PSN: Finally_Chris
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Nice, werd tijd!Rivanov schreef op woensdag 04 september 2013 @ 12:29:
Vandaag wordt releasedate eindelijk aangekondigd!
[afbeelding]
Gokje: 27 november.
[ Voor 36% gewijzigd door Johan tb op 04-09-2013 12:35 ]
Steam heeft meerdere methodes, steam-ID based is de simpelste, geen aankoop/toegang, niet spelen (je kan de game gewoon opstarten). Andere is inderdaad het 'missende stukje' of volledige client maar met een zero-day patch om de 'lock' op te heffen.xAnarchyBaS schreef op woensdag 04 september 2013 @ 11:11:
Volgens mij werkt het op steam zo: je downloadt de hele game, op enkele kb's na, op het moment van release worden ook de laatste paar kb's beschikbaar voor download, en is daarna de download compleet, en kan de game gestart worden.
Dit is ideaal, want je kunt op moment van release spelen, en kan de game al gespeid gedownload worden zodat de servers iets minder belast worden op release dag.
Tijdslot kan ook gewoon OS-based worden, mits die dan intern ook een eigen klok bij kan houden (anders even offline je systemdate aanpassenuchiha tijntje schreef op woensdag 04 september 2013 @ 11:19:
In het geval van pure SP games, waarbij je dus geen internet connectie nodig hebt werkt zon tijdslot natuurlijk niet.
Releasedate: Ik zeg 16 november
Turkishflavor
@gameboxpark I hope You Are not a troll. 😁
GAME Boxpark
@Turkishflavor Guess you'll have to wait and see... trololololol :-)
[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 04-09-2013 12:42 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Stemmingmakerij, niets meer. Het is natuurlijk geweldig als je week voordat andere een console kunnen halen, jij al kan showen met je console in huis.X-Fighter schreef op woensdag 04 september 2013 @ 12:44:
Waarom moet die datum eigenlijk vroeger liggen? Ofja zijn er mensen die echt redeneren dat ze de console pakt die eerst uit is, ookal is degene die later uit komt beter?
Je zal er op launch of in die week erna best wel ergens eentje kunnen vinden, maar degene die als eerste komt, zal waarschijnlijk de grote twijfelaars nog naar zich toe kunnen trekken. (in Nederland natuurlijk zeker, gezien wij pas volgend jaar alles krijgen - dus loop jij de MM binnen en je ziet een PS4, kans relatief groot dat je hem dan toch koopt).
[ Voor 37% gewijzigd door SinergyX op 04-09-2013 12:49 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Jep dat klopt.xAnarchyBaS schreef op woensdag 04 september 2013 @ 12:27:
[...]
is de verhoging van cpu en gpu hierin al meegerekend?
Heb je een bron voor die 1.945 van de PS4? Want op de PS4 reveal werd toch echt 1.8 Tflops gemeld.Origins schreef op woensdag 04 september 2013 @ 12:13:
[...]
Total XBOX is 1.422 TFlops, compared to PS4's 1.945 TFlops.
Ik kan me wel voorstellen dat AMD nu de definitieve clockspeed heeft vastgesteld waardoor het allemaal wel wat hoger is gegaan, maar ben die 1.945 nog nergens eerder tegengekomen.
Microsoft.de?Chrosser schreef op woensdag 04 september 2013 @ 13:12:
Iemand die nog een adres weet voor een day one edition te reserveren in de buurt van Herzogenrath / Aachen (in ieder geval in de buurt van Limburg)
De Media Markt in Herzogenrath en Aachen hebben geen Day One editions meer in ieder geval.
Waarom zou je een spel vantevoren willen downloaden als je toch geen internetverbinding hebtuchiha tijntje schreef op woensdag 04 september 2013 @ 11:19:
In het geval van pure SP games, waarbij je dus geen internet connectie nodig hebt werkt zon tijdslot natuurlijk niet.
Vind al die DRM changes nog steeds erg jammer, maar zo'n artikel / interview van Gamespot doet me dan wel weer deugd.

Koop je toch gewoon de disc versie die dan op de releasedate op de mat ligt.
