[NextGen] Het Xbox One Discussie-topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 41 ... 82 Laatste
Acties:
  • 227.903 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmor
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-03-2021
Tja... voorlopig plaats ik voor beide consoles geen pre-order. Hoewel ik gek genoeg toch nog steeds een lichte voorkeur voor de XB1 heb.

Ik kijk de kat toch echt eerst uit de boom en wil de reviews afwachten om te kijken hoeveel verschil het nou gaat maken voor de games.

OT:
Waar ik eigenlijk op zit te wachten is het moment waarop de WhizzKidz de XB1 (en PS4) hacken en ervoor zorgen dat je de games allemaal gewoon op je eigen PC kan spelen. Zeker nu het x86 is zou dat toch allemaal veel makkelijker moeten gaan (zeker gezien het feit dat de MS stand op de E3 dus gewoon PC's had waarop XB1 games werden gespeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McBoom schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 11:26:
[...]

Net zo goed dat je een XBox niet hoeft te kopen. En een open OS? Android zeker?
idd net zo goed, Firefox OS checken
plus iemand kinect terms of service agreements wel is gelezen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 11:34:
plus iemand kinect terms of service agreements wel is gelezen? :+
Die van Kinect niet, maar van de meeste services die ik wel gebruik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timmor schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 11:34:
Tja... voorlopig plaats ik voor beide consoles geen pre-order. Hoewel ik gek genoeg toch nog steeds een lichte voorkeur voor de XB1 heb.

Ik kijk de kat toch echt eerst uit de boom en wil de reviews afwachten om te kijken hoeveel verschil het nou gaat maken voor de games.

OT:
Waar ik eigenlijk op zit te wachten is het moment waarop de WhizzKidz de XB1 (en PS4) hacken en ervoor zorgen dat je de games allemaal gewoon op je eigen PC kan spelen. Zeker nu het x86 is zou dat toch allemaal veel makkelijker moeten gaan (zeker gezien het feit dat de MS stand op de E3 dus gewoon PC's had waarop XB1 games werden gespeeld).
De kans is zeer groot als uitgevers steeds meer spellen exclusief houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:33

Player1S

Probably out in the dark

Ze hebben al vaak genoeg uitgelegd waarom er een Kinect bij zit. Alleen sommigen negeren dat volledig.

Hun filosofie gaat uit dat er een kinect aan zit zodat jij met handbewegingen en voice commando's de boel kunt besturen. En dat elke ontwikkelaar weet dat elke Xbox One een kinect heeft.

Wat valt er niet aan te snappen? Zij hebben een bepaalde visie, daarin zit de kinect diep in verbonden dus leveren ze deze standaard mee.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 11:35:
[...]

Die van Kinect niet, maar van de meeste services die ik wel gebruik wel.
Ik zou zeggen zoek het is op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Verwijderd schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 11:24:
[...]
Oh wacht me GSM kan ik uitzetten of weg doen! :> plus de OS is open dus ik weet wat er op me telefoon gebeurd 8)
Wat is dat nu voor een uitleg. Ik kan hem weg doen... :s Je kan ook de Xbox weg doen... :D
Grappig dat je wel gelooft dat je weet wat er altijd op je gsm gebeurd. Het is net de bedoeling dat als een hacker iets zou doen dat je het niet weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
L1nt schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 11:37:
Ze hebben al vaak genoeg uitgelegd waarom er een Kinect bij zit. Alleen sommigen negeren dat volledig.

Hun filosofie gaat uit dat er een kinect aan zit zodat jij met handbewegingen en voice commando's de boel kunt besturen. En dat elke ontwikkelaar weet dat elke Xbox One een kinect heeft.

Wat valt er niet aan te snappen? Zij hebben een bepaalde visie, daarin zit de kinect diep in verbonden dus leveren ze deze standaard mee.
Inderdaad, en gebruik je niet graag je stem of handbewegingen dan gebruik je gewoon je controller...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022

Alleen heb je niet gelezen, want het gaat er helemaal niet om waarom de Kinect meegeleverd is. Het gaat erom waarom het altijd aangesloten moet zijn, zelfs als het uit staat.
In een interview of FAQ (kan me niet meer herinneren welke precies), werd er duidelijk gezegd dat de X1 niet zou werken zonder dat de Kinect aangesloten is, maar dat deze wel uitgezet kan worden.
Maar waarom werkt de X1 dan niet?

[ Voor 13% gewijzigd door Metalkai op 20-06-2013 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

;) Maar of iedereen daar op zit te wachten, en of het een goeie keuze tegen over de PS4 dat betere hardware heeft en lager is geprijsd.

Ik dacht eerder kinect meer bedoeld is voor het besturen van je tv ect (xbox presentatie) en niet echt in games!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Laatst online: 15:33

Player1S

Probably out in the dark

Metalkai schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 11:39:
[...]

Alleen heb je niet gelezen, want het gaat er helemaal niet om waarom de Kinect meegeleverd is. Het gaat erom waarom het altijd aangesloten moet zijn, zelfs als het uit staat.
Want als ie afgekoppeld kan worden kunnen ontwikkelaars er niet klakkeloos van uit dat elke xbox een Kinect aangesloten heeft.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
L1nt schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 11:41:
[...]

Want als ie afgekoppeld kan worden kunnen ontwikkelaars er niet klakkeloos van uit dat elke xbox een Kinect aangesloten heeft.
Waarom kan je hem dan wel uitzetten? Dan kunnen ontwikkelaars er niet klakkeloos van uit gaan dat de Kinect overal wordt gebruikt..

Maareh.. Ze kunnen er wel van uit gaan. Maar dan zijn er sommige mensen die een mindere ervaring hebben, als zij dat willen.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
L1nt schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 11:41:
[...]

Maar ze kunnen er wel vanuit gaan dat iedere Xbox eigenaar een Kinect heeft, aangesloten of niet. Als het voor hun game verplicht is, kan het makkelijk aangesloten worden.
Ik herhaal mijn vraag, waarom moet het dan ook aangesloten zijn zelfs als de Kinect uit staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

X-Fighter schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 11:38:
[...]

Wat is dat nu voor een uitleg. Ik kan hem weg doen... :s Je kan ook de Xbox weg doen... :D
Grappig dat je wel gelooft dat je weet wat er altijd op je gsm gebeurd. Het is net de bedoeling dat als een hacker iets zou doen dat je het niet weet...
Het verschil is dat je meer controle heb dan op een gesloten platform!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:23

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 11:08:
[...]

Naief :o |:( , en wacht je bent bekend in de hackers wereld :z
I like people who think that something is build by humans that it can't be hacked by humans.
Geloof me, ik besef me terdege dat alles wat aan het internet hangt gehacked kan worden. Ik probeer alleen wat nuance aan te brengen in de gedachte dat zodra je je X1 met Kinect aan het internet hangt ineens iedereen meekijkt. Ben er van overtuigt dat de dag dat de X1 op de markt de halve hackercommunity zich op dat ding stort, maar ik ben er ook van overtuigt dat er weinig zal gebeuren. Ze zullen eerst via i-net toegang moeten krijgen tot je netwerk, daarna tot je X1, daar op een of andere manier de controle van overnemen, dan nog eens de controle over Kinect overnemen.

