Maar wat zou een logische verklaring kunnen zijn voor het minstens 1 maal per etmaal online moeten zijn? Checken of je de console gehacked hebt of zo?
Klinkt als een mogelijke verklaring, maar ik denk dat ze het niet zo zullen verwoorden, ze zullen eerder wijzen op een constante controle naar updates en content vernieuwing of zoiets dergelijks.Verwijderd schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 17:26:
Maar wat zou een logische verklaring kunnen zijn voor het minstens 1 maal per etmaal online moeten zijn? Checken of je de console gehacked hebt of zo?
Dat kan nog steeds met de Xbox One, aangezien ze waarschijnlijk nog steeds Xbox Live gebruiken voor het online gebeuren kan je nog steeds gecompenseerd als er down time is. Of wou je zeggen dat ze geen games/points meer kunnen geven als compensatie? Dat kunnen ze nog steeds doen, al weet ik niet of ze nog steeds met points gaan werken maar een game kunnen ze best weggeven als compensatie als ze dat willen.Johan tb schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 17:25:
[...]
Dat kun je met de one dus niet, omdat je licenties fleute zijn.
Voorkomen dat je game bij jou aanmeld stekker er uit trekt en game doorverkoopt aan je buurman terwijl je nog vrolijk door kan gamen? Ze zullen willen voorkomen dat je vanaf twee adressen gaat gamen.Verwijderd schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 17:26:
Kan opzich best gedaan worden met een berichtje "In order to keep playing this game you should first sign in to Xbox Live" Zou niet hoeven te betekenen dat je die licentie ook kwijt bent, alleen gelocked tot je weer internet hebt.
[ Voor 27% gewijzigd door jip_86 op 23-05-2013 17:38 ]
Verwijderd
Ik denk dat als het bij de PS4 geen probleem is om een game door te verkopen terwijl dat bij de One lastiger wordt ze dat toch wel in de verkopen gaan merken. Voor veel mensen is dat een gewild iets. Zelf ben ik niet zo van het tweedehands verkopen dus mij boeit het niet zo.
Ik denk (dus ook maar een gerucht, geen insider kennis helaasVerwijderd schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 17:26:
Microsoft is ook niet gek...
Nee inderdaad. Zoiets vermoed ik ook. Helaas zijn ze niet zo slim om hier snel duidelijkheid in te scheppen waardoor je de discussie nog houdt. Ik snap ook niet precies waarom MS niet een paar grote persberichten naar buiten heeft gedaan omtrend de grootste problemen. Inmiddels is wel duidelijk dat het doorverkopen gewoon mogelijk is en ook het online gedeelte is al wel wat duidelijker, maar deze communicatie moet echt beter.
Als je naar de berichten kijkt, zeggen ze toch redelijk duidelijk dat die verbinding nodig is. Niet dat hij verbinding probeert te maken.
Bijvoorbeeld Phil Harrison, vice president van Microsoft:
Bijvoorbeeld Phil Harrison, vice president van Microsoft:
"There are many devices in your life that require the Internet to function, Xbox One is no different in that it requires, at some point in the beginning and at various times through its on state, to connect to our cloud and to our Internet."
Nuja, of ze weten het al lang en laten lekker de wereld doorgaan met panieken zodat ze later/E3/als er meer van de PS4 bekend is er een officieel statement uit kunnen gooien met (goed) nieuws waardoor men opgelucht is en er weer heel veel positieve aandacht is voor de X1.Martinspire schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 18:18:
Nee inderdaad. Zoiets vermoed ik ook. Helaas zijn ze niet zo slim om hier snel duidelijkheid in te scheppen waardoor je de discussie nog houdt. Ik snap ook niet precies waarom MS niet een paar grote persberichten naar buiten heeft gedaan omtrend de grootste problemen. Inmiddels is wel duidelijk dat het doorverkopen gewoon mogelijk is en ook het online gedeelte is al wel wat duidelijker, maar deze communicatie moet echt beter.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Isn't he just stating the ubvious, het heeft internet nodig, ergens in het begin of op verschillende tijden, om te connecteren met de cloud diensten en het internet."There are many devices in your life that require the Internet to function, Xbox One is no different in that it requires, at some point in the beginning and at various times through its on state, to connect to our cloud and to our Internet."
Dat is letterlijk wat hij zegt. Wat wil je ermee zeggen?revertive schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 18:42:
[...]
Isn't he just stating the ubvious, het heeft internet nodig, ergens in het begin of op verschillende tijden, om te connecteren met de cloud diensten en het internet.
Nou mijn pre-order bij de GameMania staat. Xbox One, Forza en WatchDogs.
Ben benieuwd of ze snachts nog open gaan voor een dergelijke release. Heb mijn 360 op lanceer Night gehaald bij een Shop in den-haag en was erg gezellig toen. Vooral toen de pin er om 00:05 uit ging en er een krat bier uit het magazijn kwam
Ben benieuwd of ze snachts nog open gaan voor een dergelijke release. Heb mijn 360 op lanceer Night gehaald bij een Shop in den-haag en was erg gezellig toen. Vooral toen de pin er om 00:05 uit ging en er een krat bier uit het magazijn kwam
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik wou ermee aangeven dat die quote helemaal niks zegt over het dat je je xbox niet kan gebruiken zonder internet verbinding om games mee te spelen.Metalkai schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 18:45:
[...]
Dat is letterlijk wat hij zegt. Wat wil je ermee zeggen?
Even verder gekeken, en ze (Kotaku) hebben doorgevraagd.
Kotaku: If I’m playing a single player game, do I have to be online at least once per hour or something like that? Or can I go weeks and weeks?
Harrison: I believe it’s 24 hours.
Kotaku: I’d have to connect online once every day.
Harrison: Correct.
.... En daar gaat je vakantie Alleen dat al is voor mij reden genoeg om hem niet te kopen.
[ Voor 51% gewijzigd door Johan tb op 23-05-2013 19:00 ]
Als het kunnen gebruiken van je console op je vakantiebestemming je grootste zorg is heb je mss wel een ander probleem...Johan tb schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 18:59:
.... En daar gaat je vakantie Alleen dat al is voor mij reden genoeg om hem niet te kopen.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren als je langer offline bent dan toegestaan ;D.
“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand
En wat als je hem gewoon thuis laat staan en je je router normaal afzet .... Ik bedoel eerst wordt die kinect door mijn strot geduwd en nu dit.
[ Voor 30% gewijzigd door Johan tb op 23-05-2013 19:06 ]
Er wordt niets door je strot geduwd. Je kiest nog altijd zelf of je hem koopt
. Staat het je niet aan, koop je het niet. It's that simple
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Dan wordt je door Sony opgebeld of je misschien geïnteresseerd bent in de PS4witeken schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 19:02:
Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren als je langer offline bent dan toegestaan ;D.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Kinect hoef je niet te gebruiken... gebruik jij ook alle functies op je PC/Telefoon/tablet/elk ander apparaat?Johan tb schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 19:03:
En wat als je hem gewoon thuis laat staan en je je router normaal afzet .... Ik bedoel eerst wordt die kinect door mijn strot geduwd en nu dit.
nee, maar waarom als ik dat ding niet gebruik moet het toch verbonden zijn met de console. Ik bedoel ik moet dat ding wss wegmoffelen, omdat ik gewoon geen plek heb op mijn bureauRockvee2 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 19:16:
[...]
Kinect hoef je niet te gebruiken... gebruik jij ook alle functies op je PC/Telefoon/tablet/elk ander apparaat?
Ze willen dat ontwikkelaars er vanuit kunnen gaan dat er een Kinect unit aanwezig is. Wat wss ook het idee is bij Sony om de PS Eye mee te leveren. Iedereen heeft er dus 1, dus waarom zou een ontwikkelaar dat dan niet gebruiken?Johan tb schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 19:23:
[...]
nee, maar waarom als ik dat ding niet gebruik moet het toch verbonden zijn met de console. Ik bedoel ik moet dat ding wss wegmoffelen, omdat ik gewoon geen plek heb op mijn bureau
Als jij 'm dan weggestopt hebt, prima, dan voldoe je aan alle eisen, maar sta er niet van te kijken dat sommige games (op de PS4 of de X1) niet helemaal doen wat je van ze verwacht
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ja maar bij de one zit zo veel bij wat ik niet gebruik .... waarom dan geen PS4 kopen? Ja de Eye is ook niet perfect, maar als ze dat ding een beetje stroomlijnen zou ik hem wel kunnen plaatsen, maar de kinect is gewoon een bakbeest.
[ Voor 45% gewijzigd door Johan tb op 23-05-2013 19:31 ]
Wat word er buiten Kinect nog meer meegeleverd? Bij de PS4 krijg je de PS Eye meegeleverd, die ook maar laten staan?Johan tb schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 19:28:
Ja maar bij de one zit zo veel bij wat ik niet gebruik .... waarom dan geen PS4 kopen?