Bovendien heeft elke spel tegenwoordig een day-one patch, laatste updates en tevens een rem op piraterij.
Zo kunnen ze ook makkelijk een unlock voor een preload spel meegeven bij de day one patch.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Over een half jaar hoor je daar niemand meer over.X-Fighter schreef op woensdag 04 september 2013 @ 12:44:
Waarom moet die datum eigenlijk vroeger liggen? Ofja zijn er mensen die echt redeneren dat ze de console pakt die eerst uit is, ookal is degene die later uit komt beter?
Gemiddelde consument wacht toch op de prijsverlaging en tegen die tijd liggen beide consoles ruim op voorraad.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
"Produktbeschreibungen
Release Date: 01.11.2013/ System: Xbox/ deutsche Version/ USK:18"
Zou wel mooi zijn maar betwijfel of het klopt, aangezien COD pas op 5 november verschijnt.
[ Voor 16% gewijzigd door RDMA op 04-09-2013 14:30 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
The ramblings of an idiot
Inderdaad. In Amerika is het dan misschien wel de 15e, maar die niet-gamers beginnen toch pas te kopen vanaf Black Friday in koopjesseizoen wat pas de 29ste begint. Denk dat ze in Amerika daar amper iets van zullen voelen.CR1691 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 15:13:
Een week eerder dan de PS4. Leek mij wel een logische zet ja.
Dat ze in Europa dan eerder zijn is wel goed.
Verwijderd
mijne wordt thuisbezorgt op de releasedag (UK)
cant wait, meteen maar ryse en assasins creed bestellen denk ik
Wat kiezen jullie?
◾Assassin's Creed 4: Black Flag
◾Battlefield 4
◾Call of Duty: Ghosts
◾Crimson Dragon
◾Dead Rising 3
◾FIFA 14
◾Fighter Within
◾Forza Motorsport 5
◾Just Dance 2014
◾Killer Instinct
◾LEGO Marvel Super Heroes
◾Lococycle
◾Madden NFL 25
◾NBA 2K14
◾NBA LIVE 14
◾Need for Speed: Rivals
◾Peggle 2
◾Powerstar Golf
◾Ryse: Son of Rome
◾Skylanders: Swap Force
◾Watch Dogs
◾Zoo Tycoon
◾Zumba Fitness: World Party
Verwijderd
[ Voor 27% gewijzigd door Chrosser op 04-09-2013 15:38 ]
Verwijderd
Forza 5, Watch Dogs, en Dead Rising 3 waarschijnlijk.
@Chrosser Ik was volgens mij vrij vroeg, men had toen alleen van die plastic kaartjes en niet de echte preorder pakketten met T-shirt en Blue-ray film. Naderhand nog ff met ze gemailed en bevestigd dat ik op de day one editie lijst sta.
Verder vind ik het opvallend dat Yusuf Mehdi nu dit bericht mag melden. Gaat dat het nieuwe gezicht van Xbox worden? Hij is daar overigens Xbox Chief Marketing and Strategy, dus dat zou best kunnen. Vind hem in ieder geval wel prima overkomen. Ik zou het niet erg vinden.
Verwijderd
Zojuist een vrije dag geregeld voor een lekker lang weekend gamen. Alleen nog even er voor zorgen dat ik BF4 ook op tijd heb. AC4 en Watch Dogs bestel ik een paar weken/maanden later wel.
Verwijderd
Zonde, want Playstation komt met een Virtual Reality.Silversin schreef op woensdag 04 september 2013 @ 16:08:
Kogel door de kerk, heb net mijn PS4 pre-order canceled en een Xbox-One (DOE) aangeschaft. Verleiding was te groot.
Dan heb jij nu net iemand blij gemaakt met een PS4 met de komende releaseSilversin schreef op woensdag 04 september 2013 @ 16:08:
Kogel door de kerk, heb net mijn PS4 pre-order canceled en een Xbox-One (DOE) aangeschaft. Verleiding was te groot.
Ook al komt het er wel aan, wat let MS om het zelf ook niet te gaan doen of het met 3e partijen zoals Occulus Rift te gaan doen?
