Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
uchiha tijntje schreef op maandag 17 juni 2013 @ 11:19:
en wellicht via een share van een vriend van me Forza 5

Waar komt hierboven trouwens dat verhaal vandaan dat je codes zou moeten intikken als je een game gekocht hebt? Elke disc is toch al voorzien van een uniek ID, dat hoef je toch niet zelf ook nog eens te gaan intikken?
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
nelson heeft in een interview aangegeven dat dat content providing is daarvoor moet je bij content providers zijn en niet bij microsoft ( ging wel over netflix maar denk dat dit voor de rest ook zal gelden.Mr Ton schreef op maandag 17 juni 2013 @ 11:02:
[...]
No shit Einstein
Ik doel natuurlijk op die extra features zoals een fantasy sports HUD over je live wedstrijd heen. Ik zie MIcrosoft in Europa niet in ieder afzonderlijk land om de tafel gaan met de bedrijven die de rechten hebben (misschien alleen de grote landen, zoals Frankrijk Duitsland UK), en al doen ze dat, fantasy sports achtige dingen zijn hier totaal niet populair. Ik denk dat we hier met een beetje geluk 'druk op de rode knop voor dit koppel met So You Think You Can Dance' krijgen, maar ook niet meer dan dat.
Het moet wel echt een grote meerwaarde bieden als ik altijd mijn Xbox aan ga zetten als ik TV zit te kijken. Als ik lekker met iemand TV zit te kijken zit ik echt niet te wachten op een message als 'iOwnNL is online' of 'IpwnU34 started playing BF3'.
voor de gene hier vinden dat als je een game koopt en dan de code scant met je smartclass dat de game dan gedownload wordt enz ideal is vraag ik me af in wel opzicht na mijn inzien is dit gewoon weer een extra opstakel die ze een beetje gepolijst hebben. Als ik kijk naar andere consoles waar je gewoon een disc in doet en direct kan spelen.
Quantum Break helemaal vergetenL1nt schreef op maandag 17 juni 2013 @ 11:50:
[...]
Quantum Break lijkt mij echt het helemaal. Alan Wake was ook al ijzersterk IM-very-HO. Qua storytelling lijkt het wel deels die kant op te gaan dus zodra je weer verder krijgt krijg je "previously on Quantum Break". Vind dat wel leuk. Alleen te hopen dat deze beter aanslaat bij het grotere publiek waardoor er ook meer, goede episodes bij komen.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Maar ze hadden gezegd dat je keuzes in het spel invloed hebben op het verhaal van de serie.uchiha tijntje schreef op maandag 17 juni 2013 @ 12:29:
Het wordt volgens mij een live action serie op Live. Geen tv serie. Mijn verwachting is dat die serie gewoon af is zodra het spel uitkomt en je op bepaalde punten in het spel waarschijnlijk verwezen wordt naar de live action serie om het verhaal uit te diepen.
Vanwege het hele tijdreis verhaal, kan dit wel leuke effecten geven. Dat je bijvoorbeeld een bepaalde wending in de serie ongedaan kan maken door je acties in het spel.
[ Voor 15% gewijzigd door xAnarchyBaS op 17-06-2013 13:18 ]
Is Fifa14 ook een launch titel? Zag dat Fifa14 voor huidige console in september al komt, mischien dat ik dan gewoon 2 maandjes wachten en hem bij next gen kopen.Mr Ton schreef op maandag 17 juni 2013 @ 11:25:
[...]
The Division, BF4, Watch Dogs, Fifa 14 (GTA5 maar die komt pas een stuk later toch)
Mutliplatformmadness
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Microsoft-woordvoerder Larry 'Major Nelson' Hryb spreekt de bewering tegen dat gebande Xbox Live-spelers niet langer Xbox One-games offline kunnen spelen.
Die uitspraak werd eerder gecommuniceerd door de officiele Twitter-account Xbox Support. Inmiddels is ook via dit kanaal ontkracht dat alle Xbox One-games onspeelbaar worden zodra de hieraan gekoppelde Xbox Live-account geband wordt.
Volgens Xbox Support had de bewering betrekking op digitale Xbox 360-games, niet op Xbox One-spellen. Larry Hryb lijkt dit nu te onderschrijven in een recent interview met RedditGames. Verder meldt hij dat Xbox One-games ook niet onspeelbaar worden wanneer het apparaat eenmaal zo oud is dat de servers offline worden gehaald. Dit werd gevreesd door gamers, omdat de Xbox One minimaal een keer per 24 uur een verbinding met de Xbox One-servers vereist.
Hryb vindt het echter te vroeg om het concreet over tien à vijftien jaar in de toekomst te hebben, omdat de Xbox One nog niet eens gelanceerd is. Het apparaat ligt op 21 november voor 499 euro in de winkels.
bron : http://www.gamer.nl/nieuw...ken-xbox-one-games-na-ban
Daar zei Telenet trouwens dit over:
Dat is wel Facebook Telenet dus weet niet hoe degelijk die op de hoogte zijnMomenteel hebben wij daar geen nieuws over. Moesten er gesprekken volgen en beslissingen vallen, laten we dat zeker aan onze klanten weten.
Ze hadden toch ook laten zien dat je met smartglass zenders kon wijzigen.X-Fighter schreef op maandag 17 juni 2013 @ 16:38:
Goeie video, en heel goed om te weten dat de xbox gewoon voor een layer over de hdmi in gaat zorgen. Dus dat als ik op de home knop klik van mijn telenet digibox dat ik nog steeds die functionaliteiten zal krijgen en zien. Dacht even dat die allemaal verloren gingen gaan tot Xbox een deal had gemaakt met Telenet. Wel nog even wachten op het veranderen van scherm met voice commands
[...]
Dat is wel Facebook Telenet dus weet niet hoe degelijk die op de hoogte zijn
Hoe is het wijzigen van zenders mogelijk als de X1 alleen een layer over het beeld plaatst? om dit te kunnen moet er toch ook een dataverbinfing zijn die de decoder ingaat, en zo het kanaal kan wijzigen.
Wikipedia: HDMI
MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000
Ach, op veel apparaten zit een IR repeater ingangX-Fighter schreef op maandag 17 juni 2013 @ 16:38:
Goeie video, en heel goed om te weten dat de xbox gewoon voor een layer over de hdmi in gaat zorgen. Dus dat als ik op de home knop klik van mijn telenet digibox dat ik nog steeds die functionaliteiten zal krijgen en zien. Dacht even dat die allemaal verloren gingen gaan tot Xbox een deal had gemaakt met Telenet. Wel nog even wachten op het veranderen van scherm met voice commands
[...]
Dat is wel Facebook Telenet dus weet niet hoe degelijk die op de hoogte zijn
Het is dus mogelijk
A Soldiers manual and a pair of boots.
LoL.. Er is idd een dev kit gebruikt een normale PC met W7 en wat zware hardware met een GTX780NoelMakers1 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 17:03:
Ik weet het niet zeker en daarom vraag ik het even hier, ik heb gehoord dat microsoft op E3 inplaats van gameplay van de xbox one dat de games op een pc met gtx 780 werden gerunt. zou iemand me kunnen helpen, want ik heb geen enkel idee of dit waar is of weer een fabeltje want er zijn er een boel over de xbox one. ( er is zelfs een creepypasta over geschreven)
Geen Fabeltje.. Zijn verschillende mogelijkheden.
- Hardware nog niet helemaal klaar
- Software bugs die er niet zijn op de dev kits
- Stabieler momenteel dan X1 zelf..