En waarom jij wel of geen X1 of PS4 moet komen kan ik je niet mee helpen, die afweging moet je zelf maken
Xbox
inderdaad. Misschien is dit een proefballonnetje om te zien wat ze kunnen maken? Bij de ps4 waren ze ook niet super duidelijk. Het blijft een tricky onderwerp en ze willen uiteraard zichzelf, publishers, retailers en consumenten tevreden houden.Martinspire schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 18:18:
Wat dacht je van een hele hoop software crap waarvan je een hele hoop niet buiten de VS kan gebruiken, en wat je wel kunt gebruiken, gebruik je ook niet als je alleen games wilt spelen. Denk je dat R&D niks kost voor al deze functies? Net als al die social shit op de PS4, daar zit ik ook echt totaal niet op te wachten. De X1 gaat alleen nog een stapje verder.BM schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 19:30:
[...]
Wat word er buiten Kinect nog meer meegeleverd? Bij de PS4 krijg je de PS Eye meegeleverd, die ook maar laten staan?
En waarom jij wel of geen X1 of PS4 moet komen kan ik je niet mee helpen, die afweging moet je zelf maken
Zaken als "Always On", Verplicht Kinect aan hebben staan, en second hand games zijn allemaal nog onbeslist en kunnen op het laatst nog aangepast worden. Alles is nog open, maar handig hebben ze het niet aangepaktnioz schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 19:32:
[...]
inderdaad. Misschien is dit een proefballonnetje om te zien wat ze kunnen maken? Bij de ps4 waren ze ook niet super duidelijk. Het blijft een tricky onderwerp en ze willen uiteraard zichzelf, publishers, retailers en consumenten tevreden houden.
De Xbox 360 kreeg vlak voor launch nog een verdubbeling van zijn interne geheugen, alles is mogelijk
Uhm, een hele hoop? Oke, televisie functionaliteit is nog niet direct beschikbaar. De andere dingen die ze lieten zien leken toch wel erg in de vorm van apps te zijn. Die worden voor een fors deel niet door MS gemaakt, en kosten in die zin dus ook niet bijzonder veel.bram1984 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 19:36:
[...]
Wat dacht je van een hele hoop software crap waarvan je een hele hoop niet buiten de VS kan gebruiken, en wat je wel kunt gebruiken, gebruik je ook niet als je alleen games wilt spelen. Denk je dat R&D niks kost voor al deze functies? Net als al die social shit op de PS4, daar zit ik ook echt totaal niet op te wachten. De X1 gaat alleen nog een stapje verder.
Daarbij gaat de PS4 ongetwijfeld ook zaken hebben die hier in NL niet werken, of waar sommigen niet op zitten te wachten. Je haalt zelfs het hele social gebeuren al aan. Als je op zoek bent naar een pure gameconsole is alles extra overhead, en daar ontkom je toch niet meer aan.
MS had over een hoop zaken gewoon hun mond moeten houden, en daar pas mee naar buiten moeten komen als ze d'r zelf uit waren. Had een hoop onrust gescheeld.PWM schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 19:37:
[...]
Zaken als "Always On", Verplicht Kinect aan hebben staan, en second hand games zijn allemaal nog onbeslist en kunnen op het laatst nog aangepast worden. Alles is nog open, maar handig hebben ze het niet aangepakt
Ik ben geen hardware man, dus geen idee hoe eenvoudig het is, maar het zou me niet verbazen als ze dat nu weer doen. Het upgraden van het RAM lijkt me eenvoudiger dan het vervangen van een CPU of GPU. Geen idee in hoeverre dat impact heeft op games die reeds in ontwikkeling zijn. Maar opzich zouden ze nog wel wat kunnen schaven, grootschalige productie zal nog niet begonnen zijn denk ik.De Xbox 360 kreeg vlak voor launch nog een verdubbeling van zijn interne geheugen, alles is mogelijk
Xbox
Alsteblieft zeg, er is geen 1 bedrijf meer dat zich enkel en alleen richt op gamen. Als je dat wilt, moet je gewoon 10 jaar terug in de tijd...
Je mag het wat mij betreft hebben over zaken die ontbreken, maar een console afkraken omdat ie teveel opties en functies kent?
En sorry dat ik het zeg, maar ik zie een patroon van circa 6/7 jaar geleden.. Toen er een 360 ervaringen en PS3 ervaringen topic was bij de launch... In het PS3 topic waren er amper Xbox fans te vinden, en als ze er waren, droegen ze vaak ook iets bij aan de discussie... In het 360 topic daarentegen waren er ontzettend veel ps3 fanboys te vinden die alles maar in een negatief daglicht wilden zetten. Hetzelfde, 7 jaar later, gebeurd nu weer. Kijk maar eens naar het PS4 ervaringen topic en dit topic.
Als je op voorhand weet dat je geen X1 gaat kopen maar een PS4. Waarom stop je dan zoveel tijd in dit topic waarin je geen enkel positief punt wilt benoemen en de Xbox gebruiker eigenlijk maar als dom bestempeld. Omdat we 6 jaar lang een Gold abbo hebben... Kom op zeg...
En om af te sluiten met een leuke link:
YouTube: Goodbye to PS3, Xbox 360, and Wii - FetchQuest Episode 8
Je mag het wat mij betreft hebben over zaken die ontbreken, maar een console afkraken omdat ie teveel opties en functies kent?

En sorry dat ik het zeg, maar ik zie een patroon van circa 6/7 jaar geleden.. Toen er een 360 ervaringen en PS3 ervaringen topic was bij de launch... In het PS3 topic waren er amper Xbox fans te vinden, en als ze er waren, droegen ze vaak ook iets bij aan de discussie... In het 360 topic daarentegen waren er ontzettend veel ps3 fanboys te vinden die alles maar in een negatief daglicht wilden zetten. Hetzelfde, 7 jaar later, gebeurd nu weer. Kijk maar eens naar het PS4 ervaringen topic en dit topic.
Als je op voorhand weet dat je geen X1 gaat kopen maar een PS4. Waarom stop je dan zoveel tijd in dit topic waarin je geen enkel positief punt wilt benoemen en de Xbox gebruiker eigenlijk maar als dom bestempeld. Omdat we 6 jaar lang een Gold abbo hebben... Kom op zeg...
[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 23-05-2013 19:51 ]
Dat geld dus alleen voor als je daadwerkelijk aan het gamen bent. Dus staat je console uit of doe je iets anders dan hoeft dat natuurlijk niet. Verder kun je daar natuurlijk gewoon rekening mee houden voor het uitkiezen van je vakantiebestemming (voor zover je je console wilt meenemen). Ik denk dat het sowieso al wel handig kan zijn voor velen om rekening te houden met het feit dat hotels e.d. wifi kunnen leveren. Roamen is nog steeds fuckign duur, dus als je ook maar iets met je smartphone wilt doen, is het handig als je ook daadwerkelijk daar iets mee kunt op je vakantie.Metalkai schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 18:55:
Even verder gekeken, en ze (Kotaku) hebben doorgevraagd.
[...]
Beetje jammer dat in mijn email nog staat dat ik hem kan pre-orderen voor 400 pond. Inmiddels al 100 pond duurder dus dan in het gegarandeerd de beste prijs een stuk minder interessant.Edd schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 17:01:
Je kunt hem ook Pre-orderen bij Zavvi: http://www.zavvi.nl/xbox-...le-new-xbox/10807959.html
Daar is ie maar 499...
Als m'n Fanatec CSR wheel het maar blijft doen!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Het gaat erom dat het een gameconsole moet zijn, maar dat nu waarschijnlijk de prijs hoger gaat liggen dan zonder Kinect en al die andere shit. Het zou toch fantastisch zijn als MS 2 modellen weg zet: eentje van 300, gewoon kaal met de focus op gaming, en zeg maar een Xbox One Premium met het hele media gebeuren voor 400 of 500. Dan is de kans groot dat ik er ook een haal gewoon om de toffe SP exclusives te spelen.uchiha tijntje schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 19:44:
Alsteblieft zeg, er is geen 1 bedrijf meer dat zich enkel en alleen richt op gamen. Als je dat wilt, moet je gewoon 10 jaar terug in de tijd...
Je mag het wat mij betreft hebben over zaken die ontbreken, maar een console afkraken omdat ie teveel opties en functies kent?![]()
Je snapt verder hoop ik natuurlijk wel dat het hier nu druk is omdat gisteren de nieuwe Xbox is aangekondigd. Er druppelt nog steeds nieuwe info binnen en de PS4 reveal was in februari, daar is alles al over gezegd en er komt geen nieuws binnen momenteel.
Verwijderd
Hoop dat de Logitech G27 wel op de nieuwe XBOX gaat werken.Rivanov schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 20:02:
Als m'n Fanatec CSR wheel het maar blijft doen!
Jaja, we snappen het bram: jij wilt geen multimedia apparaat. Maar de consoles zijn al lang geen gaming-only machines meer. Ook handhelds kunnen steeds meer net als smartphones. Daarom is het dus helemaal niet verwonderlijk. Of gebruik jij je smartphone alleen om te bellen?bram1984 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 20:03:
[...]
Het gaat erom dat het een gameconsole moet zijn, maar dat nu waarschijnlijk de prijs hoger gaat liggen dan zonder Kinect en al die andere shit. Het zou toch fantastisch zijn als MS 2 modellen weg zet: eentje van 300, gewoon kaal met de focus op gaming, en zeg maar een Xbox One Premium met het hele media gebeuren voor 400 of 500. Dan is de kans groot dat ik er ook een haal gewoon om de toffe SP exclusives te spelen.
