[NextGen] Het Xbox One Discussie-topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 72 ... 82 Laatste
Acties:
  • 227.892 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 15:46
pfff paar dagen niet in het topic geweest.. :+ maar ik heb niets gemist kan zo weer aanschuiven lijkt GTST wel.. maand weg en Ludo gaat nog steeds vreemd. Rick zit op zijn motor en Janine heeft Ludo betrapt en staat daar na een maand nog steeds in de slaapkamer :+

Adem nood iemand :+

anyway.. idd Xbox gebruiker hier.. ben sinds 28e 31 en vrienden van mij rond de 30 - 35 allemaal xbox :+ Maar dat ligt echt aan het milieu .. als al mijn vrienden en kennissen een PS3 hadden. dan zou ik ook een PS3 hebben. want je wilt graag met elkaar spelen. en niet alleen met wild vreemde.

Waarom hier nog steeds PS mensen in ronddwarelen en zich negatief uiten is mij nog steeds een raadsel. terwijl er een heel eigen topic voor hun alleen is.. waar ik ook niet in rommel..

Des al niet ter min :+ 2 gratis AAA games maakt de X1 met in achterhoofd houdend advies prijzen de console bijna 120 euro goedkoper ;) Dat is onder het advies prijs van de PS4 :) 25 e aan tegoed voor de MS store + 120 euro aan bol.com vouchers.. Maakt de X1 voor mij meer dan betaalbaar :) dus ja 499 -120 + 370 mits de 2 games ook titels zijn die ik graag wil wat mij dus scheelt aan aankopen ;)

- 120 aan Vouchers van Bol.com = 250 :) hoef ik alleen nog Ghost en WD te kopen ;)

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Hoe kom je aan de vouchers van bol.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
Rockvee2 schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 18:16:
Hoe kom je aan de vouchers van bol.com?
Verjaardag, met kerst dobbelen, presentatie gegeven bij mn werk gever :)

zijn gewoon bol.com vouchers die je in de winkel kan kopen en iemand cadeau kan doen :) Had er nog een zooi liggen die eigenlijk bedoeld waren voor GTA5 maar bij bekend making dat GTA5 uitgesteld zou worden naar sep. In getrokken en besteed aan een preorder voor de X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-09 17:10
Majornelson plaatst net een tweet (http://www.every2minutes.com/) met een actie samen met Doritos en een sport drank.
Elke 2 minuten wordt er een Xbox One weg gegeven, start op 5 november....gaat er toch steeds meer op lijken dat dat de release datum voor de US zal zijn.

EU dan maar op 8 november :)

Xbox Live Knalle Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Marvie schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 19:56:
Majornelson plaatst net een tweet (http://www.every2minutes.com/) met een actie samen met Doritos en een sport drank.
Elke 2 minuten wordt er een Xbox One weg gegeven, start op 5 november....gaat er toch steeds meer op lijken dat dat de release datum voor de US zal zijn.

Kan ook gewoon een voucher zijn dat je er eentje krijgt met de release ;).
Het word nu wel een keertje tijd om een officiële datum te horen te krijgen :P.

[ Voor 7% gewijzigd door Jerry op 30-08-2013 20:11 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Marvie schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 19:56:

Wilt niets zeggen, op gamescom is er ook ieder uur een Xbox One weggegeven ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
In de regels van de doritos actie spreken ze van een 'late november launch' en zeggen ze dat delivery 12 tot 14 weken kan duren.
Oftewel: de actie vertelt ons weinig meer dan we al wisten.

http://www.every2minutes.com/pdf/OfficialRules.pdf
Einde van punt 12.

[ Voor 16% gewijzigd door nioz op 30-08-2013 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

Je was niet voor niets gewaarschuwd over dit soort posts.

[ Voor 95% gewijzigd door psychoclown op 31-08-2013 11:33 ]

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alsof jij er een zou kopen....

Je zou een X1 kunnen kopen voor Titanfall of Forza bijvoorbeeld???

[ Voor 43% gewijzigd door psychoclown op 31-08-2013 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 14:13

xAnarchyBaS

Urist

Kinect kan leuke toevoegingen hebben bij games, ja het moet zich nog bewijzen, maar er is potentiaal.
Ik heb toch al XBL dus hoef ik er niet ook nog een PS+ bij te halen. En ik denk dat in de, niet al te verre toekomst de features ook naar NL komen.

[ Voor 31% gewijzigd door psychoclown op 31-08-2013 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Van Kinect hoop ik dat er met de verbeterde nauwkeurigheid een top golf game uit gaat komen. :)
Voor de kids heeft het zich al bewezen. Misschien wordt het, doordat iedereen het straks heeft, voor iedere devver interssant om het volledig te integreren. Bijvoorbeeld in shooters. Duik achter een obstakel. Gooi granaten, enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Killer instinct, dead rising 3, forza 5? :)
Niet dat het jou zou uitmaken uiteraard

[ Voor 45% gewijzigd door psychoclown op 31-08-2013 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 22:20
Iemand al ergens de fightstick voor de x1 in pre-order tegengekomen ?
Wil hem graag day one in huis hebben voor Killer Instinct.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Oh nee, hij werkte niet in nederlandse taal bij launch, en nu, met dit nieuws werkt hij nog steeds niet in de nederlandse taal bij launch! Verschrikkelijk nieuws, laten dit even op ons inwerken. Ik denk dat zelfs Martinspire nu zal toe moeten geven dat er geen enkele reden meer is een Xbox One te kopen.

[ Voor 28% gewijzigd door psychoclown op 31-08-2013 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:38
Niet zo snel op de tenen getrapt zijn

[ Voor 104% gewijzigd door psychoclown op 31-08-2013 10:34 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 21:17
Exclusives en de controller zijn de enige redenen denk ik. En het systeem kopen dat je vrienden ook hebben, maar iedereen begint op nul dus dat geldt niet echt.

Of dat je het geld waard is moet je zelf weten. Ik zit nu op 360 maar ga wel naar PS4 toe want exclusives klinkt leuk maar Microsoft brengt maar amper exclusives uit (afgelopen jaar maar 1 dacht ik) dus daar hoef je het niet echt voor te doen. En ik haal zelf sowieso amper exclusives als ik naar mn collectie kijk.

Zeker als die PS4 + Killzone + extra controller + Eye bundel voor 500 euro echt komt moet je wel echt veel waarde hechten aan die exclusives of de controller om nog voor een Xbox One te kiezen.