- enz
Er was 1 demo (Lococycle ofzo dacht ik) die inderdaad op een PC met een GTX 700-series videokaart liep, maar of dat ook zo is voor de rest van de demo's is onbekend.NoelMakers1 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 17:03:
Ik weet het niet zeker en daarom vraag ik het even hier, ik heb gehoord dat microsoft op E3 inplaats van gameplay van de xbox one dat de games op een pc met gtx 780 werden gerunt. zou iemand me kunnen helpen, want ik heb geen enkel idee of dit waar is of weer een fabeltje want er zijn er een boel over de xbox one. ( er is zelfs een creepypasta over geschreven)
Waar zie jij gezeur? Het was een vraag van iemand. Er zijn zelfs redenen gegeven waarom het misschien zo gedaan was. Niet meteen zo defensief worden.Martinspire schreef op maandag 17 juni 2013 @ 17:10:
Gaan we straks dan ook zeuren dat prototypes op een autobeurs geen (werkende) motor hebben? Sjees
Zo raar was dat nietJonathan2011 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 17:10:
Werden tijdens de aankondiging van de Xbox 360 ook niet PowerPC G5 Macs gebruikt... Dat was helemaal apart, Microsoft die Apple Macs gebruikt om Xbox spellen te tonen.
Of MS nu aangepaste hardware gebruikte voor andere games dan Lococycle is niet bekend, en zal ook wss wel nooit bekend worden. Ik kan me haast niet voorstellen dat MS nu live gameplay zou tonen met graphics die veel beter zijn dan wat ze straks zelf kunnen halen. Dat zou hoe dan ook uitkomen, en het lijkt me niet dat ze dat heel veel goeds zou brengen.
Als het al bij meerdere games gebeurde vind ik het niet raar dat er wat zwaardere hardware in zou zitten, een normale pc heeft wat meer overhead dan een console (ook heeft die 3 OS'en
[ Voor 13% gewijzigd door BM op 17-06-2013 17:17 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Zo raar is dat niet, de eerste Xbox Dev Kit was ook in een normale PC, de 360 was een MacPro G5 en de X1 is een HP ongedefineerd Met GTX780Jonathan2011 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 17:10:
Werden tijdens de aankondiging van de Xbox 360 ook niet PowerPC G5 Macs gebruikt... Dat was helemaal apart, Microsoft die Apple Macs gebruikt om Xbox spellen te tonen.
Nintendo heeft ooit het zelfde gedaan maar of dat nog zo is geen idee..
xAnarchyBaS schreef op maandag 17 juni 2013 @ 16:56:
[...]
Ze hadden toch ook laten zien dat je met smartglass zenders kon wijzigen.
Hoe is het wijzigen van zenders mogelijk als de X1 alleen een layer over het beeld plaatst? om dit te kunnen moet er toch ook een dataverbinfing zijn die de decoder ingaat, en zo het kanaal kan wijzigen.
Wat ik denk, is dat je gewoon je hdmi van je digicorder naar xbox laat gaan. Als jij nu met je controller van Telenet op volgende zender klikt, dan gaat hij gewoon naar volgende zender. Want hij stuurt gewoon het beeld door zoals hij naar een TV zou doen, dus eigenlijk is er niets veranderd zolang er geen deal is tussen Microsoft en Telenet. Enige is dat Xbox One voor een layer over het scherm kan zorgen en extra content kan aanbieden.To_Tall schreef op maandag 17 juni 2013 @ 17:04:
[...]
Ach, op veel apparaten zit een IR repeater ingangDie kan je koppelen aan je X1... Je zult alleen de X1 moeten uitleggen wat de optie is om van kanaal te veranderen.. X1 doet de rest zoals de overlay enz
en ja je kan nog steeds ja afstand bediening gebruiken en de overlay van je setupbox..
Het is dus mogelijken je provider heeft daar niet direct wat mee te maken. Wel zou het mogelijk kunnen zijn dat providers apps maken voor de X1
Gezien VoD dan niet perse via je setupbox aangeroepen hoeft te worden. En X1 zelf een VoD dienst zal hebben..
Hier is hoe ik denk dat het gaat zijn (sorry voor de sucky kwaliteit, snel in paint gedaan):

Dus je ziet dat ze nog steeds de functionaliteiten van telenet hebben, maar dat er gewoon ja een layer van MSFT over zit waardoor je nog skype calls kan aannemen, of een vriend die vraagt om te game, of dergelijk
Ik heb zelf een tablet van Microsoft, de Surface RT. Software was op de dag van lanceren nog niet af, en het apparaat werkte als een ramp. Dit hebben ze in de maanden(!) erna flink verbeterd, maar ja, de reviews waren al geschreven!
[ Voor 36% gewijzigd door D-TECH op 17-06-2013 18:20 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Een kennis van mij is gamedeveloper bij VanguardSinergyX schreef op maandag 17 juni 2013 @ 18:21:
Waaruit haal je dat het OS nog niet af is?
Hij vertelde dat alles op dit moment met ducktape aan elkaar vast zit
[ Voor 19% gewijzigd door D-TECH op 17-06-2013 18:36 ]
Wil vooral eens zien hoe het zit met de drie OS'en zoals ze dat verkondigen..
MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000
Dan zou die kennis van jou ook wel weten dat er verschillende versies developer kits zijn geleverd, met name in de software zit enorm veel verschil.D-TECH schreef op maandag 17 juni 2013 @ 18:34:
[...]
Een kennis van mij is gamedeveloper bij Vanguard
Hij vertelde dat alles op dit moment met ducktape aan elkaar vast ziten totaal niet stabiel is.
Cogitationis poenam nemo patitur
Quantum Break vond ik de meest interessant game die ik gezien heb, alhoewel het natuurlijk nog wel afwachten is hoe de uiteindelijke game gaat zijn.L1nt schreef op maandag 17 juni 2013 @ 11:50:
Quantum Break lijkt mij echt het helemaal. Alan Wake was ook al ijzersterk IM-very-HO. Qua storytelling lijkt het wel deels die kant op te gaan dus zodra je weer verder krijgt krijg je "previously on Quantum Break". Vind dat wel leuk. Alleen te hopen dat deze beter aanslaat bij het grotere publiek waardoor er ook meer, goede episodes bij komen.
[ Voor 6% gewijzigd door SToRM666 op 17-06-2013 19:19 ]
PSN id: NL_SToRM
Daarvoor zijn er XDKRecovery'sBullet NL schreef op maandag 17 juni 2013 @ 18:50:
[...]
Dan zou die kennis van jou ook wel weten dat er verschillende versies developer kits zijn geleverd, met name in de software zit enorm veel verschil.
En dat Microsoft wss niet zo heel gelukkig is dat ie dit soort info naar buiten brengt. De beste man zal vast iets van een NDA hebben moeten tekenenBullet NL schreef op maandag 17 juni 2013 @ 18:50:
[...]
Dan zou die kennis van jou ook wel weten dat er verschillende versies developer kits zijn geleverd, met name in de software zit enorm veel verschil.
Niet dat ik er heel veel mee zit, maar toch
Xbox
hoe zit het nu met de: binnen 24 uur aanmelden of anders...
Klopt het dat je wanneer je niet binnen 24 uur een connectie hebt opgezet, je Xbox wordt gelocked ? En dat je maar 1 uur met je account op een andere Xbox kan spelen ?
Hoezo, lang niet af, vanwaar haal jij die info?D-TECH schreef op maandag 17 juni 2013 @ 18:19:
Hij moet begin augustus eigenlijk al in productie, de xbox one. Op dit moment is het OS totaal nog niet af. Ben benieuwd hoe het zal werken. Waarschijnlijk komen ze met een hele grote update op launchday.
Ik heb zelf een tablet van Microsoft, de Surface RT. Software was op de dag van lanceren nog niet af, en het apparaat werkte als een ramp. Dit hebben ze in de maanden(!) erna flink verbeterd, maar ja, de reviews waren al geschreven!
