Acties:
  • 0 Henk 'm!

• relativity
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 03-08 22:03
Kaya10 schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 21:50:
[...]

Singapore post? Duurt dat niet 2 tot 3 weken? Had via aliexpress wat gekocht met singapore post en duurde best wel lang... Wat was de waarde van het pakketje?
Ja bij mij ook. Nu zeer snel haha. De waarde die erop staat bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
relativity schreef op zondag 31 mei 2015 @ 08:48:
[...]

Ja bij mij ook. Nu zeer snel haha. De waarde die erop staat bedoel je?
Ja wat stond er als waarde op het pakketje? Geen problemen gehad met de douane?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• relativity
Kaya10 schreef op zondag 31 mei 2015 @ 09:23:
[...]

Ja wat stond er als waarde op het pakketje? Geen problemen gehad met de douane?
Office supply $20 :P

Heb eigenlijk nog nooit problemen gehad met de douane (terwijl ik al iets van 8 jaar ofzo fervend china shopper ben). Alleen in het begin is het weleens mis gegaan, maar dat was meer door eigen stupiditeit :P

Heb sowieso het idee dat die gratis shipping nauwelijks gecontroleerd wordt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Niet online
relativity schreef op zondag 31 mei 2015 @ 10:14:
[...]

Office supply $20 :P

Heb eigenlijk nog nooit problemen gehad met de douane (terwijl ik al iets van 8 jaar ofzo fervend china shopper ben). Alleen in het begin is het weleens mis gegaan, maar dat was meer door eigen stupiditeit :P

Heb sowieso het idee dat die gratis shipping nauwelijks gecontroleerd wordt :9
Ik had een mailtje gestuurd naar hun en ze zeiden dat ze 50 usd als waarde zouden zetten.. Had jij dan een mailtje gestuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• relativity
Kaya10 schreef op zondag 31 mei 2015 @ 11:30:
[...]

Ik had een mailtje gestuurd naar hun en ze zeiden dat ze 50 usd als waarde zouden zetten.. Had jij dan een mailtje gestuurd?
Nee nog nooit gedaan eigenlijk. Meestal doen ze daf vanzelf wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Niet online
Pandawill vraagt aan mij wat ze als waarde zouden vermelden ; shipping by Singapore Post, ze zeggen dat ze het als een gift zullen opsturen en 50 USD als waarde zouden zetten maar ik vroeg voor 23 USD, Wat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• relativity
Kaya10 schreef op maandag 01 juni 2015 @ 11:34:
Pandawill vraagt aan mij wat ze als waarde zouden vermelden ; shipping by Singapore Post, ze zeggen dat ze het als een gift zullen opsturen en 50 USD als waarde zouden zetten maar ik vroeg voor 23 USD, Wat doen?
Tja goeie vraag... vraag het nog een keer.

De kans dat ze je pakketje onderscheppen is uberhaupt nihil, maar beter voorkomen dan genezen he :P >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Ik laat een telefoon met DPD verzenden door Pandawill na wat positieve verhalen hier. Het zou 6 tot 14 dagen moeten/mogen duren. Ik ben benieuwd hoe snel ie aankomt en of het bijbetalen gaat worden. (niet de 'verzekering' genomen omdat die al 10% van het aankoopbedrag was ipv 5%)

Ik laat het hier wel weten om de dpd-ervaringen wat aan te vullen.
relativity schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 19:55:
[...]

Tja goeie vraag... vraag het nog een keer.

De kans dat ze je pakketje onderscheppen is uberhaupt nihil, maar beter voorkomen dan genezen he :P >:)
Niet nihil, want dat zou een kanspercentage van 0 betekenen. Er is een kans dat je gepakt wordt, hoe klein die ook moge zijn. Tablets zijn bij mij overigens wel vaker onderschept met Singapore Post en consorten, maar telefoons nog nooit.

[ Voor 50% gewijzigd door Hyp Hyper op 07-06-2015 19:51 ]

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NxCPU
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Heeft er iemand ervaring met ChiPhone (een .nl domeinnaam)?

Ze schrijven op hun website onder andere:
"Direct uit NL geleverd + 2 jaar garantie."
"14 dagen bedenktijd."
"Wij leveren alle recente modellen van de volgende merken direct vanuit Nederland: Asus, Coolpad, Cubot, Doogee, Elephone, Huawei, iNew, iOcean, Jiayu, Lenovo, Meizu, Neken, OnePlus, Oppo, THL, Ulefone, Umi, Xiaomi, Zopo en ZTE"
Ze bieden ook 2 servicepakketten (rooten, Chinese Apps verwijderen, Nederlands lokaliseren, etc)

Maar ja over service en beloften schrijven en daadwerkelijk beloften nakomen zijn 2 verschillende dingen.

Als ze Letv ook kunnen leveren waag ik waarschijnlijk een gok eind juli.

[ Voor 5% gewijzigd door NxCPU op 08-06-2015 01:46 . Reden: Typos corrigeren. Wat anders? ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 31-08 10:58
NxCPU schreef op maandag 08 juni 2015 @ 01:26:
Heeft er iemand ervaring met ChiPhone (een .nl domeinnaam)?