Maar nu ontopic want dit is het Xbox One topic, is er al meer bekend over de media stream mogelijkheden van de X1? En dan doel ik op ondersteunde formaten en dergelijke, met name mkv?

[ Voor 14% gewijzigd door psychoclown op 31-08-2013 11:33 ]

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:46
Net alsof de exclusives en de controller de enige reden kunnen zijn... Echter ga ik en hopelijk niemand hier weer energie stoppen in het schrijven van een motivering... Wil iemand die toch hebben, dan leest die de laatste 72 pagina's maar door..

@Seamus. Neem aan dat hij jou niet bedoeld :P.

[ Voor 9% gewijzigd door uchiha tijntje op 31-08-2013 00:14 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Draai het nu eens om? Wat kan de xbox niet wat de PS4 wel kan? (PS3 backwards compatibility telt niet, dit komt pas "ergens" in 2014 beschikbaar)

Overigens heeft dit voor mij geen enkel effect, zit in de UK dus heb Xbox met launch en alle features werken. de toegevoegde waarde van kinect werkt ook nog steeds in NL (user herkenning, menu bedienen met gebaren, IR Blaster ect) enige dat niet werkt is NL taalondersteuning, ik neem aan dat de meeste mensen wel engels praten tegenwoordig?

Verder eens met Martinspire, voor PS4 vs Xbox is er een topic, en er is ook een topic alleen voor de PS4, ga daar een beetje vervelen in plaats van hier.

[ Voor 18% gewijzigd door psychoclown op 31-08-2013 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Laatst online: 21-08 08:48
Het is laat en het gaat er weer heet toe in dit topic. Morgen zullen de spielerij mods verder naar dit topic kijken. Tot die tijd gaat hij op slot voordat het helemaal uit de hand loopt.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Modbreak:Helemaal klaar met het topic ben ik nog niet maar ik durf enige hoop te hebben in de users die dit topic bezoeken dat het topic niet binnen een paar uur weer verstierd is.

1. Houdt het ontopic, discussies over welke console aanhangers nu ouder zijn / kinderachtiger zijn hoort hier niet bij want klaarblijkelijk gaat het daar dan al fout.
2. Men zou het moeten weten maar flamen, bashen, op de man spelen zijn zaken die niet op Tweakers thuis horen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Is er nu eigenlijk nieuws gekomen vanuit PAX over nieuwe game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Nog niet. :) Pax duurt tot maandag, dus we hebben nog even.

Bij deze een link voor wederom een lovende hands on van titanfall. Ik ga ze na Pax niet meer lezen... Ik moet mezelf niet te veel laten hypen. :)

http://thriftynerd.com/20...-2013-titanfall-hands-on/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
http://www.eurogamer.net/...one-dash-means-for-gamers

Kinect lijkt nu toch, zoals ik hoopte, meer dan een gimmick aan het worden. Conclusie op het einde:

Perhaps the biggest takeaway from the briefing is the transformation in the general perception of the user interface and its relevance to gamers. The Xbox One reveal concentrated too much on live TV to the point where core gamers felt genuinely excluded. At the end of this presentation we came away impressed, wanting to see more. Penello sums it up succinctly, using language uncannily similar to what we've been hearing from other sources close to Microsoft ever since the initial Xbox One debut:

"It's impossible to talk about it. When you see it, you understand."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Klinkt goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kinect 2 was altijd meer dan een gimmick, kinect 1 ook al maar werd tegengehouden doordat de techniek net niet goed genoeg was voor wat ze ermee wilden. Zoals het er naar uitziet kan dus mijn blu ray en mijn harmony de deur uit, alles kan met voicecommands en de xbox kan meer dan een apparaat tegelijk aansturen via de IR blaster. :)

Nu nog een releasedatum en dan kan ik pas echt gaan aftellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
SeamusXanthus schreef op zondag 01 september 2013 @ 11:17:
http://www.eurogamer.net/...one-dash-means-for-gamers

Kinect lijkt nu toch, zoals ik hoopte, meer dan een gimmick aan het worden. Conclusie op het einde:

Perhaps the biggest takeaway from the briefing is the transformation in the general perception of the user interface and its relevance to gamers. The Xbox One reveal concentrated too much on live TV to the point where core gamers felt genuinely excluded. At the end of this presentation we came away impressed, wanting to see more. Penello sums it up succinctly, using language uncannily similar to what we've been hearing from other sources close to Microsoft ever since the initial Xbox One debut:

"It's impossible to talk about it. When you see it, you understand."
Klinkt veelbelovend als het om de controle over je apparatuur gaat, maar ik lees nergens wat het voor de gamer gaat toevoegen, en dan met name de gamer die, net als ik, z'n console op de zolder cq. slaapkamer cq. niet in de woonkamer heeft staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
Vind het wel opvallend dat er nog geen release traject bekend is. Ik begin een beetje het gevoel te krijgen dat ze het zelf ook nog niet weten, doordat ze nog in Beta fase zitten oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
bram1984 schreef op zondag 01 september 2013 @ 12:42:
[...]

Klinkt veelbelovend als het om de controle over je apparatuur gaat, maar ik lees nergens wat het voor de gamer gaat toevoegen, en dan met name de gamer die, net als ik, z'n console op de zolder cq. slaapkamer cq. niet in de woonkamer heeft staan.
Ik denk dat redelijk wat gamers op hun slaapkamer of zolder meer en beter AV apparatuur heeft staan dan menig gemiddeld gezin in de woonkamer. :)

In het artikel wordt verder in gegaan op een 'fps demo' en wat daarin de mogelijkheden zijn.

En wellicht moet je de conclusie van het artikel eens ten harte nemen en eens afwachten totdat je hetzelf eens kunt ervaren ;)

[ Voor 17% gewijzigd door uchiha tijntje op 01-09-2013 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
Interessant stuk, word steeds enthousiaster over de Xbox One.

Kom op met die release-date..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Het kan het 'not enough buttons' probleem aanzienlijk verminderen. Veel games hebben een immense skill tree, maar uiteindelijk maar 2 of 3 skills die je kan assignen. De rest kan je niet gebruiken , tenzij je de controller buttons remapt.