Ik wil niet beweren dat het niet kan, maar om er nu zo spastisch over te doen als sommigen, dat lijkt me ook wat overdreven :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:04
Kunnen we ophouden met die overdreven NSA/Prism/Aluhoedjes reacties? Open daar maar een ander topic over, want hier hoort het in ieder geval niet thuis.
En dat Kinect erbij zit weten we nu ook wel. Tijd om over andere zaken te praten. Ik haalde net al Sunset Overdrive aan. Wat zijn hier zoal de vermoedens op wat voor game dat gaat zijn?
Ik heb sterk het vermoeden dat dit de Crackdown van de X1 gaat worden (open world, multiplayer, upgraden) maar dan geen superhumans en wel wallrunnen

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat in die voorwaarden staat is eerlijk gezegd irrelevant wanneer het om privacy en anderen zaken gaat. Dat moeten de gebeurtenissen de afgelopen twee weken wel aangetoond hebben. Misbruik dat mogelijk is is misbruik dat gemaakt wordt.
Martinspire schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 11:45:
Kunnen we ophouden met die overdreven NSA/Prism/Aluhoedjes reacties? Open daar maar een ander topic over, want hier hoort het in ieder geval niet thuis.
Ja, hier hoort het wel thuis. Het is te makkelijk legitieme zorgen op die manier af te schrijven die inmiddels maar al te reëel gebleken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:17

v8power67

Psn: Mausosaurus

En dat Kinect erbij zit weten we nu ook wel. Tijd om over andere zaken te praten. Ik haalde net al Sunset Overdrive aan. Wat zijn hier zoal de vermoedens op wat voor game dat gaat zijn?
Ik heb sterk het vermoeden dat dit de Crackdown van de X1 gaat worden (open world, multiplayer, upgraden) maar dan geen superhumans en wel wallrunnen
YES SIR........

Het hele waarom moet kinect altijd verbonden zijn is nog steeds niet goed beatwoord, en dus relevant, en dus on topic, en dus gewoon bespreekbaar....

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Ik wil gewoon antwoord op mijn vraag, heeft niks te maken met Prism. Ik heb geen probleem om Kinect aan te sluiten wanneer het nodig is voor een spel, maar ik wil weten waarom het ook aangesloten moet zijn als ik het niet gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Metalkai schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 11:42:
[...]
Maar ze kunnen er wel vanuit gaan dat iedere Xbox eigenaar een Kinect heeft, aangesloten of niet. Als het voor hun game verplicht is, kan het makkelijk aangesloten worden.
Ik herhaal mijn vraag, waarom moet het dan ook aangesloten zijn zelfs als de Kinect uit staat?
Definieer 'uit staan'.

Microsoft geeft aan dat je Kinect uit kan zetten. Dit kan je zien als dat je de functionaliteit uitschakelt. Dus Kinect staat fysiek aan, hoort en ziet alles, maar doet niets met de input. Dus als jij Xbox Off roept, dan blijft je box aan staan. Oftewel: Kinect werkt niet en 'staat uit'.

Het grote voordeel hiervan is dat als een spelontwikkelaar besluit dat hij het nodig vindt dat bepaalde acties met Kinect moeten worden uitgevoerd, hij weet dat het ding aangesloten is én wacht op input. Het staat voor het Xbox menu uit, zoals de gebruiker wilde, maar in game bepaalt niet Microsoft, maar de developer van het spel, dus daar werkt het wel!

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:05

Polycom

Poes van goud

Dit topic begint een clusterfuck te worden van haters vs fanboys. Ik ben weg hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BM schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 11:45:
[...]

Geloof me, ik besef me terdege dat alles wat aan het internet hangt gehacked kan worden. Ik probeer alleen wat nuance aan te brengen in de gedachte dat zodra je je X1 met Kinect aan het internet hangt ineens iedereen meekijkt. Ben er van overtuigt dat de dag dat de X1 op de markt de halve hackercommunity zich op dat ding stort, maar ik ben er ook van overtuigt dat er weinig zal gebeuren. Ze zullen eerst via i-net toegang moeten krijgen tot je netwerk, daarna tot je X1, daar op een of andere manier de controle van overnemen, dan nog eens de controle over Kinect overnemen.

Ik wil niet beweren dat het niet kan, maar om er nu zo spastisch over te doen als sommigen, dat lijkt me ook wat overdreven :)
het is alleen de grote vraag wanneer het gebeurd en hoe ms dat gaat afhandelen.
Omdat je kinect verbonden moet zijn met je xbox one!

En dit is de license agreement van de kinect(360) en dus ook de reden dat ik hem niet ga halen.
--
If you accept the agreement, you “expressly authorize and consent to us accessing or disclosing information about you, including the content of your communications, in order to: (a) comply with the law or respond to lawful requests or legal process; (b) protect the rights or property of Microsoft, our partners, or our customers, including the enforcement of our agreements or policies governing your use of the Service; or (c) act on a good faith belief that such access or disclosure is necessary to protect the personal safety of Microsoft employees, customers, or the public.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Ik ga uit van wat Microsoft zelf gezegd heeft, namelijk

You are in control of when Kinect sensing is On, Off or Paused: If you don’t want the Kinect sensor on while playing games or enjoying your entertainment, you can pause Kinect. To turn off your Xbox One, just say “Xbox Off.” When the system is off, it’s only listening for the single voice command -- “Xbox On,” and you can even turn that feature off too. Some apps and games may require Kinect functionality to operate, so you’ll need to turn it back on for these experiences.

Dit zegt dat je zelfs uit kan zetten dat de Kinect naar commandos luisterd, en specifiek aangezet moet worden wanneer een spel het nodig heeft. Het zal dus niet zomaar een commando uit een spel oppikken en automatisch aangaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Metalkai schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 11:50:
[...]

Ik ga uit van wat Microsoft zelf gezegd heeft, namelijk

You are in control of when Kinect sensing is On, Off or Paused: If you don’t want the Kinect sensor on while playing games or enjoying your entertainment, you can pause Kinect. To turn off your Xbox One, just say “Xbox Off.” When the system is off, it’s only listening for the single voice command -- “Xbox On,” and you can even turn that feature off too. Some apps and games may require Kinect functionality to operate, so you’ll need to turn it back on for these experiences.

Dit zegt dat je zelfs uit kan zetten dat de Kinect naar commandos luisterd, en specifiek aangezet moet worden wanneer een spel het nodig heeft. Het zal dus niet zomaar een commando uit een spel oppikken en automatisch aangaan.
Maar het geeft ook gelijk de verklaring waarom hij aangekoppeld moet blijven. Je zet Kinect namelijk niet uit, maar op pauze.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 09:23:
[...]

Ook die keuze is kunstmatig. Je kunt best digitale aankopen doorverkopen of een licentie van een disc op meerdere accounts gebruiken, maar dat willen Microsoft, Sony en de uitgevers niet.
Nee, want het zijn ook geen charitatieve instellingen, meer verkopen = meer winst = waar het iedereen in the end om gaat of het bedrijf nu Sony, Microsoft, Nintendo, Ubisoft, EA heet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:X Aluhoedjes

Ik weet maar deze man die dit heeft openbaard is nu een van de meest gezochte personen in de vs...
dus aluhoedjes zit er niet echt bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
AllSeeyinEye schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 11:52:
[...]

Maar het geeft ook gelijk de verklaring waarom hij aangekoppeld moet blijven. Je zet Kinect namelijk niet uit, maar op pauze.
Nee, je kan het ook uitzetten.

You are in control of when Kinect sensing is On, Off or Paused

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 11:52:
[...]

:X Aluhoedjes

Ik weet maar deze man die dit heeft openbaard is nu een van de meest gezochte personen van de vs...
dus aluhoedjes zit er niet echt bij.
Wat? De kinect? :X

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:14
"EA Not Going to Reinstating Online Passes for Xbox One"

http://connecteddigitalwo...line-passes-for-xbox-one/

Lijkt me goed nieuws :-)

Xbox Live: MarkH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Martinspire schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 11:28:

Prism is een beetje vergelijkbaar met wat de diverse publishers gebruiken om hun content van usenet of bittorrent te halen. Een zoekmachine die automatisch verzoeken stuurt aan de hosters om bepaalde zaken offline te halen. Komt geen mens aan te pas. Prism heeft echter wel wat meer bereik. En als je even nagaat. Facebook had het over 10.000 verzoeken om informatie. Dus ze gingen pas handelen op het moment dat ze iets verdenken. Dat lijkt me voor 99.9% van de bevolking dus vrij verwaarloosbaar. Maar daar wordt in de politiek nu verder over gepraat dus dit zal straks ook wel veranderen. Het is in ieder geval erg naif om te denken dat Sony niet meewerkt. Het enige verschil is ze bij de X1 mogelijk beeld gaan leveren, maar dat lijkt me ook wel sterk. Het zal ze vooral gaan om de informatie en niet de beelden. Hoeveel terroristen zullen in de woonkamer hun plannen bespreken tenslotte en hoeveel hierbij voor een kinect? (de kans is groot dat de laatste groep toch al wel gepakt gaat worden).
MS is een Amerikaans bedrijf en valt dus onder jurisdictie van Amerikaanse wetgeving, waaronder de Patriot Act (PA). De PA bepaald dat elk bedrijf met een hoofdkantoor op Amerikaans grondgebied valt onder de PA, en dus data opvraagbaar is. Sony is helaas geen Amerikaans bedrijf. Aziatische en Europese bedrijven hoeven geen data verplicht over te dragen aan de Amerikaanse autoriteiten. Daarnaast, de Amerikaanse autoriteiten hebben nog steeds veel invloed en macht over MS, omdat het nu eenmaal een van de machtigste bedrijven ter wereld is, met een OS dat gebruikt wordt door honderden miljoenen mensen en bedrijven over de hele wereld. Destijds met windows XP vertouwden veel mensen de 'phone home' functionaliteit ook niet, omdat je niet wist wat voor data er teruggestuurd werd naar MS. Dus het wantrouwen is niet geheel onterecht. Dat wordt zelfs versterkt nu bekend is geworden dat MS bugs in Windows en Office eerst aan de Amerikaanse autoriteiten meldt voordat het de updates vrijgeeft. Het is eigenlijk vergelijkbaar met mensen die Sony wantrouwen op het gebied van DRM ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij suggereert dat we beetje overdrijven en minder sceptisch moeten doen over het privacy gebeuren van de kinect. Met de woord aluhoedjes.

de NSA heeft directe verbinding met de ms servers, dus dat zegt gewoon genoeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trishul schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 11:55:
[...]

MS is een Amerikaans bedrijf en valt dus onder jurisdictie van Amerikaanse wetgeving, waaronder de Patriot Act (PA). De PA bepaald dat elk bedrijf met een hoofdkantoor op Amerikaans grondgebied valt onder de PA, en dus data opvraagbaar is. Sony is helaas geen Amerikaans bedrijf. Aziatische en Europese bedrijven hoeven geen data verplicht over te dragen aan de Amerikaanse autoriteiten. Daarnaast, de Amerikaanse autoriteiten hebben nog steeds veel invloed en macht over MS, omdat het nu eenmaal een van de machtigste bedrijven ter wereld is, met een OS dat gebruikt wordt door honderden miljoenen mensen en bedrijven over de hele wereld. Destijds met windows XP vertouwden veel mensen de 'phone home' functionaliteit ook niet, omdat je niet wist wat voor data er teruggestuurd werd naar MS. Dus het wantrouwen is niet geheel onterecht. Dat wordt zelfs versterkt nu bekend is geworden dat MS bugs in Windows en Office eerst aan de Amerikaanse autoriteiten meldt voordat het de updates vrijgeeft. Het is eigenlijk vergelijkbaar met mensen die Sony wantrouwen op het gebied van DRM ;)
Je vergeet te zeggen waarom zijn china en rusland bezig met een eigen OS, precies om die redenen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 11:56:
[...]

hij suggereert dat we beetje overdrijven en minder sceptisch moeten doen over het privacy gebeuren van de kinect. Met de woord aluhoedjes.

de NSA heeft directe verbinding met de ms servers, dus dat zegt gewoon genoeg!
Maar hoe dan :? Het wordt keer op keer bevestigd dat de kinect geen data doorstuurt naar MS. Zelfs als ze dat zouden doen zouden ze wereldwijd rechtszaken aan hun been hebben.

Je WIL het gewoon niet snappen he?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boe2 schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 11:57:
Maar hoe dan :? Het wordt keer op keer bevestigd dat de kinect geen data doorstuurt naar MS. Zelfs als ze dat zouden doen zouden ze wereldwijd rechtszaken aan hun been hebben.

Net zoals al die rechtszaken die Facebook, Hotmail en Yahoo nu te verduren krijgen. Ik zeg absoluut niet dat de informatie wordt doorgespeeld, maar je hebt geen poot om op te staan als het gebeurt. En wie had nu ooit gedacht dat zijn Hotmailtjes interessant zouden zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Trishul schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 11:55:
[...]

Ehm, Sony heeft ook gewoon een Amerikaanse tak die zelfs op de NASDAQ staat geregistreerd (SNE). Verder valt MS inderdaad onder de Amerikaanse wet, maar die wordt overruled bij ons door de Europese wet. Nou zit het Prism schandaal nog in een orienterend stadium, maar dat wil niet zeggen dat wij maar klakkeloos het slaafje van de VS zijn. Ze zullen hier in Nederland ook aan de wetten moeten voldoen om hun Xbox One te verkopen. Daarbij verkopen ze het hier via MS Nederland en niet via MS Amerika.

Het is in ieder geval erg naïf om te denken dat Sony niet te maken krijgt met Prism.

Maar zoals ik al zei: maak er lekker een ander topic voor aan, maar laat het hier lekker over de X1 gaan en de games die ervoor uit gaan komen.

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 20-06-2013 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En wat nou als ik dat lelijke Kinect apparaat gewoon simpel weg niet wil aansluiten en in het zicht wil hebben? Nu het DRM verhaal is teruggedraaid zit ik toch weer te twijfelen om een Xbox One te kopen. Alleen het Kinect gebeuren houd me nog tegen. Ik geloof best dat ze geen data doorsturen etc, maar ik ga het toch niet gebruiken en wil hem daarom ook niet aansluiten en in het zicht hebben.

Dat zou toch mijn eigen keuze moeten zijn?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2013 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Verwijderd schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 12:01:
En wat nou als ik dat lelijke Kinect apparaat gewoon simpel weg niet wil aansluiten en in het zicht wil hebben? Nu het DRM verhaal is teruggedraaid zit ik toch weer te twijfelen om een Xbox One te kopen. Alleen het Kinect gebeuren houd me nog tegen. Ik geloof best dat ze geen data doorsturen etc, maar ik ga het toch niet gebruiken en wil hem daarom ook niet aansluiten en in het zicht hebben.
Dan koop je een PS4 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boe2 schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 11:57:
[...]

Lees de license agreement van de kinect, ze sturen dat gewoon door hoor naar hun servers hoor.
wat er met data word gedaan is voor jou vraag en NSA een weet...

maar dat jij alles gelooft wat ms zegt "ja we sturen geen data door", maakt mij niet uit want het gaat om mij zelf.

ik heb genoeg gezegd over dit onderwerp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 12:30

Het is de keuze van microsoft om de Xbox One als een geheel met kinect te verkopen. Er is dus geen keuze mogelijkheid voor geen Kinect. Maar anders sluit je de kinect aan en zet dat ding ergens achter in een kast. Dan zie de kinect niet en ziet de kinect ook niks.

[ Voor 10% gewijzigd door janvanmil op 20-06-2013 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 11:59:
[...]

Ehm, Sony heeft ook gewoon een Amerikaanse tak die zelfs op de NASDAQ staat geregistreerd (SNE). Verder valt MS inderdaad onder de Amerikaanse wet, maar die wordt overruled bij ons door de Europese wet. Nou zit het Prism schandaal nog in een orienterend stadium, maar dat wil niet zeggen dat wij maar klakkeloos het slaafje van de VS zijn. Ze zullen hier in Nederland ook aan de wetten moeten voldoen om hun Xbox One te verkopen. Daarbij verkopen ze het hier via MS Nederland en niet via MS Amerika.

Het is in ieder geval erg naïf om te denken dat Sony niet te maken krijgt met Prism.

Maar zoals ik al zei: maak er lekker een ander topic voor aan, maar laat het hier lekker over de X1 gaan en de games die ervoor uit gaan komen.
Jeetje jij praat echt alles goed he :F .. en onze wet word overruled de amerikaanse.
Ja dat hebben we gemerkt lekker onze burgers bespieden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

janvanmil schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 12:04:
[...]

