pfff paar dagen niet in het topic geweest..
maar ik heb niets gemist kan zo weer aanschuiven lijkt GTST wel.. maand weg en Ludo gaat nog steeds vreemd. Rick zit op zijn motor en Janine heeft Ludo betrapt en staat daar na een maand nog steeds in de slaapkamer
Adem nood iemand
anyway.. idd Xbox gebruiker hier.. ben sinds 28e 31 en vrienden van mij rond de 30 - 35 allemaal xbox
Maar dat ligt echt aan het milieu .. als al mijn vrienden en kennissen een PS3 hadden. dan zou ik ook een PS3 hebben. want je wilt graag met elkaar spelen. en niet alleen met wild vreemde.
Waarom hier nog steeds PS mensen in ronddwarelen en zich negatief uiten is mij nog steeds een raadsel. terwijl er een heel eigen topic voor hun alleen is.. waar ik ook niet in rommel..
Des al niet ter min
2 gratis AAA games maakt de X1 met in achterhoofd houdend advies prijzen de console bijna 120 euro goedkoper
Dat is onder het advies prijs van de PS4
25 e aan tegoed voor de MS store + 120 euro aan bol.com vouchers.. Maakt de X1 voor mij meer dan betaalbaar
dus ja 499 -120 + 370 mits de 2 games ook titels zijn die ik graag wil wat mij dus scheelt aan aankopen
- 120 aan Vouchers van Bol.com = 250
hoef ik alleen nog Ghost en WD te kopen
Adem nood iemand
anyway.. idd Xbox gebruiker hier.. ben sinds 28e 31 en vrienden van mij rond de 30 - 35 allemaal xbox
Waarom hier nog steeds PS mensen in ronddwarelen en zich negatief uiten is mij nog steeds een raadsel. terwijl er een heel eigen topic voor hun alleen is.. waar ik ook niet in rommel..
Des al niet ter min
- 120 aan Vouchers van Bol.com = 250
A Soldiers manual and a pair of boots.