Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:19
Nee, bij Gearbest.
Maar dat maakt qua site weinig uit. DHL is over het algemeen erg snel, al kost dat ook wat en de kans op nog meer extra kosten is ook groter.
Maar dan heb je je pakket in ieder geval wel snel. ;)

Uiteindelijk alsnog 's avonds geleverd, dus in 3 dagen verzending. ;)

[ Voor 14% gewijzigd door dutchgio op 10-09-2015 13:31 ]

• Pseudoc
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-09 05:03
Bij Gearbest EU warehouse heb je voor 220 dollar inc shipping de Xiaomi mi4 overseas edition. Deze versie heeft geen 4G, wel 3G op 850/900/1900/2100MHz

http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_155566.html?wid=3

[ Voor 19% gewijzigd door Pseudoc op 10-09-2015 12:26 ]

Verwijderd

Ja ik zag het, heb hem besteld vanmorgen. 4g heb ik niet nodig want het zit ook niet in mijn abonnement. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23-08 20:31
Heb de Redmi besteld en kreeg de volgende T&T; 100959770A

Iemand die weet hoe lang dit nog gaat duren? PW zei dat ze het zouden verzenden via La Poste France (heb betaald voor DPD :( ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Matched: Dpd
Bij mij heeft het 10 dagen geduurd. Het was (is) een combinatie van het Chinese SF Express en DPD. Pandawill geeft zelf Laposte (France) aan, omdat die de eigenaar zijn (van DPD). Het gaat via China, naar Honkong dan naar Parijs en dan Nederland (België).

Je kan je pakketje bij SF Express hier tracken of op de officiële site. Het voordeel van dat laatste is dat je een tweede nummer te zien krijgt (die van DPD is). Die kun je dan weer gebruiken om je pakket te tracken op de DPD website, want DPD snapt het nummer niet die je van Pandawill krijgt. Kortom prima alternatief voor DHL.

DPD verhaal van even terug, klopt dus wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Eh.. waar is 'hier'? :)
Bedankt voor de duidelijke uitleg iig. d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
zeg_ik_niet schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 13:58:
Eh.. waar is 'hier'? :)
Bedankt voor de duidelijke uitleg iig. d:)b
benbaba schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 01:52:
Bij mij heeft het 10 dagen geduurd. Het was (is) een combinatie van het Chinese SF Express en DPD. Pandawill geeft zelf Laposte (France) aan, omdat die de eigenaar zijn (van DPD). Het gaat via China, naar Honkong dan naar Parijs en dan Nederland (België).

Je kan je pakketje bij SF Express hier tracken of op de officiële site. Het voordeel van dat laatste is dat je een tweede nummer te zien krijgt (die van DPD is). Die kun je dan weer gebruiken om je pakket te tracken op de DPD website, want DPD snapt het nummer niet die je van Pandawill krijgt. Kortom prima alternatief voor DHL.
Was niet van mij, als je de zoekfunctie gebruikt had je het zelf gevonden.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Oh zo;)
Ik dacht dat je er nog een link moest inplakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mees789
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 20-01-2024
Heb de Xiaomi Redmi Note 2 besteld via GeekBuying, toch maar via Airmail laten verzenden, de status van de product staat al een paar dagen op ''Payment Confirmed'' dus ik hoop dat dit goed komt.
Het er ongeveer 151 euro voor betaald en ik heb bij Oppomart een screen protector en een hoesje besteld voor samen 15 euro.

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-10 09:29
voil schreef op donderdag 03 september 2015 @ 10:50:
[...]

Ik heb de F3 Pro net besteld op http://eud.dx.com, benieuwd hoelang het allemaal gaat duren.
Ik vindt het alleen raar dat ze niet vanuit EU verzenden maar gewoon vanuit mainland China.
En dan nog extra kosten kunnen komen, die je vervolgens zelf terug moet claimen bij dx.com.

Daarnaast daar een smartphone gekocht zou ongeveer 5-7 werkdagen duren. Het is nu al 10 dagen verder ''Parcel sent to sorting office country of transit'' Duurt echt lang. Maar de prijs is er ook naar dan. scheelt weer bijna €100,- waarbij je de extra kosten kan terugclaimen zeggen ze (zie bericht)

''Q: Do we need to pay extra VAT or duty for EU direct parcels ?
A: We will separate your parcels and arrange the delivery. In normal you will not be afraid to bear the European import duty. If you are worried, we suggest you pay Import Tax & VAT Insurance when you do the checkout. Then we will pay the duty when the parcel is held by local customs.

If you have bought the Import Tax & VAT Insurance, and in the event that you are charged any tax & VAT when the package is delivered, please sign for the package and pay the taxes. Then please submit a ticket and provide us the the tax document, invoice or receipt.

Please note that the tax insurance service is only for the orders from European countries.The tax reimbursement claim must be made within 60 days from the date of shipment. The max compensation amount is up to $40 for per order.''

