[NextGen] Het Xbox One Discussie-topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 82 Laatste
Acties:
  • 227.843 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:20
Verwijderd schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 13:35:
Weet niet of het al gepost is, maar COD Ghosts heeft helemaal geen nieuwe engine.

In een gesprek met OPM gaf Zach Volker (Animation Lead) aan dat Infinity Ward met een ‘new engine’ niet bedoelde dat ze de oude hadden weggegooid en opnieuw waren begonnen.

[...]

[...]

Hier nog een mooi voorbeeld van deze "nieuwe" engine.

[afbeelding]
Dat lijkt me ook niet meer dan logisch dat je voortborduurt op wat je nu hebt. Het heeft geen zin om dingen opnieuw te maken als die in orde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:03

PBP

Weet niet of het al gepost is, maar COD Ghosts heeft helemaal geen nieuwe engine.

In een gesprek met OPM gaf Zach Volker (Animation Lead) aan dat Infinity Ward met een ‘new engine’ niet bedoelde dat ze de oude hadden weggegooid en opnieuw waren begonnen.

[...]

[...]

[afbeelding]
Dat was ook wel te zien ja. Heeft het iets te maken met dat hij ook nog op currentgen moet uitkomen. Neemt niet weg dat het er belachelijk uitziet natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gregyor
  • Registratie: November 2010
  • Niet online

Gregyor

Monsieur Pecheur

ymmv schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 19:38:
Forza .... Ik heb het nooit bijzonder gevonden. PGR was beter maar die franchise heeft MS de nek omgedraaid.
Helaas wel, imho een stomme zet van MS.

Eingelijk ben ik gewoon erg aardig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51

[...]

[...]

[afbeelding]
What the actual fuck 8)7

Nu snap ik waarom het er zo matig uitzag.
Een hoopje stront met een mooi vlagje erop blijft nog steeds een hoopje stront.
Hun engine Wikipedia: IW engine stamt af van de Wikipedia: id Tech 3 engine, die nog gebruikt werd om volgende games te maken:

Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/8/89/Quake_III_Arena_q3dm0.png

Het heeft gewoon geen nut om voort te borduren op een eeuwenoude basis. :F Soms moet je gewoonweg een clean-sweep doen en van nul beginnen, rekening houdend met de eisen en nieuwe mogelijkheden van de huidige hardware en netwerkinfrastructuur.

Overigens zijn er wat video's te vinden over de lagcompensation in COD die zo slecht werkt: een van de oorzaken is ook dat de netwerkcode van deze engine de boosdoener is. Het internet is qua capaciteiten nu veel verbeterd ten opzichte van toen die engine gemaakt werd. Maar het is onmogelijk om alle optimalisaties uit te voeren die mogelijk zouden zijn bij een recentere engine.

It's impossible to develop a new engine from the ground up in a two year cycle

LOL, Dice kan een nieuwe engine ontwikkelen en tegelijkertijd er een game voor ontwikkelen!
Daarnaast, een nieuwe engine ontwikkelen is toch gewoon een kwestie van meer ingenieurs aan te nemen? Hoeveel heeft COD Activision wel niet opgebracht? Lijkt me wel dat ze alle resources krijgen die ze willen maar blijkbaar niet.

Of neem gewoon een licentie op een huidige recente engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchRam
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07-09 01:05
Ik vraag me af Microsoft Ziggo, UPC enz al heeft gecontacteerd voor ondersteuning van de TV functies. Zou natuurlijk heel jammer zijn als ze hem uitbrengen en het werkt alleen in USA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
DutchRam schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 13:55:
Ik vraag me af Microsoft Ziggo, UPC enz al heeft gecontacteerd voor ondersteuning van de TV functies. Zou natuurlijk heel jammer zijn als ze hem uitbrengen en het werkt alleen in USA.
Will all that live TV stuff be available outside of the US at launch?
NO. At launch it will only work in the US, with a gradual global rollout planned.
Lijkt er voor mij op dat er nog geen contact is geweest, en ze dat pas gaan doen nadat het succesvol blijkt in de US.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:20
Metalkai schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 13:57:
[...]

[...]

Lijkt er voor mij op dat er nog geen contact is geweest, en ze dat pas gaan doen nadat het succesvol blijkt in de US.
Of pas na de aankondiging van het ding, om lekken van info te voorkomen.

Xbox Live: MarkH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:42

BM

Moderator Spielerij

Dat is heel normaal. Denk je dat in de nieuwe Unreal engine geen code uit UE3 zit?
Asgaro schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 13:54:
[...]

What the actual fuck 8)7

Nu snap ik waarom het er zo matig uitzag.
Een hoopje stront met een mooi vlagje erop blijft nog steeds een hoopje stront.
Hun engine Wikipedia: IW engine stamt af van de Wikipedia: id Tech 3 engine, die nog gebruikt werd om volgende games te maken:
Het is in deze tijden ondoenlijk om een volledig nieuwe engine te bouwen. De vorige engine zal vast een boel zaken gehad hebben die wél goed werkten, en ze zouden nogal gek zijn om die niet mee te nemen.
It's impossible to develop a new engine from the ground up in a two year cycle

LOL, Dice kan een nieuwe engine ontwikkelen en tegelijkertijd er een game voor ontwikkelen!
Sure, de nieuwe engine van Dice is he-le-maal opnieuw gebouwt, geen enkele code is overgenomen!
Daarnaast, een nieuwe engine ontwikkelen is toch gewoon een kwestie van meer ingenieurs aan te nemen?
Meer personeel is niet altijd de oplossing ;)
Of neem gewoon een licentie op een huidige recente engine.
Dat zou misschien de verstandigste keuze geweest zijn, maar goed, daar is duidelijk niet voor gekozen :)

Al zijn dit eigenlijk geen zaken die in dit topic thuishoren...

[ Voor 22% gewijzigd door BM op 23-05-2013 14:03 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:20
[...]

Daarnaast, een nieuwe engine ontwikkelen is toch gewoon een kwestie van meer ingenieurs aan te nemen? Hoeveel heeft COD Activision wel niet opgebracht? Lijkt me wel dat ze alle resources krijgen die ze willen maar blijkbaar niet.
En wie zegt dat DICE niet gewoon verder bouwt op zijn vorige engine en op een bepaalt punt zegt dit kunnen we een nieuwe engine noemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
BM schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:00:
[...]

Dat is heel normaal. Denk je dat in de nieuwe Unreal engine geen code uit UE3 zit?

[...]

Het is in deze tijden ondoenlijk om een volledig nieuwe engine te bouwen. De vorige engine zal vast een boel zaken gehad hebben die wél goed werkten, en ze zouden nogal gek zijn om die niet mee te nemen.

[...]

Sure, de nieuwe engine van Dice is he-le-maal opnieuw gebouwt, geen enkele code is overgenomen!

[...]

Meer personeel is niet altijd de oplossing ;)
jip_86 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:05:
[...]

En wie zegt dat DICE niet gewoon verder bouwt op zijn vorige engine en op een bepaalt punt zegt dit kunnen we een nieuwe engine noemen?
Ok, jullie hebben gelijk. De kans is feitelijk zeer groot dat Dice ook niet van nul begonnen is. (hergebruik van code is belangrijk omdat deze meestal al uitvoerig getest is + zijn capaciteiten bewezen heeft)
Maar de vraag is natuurlijk hoeveel ze als gemeenschappelijke basis genomen hebben, en van wanneer die basis stamt.

Ik had dan liever gezien dat Infinity Ward een basis nam van een meer recente engine. Bv. de opvolgers van de id tech engine: v4 of v5.

Maargoed, dit hoort idd niet in dit topic. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supreme tweaker
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 01:27
Asgaro schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:11:
[...]

[...]