Ik vind zelf overigens die ondersteuning voor VR helemaal niet onverwacht. Had het zelf al wel wat eerder verwacht, maar we zullen zien. Het zal toch nog wel even duren en je hebt er met de aankomende games toch nog effe weinig aan.
Ik was nummer 3 op de pre-order lijst van MM Utrecht, heb sws iemand blij gemaaktOrigins schreef op woensdag 04 september 2013 @ 16:21:
[...]
Dan heb jij nu net iemand blij gemaakt met een PS4 met de komende release
Verwijderd
Maar nu twijfel ik wel op de bon die ik meekreeg staat wel Xbox One pre-order voor de release dag, maar nu vraag ik me af of er dan ook niet day one consoles zijn dus zonder de de day one opdruk, t-shirt, blu-ray van Der Hobbit en de FIFA 14 voucher. Het lijkt me toch wel dat alle consoles op release dag day one consoles zijn? Heb nog nergens gelezen over niet day one versies op release dag, zou ook wel raar zijn op day one geen day one hebben.
Dit gevoel krijg ik (helaas) ook bij Kinect 2.0Martinspire schreef op woensdag 04 september 2013 @ 16:23:
[...]
Had het zelf al wel wat eerder verwacht, maar we zullen zien. Het zal toch nog wel even duren en je hebt er met de aankomende games toch nog effe weinig aan.
Dat is nu eenmaal ook, maar het gaat dan ook over de moglijkheden die kunnen komen. Maar dat ligt bij de developersDrBob078 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 16:26:
[...]
Dit gevoel krijg ik (helaas) ook bij Kinect 2.0
Ik heb die van mij bij de MM in Aachen gereserveerd. Ik wist toen nog niets van een T-Shirt en BluRay af. Kreeg enkele dagen later wel netjes een mailtje dat een shirt + bluray voor me klaarlag. Deze hadden ze nog niet meegegeven omdat die nog niet binnen waren toen ik in Aachen was.Verwijderd schreef op woensdag 04 september 2013 @ 16:25:
Ik vind de pre-orders in de duitse winkels best onduidelijk. Ik heb hem zelf daags na het nieuws van de uitstel in nederland in de duitse saturn in kleve gepre-ordered. Ik sprak daar een mannelijke medewerker van de game afdeling aan en die vertelde me toen dat die nog genoeg pre-order plaatsen over had. Hij kwam aanzetten met een verpakking met daarin een Xbox One t-shirt voor pre-orders maar die werd uit zijn hand gegrist door de vrouwelijke afdelings chef en kreeg flink op zijn kop. Ik vroeg natuurlijk wat er aan de hand was en hij zei dat hij die niet of nog niet mocht geven en voerde mijn gegevens in in de computer, hij zei dat ik hem release dag kon ophalen maar dat de release date nog onbekend was zoals ik immers zelf al wist. Ik vroeg wel expliciet om de day one editie.
Maar nu twijfel ik wel op de bon die ik meekreeg staat wel Xbox One pre-order voor de release dag, maar nu vraag ik me af of er dan ook niet day one consoles zijn dus zonder de de day one opdruk, t-shirt, blu-ray van Der Hobbit en de FIFA 14 voucher. Het lijkt me toch wel dat alle consoles op release dag day one consoles zijn? Heb nog nergens gelezen over niet day one versies op release dag, zou ook wel raar zijn op day one geen day one hebben.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Maar bij Kinect is het een feit dat die bij elke XBox One zit, dit zal (afgezien van dat het nog een gerucht is) een gimmick blijven, omdat niet iedereen zo'n ding zal hebben.DrBob078 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 16:26:
[...]
Dit gevoel krijg ik (helaas) ook bij Kinect 2.0
Verwijderd
Ze hebben mijn e-mail niet, maar denk dat het wel goed gaat komen dan. Ik ben er gewoon met de opening van de winkel zodat ik het niet mis zal lopen.Rivanov schreef op woensdag 04 september 2013 @ 16:27:
[...]