Je zou dus nu, zoals in het voorbeeld wordt aangehaald een gesture kunnen gebruiken om een andere visor te selecteren in je game. Nu zit dat meestal ergens op de D-pad weggestopt, dan heb je daar weer wat meer ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

SeamusXanthus schreef op zondag 01 september 2013 @ 13:51:
Het kan het 'not enough buttons' probleem aanzienlijk verminderen. Veel games hebben een immense skill tree, maar uiteindelijk maar 2 of 3 skills die je kan assignen. De rest kan je niet gebruiken , tenzij je de controller buttons remapt.

Je zou dus nu, zoals in het voorbeeld wordt aangehaald een gesture kunnen gebruiken om een andere visor te selecteren in je game. Nu zit dat meestal ergens op de D-pad weggestopt, dan heb je daar weer wat meer ruimte.
Het kan tevens een hoop navigeren door menu's in game vergemakkelijken, zodat je direct naar een upgrade scherm kan.
Ik weet niet of iemand operation flashpoint heeft gespeeld, maar in die game zaten een hoop menu's om je squad aan te sturen, als dit via voicecommands of gestures kan, zou het spel makkelijker te besturen zijn.
In Skyrim zou je het kunnen gebruiken om wapens en spells makkelijker te kunnen wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op zondag 01 september 2013 @ 12:42:
[...]

De Xbox one is niet echt ontworpen om niet als media hub in de woonkamer te dienen, uiteraard kun je wel alleen dat ding in je slaapkamer zetten en verder niets optioneels gebruiken, maar gezien het feit dat ook de PS4 steeds meer gaat inzetten op multimedia (nu ook voicecontrol in de eye blijkbaar) is dat toch de kant die beiden opgaan.

Overigens als je maar een kleine ruimte hebt zullen de voicecommands en de IR blaster van de kinect nog steeds werken (sterker nog, in de specs staat dat een afstand van 80cm al genoeg is voor de camara, is nou niet echt een mega afstand?). Het voorbeeld wat aangehaald wordt in de link dat je de kamer binnenloopt, xbox on zegt en al je apparaten tegelijk aangaan op de juiste settings zodat je kunt spelen bij wijze van spreken voor je op de bank bent gaan zitten heeft echt wel toegevoegde waarde, ook als deze niet in de woonkamer staat.

Verder in spellen voicecommands kunnen gebruiken is (mits goed geimplementeerd) ook echt een toevoeging aan de gameplay, neem bijvoorbeeld dead rising 3 waar je opdrachten kunt geven aan overige survivors en zelfs door te wijzen naar een zombie een aanval in te laten zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
SeamusXanthus schreef op zondag 01 september 2013 @ 13:51:

Voor exclusives interessant, zeker. Maar multiplatform devs zullen hier nauwelijks gebruik van maken denk ik. En hoe ga je dat doen met mensen die niet of niet goed kunnen praten, of mensen die gewoons stil willen zijn? Kunnen die dan gelijk de game niet goed spelen? Hoe tof de mogelijkheden ook, je kunt het nagenoeg niet verplichten denk ik. Of zien jullie dit anders?
Verwijderd schreef op zondag 01 september 2013 @ 16:10:
[...]

De Xbox one is niet echt ontworpen om niet als media hub in de woonkamer te dienen, uiteraard kun je wel alleen dat ding in je slaapkamer zetten en verder niets optioneels gebruiken, maar gezien het feit dat ook de PS4 steeds meer gaat inzetten op multimedia (nu ook voicecontrol in de eye blijkbaar) is dat toch de kant die beiden opgaan.

Overigens als je maar een kleine ruimte hebt zullen de voicecommands en de IR blaster van de kinect nog steeds werken (sterker nog, in de specs staat dat een afstand van 80cm al genoeg is voor de camara, is nou niet echt een mega afstand?). Het voorbeeld wat aangehaald wordt in de link dat je de kamer binnenloopt, xbox on zegt en al je apparaten tegelijk aangaan op de juiste settings zodat je kunt spelen bij wijze van spreken voor je op de bank bent gaan zitten heeft echt wel toegevoegde waarde, ook als deze niet in de woonkamer staat.

Verder in spellen voicecommands kunnen gebruiken is (mits goed geimplementeerd) ook echt een toevoeging aan de gameplay, neem bijvoorbeeld dead rising 3 waar je opdrachten kunt geven aan overige survivors en zelfs door te wijzen naar een zombie een aanval in te laten zetten.
Ik persoonlijk blijf het een gimmick vinden. Als de Eye dit ook gaat doen, prima. Ik haal 'm er niet voor in huis. Ik heb er geen enkele moeite mee om mijn TV en PS3 aan te zetten met een knopje. De nieuwe consoles starten al veel sneller op vanwege de stand by mode, we kunnen spelen terwijl we downloaden, we kunnen multitasken en instant gameplay sharen. Dat ik met al dit moois 5 seconden eerder of later kan spelen, is mij om het even. :)

Overigens is het wel mooi dat blijkbaar je stem herkend wordt en de juiste profielen cq. settings worden geladen. Vooral als de console door meerdere mensen gebruikt wordt. Mooie feature, zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
bram1984 schreef op zondag 01 september 2013 @ 17:06:
[...]
Voor exclusives interessant, zeker. Maar multiplatform devs zullen hier nauwelijks gebruik van maken denk ik.
Volgens mij zat er in de laatste FIFA ook al de mogelijkheid om met Kinect wijzigingen door te voeren. Mass Effect ook. Als het makkelijk is om te implementeren zie ik ook multiplatform devs hier gebruik van maken, net zoals wellicht het touchgedeelte van de DS4. Voorwaarde is dan wel dat het ook daadwerkelijk makkelijk is om te implementeren.
En hoe ga je dat doen met mensen die niet of niet goed kunnen praten, of mensen die gewoons stil willen zijn? Kunnen die dan gelijk de game niet goed spelen? Hoe tof de mogelijkheden ook, je kunt het nagenoeg niet verplichten denk ik. Of zien jullie dit anders?
Mensen zonder duim kunnen op dit moment ook niet gamen op een console :+ Wellicht overtrokken voorbeeld, maar het geeft even aan dat er altijd (zeer beperkte) groepen zijn die buiten de boot (kunnen) vallen. Tja, das dan jammer zou ik zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik heb het over het voorbeeld van Seamus: een game met een enorme skill tree, waarbij er een aantal skills via voice geactiveerd kunnen worden. No way dat een dev in dat geval 100% op Kinect gaat vertrouwen en zijn gameplay daar omheen bouwt, daar geloof ik niks van. En mensen zonder duim kopen ook geen console. Aan de andere kant werkt dit ook wel weer prima via een selectiewiel, dus men kan altijd de optie aanbieden, maar of je met je stem dan sneller bent, dat vraag ik me af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik persoonlijk blijf het een gimmick vinden. Als de Eye dit ook gaat doen, prima. Ik haal 'm er niet voor in huis. Ik heb er geen enkele moeite mee om mijn TV en PS3 aan te zetten met een knopje. De nieuwe consoles starten al veel sneller op vanwege de stand by mode, we kunnen spelen terwijl we downloaden, we kunnen multitasken en instant gameplay sharen. Dat ik met al dit moois 5 seconden eerder of later kan spelen, is mij om het even. :)
Alle vernieuwing in het verleden, is hetzelfde onthaalt. Altijd is er een groep die meldt dat hetgeen de nieuwe technologie oplost, helemaal geen probleem is:

Draadloze telefoons
- Ik kan toch gewoon naast de telefoon zitten

Voicemail
- Als ik er niet ben, dan ben ik er niet

Afstandsbedieding
- Ik kan kan toch gewoon naar de TV lopen

Zo kan iedereen hier nog 100 van die voorbeelden noemen. Zeker ook zaken die je ouders belachelijk maakten als je ze kocht: "Pff, wat een onzin, we kunnen toch gewoon doen wat we altijd doen".

Ja, dat kan. Gelukkig zijn er bedrijven en mensen die wel naar nieuwe dingen kijken, en wel stapels voordelen zien. Gaat het je leven veranderen? Zeker niet, maar dat doet een draadloze controller ook niet. Ik ben er in ieder geval van overtuigd dat ik er wel blij van word, zeker omdat de Xbox met de IR blaster ook gelijk mijn TV aan kan zetten. Leuke innovatie. Al dat soort kleine dingen, maken het toch 1 grote package :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Wellicht een simpel voorbeeld voor een core gamer ;).

Heb je ooit Fallout gespeeld op een console?

Hieronder een plaatje van het menu (Pip boy):

Afbeeldingslocatie: http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20110712154422/fallout/images/7/76/Pip-Boy_3000.jpg

3 hoofdmenu's, namelijk stats, items en data. Deze drie menu's zijn weer onderverdeeld in 4 tot 5 submenu's. Iedereen die Fallout op een console heeft gespeeld kent deze structuur wel en de meeste mensen zullen naar mijn verwachting deze op zijn zachts gezegd niet optimaal vinden :)

Als je met een simpel voice command direct naar een bepaald scherm van je Pip boy kan gaan, dan is dat in mijn ogen echt een zeer welkome toevoeging wat echt een toegevoegde waarde biedt.

En mensen die niet kunnen praten en of stil willen zijn kunnen dan gewoon via de normale, omslachtige, manier een bepaald menu bereiken.

En zo zijn er voor talloze games toepassingen te bedenken die een toegevoegde waarde bieden en niet alleen gimmicky zijn.

Ben benieuwd wat je bijvoorbeeld van de toepassing, zoals ik noem voor Fallout, vindt :)

[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 01-09-2013 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
bram1984 schreef op zondag 01 september 2013 @ 17:39:
Ik heb het over het voorbeeld van Seamus: een game met een enorme skill tree, waarbij er een aantal skills via voice geactiveerd kunnen worden. No way dat een dev in dat geval 100% op Kinect gaat vertrouwen en zijn gameplay daar omheen bouwt, daar geloof ik niks van. En mensen zonder duim kopen ook geen console. Aan de andere kant werkt dit ook wel weer prima via een selectiewiel, dus men kan altijd de optie aanbieden, maar of je met je stem dan sneller bent, dat vraag ik me af.
Je geeft het antwoord zelf al.

Dan doe je het toch op de ouderwetse manier. Bijvoorbeeld rechtershoulder buttton, skill wheel, spel pauseert, selecteer skill, spel gaat verder. Heel irritant vertragend en als Kinect dit kan verbeteren, heel graag! Hoeft niet eens met stem trouwens.

Dus het kan ook bij multipltform titels. Je bouwt niet een spel om Kinect heen, je implementeert kinect alternatieven voor button presses of een combinatie van button presses. Daar men nu meerdere button presses nodig heeft om het probleem van tekort aan buttons op te lossen , is een gesture een snel alternatief. Voor dingen waar een enkele button press nodig is zal kinect waarschijnlijk nooit sneller zijn. Maar twee of meer wellicht wel, zeker als het een menu popup kan vermijden.

Niet zo heel moeilijk voor te stellen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

uchiha tijntje schreef op zondag 01 september 2013 @ 17:51:
Als je met een simpel voice command direct naar een bepaald scherm van je Pip boy kan gaan, dan is dat in mijn ogen echt een zeer welkome toevoeging wat echt een toegevoegde waarde biedt.

En mensen die niet kunnen praten en of stil willen zijn kunnen dan gewoon via de normale, omslachtige, manier een bepaald menu bereiken.

En zo zijn er voor talloze games toepassingen te bedenken die een toegevoegde waarde bieden en niet alleen gimmicky zijn.

Ben benieuwd wat je bijvoorbeeld van de toepassing, zoals ik noem voor Fallout, vindt :)
Voice doet me echt niets, ga het waarschijnlijk niet eens gebruiken.
Maar kinect is zoveel meer dan voice recognition. In een Fallout 4 op de One wil ik WEL men pip-boy op men tablet kunnen weergeven (en ingame lectuur kunnen bewaren om later offline te lezen) en de VATS kunnen oproepen door men slaap aan te tikken B)

[ Voor 29% gewijzigd door boe2 op 01-09-2013 18:07 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
uchiha tijntje schreef op zondag 01 september 2013 @ 17:51:
Wellicht een simpel voorbeeld voor een core gamer ;).

Heb je ooit Fallout gespeeld op een console?

Hieronder een plaatje van het menu (Pip boy):

[afbeelding]

3 hoofdmenu's, namelijk stats, items en data. Deze drie menu's zijn weer onderverdeeld in 4 tot 5 submenu's. Iedereen die Fallout op een console heeft gespeeld kent deze structuur wel en de meeste mensen zullen naar mijn verwachting deze op zijn zachts gezegd niet optimaal vinden :)

Yep, was daar na een half uurtje klaar mee. :+

Goed voorbeeld verder, hoewel ik me de bediening niet helemaal meer voor de geest kan halen (paar jaar geleden). Nu speel ik geen RPG's (meer) verder, maar ik kan me voorstellen dat deze games zich er perfect voor lenen. Ik vraag me af in hoeverre devs dan ook ondersteuning aan de Eye bieden, aangezien deze ook voice commands aan kan.