Je snapt verder hoop ik natuurlijk wel dat het hier nu druk is omdat gisteren de nieuwe Xbox is aangekondigd. Er druppelt nog steeds nieuwe info binnen en de PS4 reveal was in februari, daar is alles al over gezegd en er komt geen nieuws binnen momenteel.
Er zijn gewoon mensen die dat wel handig of leuk vinden en die lijken steeds meer in de meerderheid te komen
[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 23-05-2013 20:09 ]
Je snapt hopelijk zelf toch ook wel waarom ze dat niet doen he? Waarom zou je als console maker een belangrijke techniek niet meeleveren met je console? Zodat developers wederom niet zeker weten of ze d'r gebruik van kunnen maken?bram1984 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 20:03:
[...]
Het gaat erom dat het een gameconsole moet zijn, maar dat nu waarschijnlijk de prijs hoger gaat liggen dan zonder Kinect en al die andere shit. Het zou toch fantastisch zijn als MS 2 modellen weg zet: eentje van 300, gewoon kaal met de focus op gaming, en zeg maar een Xbox One Premium met het hele media gebeuren voor 400 of 500. Dan is de kans groot dat ik er ook een haal gewoon om de toffe SP exclusives te spelen.
Dat mediagebeuren zit er bij, deal with it. Net als de PS4 de social media, media, etc krijgt.
Xbox
We weten niet eens wat de consoles gaan kosten en hoe ze het in de markt willen gaan zetten. Dus tot dat daar duidelijkheid over bestaat is het enkel speculatief.
En wat dan nog als het 500/600 euro kost? Tis nog steeds goedkoper dan de smartphone die ik een maand geleden heb gekocht met een levensduur van nog niet eens 2 jaar.... Echt waar mensen over willen vallen...
En wat dan nog als het 500/600 euro kost? Tis nog steeds goedkoper dan de smartphone die ik een maand geleden heb gekocht met een levensduur van nog niet eens 2 jaar.... Echt waar mensen over willen vallen...
Slechte vergelijking, want een smartphone is, in tegenstelling tot een gewone telefoon, een verdere verkleining van de desktop, na de laptop en tablet.Martinspire schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 20:05:
Of gebruik jij je smartphone alleen om te bellen?
“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand
Mwoah, vergelijking is prima. Met de smartphone en tablet maak je het mobiel, met de console breng je het naar je woonkamer...witeken schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 20:10:
[...]
Slechte vergelijking, want een smartphone is, in tegenstelling tot een gewone telefoon, een verdere verkleining van de desktop, na de laptop en tablet.
Eerste beelden van de multiplatform game Destiny (door Bungie, de makers van Xbox-exclusive Halo) worden op 10 juni getoond!
Op het PS4 event, weliswaar, maar dat maakt niks uit
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=jS1BM9XRgvw]
Eerste 'trailer'.
Eerste 'trailer'.
[ Voor 4% gewijzigd door Uniciteit op 23-05-2013 20:20 ]
@Martin: nee, maar daarom heb ik ook een smartphone, ik had ook een 3310 kunnen halen. Daar kan ik de core functies van een GSM ook mee bedienen. Rare vergelijking. Ik ben in ieder geval blij dat je het nog steeds allemaal positief inziet, na de shitstorm die er momenteel gaande is.
@BM: nee ik weet wel zeker van niet. Ik bedoel alleen maar te zeggen dat ik zelf wil kiezen of ik Kinect/Move ga gebruiken. Het zal echt niet zo zijn dat alle games met Kinect gaan werken.
@BM: nee ik weet wel zeker van niet. Ik bedoel alleen maar te zeggen dat ik zelf wil kiezen of ik Kinect/Move ga gebruiken. Het zal echt niet zo zijn dat alle games met Kinect gaan werken.
Dank, ik zocht naar een plek.Donstil schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 18:52:
Nou mijn pre-order bij de GameMania staat. Xbox One, Forza en WatchDogs.
Heb hem nu ook een pre-order staan. Een console dien je op launchdate te hebben
En weer:revertive schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 17:34:
[...]
Dat kan nog steeds met de Xbox One, aangezien ze waarschijnlijk nog steeds Xbox Live gebruiken voor het online gebeuren kan je nog steeds gecompenseerd als er down time is. Of wou je zeggen dat ze geen games/points meer kunnen geven als compensatie? Dat kunnen ze nog steeds doen, al weet ik niet of ze nog steeds met points gaan werken maar een game kunnen ze best weggeven als compensatie als ze dat willen.
Wat als Live er weken uitligt zoals met PSN gebeurde.
Kun je dan weken niet gamen?
Wat gebeurt er in 2029 als ik de X1 als retroconsole wil gebruiken, maar de servers bestaan niet meer.
Is gamen op de X1 dan compleet onmogelijk?! kortom als retroconsole zal de X1 nooit bestaan?!
En ja, ik heb naast de X360 en PS3 nog allemaal werkende retroconsoles, waarbij mijn onverkleurde NES en SNES pronkstukken zijn.
[ Voor 10% gewijzigd door GAIAjohan op 23-05-2013 20:24 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Ziet er cool uit.Uniciteit schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 20:20:
Eerste beelden van de multiplatform game Destiny (door Bungie, de makers van Xbox-exclusive Halo) worden op 10 juni getoond!
[video]
Eerste 'trailer'.
Benieuwd naar in game video...
btw los pollos hermanos
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Afwachten, wellicht dat het anders werkt als je WEL internet hebt, maar NIET bij live kunt komen? Dit soort dingen moet MS allemaal nog bekend maken, laten we niet al te voorbarige conclusies trekken, zowel de positieve als de negatieve kant op.GAIAjohan schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 20:21:
[...]
En weer:
Wat als Live er weken uitligt zoals met PSN gebeurde.
Kun je dan weken niet gamen?
Tis natuurlijk simpel zat voor MS om zoiets er op het laatst uit te patchenWat gebeurt er in 2029 als ik de X1 als retroconsole wil gebruiken, maar de servers bestaan niet meer.
Is gamen op de X1 dan compleet onmogelijk?! kortom als retroconsole zal de X1 nooit bestaan.
Xbox
Ah verklaard waarom je overal over loopt te zeuren, je bent nog bij de PS1 mentaliteit blijven hangenbram1984 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 20:20:
@Martin: nee, maar daarom heb ik ook een smartphone, ik had ook een 3310 kunnen halen. Daar kan ik de core functies van een GSM ook mee bedienen. Rare vergelijking. Ik ben in ieder geval blij dat je het nog steeds allemaal positief inziet, na de shitstorm die er momenteel gaande is.
Maar goed, troll lekker verder.
Gus FringUniciteit schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 20:20:
[video]
Eerste 'trailer'.
Ik vraag mezelf bij Forza 4 welke achievements het minst unlocked zijn eigenlijk..
Ik denk de volgende 3:
1. Bucket List - Alle single player races gedaan (Zit 150+ uur gaming in)
2. Factory Driver - Een automerk naar lvl50 krijgen
3. Look Ma, no controller!! - Rijd een rondje met behulp van Kinect..
Er is iig veel geklaag op de Forza forums dat ze maar tot 1245G van 1250G komen, omdat ze de Kinect-achievement niet hebben.
Ik denk de volgende 3:
1. Bucket List - Alle single player races gedaan (Zit 150+ uur gaming in)
2. Factory Driver - Een automerk naar lvl50 krijgen
3. Look Ma, no controller!! - Rijd een rondje met behulp van Kinect..
Er is iig veel geklaag op de Forza forums dat ze maar tot 1245G van 1250G komen, omdat ze de Kinect-achievement niet hebben.
[ Voor 18% gewijzigd door GAIAjohan op 23-05-2013 20:31 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Hoewel ik Bungie hoog heb zitten (hééél hoog), heb ik wel mijn vraagtekens. Halo heeft mijn gameleven veranderend. Halo 2 was het eerste spel wat ik massaal online speelde.Uniciteit schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 20:20:
[video]
Eerste 'trailer'.
De innovatie daarna was echter matig. Elke Halo werd beter, jazeker, maar wat Bungie met Halo 2 deed, op dat moment in die generatie, dat hebben ze nooit kunnen evenaren.
Ik ben erg benieuwd of Bungie een nieuwe kaskraker op de markt kan brengen.
Precies, ik doe er mee tot de volgende generatie (Hoop ik dan, als hij heel blijft) en dan vind ik het niet erg om de release prijs te betalen MAAR als ik de adviesprijs betaal wil ik hem wel op release hebbenPWM schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 20:20:
[...]
Dank, ik zocht naar een plek.
Heb hem nu ook een pre-order staan. Een console dien je op launchdate te hebben
Niet verrassend nieuws, maar Apple heeft nu bevestigd dat ze op maandag 10 juni om 19:00 (Nederlandse tijd) een keynote houden. Waarom meld ik dit? Dat is namelijk precies op hetzelfde moment als de E3 persconferentie van Microsoft - en Apple is, momenteel, één van 's werelds grootste technologiebedrijven - zo niet de grootste - in de wereld.
Ik ben er best wel enthousiast over: drie zeer grote technologiebedrijven houden binnen 24 uur van elkaar persconferenties om hun "latest & greatest" te laten zien.
Ik ben er best wel enthousiast over: drie zeer grote technologiebedrijven houden binnen 24 uur van elkaar persconferenties om hun "latest & greatest" te laten zien.