Ze schrijven op hun website onder andere:
"Direct uit NL geleverd + 2 jaar garantie."
"14 dagen bedenktijd."
"Wij leveren alle recente modellen van de volgende merken direct vanuit Nederland: Asus, Coolpad, Cubot, Doogee, Elephone, Huawei, iNew, iOcean, Jiayu, Lenovo, Meizu, Neken, OnePlus, Oppo, THL, Ulefone, Umi, Xiaomi, Zopo en ZTE"
Ze bieden ook 2 servicepakketten (rooten, Chinese Apps verwijderen, Nederlands lokaliseren, etc)

Maar ja over service en beloften schrijven en daadwerkelijk beloften nakomen zijn 2 verschillende dingen.

Als ze Letv ook kunnen leveren waag ik waarschijnlijk een gok eind juli.
Heb hier een week of 5 geleden een Xiaomi besteld, moest even heel snel een telefoon hebben en had dus geen tijd om te wachten op een levering uit China.
Chiphone levert razendsnel, goede communicatie, alleen wel duurder dan China, ook wel logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NxCPU
  • Niet online
Hey Eleni,

Thanks voor je feedback. Dus de levering zit wel snor. Snel (uit voorraad).
Was de telefoon in het Engels of Nederlands met alle niet essentiele Chineestalige apps verwijderd?
Was Google Play geinstalleerd en correct werkend?
Heb je ook al met hun after sales service te maken gehad?

Dat het wat duurder is vind ik niet erg. Als ze ervoor zorgen dat ik mijn telefoon direct kan gebruiken als ik hem uitgepakt heb.

Ik schiet ondertussen een email naar ze over de leverbaarheid van LeTV smartphones.
Het merk staat nog niet in hun assortiment.

Update:
OK, 25 minuten na mijn vraag aan ChiPhone dus al een reply dat ze er inderdaad mee bezig zijn (LeTV) en in welk model ik precies geinteresseerd ben. :)

[ Voor 13% gewijzigd door NxCPU op 08-06-2015 15:35 . Reden: Type-Ho's + Update. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:44

Chocoball

瞧好吧!

Bij Ibuygou is de Xiaomi Redmi 1S in de uitverkoop voor $99 (87 Euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
Dat ging in mijn geval wel lukken, er was Nederlands aan boord, en Google Play.
Een paar chinese apps, zoals Baidu, maar niet storend, anders knikker je ze eraf.
Dit betrof een Xiaomi Note, maar bij twijfel gewoon even mailen, kan natuurlijk per merk anders zijn.

quote]NxCPU schreef op maandag 08 juni 2015 @ 14:32:
Hey Eleni,

Thanks voor je feedback. Dus de levering zit wel snor. Snel (uit voorraad).
Was de telefoon in het Engels of Nederlands met alle niet essentiele Chineestalige apps verwijderd?
Was Google Play geinstalleerd en correct werkend?
Heb je ook al met hun after sales service te maken gehad?

Dat het wat duurder is vind ik niet erg. Als ze ervoor zorgen dat ik mijn telefoon direct kan gebruiken als ik hem uitgepakt heb.

Ik schiet ondertussen een email naar ze over de leverbaarheid van LeTV smartphones.
Het merk staat nog niet in hun assortiment.

Update:
OK, 25 minuten na mijn vraag aan ChiPhone dus al een reply dat ze er inderdaad mee bezig zijn (LeTV) en in welk model ik precies geinteresseerd ben. :)
[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NxCPU
  • Niet online
Eleni,
Wederom thanks for the feedback.
Dat klinkt bemoedigend.
Ik ga afwachten waarmee (mods, prijzen en service) ChiPhone aankomt als het Max model (of Pro als de Max te duur blijkt) daadwerkelijk leverbaar is.
Het Max model vanaf 16 juni volgens mij in China. De Le 1 Pro en Le 1 zijn nu al beschikbaar.
(Vanuit de vertaling opgepikt. Dus absoluut geen garantie dat ik het goed begrepen heb.) :)
Eleni schreef op maandag 08 juni 2015 @ 23:57:
Dat ging in mijn geval wel lukken, er was Nederlands aan boord, en Google Play.
Een paar chinese apps, zoals Baidu, maar niet storend, anders knikker je ze eraf.
Dit betrof een Xiaomi Note, maar bij twijfel gewoon even mailen, kan natuurlijk per merk anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Hyp Hyper schreef op zondag 07 juni 2015 @ 19:47:
Ik laat een telefoon met DPD verzenden door Pandawill na wat positieve verhalen hier. Het zou 6 tot 14 dagen moeten/mogen duren. Ik ben benieuwd hoe snel ie aankomt en of het bijbetalen gaat worden. (niet de 'verzekering' genomen omdat die al 10% van het aankoopbedrag was ipv 5%)

Ik laat het hier wel weten om de dpd-ervaringen wat aan te vullen.
Nou, het is prima gegaan. In een week thuis met een erg uitgebreide tracking en zonder bij te hebben hoeven betalen. Toch een nette dienst voor 13 euro verzendkosten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Niet online
Kan het zijn dat een pakketje niet eerst bij de douane terecht komt maar eerst in het sorteercentrum van antwerpen? Of doen ze de controle gewoon random?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Kaya10 schreef op zondag 14 juni 2015 @ 23:22:
Kan het zijn dat een pakketje niet eerst bij de douane terecht komt maar eerst in het sorteercentrum van antwerpen? Of doen ze de controle gewoon random?
Ik weet niet hoe het in België werkt, maar in NL zorgen de postdiensten voor de inklaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Niet online
Hyp Hyper schreef op maandag 15 juni 2015 @ 19:15:
[...]