En de surface tablet kreeg juist heel lovende reviews. Het enige punt van kritiek was een magere appstore, maar dat was niet zo verwonderlijk aangezien het om een heel nieuw app-ecosysteem ging.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Nee, dat klopt niet. Wanneer je 24 uur geen verbinding hebt gemaakt, zal je alleen geen games meer kunnen spelen totdat je weer verbinding maakt.MarcHeijerman schreef op maandag 17 juni 2013 @ 20:46:
Hi all,
hoe zit het nu met de: binnen 24 uur aanmelden of anders...
Klopt het dat je wanneer je niet binnen 24 uur een connectie hebt opgezet, je Xbox wordt gelocked ? En dat je maar 1 uur met je account op een andere Xbox kan spelen ?
Wanneer je met je account op een andere X1 speelt, controleert hij elk uur of je verbinding hebt. Het is weer hetzelfde systeem als met je eigen X1. Als je na een uur geen verbinding hebt, zal je geen games kunnen spelen totdat je weer verbinding hebt gemaakt.
Meen je dat serieus? Ben benieuwd wat dan? Ik heb hem ook, en sindsdien voelen andere tablets erg oud aan. Heerlijk ding, foutloos tot nu toe.D-TECH schreef op maandag 17 juni 2013 @ 18:19:
Ooow als dat alles isMetalkai schreef op maandag 17 juni 2013 @ 20:51:
[...]
Nee, dat klopt niet. Wanneer je 24 uur geen verbinding hebt gemaakt, zal je alleen geen games meer kunnen spelen totdat je weer verbinding maakt.
Wanneer je met je account op een andere X1 speelt, controleert hij elk uur of je verbinding hebt. Het is weer hetzelfde systeem als met je eigen X1. Als je na een uur geen verbinding hebt, zal je geen games kunnen spelen totdat je weer verbinding hebt gemaakt.
Xbox staat nu ook het internet gekoppeld dus dat gaat geen problemen opleveren :-)
[ Voor 6% gewijzigd door MarcHeijerman op 17-06-2013 20:57 ]
Weet ik eigenlijk niet, denk niet dat ze op een server outage rekenen van langer dan 24u, met die 300.000 servers... Als je provider die pech heeft, tjah dat suckt wel maar vind niet dat MSFT rekening moet houden met een slechte dienstenlevering van uw internet providerPs3-Opt1fl3x schreef op maandag 17 juni 2013 @ 21:07:
Kutten is wel dat wanneer je nu (Worstcase scenario) 1-2 dagen ofzo zonder internet zit dan ga je single player ofzo spelen. Of wanneer de servers worden geupdate/buiten gebruik zijn. Zouden ze hier iets op hebben dat wann de server het niet doen dat je alsnog kan spelen (langer dan 1 dag)
Ja, dus ik kort die ook zo afSmokingCrop schreef op maandag 17 juni 2013 @ 21:54:
um MSFT = aandelenkoers voor Microsoft Corp? lol
Ik moet toch even vragen waar die twee voor staan. Ik heb eerlijk geen ideeX-Fighter schreef op maandag 17 juni 2013 @ 22:44:
[...]
Ja, dus ik kort die ook zo afIk gebruik ook NFLX, of NOK. Is gewoon makkelijker, ge ziet toch meestal wat iemand bedoelt
Dus moet je maar een 1:1 overboekingsinternetlijn hebben met een SLA dat er binnen 24 uur de lijn gefixt is om offline een spelletje te kunnen wanneer je een storing hebt? Dat wordt een duur geintje en het is en blijft de omgekeerde wereld.X-Fighter schreef op maandag 17 juni 2013 @ 21:40:
[...]
Weet ik eigenlijk niet, denk niet dat ze op een server outage rekenen van langer dan 24u, met die 300.000 servers... Als je provider die pech heeft, tjah dat suckt wel maar vind niet dat MSFT rekening moet houden met een slechte dienstenlevering van uw internet provider
@Metalkai: Ik gok Netflix en Nokia. Of de Noorse Kroon, die staat ook als NOK te boeken. Maar je kunt het simpel opzoeken via Google met "stock quote" en dan de afkorting.
[ Voor 9% gewijzigd door Robkazoe op 17-06-2013 22:54 ]
LoL.. Nope..X-Fighter schreef op maandag 17 juni 2013 @ 18:05:
[...]
[...]
Wat ik denk, is dat je gewoon je hdmi van je digicorder naar xbox laat gaan. Als jij nu met je controller van Telenet op volgende zender klikt, dan gaat hij gewoon naar volgende zender. Want hij stuurt gewoon het beeld door zoals hij naar een TV zou doen, dus eigenlijk is er niets veranderd zolang er geen deal is tussen Microsoft en Telenet. Enige is dat Xbox One voor een layer over het scherm kan zorgen en extra content kan aanbieden.
Hier is hoe ik denk dat het gaat zijn (sorry voor de sucky kwaliteit, snel in paint gedaan):
[afbeelding]
Dus je ziet dat ze nog steeds de functionaliteiten van telenet hebben, maar dat er gewoon ja een layer van MSFT over zit waardoor je nog skype calls kan aannemen, of een vriend die vraagt om te game, of dergelijk
1) Je sluit idd je decoder aan op je xbox via HDMI
2) je sluit een IR Blaster aan op je Xbox en setupbox
Je X1 zal dan op voicecommand kunnen reageren. EPG en andere zaken kunnen via X1 gaan.
Het enige wat er zal zijn is dat je nog wel de overlay van je setup box kan zien tenzij je dit kan uitzetten op je setupbox.. Ook On Demannd op je setupbox zal blijven werken net als de dvr functie
BTW.. het is al een aantal keer langs gekomen, hier en iedereen verzin er een andere definitie van.. en denkt dat dit niet zal werken hier in NLD..
Nee bepaalde content providers zullen hier niet werken zoals RTLxl ook niet in de US zal werken..
Maar zolang je een Setupbox heb de IR extender of HDMI-SEC ondersteund zal dit gewoon werken.
Als ik 1 of 2 dagen geen internet heb, is niet kunnen gamen wel het minste van mijn problemenPs3-Opt1fl3x schreef op maandag 17 juni 2013 @ 21:07:
Kutten is wel dat wanneer je nu (Worstcase scenario) 1-2 dagen ofzo zonder internet zit dan ga je single player ofzo spelen. Of wanneer de servers worden geupdate/buiten gebruik zijn. Zouden ze hier iets op hebben dat wann de server het niet doen dat je alsnog kan spelen (langer dan 1 dag)
En wat is dan precies de meerwaarde van TV kijken via de Xbox One? Want er staat wel weer een extra apparaat aan energie te verspillen.To_Tall schreef op maandag 17 juni 2013 @ 23:49:
[...]
LoL.. Nope..
Je X1 zal dan op voicecommand kunnen reageren. EPG en andere zaken kunnen via X1 gaan.
Het enige wat er zal zijn is dat je nog wel de overlay van je setup box kan zien tenzij je dit kan uitzetten op je setupbox.. Ook On Demannd op je setupbox zal blijven werken net als de dvr functie![]()
BTW.. het is al een aantal keer langs gekomen, hier en iedereen verzin er een andere definitie van.. en denkt dat dit niet zal werken hier in NLD..
Nee bepaalde content providers zullen hier niet werken zoals RTLxl ook niet in de US zal werken..
Maar zolang je een Setupbox heb de IR extender of HDMI-SEC ondersteund zal dit gewoon werken.