----------

hoe zijn de ervaringen van geekbuying? Iemand goede of slechte ervaringen met hun?
Over het algmeen over de chat zijn ze nog wel aardig. Daar Asus zenfone 2 Z3580 besteld scheelt ook weer 100,- maar hier wel kans op extra kosten etc.

[ Voor 86% gewijzigd door theduke1989 op 16-09-2015 09:37 ]

• voil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:28
Via de eud.dx.com chat net gevraagd hoelang het nog duurt voordat de doogee f3 pro op voorraad is en wanneer het geleverd kan worden.

Ze gaven aan dat waarschijnlijk niet op voorraad is binnenkort en of ik mijn geld terug wou. Dus ik heb mijn order gecancelled en krijg binnenkort mijn geld terug.

Op zoek naar andere website..Of andere telefoon..

Waarschijnlijk zullen de leveringsproblemen overal zijn waar je het besteld.

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-10 18:00

Kiswum

Gadget reviewer

Chocoball schreef op woensdag 09 september 2015 @ 07:52:
Bij Ibuygou is nu de Xiaomi Redmi Note 2 16GB en 32GB verder in de aanbieding.

16GB normaal $196.99 met kortingscode $158.99
$38 coupon: FOROTEKIBG699303 (+ DHL vanuit China kosten $17)
$46 coupon: FOROTEKIBG699304 (+ Postnl kosten $9) - DHL kiezen maar wordt verzonden met Postnl

32G: normaal $206.99 met kortingscode $179.99
$27 coupon:FOROTEKIBG699201 (+ DHL vanuit China kosten $17)
$35 coupon:FOROTEKIBG699202 (+ Postnl kosten $9) - DHL kiezen maar wordt verzonden met Postnl

Deze aanbieding is geldig van 9 t/m 15 september 2015.
Er zijn inmiddels nieuwe coupons, die heb ik in het algemene kortingen topic geplaatst.
Kiswum in "Meld hier uw kortingscodes/coupons"
Edit: mogelijk niet te zien, maar zijn zijn wel te vinden via de onderstaande FB pagina link.

[ Voor 4% gewijzigd door Kiswum op 19-09-2015 15:27 ]

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

• theduke1989
voil schreef op woensdag 16 september 2015 @ 13:55:
Via de eud.dx.com chat net gevraagd hoelang het nog duurt voordat de doogee f3 pro op voorraad is en wanneer het geleverd kan worden.

Ze gaven aan dat waarschijnlijk niet op voorraad is binnenkort en of ik mijn geld terug wou. Dus ik heb mijn order gecancelled en krijg binnenkort mijn geld terug.

Op zoek naar andere website..Of andere telefoon..

Waarschijnlijk zullen de leveringsproblemen overal zijn waar je het besteld.
Nee hoor, echt niet genoeg mensen die het hebben.

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/a4872a71b4cdeb0e12321cd0d5c86ae0.png

Prijs is wel €145,- inclusief gratis verzending van 15-60 werkdagen.

[ Voor 5% gewijzigd door theduke1989 op 16-09-2015 14:57 ]

• dicksterk
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-02-2024
Iemand ervaring met de Blackview Arrow? Ik kan hem op dx.com bestellen voor 109 euro. Maar deze specificaties voor zo'n lage prijs, is dat vertrouwd of loop ik het risico op een fake-product?

• theduke1989
dx.com is opzich een prima shop alleen wat een trage verzendingen damn.
Op hun site 5-7 werkdagen mij ass, duurt al twee weken bijna.

hun versturen via postnl gateway (internationalparceltracking.com) maar duurt echt veel te lang.
Als er vaak topseller bij staat kan je er vanuit gaan dat het wel een goed product is.

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

theduke1989 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 23:33:
dx.com is opzich een prima shop alleen wat een trage verzendingen damn.
Op hun site 5-7 werkdagen mij ass, duurt al twee weken bijna.

hun versturen via postnl gateway (internationalparceltracking.com) maar duurt echt veel te lang.
Als er vaak topseller bij staat kan je er vanuit gaan dat het wel een goed product is.
Ik heb er 2 keer iets besteld (DX + EU.DX) en beide keren was mijn product binnen 3 weken nog niet eens verstuurd. De eu warehouse verzend ook nog eens altijd vanuit China, dus wat mij betreft doe ik nooit meer zaken met DX, tenzij ik het pas na 6 weken nodig heb (zoals letterlijk het geval was bij de vkworld 6735 vanuit eu.dx).

• theduke1989
Kiswum schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 15:26:
[...]

Ik heb er 2 keer iets besteld (DX + EU.DX) en beide keren was mijn product binnen 3 weken nog niet eens verstuurd. De eu warehouse verzend ook nog eens altijd vanuit China, dus wat mij betreft doe ik nooit meer zaken met DX, tenzij ik het pas na 6 weken nodig heb (zoals letterlijk het geval was bij de vkworld 6735 vanuit eu.dx).
Klopt,

Voordeel voor mij was de MI4 koste daar toen 250,- maar twee besteld voor mij en me vriendin. Hopelijk geen fake one. Maar qua levertijd echt een drama.