Ik weet niet hoe het in België werkt, maar in NL zorgen de postdiensten voor de inklaring.
Pakketje is al geleverd, geen douanekosten betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratereducer
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-02-2024
Heb de Letv One Pro op to2c.com besteld, iemand ervaring met deze site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daytona
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08 09:15

Daytona

Autoracen is voor watjes

ratereducer schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 15:06:
Heb er in de flash sale mijn grijze P7000 vandaan. Netjes op de hoogte gehouden van de verwachte levertijd, tracking info, e.d. Vragen netjes binnen 24 uur beantwoord en spullen goed ingepakt.
Heb de Elephone meteen doorverkocht, dus geen idee van de service bij problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronowitz
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-07-2021
ratereducer schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 15:06:
Heb begin 2013 daar een iNew V3 gekocht, was prima! Nooit problemen mee gehad dus weet niets over aftersales of garantie etc...Met DHL binnen paar dagen binnen, geen douanekosten oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:46
Eleni schreef op maandag 08 juni 2015 @ 10:28:
Chiphone levert razendsnel, goede communicatie, alleen wel duurder dan China, ook wel logisch.
En niet een klein beetje duurder, maar echt heel veel duurder.
Ter vergelijking de Jiayu S3 advanced: bij jiayu-store omgerekend 170 dollar en bij chiphone 299 euro.
Als je hem dan snel wil hebben, kun je nog beter de douanekosten voor lief nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
Audiowaste schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 08:29:
[...]

En niet een klein beetje duurder, maar echt heel veel duurder.
Ter vergelijking de Jiayu S3 advanced: bij jiayu-store omgerekend 170 dollar en bij chiphone 299 euro.
Als je hem dan snel wil hebben, kun je nog beter de douanekosten voor lief nemen.
Daar heb je gelijk in, maar lees snel in de zin van binnen 3 dagen, dat gaat ook met DHL niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Eleni schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 12:36:
Daar heb je gelijk in, maar lees snel in de zin van binnen 3 dagen, dat gaat ook met DHL niet lukken.
Toevallig twee weken geleden ook een Jiayu voor mijn broer besteld op zaterdagavond en op woensdag was hij al in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adipose
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-03-2021
Eleni schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 12:36:
[...]

Mi Note Pro gister verzonden, vandaag in huis, met DHL. Is dus wel degelijk mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
YsWDesign schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 12:58:
[...]

Mi Note Pro gister verzonden, vandaag in huis, met DHL. Is dus wel degelijk mogelijk.
Dat is snel, waar kwam hij vandaan?
Mijn bestelling moest binnenkomen vlak voor een buitenlandreis, vandaar dat ik de gok uit China deze keer niet gewaagd heb, duurt meestal een dag of 5 is mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adipose
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-03-2021
Eleni schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 13:35:
[...]

Dat is snel, waar kwam hij vandaan?
Mijn bestelling moest binnenkomen vlak voor een buitenlandreis, vandaar dat ik de gok uit China deze keer niet gewaagd heb, duurt meestal een dag of 5 is mijn ervaring.
Kwam uit Hong Kong, maar het is inderdaad vrij snel en heb ook een keer een week vertraging gehad. Dus ik snap jouw keuze wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ssvvv
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-07-2024
Ik heb 20 juni een zte z9 mini besteld bij Aliexpress/Eternal Team en laten verzenden met SingaporePost.
Nu heb ik 25 juni om 0930 een tracking number gekregen alleen deze werkt niet op de SP site.
Ik krijg namelijk de volgende melding:

Please wait for at least 24 hours for the status information of the following items to be available

RF33845XXXXSG

Weet iemand wat ik het beste kan doen? Ik heb namelijk een paar fora afgezocht waaronder deze en de meeste mensen krijgen de volgende melding meestal te zien:
INFORMATION RECEIVED
(This is not an acknowledgment of the physical receipt of the stated Registered Article)
Maar bij mij dus niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Geduld hebben. Het duurt vaker langer voordat een nummer tracable wordt. Geef het nog een dagje of 5 zou ik zeggen alvorens te klagen bij de verkoper. Ze kunnen zo'n nummer van de rol trekken en vervolgens treuzelen met aanmelden en verzenden. Vooral bij Aliexpress, als ze bv. aangegeven hebben binnen 6 dagen te verzenden, halen ze dergelijke kunstgrepen uit.

Je hoeft niet bang te zijn dat ie kwijt is, maar geduld zul je nodig hebben. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Hyp Hyper op 29-06-2015 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
pieterbas99 schreef op zondag 05 juli 2015 @ 17:54:
[...]

Blijf maar gewoon bij Aliexpress weg, is best leuk voor kleine dingetjes, maar bij grotere aankopen is het risico te groot en de customer service te slecht.
Meh.. de beveiliging/dispute-regeling is prima en de service is net zo goed of waardeloos als bij vrijwel alle Chinashops. Alleen bij Banggood lijkt die wat beter te zijn. Ik heb al veel telefoons en tablets via Aliexpress gekocht en niet meer problemen dan bij bv. Pandawill, Geekbuying, Focalprice etc. gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23-08 20:31
Lenovo VIBE Z2 Pro besteld bij minideal.net
Iemand ervaring met de telefoon of shop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-07 01:22

Kiswum

Gadget reviewer

Sorry jongens, maar ik ben even helemaal klaar met DealExtreme. Je hoort er veel goede verhalen over, maar ik heb mijn 1e bestelling toch maar geannuleerd.