[ Voor 3% gewijzigd door Mr Ton op 18-06-2013 00:47 ]
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Srsly? Nu is de hele Xone indrusuctie uiterst amateuristisch verlopen maar je zou toch wel verwachten dat wanneer Microsoft een nieuwe versie van de firmware\ het OS heeft dat ze die dan verspreiden onder alle devs die devkit hebben, beetje erg rare manier van ontwikkelen anders.Bullet NL schreef op maandag 17 juni 2013 @ 18:50:
[...]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Het heeft hier waarschijnlijk in het begin weinig voordeel, maar het enige wat zal werken is het multitasken en de notificaties. Dat eerste houd dus in dat je bepaalde apps naast je tv kunt zetten en dat laatste houd in dat je dus game-invites, berichten en andere notificaties in je beeld zult krijgen.Mr Ton schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 00:47:
[...]
En wat is dan precies de meerwaarde van TV kijken via de Xbox One? Want er staat wel weer een extra apparaat aan energie te verspillen.
Als ze integratie toevoegen voor de Nederlandse settopboxen/providers wordt het al een ander verhaal want dan moet je hem in principe ook kunnen bedienen. Toch zou er ook nog zo'n infrarood zender uit worden gebracht (ik meen dat ergens gelezen te hebben) waarmee je de tv toch nog kunt bedienen via je xbox.
Beter is natuurlijk om je tv direct via je xbox te kijken zonder settopbox of andere verbinding, maar daar is wat meer samenwerking voor nodig.
Even nog iets anders, die 500 GB lijkt op dit moment misschien veel, maar de 360 is ook met maar vrij weinig HD-ruimte uitgebracht (20 GB geloof ik). Later zullen ook wel grotere schijven in de Xbox One worden geplaatst, maar dat is meer iets voor de toekomstige versies. Toch denk ik dat de meeste gamers er wel genoeg aan hebben (in het begin nemen ze toch niet de volledige schijfruimte van een blu-ray in beslag) en met een externe schijf ben je ook al wat flexibeler.
Wordt ook gedaan via GDC.. Kun je gewoon recoveries of remote recoveries afhalen om het te updaten..Chaoss schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 00:54:
[...]
et OS heeft dat ze die dan verspreiden onder alle devs die devkit hebben, beetje erg rare manier van ontwikkelen anders.
Echter kan het wel zijn dat wegens een of andere bedrijfspolicy ze momenteel op versie X blijven.. Maar dat is niet echt de schuld van MS lijkt me.
Dus zelfs wanneer de Nederlandse providers (UPC Ziggo Tele2 etc.) ondersteuning bieden, dan zijn de enige voordelen van via de Xbox kijken het ontvangen van notificaties, splitscreen werken met een app er naast en bedienen via Kinect? Daarvoor ga je toch niet een Xbox constant laten aanstaan en daarnaast ook nog constant de setupbox laten draaien? In een wereld waar steeds vaker je het kaartje gewoon in de TV kunt doen, digitale TV via de TV ontvangt en energie steeds duurder wordt?Martinspire schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 01:23:
[...]
Het heeft hier waarschijnlijk in het begin weinig voordeel, maar het enige wat zal werken is het multitasken en de notificaties. Dat eerste houd dus in dat je bepaalde apps naast je tv kunt zetten en dat laatste houd in dat je dus game-invites, berichten en andere notificaties in je beeld zult krijgen.
Als ze integratie toevoegen voor de Nederlandse settopboxen/providers wordt het al een ander verhaal want dan moet je hem in principe ook kunnen bedienen. Toch zou er ook nog zo'n infrarood zender uit worden gebracht (ik meen dat ergens gelezen te hebben) waarmee je de tv toch nog kunt bedienen via je xbox.
Beter is natuurlijk om je tv direct via je xbox te kijken zonder settopbox of andere verbinding, maar daar is wat meer samenwerking voor nodig.
Ik denk dat het een hele hoge gadget factor heeft (wow kijk wat de Xbox One kan!!!!) maar dat je het na twee weken weer uit plugt, als je er al aan begint. Zelf zal ik er nooit aan beginnen, notificaties wil ik helemaal niet krijgen als ik TV kijk en de Xbox apps heb ik nog nooit gebruikt. En daarnaast heb ik een beetje het idee dat het nooit zo lekker zal werken als gewoon direct via de TV of setupbox.
Mijn punt: Ik denk dat TV via Xbox een volledig op de US markt gerichte functie is die gewoon nutteloos is in Europa, aangezien ik ze hier niet met dergelijk interessante HUD's over de TV zie komen dat het kijken via de Xbox waard maakt.
[ Voor 6% gewijzigd door Mr Ton op 18-06-2013 01:55 ]
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Wat er allemaal mogelijk gaat zijn, moeten we nog zien, maar als providers het direct ondersteunen heb je dus geen settopbox meer nodig en heb je dus maar 1 apparaat aanstaan. En omdat de X1 aardig wat power heeft, zal deze mogelijk wat zuiniger zijn dan de normale settopbox. Indirect bied het misschien niet veel mogelijkheden. Toch zou ik bijvoorbeeld best een htpc eraan willen vastmaken om deze met mn tablet of smartphone te kunnen bedienen (Daar zullen ook wel weer apps voor komen). Dan vind ik het wel weer erg mooi om mijn series of films met spraak te bedienen of mogelijk met mn telefoon (even een volgende aflevering zoeken bijvoorbeeld).Mr Ton schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 01:47:
[...]
Dus zelfs wanneer de Nederlandse providers (UPC Ziggo Tele2 etc.) ondersteuning bieden, dan zijn de enige voordelen van via de Xbox kijken het ontvangen van notificaties, splitscreen werken met een app er naast en bedienen via Kinect? Daarvoor ga je toch niet een Xbox constant laten aanstaan en daarnaast ook nog constant de setupbox laten draaien? In een wereld waar steeds vaker je het kaartje gewoon in de TV kunt doen, digitale TV via de TV ontvangt en energie steeds duurder wordt?
Ik denk dat het een hele hoge gadget factor heeft (wow kijk wat de Xbox One kan!!!!) maar dat je het na twee weken weer uit plugt, als je er al aan begint. Zelf zal ik er nooit aan beginnen, notificaties wil ik helemaal niet krijgen als ik TV kijk en de Xbox apps heb ik nog nooit gebruikt. En daarnaast heb ik een beetje het idee dat het nooit zo lekker zal werken als gewoon direct via de TV of setupbox.
Mijn punt: Ik denk dat TV via Xbox een volledig op de US markt gerichte functie is die gewoon nutteloos is in Europa, aangezien ik ze hier niet met dergelijk interessante HUD's over de TV zie komen dat het kijken via de Xbox waard maakt.
Ze willen er ook echt de mogelijkheid in bouwen die de huidige settopboxen ook al leveren (tvgids, uitzendinggemist, bedienen van de tv, etc). Lijkt mij een prima oplossing. Heb je júist geen dubbele apparaten staan. HDMI-In is als het goed is 1 van de mogelijkheden om je tv op aan te sluiten.
Probleem blijft dat je met CI+ de meeste van deze functionaliteit ook al hebt, geen extra apparaat, tv-gids.Martinspire schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 01:59:
[...]
Wat er allemaal mogelijk gaat zijn, moeten we nog zien, maar als providers het direct ondersteunen heb je dus geen settopbox meer nodig en heb je dus maar 1 apparaat aanstaan. En omdat de X1 aardig wat power heeft, zal deze mogelijk wat zuiniger zijn dan de normale settopbox. Indirect bied het misschien niet veel mogelijkheden. Toch zou ik bijvoorbeeld best een htpc eraan willen vastmaken om deze met mn tablet of smartphone te kunnen bedienen (Daar zullen ook wel weer apps voor komen). Dan vind ik het wel weer erg mooi om mijn series of films met spraak te bedienen of mogelijk met mn telefoon (even een volgende aflevering zoeken bijvoorbeeld).