Sluit je de kinect aan en zet dat ding ergens achter in een kast. Dan zie de kinect niet en ziet de kinect ook niks.
Kan wel voice print maken van je stem ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Martinspire schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 11:59:
[...]

Wacht eens even. Het is meermaals door onderzoekers aangetoond dat de EU wetgeving de Amerikaanse PA juist niet overruled. Hier zijn ook meerdere keren debatten over geweest in het Europees parlement. Dit komt omdat de Amerikanen nu eenmaal flink druk kunnen uitoefenen wanneer ze maar willen. Ander voorbeeld is overdraging van passagiers gegevens aan de Amerikaanse autoriteiten.

Sony kan te maken krijgen met data opvraging, echter moet je daarbij niet vergeten dat Sony weinig interessants heeft voor de CIA/NSA/FBI. Ze hebben namelijk geen desktop OS, office pakket, Skype, enz. En hoewel Sony tevens opereert op Amerikaans grondgebied, hebben ze daar niet hun hoofdkantoor staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 12:30
Verwijderd schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 12:05:
[...]

Kan wel voice print maken van je stem ^^
Dat is ook op te lossen met wat isolatie etc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Verwijderd schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 12:04:
[...]

Jeetje jij praat echt alles goed he :F .. en onze wet word overruled de amerikaanse.
Ja dat hebben we gemerkt lekker onze burgers bespieden :X
Ow, weet jij dan hoeveel van de Prism aanvragen Europese burgers betrof? En of ze daar al hadden ingebroken voordat er enig dataverzoek kwam?

En wie zegt dat er in Europa niets aan het bespioneren is? Of China, of Rusland?

Lekker makkelijk om alleen de VS te beschilderen als boeman, maar de rest doet net zo hard mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-07 14:19
Renamed topic to: Xbox One Politics

Kunnen we het on-topic houden?

[ Voor 42% gewijzigd door Soundless op 20-06-2013 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:50
MarkH NL schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 11:54:
"EA Not Going to Reinstating Online Passes for Xbox One"

http://connecteddigitalwo...line-passes-for-xbox-one/

Lijkt me goed nieuws :-)
Maar dat zal dan ook gelden voor de PS4, is het even de vraag of Sony zijn 'max 2 console activaties' blijft hanteren en hoe MS hiermee om gaat springen.

Ze kunnen namelijk erg sneaky spelen en gewoon zeggen dat je geen online pass nodig hebt, maar dat je game gekoppeld wordt aan je EA account. Wil je op andere console spelen? Zal je nog moeten inloggen met je EA account (of makkelijker, deze gekoppeld aan je PSN/XBL account - zoals nu bv FF13 werkt).

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 20-06-2013 12:13 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

SinergyX schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 12:13:
[...]

Maar dat zal dan ook gelden voor de PS4, is het even de vraag of Sony zijn 'max 2 console activaties' blijft hanteren en hoe MS hiermee om gaat springen.

Ze kunnen namelijk erg sneaky spelen en gewoon zeggen dat je geen online pass nodig hebt, maar dat je game gekoppeld wordt aan je EA account. Wil je op andere console spelen? Zal je nog moeten inloggen met je EA account (of makkelijker, deze gekoppeld aan je PSN/XBL account - zoals nu bv FF13 werkt).
EA heeft eerder al aangegeven dat ze online passes in het geheel afschaffen, ook voor oude(re) games.
Het koppelen van games aan je account maakt niet uit. Je hebt er namelijk geen pass voor nodig, dus je kan jouw game ook aan een ander z'n account koppelen via de disc. Je hebt toch de disc nodig om te kunnen spelen.

En voor digitale downloads geldt dat je geen disc door kan geven dus ook niet op andermans account kan registreren. Voor PS bezitters verandert er dus niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crp
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-09 14:57

Crp

Had ik het niet voorspeld
Crp schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 11:23:
Ik verwacht dat ze sommige dingen nog wel gaan veranderen. Zoals de One MET kinect te verkopen omdat je deze 'nodig' hebt ,en het 'always online' gedoe. Dit zijn 2 dingen die je met een software update kan veranderen, en ik denk dat ze het door alle kritiek hier over, het nog wel gaan aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 12:08:
[...]

Ow, weet jij dan hoeveel van de Prism aanvragen Europese burgers betrof? En of ze daar al hadden ingebroken voordat er enig dataverzoek kwam?

En wie zegt dat er in Europa niets aan het bespioneren is? Of China, of Rusland?

Lekker makkelijk om alleen de VS te beschilderen als boeman, maar de rest doet net zo hard mee.
Elk land bespioneert... je zou dom zijn als je het niet doet! ;)
En nee ik weet niet hoeveel aanvragen maar elk een is teveel, want wat heeft amerika te maken met Europese burgers.

Plus wist je dat airbus een contract van 7 miljard kwijt is geraakt door spionage van amerika, aan saud arabia :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
AllSeeyinEye schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 12:18:

En voor digitale downloads geldt dat je geen disc door kan geven dus ook niet op andermans account kan registreren. Voor PS bezitters verandert er dus niets.
Al zijn er geruchten dat er een PSN Marketplace komt waar je games zal kunnen verkopen/weggeven, maar dat is 1) een gerucht en 2) iets voor het PS4 topic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba

Ik vind dit eerlijk gezegd een erg onduidelijk stelling die zichzelf nogal tegen spreekt..

Ok.. Lijkt helemaal duidelijk.

If you don’t want the Kinect sensor on while playing games or enjoying your entertainment, you can pause Kinect

En niet uitzetten??

To turn off your Xbox One, just say “Xbox Off.” When the system is off, it’s only listening for the single voice command -- “Xbox On,”

Ok, dus ik kan functies uitzetten.. Dat is wat anders dan het hele apparaat.

and you can even turn that feature off too.

Ok.. Dus ik kan ook die feature uitzetten. Maar staat het apparaat dan ook uit!??

De eerste zin lijkt me erg duidelijk.. Maar daarna zie alleen maar hele omslachtige manieren om met hele misleidende en onduidelijke woorden te zeggen dat de sensor altijd aan staat, maar dat alle features van de Kinect kunnen worden uitgezet. Dat zorgt er voor dat ik zeer sterk twijfel aan de bewering in de eerste zin..

Het komt op mij over alsof ze na de kritiek dachten 'Shit. We moeten Kinect always on stelling afzwakken.' Om daarna een onduidelijk formulering te maken, waardoor het lijkt alsof Kinect helemaal uit kan..

Natuurlijk is dit mijn eigen opvatting en wil ik helemaal niet beweren dat het daadwerkelijk zo is.. Dit is slechts het gevoel dat ik er bij krijg.. Daarom wacht ik wel af met mijn keuze tot beide consoles een tijdje op de markt zijn.. Wellicht koop ik helemaal geen console en blijf ik bij de PC..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

aicaramba schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 12:20:
Kinect kan niet uit, je kan functies uitschakelen, maar de sensor blijft waarschijnlijk always on
En dat is dus precies wat ik al een aantal posts heb getracht duidelijk te maken. Dat is namelijk wat er in de quote van Microsoft staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 14:13

xAnarchyBaS

Urist

En we zijn weer terug bij de eeuwenoude (een paar weken) discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai

Ik vind dit eerlijk gezegd een erg onduidelijk stelling die zichzelf nogal tegen spreekt..
Nu het op deze manier uiteengezet is, is het inderdaad erg onduidelijk en verwarrend. Als is onduidelijkheid nou niet bepaald vreemd bij Microsoft deze laatste paar weken.
Ik hoop nog steeds dat het gewoon compleet uitgezet en losgekoppeld kan worden wanneer ik het niet gebruik, want ik zie eerlijk gezegd geen voordeel (voor mij) om het altijd aan te hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
En wat nou als ik dat lelijke Kinect apparaat gewoon simpel weg niet wil aansluiten en in het zicht wil hebben?
Klopt, dat is dan ook je eigen keuze met als gevolg: koop een 360 zonder kinect en/of PS3/PS4 (wat eerder al werd tegengeworpen in zo'n interview: "What if you don't want any of this? Go ahead and buy a 360!" Op het moment is de XB1 dan niet de console die je moet halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Phusebox schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 10:31:
Schrap die, breng de prijs ook naar 399 en opeens hoor je niemand meer over de tweedehands games. Maar nee, zij moeten zout in de wonden strooien en met een nare nasmaak al wijzend met hun vingertje zeggen: dan krijg je het zoals je het wil, ouderwits, zoals we twintig jaar geleden ook deden en schrappen we alle voordelen die het systeem eerst bood ook maar meteen.
De prijs met 100 euro laten zakken is wel een behoorlijk groot bedrag op bijvoorbeeld 10 miljoen consoles...