Ok, jullie hebben gelijk. De kans is feitelijk zeer groot dat Dice ook niet van nul begonnen is. (hergebruik van code is belangrijk omdat deze meestal al uitvoerig getest is + zijn capaciteiten bewezen heeft)
Maar de vraag is natuurlijk hoeveel ze als gemeenschappelijke basis genomen hebben, en van wanneer die basis stamt.
We zijn inmiddels bijna 10 jaar verder. Hoeveel van de code zal er nu nog gelijk zijn, denk je?

Ik had dan liever gezien dat Infinity Ward een basis nam van een meer recente engine. Bv. de opvolgers van de id tech engine: v4 of v5.
Waarom? Wie zegt dat IW geen betere verbeteringen heeft doorgevoerd dan iD?

Maargoed, dit hoort idd niet in dit topic. :)
Klopt :)

Ik moet zeggen dat Microsoft niet erg attent is met het rectificeren/downplayen van de bezwaren die de community nu (vrij luid) aan het bespreken is. Ik hoop niet dat ze hun hand overspeeld hebben.

Overigens geloof ik pas iets van de daadwerkelijke capaciteiten van de machine, als alle technische specificaties uitgelegd zijn. Ik zie nu nog wel veel dat gebaseerd is op oudere geruchten. Als de AMD CPU op 2.2Ghz ipv 1.8Ghz draait bijvoorbeeld, liggen de kaarten iets anders namelijk.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
supreme tweaker schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:17:
[...]

Overigens geloof ik pas iets van de daadwerkelijke capaciteiten van de machine, als alle technische specificaties uitgelegd zijn. Ik zie nu nog wel veel dat gebaseerd is op oudere geruchten. Als de AMD CPU op 2.2Ghz ipv 1.8Ghz draait bijvoorbeeld, liggen de kaarten iets anders namelijk.
De rek die in de jaguars zit is beperkt:

"Looking at Kabini, we have a good idea of the dynamic range for Jaguar on TSMC’s 28nm process: 1GHz - 2GHz. Right around 1.6GHz seems to be the sweet spot, as going to 2GHz requires a 66% increase in TDP." http://www.anandtech.com/...station-4-kabini-temash/4

Hoger gaan dan 1,6ghz brengt dus (flink) meer stroomverbruik en warmte met zich mee, terwijl het niet heel veel zal schelen in prestaties. Vandaar dat wordt aangenomen dat ze op 1,6ghz draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:37
Ik had tot 2 maandjes terug altijd een PS3, maar had mezelf voorgenomen voor nextgen neutraal te blijven. Ik heb geen merkvoorkeur, vind belangrijker om te zien hoe de prestaties, features en natuurlijk de prijs zich afwegen.

Ik moet zeggen, ik ben wel onder de indruk van Xbox One tot nu toe. Met name het hele kinect gebeuren met dat swipen, en mogelijkheid met mijn ipad te kunnen besturen, spreekt me allemaal prima aan.

Spannend dus om te zien wat Sony gaat neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10:49
Kaap schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:53:
Ik had tot 2 maandjes terug altijd een PS3, maar had mezelf voorgenomen voor nextgen neutraal te blijven. Ik heb geen merkvoorkeur, vind belangrijker om te zien hoe de prestaties, features en natuurlijk de prijs zich afwegen.

Ik moet zeggen, ik ben wel onder de indruk van Xbox One tot nu toe. Met name het hele kinect gebeuren met dat swipen, en mogelijkheid met mijn ipad te kunnen besturen, spreekt me allemaal prima aan.

Spannend dus om te zien wat Sony gaat neerzetten.
Lol sarcasme? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Is het zo moeilijk voor te stellen dat mensen wél positief zijn? :X Het had zo een reactie van mij kunnen zijn namelijk :p

[ Voor 11% gewijzigd door BM op 23-05-2013 15:08 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
BM schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:07:
[...]

Is het zo moeilijk voor te stellen dat mensen wél positief zijn? :X Het had zo een reactie van mij kunnen zijn namelijk :p
Moet eerlijk zeggen dat ik ook een beetje in de war ben, aangezien er staat "Spannend dus om te zien wat Sony gaat neerzetten."
Dat weten we al, de presentatie van Sony is alweer een paar maanden geleden geweest. Tenzij de poster die natuurlijk gemist heeft, dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 15:09
Tja er zijn genoeg mensen voor wie het geen bal uitmaakt of je 1 keer per 24 uur online moet zijn, dat je games niet kan door verkopen, of dat kinect contant aan staat.

Ik heb net de eerste beelden van Forza 5 gezien en ik kan al niet meer wachten op de nieuwe xbox :9~
Metalkai schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:12:
[...]

Moet eerlijk zeggen dat ik ook een beetje in de war ben, aangezien er staat "Spannend dus om te zien wat Sony gaat neerzetten."
Dat weten we al, de presentatie van Sony is alweer een paar maanden geleden geweest. Tenzij de poster die natuurlijk gemist heeft, dat kan.
We weten nog helemaal niets van de PS4 sony heeft namelijk veel minder los gelaten dan Microsoft

[ Voor 37% gewijzigd door SnowDude op 23-05-2013 15:14 ]

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 10-09 23:32
Zojuist gevonden, een samenvating in een GIF: http://i.minus.com/iBzvb2JSpQNRM.gif

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17:42

Player1S

Probably out in the dark

Metalkai schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 13:57:

Denk dat er wel degelijk contact is geweest. Ziggo had hun app voor de 360 best af kunnen hebben maar waarschijnlijk hebben ze de ontwikkeling gestaakt om voor de XBone te gaan programmeren.
MarkH NL schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 13:58:
[...]

Of pas na de aankondiging van het ding, om lekken van info te voorkomen.
Meerdere game-ontwikkelaars zijn er al voor aan het programmeren, meerdere apps zoals netflix worden al ontwikkeld, meerdere toeleveranciers zijn al bezig voor het apparaat, Amerikaanse tv aanbieders werken er al aan volgens de geruchten maar een UPC of Ziggo of welke andere tv aanbieder buiten de VS mag nog niks omdat men bang is voor lekker van info?

Daar heb je NDA's voor welke alle andere partijen al getekend hebben.

De gesprekken zijn allang gaande daar durf ik wel geld op te leggen. Waarschijnlijk zijn de eerste apps ook al wel bijna klaar maar om de opstartproblemen te minimaliseren zullen ze waarschijnlijk alleen eerst de VS doen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Euhm nee :? Wat zou daar sarcastisch aan moeten zijn dan?
Metalkai schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:12:
[...]

Die presentatie van Sony heb ik niet gemist. Maar om nou te zeggen dat we het apparaat en al zijn features gepresenteerd hebben gekregen, absoluut niet. Dus in die trant zeg ik, ik ben benieuwd naar de definitieve presentatie van de Playstation 4.
SnowDude schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:13:
[...]
Tja er zijn genoeg mensen voor wie het geen bal uitmaakt of je 1 keer per 24 uur online moet zijn, dat je games niet kan door verkopen, of dat kinect contant aan staat.
Mij boeit het inderdaad geen ene moer of dat ding online moet komen. Ik zie geen enkel probleem daarmee tenzij je geen internetverbinding hebt, dan wordt het lastig.

Dat ik mijn games niet door kan verkopen is jammer, maar wat doe ik daaraan, dan maar helemaal geen games spelen :?

[ Voor 28% gewijzigd door JeroenNietDoen op 23-05-2013 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik heb net de eerste beelden van Forza 5 gezien en ik kan al niet meer wachten op de nieuwe xbox :9~

[...]

We weten nog helemaal niets van de PS4 sony heeft namelijk veel minder los gelaten dan Microsoft
Heb jij gameplay beelden? Forza is voor mij namelijk altijd de enige reden geweest om een 360 in huis te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
Verwijderd schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:17:
[...]