Apple is in ieder geval niet de grootste. Bedrijven als IBM, HP, Microsoft of Samsung zijn groter, maar kan interessant zijn.
Vraag me alleen wel af of ze uberhaupt weten dat de E3 er is. Vind het namelijk wel erg kinderachtig om dat tegelijk te doen en ik denk dan ook niet dat ze dat in dank afgenomen gaat worden (dat van MS was al veel langer bekend namelijk). Grote kans dat 1 van 2 gewoon gaat wijken, puur om er geen last van te hebben. Mijn gok is Apple, omdat die er helemaal geen winst aan halen om tegelijk met de E3 te gaan presenteren. De week ervoor of erna lijkt me veel logischer want nu moeten ze headlines gaan delen.
Vraag me alleen wel af of ze uberhaupt weten dat de E3 er is. Vind het namelijk wel erg kinderachtig om dat tegelijk te doen en ik denk dan ook niet dat ze dat in dank afgenomen gaat worden (dat van MS was al veel langer bekend namelijk). Grote kans dat 1 van 2 gewoon gaat wijken, puur om er geen last van te hebben. Mijn gok is Apple, omdat die er helemaal geen winst aan halen om tegelijk met de E3 te gaan presenteren. De week ervoor of erna lijkt me veel logischer want nu moeten ze headlines gaan delen.
LOL. Apple gaat niet wijken grapjas. Dat is de start van WWDC. Je gaat geen complete conferentie verplaatsen omdat er ergens anders toevallig een spelletjesbeurs gehouden wordt waar Apple zich totaal niet mee bemoeit.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dat van Apple is ook al langer bekend die houden al jaren rond dezelfde tijd hun keynote op de WWDC. Nu valt het toevallig allemaal tegelijk.Martinspire schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 20:49:
Apple is in ieder geval niet de grootste. Bedrijven als IBM, HP, Microsoft of Samsung zijn groter, maar kan interessant zijn.
Ze maken nu echter pas hun keynote bekend, dus in die zin kan het wel verplaatsen. Maar ik zie dat het een apple-only evenement is dus zo belangrijk is dat imo nou ook weer niet. Nieuwe mac, nieuwe versie iOS. Dat staat toch redelijk los van gaming, maar ik vind het debiel dat hier ook geen enkele overeenkomst mee is. Maar goed, ik denk dat er wel 1 van gaat wijken, puur vanwege de newsblock.
Verklaart (loopt)Martinspire schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 20:24:
[...]
Ah verklaard waarom je overal over loopt te zeuren, je bent nog bij de PS1 mentaliteit blijven hangen(overigens had zelfs die een muziekspeler).
Maar goed, troll lekker verder.
Sorry, maar geef me 1 voorbeeld waar ik loop te trollen. Ik discussieer op een fatsoenlijk niveau en probeer alles netjes te onderbouwen. Ik vind het echter wel stuitend dat een aantal mensen, waaronder jij, alles maar zonnig door een roze bril blijven inzien en alles wat negatief is proberen te weerleggen. Als Sony dit soort features straks op de E3 laat zien, zal ik ook echt niet schromen mijn gal erover te spugen (ik speel ook al jaren CoD, maar daar heb ik ook echt geen goed woord meer voor over, om een voorbeeld te nemen). Maar daar zijn sommigen hier blijkbaar te trots voor of zo, kan ook geen andere reden bedenken.
Je gaat zelfs een gameconsole met een smartphone vergelijken, terwijl we in GSM land ook gewoon voor kale modellen kunnen kiezen. En nu ben ik ineens aan het trollen.

Je weet niet waar je over praat dat is wel duidelijkMartinspire schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 20:54:
Ze maken nu echter pas hun keynote bekend, dus in die zin kan het wel verplaatsen. Maar ik zie dat het een apple-only evenement is dus zo belangrijk is dat imo nou ook weer niet. Nieuwe mac, nieuwe versie iOS. Dat staat toch redelijk los van gaming, maar ik vind het debiel dat hier ook geen enkele overeenkomst mee is. Maar goed, ik denk dat er wel 1 van gaat wijken, puur vanwege de newsblock.

In ieder geval wel een van de rijksten.Martinspire schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 20:49:
Google - 55
Microsoft - 35
Ga er maar niet vanuit dat Apple gaat wijken.

http://www.spitsnieuws.nl...-top-10-rijkste-bedrijven
[ Voor 4% gewijzigd door bram1984 op 23-05-2013 21:04 ]
Ze hadden ook een uurtje eerder kunnen doen, of een uurtje later. E3 keynote staat langer. Apple doet het express, dan hoeft niemand te ontkennen.
Dat gezegd hebbende, vind ik dat soort zaken altijd wel mooi. Laat iedereen maar lekker met elkaar bezig zijn. Geeft altijd wat mooie reuring.
Bij de PS3 presentatie in Parijs zat destijds iedereen op klapstoeltjes, die ingeklapt een Xbox 360 sticker lieten zien
Dat gezegd hebbende, vind ik dat soort zaken altijd wel mooi. Laat iedereen maar lekker met elkaar bezig zijn. Geeft altijd wat mooie reuring.
Bij de PS3 presentatie in Parijs zat destijds iedereen op klapstoeltjes, die ingeklapt een Xbox 360 sticker lieten zien
Newsblock? Ja voor Microsoft misschien, of het terecht is of niet laat ik even in het midden maar de nieuwtjes die tijdens de Apple Keynote naar buiten komen zijn gewoon meer nieuwswaardig voor de meeste site's. Natuurlijk niet voor de game sites maar de site die over alles met een stekker schrijven kiezen graag voor Apple spul.Martinspire schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 20:54:
Moet je is op deze link klikken (de slogan van BCC):PWM schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 21:12:
Ze hadden ook een uurtje eerder kunnen doen, of een uurtje later. E3 keynote staat langer. Apple doet het express, dan hoeft niemand te ontkennen.
www.everydaylowpricing.com
Verwijderd
Te belachelijk voor woorden natuurlijk, die microsoft policy. Ze zijn nog erger dan Apple. Wordt dus een PS4 voor david.
Haha mooi zeg.PWM schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 21:12:
Was ook laatst met de HTC One presentatie. Nokia verzorgde de bussen voor de journalisten die naar HTC gingen. Heel groot gestickerd met de Lumia 920 erop.
Erg leuk zulke dingen, laten ze het elkaar maar lekker moeilijk maken.
Je bent wel aan het trollen want je zit alleen maar dingen af te kraken met daarbij ook geen enkel inlevingsvermogen over zaken waar anderen wel iets aan gaan hebben. Sinds de eerste consoles zijn ze al bezig geweest met meer dan alleen games. Dat jij dat niet wilt is jouw probleem, maar het is niet nieuw. Verder zijn de zaken die ze presenteerden wel degelijk vernieuwend voor hardware (ook buiten de consoles) dus wat dat betreft is het gewoon dom kuddegedrag wat je toont.bram1984 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 20:57:
[...]
Verklaart (loopt)
Sorry, maar geef me 1 voorbeeld waar ik loop te trollen. Ik discussieer op een fatsoenlijk niveau en probeer alles netjes te onderbouwen. Ik vind het echter wel stuitend dat een aantal mensen, waaronder jij, alles maar zonnig door een roze bril blijven inzien en alles wat negatief is proberen te weerleggen. Als Sony dit soort features straks op de E3 laat zien, zal ik ook echt niet schromen mijn gal erover te spugen (ik speel ook al jaren CoD, maar daar heb ik ook echt geen goed woord meer voor over, om een voorbeeld te nemen). Maar daar zijn sommigen hier blijkbaar te trots voor of zo, kan ook geen andere reden bedenken.
Je gaat zelfs een gameconsole met een smartphone vergelijken, terwijl we in GSM land ook gewoon voor kale modellen kunnen kiezen. En nu ben ik ineens aan het trollen.
Ja je kunt ook telefoons kiezen die goedkoper zijn net als dat je ook een dvdspeler naast je tv kunt zetten, maar alles wordt multifunctioneler, is het dan raar dat een Xbox wat meer wil doen dan alleen games.
Maar goed, als zelfs een moderator je al vind trollen, dan ga vooral door...
Apple zit wel degelijk in een andere markt en heeft daarbij nooit zijn businessmodel rond gaming opgetrokken. Zie OSX (is dat een gamingplatform? ik dacht het niet), zie de iPod, zie de iPhone/iPad. Bij die laatste 2 wordt vooral verdiend op de apparaten zelf, op de muziek van iTunes en de apps (niet alleen games). Er zit wel een game center op, maar die is redelijk gelimiteerd en wordt niet door alle games ondersteund. Qua hardware kunnen ze inmiddels wel meekomen, maar ook die halen nog de kwaliteit van de huidige generatie niet.PBP schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 20:58:
[...]
Je weet niet waar je over praat dat is wel duidelijk
Verder zullen ze mogelijk wel een nieuw OS laten zien of nieuwe hardware, maar dat heeft weinig te maken met de E3. Verder was de E3 met diens presentaties al wel veel langer bekend. Dat ze nu de tijd van de keynote bekend maken is leuk, maar die hadden ze dus nog kunnen verschuiven. Ik snap dat de tijd populair is om iets uit te zenden, maar vind dit gewoon erg dom, ergo MS was eerder.