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crp
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-09 14:57

Crp

Prop in de mic en doek over de lens. easy as that :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

http://www.vg247.com/2013...-thank-sony-not-the-core/

Geen idee of het hier al is langsgekomen, maar een interessant artikel over waarom Microsoft nu terugkomt van hun DRM standpunt.

Kort samengevat:

- Microsoft begon pas met twijfelen tijdens E3 na zeer positieve reacties van ontwikkelaars, retailers, uitgevers en gamers
- Pre-order aantallen zaten bij veel winkels rond de 10:1 ratio (in er voordeel van de PS4)
- Bij sommige retailers werden zelfs veel Xbox One pre-orders gecanceld
- Uitgevers + ontwikkelaars die eerst aan de kant van Microsoft stonden, begonnen erg te twijfelen of ze de samenwerking nog wilden doorzetten (vanwege de mogelijke negatieve aandacht)
-- Diezelfde uitgevers + ontwikkelaars waren mogelijk van plan om meer exclusieve content naar de PS4 te brengen, zodat ze zelf ook van positieve media-aandacht konden genieten (zie je het al voor je? "EA against DRM, exclusive content for PS4")
- Sony was doorslaggevend in deze verandering

Persoonlijke mening hieronder:
Microsoft heeft bij mij geen goodwill gecreëerd. Alhoewel het positief is dat ze dit veranderen, geven ze er ook een aantal functionaliteiten voor op - maar belangrijker: ze hebben nu laten zien wat hun lange termijn plannen zijn en wat hun intenties zijn.

Het zou mij niet verbazen als Microsoft ergens in de komende jaren dit plan gewoon weer (al dan niet in verlichte vorm) terug invoert op de Xbox One. En dan helpen statements zoals "we kunnen niet garanderen dat we onze policies later weer zullen wijzigen" echt niet.

Als je dan verder kijkt naar de prijs die hoger is voor minder sterke hardware, dan blijf ik toch bij de PS4. (Neemt niet weg dat de Xbone wel iets interessanter is geworden vergeleken met 24 uur eerder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudey
  • Laatst online: 10-09 12:18
Stekker van de X1 eruit, dan staat de kinect toch ook uit. Anders zal die wel standby staan ja, net als de X1. Overigens snap ik heel het gezeur niet. Een webcam ga je toch ook niet constant uit de pc halen? Je hoeft daarnaast de Kinect ook niet in zicht te plaatsen.

Trouwens jammer dat ze dat DRM verhaal niet meer gaan toepassen. Ik vond het een fijn idee, om nooit meer discs in je X1 te stoppen, en dat je spellen altijd overal beschikbaar zijn. Hopelijk komen ze snel met een alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rudey schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 12:34:
Stekker van de X1 eruit, dan staat de kinect toch ook uit. Anders zal die wel standby staan ja, net als de X1. Overigens snap ik heel het gezeur niet. Een webcam ga je toch ook niet constant uit de pc halen? Je hoeft daarnaast de Kinect ook niet in zicht te plaatsen.

Trouwens jammer dat ze dat DRM verhaal niet meer gaan toepassen. Ik vond het een fijn idee, om nooit meer discs in je X1 te stoppen, en dat je spellen altijd overal beschikbaar zijn. Hopelijk komen ze snel met een alternatief.
en dit vind ik nou raar..

fysiek en digitaal kan je toch gewoon gescheiden houden ...

@uniciteit

ik denk dat die 10 op 1 pre orders het meest pijnlijk was :+

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2013 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Rudey schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 12:34:

Het gaat er juist om dat je gewoon op de X1 kan spelen zonder dat de Kinect aangesloten is. Kan je de stekker wel uit de X1 trekken, maar veel geluk om dan nog te kunnen spelen.
Ik wil gewoon geen hardware aangesloten hebben die ik niet gebruik. Dat geld niet alleen voor consoles, maar voor alle apparaten. Zoals in jouw voorbeeld, ik koppel een webcam inderdaad ook altijd af wanneer ik het niet meer gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 15:47
Ik vind het ook negatief dat Microsoft het hele game-sharing gebeuren heeft teruggedraaid. Het was een gigantische stap vooruit in innovatie, maar daar kunnen mensen kennelijk niet mee omgaan. Die willen nog steeds allemaal schijfjes in en uit hun console halen.

Waar ik vaak tegenaanloop is dat ik een game koop en het erg leuk zou zijn om het met m'n vrienden te spelen, maar ik ze dan ook nog moet gaan aansporen om die game te kopen (en dat is soms meteen aardig wat geld) zodat we multiplayer kunnen doen. En als dan uiteindelijk blijkt dat de multiplayer niet heel leuk is dan wekt dat weer een hoop teleurstelling op onder anderen, want ze hebben het geld al uitgegeven. Dat zou verleden tijd zijn geweest... maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Zoals ik al eerder in dit topic zei:
Metalkai schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 09:46:
Het verplichten was inderdaad het grootste probleem. Ze hadden het beter gewoon op optie kunnen maken.
Wil je games kunnen sharen en discless gamen? Dan zal er elke 24-uur gecontroleerd worden.
Wil je niet dat je altijd gecontroleerd word? Dan kan je alleen spelen met de disc in de console, en kan je niet onine sharen.

Lijkt me een redelijk simpele oplossing die iedereen tevreden stelt.
Ik snap ook niet waarom ze het niet op deze manier doen. Zo ingewikkeld lijkt het mij nou ook weer niet om de twee systeem te combineren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xeanor schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 12:39:
Waar ik vaak tegenaanloop is dat ik een game koop en het erg leuk zou zijn om het met m'n vrienden te spelen, maar ik ze dan ook nog moet gaan aansporen om die game te kopen (en dat is soms meteen aardig wat geld) zodat we multiplayer kunnen doen. En als dan uiteindelijk blijkt dat de multiplayer niet heel leuk is dan wekt dat weer een hoop teleurstelling op onder anderen, want ze hebben het geld al uitgegeven. Dat zou verleden tijd zijn geweest... maar helaas.
Nee, dat zou het niet. Je had niet tegelijk kunnen spelen en dus ook niet via multiplayer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Xeanor schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 12:39:
Ik vind het ook negatief dat Microsoft het hele game-sharing gebeuren heeft teruggedraaid. Het was een gigantische stap vooruit in innovatie, maar daar kunnen mensen kennelijk niet mee omgaan. Die willen nog steeds allemaal schijfjes in en uit hun console halen.
Je gooit hier wel een paar zaken op 1 hoop. Ik denk dat de meeste mensen geen probleem hadden met het sharing gebeuren, maar wel met de 24uurs check en de restricties op de verkoop van tweedehands spellen (alleen via authorised dealers of voor online aankopen, max 1 keer weg te geven). Microsoft heeft nog steeds de optie om de family share mogelijkheden wel beschikbaar te maken voor online aankopen, ik hoop ook dat ze dat nog gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudey
  • Laatst online: 10-09 12:18
Verwijderd schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 12:39:
[...]

