gaan gebeuren.

• Doughty
  • Laatst online: 24-08 23:30

Doughty

Bral unit

Ik zit te denken om naar Lille te rijden.
Dan kan ik meteen de Xbox One kopen en (ongecensureerde) games.

Dan zit ik wel met Franstalige covers, maar ja het zij zo.

"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 22:45
En een Franstalige game denk ik.

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 14:13

xAnarchyBaS

Urist

Volgens mij zijn alle games tegenwoordig multi5 of niet?
Ik denk dat het duurder is om een 5 tal verschillende games uit te brengen.
Zo'n cover printen is het geld. niet.

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
Doughty schreef op donderdag 05 september 2013 @ 11:44:
Ik zit te denken om naar Lille te rijden.
Dan kan ik meteen de Xbox One kopen en (ongecensureerde) games.

Dan zit ik wel met Franstalige covers, maar ja het zij zo.
Waarom zou je helemaal naar Frankrijk rijden als je hem ook gewoon op MS.de kunt bestellen en ze hem op launchday gratis bij je thuis bezorgen? Just asking. :)

• Chrosser
  • Laatst online: 23:15

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Heb geen creditcard en vertrouw Paypal niet zo met van die grote bedragen, Ik wil m in Duitsland gaan halen maar alles lijkt uitverkocht

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:58
In Duitsland zijn veel games gecensoreerd, dus die staan wel op aparte schijfjes.
Ik weet niet hoe dit in Frankrijk zit.

• Doughty
  • Laatst online: 24-08 23:30

Doughty

Bral unit

RDMA schreef op donderdag 05 september 2013 @ 12:04:
[...]

Waarom zou je helemaal naar Frankrijk rijden als je hem ook gewoon op MS.de kunt bestellen en ze hem op launchday gratis bij je thuis bezorgen? Just asking. :)
Omdat ik hem dan waarschijnlijk niet op day 1 heb.
En we gaan met een paar vrienden, maken er meteen een dagje van.
En ik Frankrijk zit geen censuur op de games en volgens mij ligt het aan mijn locale welke taal de game is.

Dus dan heb ik en de console en de games meteen, zonder dat ik de games nog apart moet bestellen.
En aangezien het animo voor Duitsland zo hoog ligt, maak ik meer kans in Frankrijk denk ik.

"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit

Verwijderd

backwards compatibility zit ook nog steeds in de pijplijn bij MS voor de one (via de azure cloud servers)

http://uk.ign.com/article...ibility-through-the-cloud

de 360 blijft in ieder geval nog tot 2016 ondersteund dus sowieso weinig issues, zou echter mooi zijn als ze dit voor die tijd draaiend hebben, scheelt weer een apparaat

• Martinspire
Interessant nieuwtje:
Xbox One Could Offer Backwards Compatibility Through The Cloud
Microsoft has revealed that the Xbox One may be backwards compatible one day, thanks to its Azure cloud servers.

In an interview with Gamespot, the company's senior director Albert Penello acknowledged there were a wealth of functions that the cloud could be used for, though Microsoft is yet to settle on which it wants to explore.

When asked if the cloud could offer backwards compatibility through streaming as Sony plans to do with Gaikai, he responded, "Yeah, absolutely. That's one of the things that makes [the cloud] at the same time both totally interesting and hard to describe to people. Because what the cloud can do is sort of hard to pin. When you say to the customer, we want the box to be connected, we want developers to know that the cloud is there. We’re really not trying to make up some phony thing.

"But there are so many things that the servers can do. Using our Azure cloud servers, sometimes it’s things like voice processing. It could be more complicated things like rendering full games like a Gaikai and delivering it to the box. We just have to figure out how, over time, how much does that cost to deliver, how good is the experience."

Though neither the Xbox One and the PlayStation 4 will support backwards compatibility initially, Sony has previously suggested that it plans to use Gaikai's streaming technology to make legacy content available on the PS4 at some stage. It's comforting to know that Microsoft is looking into replicating this, though it does mean that all the Xbox 360 discs you've collected over the years still won't work in the new console.

Don't rush to throw them out just yet though; in case you missed it, Microsoft confirmed yesterday that it has plans to continue support for the Xbox 360 for another three years before slowly phasing out support, with over 100 new games to come before then.
Microsoft gaat dus de Gaikai achterna om mogelijk games backwards compatible te maken via Azure.