Op deze manier stelen ze elkaars spotlight en wordt geen van beiden daar beter van. Zeker Apple, die nu helemaal gemixed wordt tussen het gamenieuws (MS is niet de enige die dag) had dat beter moeten plannen. Ik zeg niet dat ze het hele evenement moeten schuiven, maar een uur eerder of later had wel beter geweest imo.
Touché. Ze doen het ook niet verkeerd, maar qua omzet, innovaties of grootte van het personeelsbestand zijn er wel grotere bedrijven. Bovendien zit apple eigenlijk wel in een andere markt, dus in die zin zullen ze elkaar ook niet hinderen.bram1984 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 21:03:
[...]
In ieder geval wel een van de rijksten.
Google - 55
Microsoft - 35
Ga er maar niet vanuit dat Apple gaat wijken.![]()
http://www.spitsnieuws.nl...-top-10-rijkste-bedrijven
Blijkbaar lees je dan niet helemaal goed, want ik geef nadrukkelijk aan (om het niet als feit te presenteren) dat het mijn mening betreft en dat IK er het nut niet van inzie en bepaalde dingen vind. Ik heb ook al eerder aangegeven dat Xbox op het gebied van multimedia en smart functionaliteit zeker met 1-0 voor staat (eerlijk is eerlijk: je kan niet alles lezen met deze post snelheid), als we het dan toch over de "consolewar" hebben. Neemt niet weg dat ze steeds verder wegdrijven van coregaming, op basis van wat we tot nu toe weten. En al deze gimmicks zitten ook al een aantal jaren in smart TV's, dus echt vernieuwend wil ik het niet noemen. Misschien voor een console, maar de algemene tendens laat zien dat een overgroot deel daar niet op zit te wachten.Martinspire schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 21:15:
[...]
Je bent wel aan het trollen want je zit alleen maar dingen af te kraken met daarbij ook geen enkel inlevingsvermogen over zaken waar anderen wel iets aan gaan hebben. Sinds de eerste consoles zijn ze al bezig geweest met meer dan alleen games. Dat jij dat niet wilt is jouw probleem, maar het is niet nieuw. Verder zijn de zaken die ze presenteerden wel degelijk vernieuwend voor hardware (ook buiten de consoles) dus wat dat betreft is het gewoon dom kuddegedrag wat je toont.
Ja je kunt ook telefoons kiezen die goedkoper zijn net als dat je ook een dvdspeler naast je tv kunt zetten, maar alles wordt multifunctioneler, is het dan raar dat een Xbox wat meer wil doen dan alleen games.
En ja, ik vind het raar dat een Xbox (zoveel) meer wil doen en zijn, helemaal als je het zo nadrukkelijk op de VS markt richt en de consument verder geen andere opties zonder bijvoorbeeld Kinect biedt (althans, daar lijkt het nu op, wie weet wordt dit alsnog anders). Er zijn al jaren mensen die PC's op hun TV aansluiten en veel mensen gebruiken tegenwoordig ook hun tablet i.c.m. de TV. Hoeveel mensen hebben hun console bijvoorbeeld überhaupt in de woonkamer staan? Hebben ze dat wel onderzocht van tevoren? Ik betwijfel dit bijvoorbeeld.
Ik had het niet over OSX of dat Apple in een andere markt zit, dat weet ik ook wel. Het ging mij om dat Apple het wel even zou kunnen verplaatsen. Apple houdt al jaren de WWDC in juni. Apple start de WWDC met een keynote voor developers en tonen daarbij hun nieuwste software. En dan volgen er nog dagen met sessies voor developers over hun nieuwste software, hulp etc. Dit is al maanden bekend en je kan er vanuit gaan dat Apple op de 1e dag een keynote houdt, ze bevestigen dit alleen vandaag officieel. Als Apple een keynote houdt is het altijd 19:00uur NLse tijd, ze gaan daarvan niet afwijken omdat Microsoft toevallig ook op de E3 staat dit keer. Dat is geen treiteren maar dit maal gewoon puur toeval. Ze kunnen moeilijk hun keynote een paar dagen later houden als de developers sessies daarover gaan. Dan moeten ze het allemaal omgooien.Martinspire schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 21:15:
Apple zit wel degelijk in een andere markt en heeft daarbij nooit zijn businessmodel rond gaming opgetrokken. Zie OSX (is dat een gamingplatform? ik dacht het niet), zie de iPod, zie de iPhone/iPad. Bij die laatste 2 wordt vooral verdiend op de apparaten zelf, op de muziek van iTunes en de apps (niet alleen games). Er zit wel een game center op, maar die is redelijk gelimiteerd en wordt niet door alle games ondersteund. Qua hardware kunnen ze inmiddels wel meekomen, maar ook die halen nog de kwaliteit van de huidige generatie niet.
Verder zullen ze mogelijk wel een nieuw OS laten zien of nieuwe hardware, maar dat heeft weinig te maken met de E3. Verder was de E3 met diens presentaties al wel veel langer bekend. Dat ze nu de tijd van de keynote bekend maken is leuk, maar die hadden ze dus nog kunnen verschuiven. Ik snap dat de tijd populair is om iets uit te zenden, maar vind dit gewoon erg dom, ergo MS was eerder.
Op deze manier stelen ze elkaars spotlight en wordt geen van beiden daar beter van. Zeker Apple, die nu helemaal gemixed wordt tussen het gamenieuws (MS is niet de enige die dag) had dat beter moeten plannen. Ik zeg niet dat ze het hele evenement moeten schuiven, maar een uur eerder of later had wel beter geweest imo.
De afgelopen jaren.
2007: June 11 tm 15
2008: June 9 tm 13
2009: June 8 tm 12
2010: June 7 tm 11
2011: June 6 tm 10
2012: June 11 tm 15
Als je je baseerd op de meningen alhier kom je sowieso bedrogen uit. Tweakers zijn altijd al pro-gaming en pro-specs gezien. Die zul je niet zo snel over de geweldige Smart-TV horen praten.bram1984 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 21:28:
[...]
Blijkbaar lees je dan niet helemaal goed, want ik geef nadrukkelijk aan (om het niet als feit te presenteren) dat het mijn mening betreft en dat IK er het nut niet van inzie en bepaalde dingen vind. Ik heb ook al eerder aangegeven dat Xbox op het gebied van multimedia en smart functionaliteit zeker met 1-0 voor staat (eerlijk is eerlijk: je kan niet alles lezen met deze post snelheid), als we het dan toch over de "consolewar" hebben. Neemt niet weg dat ze steeds verder wegdrijven van coregaming, op basis van wat we tot nu toe weten. En al deze gimmicks zitten ook al een aantal jaren in smart TV's, dus echt vernieuwend wil ik het niet noemen. Misschien voor een console, maar de algemene tendens laat zien dat een overgroot deel daar niet op zit te wachten.
En ja, ik vind het raar dat een Xbox (zoveel) meer wil doen en zijn, helemaal als je het zo nadrukkelijk op de VS markt richt en de consument verder geen andere opties zonder bijvoorbeeld Kinect biedt (althans, daar lijkt het nu op, wie weet wordt dit alsnog anders). Er zijn al jaren mensen die PC's op hun TV aansluiten en veel mensen gebruiken tegenwoordig ook hun tablet i.c.m. de TV. Hoeveel mensen hebben hun console bijvoorbeeld überhaupt in de woonkamer staan? Hebben ze dat wel onderzocht van tevoren? Ik betwijfel dit bijvoorbeeld.
Verder hebben ze heus wel enorm veel zaken onderzocht. Ze zijn niet na de release onder een steen gaan liggen om daar 4 dagen geleden van onderuit te komen. Daarom zeg ik al: je zit gewoon te trollen.
Ik snap ook wel dat ze het hele evenement niet gaan verplaatsen. Maar ik vind het dom gezien het feit dat MS al eerder was. Die memo zullen ze ook wel ontvangen hebben op hun kantoor. Sterker, de kans is groot dat ze ook gewoon een uitnodiging krijgen. Maar schuiven met de tijd moet zeker kunnen. MS is ook al een paar jaar op dezelfde dag voor de E3 op dezelfde tijd aan het presenteren (net als Sony). Dus dat is ook niet raar.PBP schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 21:29:
[...]
Ik had het niet over OSX of dat Apple in een andere markt zit, dat weet ik ook wel. Het ging mij om dat Apple het wel even zou kunnen verplaatsen. Apple houdt al jaren de WWDC in juni. Apple start de WWDC met een keynote voor developers en tonen daarbij hun nieuwste software. En dan volgen er nog dagen met sessies voor developers over hun nieuwste software, hulp etc. Dit is al maanden bekend en je kan er vanuit gaan dat Apple op de 1e dag een keynote houdt, ze bevestigen dit alleen vandaag officieel. Als Apple een keynote houdt is het altijd 19:00uur NLse tijd, ze gaan daarvan niet afwijken omdat Microsoft toevallig ook op de E3 staat dit keer. Dat is geen treiteren maar dit maal gewoon puur toeval. Ze kunnen moeilijk hun keynote een paar dagen later houden als de developers sessies daarover gaan. Dan moeten ze het allemaal omgooien.
De afgelopen jaren.
2007: June 11 tm 15
2008: June 9 tm 13
2009: June 8 tm 12
2010: June 7 tm 11
2011: June 6 tm 10
2012: June 11 tm 15
Maar goed, we zullen zien.