Het is toch niet normaal om na 18 dagen wachten je telefoon nog steeds niet is verstuurd?
Date Status
Notes order:15062000108044****
9-7-2015 5:22:45 Canceled Order is canceled
5-7-2015 8:53:20 Order Processing Order is being prepared for Shipment.
3-7-2015 8:30:50 Order Processing Order is being prepared for Shipment.
3-7-2015 5:38:25 Order Processing Order is being processed.
3-7-2015 5:38:25 Payment Confirmed Payment verified.
20-6-2015 14:48:43 Order Processing Order is being processed.
20-6-2015 14:48:43 Payment Confirmed Payment verified.
20-6-2015 14:48:30 Order Received Order has been created, awaiting payment.

Ik heb contact gehad met de leverancier van de telefoon: VKworld en ze gaven toe dat er een vertraging was in de levering. Hierdoor was er een vertraging van ongeveer 2 weken. DX hield me al die tijd aan het lijntje en gaven steeds aan dat ze de telefoon snel op voorraad zouden hebben. De laatste 5 dagen was hij op voorraad in China en Europa. Helaas willen ze niet ingaan op mijn verzoek om mij $10 korting te geven (voor het ongemak), zodat ik voor dezelfde prijs mijn telefoon uit Europa kon laten komen.

Inmiddels heb ik de VKworld 6735 bij Geekbuying besteld. Mijn eerste order had 3 weken geleden geplaatst met de standaard verzending en kreeg ik dit weekend binnen. Ik hoop dat bij hen de status: in stock, wel netjes klopt en dat ik deze telefoon snel door kan sturen naar Tweakers :)

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Ben benieuwd naar een review ervan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-07 01:22

Kiswum

Gadget reviewer

Ik ben ook benieuwd naar de performance van deze 1GHz quadcore. Doordat ik voor dit testmodel niet teveel wilde betalen, moest ik hem zo goedkoop mogelijk hebben. Ik koop de meeste telefoons zelf in en hoop het voor nagenoeg dezelfde prijs te kunnen doorverkopen (uiteraard in nieuwstaat). Anders kan ik mijn hobbyy niet te lang vol houden :)

Ik ben momenteel alvast begonnen met benchmarks op de Letv L1(S1/1) X600. Meer info daarover kun je waarschijnlijk zien in het algemene topic over Chinese Smartphones.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
ok thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 31-08 10:25
[sorry, foute draad]

[ Voor 82% gewijzigd door Lord_Dain op 11-07-2015 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaphod
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:24

Xaphod

Inara profiel

Banggood heeft een mooi aanbod van de Umi eMAX, samen met nog wat accessoires voor net geen €158, ik heb er een besteld : http://www.banggood.com/U...activity&utm_content=xuxu
Ik heb enige tijd getwijfeld tussen deze en de Jiayu S3.
De Jiayu heeft de 800 Mhz band voor 4G, de Umi niet, maar dat vind ik niet zo'n probleem en de toekomst van Jiayu is me nu een beetje onduidelijk.

https://inara.cz/elite/cmdr/425104/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:21
Xaphod schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 14:40:
Banggood heeft een mooi aanbod van de Umi eMAX, samen met nog wat accessoires voor net geen €158, ik heb er een besteld : http://www.banggood.com/U...activity&utm_content=xuxu
Ik heb enige tijd getwijfeld tussen deze en de Jiayu S3.
De Jiayu heeft de 800 Mhz band voor 4G, de Umi niet, maar dat vind ik niet zo'n probleem en de toekomst van Jiayu is me nu een beetje onduidelijk.
Als ik de verhalen lees over Umi hun aftersales zou ik ver weg blijven van dat merk. Als je een goed werkend toestel krijgt is er niets aan de hand maar stel dat er iets aan is dan ben je wel gezien. De comments in deze recente post op Gizchina bewijzen dat nogmaals. Dan zit je bij Jiayu toch wat beter lijkt me. Voor de rest wel een mooi toestel dat wel.

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaphod
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:24

Xaphod

Inara profiel

Largamelion schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 15:03:
[...]
Als ik de verhalen lees over Umi hun aftersales zou ik ver weg blijven van dat merk. Als je een goed werkend toestel krijgt is er niets aan de hand maar stel dat er iets aan is dan ben je wel gezien. De comments in deze recente post op Gizchina bewijzen dat nogmaals. Dan zit je bij Jiayu toch wat beter lijkt me. Voor de rest wel een mooi toestel dat wel.
Er staan een paar slechte ervaringen in, hoeveel goede zouden daar tegenover staan?
Ik heb ook een slechte ervaring met een Jiayu gehad, GPS deed het nooit en na anderhalf jaar deed een deel van het aanraakscherm het niet meer.
Jiayu is volgens mij vooral voor de Chinese markt bedoelt, Umi richt zich wat meer op het buitenland.
Het zal altijd wel een beetje hit en miss zijn.

https://inara.cz/elite/cmdr/425104/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Ik wist niet dat DHL tegenwoordig een sms stuurt met het verzoek online de douanekosten te betalen. Voor de gene die het net als ik nog niet hebben meegemaakt, zie hieronder.

SMS - DHL zending HWB........ is onderweg en kan afgelveverd worden zodra u uw douanekosten betaald heeft via https://dhl-ar.accountis.net/gpp/nl met PIN........