@uniciteit

ik denk dat die 10 op 1 pre orders het meest pijnlijk was :+
Tja, nou moet ik evenveel betalen voor een digitale kopie als voor een fysieke kopie. Alleen die fysieke kan ik doorverkopen. Vrijwel niemand die dus voor de digitale versie gaat. Dus ik hoop dat Microsoft met een systeem komt dat je inderdaad ook een fysieke kopie kan kopen, maar dat de digitale kopie extra voordelen oplevert (sharing bijvoorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Metalkai schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 12:41:
Zoals ik al eerder in dit topic zei:

[...]

Ik snap ook niet waarom ze het niet op deze manier doen. Zo ingewikkeld lijkt het mij nou ook weer niet om de twee systeem te combineren.
Als je dan de optie gebruikt om zonder disc te spelen in combinatie met de verplichte internetverbinding, kan je nog altijd de game aan iemand uitlenen die met disc en zonder internetverbinding speelt. Op die manier kan een game dus gelijktijdig op twee consoles worden gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:49

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Rudey schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 12:46:
[...]

Tja, nou moet ik evenveel betalen voor een digitale kopie als voor een fysieke kopie. Alleen die fysieke kan ik doorverkopen. Vrijwel niemand die dus voor de digitale versie gaat. Dus ik hoop dat Microsoft met een systeem komt dat je inderdaad ook een fysieke kopie kan kopen, maar dat de digitale kopie extra voordelen oplevert (sharing bijvoorbeeld).
Met de digitale kopie ben ik (op de 360 in ieder geval) toch echt duurder uit... (die kosten altijd 60€ als ze uitkomen weken nadat de discs er zijn; dat heb ik nog voor geen enkel spel betaald...)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 23:02

Ok.. Lijkt helemaal duidelijk.

If you don’t want the Kinect sensor on while playing games or enjoying your entertainment, you can pause Kinect

En niet uitzetten??
Als je niet wilt dat ie werkt tijdens het gamen, zet je hem op pauze. Uitzetten kan ook, maar dan hoef je hem natuurlijk niet op pauze te zetten.

To turn off your Xbox One, just say “Xbox Off.” When the system is off, it’s only listening for the single voice command -- “Xbox On,”

Ok, dus ik kan functies uitzetten.. Dat is wat anders dan het hele apparaat.
Nee, je kan hem uitzetten, aanzetten of op pauze. Dit is waarschijnlijk ene functie welke bij pauze wel blijft werken.

and you can even turn that feature off too.

Ok.. Dus ik kan ook die feature uitzetten. Maar staat het apparaat dan ook uit!??
Aan, uit en pauze... Dus uitzetten is geen probleem. Deze opmerking gaat over aan/pauze.

De eerste zin lijkt me erg duidelijk.. Maar daarna zie alleen maar hele omslachtige manieren om met hele misleidende en onduidelijke woorden te zeggen dat de sensor altijd aan staat, maar dat alle features van de Kinect kunnen worden uitgezet. Dat zorgt er voor dat ik zeer sterk twijfel aan de bewering in de eerste zin..

Het komt op mij over alsof ze na de kritiek dachten 'Shit. We moeten Kinect always on stelling afzwakken.' Om daarna een onduidelijk formulering te maken, waardoor het lijkt alsof Kinect helemaal uit kan..

Natuurlijk is dit mijn eigen opvatting en wil ik helemaal niet beweren dat het daadwerkelijk zo is.. Dit is slechts het gevoel dat ik er bij krijg.. Daarom wacht ik wel af met mijn keuze tot beide consoles een tijdje op de markt zijn.. Wellicht koop ik helemaal geen console en blijf ik bij de PC..
Je kan hem ook heel anders lezen, zie opmerkingen in de quote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
FabianNL schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 13:04:
[...]

Je kan hem ook heel anders lezen, zie opmerkingen in de quote.
Jep.. Zo kan je het ook lezen.. Zoals ik zei.. Ik zeg niet dat het zo ís zoals ik het zeg. Zo léés ik het en daarom vertrouw ik het niet 100%.. Daarom.. Wachten tot na release, dan kunnen we er zekerheid over krijgen.

[ Voor 15% gewijzigd door aicaramba op 20-06-2013 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 15:46
Verwijderd schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 12:39:
[...]

???? Dat begrijp ik niet!!??

Content op een schijfje is ook digitaal. Net als dezelfde game ophalen van het internet..
Dus waarom nu niet de gebruikers een Opt-in/Opt-out optie te geven.. Wil je Disks digitaal installeren? Dan doe je mee met DRM.. Let wel Games verkopen zou nog steeds mogelijk zijn door zelf de game uit je account te verwijderen b.v.

Dus ja.. Diverse mogelijkeheden om toch de game te installeren en zonder disk te kunnen spelen.

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

To_Tall schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 13:53:
[...]

???? Dat begrijp ik niet!!??

Content op een schijfje is ook digitaal. Net als dezelfde game ophalen van het internet..
Dus waarom nu niet de gebruikers een Opt-in/Opt-out optie te geven.. Wil je Disks digitaal installeren? Dan doe je mee met DRM.. Let wel Games verkopen zou nog steeds mogelijk zijn door zelf de game uit je account te verwijderen b.v.

Dus ja.. Diverse mogelijkeheden om toch de game te installeren en zonder disk te kunnen spelen.
Hier zou ik zeker voor zijn, laat mij inderdaad zelf maar kiezen! Nu Family voordeel niet doorgaat heb ik mijn aankoop uitgesteld tot de prijsdaling. PS4 wordt het sowieso niet, met name ivm dubbel betalen (XBox Live + PSN+, wil mijn 360 gewoon houden) en de controller. Ook spreken de exclusives van de X1 me meer aan en het belangrijkste; de controller :) Zolang Sony blijft vasthouden aan thumbsticks naast elkaar is het niets voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Tomba schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 14:47:
Zolang Sony blijft vasthouden aan thumbsticks naast elkaar is het niets voor mij.
Eigenlijk grappig hoe zo'n klein verschil zoveel uit kan maken. Bij mij is juist precies andersom, zolang Microsoft de analog sticks niet naast elkaar heeft staan, zal ik er niks mee kunnen.
Gelukkig zijn er genoeg third party controllers waar de layout wel is zoals je zelf wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Metalkai schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 14:56:
[...]

Eigenlijk grappig hoe zo'n klein verschil zoveel uit kan maken. Bij mij is juist precies andersom, zolang Microsoft de analog sticks niet naast elkaar heeft staan, zal ik er niks mee kunnen.
Gelukkig zijn er genoeg third party controllers waar de layout wel is zoals je zelf wilt.
:Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
[...]

Ik kan met allebei op zich wel goed overweg, maar waar ik bij Sony nooit de bolling op de sticks en triggers heb begrepen (die ze nu gelukkig hebben aangepast), snap ik bij MS niet waarom de analoge pookjes niet gewoon gelijk zijn geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

[...]

Mwoah sowieso zijn de 360 thumbsticks zelf ook fijner door de vorm (vind ik dan he ;) ) Door de plaatsing van de sticks naast elkaar krijg ik standaard last van kramp, na een uurtje intensief PES spelen bv ben ik echt even klaar terwijl ik met de 360 controller langer vooruit kan. En dat is nog los van het feit dat ik de 360 controller enorm veel degelijker aan vind voelen en ook het formaat speelt mee. (tis niet voor niets dat Sony eindelijk iets hier aan doet met de PS4 controller)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Hmz, toch jammer imo. Imo had het zo moeten zijn:
-Always online laten zoals ze het eerst hadden aangekondigd.
-Kinect optioneel.

Vond dat accountgebonden systeem wel erg vet. Ze hadden het moeten marketen met: "Net als Steam, maar uitgebreider, je kunt je spellen delen met familie en vrienden". Ik was ook benieuwd naar wat er met hun cloud gedaan zou worden, wat nu ook niks meer waard is aangezien developers er niet meer vanuit kunnen gaan dat alle consoles online zijn.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Chester schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 15:30:
wat nu ook niks meer waard is aangezien developers er niet meer vanuit kunnen gaan dat alle consoles online zijn.
Dat is natuurlijk niet zo. Afzonderlijke games kunnen natuurlijk nog altijd gewoon internet vereisen, ook voor Single player.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
PWM schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 15:34:
[...]