Heb jij gameplay beelden? Forza is voor mij namelijk altijd de enige reden geweest om een 360 in huis te halen.
Nee alleen maar de launch trailer, ik zou willen dat ik in game beelden had.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
@SnowDude

Sorry, maar "Sony heeft minder losgelaten"? Volgens mij heb je dan iets gemist een tijdje terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:02
Ik vind het ook niet erg om een kinect te hebben die altijd aan staat; juist fijn dat je je tv aan kunt doen met een stemcommando! En Skypen in de woonkamer (groot deel familie woont in Zuid-Amerika dus). Verder sluit ik de xbox sowieso aan op internet, dus dat een keer in 24 uur scheelt mij ook weinig. Daarbij ben ik een casual gamer met FIFA 14 etc dus heb ik weinig problemen met iets minder grafische kracht (waarschijnlijk bepaald de xbox toch het niveau voor ps4).

Ik neig dus nu toch de kant van de xbox op, dat hele tv idee vind ik erg interessant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Kaap schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:15:
[...]

Die presentatie van Sony heb ik niet gemist. Maar om nou te zeggen dat we het apparaat en al zijn features gepresenteerd hebben gekregen, absoluut niet. Dus in die trant zeg ik, ik ben benieuwd naar de definitieve presentatie van de Playstation 4.
Leuke is, dat hebben we van de X1 ook nog niet. Beide partijen hebben nog een hoop op te helderen en bekend te maken. Alleen maar leuk! :)
[...]

Mij boeit het inderdaad geen ene moer of dat ding online moet komen. Ik zie geen enkel probleem daarmee tenzij je geen internetverbinding hebt, dan wordt het lastig.

Dat ik mijn games niet door kan verkopen is jammer, maar wat doe ik daaraan, dan maar helemaal geen games spelen :?
Denk dat veel mensen er zo in staan. Zeker in NL mag het geen probleem zijn om 1x per x-tijd een paar seconde online te komen. Doorverkopen schijnt gewoon iets voor geregeld te zijn, dus dat probleem is er volgens mij nieteens.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Verwijderd schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:17:
[...]

Ik heb nog geen gameplay beelden van Forza 5 gezien, sterker nog, van geen enkel spel!
Die gerenderde video's die tijdens de reveal te zien waren zijn leuk, maar op de huidige generatie kunnen die er net zo mooi uit zien

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai

Weten niks? We weten meer van de hardware van de PS4 dan van de X1, we hebben live gameplay gezien, we weten wat voor een extra functies erbij zitten. Van de X1 weten we eigenlijk alleen een deel van de hardware, en het hele tv gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:51
Metalkai schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:21:
[...]

Weten niks? We weten meer van de hardware van de PS4 dan van de X1, we hebben live gameplay gezien, we weten wat voor een extra functies erbij zitten. Van de X1 weten we eigenlijk alleen een deel van de hardware, en het hele tv gebeuren.
Maar je weet niet hoe de PS4 er uit ziet. :+

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

AntraXxX schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:23:
[...]

Maar je weet niet hoe de PS4 er uit ziet. :+
Dus uiterlijk is leading voor een console?

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
BM schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:20:
[...]

Leuke is, dat hebben we van de X1 ook nog niet. Beide partijen hebben nog een hoop op te helderen en bekend te maken. Alleen maar leuk! :)
Absoluut, maar MS liet ons wel een console zien, Sony deed gewoon een beetje slappe hap presentatie.
BM schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:20:
[...]
Denk dat veel mensen er zo in staan. Zeker in NL mag het geen probleem zijn om 1x per x-tijd een paar seconde online te komen.
Ik denk niet dat sommigen daar een probleem mee hebben vanwege het niet hebben van een verbinding, maar meer van die privacy-aluhoedjes of mensen die hun console willen hacken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Kaap schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:23:
Absoluut, maar MS liet ons wel een console zien, Sony deed gewoon een beetje slappe hap presentatie.
Wat maakt het in hemelsnaam uit hoe het ding eruit ziet. Het gaat erom wat je ermee kan. Voor mijn part zien beide consoles eruit als roze barbie autos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

[...]

Sony toonde games, praatte over games. MS ragde het er in 5 minuten doorheen om het alleen maar over entertainment te hebben. Ik koop geen console om er een serie op te kijken of mee te skypen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
[...]

Ik denk niet dat sommigen daar een probleem mee hebben vanwege het niet hebben van een verbinding, maar meer van die privacy-aluhoedjes of mensen die hun console willen hacken..
Tja, weet je ik maak me echt niet druik om die camera. Ik heb twee telefoons en een tablet op zak, die staan allemaal 24 uur per dag aan en habben allemaal 2 camera's en microfoon en GPS aan board. Overdag zit ik met een laptop op mijn bureau en loop ik langs tientalle beveiligings camera's.
Metalkai schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:25:
[...]

Wat maakt het in hemelsnaam uit hoe het ding eruit ziet. Het gaat erom wat je ermee kan. Voor mijn part zien beide consoles eruit als roze barbie autos.
Hij staat bij mij midden in mijn woonkamer dus het boeit mij wel degelijk over hoe hij er uitziet.

[ Voor 24% gewijzigd door SnowDude op 23-05-2013 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
[...]

[...]

Mwa, thuis heb ik er idd geen probleem mee dat die xbox online moet.

Maar, ik wil bijvoorbeeld niet dat de kinderen online kunnen spelen. Dus nu moet ik omslachtig dat parental gebeuren gaan gebruiken, en XBL gaan blocken oid.
Momenteel hebben zij een xbox op zolder staan die niet op internet is aangesloten.

Daarnaast gaan wij met 20 vrienden ieder jaar een lang weekend naar België. Hier nemen we altijd een aantal consoles mee. Internet is vaak niet beschikbaar, dus nu zou ik roaming aan moeten zetten, om de xbox via wifi tethering 1x per dag online te laten gaan. Kost mij een hoop geld extra, en het is natuurlijk van de zotte dat dit nodig is.
Daarnaast nemen veel vrienden een paar spellen mee, maar nu moet ook hun profiel gedownload worden op die console om überhaupt die spellen te kunnen spelen. Btje jammer, en erg omslachtig.
En die spellen die per sé van de cloud gebruik moeten maken kunnen niet eens gespeeld worden...

Hoop dat MS hier nog wel wat aan gaat veranderen iig. Het is gelukkig nog geen eind van het jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
[...]

Ik denk, maar dat is absoluut nergens op gebasseerd, dat dat reuze meevalt. Hier op tweakers en andere sites lopen heel wat mensen rond die enorm hard roepen, maar die groep is absoluut niet representatief voor de doelgroepen die straks de consoles gaan kopen. Die willen een apparaat wat kan gamen, en misschien wat meer. Privacy zal bij die groep echt niet bovenaan het lijstje staan, kan het me niet voorstellen iig.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
[...]

CR1691 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:25:
[...]

Sony toonde games, praatte over games. MS ragde het er in 5 minuten doorheen om het alleen maar over entertainment te hebben. Ik koop geen console om er een serie op te kijken of mee te skypen.
Lezen jullie mijn eerste post wel :? Lijkt me duidelijk dat ik daarin aangeef neutraal te willen vergelijken met features, performance en prijs. Maar dat werd afgescheept als sarcasme, en waarom is me nog niet duidelijk...

Overigens vind ik het uiterlijk van een console wel degelijk een beetje belangrijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
CR1691 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:25:
[...]

MS presenteerde een mediabox met een spraak-aangestuurde afstandsbediening voor NFL-fans die verslaafd zijn aan Fantasy Football. Oja, je kunt er Call of Duty op spelen, de DRM is stringenter dan ooit en je moet nog steeds betalen voor wat bij de concurrentie gratis is. En dankzij de Cloud wordt de Xbox One een supercomputer.