Prima wat jij wil. Ik heb het alleen maar over Tweakers inderdaad, want mijn browser ondersteunt geen andere websites. We vergeten die Twitter poll van die Amerikaanse website dan ook maar even voor het gemak. Hoeveel was het ook alweer? Iets van 91% vs. 9%?
On: ik vraag me af of je zomaar je persconferentie op de E3 kan verplaatsen (kan me voorstellen dat alles netjes op elkaar aansluit, correct me if I'm wrong), en ook of het verstandig is. Techsites gaan echt niet alleen maar bij Apple of alleen maar bij MS zitten. Daar werken meer dan 1 persoon. Verplaatsen doet vermoeden alsof je er anders niet zoveel vertrouwen in hebt. Gewoon door laten gaan, dus.
On: ik vraag me af of je zomaar je persconferentie op de E3 kan verplaatsen (kan me voorstellen dat alles netjes op elkaar aansluit, correct me if I'm wrong), en ook of het verstandig is. Techsites gaan echt niet alleen maar bij Apple of alleen maar bij MS zitten. Daar werken meer dan 1 persoon. Verplaatsen doet vermoeden alsof je er anders niet zoveel vertrouwen in hebt. Gewoon door laten gaan, dus.
De discussie hier blijft lekker in cirkels gaan 
Was het trouwens al bekend dat de Forza trailer geen CG was/is (onthuld door een Turn10 dev) ? Ik vond hem er wel een beetje vreemd uitzien wat rijgedrag van de auto's betreft, dus misschien was het pre-renderd in-engine? Een beetje wat Polyphony ook altijd met hun GT trailers doet. Anyway, het was in ieder geval geen CGI
Was het trouwens al bekend dat de Forza trailer geen CG was/is (onthuld door een Turn10 dev) ? Ik vond hem er wel een beetje vreemd uitzien wat rijgedrag van de auto's betreft, dus misschien was het pre-renderd in-engine? Een beetje wat Polyphony ook altijd met hun GT trailers doet. Anyway, het was in ieder geval geen CGI
[ Voor 4% gewijzigd door nioz op 23-05-2013 21:47 ]
Lekker betrouwbaar! Er is nauwelijks informatie en toen die poll begon was er niks duidelijks bekend over de X1, en er zullen genoeg zijn die niet twitteren (waaronder ik 1 ben).bram1984 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 21:41:
Prima wat jij wil. Ik heb het alleen maar over Tweakers inderdaad, want mijn browser ondersteunt geen andere websites. We vergeten die Twitter poll van die Amerikaanse website dan ook maar even voor het gemak. Hoeveel was het ook alweer? Iets van 91% vs. 9%?
Zo kan ik het ook..

Het lijkt mij ook gewoon photo-mode oid. Maar wie weet wat precies mogelijk is. Maar goed voor de 360 games hadden ze ook altijd bullshots, dus wat dat betreft weinig vertrouwen.nioz schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 21:47:
De discussie hier blijft lekker in cirkels gaan
Ps4/switch gamer
Dat kan een goed excuus zijn als de score 45% versus 55% is. In dit geval is het 90% tegen 10%.Hortz schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 21:48:
Lekker betrouwbaar! Er is nauwelijks informatie en toen die poll begon was er niks duidelijks bekend over de X1, en er zullen genoeg zijn die niet twitteren (waaronder ik 1 ben).
Zo kan ik het ook..
Tweakblog van de maand
https://i.chzbgr.com/maxW500/7490043392/hE8F0C303/
I'll just leave this here.
Fanboys? Grow some humour
Moet gewoon even
Moet gewoon even
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Zet hier een internet poll neer en er kan hier iemand wel 1% tegen 99% van maken. Twitter is nou niet echt een medium om betrouwbare polling mee te doen (geen controle op meerdere votes per ip of account). Verder was die ook pas nadat hij zo krom was bij mij bekend, dus echt eerlijk kun je dat dan ook niet noemen. Andere polls zijn al een stuk normaler, maar ook die poll op de huidige frontpage van Tweakers is aardig scheef te noemen.witeken schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 21:51:
[...]
Dat kan een goed excuus zijn als de score 45% versus 55% is. In dit geval is het 90% tegen 10%.
Het is tegenwoordig een sport om internet polls te verzieken. Kijk maar naar Geenstijl of andere media die daar veelvuldig misbruik van maken. Het stoort me verder ook niet, maar je moet die dan ook niet serieus gaan nemen.
Net als dat er een tijd geleden (volgens mij bij gizmondo) een poll was voor beste smartphone van 2012 die uiteindelijk werd gewonnen door de Lumia 920. Dat kwam puur omdat die poll op bepaalde WP sites dik gepromoot werd en uiteindelijk ging ook nog even Blackberry met een paar fansites omhoog. Niet omdat de uitslag eerlijk of representatief is, maar omdat het gewoon een "sport" begint te worden dan.
offtopic:
Overigens vind ik de uitslag wel weer terecht, maar ik ben dan ook een tevreden L920 gebruiker
Overigens vind ik de uitslag wel weer terecht, maar ik ben dan ook een tevreden L920 gebruiker
@hierboven: die had ik gister ook al geshared bij mn 360 community. Viel ook daar prima in de smaak. Ik vind het ook wel grappig om te zien hoeveel dingen er wel niet gemaakt worden (was overigens bij de PS4 ook wel). Moet kunnen imo.
Overigens kun je een persconferentie/keynote prima verplaatsen als je het maar tijdig aangeeft. Overigens lijkt het me wel zo dat je nog wel wat speling moet hebben, mocht er het 1 en ander gebeuren waar je zelf geen grip op hebt. Dus wat dat betreft moet 1 van beiden wel kunnen wijken, het is echter de vraag of ze het aandurven. Ik zou het in ieder geval zonde vinden als ik moet gaan kiezen. Natuurlijk kun je het later terugkijken, maar vind vrijwel alle tech-presentaties altijd wel interessant van dit soort grote bedrijven.
[ Voor 20% gewijzigd door Martinspire op 23-05-2013 22:56 ]
Ik ben zeker geen fanboy, maar wat ik heb gezien tendeer ik naar de PS4 en ja op het moment heb ik zowel een xbox als een ps3 staan en ik vind de xbox360 beter. Ik vond de persconferentie van Sony niet denderend ... toen kwam MS... ik bedoel bij Sony ging het tenminste nog over games. Bovendien vind ik de reveal van MS veel te veel op de USA gericht doelbewust vergetend dat er nog meer landen zijn in de wereld. Om een beeld te geven in Japan loopt de xbox niet , omdat ze MS te arrogant vinden ... nu weet ik wat ze bedoelen.
Ik wacht de E3 nog wel af, maar zoals het er nu voor staat zal het wss een PS4 worden ... MS moet wel met een stevige presentatie komen waarin ze veel recht zetten willen ze mij (en met mij vele anderen) overtuigen. Laten we eerlijk zijn de reveal is nu buiten Europa niet bepaald juichend ontvangen en dan heb ik het niet over twitter. Ik zou zeggen aan de fanboys hier ga eens je licht opsteken op forums die wat genuanceerder denken.
Ik wacht de E3 nog wel af, maar zoals het er nu voor staat zal het wss een PS4 worden ... MS moet wel met een stevige presentatie komen waarin ze veel recht zetten willen ze mij (en met mij vele anderen) overtuigen. Laten we eerlijk zijn de reveal is nu buiten Europa niet bepaald juichend ontvangen en dan heb ik het niet over twitter. Ik zou zeggen aan de fanboys hier ga eens je licht opsteken op forums die wat genuanceerder denken.
[ Voor 29% gewijzigd door Johan tb op 23-05-2013 23:07 ]
Laten we wel wezen; geen enkele poll op internet is representatief. Wil je goed onderzoek? Dan moet dat wetenschappelijk gebeuren met allerlei shit als representatieve testgroep voor de hele groep die je onderzoekt, verschillende leeftijden alles van dat soort dingen. Controle groepen, gestandaardiseerde onderzoeken en herhalen van de onderzoeken.Martinspire schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 22:53:
[...]
Zet hier een internet poll neer en er kan hier iemand wel 1% tegen 99% van maken. Twitter is nou niet echt een medium om betrouwbare polling mee te doen (geen controle op meerdere votes per ip of account). Verder was die ook pas nadat hij zo krom was bij mij bekend, dus echt eerlijk kun je dat dan ook niet noemen. Andere polls zijn al een stuk normaler, maar ook die poll op de huidige frontpage van Tweakers is aardig scheef te noemen.
Het is tegenwoordig een sport om internet polls te verzieken. Kijk maar naar Geenstijl of andere media die daar veelvuldig misbruik van maken. Het stoort me verder ook niet, maar je moet die dan ook niet serieus gaan nemen.
Net als dat er een tijd geleden (volgens mij bij gizmondo) een poll was voor beste smartphone van 2012 die uiteindelijk werd gewonnen door de Lumia 920. Dat kwam puur omdat die poll op bepaalde WP sites dik gepromoot werd en uiteindelijk ging ook nog even Blackberry met een paar fansites omhoog. Niet omdat de uitslag eerlijk of representatief is, maar omdat het gewoon een "sport" begint te worden dan.
offtopic:
@hierboven: die had ik gister ook al geshared bij mn 360 community. Viel ook daar prima in de smaak. Ik vind het ook wel grappig om te zien hoeveel dingen er wel niet gemaakt worden (was overigens bij de PS4 ook wel). Moet kunnen imo.