Ze willen er ook echt de mogelijkheid in bouwen die de huidige settopboxen ook al leveren (tvgids, uitzendinggemist, bedienen van de tv, etc). Lijkt mij een prima oplossing. Heb je júist geen dubbele apparaten staan. HDMI-In is als het goed is 1 van de mogelijkheden om je tv op aan te sluiten.
Daarnaast blijf ik sceptisch over wat we hier in Nederland van gaan krijgen. Het huidige aanbod op de 360 is beperkt om het maar voorzichtig uit te drukken. De vage acties van MS maken het niet makkelijker. Heel simpel voorbeeldje, de Sales & Specials + app. US/UK-only, behalve als je het via een omweg installeert. Waarom dat zo moeilijk maken? Geef iedereen zo'n voordeeltje als je buiten de eerste beperking toch niets met de regio doet.
Dat zijn voor mij in elk geval punten waar ik eerst graag bewijs van zie dat ze het echt gaan verbeteren.
Of iedereen daar op zit te wachten is een 2e maar het kan.
Ik denk dat je daar volledig fout mee zit. Die HDMI-in poort ontvangt enkel beeld, zoals een tv dat zou doen. Dus als jij de controller van je digibox pakt, en je op een knop klikt dan zal dat ook nog steeds gewoon op uw scherm komen hoor. Dat zou anders alle functionaliteiten van heel het ding weghalen zolang MSFT geen deal heeft met elke provider. Ben vrij zeker dat ik gewoon juist zit.To_Tall schreef op maandag 17 juni 2013 @ 23:49:
[...]
LoL.. Nope..
Het enige wat er zal zijn is dat je nog wel de overlay van je setup box kan zien tenzij je dit kan uitzetten op je setupbox.. Ook On Demannd op je setupbox zal blijven werken net als de dvr functie![]()
Waarom? Als je de PS4 aan de X1 hangt dan krijg je alle notificaties van de X1 en kan je dus direct in een X1 spel springen als je een game-invite krijgt. Lijkt me juist een situatie waar MS heel blij mee gaat zijn.Soundman12 schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 08:26:
En mensen die allebei de consoles in huis hebben kunnen ze misschien ook aan elkaar hangen, al zal Microsoft hier waarschijnlijk een stuk minder blij mee zijn xD.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Xbox Live: MarkH
LoL.. wordt er wel gelezen??X-Fighter schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 08:42:
[...]
Ik denk dat je daar volledig fout mee zit. Die HDMI-in poort ontvangt enkel beeld, zoals een tv dat zou doen. Dus als jij de controller van je digibox pakt, en je op een knop klikt dan zal dat ook nog steeds gewoon op uw scherm komen hoor. Dat zou anders alle functionaliteiten van heel het ding weghalen zolang MSFT geen deal heeft met elke provider. Ben vrij zeker dat ik gewoon juist zit.
Het is provider onafhankelijk.. die HDMI poort..
HDMI poort op de X1 ondersteund het CEC protocol.. Als je setupbox dat ook doet kan je gewoon je setupbox bedienen..
Op veel setupboxen zit een IR repaeter.. op de X1 zit een module die je IR kan aansteuren.. Dan kan je ook je X1 je setup box bedienen..
Dus Nee er is geen directe ondersteuning nodig van providers. Daarnaast bied Ziggo volledige flexibiliteit met betrekking tot keuze setupbox.. Daar UPC je maar een aantal beperkte opties geef.
En tuurlijk je afstandbediening kan nog steeds gebruikt worden..
Daar naast is het de vraag hoeveel mensen dit gaan gebruiken.. Als de EPG beter is dan die ik nu heb, betere menu opties tov van mijn decoder nu en afhankelijk van functionaliteit zou ik best wel mn setup box kunnen koppelen en gekoppeld houden aan mn X1.. Zie ik teminste wel wanneer mn pa een speletje gaat spelen ipv we elkaar nu eerst berichtjes moeten sturen via telefoon
Weet je wel precies wat het CEC protocol doet? Zorgt gewoon voor een communicatie via HDMI kabel tussen 2 apparaten. Nu in het geval van mij, Telenet digibox zal dit amper iets uithalen want die ondersteunen enkel One Touch Play, System Standby en Device OSD Name Transfer. Ja er zit een IR repeater op, maar of je nu richt op die IR repeater of rechtstreeks op je digibox dat maakt dan toch helemaal niets uit...To_Tall schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 09:04:
[...]
LoL.. wordt er wel gelezen??
Het is provider onafhankelijk.. die HDMI poort..
HDMI poort op de X1 ondersteund het CEC protocol.. Als je setupbox dat ook doet kan je gewoon je setupbox bedienen..
Op veel setupboxen zit een IR repaeter.. op de X1 zit een module die je IR kan aansteuren.. Dan kan je ook je X1 je setup box bedienen..
Dus Nee er is geen directe ondersteuning nodig van providers. Daarnaast bied Ziggo volledige flexibiliteit met betrekking tot keuze setupbox.. Daar UPC je maar een aantal beperkte opties geef.
En tuurlijk je afstandbediening kan nog steeds gebruikt worden..
Daar naast is het de vraag hoeveel mensen dit gaan gebruiken.. Als de EPG beter is dan die ik nu heb, betere menu opties tov van mijn decoder nu en afhankelijk van functionaliteit zou ik best wel mn setup box kunnen koppelen en gekoppeld houden aan mn X1.. Zie ik teminste wel wanneer mn pa een speletje gaat spelen ipv we elkaar nu eerst berichtjes moeten sturen via telefoon
Dus hoe kom je erbij dat alle functionaliteiten van de digibox niet meer gaan werken? Of waar ben je anders eigenlijk over bezig, want ik heb half het gevoel dat we beide hetzelfde bedoelen.
Hier ben ik ook wel benieuwd naar: hoe vaak probeert de Xbox One verbinding te maken met het internet, en wat gebeurt er exact als er geen verbinding is? Het enige wat nu nog bekend is, is in 1x in 24u checken en dat je dan geen spellen kunt spelen.SmokingCrop schreef op maandag 17 juni 2013 @ 21:09:
Hoeft daarvoor niet langer dan een dag te zijn, als je al langer dan een dag geen connectie gemaakt hebt en juist op dat moment is er storing ergens, dan zit je daar ook voor spek en bonen
Hoe dit in de praktijk gaat werken, is volgens mij nog afwachten? Anders kan in het slechtste geval een paar minuten geen internet al een hoop frustraties opleveren...
Als uw Xbox One af staat, staat hij nog steeds constant in verbinding met MSFT. Valt de verbinding weg, dan start een timer. Maak je terug verbinding, dan wordt de timer gereset en gestopt. Komt de timer aan 24u, dan kan je geen games meer spelen. Je kan wel nog steeds TV kijken, muziek luisteren, blu-ray afspelen. Alles behalve games...FabianNL schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 10:13:
[...]
Hier ben ik ook wel benieuwd naar: hoe vaak probeert de Xbox One verbinding te maken met het internet, en wat gebeurt er exact als er geen verbinding is? Het enige wat nu nog bekend is, is in 1x in 24u checken en dat je dan geen spellen kunt spelen.
Hoe dit in de praktijk gaat werken, is volgens mij nog afwachten? Anders kan in het slechtste geval een paar minuten geen internet al een hoop frustraties opleveren...
Juist ja.. Als je setup box CEC ondersteund kan je gewoon je setup box bedienen via de X1.X-Fighter schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 09:15:
[...]
Weet je wel precies wat het CEC protocol doet? Zorgt gewoon voor een communicatie via HDMI kabel tussen 2 apparaten. Nu in het geval van mij, Telenet digibox zal dit amper iets uithalen want die ondersteunen enkel One Touch Play, System Standby en Device OSD Name Transfer. Ja er zit een IR repeater op, maar of je nu richt op die IR repeater of rechtstreeks op je digibox dat maakt dan toch helemaal niets uit...