@ Hierboven: bedoel je "m'n" of "mijn", of lees ik het verkeerd?

Wat heeft second screen functionaliteit overigens met Kinect te maken?

[ Voor 4% gewijzigd door bram1984 op 01-09-2013 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ik kan me voorstellen dat je ook via Kinect (spraakbesturing) je second screen zou willen besturen. Als je een controller vast hebt, wil je natuurlijk niet telkens naar je second screen om bepaalde functionaliteiten uit te voeren (bv weergave te wijzigen of te zoomen) dan is het handig als je gewoon via Kinect dergelijke commando's kunt uitspreken :)

Kinect zal ook nooit voor de volledige 100% de controller gaan vervangen of het onmogelijk maken om belangrijke handelingen niet uit te kunnen voeren als je hem niet hebt staan, maar er zijn prima manieren te bedenken waarom Kinect de ervaring gemakkelijker, simpeler of mooier kan maken.

Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden (die zijn het best) dat we volgend jaar (of later) wel een opvolger/evolutie van Project Milo zullen zien. Voor dergelijke kinder-games is het namelijk een briljante manier van besturen omdat die voor hun veel logischer is. Je ziet nu al wat sommige games doen met Kinect en dat is gewoon erg mooi. Dat zal alleen maar meer worden en omdat Sony nu ook stemherkenning gaat doen, is dat toch wel weer een positief puntje voor meer vernieuwing binnen videogames.

[ Voor 12% gewijzigd door Martinspire op 01-09-2013 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Hoe gaat dat secondscreen eigenlijk werken?

Ik heb een Phablet (6,44") maar als dat second screen zo gaaf wordt als ik nu verwacht koop ik waarschijnlijk weer een grote tablet.

Zie me zo voor me dat je bv je Map continu realtime op je pad hebt.
Of bv bepaalde menu dingen kunt doen, auto's tunen in Forza Bv.

Lijkt me erg cool, mits de vertraging gering blijft.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:35
Donstil schreef op zondag 01 september 2013 @ 19:00:
Hoe gaat dat secondscreen eigenlijk werken?

Ik heb een Phablet (6,44") maar als dat second screen zo gaaf wordt als ik nu verwacht koop ik waarschijnlijk weer een grote tablet.

Zie me zo voor me dat je bv je Map continu realtime op je pad hebt.
Of bv bepaalde menu dingen kunt doen, auto's tunen in Forza Bv.

Lijkt me erg cool, mits de vertraging gering blijft.
YouTube: 4 Black Flag | Companion App / Second Screen (Exclusive Preview)

En zo zijn er via youtube nog zat voorbeelden te vinden.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Thnx!
Ik kwam alleen wat x360 spul tegen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naast de stemherkenning in aanzetten en menu's, ben ik benieuwd naar het switchen met Kinect tussen meerdere speler ie mijn zoon, dochter en mij. Nu gaat dat wat omslachtig met de Xbox 360 en zou Kinect dat een stuk simpeler maken. Afijn, we gaan het beleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Zie het eurogamer artikel dat hier eerder gepost is. Naar verluidt zou het echt heel goed werken.
Kinect switcht naar jouw account zodra je de controller vastpakt. Als je dan het dashboard opvraagt krijg je ook effectief je eigen dashboard te zien.

En ja, met 2 jonge zonen in huis gaat dat inderdaad een zegen zijn, nu is het echt een geknoei om ervoor te zorgen dat iedereen op zijn juiste account ingelogd is. Soms unlocken ze zaken op mijn account en is er geklaag dat ze hun vooruitgang kwijt zijn wanneer ik ze verplicht om op hun eigen account te spelen.
Stel je een hypothetisch potje Castle Crashers voor waarbij er gewoon een derde speler bij komt zitten, automatisch herkend en ingelogd wordt en meteen mee op het scherm verschijnt, zonder dat de twee huidige spelers een seconde hebben moeten pauseren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Eindelijk Xbox One besteld bij Microsoft Store Duitsland, morgen eens navragen of ik er nog steeds daadwerkelijk eentje op Day One heb, zou leuk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Als MS nou eens bekend zou maken wat uberhaupt de datum gaat zijn van 'Day One' :P. Eerst dacht ik nog dat we misschien een vroegere release dan de PS4 konden verwachten (iig mensen met Duitse preorders), maar des te langer MS wacht met het bekend maken, des te meer ik het gevoel krijg dat het tegen gaat vallen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:39
Razr schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 09:53:
Als MS nou eens bekend zou maken wat uberhaupt de datum gaat zijn van 'Day One' :P. Eerst dacht ik nog dat we misschien een vroegere release dan de PS4 konden verwachten (iig mensen met Duitse preorders), maar des te langer MS wacht met het bekend maken, des te meer ik het gevoel krijg dat het tegen gaat vallen :(
Ja precies, als MS ook maar 1 uurtje eerder dan de ps4 zou kunnen uitkomen had het het volgens mij allang bekend gemaakt. Ik denk wel dat ze er alles aan doen om november te halen, maar dat ze echt nog unresolved issues hebben die een officiele bekendmaking nog even in de weg zitten. Ze willen kost wat kost niet nog eens "slecht" nieuws brengen omtrend te release lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Dat weet ik wel bijna zeker. Aan ALLES rondom de launch zie je dat ze lang niet zo klaar zijn als ze willen maar de holiday deadline MOETEN halen. Daarom is het ook zo'n enorme rotzooi rondom de launch.

Het zou me echt verbazen als ik hem halverwege november in huis heb.

Overigens heeft men dat al min of meer in het begin aangegeven: ik weet niemand meer wie het riep, maar een hoog geplaatste pipo vertelde al (volgens mij vanaf E3) dat heel veel features gaande weg geimplementeerd gingen worden en niet perse bij launch.