Edit: damn, net te laat :>

• X-Fighter
Gingen games vanaf dag 1 digitaal downloadbaar zijn op de Xbox One?

• Martinspire
X-Fighter schreef op donderdag 05 september 2013 @ 12:58:
Gingen games vanaf dag 1 digitaal downloadbaar zijn op de Xbox One?
Als het goed is wel. Er zou geen vertraging meer in zitten zoals nu nog met Games on Demand wel is (al is het nu ook een stuk minder dan voorheen).

Ander nieuwtje: Bathurst, Mount Panorama komt naar Forza 5. Is een circuit in Australië zo te zien die ze hebben toegevoegd na een deal met een raceteam aldaar.

• X-Fighter
Martinspire schreef op donderdag 05 september 2013 @ 13:00:
[...]

Als het goed is wel. Er zou geen vertraging meer in zitten zoals nu nog met Games on Demand wel is (al is het nu ook een stuk minder dan voorheen).
Ja tis maar omdat ik volledig digitaal wil gaan, maar ik moet nu opletten dat:

1) Games downloadbaar zijn
2) Ik pre-paid kaartjes heb

Maar die kaartjes zullen er ook pas zijn vanaf dag 1, dus misschien dat ik nu dan nog gewoon microsoft points ga kopen, zodat ik dan meteen kan kopen.

• Martinspire
X-Fighter schreef op donderdag 05 september 2013 @ 13:04:
[...]

Ja tis maar omdat ik volledig digitaal wil gaan, maar ik moet nu opletten dat:

1) Games downloadbaar zijn
2) Ik pre-paid kaartjes heb

Maar die kaartjes zullen er ook pas zijn vanaf dag 1, dus misschien dat ik nu dan nog gewoon microsoft points ga kopen, zodat ik dan meteen kan kopen.
Je rekent tegenwoordig af met euro's, niet met MS Points. Je kunt die MS points overigens wel toevoegen aan je account, maar er zal qua betaling niets veranderen tussen de 360 nu (na de overgang van MS Points naar local currency) en de Xbox One.

Overigens moet je naast points/euro's tegenwoordig nog wel een ander betaalmiddel koppelen (zoals Paypal volgens mij) voor je betalingen kunt doen.

Het is alleen nog niet helemaal zeker of je met een Nederlandse account ook aankopen kunt doen in de Engelse of Duitse marketplace, dus ik zou nog even wachten.

[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 05-09-2013 13:06 ]

• X-Fighter
Martinspire schreef op donderdag 05 september 2013 @ 13:06:
[...]

Je rekent tegenwoordig af met euro's, niet met MS Points. Je kunt die MS points overigens wel toevoegen aan je account, maar er zal qua betaling niets veranderen tussen de 360 nu (na de overgang van MS Points naar local currency) en de Xbox One.

Overigens moet je naast points/euro's tegenwoordig nog wel een ander betaalmiddel koppelen (zoals Paypal volgens mij) voor je betalingen kunt doen.

Het is alleen nog niet helemaal zeker of je met een Nederlandse account ook aankopen kunt doen in de Engelse of Duitse marketplace, dus ik zou nog even wachten.
Ja ik heb dus een kredietkaart gekoppeld, maar dat is een Belgische. Dus via dat zal ik al niet kunnen gaan kopen op de marketplace via mijn Xbox One. Ik kan toch ook geen geld gewoon aan mijn account meer koppelen? Behalve via overzetten MS Points->€ of pre-paid kaartjes->€.

Dus als ik nu nog online zo MS Points koop, dan geef ik code in, en zet Microsoft dat om in euro's. Die gekoppeld zijn aan mijn account, ik hoop dat ik dan met die euro's WEL op de marketplace zal kunnen kopen zonder een kredietkaart in het juiste land te hebben...