Je vindt de nieuwe xbox ruk, we begrijpen het ondertussen wel al hoorlanerios schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 22:30:
https://i.chzbgr.com/maxW500/7490043392/hE8F0C303/
Moet gewoon even

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ja maar dit was super lache dus moest even natuurlijkboe2 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 23:00:
[...]
Je vindt de nieuwe xbox ruk, we begrijpen het ondertussen wel al hoor

Het klopt dat het vooral over de VS ging, maar het is een Amerikaans bedrijf op een Amerikaanse locatie met een Amerikaans pers-evenement. Dan is het niet zo raar dat daar gewoon wat meer over verteld wordt. Dat is ook de markt waar ze zich allereerst op richten: de thuismarkt.Johan tb schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 22:57:
Ik ben zeker geen fanboy, maar wat ik heb gezien tendeer ik naar de PS4 en ja op het moment heb ik zowel een xbox als een ps3 staan en ik vind de xbox360 beter. Ik vond de persconferentie van Sony niet denderend ... toen kwam MS... ik bedoel bij Sony ging het tenminste nog over games. Bovendien vind ik te reveal van MS veel te veel op de USA gericht doelbewust vergetend dat er nog meer landen zijn in de wereld. Om een beeld te geven in Japan loopt de xbox niet , omdat ze MS te arrogant vinden ... nu weet ik wat ze bedoelen.
Dat de Xbox niet in Japan loopt is puur omdat die cultuur heel anders is. Veel Japanse spellen slaan ook helemaal niet aan in de EU of de VS. Je kunt overigens niet ontkennen dat de 360 het weer erg goed doet in de VS, gezien de 28 achtereenvolgende maanden aan de top aldaar (en met zo'n groot land is dat wel indrukwekkend).
Overigens is Sony nou ook niet echt pro-europa. Die lieten ook wat dingen zien waarvan het nog de vraag is of het hier meteen gaat komen (gaikai bv), maar omdat ze vooral meer games lieten zien, was dat minder opvallend. Maar ga even kijken wanneer de PS3 gelanceerd is, dat was ook niet echt goed voor de marketing alhier.
Klopt en daarom bedoel ik ook dat het met een korreltje zout genomen moet worden. Overigens denk ik ook wel dat MS nu wat minder populair is hier dan voorheen en dat is op het forum en de frontpage goed te merken, maar in de States valt de console wel weer een stuk beter. Vooral de mainstream media waren erg enthousiast. Vervolgens zagen ze wel dat er veel negativiteit was richting de console, maar de eerste indruk was daar wel goed.Worsteneter schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 22:57:
[...]
Laten we wel wezen; geen enkele poll op internet is representatief. Wil je goed onderzoek? Dan moet dat wetenschappelijk gebeuren met allerlei shit als representatieve testgroep voor de hele groep die je onderzoekt, verschillende leeftijden alles van dat soort dingen. Controle groepen, gestandaardiseerde onderzoeken en herhalen van de onderzoeken.
Ik denk dat we pas na de E3 een wat boeiendere uitslag krijgen. Het is nu in ieder geval duidelijk dat MS het met de eerste presentatie niet gewonnen heeft, maar het animo voor de Nintendo Wii was voor de launch (en rond de eerste presentatie) ook niet echt gigantisch hoog te noemen.
We zullen zien voorlopig maak ik toch geen keuze alleen deze ronde gaat voor mij richting Sony ... let wel dat kan nog veranderen en wie weet als ze met een dijk van een presentatie komen op de E3 dat beide in huis komen.
[ Voor 25% gewijzigd door Johan tb op 23-05-2013 23:11 ]
Edit: nvm.

[ Voor 127% gewijzigd door bram1984 op 24-05-2013 07:06 ]
True that zeg! Ik merk dat er gewoon een soort haat jegens Microsoft is ontstaan. Ook gewoon IT professionals die zeggen 'och dat kut Windows 8' etc. Heel gek.. en heel veel mensen geilen zich ondertussen kapot op Apple die maar met de iPad 10SX uit komt. Snap er niets van, als je gewoon objectief kijkt zie je toch dat zo'n surface gewoon 100x productiever/beter is?Martinspire schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 23:04:
[...]
Het klopt dat het vooral over de VS ging, maar het is een Amerikaans bedrijf op een Amerikaanse locatie met een Amerikaans pers-evenement. Dan is het niet zo raar dat daar gewoon wat meer over verteld wordt. Dat is ook de markt waar ze zich allereerst op richten: de thuismarkt.
Dat de Xbox niet in Japan loopt is puur omdat die cultuur heel anders is. Veel Japanse spellen slaan ook helemaal niet aan in de EU of de VS. Je kunt overigens niet ontkennen dat de 360 het weer erg goed doet in de VS, gezien de 28 achtereenvolgende maanden aan de top aldaar (en met zo'n groot land is dat wel indrukwekkend).
Overigens is Sony nou ook niet echt pro-europa. Die lieten ook wat dingen zien waarvan het nog de vraag is of het hier meteen gaat komen (gaikai bv), maar omdat ze vooral meer games lieten zien, was dat minder opvallend. Maar ga even kijken wanneer de PS3 gelanceerd is, dat was ook niet echt goed voor de marketing alhier.
[...]
Klopt en daarom bedoel ik ook dat het met een korreltje zout genomen moet worden. Overigens denk ik ook wel dat MS nu wat minder populair is hier dan voorheen en dat is op het forum en de frontpage goed te merken, maar in de States valt de console wel weer een stuk beter. Vooral de mainstream media waren erg enthousiast. Vervolgens zagen ze wel dat er veel negativiteit was richting de console, maar de eerste indruk was daar wel goed.
Ik denk dat we pas na de E3 een wat boeiendere uitslag krijgen. Het is nu in ieder geval duidelijk dat MS het met de eerste presentatie niet gewonnen heeft, maar het animo voor de Nintendo Wii was voor de launch (en rond de eerste presentatie) ook niet echt gigantisch hoog te noemen.
Verwijderd
Turtle Beach maakt headsets voor Xbox One
Headsetfabrikant Turtle Beach gaat headsets ontwikkelen voor de nieuw aangekondigde Xbox One. Dat valt te lezen in het Turtle Beach-persbericht dat Engadget heeft doorgeplaatst.
Turtle Beach behoort tot een van de eerste partijen die door Microsoft-goedgekeurde Xbox One-headsets gaat ontwikkelen, zo vermeldt het persbericht. Welke exacte producten er worden gemaakt voor Xbox One, wat de prijzen zijn en wanneer ze verkrijgbaar zijn, wordt bekendgemaakt ergens in de komende weken. Turtle Beach is ook aanwezig op E3, waar het vaak zijn nieuwste producten toont aan de gamepers; mogelijk dat hier de nieuwe headsets ook aanwezig zijn.
bron : http://www.gamer.nl/nieuw...28Gamer.nl+-+Headlines%29
Headsetfabrikant Turtle Beach gaat headsets ontwikkelen voor de nieuw aangekondigde Xbox One. Dat valt te lezen in het Turtle Beach-persbericht dat Engadget heeft doorgeplaatst.
Turtle Beach behoort tot een van de eerste partijen die door Microsoft-goedgekeurde Xbox One-headsets gaat ontwikkelen, zo vermeldt het persbericht. Welke exacte producten er worden gemaakt voor Xbox One, wat de prijzen zijn en wanneer ze verkrijgbaar zijn, wordt bekendgemaakt ergens in de komende weken. Turtle Beach is ook aanwezig op E3, waar het vaak zijn nieuwste producten toont aan de gamepers; mogelijk dat hier de nieuwe headsets ook aanwezig zijn.
bron : http://www.gamer.nl/nieuw...28Gamer.nl+-+Headlines%29
In Breaking Bad briljant maar in Revolution een aanfluiting
XOD komt nu toch ook echt met het bericht dat het ding altijd verbonden moet zijn met de console. Het zal me een worst wezen maar mijn ervaring met voice recognition is tot nu toe dat het reageert als je het niet wil. Mijn TV van Samsung komt regelmatig met een menu omdat ie iets denk te horen maar ik gewoon mn tv hard heb staan.

Terechte zorg, maar wellicht dat deze video je zorgen voor nu wat weg kan nemen? Graat voor een groot deel over de videostreams van Kinect, maar audio komt ook even ter sprake. Ze laten een stream horen zoals de tv/speakers dan outputten en Kinect dus waarneemt, en de 'geschoonde' stream zoals Kinect deze verwerkt. Als het allemaal klopt wat ze laten horen is het een indrukwekkend stukje filtering.kbloem schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 08:03:
[...]
Het zal me een worst wezen maar mijn ervaring met voice recognition is tot nu toe dat het reageert als je het niet wil. Mijn TV van Samsung komt regelmatig met een menu omdat ie iets denk te horen maar ik gewoon mn tv hard heb staan.
[afbeelding]
Sowieso erg leuke video. Kinect blijft een indrukwekkend stuk hardware, of je het nu wilt gebruiken of niet
Xbox
Dus je leest geen enkele post hier. ok! Fanboys will be fanboys!boe2 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 23:00:
[...]