[ Voor 31% gewijzigd door SeamusXanthus op 03-09-2013 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Tja, ik ben benieuwd, als ze hem gaan uitstellen naar 2014, dan wordt het alsnog een PS4 in eerste instantie.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Als ze in november niet kunnen leveren dan zijn ze gewoon compleet het haasje :P In ieder geval bij de groep die al een keer teleurgesteld zijn vanwege een uitstel (NL en nog diverse andere landen) en die hem in Duitsland of ergens anders hebben besteld en dan nog steeds in November niet kunnen spelen. Maar daar ga ik maar even niet van uit zolang er geen officieel bericht naar buiten wordt gebracht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
uchiha tijntje schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 11:04:
Als ze in november niet kunnen leveren dan zijn ze gewoon compleet het haasje :P In ieder geval bij de groep die al een keer teleurgesteld zijn vanwege een uitstel (NL en nog diverse andere landen) en die hem in Duitsland of ergens anders hebben besteld en dan nog steeds in November niet kunnen spelen. Maar daar ga ik maar even niet van uit zolang er geen officieel bericht naar buiten wordt gebracht :P
Ik denk het ook. Aan de andere kant die ps4 is toch wel uitverkocht tot na kerst. Dus overstappen is ook geen optie denk ik.

Maar er zijn gewoon issue's die ze moeten overwinnen om zekerheid te bieden voor een lanceringsdatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Mja PAX is nu afgelopen dus daar komt het ook niet vandaan. Verder is MS nu even met Nokia in het nieuws, dus dat zal nu ook effe niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Zal Microsoft niet gewoon proberen om een 'Apple-achtige' hype te creëren?
Er wordt nu al flink over releasedata gesproken en ik kan me voorstellen dat de hype en media aandacht groot zal zijn als Microsoft bijvoorbeeld halverwege september ineens aankondigt dat de XOne begin November al als eerste next-gen te koop is.

Aan de andere kant heeft Seamus ook een goed punt. Het is allemaal een beetje rommelig, dus misschien hebben ze gewoon moeite om er überhaupt voor te zorgen dat hij in November nog in de schappen ligt.

Ik ben wel heel benieuwd. Als ze dus voor de eerste strategie gaan, dan werkt het tot nu toe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Ik zie nog wel eens een privé event komen, of spreken ze op Tokyo Game Show?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
Bij aanbiedingen topic staat een bol.com code voor 10% korting op alles met uitzonderingen. Hij is ook geldig op de xbox one met acceptgiro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:07
X-Fighter schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 11:27:
Ik zie nog wel eens een privé event komen, of spreken ze op Tokyo Game Show?
Thuishaven van Sony en ze hebben geen initiële launch in Azië, kleine kans.

http://www.oxm.co.uk/5783...ryone-at-tokyo-game-show/
Nader inzien.. 'for everyone', een karaoke kinect dans game? :P

[ Voor 25% gewijzigd door SinergyX op 03-09-2013 11:46 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

joffrey19 schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 11:33:
Bij aanbiedingen topic staat een bol.com code voor 10% korting op alles met uitzonderingen. Hij is ook geldig op de xbox one met acceptgiro
Xbox One en overigens ook de PS4 is niet met acceptgiro te bestellen

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
m0nk schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 11:53:
[...]

Ps4 niet, maar ik heb de xbox one net kunnen reserveren hoor met acceptgiro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat meer nieuws over xbox one features :

http://www.oxm.co.uk/6162...games-and-much-more/#null

http://www.oxm.co.uk/6162...ight-controllers-at-once/

- Games kunnen alvast worden gedownload voor officiele release zodat speelbaar 1 minuut over 12 op release dag (cool ! )
- 8 controllers kunnen tegelijkertijd verbonden zijn met console, wachten is nu op games die ook 8 player multiplayer ondersteunen :P
- Je kunt tegelijkertijd op een 360 en een one ingelogd zijn met je live id.
- reputatie wordt op de one op "goed" gezet, vanwege het nieuwe systeem. Iedreen begint dus met een schone lei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 12:01:
...
- reputatie wordt op de one op "goed" gezet, vanwege het nieuwe systeem. Iedreen begint dus met een schone lei
Da's jammer.
Hufters online op de 360 zullen ook hufters op de One zijn ;)

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Ach, en die zullen dan ook wel weer zichtbaar worden. Wel goed voor de groep die 'het licht' hebben gezien/ouder en wijzer zijn geworden :)

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 12:07
Wel zo eerlijk ze een 2de kans te geven, jammer dat je de rage-quiters in FIFA dus weer opnieuw -1 moet gaan geven :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cypher21 schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 12:15:
[...]

Da's jammer.
Hufters online op de 360 zullen ook hufters op de One zijn ;)
Misschien kopen de 360 hufters wel een PS4, zijn we daar ook vanaf ;)

Heb overigens zelf weinig problemen ondervonden behalve de kiddies op COD die niet tegen hun verlies kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:35
Verwijderd schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 12:35:
[...]

Misschien kopen de 360 hufters wel een PS4, zijn we daar ook vanaf ;)

Heb overigens zelf weinig problemen ondervonden behalve de kiddies op COD die niet tegen hun verlies kunnen :)
Er komen toch ook multiplayer games die multi platform zijn? Kan je pc of ps4 gamers dan ook een - 1 geven?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

joffrey19 schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 12:01:
[...]

Ps4 niet, maar ik heb de xbox one net kunnen reserveren hoor met acceptgiro.
Dan was je net op tijd. Nu is die optie greyed out helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
m0nk schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 11:53:
[...]

Klopt, Officieel kan je dure apparatuur niet met acg preorderen. Al had Bol.com tijdens de bekendmaking een fout in hun systeem. heb toen 1 X1 kunnen preorderen met een acg.
de 2e X1 die ik wilde preorderen voor mn pa was wat meer moeite.

Bol.com gebeld. En uitgelegd dat ik geen 500 neer wil leggen voor een product dat 6 maanden later pas zou uitkomen. na wat wikken en wegen en mijn bestel history heb ik het toch voor elkaar gekregen.. Het is dus mogelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Zie dat ik ook met creditcard kan kopen. Bedrag wordt pas afgeboekt op het moment dat het product verzonden wordt. Scheelt toch 5 tientjes, en nog wat extra als ik via shopkorting bestel.
To_Tall schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 13:05:
[...]

Klopt, Officieel kan je dure apparatuur niet met acg preorderen. Al had Bol.com tijdens de bekendmaking een fout in hun systeem. heb toen 1 X1 kunnen preorderen met een acg.
de 2e X1 die ik wilde preorderen voor mn pa was wat meer moeite.

Bol.com gebeld. En uitgelegd dat ik geen 500 neer wil leggen voor een product dat 6 maanden later pas zou uitkomen. na wat wikken en wegen en mijn bestel history heb ik het toch voor elkaar gekregen.. Het is dus mogelijk :)
Heb net naar de klantenservice gebeld, en de jongen die ik te spreken kreeg gaf aan dat dit niet mogelijk was. Op geen enkele manier. Zij konden de betaalmethode niet aanpassen. Raar verhaal..