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YSkYHkHl.jpg

Persoonlijk vind ik dit een stuk fijner dan contant aan de deur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ezra070
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:05
Xiaomi Redmi 2 Pro voor 120 Euro
http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_204055.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 week geleden ik heb een Xiaomi telefoon besteld via Maxphone.nl. Maar nog geen informatie over verzending. Iemand ervaring met de Maxphone.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:01
Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 14:51: Iemand ervaring met de Maxphone.nl?
Waarom koop je bij zo'n tent?
Die laten gewoon dropshippen uit China. Kan je het beter zelf uit China halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• relativity
Heb mijn jiayu s3 bij pandawill besteld, maar sinds kort werkt mijn speaker niet meer tijdens het bellen. Dan moet ik hem dus op hands-free zetten om iemand te verstaan (anders hoor je niks). Valt dat onder fabrieksgarantie?

Ben benieuwd hoe pandawill ermee omgaat...

[ Voor 6% gewijzigd door relativity op 04-08-2015 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Zaterdag kwam ik toevallig de "LANDVO L600S" tegen.
Deze was in de aanbieding voor 99,99 dollar en er stond ook een kortingscode bij van 4,5 euro.

maar de kortingscode deed blijkbaar 45 dollar ;)

Nu heb ik er 7 stuks besteld voor 55 euro per stuk.
Ik heb al contact gehad en als het goed is worden ze morgen verzonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:56
En niet even zaterdag hier melden... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-08 15:47
e
Aggressor schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 20:22:
Zaterdag kwam ik toevallig de "LANDVO L600S" tegen.
Deze was in de aanbieding voor 99,99 dollar en er stond ook een kortingscode bij van 4,5 euro.

maar de kortingscode deed blijkbaar 45 dollar ;)

Nu heb ik er 7 stuks besteld voor 55 euro per stuk.
Ik heb al contact gehad en als het goed is worden ze morgen verzonden
En wat is de coupon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intraxi
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:30
ovdnal macs… :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Laatst online: 30-08 12:58
En welke site haha?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Laatst online: 30-08 12:58
Wat vinden jullie hier van?

http://www.dx.com/p/presa...black-397027#.VckUo8rL3qA

De zopo zelf nog nooit van gehoord.
Of is deze onder jullie al beter bekent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Nu online
is alweer verlopen, was alleen de zaterdags... ze zeggen dat ze bezig zijn met inpakken.
ik ben benieuwd ... eerst maar tracktrace ;p voordat ik het geloof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intraxi
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:30
Aggressor schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 23:31:
[...]

is alweer verlopen, was alleen de zaterdags... ze zeggen dat ze bezig zijn met inpakken.
ik ben benieuwd ... eerst maar tracktrace ;p voordat ik het geloof
Ja gaat vast lang duren dat inpakken… chinese scam… haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Nu online
intraxi schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 23:45:
[...]

Ja gaat vast lang duren dat inpakken… chinese scam… haha
is via een bekende site ;) gearbest.. dus ik wacht het af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
Iemand ervaring met Gearbest en EU Warehouse? Ik zie dat de Lenovo K3 Note geleverd kan worden uit EU Warehouse maar in de Q&A lees ik dan het volgende bericht van 30 juli:

Question:
Hello, where do you ship from to Belgium ? Thanks
Reply:
Hi, Nicolas !We ship the item from china to Belgium.

Spreekt mekaar wat tegen en geeft me niet veel vertrouwen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Bijna alle telefoons worden in Azië geproduceerd, niet heel verrassend toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
Lord_Dain schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 09:06:
Bijna alle telefoons worden in Azië geproduceerd, niet heel verrassend toch?
Je snapt het niet goed denk ik ... Het gaat er hem om of ze verzenden vanuit een stock die reeds in de EU ligt (EUR warehouse, blijkbaar in de UK) of rechtstreeks vanuit China, waar je nog kans loopt op extra kosten van de douane. Ik verwacht dat de telefoon vanuit de UK verzonden wordt als ik EUR warehouse aanklik, maar hun Q&A spreekt dit tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Largamelion schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 22:44:
Spreekt mekaar wat tegen en geeft me niet veel vertrouwen ...
Dat hangt er toch maar net van af welke verzendoptie CN/ EUR/CNHK je kiest?
Die Q&A staat bij het item dat alledrie de opties geeft.

andere vraag:
By Zaki Aug-09/2015 01:08:07

Question:
any Import Tax or Additional Tax to deliver to UK ?

Reply:
Hi,Zaki!
Thanks for your inquiry.If you choose the EUR warehouse,the phone will ship from UK,there will not be any Additional Tax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Ik kan bij die optie niet eens voor China kiezen, dan zegt ie 'select another warehouse'.

Wel een grappig dingetje trouwens die K3 Note, maar afgeprijsd van 400usd naar 153usd???

[ Voor 34% gewijzigd door Lord_Dain op 12-08-2015 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Lord_Dain schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 09:43:
Ik kan bij die optie niet eens voor China kiezen, dan zegt ie 'select another warehouse'.
Ja en? Dat is niet relevant; het gaat erom dat die optie bij dezelfde Q&A staat; hij zal op enig moment ook vast wel beschikbaar geweest zijn vanuit CN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
Lord_Dain schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 09:43:
Wel een grappig dingetje trouwens die K3 Note, maar afgeprijsd van 400usd naar 153usd???
Overdrijven is ook een kunst :). Die Chinezen doen er altijd nog een schepje bovenop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
ASW1 schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 10:01:
[...]
Ja en? Dat is niet relevant; het gaat erom dat die optie bij dezelfde Q&A staat; hij zal op enig moment ook vast wel beschikbaar geweest zijn vanuit CN.
Het is toch wel relevant dat de telefoon niet meer op voorraad is in China. Dan is het dus onmogelijk om de telefoon vanuit China te shippen? Of ze moeten eerst de telefoon van UK naar China shippen natuurlijk. Dus in dit geval is het wel degelijk relevant. Of ze over het algemeen vanuit China shippen naar NL, die kans is zeker aanwezig, maar in dit specifieke geval lijkt het me niet.