Dat is natuurlijk niet zo. Afzonderlijke games kunnen natuurlijk nog altijd gewoon internet vereisen, ook voor Single player.
Klopt. Maar hoeveel developers zouden dat gaan eisen nadat gamers zoveel hebben geklaagd over "always online"? Denk dat ze hoogstens wat extratjes gaan berekenen op de MS servers. Tenzij het een MMO is oid :P

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Chester schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 15:30:
Hmz, toch jammer imo. Imo had het zo moeten zijn:
-Always online laten zoals ze het eerst hadden aangekondigd.
-Kinect optioneel.

Vond dat accountgebonden systeem wel erg vet. Ze hadden het moeten marketen met: "Net als Steam, maar uitgebreider, je kunt je spellen delen met familie en vrienden". Ik was ook benieuwd naar wat er met hun cloud gedaan zou worden, wat nu ook niks meer waard is aangezien developers er niet meer vanuit kunnen gaan dat alle consoles online zijn.
En jij denkt dat Jan Boerenlul bekend is met Steam of überhaupt weet wat het is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
Chester schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 15:37:
[...]

Klopt. Maar hoeveel developers zouden dat gaan eisen nadat gamers zoveel hebben geklaagd over "always online"? Denk dat ze hoogstens wat extratjes gaan berekenen op de MS servers. Tenzij het een MMO is oid :P
Tja, daar ben ik eigenlijk ook wel een beetje bang voor. Welke uitgever durft hier nog z'n vingers aan te branden? Hopelijk zet Titanfall & Forza nog wel de mogelijkheid door!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
bram1984 schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 15:46:
[...]

En jij denkt dat Jan Boerenlul bekend is met Steam of überhaupt weet wat het is?
Nee. Maar Jan Boerenlul is ook niet degene die nu al een pre-order plaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chester schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 15:37:
[...]

Je hoefde eerst toch ook niet always online te zijn? Dus ik zie geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Verwijderd schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 15:52:
[...]

Klopt, er is ook praktisch geen verschil wat betreft de cloud. Die authenticatie die eerst nodig was kon net zo goed via tethering op je mobiel gedaan zijn, dus ze zouden er sowieso niet vanuit kunnen gaan dat je een vaste internetverbinding had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Ik zie wel een verschil. Als je als consolemaker zegt dat je 1x per 24 uur online moet zijn, kun je er vanuit gaan dat veel meer mensen always online zullen zitten dan wanner je dat niet verplicht. Nu gaat het vaak voorkomen dat een console helemaal niet is aangesloten op het internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
Verwijderd schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 15:52:
[...]

Stukje tekst ordinair gekopieerd van Tweakers, maar geeft wel precies aan waar ik zelf ook een beetje "bang" voor ben:
Geef je als console-fabrikant gebruikers de vrijheid om offline te blijven, dan leg je ontwikkelaars eigenlijk een verbod op om cloudcomputing te gebruiken voor kerntaken van een game: spelers die gebruik maken van hun 'recht' om offline te gamen, maken daar immers geen gebruik van. Zo blijven de mogelijkheden die de cloud biedt voor games beperkt tot niet-essentiële extra's.
Aan de andere kant kan er worden gesteld: er is sowieso internet nodig voor het starten van games (eerste keer), dus of mensen zonder internet nu opeens wel de console gaan kopen? Denk het niet... Dus waarom ook niet optimaal gebruik maken van 'the cloud'? :)

[ Voor 15% gewijzigd door FabianNL op 20-06-2013 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Toch vind ik het jammer dat Microsoft er ook voor gekozen heeft om de "Family Sharing" feature te schrappen. Wat ik ergens dus niet snap, ook met de huidige veranderingen zou deze optie alsnog gewoon moeten werken lijkt me. Had graag gebruik willen maken voor deze optie

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Metian schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 16:10:
Toch vind ik het jammer dat Microsoft er ook voor gekozen heeft om de "Family Sharing" feature te schrappen. Wat ik ergens dus niet snap, ook met de huidige veranderingen zou deze optie alsnog gewoon moeten werken lijkt me. Had graag gebruik willen maken voor deze optie
Family sharing werkt, gezien vanuit een business oogpunt, alleen als je (stiekum toch) always online bent. Alleen dan kan je controleren / meten of er niet geshared wordt om verkopen uit te sparen, of geshared wordt omdat je ergens anders bent / een familielid / vriend een extended trial geeft. Je moet er dus wel strikte controle op nahouden, anders verlies je simpelweg verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
Metian schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 16:10:
Het is wel begrijpelijk gezien je disk niet meer gekoppeld wordt aan je account en dus je spel aan iedereen kan mee geven inc de mensen buiten je groep..

Zoals ik eerder aangaf.. Ze zouden een OPT-in en OPT-out moeten geven.. Wil je niet.. Dan geef je aan dat je er geen gebruik van wil maken..

Wil je wel je Lib online hebben? Dan wordt je game gekoppeld aan je account en kan je sharen met de 10 mensen die ook de OPT-in hebben gekozen..

Misschien komt MS wel met z'n oplossing. Dan zal langzaam aan een grote groep juist wel de voordelen zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Het zijn interessante punten die jullie aanhalen. Ergens begrijp ik het ook wel dat het er niet meer in zit, alleen vind ik het toch een aparte oplossing van Microsoft. Ze hadden in mijn ogen toch beter hun best moeten doen om dit soort features toch te kunnen laten werken. Precies wat To_Tall ook zegt, een opt-in/opt-out optie zou een oplossing kunnen wezen.

Dit soort features zullen in de toekomst steeds vaker voorbij komen, helaas is de consument hier nog niet echt klaar voor, of is de PR-afdeling weinig geïnformeerd om genoeg duidelijkheid te verschaffen over bepaalde dingen.

Hoe dan ook, de Xbox One zal sowieso toch wel hier in huis komen te staan. Heb altijd goede ervaringen gehad met Xbox Live en ik vind persoonlijk de controller gewoon stuk fijner dan die van de Playstation.

[ Voor 15% gewijzigd door Metian op 20-06-2013 16:26 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
AllSeeyinEye schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 16:17:
[...]

Family sharing werkt, gezien vanuit een business oogpunt, alleen als je (stiekum toch) always online bent. Alleen dan kan je controleren / meten of er niet geshared wordt om verkopen uit te sparen, of geshared wordt omdat je ergens anders bent / een familielid / vriend een extended trial geeft. Je moet er dus wel strikte controle op nahouden, anders verlies je simpelweg verkopen.
Dan nog hadden ze het kunnen doen voor downloads. Daarvoor moet je ook online zijn, waardoor een 24uurs check al beter te verplichten is. Althans, ik ga er vanuit dat iemand die een spel van 20GB download, ook de 24uurs check wel overleeft.

Ergens vraag ik me af of het gewoon stiekem niet helemaal haalbaar was. Het family sharing gebeuren in ieder geval. Hadden ze daar bijvoorbeeld echt al deals met publishers voor afgesloten? Dan snap ik namelijk -echt- niet waarom ze het niet gewoon behouden voor de downloads, het is namelijk een onwijs groot voordeel ten opzichte van hun concurrentie.
Zijn ze er echt ergens expliciet over geweest?
Als ik Arstechnica lees, lijkt het erop van niet, maar misschien hebben zij er ook overheen gelezen?

http://arstechnica.com/ga...ure-retreats-to-the-past/
Here's the problem: Microsoft didn't do any of those things [het promoten van positieve gebruiksscenario's]. Any of these benefits remained "imagined," while the benefits that were actually announced were weak tea. Microsoft's "easier roaming" by downloading your games at a friend's house wasn't easier at all—these remote downloads would have actually been much less convenient than just bringing along a disc. The 10-member "family sharing" plan sounded intriguing, but Microsoft couldn't answer extremely basic questions about how it worked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
Mirosoft kijkt goed vooruit, hiermee kijken ze dus wel degelijk naar de toekomst.
Kijk hier in NLD heb je vrienden en familie vaak redelijk dicht bij wonen en is Family sharing niet echt direct noodzakelijk. Maar bied wel degelijk perspectief.