Ik heb die van mij bij de MM in Aachen gereserveerd. Ik wist toen nog niets van een T-Shirt en BluRay af. Kreeg enkele dagen later wel netjes een mailtje dat een shirt + bluray voor me klaarlag. Deze hadden ze nog niet meegegeven omdat die nog niet binnen waren toen ik in Aachen was.
Precies, misschien dat ik hun van te voren nog even mail.Verwijderd schreef op woensdag 04 september 2013 @ 16:43:
[...]
Ze hebben mijn e-mail niet, maar denk dat het wel goed gaat komen dan. Ik ben er gewoon met de opening van de winkel zodat ik het niet mis zal lopen.
[ Voor 99% gewijzigd door Martinspire op 04-09-2013 16:53 ]
Dat zegt hij ook, hij heeft over die VR bril dat het een gimmick blijftMartinspire schreef op woensdag 04 september 2013 @ 16:47:
[...]
Want? Developers kunnen niet een game maken waar Kinect wel nodig is en er dan ook geen koeienletters opzetten met "Kinect is required for play" oid?
Juist omdat ie wordt meegeleverd kun je er vanuit gaan dat iedereen er 1 heeft staan. Nou zal niet elke 3rd party dat bij elke titel gaan eisen, maar ik kan me voorstellen dat ze het wel vaker gaan implementeren. Dat er hier wat negatief over geluld wordt is jammer, maar het zal nu wel wat boeiender worden dan alleen wat wapperen.
Microsoft Store Duitsland. Dat distributiecentrum ligt in Eindhoven dus je zal hem wel op day one hebbenWolfjerolfje schreef op woensdag 04 september 2013 @ 16:53:
ik wil er 1 bestellen, maar ik heb geen idee waar ik dat kan doen...?? kan ik em niet op internet pre-orderen ofzo? of gewoon op day one naar duitsland rijden en daar de mediamarkten enzo afgaan??? mijn duits is niet bijster goed trouwens
Zou balen zijn als ik hem in gebruik heb en er komt een Netflix app voor de Xbox One en ik kan die niet gebruiken omdat ik een duitse console heb.
Dit zal geen enkel probleem zijn. Ze controleren je ip adres en zien dan dat je uit NL komt en dus gebruik mag maken van Netflix. Importeren stelt niet zoveel voor gelukkig. Sowieso is de console hetzelfde als die later in NL uitkomt.Starks223 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 16:55:
Ik twijfel nog steeds om hem in Duitsland te pre-orderen, komen we echt niet voor verassingen te staan dan?
Zou balen zijn als ik hem in gebruik heb en er komt een Netflix app voor de Xbox One en ik kan die niet gebruiken omdat ik een duitse console heb.
Tomorrow is not today!
Alles is gelijk zowel de US als de EU versie.
Enige wat anders is, is de stekker
Alle consoles zijn zowel hardware als software indentiek. ze gaan echt niet verschillende firmware uitbrengen dat zorgt alleen maar voor nog meer ontwikkel tijd en nog meer vertraging.
Enige wat ze wel doen is IP home land filter. Zo kan je dus geen gebruik maken van de MS store gezien de store geen NL is. Wel kan je een de profiel aan maken of uk profiel maar dan zit je dus met je NLD profiel die dus niet die licenties hebt. ook zou je het prfiel tijdelijk kunnen verhuizen naar een betreffend land zoals de UK.. Maar kans is groot dat dit maar eens per 6 maanden mag, dan kan je nog niets met het NL store op het moment dat deze wel uitkomt..
A Soldiers manual and a pair of boots.
Zou de US powerbrick om kunnen gaan met onze netspanning?To_Tall schreef op woensdag 04 september 2013 @ 17:02:
Alles is gelijk zowel de US als de EU versie.
Enige wat anders is, is de stekker
Bij mij komt dat door het feit dat ik Halo voor de eerste Xbox had gekocht in Duitsland.To_Tall schreef op woensdag 04 september 2013 @ 17:02:
Wat is dat toch dat mensen denken met een niet NL gekocht console dingen niet werken?
Kom ik thuis is de game helemaal Duits en niet op een andere taal in te stellen, dat was echt wel balen.