Ik kan niet geloven dat mensen hiervoor vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Ja, ik heb je post gelezen. Je was benieuwd naar wat Sony zou brengen. Maar zoals ik al eerder zei, dat weten we al door de Sony presentatie (die jij een slappe hap presentatie noemt, blijkbaar omdat ze de console zelf niet lieten zien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
cypher21 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:29:
[...]
Daarnaast gaan wij met 20 vrienden ieder jaar een lang weekend naar België. Hier nemen we altijd een aantal consoles mee. Internet is vaak niet beschikbaar, dus nu zou ik roaming aan moeten zetten, om de xbox via wifi tethering 1x per dag online te laten gaan. Kost mij een hoop geld extra, en het is natuurlijk van de zotte dat dit nodig is.
Daarnaast nemen veel vrienden een paar spellen mee, maar nu moet ook hun profiel gedownload worden op die console om überhaupt die spellen te kunnen spelen. Btje jammer, en erg omslachtig.
En die spellen die per sé van de cloud gebruik moeten maken kunnen niet eens gespeeld worden...
Tja noem me ouderwets maar als ik met een groep vrienden een weekend weg ga is een computer wel het laatste wat ik mee neem. Gamen doen we thuis wel online. Daarvoor ga ik niet op vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:51
[...]

Je kan er nog evengoed (of beter door de verbeterde hardware natuurlijk) mee gamen hoor, dus hoezo zou je je hierover druk maken omdat ze het er maar 5/10 minuten of hebben gehad. Op de E3 draait het alleen over de games, ze lieten nu gewoon een andere kant van de console zien.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
ymmv schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:31:
[...]
Ik kan niet geloven dat mensen de boel nu al volledig de grond in boren, terwijl je feitelijk nog bijzonder weinig weet over de gamecapaciteiten van het ding...

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
SnowDude schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:33:
[...]
Tja noem me ouderwets maar als ik met een groep vrienden een weekend weg ga is een computer wel het laatste wat ik mee neem. Gamen doen we thuis wel online. Daarvoor ga ik niet op vakantie.
Ghehe...
Dat is ook geen vakantie. Een lang weekend bier drinken en ouwehoeren. En stappen e.d.
Console is absoluut niet nodig, maar altijd wel ff leuk om een paar uurtjes te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Metalkai schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:32:
Ja, ik heb je post gelezen. Je was benieuwd naar wat Sony zou brengen. Maar zoals ik al eerder zei, dat weten we al door de Sony presentatie (die jij een slappe hap presentatie noemt, blijkbaar omdat ze de console zelf niet lieten zien).
Euhm na de presentatie van Sony ging er over heel internet een shitstorm aan kritiek over de presentatie. Maar goed, jij hebt blijkbaar een andere presentatie gezien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Kaap schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:37:
[...]

Euhm na de presentatie van Sony ging er over heel internet een shitstorm aan kritiek over de presentatie. Maar goed, jij hebt blijkbaar een andere presentatie gezien ;)
Of jij. De enige 'shitstorm aan kritiek' die er na de presentatie was, waren van mensen die de console zelf wilden zien. En zoals ik al eerder zei, het gaat erom wat het ding kan, niet om hoe het eruit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hortz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:14
Beiden presentaties waren slap, en hadden veel meer kunnen zijn. Maar dat was het niet.

E3 en komende weken, we zullen het zien wat beiden consoles brengen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Kaap schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:37:
[...]

Boeit toch niet wat er op internet gebeurd.
Ik vond de Sony presentatie iig ook slecht. Maar ze lieten wel in game beelden zien van de nieuwe killzone.
Bij de XB1 presentatie heb ik alleen maar gerenderde filmpjes gezien.
Daarnaast betwijfel ik of de dingen die de presentator met kinect deed ook live waren, of vantevoren opgenomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:43
ymmv schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:31:
[...]

MS presenteerde een mediabox met een spraak-aangestuurde afstandsbediening voor NFL-fans die verslaafd zijn aan Fantasy Football. Oja, je kunt er Call of Duty op spelen, de DRM is stringenter dan ooit en je moet nog steeds betalen voor wat bij de concurrentie gratis is. En dankzij de Cloud wordt de Xbox One een supercomputer.

Nee de "kijk eens hoe goed we over de PS4 hebben nagedacht. We kunnen hem trouwens nog niet tonen, maar hier komt de controller die 2 extra knoppen heeft die niemand daadwerkelijk gaat gebruiken en een touchpad die waarschijnlijk ook alleen voor retards nodig zal zijn. Nu laten we even wat tech-demo's zijn die eigenlijk niet veel verschillen van wat de pc laatst liet zien. Hier nog wat nietszeggende specificaties op het aantal cores en de geheugen na. Hier nog killzone in een demo, wat trailers volledig in CGI en wat nieuwe games waar we ook nog geen kloot voor kunnen tonen. Qua dashboard zal er vrijwel niets veranderen en ja je kunt games streamen via gaikai maar dat werkt ook allemaal nog niet. Knack laten we ook even zien wat natuurlijk gewoon een 13 in een dozijn platformer is met iets betere graphics. Streamen, social, streamen, social, streamen, gaikai, een driveclub cgi trailer (want gt6 doen we nog even voor de ps3), nietszeggende trailer van puzzelgame, beyond trailer, blabla, square enix demo van 2 weken terug, watchdogs trailer (multiplatform) en nietszeggende plaatjes van destiny"-presentatie was super. "Ik kan niet geloven dat mensen hiervoor vallen".

Zo geweldig was die presentatie van sony ook niet, maar MS had al op voorhand aardig wat over zich heengehad vanwege always-online en 2e handsverkopen.

Maar zo kun je elke presentatie wel downplayen naar een handvol items als je niet kijkt wat er verder nog verteld is. Het was een pure hardwarepresentatie met wat weinig aandacht voor games, maar daar heb je toch de E3 voor? Of ga je anders zeuren dat ze weinig nieuws hebben laten zien op E3 omdat alles al eerder getoond is? Op alleen games gaan ze het niet redden, dan leggen ze het toch al vaak af op multi-platform games. Verder hebben ze nou juist dingen getoond die de PS4 niet gaat hebben, dus dat is toch gewoon logisch?

Sure je mag de presentatie niet interessant vinden, maar dat wil nog niet zeggen dat anderen dat niet mogen. Ik heb het idee dat er nu wat mensen in dit topic hangen puur om de X1 maar af te kraken en niet te kijken wat er nou eigenlijk bekend is.

Beiden presentaties waren niet bijzonder op gaming vlak. Imo hebben alleen Killzone en Watchdogs overtuigd door daadwerkelijk wat live-gameplay te tonen. Maar beide consoles lijken me prima genoeg voor de volgende generatie. Ongeacht of je een andere console kiest.

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 23-05-2013 15:42 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

McBoom schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 13:06:
[...]
Weet je wat pas dwaas is? Reageren in een topic van een apparaat waarvan je zeker bent dat je het toch niet gaat kopen. Ik ga toch ook niet het PS4-topic vol lopen spammen met hoe kut dat ding wel niet zal zijn?
Dat is absoluut niet dwaas. Ten eerste heb ik tot nu toe eigenlijk alleen maar negatieve dingen gehoord over XBone. Dus ik dacht ik ga eens op het XBone forum kijken of mensen daar soms iets positiefs te melden hebben. En wat zie ik? Allemaal posts die stomme beslissingen van Microsoft proberen te verantwoorden en te verdedigen (of work-arounds opperen) . Kortom er is dus niets goeds te melden, slechts fanboyism. En dan zou ik vervolgens mijn mond moeten houden omdat jij dan ergens nog de hoop hebt dat MS op de E3 een super presentatie gaat neerzetten met allemaal geweldige gaming innovaties? 8)7 Ik was om te beginnen niet voor de XBone en ook niet voor de PS4, maar sinds gisteren zou ik het toch wel weten als ik nu moest kiezen.

