Nog even een kleine rant:
2 weken is er door gamesites, inclusief Tweakers, een beetje laatdunkend gedaan over de MS/Xbox strategie. Prima. Nu past MS zijn strategie aan, en beginnen allerlei sites, wederom inclusief Tweakers, opeens allemaal verhalen en filmpjes te plaatsen hoe jammer het allemaal wel niet is, en hoe mooi het systeem eigenlijk in elkaar zat

Ongelooflijke boter op het hoofd allemaal.
Hoofdschuldige volgens iedereen: Microsoft die het allemaal niet duidelijk kon uitleggen, hoewel alles al 2 weken op de officiele website stond.
Wederom: Prima, blijkbaar moet info tot het bureau worden gebracht, en was het de redacteuren op E3 allemaal niet duidelijk, de zaken die ik op mijn vakantieadres tijdens E3 op mijn telefoon nota bene wel vond.
Maar nu, is er 1 of andere vage bron, op een vage website, die anoniem zijn verhaal doet, en iets meld over Family sharing: En allemaal hebben ze dat wel gevonden en schrijven ze er over
Nou zal niemand ontkennen dat de Microsoft marketing werkelijk waardeloos is geweest, maar van dit soort artikelen:
reviews: Xbox One: Microsoft maakt rare sprongen krijg ik echt kromme tenen. Allemaal positieve zaken, die ze eerder nooit genoemd hebben.
Ik laat het maar hangen