Heeft niets te maken natuurlijk met de hardware van de Xbox One maar hierdoor ga je twijfelen
Waarschijnlijk is het voor Microsoft goedkoper om bij elke Xbox een 110v~240v brick te doen dan onderscheid te maken tussen 110v en 240v.DrBob078 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 17:09:
[...]
Zou de US powerbrick om kunnen gaan met onze netspanning?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Verwijderd
Je hebt gelijk en excuses daarvoor. Het is nog niet bevestigd. Al acht ik de kans zeer groot dat Microsofts concurrenten ermee komen. Het mooist zou hier natuurlijk zijn als Microsoft in de nabije toekomst met een VR-bril komt of iets dergelijks. Ik hoop het ten zeerste, want de consument heeft er alleen maar meer baat bij
Nee, want 110V. Met een omvormer waarschijnlijk wel.DrBob078 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 17:09:
[...]
Zou de US powerbrick om kunnen gaan met onze netspanning?
Dat kan natuurlijk ook nogDonstil schreef op woensdag 04 september 2013 @ 17:10:
[...]
Waarschijnlijk is het voor Microsoft goedkoper om bij elke Xbox een 110v~240v brick te doen dan onderscheid te maken tussen 110v en 240v.
Ik heb niets met een VR-bril. Ik heb het zo'n 20 jaar geleden al eens geprobeerd en werd er niet blij vanVerwijderd schreef op woensdag 04 september 2013 @ 17:11:
[...]
Je hebt gelijk en excuses daarvoor. Het is nog niet bevestigd. Al acht ik de kans zeer groot dat Microsofts concurrenten ermee komen. Het mooist zou hier natuurlijk zijn als Microsoft in de nabije toekomst met een VR-bril komt of iets dergelijks. Ik hoop het ten zeerste, want de consument heeft er alleen maar meer baat bij
[ Voor 66% gewijzigd door McBoom op 04-09-2013 17:15 ]
Zal vanavond even kijken op me X360 powerbrick, meeste trafos kunnen dat tegenwoordig welDonstil schreef op woensdag 04 september 2013 @ 17:10:
[...]
Waarschijnlijk is het voor Microsoft goedkoper om bij elke Xbox een 110v~240v brick te doen dan onderscheid te maken tussen 110v en 240v.
Ik ga voor FIFA 14SeamusXanthus schreef op woensdag 04 september 2013 @ 15:28:
AC4 , DR3 en Forza 5 zijn voor mij de meest logische keuzes. Waarschijnlijk kies ik daar één of twee van. En misschien Peggle 2 voor erbij. En met een schuin oog naar Watch Dogs.
Wat kiezen jullie?
◾Assassin's Creed 4: Black Flag
◾Battlefield 4
◾Call of Duty: Ghosts
◾Crimson Dragon
◾Dead Rising 3
◾FIFA 14
◾Fighter Within
◾Forza Motorsport 5
◾Just Dance 2014
◾Killer Instinct
◾LEGO Marvel Super Heroes
◾Lococycle
◾Madden NFL 25
◾NBA 2K14
◾NBA LIVE 14
◾Need for Speed: Rivals
◾Peggle 2
◾Powerstar Golf
◾Ryse: Son of Rome
◾Skylanders: Swap Force
◾Watch Dogs
◾Zoo Tycoon
◾Zumba Fitness: World Party
En verder ga ik voor BF4 en Dead Rising 3. Afhankelijk van de reviews ga ik verder voor OF Watch Dogs OF AC4. En wellicht nog Forza mocht ik me niet kunnen inhouden
Edit:
Heb zelf geen ervaring met enige vorm van VR-brillen, maar volgens mij voegt dat voor de games die ik voornamelijk speel (FPS en 3rd person action adventures) niet heel erg veel toe. En eerder misselijkmakend
Edit 2:
Forza 5 gratis ipv FIFA 14?