Kijk we zijn steeds meer online te vinden. Thuis, op het werk en zelfs op het strand. iTunes, Spotify, Netflix dadelijk.. Allemaal online diensten die we hebben.
De X1 geeft ons deze diensten ook via apps de 360 doet dit ook al in geringe mate. Dus het is vrij logisch dat MS nu een totaal online oplossing wil aanbieden. Het is daarom jammer dat MS niet goed heeft kunnen uitleggen wat dit precies inhoud en bied voor de klant..

Ook in mijn Fam was rumoer over de DRM al hadden ze geen idee wat DRM is :+ Nadat ik heb uitgelgd dat het inhoud dat we onder elkaar games konden uitwisselen. En mn pa die heel af en toe FIFA zou spelen. hij dat spel niet hoeft te kopen en die bij mij kon lenen over mijn Online Lib. Zagen zij dus ook de voordelen..

Ik baal echt wel dat de Famliy Sharing er uitgehaald is.Maar ik haal hierom niet mn pre orders weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
To_Tall schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 16:18:
[...]

Het is wel begrijpelijk gezien je disk niet meer gekoppeld wordt aan je account en dus je spel aan iedereen kan mee geven inc de mensen buiten je groep..

Zoals ik eerder aangaf.. Ze zouden een OPT-in en OPT-out moeten geven.. Wil je niet.. Dan geef je aan dat je er geen gebruik van wil maken..

Wil je wel je Lib online hebben? Dan wordt je game gekoppeld aan je account en kan je sharen met de 10 mensen die ook de OPT-in hebben gekozen..

Misschien komt MS wel met z'n oplossing. Dan zal langzaam aan een grote groep juist wel de voordelen zien :)
En hoe wil je het dan doen, als jij OPT-in heb (en dus je game hebt geactiveerd) en ik OPT-out heb. Ik krijg dan een disc van jou, daar speel jij mee (jij bent tenslotte braaf online) en ik kan er ook mee spelen (ik ben braaf offline). Dan kan ik ook heel wat spellen kopen, eenmalig activeren en vervolgens direct doorverkopen...

OPT-in, OPT-out, hoe fijn dit ook zou zijn, gaat simpelweg niet werken... Er moeten dan teveel ingewikkeld constructies bedacht worden, die voor niemand meer duidelijk zijn. Helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wodypls
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-08 17:32
wel een straks desingn voor de rest valt het wel mee!

Sharif Wody Betch! --Sharif on tweaker.nut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel86
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-05 20:51
nioz schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 16:32:
[...]

Dan nog hadden ze het kunnen doen voor downloads. Daarvoor moet je ook online zijn, waardoor een 24uurs check al beter te verplichten is. Althans, ik ga er vanuit dat iemand die een spel van 20GB download, ook de 24uurs check wel overleeft.

Ergens vraag ik me af of het gewoon stiekem niet helemaal haalbaar was. Het family sharing gebeuren in ieder geval. Hadden ze daar bijvoorbeeld echt al deals met publishers voor afgesloten? Dan snap ik namelijk -echt- niet waarom ze het niet gewoon behouden voor de downloads, het is namelijk een onwijs groot voordeel ten opzichte van hun concurrentie.
Zijn ze er echt ergens expliciet over geweest?
Als ik Arstechnica lees, lijkt het erop van niet, maar misschien hebben zij er ook overheen gelezen?

http://arstechnica.com/ga...ure-retreats-to-the-past/

[...]
http://www.heyuguysgaming...ployee-lets-rip-must-read

Als je deze link leest was het family sharing oorspronkelijk iets anders bedoelt. het delen van je spel bleek niet meer dan een demo van een half uur tot een uur.

dus misschien is deze optie er inderdaad uitgehaald omdat het niet haalbaar bleek te zijn??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
FabianNL schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 16:42:
[...]

En hoe wil je het dan doen, als jij OPT-in heb (en dus je game hebt geactiveerd) en ik OPT-out heb. Ik krijg dan een disc van jou, daar speel jij mee (jij bent tenslotte braaf online) en ik kan er ook mee spelen (ik ben braaf offline). Dan kan ik ook heel wat spellen kopen, eenmalig activeren en vervolgens direct doorverkopen...

OPT-in, OPT-out, hoe fijn dit ook zou zijn, gaat simpelweg niet werken... Er moeten dan teveel ingewikkeld constructies bedacht worden, die voor niemand meer duidelijk zijn. Helaas...
Als ik OPT-in wordt mijn disk gekoppeld aan mijn account.. En kan jij dus niet mijn game spelen.. als je online komt gezien je dan niet in mijn vrienden lijst staat. Zo moeilijk hoef het niet te zijn.. Zo kan MS zeggen dat je voor het eerst een game ga spelen. De disk Online moet worden geregistreerd. Als deze dan al aan mijn account is gekoppeld kan jij het spel niet spelen

Er zijn diverse mogelijkheden om daar een oplossing te vinden..Gezien elke disk een unieke code heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Michiel86 schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 16:51:
[...]

http://www.heyuguysgaming...ployee-lets-rip-must-read

Als je deze link leest was het family sharing oorspronkelijk iets anders bedoelt. het delen van je spel bleek niet meer dan een demo van een half uur tot een uur.

dus misschien is deze optie er inderdaad uitgehaald omdat het niet haalbaar bleek te zijn??
Zoals hij het schrijft denk ik er ook grotendeels over. Het had goed en mooi kunnen uitwerken, maar de PR afdeling heeft gewoon belabberd werk geleverd wat betreft het promoveren van de goede punten. En dat blijf je nu voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
I stand by the belief that Playstation 4 is Xbox 360 part 2, while Xbox One is trying to revolutionize entertainment consumption. For people who don’t want these amazing additions, like Don said we have a console for that and it’s called Xbox 360.
Heel sneu allemaal, maar weer dat 360 gelul voor offline gaming. PS4 is 360 part 2, dan koopt iedereen die toch?
En verder: een demo van een spel dat een vriend heeft gekocht, waarna je hem zelf ook kan kopen. woopdiedoo. Écht revolutionair, Microsoft!

Nee dankjewel, de farce die Xbox One marketing heet gaat door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
vaagisdenaam schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 17:06:
[...]

Heel sneu allemaal, maar weer dat 360 gelul voor offline gaming. PS4 is 360 part 2, dan koopt iedereen die toch?
En verder: een demo van een spel dat een vriend heeft gekocht, waarna je hem zelf ook kan kopen. woopdiedoo. Écht revolutionair, Microsoft!

Nee dankjewel, de farce die Xbox One marketing heet gaat door.
Die laatste qoute en over de demo functie.. ja ik kan nu toch ook een demo van de meeste games downloaden?

Het is mooi als je idd games zou kunnen uitlenen aan 10 vrienden. Die dus volledige game geven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
To_Tall schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 17:32:
[...]

Die laatste qoute en over de demo functie.. ja ik kan nu toch ook een demo van de meeste games downloaden?

Het is mooi als je idd games zou kunnen uitlenen aan 10 vrienden. Die dus volledige game geven..
Ja dat bedoel ik dus ook, een demo kun je nu ook al downloaden, da's niks nieuws. Dat hele share gebeuren waar iedereen zo lyrisch over was bleek dus uiteindelijk, m.i., ook heel erg tegen te vallen, omdat je dus maar 30 minuten of zo dan mag spelen uit iemand anders library.

Een hele game uitlenen was mooi geweest, maar dan kon uiteindelijk dus niet. Dan ontgaat mij de meerwaarde van dat systeem al helemaaaaal.

Maar goed dat ze hierop terug zijn gekomen (zijn moeten komen).
Pagina: 1 ... 41 ... 82 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen in het topic? Rapporteer het door een Topic Report aan te maken.