[ Voor 67% gewijzigd door m0nk op 03-09-2013 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
SinergyX schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 12:26:
Wel zo eerlijk ze een 2de kans te geven, jammer dat je de rage-quiters in FIFA dus weer opnieuw -1 moet gaan geven :P
mja, op zich ook zo.

Ik hoop eigenlijk dat ze je "block list" meenemen naar de xb1.

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
m0nk schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 13:07:
Zie dat ik ook met creditcard kan kopen. Bedrag wordt pas afgeboekt op het moment dat het product verzonden wordt. Scheelt toch 5 tientjes, en nog wat extra als ik via shopkorting bestel.

[...]

Heb net naar de klantenservice gebeld, en de jongen die ik te spreken kreeg gaf aan dat dit niet mogelijk was. Op geen enkele manier. Zij konden de betaalmethode niet aanpassen. Raar verhaal..
Raar hoor, de ps4 kon ik niet met acceptgiro, maar de one wel. Als ik nu kijk is dat ook niet meer mogelijk (kleine uur geleden wel). By the way ik had al een xbox in de pre order (ook met acceptgiro), maar koop hem liever met 50 euro korting en ik verwacht toch dat er zat voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
SinergyX schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 11:44:
[...]

Thuishaven van Sony en ze hebben geen initiële launch in Azië, kleine kans.

http://www.oxm.co.uk/5783...ryone-at-tokyo-game-show/
Nader inzien.. 'for everyone', een karaoke kinect dans game? :P
Ja kzou denken mss net expres daar... Om wat shine van Sony af te nemen. Tis maar een tactiek die mogelijk zou zijn :) Ik weet die datum maakt niet zo veel uit, het is november, maar ik vind het altijd leuk om naar uit te kijken. Nu ook naar RTW2, en dan voor de 17e GTA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:39
Het het kader van voeding van de geruchten stroom
http://www.lazygamer.net/...xbox-one-on-black-friday/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
joffrey19 schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 13:26:
[...]

Raar hoor, de ps4 kon ik niet met acceptgiro, maar de one wel. Als ik nu kijk is dat ook niet meer mogelijk (kleine uur geleden wel). By the way ik had al een xbox in de pre order (ook met acceptgiro), maar koop hem liever met 50 euro korting en ik verwacht toch dat er zat voorraad is.
Volgens mij zit er gewoon een bug in het betaal systeem van BOL :+

Het is officieel niet toegestaan om dure producten in preorder met acg te betalen. Alles in 1 keer van mn cc af te laten schrijven vond ik een beetje tricky..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 22:45
ok, ik geef toe, soon is een relatief begrip....

http://www.xboxdynasty.de...t-gegeben,news,35125.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-04-2024
Als ik het woord soon hoor vlucht ik al weg ... heb slechte ervaringen met dat woord. Voorbeeld TDU2 en Atari die gebruikten dat woord om de haverklap ... en zie wat er gebeurd is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Wat meer nieuws over xbox one features :

http://www.oxm.co.uk/6162...games-and-much-more/#null

http://www.oxm.co.uk/6162...ight-controllers-at-once/

Ik vraag me af hoe ze dat reputatie systeem gaan vormgeven, want er zijn lijkt me genoeg mensen die onterecht iemand om welke reden dan ook nadat ze er mee hebben gegamed een negatieve feedback/waardering nalaten en als daardoor je reputatie omlaag kan gaan tja.. ik moet het echt nog gaan zien hoe ze dit tegen willen gaan.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Daar zijn allerlei ingewikkelde algoritmes voor bedacht:
http://www.gamespot.com/n...e-cheats-or-jerks-6412357

Of het werkt, de tijd zal het leren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
pino85 schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 22:04:
[...]

Ik vraag me af hoe ze dat reputatie systeem gaan vormgeven, want er zijn lijkt me genoeg mensen die onterecht iemand om welke reden dan ook nadat ze er mee hebben gegamed een negatieve feedback/waardering nalaten en als daardoor je reputatie omlaag kan gaan tja.. ik moet het echt nog gaan zien hoe ze dit tegen willen gaan.
Lijkt me niet zo moeilijk, elke keer dat je geen klachten krijgt krijg je een +je, bij wel klachten een zware min. Zo verdeel je ze in zones van zelden klacht tot om de haverklap klacht. Dan moet je wel iemand hebben die continu jou omlaag aan het modden is om last te hebben van negatieve feedback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
http://uk.ign.com/article...tion-with-an-improved-cpu

Xbox One is Now in 'Full Production' With an Improved CPU
The upcoming release will be Microsoft's biggest console launch by a "wide margin."

Ter info :) en voer voor een boeiende discussie! :D

[ Voor 33% gewijzigd door uchiha tijntje op 04-09-2013 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 22:45
@aarongreenberg: Xbox One now in full production with improved CPU performance: http://t.co/VsBEJiACjH

Tweet bericht van Aaron Greenberg.

Het is hetzelfde bericht als hierboven zie ik nu O-) . Wat is trouwens de CPU performance van de PS4? Kan het nergens zo vinden.

[ Voor 19% gewijzigd door mobygo76 op 04-09-2013 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Nog een leuk interview van Gamespot met ene van Microsoft over digitale toekomst, Kinect, etc:

http://www.gamespot.com/f...an-playstation-4-6413920/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mobygo76 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 07:23:
@aarongreenberg: Xbox One now in full production with improved CPU performance: http://t.co/VsBEJiACjH

Tweet bericht van Aaron Greenberg.

Het is hetzelfde bericht als hierboven zie ik nu O-) . Wat is trouwens de CPU performance van de PS4? Kan het nergens zo vinden.
CPU performance van de PS4 is nog niet bekend gemaakt, het enige dat er rondgaat op het internet zijn speculaties.

Overigens is de day one edition nu ook in de UK zo goed als uitverkocht overal:

http://www.oxm.co.uk/6166...ree-fifa-14-announcement/

Twee grootste markten voor de xbox (VS en UK) dus geen day one meer te krijgen, op zich interessant, echter weten we niet wat de allocaties waren (van de PS4 ook niet overigens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Laatst online: 14-09 15:30

beuker19

Killerbeuker is so OP

- Games kunnen alvast worden gedownload voor officiele release zodat speelbaar 1 minuut over 12 op release dag (cool ! )
Gewoon pre-loaden dus.
Het zou pas nieuws zijn als het niet kon.

edit : bericht verkeerd gelezen ;)

[ Voor 22% gewijzigd door beuker19 op 04-09-2013 11:28 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 23:45
beuker19 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 10:39:
[...]