Ook als dit een publiciteitsstunt is van MS, is het nog steeds een belachelijk idiote zet. Denken ze echt dat ze weg kunnen komen met het trollen van hun fans voor een marketingstunt? I think not en dat zou ook wel bijzonder arrogant van ze zijn om dat te denken.

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
cypher21 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:40:
[...]

Boeit toch niet wat er op internet gebeurd.
Ik vond de Sony presentatie iig ook slecht. Maar ze lieten wel in game beelden zien van de nieuwe killzone.
Bij de XB1 presentatie heb ik alleen maar gerenderde filmpjes gezien.
Daarnaast betwijfel ik of de dingen die de presentator met kinect deed ook live waren, of vantevoren opgenomen
Wie zegt dat die in game beelden op de uiteindelijke hardware draaiden?

Maar goed ik koop een console om 2 redenen, een degelijke controler, en goede games. Voor zover ik kan beoordelen is de hardware redeljik gelijk, de games die op beide systemen draaien zullen elkaar kwa performance weinig ontlopen. Wat mij betreft gaat de xbox het kwa games winnen omdat simpelweg Forza niet op de PS komt.

Kwa controlers heb ik de 360 controler altijd veel fijner gevonden dan de ps3 controler, maar het is nog afwachten of dat ook mij de nieuwe generatie nog zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

SnowDude schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:48:
[...]

Wie zegt dat die in game beelden op de uiteindelijke hardware draaiden?

Maar goed ik koop een console om 2 redenen, een degelijke controler, en goede games. Voor zover ik kan beoordelen is de hardware redeljik gelijk, de games die op beide systemen draaien zullen elkaar kwa performance weinig ontlopen. Wat mij betreft gaat de xbox het kwa games winnen omdat simpelweg Forza niet op de PS komt.

Kwa controlers heb ik de 360 controler altijd veel fijner gevonden dan de ps3 controler, maar het is nog afwachten of dat ook mij de nieuwe generatie nog zo is.
Dus omdat 1 game op de Xbox uitkomt gaat die het wat games betreft winnen van de PS4? Sony komt ieder jaar weer met nieuwe exclusives en wat doet Microsoft dan? Die verstopt zich achter deeltje 4,5 of 6. Op exclusive gebied zal er een hele hoop moeten veranderen wil MS die game strijd gaan winnen. Zelfs de Wii U gaat straks vettere exclusives hebben als MS niet heel snel ingrijpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-04-2024
1 ding is zeker als kinect verplicht (wat het geval is) dan koop ik hem wss niet ... En voor dat er vragen komen domweg ik heb de ruimte niet om dat goed te laten functioneren. Ik heb de game hoek in mijn werkkamer/bureau met een ps3, xbox360 en pc met een pc monitor van 23" dus hoe wil ik dat in godsnaam plaatsen ... voor de monitor? nee dank u.

Ook kan me dat hele multimedia gedoe gestolen blijven ... maw ik betaal veel geld voor spul wat ik nooit gebruik.

[ Voor 14% gewijzigd door Johan tb op 23-05-2013 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
CR1691 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:51:
[...]

Dus omdat 1 game op de Xbox uitkomt gaat die het wat games betreft winnen van de PS4? Sony komt ieder jaar weer met nieuwe exclusives en wat doet Microsoft dan? Die verstopt zich achter deeltje 4,5 of 6. Op exclusive gebied zal er een hele hoop moeten veranderen wil MS die game strijd gaan winnen. Zelfs de Wii U gaat straks vettere exclusives hebben als MS niet heel snel ingrijpt.
Tja, 90% van de tijd dat ik op mijn console speel, speel ik Forza. Dus ja voor mij is dat dus erg belangrijk bij de keuze voor een console

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
@Martinspire: noem mij maar een PS fanboy, maar volgens mij is jouw Microsoft bril zo groot, dat je niet eens doorhebt dat je 'm op hebt. :+

Je doet nu alsof Gaikai niets voorstelt, alsof de KZ demo niet indrukwekkend (het was in ieder geval gameplay en de demo was lekker lang) was, alsof de share button geen mooie toevoeging is en alsof het niet uniek is dat mensen je gameplay op afstand kunnen overnemen. Daarnaast is het hele instant play en instant update verhaal natuurlijk ook fantastisch (nooit meer ergens op wachten). Conclusie: het ging in ieder geval allemaal over gaming, en niet over tv-tv-tv-television-tv-tv-televison-television-tv-tv-Halo live action serie-NFL-NFL-sports-sports-sports-sports-Call of Duty met een hond en vissen met AI. O-)

[ Voor 17% gewijzigd door bram1984 op 23-05-2013 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

SnowDude schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:54:
[...]

Tja, 90% van de tijd dat ik op mijn console speel, speel ik Forza. Dus ja voor mij is dat dus erg belangrijk bij de keuze voor een console
Dat hij het dan voor jou wint, tuurlijk dat kan en daar is ook niks mis mee. Ik heb destijds ook niet voor niets een 360 gekocht. Ik vind wel dat het tijd wordt dat MS meer exclusives gaat maken zoals Sony dat doet. Dus ook meer variatie in de genres please. De race en de schietgames kennen we. Maar waar blijft die Smash Bros of Uncharted killer? Daar liggen nog genoeg mogelijkheden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
CR1691 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:56:
[...]

Dat hij het dan voor jou wint, tuurlijk dat kan en daar is ook niks mis mee. Ik heb destijds ook niet voor niets een 360 gekocht. Ik vind wel dat het tijd wordt dat MS meer exclusives gaat maken zoals Sony dat doet. Dus ook meer variatie in de genres please. De race en de schietgames kennen we. Maar waar blijft die Smash Bros of Uncharted killer? Daar liggen nog genoeg mogelijkheden...
Tja ik game niet heel erg veel op mijn console shooters speel ik per definitie op mijn PC. Op mijn console speel ik race games en af en toe een platform spel uit de Lego serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Martinspire schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:41:
[...]

Sure je mag de presentatie niet interessant vinden, maar dat wil nog niet zeggen dat anderen dat niet mogen. Ik heb het idee dat er nu wat mensen in dit topic hangen puur om de X1 maar af te kraken en niet te kijken wat er nou eigenlijk bekend is.

Beiden presentaties waren niet bijzonder op gaming vlak. Imo hebben alleen Killzone en Watchdogs overtuigd door daadwerkelijk wat live-gameplay te tonen. Maar beide consoles lijken me prima genoeg voor de volgende generatie. Ongeacht of je een andere console kiest.
Lang leve de console wars :P Gewoon maar ergens anders op focussen dan, zoalssss de Halo serie!
Ik vond de Halo webserie 'Forward unto Dawn' namelijk best cool ( :o ) en zou best meer willen zien van het Halo universum. Op de een of andere manier komt het verhaal/universum in de spellen nooit zo goed naar voren vind ik, dus dan is dit een leuke oplossing. Het enige wat ik me afvraag: is de serie straks alleen via de Xbox one te kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
nioz schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 16:14:
[...]