http://www.oxm.co.uk/6175...edition-get-forza-5-free/
Zelf ben ik wel blij met FIFA 14 omdat het toch een spel is wat ik regelmatig zal spelen maar niet zo snel zou kopen
[ Voor 17% gewijzigd door uchiha tijntje op 04-09-2013 17:23 ]
Ga nu naar Amazon UK voor de Day One edition + gratis Forza:
http://www.amazon.co.uk/X...F8&qid=1378306252&sr=1-63
Genoeg voorraad. Er staat bij de Fifa versie het volgende:
[ Voor 12% gewijzigd door G4mert op 04-09-2013 17:24 ]
Verwijderd
Link werkt wel? zowel forza als fifa speel ik nietMartinspire schreef op woensdag 04 september 2013 @ 17:27:
Je link werkt niet, maar er is dus een alternatieve bundel met Forza ipv Fifa ook voor 499 euro? Lijkt mij wel een interessante deal. Als beiden nou eens in de winkel komen (of als ze dat ook met Dead Rising en Ryse doen) dan is dat best interessant?
Excuus. Ik heb de link inmiddels aangepast. Het lijkt mij persoonlijk een betere deal dan met Fifa.Martinspire schreef op woensdag 04 september 2013 @ 17:27:
Je link werkt niet, maar er is dus een alternatieve bundel met Forza ipv Fifa ook voor 499 euro? Lijkt mij wel een interessante deal. Als beiden nou eens in de winkel komen (of als ze dat ook met Dead Rising en Ryse doen) dan is dat best interessant?
Maar ik heb al sinds de E3 een PS4 pre-order staan bij bol.com. Als ik dat niet zou hebben was ik nu wellicht aan het twijfelen..

Verwijderd
Ze hebben gezegd dat er 2 bundels komen tijdens de launch. En dat is Fifa 14 en een bundel met een ander spel. De geruchten doen de ronde dat dat Forza 5 is. Mijn voorkeur zou uitgaan voor de laatste !Martinspire schreef op woensdag 04 september 2013 @ 17:27:
Verwijderd
http://www.game.co.uk/en/...categoryIdentifier=577122
Ik heb er ook geen probleem mee nee als dat Forza gaat zijn, maar ik zou het raar vinden als ze dat niet gaan doen met Ryse en Dead Rising, gezien daar ook speciale bundels met pre-order bonussen van zijn bekend gemaakt.Verwijderd schreef op woensdag 04 september 2013 @ 17:32:
[...]
Ze hebben gezegd dat er 2 bundels komen tijdens de launch. En dat is Fifa 14 en een bundel met een ander spel. De geruchten doen de ronde dat dat Forza 5 is. Mijn voorkeur zou uitgaan voor de laatste !
Nouja we zien wel. Had zelf overigens eerder Madden verwacht (gezien de koppeling met EA)
Verwijderd
Waar heb jij die bundels van Ryse en Dead Rising gezien dan ?Martinspire schreef op woensdag 04 september 2013 @ 17:36:
[...]
Ik heb er ook geen probleem mee nee als dat Forza gaat zijn, maar ik zou het raar vinden als ze dat niet gaan doen met Ryse en Dead Rising, gezien daar ook speciale bundels met pre-order bonussen van zijn bekend gemaakt.
Nouja we zien wel. Had zelf overigens eerder Madden verwacht (gezien de koppeling met EA)
Nergens (niet naar gezocht), maar er zijn wel bundels van want ze hebben speciale Day One bundels met die games waar ze wat extra dingen bij hebben gestopt. Ik dacht alleen dat die geprijsd waren met console+game (ofwel 560 euro oid) en niet 499.Verwijderd schreef op woensdag 04 september 2013 @ 17:48:
[...]
Waar heb jij die bundels van Ryse en Dead Rising gezien dan ?
leuke bundel is het danMartinspire schreef op woensdag 04 september 2013 @ 17:51:
[...]
Nergens (niet naar gezocht), maar er zijn wel bundels van want ze hebben speciale Day One bundels met die games waar ze wat extra dingen bij hebben gestopt. Ik dacht alleen dat die geprijsd waren met console+game (ofwel 560 euro oid) en niet 499.