Dus hoe kom je erbij dat alle functionaliteiten van de digibox niet meer gaan werken? Of waar ben je anders eigenlijk over bezig, want ik heb half het gevoel dat we beide hetzelfde bedoelen.
Als je een IR repaeter er op zit kan je deze aansluiten op je X1 en kan je de setup box bedienen via de X1..
Ik geeft toch aan dat je zowel CEC wordt ondersteund door de X1 om een setupbox te bedienen als dat een IR blaster op de X1.. waardoor je volledig functionaliteit van TV op de X1 kan gebruiken..
Dus zolang je setup box CEC of IR repaeter functie heeft. Kan de X1 de bediening van je setupbox overnemen. Zonder dat je de afstandbediening van je setup box nodig zou moeten hebben..
Anyway.. als je me nog niet begrijp.. Ga dan aub ff op internet goed uitzoeken hoe de HDMI ingang werkt van de X1 MS heeft daar al verschillende antworden op gegeven.
Ik zeg toch exact hetzelfde...To_Tall schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 10:33:
[...]
Juist ja.. Als je setup box CEC ondersteund kan je gewoon je setup box bedienen via de X1.
Als je een IR repaeter er op zit kan je deze aansluiten op je X1 en kan je de setup box bedienen via de X1..
Ik geeft toch aan dat je zowel CEC wordt ondersteund door de X1 om een setupbox te bedienen als dat een IR blaster op de X1.. waardoor je volledig functionaliteit van TV op de X1 kan gebruiken..
Dus zolang je setup box CEC of IR repaeter functie heeft. Kan de X1 de bediening van je setupbox overnemen. Zonder dat je de afstandbediening van je setup box nodig zou moeten hebben..
Anyway.. als je me nog niet begrijp.. Ga dan aub ff op internet goed uitzoeken hoe de HDMI ingang werkt van de X1 MS heeft daar al verschillende antworden op gegeven.
De XOne stuurt het IR signaal naar je STB, je hebt dan dus de AB van je STB niet meer nodigX-Fighter schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 10:36:
[...]
Ik zeg toch exact hetzelfde...Alleen zoals je zegt is het een IR repeater, dus ik zal toch nog steeds de afstandsbediening van mijn setup box moeten gebruiken? Hoe ga ik anders mijn opgenomen programma's openen?
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Maar hoe stuur je het signaal naar de XOne?SnowDude schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 10:39:
[...]
De XOne stuurt het IR signaal naar je STB, je hebt dan dus de AB van je STB niet meer nodig
Smartglass, Kinect, controller?X-Fighter schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 10:40:
[...]
Maar hoe stuur je het signaal naar de XOne?
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Dat gaat dus niet werken he... Dan moeten ze eerst een deal maken met Telenet om te weten welk signaal door te geven om wat te doen. Dus zal ik in het begin nog steeds de afstandsbediening moeten gebruiken van mijn settopbox. Ik vind dat geen probleem hoor, maar ik kan niet alle functionaliteiten gebruiken van mijn settopbox gebruikmakende van smartglass, kinect en controller vanaf dag 1. Dat zal pas zijn wanneer Microsoft deal heeft gemaakt met de provider.
Tenzij Telenet gebruikt maakt van de standaarden..? Voor nu kunnen we wel blijven speculeren, maar dat schiet niet op..X-Fighter schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 10:43:
[...]
Dat gaat dus niet werken he... Dan moeten ze eerst een deal maken met Telenet om te weten welk signaal door te geven om wat te doen. Dus zal ik in het begin nog steeds de afstandsbediening moeten gebruiken van mijn settopbox. Ik vind dat geen probleem hoor, maar ik kan niet alle functionaliteiten gebruiken van mijn settopbox gebruikmakende van smartglass, kinect en controller vanaf dag 1. Dat zal pas zijn wanneer Microsoft deal heeft gemaakt met de provider.
Andere kant, als dat ding ook uit HMDI passthrough kan geven, ben ik al tevreden, blijf ik gewoon mijn afstandbediening gebruiken.
Dat bedoel ik je lees niet...X-Fighter schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 10:36:
[...]
Ik zeg toch exact hetzelfde...Alleen zoals je zegt is het een IR repeater, dus ik zal toch nog steeds de afstandsbediening van mijn setup box moeten gebruiken? Hoe ga ik anders mijn opgenomen programma's openen?
met IR repeater kan je via de X1 je setupbox aansturen.. gezien de X1 een IR Blaster functie heeft.. je moet alleen de X1 leren wat de commando's zijn..
Collega van mij heeft een dev kit thuis staan tbv testing in nederland
Dat zijn over het algemeen allemaal gedocumenteerde standaarden, als je ooit een Logitech Harmony hebt geprogrammeerd zou je weten dat 99% van alle apparatuur gewoon out of the box werkt.X-Fighter schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 10:43:
[...]
Ook een routine voor het inleren van een IR signaal met een IR ontvanger stelt echt niets voor dus ik zou me echt geen zorgen maken over het feit dat de xbox overweg kan met een STB
Mooi zou zijn als iemand een APP maakt zodat XMBC of PLEX ook op de X1 zou werken
https://www.youtube.com/@droommotor
Ik quote mezelf even:Denzis schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 11:09:
Ik had trouwens iets leuks gelezen betreft de x360. Het schijnt dat je die kan aansluiten aan de x1. en dat de x1 soort van de 360 overneemt en zijn eigen skin erover heen legt. Een soort van backwards compatible. Iemand iets meer daarover gehoord?
Weet niet meer waar ik het tegen kwam, lijkt me wel een vette oplossingMarkH NL schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 09:01:
Major Nelson heeft aangegeven dat je de 360 kan aansluiten met HDMI op de X1, lijkt me alleen dat TV dan niet werkt.. 2 HDMI IN poorten zou dan handiger zijn geweest
Edit: http://www.nbcnews.com/te...nt-gen-console-6C10351938 is een bron, heb het al voor dit interview een keer gelezen ergens
[ Voor 10% gewijzigd door MarkH NL op 18-06-2013 11:11 ]
BC?? Nope.. Gewoon HDMI passtrough.. Je kan dan idd games spelen en je X1 in de gaten houden..Denzis schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 11:09:
Ik had trouwens iets leuks gelezen betreft de x360. Het schijnt dat je die kan aansluiten aan de x1. en dat de x1 soort van de 360 overneemt en zijn eigen skin erover heen legt. Een soort van backwards compatible. Iemand iets meer daarover gehoord?
je kan elk HDMI apparaat aan je X1 hangen zelfs je PC, Telefoon met HDMI out enz..
Ik denk zelf dat idd veel mensen hun 360 aansluiten op de X1.. Omdat ze toch andere apparatuur hebben voor de TV..
[ Voor 9% gewijzigd door To_Tall op 18-06-2013 11:36 ]
Zou wel handiger zijn als je dan 2 HDMI ins hebt ja. Maar goed, ik heb er helaas niet veel aan, ik heb nog een echte oldchool 360 zonder hdmiMarkH NL schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 11:10:
[...]
Ik quote mezelf even:
[...]
Weet niet meer waar ik het tegen kwam, lijkt me wel een vette oplossing
Ja en ik verduidelijk nog maar eens dat X1 dus die commano's moet kennen, waarvoor ze deal zullen maken met de provider... Of behalve zoals snowdude zegt dat het allemaal zal werken out of the box. Dat wacht ik dan nog even afTo_Tall schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 11:01:
[...]
Dat bedoel ik je lees niet...
met IR repeater kan je via de X1 je setupbox aansturen.. gezien de X1 een IR Blaster functie heeft.. je moet alleen de X1 leren wat de commando's zijn..