Lang leve de console wars :P Gewoon maar ergens anders op focussen dan, zoalssss de Halo serie!
Ik vond de Halo webserie 'Forward unto Dawn' namelijk best cool ( :o ) en zou best meer willen zien van het Halo universum. Op de een of andere manier komt het verhaal/universum in de spellen nooit zo goed naar voren vind ik, dus dan is dit een leuke oplossing. Het enige wat ik me afvraag: is de serie straks alleen via de Xbox one te kijken?
Lijkt me dat die serie ook wel op andere manieren is te kijken. Als je zin hebt kun je ook de Halo boeken lezen, deze bevatten ook heel veel informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
Heb zo'n idee dat die serie ook na enige tijd op minder legale kanalen zal staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
bram1984 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:54:
@Martinspire: noem mij maar een PS fanboy, maar volgens mij is jouw Microsoft bril zo groot, dat je niet eens doorhebt dat je 'm op hebt. :+

Je doet nu alsof Gaikai niets voorstelt, alsof de KZ demo niet indrukwekkend (het was in ieder geval gameplay en de demo was lekker lang) was, alsof de share button geen mooie toevoeging is en alsof het niet uniek is dat mensen je gameplay op afstand kunnen overnemen. Daarnaast is het hele instant play en instant update verhaal natuurlijk ook fantastisch (nooit meer ergens op wachten). Conclusie: het ging in ieder geval allemaal over gaming, en niet over tv-tv-tv-television-tv-tv-televison-television-tv-tv-Halo live action serie-NFL-NFL-sports-sports-sports-sports-Call of Duty met een hond en vissen met AI. O-)
Ik hoop dat je snapt dat het ook een overdreven reactie was op de overdreven versimpeling van de X1 presentatie. Dat bedoel ik nou met het meteen afkraken.

Ik weet ook wel dat de presentatie niet hetgeen bracht waar ik en velen op gehoopt hadden, maar als er over 3 weken alweer een presentatie is over de games, dan maak ik me daar niet druk om. Zeker ook omdat ze al hebben gezegd dat ze aan 15 exclusives werken waarvan 8 nieuwe games. Dat COD niet echt de gameplay bracht vond ik zelf ook wel opvallend, maar dat ligt dus bij Activision en niet bij MS. Van Forza had ik overigens ook wel wat meer verwacht, maar het is niet alsof ze het helemaal niet over games hebben gehad (wat sommigen hier wel lijken te pretenderen).

Gaikai lijkt me wel mooi, maar ik vraag me af of je dat vaak gaat gebruiken. Als ze er een abonnement op gooien waarmee je onbeperkt kunt gamen is het leuk, maar ik zie niet zozeer het verschil tussen Gaikai en Games on Demand. Sure, je kunt iets eerder beginnen, maar je zult toch iets moeten kopen. De techniek erachter vind ik overigens wel weer interessant, maar uiteindelijk heb je daar niet eens een console voor nodig. Dan kan het ook op je tablet of je smartphone.

Sharing van video's is ook wel aardig, maar niet meer dan dat. Dat had van mij ook makkelijk in een menu gestopt kunnen worden waarna je op gaat nemen (of je roept "Xbox Record" :+ ). Maar bij die controller van de PS4 vond ik het ook zo vaag dat ze gaan zeggen dat ie helemaal mooi en wauw is met touchpad om hem vervolgens nergens voor te gebruiken.

Als je ook nog die demo hebt gezien bij Jimmy Fallon over de Killzone game dan zag je dat ze vooral veel aandacht hadden besteed aan de graphics maar dat de enemies nog redelijk dom waren (naast het feit dat de route precies hetzelfde was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
Inmiddels accepteert bol.com preorders. Het gaat om een fictieve prijs van 599 euro en een release op 31-12-2013.

http://www.bol.com/nl/p/xbox-one/9200000014078657/

Lijkt me raar om nu te preorderen, ik verwacht namelijk wel een set met daarbij één of twee games, of een andere vorm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supreme tweaker
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 01:27
bram1984 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:54:

Ik geloof dat jij al meerdere malen hebt aangegeven eigenlijk geen echte interesse in de Xbox One te hebben.

Je posts zijn alleen maar negatief, of vergelijkend met de PS4. Je vind de presentatie een grote mislukking, van een technisch inferieur product. Je bent zelfverklaard fanboy van Sony.

Wat doe je in godsnaam in dit topic? Negativisme verpest alleen maar de sfeer voor de mensen die wel waarde zien in het product zoals het nu is aangekondigd. Ik ben een vrij neutrale observer, ik moet nog kiezen welke van de twee ik koop (neig nu naar de PS4). In dit topic hebben we meer aan bespreking van de features, met eventuele voor en nadelen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:45
MarkH NL schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 16:31:
Inmiddels accepteert bol.com preorders. Het gaat om een fictieve prijs van 599 euro en een release op 31-12-2013.

http://www.bol.com/nl/p/xbox-one/9200000014078657/

Lijkt me raar om nu te preorderen, ik verwacht namelijk wel een set met daarbij één of twee games, of een andere vorm..
Vraag me dan ook af of je meteen de volle pond moet betalen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Caneezy schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 16:34:
[...]

Ja en daarom hebben ze dit ook op de pagina toegevoegd:

Fictieve prijs & releasedatum

''Zodra de officiële prijs en releasedatum bekend zijn worden deze aangepast. Klanten die de Xbox One nu al reserveren worden automatisch gecompenseerd bij een eventueel prijsverschil op dag van release.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
CR1691 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 16:35:
[...]

Ja en daarom hebben ze dit ook op de pagina toegevoegd:

Fictieve prijs & releasedatum

''Zodra de officiële prijs en releasedatum bekend zijn worden deze aangepast. Klanten die de Xbox One nu al reserveren worden automatisch gecompenseerd bij een eventueel prijsverschil op dag van release.''
Zie het al voor me. Betaal je 600, word hij 400. Krijg je 200 euro te goed want je krijgt je geld niet terug. Dan wacht ik wel tot het officieel is en pre order ik het wel bij een winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Caneezy schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 16:36:
[...]

Zie het al voor me. Betaal je 600, word hij 400. Krijg je 200 euro te goed want je krijgt je geld niet terug. Dan wacht ik wel tot het officieel is en pre order ik het wel bij een winkel.
Je kan natuurlijk altijd op factuur bestellen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Caneezy schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 16:36:
[...]

Idd. mooi dom als je dat nu gaat preorderen voor dat geld.
Als ik besluit er een te kopen, wacht ik wel op een bundel.

Daarnaast, nu 600 betalen, en bol.com gaat over 2 maanden failiet, daag centjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Zo, heb er even over kunnen nadenken, en naast de PS4 gezet.

Voor mij:

Presentatie: Winnaar -> PS4. Die had tenminste nog wat goede ingame (voor zover bekend!) footage en focus op games. Niet op totaal voor mij niet boeiende producten

console design: Geen winnaar nog, PS4 nog niet bekend, maar qua controller toch echt de One. Die 360 controller ligt gewoon veel lekkerder in de hand. Groot nadeel weer wel, batterijen.

lineup voor zover bekend: PS4 -> CoD? De Fifa van shooters, niets meer, niets minder. Fifa, basketbal etc, joepie. UFC? Kan leuk zijn als ze het echt realistisch maken en niet een arcade fighting game.

De One is een geweldig product, maar met wat NU (let op NU! dus niet "Wacht op de E3" smoejses), lijkt het erop dat de PS4 qua uitgebrachte informatie toch een voorsprong heeft.

Nu ik het er toch over heb, kunnen we aub stoppen met de "Wacht op de E3" zeikposts? Ja dat kunnen we. Echter mogen we nu echt wel onze mening geven. Het was een MARKETING event. Dus puur gedaan om ons over te halen dat ding te kopen. Het was niet gedaan omdat ze de spelers zo lief vinden, of omdat het zulke sociale mensen zijn. Nee, het is gedaan omdat er geld verdiend moet worden.

Trouwens ander grappig iets wat ik later terugkeek. Bij de Quantum blabla game was het applaus een stuk harder dan alles van EA bij elkaar. Vond ik wel humor.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
cypher21 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 16:42:
[...]

Idd. mooi dom als je dat nu gaat preorderen voor dat geld.
Als ik besluit er een te kopen, wacht ik wel op een bundel.