En hoe precies willen ze dat gaan doen ?
Op welke console moet dat worden gedownload ?

*knip* - Uniciteit
Hoe willen ze dat doen? Dat is toch niet moeilijk? Van te voren betalen, downloaden en pas om 24u daadwerkelijk activeren? Op je eigen console misschien en waarschijnlijk ook vanaf je PC (naar je Xbox)? :X

Nee, geen killer feature, wel gewoon erg leuk/handig/makkelijk!

[ Voor 9% gewijzigd door Uniciteit op 04-09-2013 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:02

BM

Moderator Spielerij
[...]

*knip* - Uniciteit
Ipv te reageren met :') smilies zou je voor de verandering ook gewoon eens kunnen erkennen dat dit voor sommigen een handige feature kan zijn. Nee, tis geen killer feature, en d'r zal geen console meer of minder door verkocht worden, maar het is wel handig.

En hoe dat zou moeten werken? Kijk naar Steam/Origin, die kennen dit concept al jaren...

[ Voor 4% gewijzigd door Uniciteit op 04-09-2013 15:05 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:58
Kan inderdaad handig zijn, maar zolang retail games in de winkels goedkoper blijven, blijf ik die kopen (ook voor 2de hands verkoop).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Laatst online: 10-09 19:34
[...]

*knip* - Uniciteit
Wie heeft het over een killer feature? Het is gewoon gemak.....
Op moment dat je weet dat er een game uit gaat komen koop je hem, en selecteer je hem gewoon naar je download que. Wanneer de data vrij wordt gegeven download je Xbox heb zelf naar de harddisk toe zodat je de volgende dag geen enkele moeite hoeft te doen om hem te kunnen spelen.

[ Voor 4% gewijzigd door Uniciteit op 04-09-2013 15:05 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook nooit gezegd dat het een killer feature zou zijn, alleen dat het een coole feature is?. Overigens is het inderdaad heel eenvoudig, je download het spel naar je xbox, je kan het alleen pas spelen op het moment dat het officieel gereleased is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Niemand die een nieuwe flops berekening kan maken, aangezien dat een maand of 2 ongeveer het enige was waar men het over had... Of heeft dit er helemaal niets mee te maken? :+ Ben vrij a-technich :P.

En gewoon een topic report en niet reageren op sneue opmerkingen :). Gezien de modbreak gisteren in het vs topic lijkt me dit een uitermate goede mogelijkheid om nu daad bij het woord te kunnen voegen :P

[ Voor 33% gewijzigd door uchiha tijntje op 04-09-2013 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Ik veronderstel dat ze belangrijke bestanden onthouden, of hoe werkt dat dan? Want ik kan me niet voorstellen dat je het volledig al kan downloaden, want iemand met wat skills kan dan toch die beveiliging omzeilen, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07:51

PBP

X-Fighter schreef op woensdag 04 september 2013 @ 11:03:
Ik veronderstel dat ze belangrijke bestanden onthouden, of hoe werkt dat dan? Want ik kan me niet voorstellen dat je het volledig al kan downloaden, want iemand met wat skills kan dan toch die beveiliging omzeilen, niet?
PS3 heeft ook dat preloaden en daardoor is GTA5 voor klein deel gelekt. Geen idee hoe het zit met beveiliging. Steam heeft dat ook vrij goed voor elkaar geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

Volgens mij werkt het op steam zo: je downloadt de hele game, op enkele kb's na, op het moment van release worden ook de laatste paar kb's beschikbaar voor download, en is daarna de download compleet, en kan de game gestart worden.
Dit is ideaal, want je kunt op moment van release spelen, en kan de game al gespeid gedownload worden zodat de servers iets minder belast worden op release dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Laatst online: 10-09 19:34
xAnarchyBaS schreef op woensdag 04 september 2013 @ 11:11:
Volgens mij werkt het op steam zo: je downloadt de hele game, op enkele kb's na, op het moment van release worden ook de laatste paar kb's beschikbaar voor download, en is daarna de download compleet, en kan de game gestart worden.
Dit is ideaal, want je kunt op moment van release spelen, en kan de game al gespeid gedownload worden zodat de servers iets minder belast worden op release dag.
MS kan natuurlijk gewoon een tijdslot zetten op bepaalde servers die een game moet gebruiken om te kunnen starten. Ik verwacht dan ook dat je in het geval van de Xbox One het spel echt volledig kan downloaden maar nog niet kan spelen door andere restricties..

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
In het geval van pure SP games, waarbij je dus geen internet connectie nodig hebt werkt zon tijdslot natuurlijk niet :).

Vind al die DRM changes nog steeds erg jammer, maar zo'n artikel / interview van Gamespot doet me dan wel weer deugd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op woensdag 04 september 2013 @ 11:03:
Niemand die een nieuwe flops berekening kan maken, aangezien dat een maand of 2 ongeveer het enige was waar men het over had... Of heeft dit er helemaal niets mee te maken? :+ Ben vrij a-technich :P.

En gewoon een topic report en niet reageren op sneue opmerkingen :). Gezien de modbreak gisteren in het vs topic lijkt me dit een uitermate goede mogelijkheid om nu daad bij het woord te kunnen voegen :P
Total XBOX is 1.422 TFlops, compared to PS4's 1.945 TFlops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Ik dacht PS4 1.8 TFlops? Hebben die ook nog liggen tweaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

Origins schreef op woensdag 04 september 2013 @ 12:13:
[...]

Total XBOX is 1.422 TFlops, compared to PS4's 1.945 TFlops.
is de verhoging van cpu en gpu hierin al meegerekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

xAnarchyBaS schreef op woensdag 04 september 2013 @ 12:27:
[...]

is de verhoging van cpu en gpu hierin al meegerekend?
Hebben ze die dan op een andere, hogere plaats ingebouwd? Ik weet wel dat de kloksnelheden verhoogd zijn...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:34
Vandaag wordt releasedate eindelijk aangekondigd!

Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/untitled8wslk.png

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Pagina: 1 ... 72 ... 82 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen in het topic? Rapporteer het door een Topic Report aan te maken.