Verwijderd
Ja dat geloof ik wel. Als ze er wat meer doen dan een extra game voor die prijs kan het juist voordeliger zijn. Overigens staan die bundels die jij noemt los van de actie voor degenen in sommige landen in Europa die een pre-order hebben gedaan en de X-Box One pas volgend jaar krijgen.Martinspire schreef op woensdag 04 september 2013 @ 17:51:
[...]
Nergens (niet naar gezocht), maar er zijn wel bundels van want ze hebben speciale Day One bundels met die games waar ze wat extra dingen bij hebben gestopt. Ik dacht alleen dat die geprijsd waren met console+game (ofwel 560 euro oid) en niet 499.
Voor de PS4 heb je ook game + console, dus dat is niet zo heel raar. Maar ik vroeg me af of deze bundels dan goedkoper zijn geworden.
Heb er wel zin in. Over 2 weekjes GTA en daar kan ik me wel even 2.5 maand mee vermaken (zowel SP als MP)
En dan even een tripje naar Duitsland de 22e en dan kan de huidige generatie de kast in
Nog wel even kijken of ik mijn games voor de 360 nog voor een zacht prijsje kan inruilen bij een gameshop... Heb nog echt teveel games waarvan ik denk, wow die zijn zo leuk die wil ik eigenlijk niet verkopen. Maar dan kijk ik op xbox live en wanneer ik die het laatst heb gespeeld en dan denk ik.. ehm die kunnen wel onderhand de deur uit
http://www.amazon.de/Xbox...&sr=1-1&keywords=xbox+one
[ Voor 37% gewijzigd door RDMA op 04-09-2013 18:51 ]
Zag ik net ook, wel apart dat er nu ineens weer day one edities beschikbaar komen...RDMA schreef op woensdag 04 september 2013 @ 18:51:
Bij Amazon.de is de bundel met Fifa ook weer beschikbaar, zou mooi zijn als ook zij de Forza bundel aan gaan bieden!
http://www.amazon.de/Xbox...&sr=1-1&keywords=xbox+one
Nog geen wijziging in mijn pre order bij Amazon.de qua datum helaas.
Xbox Live Knalle Arie
Verwijderd
niet apart, ze hebben er meer vrij gemaakt voor europaMarvie schreef op woensdag 04 september 2013 @ 18:56:
[...]
Zag ik net ook, wel apart dat er nu ineens weer day one edities beschikbaar komen...
Nog geen wijziging in mijn pre order bij Amazon.de qua datum helaas.
http://www.oxm.co.uk/6172...-editions-made-available/
vraag me af of dat door meevallende productie is of dat er andere landen achterlopen qua preorders? In de VS hadden ze ook al meer consoles beschikbaar gesteld vanwege de hoge vraag naar day ones
mailtje van game in de inbox :
gegarandeerd dusHi Martin,
We know you have preordered an Xbox One and we wanted to let you know about the latest exciting announcement!
Microsoft have just confirmed that the European release date of the Xbox One console is 22nd November 2013! At this stage we don't know how much stock of the Xbox One console will be available at launch, but as you have preordered the Day One Edition this is guaranteed for launch.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2013 19:00 ]
Het is echt een Ubisoft game
Komt volgens mij met een download code, kan je dus weggeven of verkopenPhusebox schreef op woensdag 04 september 2013 @ 19:03:
Hmm ik heb liever Forza 5 dan FIFA 14. Zit niet echt te wachten op die laatste namelijk. Ga hem waarschijnlijk niet eens installeren.
Wie wil die nu kopen als je hem gratis erbij krijgt. Ga maar eens kijken of ik toch ergens een Forza 5 bundel kan scoren.Rockvee2 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 19:05:
[...]
Komt volgens mij met een download code, kan je dus weggeven of verkopen
Wellicht kun je 'm bij de MM laten omboeken?Phusebox schreef op woensdag 04 september 2013 @ 19:07:
[...]
Wie wil die nu kopen als je hem gratis erbij krijgt. Ga maar eens kijken of ik toch ergens een Forza 5 bundel kan scoren.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Dit topic is gesloten.
Problemen in het topic? Rapporteer het door een Topic Report aan te maken.