Ik zou eerder verwachten dat ze de telefoon dan vanuit HK shippen, of dat je een foutmelding krijgt bij de bestelling 'can not ship from UK to NL' bij het afronden van de bestelling..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Lord_Dain schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 11:57:
[...]

Dan is het dus onmogelijk om de telefoon vanuit China te shippen?
Vandaag blijkbaar wel, maar die Q&A is van gisteren, eergisteren of weet ik hoe lang geleden.
Dat hij vandaag niet vanuit CN leverbaar is zegt dus niets over het antwoord van gearbest over vanuit welk land verzonden wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:23
[verwijderd]

[ Voor 97% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Te vaag, dit is niet terug te vinden in de bestelkeuze dus niet meer dan een aanname.

Betrouwbaar komt het in ieder geval niet over, maar het kan wellicht geen kwaad voor dat bedrag eens een gokje te wagen en kijken hoe het loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Mar.tin schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 12:07:
[...]

Eu Warehouse betekent bij deze toko's meestal dat ze gebruik maken van de PostNL "Gateway to europe"

http://www.postnlparcels.cn/en/
Ik denk eerder dat dat een vergelijkbare verzendoptie is als b.v. sweden post.
Daarbij ben je wel degelijk eventuele invoerkosten verschuldigd; het betekent alleen maar dat het via Zweden (of in jouw postnl voorbeeld Nederland) de EU binnen komt.

Bij het EU wharehouse vermeldt gearbest nadrukkelijk "zero customs duties", wat betekent dat het warehouse dus al achter de douane zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
Zo, ik had even een bericht nagelaten voor wat duidelijkheid en ze hebben al geantwoord:

"Hi, Lars !
The phone can send from EUR warehouse now.On 30 juli the phone is not available ship from EUR warehouse."

Niet het beste Engels zoals we wel gewoon zijn maar blijkbaar is hij dus nog niet zo lang op stock in de UK. Als je 'm nu besteld met levering via EUR warehouse wordt hij dus gewoon vanuit Engeland verzonden en loop je dus geen kans op extra kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verkeerde topique O-)

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2015 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Niet online
Voor de mensen die nog een Snapdragon 801 telefoon zoeken voor €150.
Zie Infocus M810 bij Efox/Antelife/Coolicool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letskeepitsafe
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-07 14:45
Ik heb dinsdagavond 23:00 een Lenovo K3 Note besteld Gearbest.com, die is woensdag meteen verstuurd en kwam vandaag (zaterdag) aan via DPD vanuit hun EU warehouse. Apart, normaal bezorgt DPD niet op zaterdag (DPD Classic werd gebruikt als methode), dus dat scheelde een weekend wachten.

Pakketje was te volgen via de DPD site, hoewel http://www.oneworldexpress.com/ meer informatie en tracking gaf gek genoeg (vooral toen het pakketje nog in de UK was).

De telefoon werd puur in het telefoondoosje verstuurd, had iets beter gekund maar alles leek nog prima in orde.

Tot nu toe niets te klagen over gearbest en de snelheid waarmee geleverd werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Flappiewappie schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 23:08:
[...]

Zojuist deze gekocht, ben benieuwd. 180 euro inclusief shipping en taxxes bij de oppo store.

Geen zin meer om te wachten op m'n moto g dual sim :-)
De Redmi Note 2? Ik voor 152€.
Voordat er weer een prijsvergelijk gaat ontstaan, prijzen mogen in het daarvoor bestemde topic

[ Voor 14% gewijzigd door 13art op 20-08-2015 21:21 ]

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 31-08 11:37

Flappiewappie

Hier nog meer

Momus schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 23:38:
[...]

Hmmm, ik heb veel sites geprobeerd maar telkens vaag met verzenden. Op de oppomart waren ze als enige beetje duidelijk dus toen daar maar besteld...

Waar heb jij hem gekocht?

Hier staat wat

• Momus
Flappiewappie schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 07:12:
[...]

Hmmm, ik heb veel sites geprobeerd maar telkens vaag met verzenden. Op de oppomart waren ze als enige beetje duidelijk dus toen daar maar besteld...

Geekbuying.com
Verzenddatum is nog niet bekend, maar dat vind ik niet zo erg, hij is voor mijn zwager, die kan wel wachten...
De 16GB FDD versie heb je besteld, neem ik aan?

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
Momus schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 07:35:
[...]

Geekbuying.com
Verzenddatum is nog niet bekend, maar dat vind ik niet zo erg, hij is voor mijn zwager, die kan wel wachten...
De 16GB FDD versie heb je besteld, neem ik aan?
Met coupon VNWJBBZC zelfs maar $161. Ik heb ook maar een gokje gewaagd. (Ondanks dat ik een prima telefoon heb)

Die prime versie is toch al gauw weer €35 duurder en ik zie de meerwaarde niet helemaal. Voor de storage gaat er wel een micro SD in en een hoger geklokte processor zal vast impact hebben op de accuduur.

[ Voor 20% gewijzigd door Kasj op 20-08-2015 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Momus schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 23:38:
[...]