Verwijderd

Met een creditcard (maakt niet uit vanuit welk land) kun je in elke marketplace kopen. Het gaat meer om het feit dat als je een day one in NL of Belgie hebt staan in November de marketplace nog niet werkt. Ik weet ook niet of je vanaf een andere kan kopen zonder je locale te veranderen. Op zich geen drama als je je Xbox op de UK locale zet vanaf dag 1 maar zou zomaar kunnen dat je daar dan aan vast zit voorlopig en als de NL klaar is je je xbox weer helemaal moet resetten naar factory settings. (is je schijf dus leeg)

Ik zou (zoals Martinspire aangeeft) ff afwachten en voor een paar maanden gewoon discs importeren

• X-Fighter
Verwijderd schreef op donderdag 05 september 2013 @ 13:14:
Met een creditcard (maakt niet uit vanuit welk land) kun je in elke marketplace kopen. Het gaat meer om het feit dat als je een day one in NL of Belgie hebt staan in November de marketplace nog niet werkt. Ik weet ook niet of je vanaf een andere kan kopen zonder je locale te veranderen. Op zich geen drama als je je Xbox op de UK locale zet vanaf dag 1 maar zou zomaar kunnen dat je daar dan aan vast zit voorlopig en als de NL klaar is je je xbox weer helemaal moet resetten naar factory settings. (is je schijf dus leeg)

Ik zou (zoals Martinspire aangeeft) ff afwachten en voor een paar maanden gewoon discs importeren
Ik had gehoord dat als je content wilt kopen uit bijvoorbeeld de Duitse Xbox Marketplace (aangezien BE/NL er nog geen heeft op 22 november), het adres gekoppeld aan je kredietkaart ook uit dat land moest komen.
Ook kan je altijd makkelijk locale veranderen zonder naar factory settings te gaan.

Verwijderd

X-Fighter schreef op donderdag 05 september 2013 @ 13:19:
[...]

Ik had gehoord dat als je content wilt kopen uit bijvoorbeeld de Duitse Xbox Marketplace (aangezien BE/NL er nog geen heeft op 22 november), het adres gekoppeld aan je kredietkaart ook uit dat land moest komen.
Ook kan je altijd makkelijk locale veranderen zonder naar factory settings te gaan.
Ik kan met mijn UK creditcard gewoon zaken kopen uit US marketplace etc. Dus zou geen probleem moeten zijn, het is tenslotte een creditcard. Anders is paypal een optie, dit kun je koppelen aan je creditcard maar is internationaal. (ook handig als je games in UK zou willen bestellen, amazon accepteerd paypal)

• X-Fighter
Verwijderd schreef op donderdag 05 september 2013 @ 13:24:
[...]
Ik kan met mijn UK creditcard gewoon zaken kopen uit US marketplace etc. Dus zou geen probleem moeten zijn, het is tenslotte een creditcard. Anders is paypal een optie, dit kun je koppelen aan je creditcard maar is internationaal. (ook handig als je games in UK zou willen bestellen, amazon accepteerd paypal)
Dat zou niet het geval moeten zijn, dat zegt deze bron toch alvast :)
Bij het aanschaffen van producten via Xbox Live Marketplace, zijn wel wat kleine obstakels. Betalen met een creditcard is eigenlijk geen optie. De creditcard moet namelijk een geldig factuuradres hebben in het land van de regio die je op je Xbox One hebt ingesteld. En aangezien we de kans klein achten dat je een Engelse of Duitse creditcard hebt, valt die optie voor bijna iedereen af. Betalen met prepaid kaarten is wel mogelijk, maar ook daar zien we wat problemen. Je hebt dan namelijk prepaidkaarten nodig met de valuta van de regio die je in je Xbox hebt ingesteld. Heb je dus Engeland als regio gekozen vanwege de systeemtaal, dan heb je ook prepaidkaarten met ponden nodig. Duitsland of Frankrijk zijn dan weer handigere regio’s, omdat dan een prepaidkaart met euro’s volstaat. Deze kaart hoeft dus niet per sé uit Duitsland of Frankrijk te komen, iedere kaart met euro’s volstaat.

Bron
Maarja ik zie dan wel hoe ik het doe, hebben nog paar maandjes de tijd :)

[ Voor 3% gewijzigd door X-Fighter op 05-09-2013 13:29 ]

Verwijderd

damn, in UK al geen forza bundel meer te krijgen, waren binnen een paar uur uitverkocht

http://www.oxm.co.uk/6177...t-in-less-than-two-hours/

• AnthonyR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10:35
Een datum voor de NL release weten is al leuk, maar welke games komen bij de Day One Edition.

• BMN
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14-09 17:15

BMN

Weet iemand waar je het beste de xbox one in Duitsland kan preorderen? Of kan ik beter naar Duitsland rijden op de dag van release? Krijg je dan nog wel de day one versie met Fifa 14?

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 22:20
Martinspire schreef op donderdag 05 september 2013 @ 13:06:
[...]