Collega van mij heeft een dev kit thuis staan tbv testing in nederland
Mwah dat zie ik wel als BC. Ik heb expres van de week een x360 slim gekocht met 13 maanden live. Ben niet van plan de x1 op de launch te kopen maar iets erna. Dit komt omdat ze nog steeds ondersteuning blijven geven. Ik zie het dus wel als een verlengde bc. Zit alleen een boxje naast. (die mij overigens maar 75euro kostteTo_Tall schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 11:11:
[...]
BC?? Nope.. Gewoon HDMI passtrough.. Je kan dan idd games spelen en je X1 in de gaten houden..
je kan elk HDMI apparaat aan je X1 hangen zelfs je PC, Telefoon met HDMI out enz..

http://www.videogamer.com...d_confirms_microsoft.html
"Spencer also denied widespread rumours that the Xbox One has been downgraded.
"No downgrading of power," he wrote. "I've seen same rumour, not sure where that comes from. Feeling good about visuals at E3 from kits."
Hmm daarover gesproken; ik ben ook zeker van plan mijn Xbox360 te houden (heb nog steeds spijt van het verkopen van mijn Xbox1...) Geldt je Live Gold dan zowel voor je Xbox 360 als je Xbox One?Denzis schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 11:21:
[...]
Mwah dat zie ik wel als BC. Ik heb expres van de week een x360 slim gekocht met 13 maanden live. Ben niet van plan de x1 op de launch te kopen maar iets erna. Dit komt omdat ze nog steeds ondersteuning blijven geven. Ik zie het dus wel als een verlengde bc. Zit alleen een boxje naast. (die mij overigens maar 75euro kostte)
Ja, het geld voor beide!Tomba schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 11:47:
[...]
Hmm daarover gesproken; ik ben ook zeker van plan mijn Xbox360 te houden (heb nog steeds spijt van het verkopen van mijn Xbox1...) Geldt je Live Gold dan zowel voor je Xbox 360 als je Xbox One?
Althans dat had ik ervan begrepen. Heb voor 39 euro 13 maanden live kunnen kopen.. Dus ben de prijsstijgingen voor
Lijkt me niet onbelangrijk om te wetenDenzis schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 11:48:
[...]
Ja, het geld voor beide!
Althans dat had ik ervan begrepen. Heb voor 39 euro 13 maanden live kunnen kopen.. Dus ben de prijsstijgingen voor
Ah kijk hier staat meer:
Overigens prijsstijging? Is daar iets over aangekondigd?"If you have an Xbox Gold membership today for 360 and you buy an Xbox One, your membership applies to both systems," Microsoft's Phil Harrison told Polygon. "You don't have to get another subscription."
Enige dat ik kon vinden is dit:
Xbox Live Gold: We are bringing the Xbox Live Gold membership from Xbox 360 to Xbox One starting at the same $5 per month for a one-year membership, and now anyone in your home can access many Xbox Live Gold benefits on your Xbox One at no additional cost. Your primary Xbox Live Gold membership also travels with you to any Xbox One system. Xbox Live Gold offers a premium interactive entertainment service on Xbox One that spans across games, TV shows, movies, music, sports and more.
[ Voor 55% gewijzigd door Tomba op 18-06-2013 11:56 ]
Goed om te lezen. Echter moeten ze bij MS toch wel een cursusje communiceren invoerenMarkH NL schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 11:25:
Over de lager geklokte onderdelen, is dus niet waar:
http://www.videogamer.com...d_confirms_microsoft.html
[...]
Prijsstijging heb ik zelf een beetje uit de lucht gegrepen.. Maar de prijzen van die gamecard winkels liggen lager dan de gemiddelde bart smit. Dus heb zo'n idee dat als de x1 uit komt die eventjes gaan stijgen.Tomba schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 11:51:
[...]
Lijkt me niet onbelangrijk om te wetenHet lijkt me logisch maar aan de andere kant zijn het wel 2 losstaande apparaten...
Ah kijk hier staat meer:
[...]
Overigens prijsstijging? Is daar iets over aangekondigd?
Enige dat ik kon vinden is dit:
[...]
LoL... IR is een openstandaard. En daarvoor heb je echt geen deal nodig met een provider.. Ik snap niet dat je dit niet snapt...X-Fighter schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 11:13:
[...]
Ja en ik verduidelijk nog maar eens dat X1 dus die commano's moet kennen, waarvoor ze deal zullen maken met de provider... Of behalve zoals snowdude zegt dat het allemaal zal werken out of the box. Dat wacht ik dan nog even af
Harmony van Logitech werkt met 99% van alle apparatuur en zeker alle nieuwe aparatuur.. Alleen apparte apparatuur is wat lastiger. Maar met IR in kan je de ab leren wat de codes zijn.. dus 100% kan bediend worden met de Harmony AB..
Dit zelfde geld voor de X1.. ik zou zeggen ga je eens verdiepen wat IR is.. Elke fabrikant gebruikt eigen codes Somige delen deze codes.. Dus ja outof the box zal de X1 dit ook kunnen. Begrijpt je STB het niet.. Kan je de X1 instellen zodat je STB het signaal wel begrijp..
Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen.. Daarnaast heeft MS genoeg uitleg online staan zowel via 3e partijen die gesproken hebben met MS om dit duidelijk te maken..
Ja en Nee. Ze hebben in het begin afgrijselijk slecht gecommuniceerd. Zo was de 24-uurs check en het niet uitlenen van discs wel duidelijk, maar dat je daardoor juist enorme vrijheid krijgt, en het delen eenvoudiger en breder dan ooit is, niet. Dat is nogal stom.uchiha tijntje schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 11:58:
[...]
Goed om te lezen. Echter moeten ze bij MS toch wel een cursusje communiceren invoereniedere keer moeten ze of geruchten ontkrachten of eigen berichten herstellen... Niet echt handig...
Er zijn echter ook een aantal geruchten die gewoon door een aantal websites de lucht in geslingerd zijn, zonder duidelijke bronnen of communicatie van MS. Dat terugklokken is er 1 van. Blijkbaar zijn er mensen (we kennen ze hier ook) die in plaats van hun favoriete console kiezen, liever gewoon een andere console zwart willen maken of mensen willen overtuigen van hun keuze. Vermoeiend, maar van alle tijden
Ik denk echt dat gij niet begrijpt wat ik bedoel he...To_Tall schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 12:03:
[...]
LoL... IR is een openstandaard. En daarvoor heb je echt geen deal nodig met een provider.. Ik snap niet dat je dit niet snapt...
Harmony van Logitech werkt met 99% van alle apparatuur en zeker alle nieuwe aparatuur.. Alleen apparte apparatuur is wat lastiger. Maar met IR in kan je de ab leren wat de codes zijn.. dus 100% kan bediend worden met de Harmony AB..
Dit zelfde geld voor de X1.. ik zou zeggen ga je eens verdiepen wat IR is.. Elke fabrikant gebruikt eigen codes Somige delen deze codes.. Dus ja outof the box zal de X1 dit ook kunnen. Begrijpt je STB het niet.. Kan je de X1 instellen zodat je STB het signaal wel begrijp..
Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen.. Daarnaast heeft MS genoeg uitleg online staan zowel via 3e partijen die gesproken hebben met MS om dit duidelijk te maken..

Vertel me, hoe ga ik al deze knoppen gebruiken? Waar ga ik die terug vinden
tellefoons iPhone of HTC, samsung
TV Samsung LG
Auto's VW, Renault
enz
Gebeurd overal, veel geruchten moet je met een korrel zout nemen.
Als je geruchten wil afwachten dan moet je een maand of 2 wachten voor je een keuze maakt in console. Dan weet je bepaalde dingen zeker. Nu is het voornamelijk gis werk.