[mbr]Voordat er weer een prijsvergelijk gaat ontstaan, prijzen mogen in het daarvoor bestemde topic[/mbr]
Daar staat het toch al? Dit is het topic mbt levertijden en prijzen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Hyp Hyper schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 08:57:
[...]

Daar staat het toch al? Dit is het topic mbt levertijden en prijzen,
Het is verplaatst. Hier stond het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Momus schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 09:01:
[...]

Het is verplaatst. Hier stond het niet.
Haha ok. Dan past de melding weer niet hier. Straks durft niemand meer over prijzen te discussiëren in dit topic. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
[...]

Inmiddels bericht gehad van Geekbuying dat de planning is om hem 10 september te versturen.
Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball

Chocoball

瞧好吧!

Liefhebbers van Doogee kunnen weer bij DX terecht http://c.dx.com/collection/201508/DOOGEE1/nl/index.html

O.a. de Doogee F3 en F3 Pro zijn in de voorverkoop met een glas of houten achterkantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:49
[...]

Welke verzendmethode heb je gekozen? Inmiddels kost ie bij oppomart nog maar 142eu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 31-08 11:37

Flappiewappie

Hier nog meer

Gabliboeba schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 17:17:
[...]

Welke verzendmethode heb je gekozen? Inmiddels kost ie bij oppomart nog maar 142eu...
Had de reguliere verzending gedaan, maar ivm prijsverschil met geekbuying heb ik hem geannuleerd. Net optijd dus overigens... Heb de aankoop maar iets opgeschoven :-)

Hier staat wat

• Chocoball

Chocoball

瞧好吧!

Vmall.com is in China de officiële shop van Huawei. Nu is er ook de Europese versie van Vmall voor Honor en Huawei telefoons en accessoires, https://www.vmall.eu/nl. Prijzen liggen wel iets hoger dan bij de Chinese shops maar daarentegen is er wel weer tot 24 maanden garantie (uitgezonderd batterijen en oordopjes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Gabliboeba schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 17:17:
[...]

Hier komt nog 18 euro verzending bij voor verzending vanuit Europa, toch? Hoe zit dat bij Geekbuying? Daar lijkt hij niet op voorraad bij het Spain-warehouse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
Erapaz schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 15:57:
[...]

Hier komt nog 18 euro verzending bij voor verzending vanuit Europa, toch? Hoe zit dat bij Geekbuying? Daar lijkt hij niet op voorraad bij het Spain-warehouse.
Klopt. Hij is daar inderdaad niet op voorraad. Hij wordt via Spanje naar NL verzonden, vanuit China. Ben benieuwd hoe lang dat duurt. Ze gaven 8-15 dagen aan. Ik zie dat-ie bij Geekbuying inmiddels ook op voorraad is. Maar Oppomart was toch nog 4eu goedkoper :P

• voil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-08 21:41
Chocoball schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 08:52:
Liefhebbers van Doogee kunnen weer bij DX terecht http://c.dx.com/collection/201508/DOOGEE1/nl/index.html

O.a. de Doogee F3 en F3 Pro zijn in de voorverkoop met een glas of houten achterkantje.
Ik heb de F3 Pro net besteld op http://eud.dx.com, benieuwd hoelang het allemaal gaat duren.

• Chocoball

Chocoball

瞧好吧!

voil schreef op donderdag 03 september 2015 @ 10:50:
[...]

Ik heb hem net besteld op http://eud.dx.com, benieuwd hoelang het allemaal gaat duren.
Vandaag zal er denk ik niet veel gebeuren in China omdat ze een nationale feestdag hebben. Heb je de F3 of Pro genomen? Zelf krijg ik de F3 Pro om te testen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball

Chocoball

瞧好吧!

Bij ibuygou.com is de Xiaomi Redmi Note 2 met $19.99 korting te krijgen. Door de code IBG6992001 wordt de Note 2 geen $206.99 maar $187. De code is geldig van 4 september tot 12 september en verzending is uit China.

[ Voor 11% gewijzigd door Chocoball op 04-09-2015 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voil schreef op donderdag 03 september 2015 @ 10:50:
[...]

Ik heb de F3 Pro net besteld op http://eud.dx.com, benieuwd hoelang het allemaal gaat duren.
Waarschijnlijk pas weer 15 september op voorraad in China.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pseudoc
  • Laatst online: 19-09-2024
Xiaomi Redmi 2 Note PRIME(!) FDD voor 169.98 dollar (wel maar 16 gb?)
http://merimobiles.com/xi...note-2-prime-16gb-tle.htm

door de nieuwsbrief aan te melden krijg je 2000 punten, waar je 500 kan inwisselen voor 5 dollar korting.

[ Voor 3% gewijzigd door Pseudoc op 07-09-2015 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gsus86
  • Laatst online: 19:35
Pseudoc schreef op maandag 07 september 2015 @ 18:46:
Xiaomi Redmi 2 Note PRIME(!) FDD voor 169.98 dollar (wel maar 16 gb?)
http://merimobiles.com/xi...note-2-prime-16gb-tle.htm

door de nieuwsbrief aan te melden krijg je 2000 punten, waar je 500 kan inwisselen voor 5 dollar korting.
Prime bestaat alleen maar in de 32GB versie, waarschijnlijk dus een type fout en gaat het om de gewone versie. Ook veel fouten in de omschrijving, zoals merk beeldscherm en camera.