:?
Heb hier helemaal niets gekoppeld aan mijn account en betaal probleemloos met ms-points / € die ik verkrijg via prepaid kaarten.
Moet dus op de One ook geen probleem geven om iets aan te schaffen, mits je maar ms-tegoed op je account hebt staan ;)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Backword compatibility zou wel mooi zijn met 75 Xbox 360 games in huis :|

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Martinspire
justifire schreef op donderdag 05 september 2013 @ 17:20:
[...]

:?
Heb hier helemaal niets gekoppeld aan mijn account en betaal probleemloos met ms-points / € die ik verkrijg via prepaid kaarten.
Moet dus op de One ook geen probleem geven om iets aan te schaffen, mits je maar ms-tegoed op je account hebt staan ;)
Maar dat bedoel ik juist. Ook al heb je euro's op je account staan, dan nog vraagt ie om een extra betaalmiddel. Snap zelf ook niet waarom, maar het is zo.

• X-Fighter
Basneeleman schreef op donderdag 05 september 2013 @ 16:24:
Weet iemand waar je het beste de xbox one in Duitsland kan preorderen? Of kan ik beter naar Duitsland rijden op de dag van release? Krijg je dan nog wel de day one versie met Fifa 14?
Als je naar Duitsland gaat rijden moet je hem ook nog steeds pre-orderen maar dan moet je denk ik al wat geluk gaan hebben. Ik zou gewoon Microsoft Store Duitsland gaan, daar even Live Chat doen en vragen of je nog kan bestellen en op dag 1 er eentje hebben. Als ze ja zeggen, gewoon daar hem kopen. Moet je niet rijden, en gewoon wachten op de levering, dat is misschien niet om 9u 's ochtends, maar maken die paar uur zo veel uit?

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 22:20
Martinspire schreef op donderdag 05 september 2013 @ 17:25:
[...]

Maar dat bedoel ik juist. Ook al heb je euro's op je account staan, dan nog vraagt ie om een extra betaalmiddel. Snap zelf ook niet waarom, maar het is zo.
Heb je hier een bron van ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Phusebox schreef op donderdag 05 september 2013 @ 17:25:
Backword compatibility zou wel mooi zijn met 75 Xbox 360 games in huis :|
Ik denk niet dat het disc scannen en spelen gaat worden, maar opnieuw kopen gaat worden.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Waarom denk je dat?

The ramblings of an idiot

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Het zou mooi zijn als de One een spel van de 360 op de een of andere manier kan herkennen (dus als je disc in de drive doet) en dat je als gevolg daarvan het spel 'unlocked' op je account en deze kan downloaden/spelen op je One.

Als je het opnieuw moet gaan kopen zou dat natuurlijk wel erg van de zotte zijn? Dan heb je nog 0,0 aan je oude games.

• uchiha tijntje
  • Nu online
Razr schreef op donderdag 05 september 2013 @ 21:50:
Het zou mooi zijn als de One een spel van de 360 op de een of andere manier kan herkennen (dus als je disc in de drive doet) en dat je als gevolg daarvan het spel 'unlocked' op je account en deze kan downloaden/spelen op je One.

Als je het opnieuw moet gaan kopen zou dat natuurlijk wel erg van de zotte zijn? Dan heb je nog 0,0 aan je oude games.
Dat lijkt me niet echt te beveiligen. Mijn disc van GoW3 stop ik in de X1, down de game en leen hem dan vervolgens uit aan een vriend van me en die download met dezelfde disc hetzelfde spel. De discs zelf hebben namelijk niet een uniek kenmerk volgens mij zodat die gekoppeld wordt aan je account. :)

Zolang je disc niet direct aan je account gekoppeld kan worden gaat dit (ook niet met Gaikai) gewoon niet op volgens mij.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Gewoon disc erin, downloaden en spelen enkel met disc in de drive.
Is dat nou zo moeilijk?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• uchiha tijntje
  • Nu online
Ehm,

Das niet zo moeilijk nee :P. Had daar nog niet eens aan gedacht :D.