Je vindt de nieuwe xbox ruk, we begrijpen het ondertussen wel al hoor
On topic:
Voor mij is het wel belangrijk dat ik die voice commands uit kan zetten. Zoals anderen hier, als je TV een beetje hard staat, wordt dat waarschijnlijk gezien als command..
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Denk niet dat het zo simpel zal zijn. Zal vast wel iets van voice recognition bij zitten. Of misshien zelfs dat kinect je moet kunnen zien spreken.lanerios schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 09:03:
[...]
Dus je leest geen enkele post hier. ok! Fanboys will be fanboys!
On topic:
Voor mij is het wel belangrijk dat ik die voice commands uit kan zetten. Zoals anderen hier, als je TV een beetje hard staat, wordt dat waarschijnlijk gezien als command..
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Volgens mij lees jij geen enkele post. Notabene in de post boven je staat het e.e.a. uitgelegd over dat 'probleem'.lanerios schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 09:03:
[...]
On topic:
The ramblings of an idiot
Off: heel gek dat IT professionals dat zeggen? Ik heb geen ervaring met Windows 8, maar als zelfs IT pro's het zeggen, zal er wel iets van kloppen, denk je niet? Ik heb wel ervaring met alle Windows versies vóór Win8 t/m alle Windows versies in de jaren 80. Sinds 2 jaar gebruik ik OS X, en ik kan nou niet bepaald zeggen dat ik Windows mis, eigenlijk. Daarnaast zou ik even naar de apps kijken die voor iOS (en Android for that matter) ontwikkeld worden, de devs die het ondersteunen, en dat vergelijken met apps voor de Surface.Worsteneter schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 07:34:
[...]
True that zeg! Ik merk dat er gewoon een soort haat jegens Microsoft is ontstaan. Ook gewoon IT professionals die zeggen 'och dat kut Windows 8' etc. Heel gek.. en heel veel mensen geilen zich ondertussen kapot op Apple die maar met de iPad 10SX uit komt. Snap er niets van, als je gewoon objectief kijkt zie je toch dat zo'n surface gewoon 100x productiever/beter is?
http://www.knowyourmobile...substitute-android-or-iosMy main gripe with Windows Phone is the lack of applications. It’s way behind iOS and Android. And it’s not just big name games and mobile specific apps I’m talking about here, it’s things like Dropbox, Google Drive, Chrome, Google Reader – stuff you take for granted on iOS, Android and even desktops.
Ik ben erg onder de indruk van hun presentatie. Niet om al het gejuich en ea verhalen maar om het feit dat microsoft in deze presentatie eigelijk beweerd dat ik straks mijn standard pc. Mijn digitale tv boxen mijn xbox 360 de deur uit kan doen voor dit simpele apparaat genaamd ONE.
Ik blijf happy tot het tegendeel bewezen is en niet andersom.
Groet.
Groet.
Doe jij maar je settopbox de deur uit, succes met TV kijken dan.Appiemang schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 09:25:
Ik ben erg onder de indruk van hun presentatie. Niet om al het gejuich en ea verhalen maar om het feit dat microsoft in deze presentatie eigelijk beweerd dat ik straks mijn standard pc. Mijn digitale tv boxen mijn xbox 360 de deur uit kan doen voor dit simpele apparaat genaamd ONE.
Groet.
En voor diegene die geen microsoft fan zijn is er een andere topic voor apple en sony bitches :-)
Je weet dat TV kijken via de Xbox One bij release alleen beschikbaar is in de USA?Appiemang schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 09:25:
Groet.
Wie weet hoe lang het wel niett duurt voor het naar Europa komt (als dat uberhaupt gaat gebeuren..)
Ik heb gehoord dat maandag 10 juni om 19:00 (Nederlands tijd) de boerinnenbond een keynote houden over hun nieuwe versie van "Ons kookboek". Waarom meld ik dit? Dat is namelijk precies o phetzelfde moment als de E3 persconferentie van Microsoft en de keynote van Apple op de WWDC. En de boerinnenbond is wel de referentie als het over kookboeken gaat in de wereld.Uniciteit schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 20:43:
Niet verrassend nieuws, maar Apple heeft nu bevestigd dat ze op maandag 10 juni om 19:00 (Nederlandse tijd) een keynote houden. Waarom meld ik dit? Dat is namelijk precies op hetzelfde moment als de E3 persconferentie van Microsoft - en Apple is, momenteel, één van 's werelds grootste technologiebedrijven - zo niet de grootste - in de wereld.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Ik kan nu bij upc zonder insteekkaarten al mijn zenders uit mijn router of kabel trekken met mijn tvs. Gwn frequenties en regiocodes invoeren en voila upc tv met hd en royaal zenderpakket op elke tv zonder settop box. Ik kan het ook met windows mce dus ik kan mij niet voorstellen dat die xbox one het niet kan. Ik weet wel zeker dat canal digitaal en digitenne niet gaan werken maar het iptv gebeuren wat nu steeds groter word in nl moet echt wel gaan werken op de One denk ik
2 maanden geleden een nieuwe Turtle Beach gekocht......
Ik kijk de E3 nog even aan, maar de kans dat ik voor een PS4 ga is niet geheel ondenkbaar.
Ik kijk de E3 nog even aan, maar de kans dat ik voor een PS4 ga is niet geheel ondenkbaar.
Volgens mij lees jij geen posts: ik post notabene een video waarin gemeld word hoe dat probleem word opgelostlanerios schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 09:03:
[...]
On topic:
Van google hoef je geen kwalitatieve apps voor MS platforms te verwachten, die hebben zich tot doel gesteld alles wat MS doet te negeren. En verder is W8 gelukkig net al zo lang op de markt als Android en iOs zodat de vergelijking eerlijk is. Oh, wacht....
Maar back ontopic maar?
Xbox
[qe]ChrisLNFF schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 09:43:
[/quote]
Ik heb een originele ps3 voor online gaming en daar heb ik 12 games in totaal voor gekocht om met mijn vrienden gratis online te spelen.
Ik heb een omgebouwde xbox360 om zo de rest van de games te kunnen spelen.
Ik weigerde voor de 360 nog games te kopen omdat ik 6 keer een nieuwe xbox 360 heb moeten kopen totdt ik de slim had die niet echt meer stuk gaat.
Ik ben geen fanboy en heb zelfs haat en nijd voor al wat deze bedrijven ons hebben aangedaan. Maar ik wil toch meedoen met de rest. Als mijn vrienden een ps4 halen doe ik dt ook. Zo werkt het voor mij
[/quote]
Ik heb een originele ps3 voor online gaming en daar heb ik 12 games in totaal voor gekocht om met mijn vrienden gratis online te spelen.
Ik heb een omgebouwde xbox360 om zo de rest van de games te kunnen spelen.
Ik weigerde voor de 360 nog games te kopen omdat ik 6 keer een nieuwe xbox 360 heb moeten kopen totdt ik de slim had die niet echt meer stuk gaat.
Ik ben geen fanboy en heb zelfs haat en nijd voor al wat deze bedrijven ons hebben aangedaan. Maar ik wil toch meedoen met de rest. Als mijn vrienden een ps4 halen doe ik dt ook. Zo werkt het voor mij
Heb inmiddels de topic start aangepast. Informatie over (exclusive) games gaat door mij worden bijgehouden. Voor aanvullingen graag een DM.
Game | Ontwikkelaar/Uitgever | Release | Multiplatform? | Website |
---|---|---|---|---|
Destiny | Bungie/Activision | Q4-13 | Ja, PS3, PS4, X360, X1 | Link |
Fifa 14 | EA Canada/Electronic Arts | 27-09-13 | Ja, PS3, PS4, X360, X1, PC | Link |
Watchdogs | Ubisoft Montreal/Ubisoft | 22-11-13 | Ja, PS3, PS4, X360, X1, PC | Link |
Forza Motorsport 5 | Turn 10 Studios/Microsoft Studios | Q4-13? | Nee, exclusive | Klik |
Quantum Break | Remedy Entertainment/? | Q4-13? | Nee, exclusive | Klik |
Call of Duty: Ghosts | Infinity Ward/Activision | 05-11-13 | Ja, PS3, PS4, Wii U, X360, X1, PC | Klik |
Assassin’s Creed IV: Black Flag | Ubisoft Montreal/Ubisoft | 01-11-13 | Ja, PS3, PS4, Wii U, X360, X1, PC | Klik |
Battlefield 4 | EA Digital Illusions CE/Electronic Arts | 31-10-13 | Ja, PS3, PS4, X360, X1, PC | Klik |
Thief | Eidos Montreal/Square Enix | 2013? | Ja, PS4, X1, PC | Klik |
Madden NFL 25 | High Score Entertainment/EA Tiburon | 27-08-13 | Ja, PS3, X360, X1 | Klik |
NBA Live 14 | Electronic Arts/Electronic Arts | 2013? | Ja, PS4, X1 | Klik |
UFC | EA Sports/Electronic Arts | 2013? | Ja, PS4, X1? | Klik |
Xbox Live: MarkH
Dit topic is gesloten.
Let op:
Problemen in het topic? Rapporteer het door een Topic Report aan te maken.
Problemen in het topic? Rapporteer het door een Topic Report aan te maken.