[ Voor 3% gewijzigd door Gsus86 op 07-09-2015 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball

Chocoball

瞧好吧!

Bij Ibuygou is nu de Xiaomi Redmi Note 2 16GB en 32GB verder in de aanbieding.

16GB normaal $196.99 met kortingscode $158.99
$38 coupon: FOROTEKIBG699303 (+ DHL vanuit China kosten $17)
$46 coupon: FOROTEKIBG699304 (+ Postnl kosten $9) - DHL kiezen maar wordt verzonden met Postnl

32G: normaal $206.99 met kortingscode $179.99
$27 coupon:FOROTEKIBG699201 (+ DHL vanuit China kosten $17)
$35 coupon:FOROTEKIBG699202 (+ Postnl kosten $9) - DHL kiezen maar wordt verzonden met Postnl

Deze aanbieding is geldig van 9 t/m 15 september 2015.

[ Voor 6% gewijzigd door Chocoball op 09-09-2015 13:01 . Reden: Postnl verzending ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had even contact opgenomen met Oppomart over de Xiaomi Mi4. Dat model is namelijk niet meer in-stock daar. Ze verwachten het model niet meer in voorraad te krijgen. Komt de Mi5 er soms aan?

Oppomart kan via Spanje sturen daarom leek het me wel interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drwoo
  • Laatst online: 08-08 15:58
Chocoball schreef op woensdag 09 september 2015 @ 07:52:
Bij Ibuygou is nu de Xiaomi Redmi Note 2 16GB en 32GB verder in de aanbieding.

16GB normaal $196.99 met kortingscode $158.99
$38 coupon: FOROTEKIBG699303 (+ DHL vanuit China kosten $17)
$46 coupon: FOROTEKIBG699304 (+ Postnl kosten $9)

32G: normaal $206.99 met kortingscode $179.99
$27 coupon:FOROTEKIBG699201 (+ DHL vanuit China kosten $17)
$35 coupon:FOROTEKIBG699202 (+ Postnl kosten $9)

Deze aanbieding is geldig van 9 t/m 15 september 2015.
Ik zie the + Postnl kosten $9 optie niet.

Alleen maar DHL(17$) of Fedex ($25 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball

Chocoball

瞧好吧!

drwoo schreef op woensdag 09 september 2015 @ 12:41:
[...]

Ik zie the + Postnl kosten $9 optie niet.

Alleen maar DHL(17$) of Fedex ($25 )
Daar kwam ik ook achter en heb het nagevraagd. Je moet DHL kiezen maar door de gekozen code
$46 coupon: FOROTEKIBG699304 of $35 coupon:FOROTEKIBG699202 wordt het omgezet in Postnl.

Ik heb mijn eerdere post aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drwoo
  • Laatst online: 08-08 15:58
Chocoball schreef op woensdag 09 september 2015 @ 13:03:
[...]

Daar kwam ik ook achter en heb het nagevraagd. Je moet DHL kiezen maar door de gekozen code
$46 coupon: FOROTEKIBG699304 of $35 coupon:FOROTEKIBG699202 wordt het omgezet in Postnl.

Ik heb mijn eerdere post aangepast.
Veel Dank :)

Denk het the 32Gb versie zou worden. Helaas is fingerprint scanner de enige die is missing :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 15:51
Wat denken jullie dat de verwachte levertijd hierop is?

Ik lees dit: 'It takes around 3-6 days to get the parcel after the order is shipped out.' , maar zie veel reacties met vragen over levertijden. Ik heb zelf geen ervaring met China phones, geen zin om weken te wachten.

[ Voor 66% gewijzigd door AequitasII op 09-09-2015 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
AequitasII schreef op woensdag 09 september 2015 @ 16:13:
Wat denken jullie dat de verwachte levertijd hierop is?

Ik lees dit: 'It takes around 3-6 days to get the parcel after the order is shipped out.' , maar zie veel reacties met vragen over levertijden. Ik heb zelf geen ervaring met China phones, geen zin om weken te wachten.
Als je zekerheden wil, moet je alvast niets bestellen vanuit China ;)
Het kan snel gaan, maar ook lang duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Het kan heel snel gaan ja, met DHL dan. ;)
Maandag shipment picked up.
Disndag Shenzhen > Hongkong
Woensdag Hongkong > Leipzig > Amsterdam

Nu alleen vast op
20 Shipment on hold AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE

Zal wel komen door extra kosten, al heb ik die gisteren al online betaald..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
dutchgio schreef op woensdag 09 september 2015 @ 16:31:
Het kan heel snel gaan ja, met DHL dan. ;)
Maandag shipment picked up.
Disndag Shenzhen > Hongkong
Woensdag Hongkong > Leipzig > Amsterdam

Nu alleen vast op
20 Shipment on hold AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE

Zal wel komen door extra kosten, al heb ik die gisteren al online betaald..
Het kan nog sneller ;)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/UMnNJAn.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Netjes.
Kortere route ook, direct al in Hongkong en geen tussenstop in Leipzig. ;)

Had op vandaag gehoopt maar dat lijkt niet te gaan lukken, blijft al sinds vanochtend steken op "on hold".
Hopelijk morgen dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 15:51
Is dit bij Ibuygou gekocht? Dat klinkt wel positief, bedankt!
Pagina: 1 ... 27 ... 34 Laatste

Let op:
Dit is het topic mbt levertijden en prijzen, voor inhoudelijke discussies over de verschillende toestellen zie Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 2

Lees ook altijd de TS voordat je een vraag stelt :)