Dit soort BC vergt echter zowel bandbreedte en servers die het spel voor je draaien. Daar zal ongetwijfeld een prijskaartje aan worden gehangen :)

[ Voor 49% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-09-2013 22:16 ]

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Of onderdeel van Gold natuurlijk en komt overeen met de oorspronkelijke visie (eigenaarschap is account gebonden en niet disc gebonden). Dus de 'echte' oplossing is (imo):
Disc erin, serial koppelen aan je account, DLC van je account eraan hangen, eventuele 360 save uit de cloud, en spelen maar (disc optioneel in prullenbak).
Je hoeft er niet eens een 24 uurs check op te doen. Immers, eigenaarschap wordt aan account gekoppeld en serial number uit de license pool gegooid.

Overigens vind ik backwards compatibility pas 'tellen' als je gewoon gratis (wel met Gold voor de streaming kosten) je game collectie kan spelen. Als je opnieuw moet betalen vind ik dat meer een release op een nieuw platform...

• uchiha tijntje
  • Nu online
Ben zelf sowieso geen aanhanger van BC. Heb van de vorige generaties nog de meest geweldige spellen bewaard... O.a. Metal Gear Solid 1 op de PSX, Final Fantasy 8 op de PSX, Shadow of the Colossus op de PS2, Half-Life 2 op de PC, Jade Empire op de Xbox, Halo 2 op de Xbox.

Geen enkele, en dan ook echt geen enkele game heb ik gespeeld nadat ik een nieuwere console in huis had. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Zoals men nu de BC laat zien bij Microsoft en Sony is het voor mensen zoals mij echt een toevoeging. Ik heb na de NES nooit weer een console gehad en ik ben ook best bereid om een tientje voor bijvoorbeeld red dead redemption neer te leggen. Ik hoop daarom ook dat deze feature zsm beschikbaar wordt en ook gs werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Laatst online: 14-09 15:30

beuker19

Killerbeuker is so OP

BC op de X1/Ps4 is niets meer dan nog een keer betalen voor een nieuwe(oude) game.
Je kunt gewoon straks bijv. Halo 4 spelen via Azure als je hem koopt voor 15€ dus je hebt nog steeds niets aan je oude games.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Oude games die ik dus niet heb maar alsnog graag zou willen spelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22
X-Fighter schreef op donderdag 05 september 2013 @ 13:19:
[...]

Het lijkt erop dat ze het niet controleren. Heb bij mijn preorder op de 2de adres regel mijn postcode en Niederlande gezet en vervolgens een willekeurige postcode van Duitsland. Vervolgens werd de creditcard gewoon geaccepteerd. Ze controleren toch alleen naam, nummer, maand/jaar en Ccv. (Bij afleveradres kon je wel Nederland selecteren, bij betaalgegevens niet)

Zelfde deed ik vroeger ook in de eStore van Sony toen ik een ebookreader had gekocht in Amerika. Toen stond mijn CC op een adres van een hotel in new york.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Misschien doen ze wel een maandelijks abonnement waarmee je onbeperkt kunt gamen met alle 360 games? Of is dat wishfull thinking :9~

[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 06-09-2013 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(ochtendhumeur modus) Laat die *** Xbox One eerst maar is naar NL komen (/ochtendhumeur modus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
SunnieNL schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 07:13:
[...]

Het lijkt erop dat ze het niet controleren. Heb bij mijn preorder op de 2de adres regel mijn postcode en Niederlande gezet en vervolgens een willekeurige postcode van Duitsland. Vervolgens werd de creditcard gewoon geaccepteerd. Ze controleren toch alleen naam, nummer, maand/jaar en Ccv. (Bij afleveradres kon je wel Nederland selecteren, bij betaalgegevens niet)
Je kon ook bij factuuradres gewoon Nederland als land kiezen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:39
Order is aangepast bij Amazon.co.uk.
Netjes de datum erbij nu. :)
Hello,

Please be advised that we have a revised delivery date for the items you ordered on August 16 2013.

"Forza Motorsport 5 (Xbox One)"
Estimated arrival date: November 22 2013 - November 22 2013
"Battlefield 4 (Xbox One)"
"Ryse: Son of Rome (Xbox One)"
Heb One Day Shipment als verzendmethode.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
Rivanov schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 08:12:

[...]

Wat is je estimated arrival date met One day shipping?Bij mij was dat maandag 25 november en Ik heb dus ff geinformeerd bij amazon online chat en die vertelde mij dat hij op 25 november zou worden afgeleverd met een koerier. Nu maar supersaver free delivery gekozen heb hem dan ongeveer tegelijk met ps4 release hier.