We weten nog niet 100% wat de X1 of PS4 daadwerkelijk kan al lijkt het er op dat de X1 meer een Multimedia apparaat en MS dus bepaalde apparatuur in de huiskamer uit wil hebben. Zoals een HTPC en deze vervangen door een X1.
Of STB's door dadelijk een software matige smartcard te hebben bij Ziggo/UPC om zo TV te kunnen kijken via iTV Hoppelijk komt zo iets in de toekomst .. Liefts wil ik ook zo min mogelijk apparaten in huis hebben. Liever 1 apparaat. Alleen is het nog steeds goedkoper om 3 apparaten te hebben. dan een AiO.
Knoppen kunnen omgezet worden naar voice commands..X-Fighter schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 12:16:
[...]
Ik denk echt dat gij niet begrijpt wat ik bedoel he...
[afbeelding]
Vertel me, hoe ga ik al deze knoppen gebruiken? Waar ga ik die terug vinden
Universele afstandbedieningen kunnen al die knoppen ook gebruiken.. Ik zie nog steeds niet het probleem waarom de X1 of een Harmony AB de orginele AB van je digibox niet kan vervangen.. Sterker nog
Bron:http://www.9lives.be/forum/aankoopadvies/762862-universele-afstandsbediening.htmlTelenet HD Digicorder werkt perfect met Logitech Harmony. Een paar knoppen zoals de tv-gids werken standaard. Maar een paar moet je nog zelf instellen. Eenmaal hij opgezet is, werkt dat ding geweldig
Ik heb een Cisco DVR waar mn Harmnoy op geprogrameerd is. De X1 kan dat gewoon emuleren die opdrachten door Voice Commands om te zetten naar IR commands of je knoppen via een menu om te zetten naar IR. Xbox SmartGlass die bediening overneemt Dus nee.. ik begrijp je probleem nog steeds niet... Gezien het technisch zonder tussenkomst van je provider nog steeds IR signalen kan spoofen..
Sterker nog de klantenservice heeft zelfs een handleiding om je AB in te stellen om je TV te bedienen.. Dus ja.. Wat wil je nou!!??? je gelijk halen dat het niet kan.. Onzeker dat het niet kan? Begrijpen wat IR is? Hoe IR werk?
Je kan zelfs zelf met apparaat dat IR uitzend zoals vroeger ook bepaalde Nokia's hadden TV's bedienen.. Als dat niet zou kunnen zou dus het hele universele AB markt allang ingestort zijn..
En ja mogelijk zal je bepaalde diensten niet gebruiken meer van je AB omdat je de EPG van X1 kan gebruiken.. Of record functie.. Als de X1 dit zou ondersteunen (geen idee oficieel niets gemeld volgens mij)
De meest gebruikte optie's op mijn AB en van vele denk ik is EPG opvragen, en kanaal wisselen. volume al wordt dit kanaal door men reciever opgepakt en niet de STB. ????
Maar die voice commands kunnen wij die zelf instellen? Nee, toch?To_Tall schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 12:34:
[...]
Knoppen kunnen omgezet worden naar voice commands..
Universele afstandbedieningen kunnen al die knoppen ook gebruiken.. Ik zie nog steeds niet het probleem waarom de X1 of een Harmony AB de orginele AB van je digibox niet kan vervangen.
......
Wat ik wil, is gewoon begrijpen wat allemaal nog zal werken van mijn digibox en hoe precies. Ik begrijp IR wel hoor, maar wat ik niet begrijp heeft niets met die technologie te maken. Je moet mijn vragen eens duidelijk lezen... Laat ik het simpel stellen, hoe kan ik met kinect, smartglass of xbox controller met 1 knop naar mijn opgenomen programma's gaan op de harde schijf van mijn digicorder? Kan ik die knoppen zelf instellen op smartglass of controller? Kan ik zelf kinect voice commands instellen?
Dat kloptDenzis schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 11:58:
[...]
Prijsstijging heb ik zelf een beetje uit de lucht gegrepen.. Maar de prijzen van die gamecard winkels liggen lager dan de gemiddelde bart smit. Dus heb zo'n idee dat als de x1 uit komt die eventjes gaan stijgen.

Dat is vrij simple Je kan een Voice command omzetten naar een signaal die begrepen wordt door je STB.X-Fighter schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 12:51:
[...]
Maar die voice commands kunnen wij die zelf instellen? Nee, toch?
Wat ik wil, is gewoon begrijpen wat allemaal nog zal werken van mijn digibox en hoe precies. Ik begrijp IR wel hoor, maar wat ik niet begrijp heeft niets met die technologie te maken. Je moet mijn vragen eens duidelijk lezen... Laat ik het simpel stellen, hoe kan ik met kinect, smartglass of xbox controller met 1 knop naar mijn opgenomen programma's gaan op de harde schijf van mijn digicorder? Kan ik die knoppen zelf instellen op smartglass of controller? Kan ik zelf kinect voice commands instellen?
het is niets anders dan dat de Voice commands van kinect een emulatie is van een knop.
Het zal hoogst waarschijnlijk gewoon werken door de fabrieks code op te zoeken en deze in te voeren in je X1 en aan te geven wat voor model STB je hebt. Andere mogelijk heid zou het aanleren van de AB functies aan je X1.. door het IR signaal te kopieren.
Je kan een softmenu maken om door je functies heen t beladeren met je controller. of een aparte AB voor de X1 gebruiken zoals ook MCE AB's met een 360 werken.
Is het dan niet makkelijker om gewoon mijn oude afstandsbediening te gebruiken? Geen IR repeater gebruiken? Het beeld wordt toch doorgezonden via die HDMI in poort dus veranderd er toch niet veel? Die IR repeater zou toch enkel handig zijn voor voice commands?To_Tall schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 13:05:
[...]
Dat is vrij simple Je kan een Voice command omzetten naar een signaal die begrepen wordt door je STB.
het is niets anders dan dat de Voice commands van kinect een emulatie is van een knop.
Het zal hoogst waarschijnlijk gewoon werken door de fabrieks code op te zoeken en deze in te voeren in je X1 en aan te geven wat voor model STB je hebt. Andere mogelijk heid zou het aanleren van de AB functies aan je X1.. door het IR signaal te kopieren.
Je kan een softmenu maken om door je functies heen t beladeren met je controller. of een aparte AB voor de X1 gebruiken zoals ook MCE AB's met een 360 werken.
Dat kan.. En zal ook mogelijk blijven.. Alleen zal je bepaalde functie's die de X1 kan bieden missen zoals de X1 EPG wordt dan onbruikbaar..X-Fighter schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 13:12:
[...]
Is het dan niet makkelijker om gewoon mijn oude afstandsbediening te gebruiken? Geen IR repeater gebruiken? Het beeld wordt toch doorgezonden via die HDMI in poort dus veranderd er toch niet veel? Die IR repeater zou toch enkel handig zijn voor voice commands?
Er is niet echt veel details bekend wat de X1 overlay allemaal kan. Behalve EPG en kanaal wissel..
Nu gebruik ik VoD sowieso niet van Ziggo dus dat zal ik ook niet missen.. Serie's zou ik graag via de X1 willen bekijken zolang deze ook gemarkeerd kunnen worden in mijn Media Speler als bekeken.. Scheelt mij een hoop aparaten die nu onder mn TV staan.. Die kan ik dan ergens anders neerzetten zoals de STB in de kast met een lange HDMi kabel zou dat kunnen en de Mac mini hetzelfde.. met een langere UTP kabel..
dan heb ik alleen de X1 en de reciever onder mn TV staan. scheelt weer een hoop zooi
Dit topic is gesloten.
Problemen in het topic? Rapporteer het door een Topic Report aan te maken.