Daarnaast, nu 600 betalen, en bol.com gaat over 2 maanden failiet, daag centjes.
Er zullen vast wel mensen zijn die het al doen, hoop voor hun dat het goed komt. Maar ik vind het gek. Als Bol.com nou zou zeggen betaal nu 100 euro voor preorder en wanneer het officieel is de rest, had ik het eventueel ook gedaan. Maar er word niet eens gezegd hoe je word gecompenseerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
bij bol? Meestal niet. Heb daar vaak genoeg games besteld van 150-160 euro (Collector's editions), die werden later 90-100 euro. Kreeg ze geleverd, alleen met veel gezeik en gebel kon ik de kosten terugkrijgen, want ik had toch al betaald.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huubske12
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-10-2022
Wat als de xbox dan duurder gaat worden dan die 600? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11-09 18:22

BroWohsEdis

George Orwell was right.

lanerios schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 16:45:
Zo, heb er even over kunnen nadenken, en naast de PS4 gezet.

Voor mij:

Presentatie: Winnaar -> PS4. Die had tenminste nog wat goede ingame (voor zover bekend!) footage en focus op games. Niet op totaal voor mij niet boeiende producten

console design: Geen winnaar nog, PS4 nog niet bekend, maar qua controller toch echt de One. Die 360 controller ligt gewoon veel lekkerder in de hand. Groot nadeel weer wel, batterijen.

lineup voor zover bekend: PS4 -> CoD? De Fifa van shooters, niets meer, niets minder. Fifa, basketbal etc, joepie. UFC? Kan leuk zijn als ze het echt realistisch maken en niet een arcade fighting game.

De One is een geweldig product, maar met wat NU (let op NU! dus niet "Wacht op de E3" smoejses), lijkt het erop dat de PS4 qua uitgebrachte informatie toch een voorsprong heeft.

Nu ik het er toch over heb, kunnen we aub stoppen met de "Wacht op de E3" zeikposts? Ja dat kunnen we. Echter mogen we nu echt wel onze mening geven. Het was een MARKETING event. Dus puur gedaan om ons over te halen dat ding te kopen. Het was niet gedaan omdat ze de spelers zo lief vinden, of omdat het zulke sociale mensen zijn. Nee, het is gedaan omdat er geld verdiend moet worden.

Trouwens ander grappig iets wat ik later terugkeek. Bij de Quantum blabla game was het applaus een stuk harder dan alles van EA bij elkaar. Vond ik wel humor.
Volgens mij zijn ze alletwee gewoon gelijk, daarnaast worden de meeste van de games op Xbox ontwikkeld (behalve BF en MoH maar dat zal snel veranderen denk ik) dus dat maakt het ook wel redelijk gelijk gaming wise. En er stond op een Amerikaanse gamesite dat de Xbox One 400 dollar kost.. zou wel een redelijke prijs zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door BroWohsEdis op 23-05-2013 16:51 ]

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

huubske12 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 16:50:
Wat als de xbox dan duurder gaat worden dan die 600? 8)7
Dan leveren ze pas als je het verschil bijgelegd hebt neem ik aan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
duurder dan 600? Keep dreaming, dan raken ze echt die laatste klanten kwijt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huubske12
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-10-2022
CR1691 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 16:50:
[...]

Dan leveren ze pas als je het verschil bijgelegd hebt neem ik aan. :+
Beetje vreemd. Wat mij betreft een te vroege pre-order zonder enkele toegevoegde waarde voor de uiteindelijke gebruiker van het kastje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

huubske12 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 16:52:
[...]

Beetje vreemd. Wat mij betreft een te vroege pre-order zonder enkele toegevoegde waarde voor de uiteindelijke gebruiker van het kastje.
Ik neem dan ook aan dat ze nu expres boven de prijs zitten zodat het altijd nog lager uit kan vallen. Het zou sowieso slechte reclame voor Bol.com betekenen als de prijs bijvoorbeeld opeens 700 euro is. Niemand die dat ding dan nog gaat kopen daar.

Als je nu al zou willen pre orderen kun je dat beter op factuur doen, dan hoef je in ieder geval niet meteen af te tikken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Als hij duurder wordt is dat het probleem van bol.com. Jij hebt namelijk gewoon een koopovereenkomst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Caneezy schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 16:34:
[...]

Ik probeerde het net, Acceptgiro is niet te kiezen en ik kan alleen iDeal of CreditCard selecteren.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Donstil schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 16:57:
[...]

Ik probeerde het net, Acceptgiro is niet te kiezen en ik kan alleen iDeal of CreditCard selecteren.
Die zijn gek. Afwachten is verstandig. Straks komen er nog bundels en weet ik het en dan heb jij al je 600 euro besteed bij bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Van alle games die ik gezien heb, vind ik Watchdogs en BF4 nog het tofst en laten die nou net multi-platform zijn :+
Maar goed, de 3rd party games laten ook steeds meer van zich horen nu. Zojuist is de nieuwe NFS aangekondigd genaamd: Need for Speed Rivals
De nieuwe Need for Speed heet officieel Need for Speed: Rivals en concentreert zich op het Cops vs. Racers-onderdeel.

Die strijd tussen politie en straatracers speelt zich af in een open wereld, waarbij spelers online via drop-in, drop-out in elkaars game moeten kunnen stappen om mee te doen. Of dat nu als politie of straatracer is. Dit werkt via de zogeheten AllDrive-techniek, die automatisch de spelwerelden van twee spelers samenvoegt als ze bij elkaar in de buurt zijn. Het is daarbij nog wel mogelijk om singleplayerchallenges te blijven doen, om zo nieuwe auto's en items vrij te spelen.

Rivals is in de maak bij de nieuwe studio Ghost Games, in samenwerking met hoofdontwikkelaar Criterion. Het spel komt in Nederland waarschijnlijk op 21 november uit voor PS3 en Xbox 360, en is ook in de maak voor PC. Bovendien staan er een PS4- en Xbox One-versie gepland voor november, meldt het persbericht. Tot slot nog een klein, maar belangrijk detail: Ferrari's zijn terug in Need for Speed.

[ Voor 61% gewijzigd door Martinspire op 23-05-2013 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Donstil schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 16:57:
[...]

Dan wacht ik nog wel even met het plaatsen van een pre order (van de concurrent :+) als er gamepacks beschikbaar komen. Die acceptgiro zullen ze pas activeren op dag van de launch helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Laatst online: 15:05

Edd

Je kunt hem ook Pre-orderen bij Zavvi: http://www.zavvi.nl/xbox-...le-new-xbox/10807959.html

Daar is ie maar 499...

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Caneezy schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 16:58:
[...]

Die zijn gek. Afwachten is verstandig. Straks komen er nog bundels en weet ik het en dan heb jij al je 600 euro besteed bij bol.com
Ja precies, ga ik ook niet doen hoor.
Twijfel nog tussen de Xbox en PS4 maar nijg naar de Xbox vanwege Forza (GT5 viel me wat tegen).

Lastig lastig, problemen van de eerste wereld zullen we maar zeggen.

Edit: langere klanten kunnen vaak wel op Acceptgiro betalen, ik bestel zeer weinig bij Bol dus kom daar niet voor in aanmerking. Is bij Pre-order van mobieltjes enz ook vaak zo.

[ Voor 16% gewijzigd door Donstil op 23-05-2013 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Wanneer de een begint, beginnen ze allemaal/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Donstil schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 17:02:
[...]

Ja precies, ga ik ook niet doen hoor.
Twijfel nog tussen de Xbox en PS4 maar nijg naar de Xbox vanwege Forza (GT5 viel me wat tegen).

Lastig lastig, problemen van de eerste wereld zullen we maar zeggen.
Ik zal je zeggen, toen ik PS4 presentatie zag dacht ik shit, ga ik dus toch overstappen? Als ik eraan denk heb ik al 10 jaar xbox live, ik vind het de beste online service op de console, ik kan niet klagen over de games van Xbox. Altijd genoten, geen problemen, top games. Elke console heeft ze voordeel, ook ze nadeel. Maar toch besluit ik bij de Xbox te blijven, ookal kan de "PS4" beter zijn...