EDIT : O lekker slim kijk er overheen (vroeg nog :p) 8)7 Heb je alleen games of ook de Xbone besteld bij amazon.co.uk?

PS: Heb hem bij amazon uk voor de forza bundle dan heb ik wel iets meer geduld

[ Voor 15% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 06-09-2013 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 08:02:
(ochtendhumeur modus) Laat die *** Xbox One eerst maar is naar NL komen (/ochtendhumeur modus)
[we leven in 2013 modus] Haal hem gewoon in Duitsland. ;) [/We leven in 2013 modus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
Het zal mij ook niks verbazen dat ze de games eerder versturen. Bij de launch van de 360 had ik alle spellen al binnen voor de launch, Het was alleen wachten op de console. Daar gok ik nu ook op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
arnoutzw schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 08:27:
[...]

Wat is je estimated arrival date met One day shipping?Bij mij was dat maandag 25 november en Ik heb dus ff geinformeerd bij amazon online chat en die vertelde mij dat hij op 25 november zou worden afgeleverd met een koerier. Nu maar supersaver free delivery gekozen heb hem dan ongeveer tegelijk met ps4 release hier.

EDIT : O lekker slim kijk er overheen (vroeg nog :p) 8)7 Heb je alleen games of ook de Xbone besteld bij amazon.co.uk?

PS: Heb hem bij amazon uk voor de forza bundle dan heb ik wel iets meer geduld
Hebben UK Xboxen niet een andere stekker eraan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Nog nooit zoveel uit de context gerukte conclusies gezien. Albert Penello verduidelijkt nogmaals:
To clarify this article. I spoke theoretically about BC as an example. We have no plans for streaming.
http://www.oxm.co.uk/6177...streaming-says-microsoft/

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sphinkx
  • Laatst online: 25-08 21:16
wimpie007 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 08:54:
[...]

Klopt. Maar heb je nergens nog een kabel in overschot liggen waarmee je die dan kan vervangen? Veronderstel dat dit gewoon een klassieke kabel zal zijn zoals bij zoveel electronische apparatuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
wimpie007 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 08:54:
[...]

Ja maar heb gewoon UK->EU stekkers hier(kan je op ebay vinden). Je kan waarschijnlijk wel het netsnoer wat naar je voedingsblok loopt omwisselen met EU variant (mischien past die van de 360 wel). En netspanning maakt niet uit want die is 99,99% 110-240VAC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Inderdaad, maar de Xbox 360 heeft volgens mij een paar varianten gehad van die kabels omdat de omvang van de adapter af nam. Anders inderdaad een verloop stukje ertussen en volgend jaar ergens zo een kabel uit trekken.

De reden dat die dingen vervangen kunnen worden is juist omdat die boxen op 110-240 50/60hz zijn (de adapters) dan hoef je als fabrikant alleen de kabel naar de muur te vervangen in je afzet markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-09 18:02
Rivanov schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 08:12:

[...]

Bij mij ook aangepast inderdaad, ze verwachten dus een 21/22 nov release op dit moment.. :o

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
http://www.ebay.nl/itm/AC...ash=item20d1f16382&_uhb=1

Verwacht dat die zelfde aansluiting ook op de Xbone powerbrick zal zitten. Dus elke EU voedingskabel van een pc zou je moeten kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
Ja die heb ik dus al maar dan krijg je best bulky stekker. En er staat ook vaak op: not for permanent use.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
arnoutzw schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 09:35:
Ja die heb ik dus al maar dan krijg je best bulky stekker. En er staat ook vaak op: not for permanent use.
Gebruik de mijne al jaren op mijn UK Xbox 360, geen probleem. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
email gehad van amazon.de

Wir können Ihnen jetzt den Liefertermin fuer Ihre Bestellung (Bestellnummer #xxxxx) vom 16. August 2013 nennen.

Und hier finden Sie den oder die Artikel mit dem jeweils voraussichtlichen Lieferdatum:

"Xbox One Konsole - Limitierte Day One Edition"
Voraussichtliches Lieferdatum: 23. November 2013 - 25. November 2013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
@mobygo76 One-day delivery met koerier? want met postnl kan je hem alleen zaterdag 23 of dinsdag 26nov ontvangen. Echt gaar dat ze hem niet al op donderdag verzenden.
Pagina: 1 ... 74 ... 82 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen in het topic? Rapporteer het door een Topic Report aan te maken.