Dat "One" vind ik nog steeds ruk. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
In Belgie bij de game mania kun je beide (PS4 en xbox one) ook al pre-orderen daar hoef je niets van voorschot te betalen en pas af te rekenen als je hem ophaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Caneezy schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 17:03:
[...]

Ik zal je zeggen, toen ik PS4 presentatie zag dacht ik shit, ga ik dus toch overstappen? Als ik eraan denk heb ik al 10 jaar xbox live, ik vind het de beste online service op de console, ik kan niet klagen over de games van Xbox. Altijd genoten, geen problemen, top games. Elke console heeft ze voordeel, ook ze nadeel. Maar toch besluit ik bij de Xbox te blijven, ookal kan de "PS4" beter zijn...

Dat "One" vind ik nog steeds ruk. :|
Voor mij is het een beetje om het even, ik game weinig en vroeger altijd op de pc, toen had een maatje van me een Xbox en daar speelde we PGR op. Toen dus ook een Xbox gekocht en daarna een 360 omdat de 360 toevallig het eerste was. De 360 ging defect (zoals alle eerste modellen ;) ) en Microsoft deed er niets mee. Toen dus naar de PS3 overgestapt welke nu nog stof staat te happen.

Online doe ik eigenlijk niets mee dus de goeie service daar zou ik niet missen of waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Johan tb schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 17:06:
In Belgie bij de game mania kun je beide (PS4 en xbox one) ook al pre-orderen daar hoef je niets van voorschot te betalen en pas af te rekenen als je hem ophaalt.
Kan ik Nederland voor de PS4 ook zie ik net. http://www.gamemania.nl/D...8&gmgame=28500&source=ppa

De Xbox nog niet maar dat zal niet heel lang meer duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Watchdogs is erg tof, maar die komt toch ook naar de pc??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Donstil schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 17:08:
[...]

Voor mij is het een beetje om het even, ik game weinig en vroeger altijd op de pc, toen had een maatje van me een Xbox en daar speelde we PGR op. Toen dus ook een Xbox gekocht en daarna een 360 omdat de 360 toevallig het eerste was. De 360 ging defect (zoals alle eerste modellen ;) ) en Microsoft deed er niets mee. Toen dus naar de PS3 overgestapt welke nu nog stof staat te happen.

Online doe ik eigenlijk niets mee dus de goeie service daar zou ik niet missen of waarderen.
Vroeger was ik ook altijd aan het gamen op de PC< had ik een game pc. Alleen om de zoveel tijd moest je upgraden om met de high end games te kunnen en als student had ik er geen geld voor. Heb een Xbox gehad op de release date, zelfde als de Xbox 360. Ik bleef veel spelen omdat ik altijd hetzelfde speelde met vrienden online.

Voor mij was Halo altijd een reden om de Xbox te kopen. Beste spel ooit (Voor mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
Hier is de Belgische pre-order pagina voor de one: http://www.gamemania.be/D...d=118&iid=704&source=skin

[ Voor 5% gewijzigd door Johan tb op 23-05-2013 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:04
[...]

[...]

Neen.. Wat gebeurt er als MS zelf gehackt wordt ala PSN in 2011??
Enkele weken offline staan,..
Kan niemand dan hun spellen meer spelen omdat ze niet meer 1x dag online kunnen zijn.

Wat gebeurt er als MS de servers offline gooit in het jaar 202x. is retrogamen op de X1 dan überhaupt mogelijk?

[ Voor 8% gewijzigd door GAIAjohan op 23-05-2013 17:16 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Worsteneter schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 17:09:
Watchdogs is erg tof, maar die komt toch ook naar de pc??
Google -> watch dogs -> eerste hit (official site) -> naar beneden scrollen -> PS - PS4- PS3 - PSN - PC DVD-ROM - XBOX360 -WiiU. Xbox One krijgt 'm ook, maar die staat er nog niet bij.

Kanttekening: PS4 krijgt exclusieve DLC, mocht dit je keuze beïnvloeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
GAIAjohan schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 17:15:
[...]

Neen.. Wat geveurt er als MS zelf gehackt wordt ala PSN in 2011??
Enkele weken offline staan,..
Kan niemand dan hun spellen meer spelen omdat ze niet meer 1x dag online kunnen zijn.
"Als"... Zolang ik Xbox Live heb (10 jaar bijna..) heb ik amper tot nooit een downtime gehad. Helemaal niet zelfs. En al helemaal niet zoals PSN. Je betaalt voor een service, die goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:04
Caneezy schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 17:16:
[...]

"Als"... Zolang ik Xbox Live heb (10 jaar bijna..) heb ik amper tot nooit een downtime gehad. Helemaal niet zelfs. En al helemaal niet zoals PSN. Je betaalt voor een service, die goed werkt.
Ik heb op Live zeker enkele keren downtime gehad wat niet aan mijn eigen verbinding lag.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
[...]

Zal wel zijn, maar het hoeft maar 1x te gebeuren voor 25 uur en poef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Paar weken geleden waren er wel problemen, maar dat kwam dus door extreme internetaanvallen juist vanwege die always-online geruchten. Nu is het wel wat anders en ik denk dat het wel moet lukken om 1x per 24 uur contact te maken, maar ik vraag me af of ze dat niet aan veranderen.

In ieder geval zijn er nooit gegevens gelekt en ik denk dat ze heus wel wat meer aanvallen hebben gehad waar we uiteindelijk niets van gemerkt hebben (ze zijn ook vanwege windows een interessant doelwit geweest). Maar juist omdat MS straks meer servers zal hebben, kunnen ze een betrouwbaarder netwerk leveren. Sony doet op Playstation na eigenlijk vrij weinig met online-diensten. Stel dat Google of amazon ook consoles zou maken, dan zijn die per definitie al een stuk betrouwbaarder, puur omdat ze nog andere diensten hebben waar ze servers voor gebruiken en daar dus meer speelruimte mee hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
[...]

Ik heb de xbox360 nu een paar jaar heb soms wel een dagje of misschien 1,5 dag zonder xbox live gezeten, maar aan de andere kant kreeg ik wel een maand gratis xbox live omdat de cloud services er een tijdje uit lagen terwijl ik die cloud maar een paar keer gebruikt had om te kijken wat het was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
revertive schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 17:19:
[...]

Ik heb de xbox360 nu een paar jaar heb soms wel een dagje of misschien 1,5 dag zonder xbox live gezeten, maar aan de andere kant kreeg ik wel een maand gratis xbox live omdat de cloud services er een tijdje uit lagen terwijl ik die cloud maar een paar keer gebruikt had om te kijken wat het was.
Ik vind de service van Xbox Live gewoon uitstekend. Als er een downtime is wat lang duurt, komt er soms nog een vergoeding van een game of points of weet ik het. Ik kan leven met een dag, maar wat er met PSN gebeurde was abnormaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
CR1691 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 17:08:
[...]

Kan ik Nederland voor de PS4 ook zie ik net. http://www.gamemania.nl/D...8&gmgame=28500&source=ppa

De Xbox nog niet maar dat zal niet heel lang meer duren.
Xbox One kan ook al, staat een grote banner op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
Caneezy schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 17:23:
[...]

Ik vind de service van Xbox Live gewoon uitstekend. Als er een downtime is wat lang duurt, komt er soms nog een vergoeding van een game of points of weet ik het. Ik kan leven met een dag, maar wat er met PSN gebeurde was abnormaal.
Dat kun je met de one dus niet, omdat je licenties fleute zijn.
Pagina: 1 ... 11 ... 82 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen in het topic? Rapporteer het door een Topic Report aan te maken.