Maar het domme is ze sturen juist niks vanuit de EU, en je kan dus inklaringskosten verwachten. En als je alsnog geen insurance (Duty) aanschaft moet je alsnog betalen :S

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

theduke1989 schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 15:51:
[...]

Klopt,

Voordeel voor mij was de MI4 koste daar toen 250,- maar twee besteld voor mij en me vriendin. Hopelijk geen fake one. Maar qua levertijd echt een drama.

Maar het domme is ze sturen juist niks vanuit de EU, en je kan dus inklaringskosten verwachten. En als je alsnog geen insurance (Duty) aanschaft moet je alsnog betalen :S
Ik had via de chat al diverse klachten naar hun doorgestuurd, waardoor ik had aangegeven dat ze mijn laatste order niet meer hoefden op te sturen. 1 dag later kreeg ik bericht dat hij alsnog was verstuurd. Ik zou de order ook alleen nog maar aannemen als ik daarover geen extra kosten zou betalen. Ik heb uiteindelijk het pakketje geweigerd, want ik mocht bij een telefoon van €125,- nog €39,50 bijbetalen. Dat was mijn bestelling via eu.dx. Het is nu nog wachten totdat het pakketje terug is in China zodat ik mijn geld terug krijg.

Gelukkig mag je bij Paypal een geschil op een later moment starten, voorheen was dat 30 werkdagen, maar volgens mij zit het inmiddels op 6 maanden. Als ik na een bepaalde periode nog geen geld heb ontvangen, dan zal ik nog een zaak opstarten tegen DX.

• theduke1989
Laat me weten.

Voor mij is het meer van dat het echte producten zijn en geen fake ones.
Want dat wil ik niet. Die van me vriendin is ondertussen nu wel aangekomen bij haar in het land.
Besteld op 03-09 / verzonden op 07-09 en eergisteren aangekomen in land van bestemming.
Hun gebruiken internationalparceltracking.com (POSTNL) als gateway. Als ik dat wist zou ik het naar mijn adres in nederland laten verschepen. Want 16sept was het in NLD geweest.

Weet ondertussen dat ik daar niet meer ga doen in de toekomst. Voor kleine gadgets van 5,- of zo moet je het ook niet doen in eud.dx.com want dan betaal je alsnog 12,- verzendkosten terwijl op de normale site het zonder verzendkosten is :S maar beide vanuit china verstuurd wordt echt krom.

[ Voor 13% gewijzigd door theduke1989 op 19-09-2015 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• relativity
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-10 19:13
Ik kocht vroeger wel regelmatig iets bij dx... Maar naar meermaals klachten te hebben over de levertijden, support e.d. wijk ik wel mooi uit naar andere Shops. Soms duurde het gewoon weken dat iets verstuurd werd enzo...

Daarnaast zijn ze ook nog eens best duur en is de kwaliteit van de aftersales echt zwaar beroerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Ik hoop zelf niet al te veel slechte ervaring te krijgen.
Stel me vriendin moet douanekosten betalen. Zeggen ze bij de klantenservice neem het pakketje aan en maak een ticket aan. Dan lossen we het op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

theduke1989 schreef op zondag 20 september 2015 @ 11:54:
Ik hoop zelf niet al te veel slechte ervaring te krijgen.
Stel me vriendin moet douanekosten betalen. Zeggen ze bij de klantenservice neem het pakketje aan en maak een ticket aan. Dan lossen we het op.
Ze lossen het op als je extra hebt betaald om de doaunekosten te laten vergoeden.
Het hoogste wat ze zullen doen is 50% meebetalen, dan kan bij een telefoon van €125,- zo'n €40,- zijn = max €20,- vergoeding. Echter kunnen de doaunekosten ook lager uitvallen, het ligt er maar net aan hoe men het bij de douane behandeld. Ik heb het 1 keer eerder gehad (bij een andere webshop) dat ik voor een smartwatch van €35,- zo'n €38,- extra doaunekosten mocht betalen. Na een aantal formele brieven, kreeg ik na 3 maanden €20,- teruggestort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Kiswum schreef op zondag 20 september 2015 @ 14:21:
[...]

Ze lossen het op als je extra hebt betaald om de doaunekosten te laten vergoeden.
Het hoogste wat ze zullen doen is 50% meebetalen, dan kan bij een telefoon van €125,- zo'n €40,- zijn = max €20,- vergoeding. Echter kunnen de doaunekosten ook lager uitvallen, het ligt er maar net aan hoe men het bij de douane behandeld. Ik heb het 1 keer eerder gehad (bij een andere webshop) dat ik voor een smartwatch van €35,- zo'n €38,- extra doaunekosten mocht betalen. Na een aantal formele brieven, kreeg ik na 3 maanden €20,- teruggestort.
Bedankt voor de reactie, ik en me vriendin hebben al gezegd. Dit is de laatste keer dat we hier wat bestellen. Daarnaast maar meteen slechte review neerzetten :) hebben ze wel verdiend.

MI4: http://eud.dx.com/product...-16gb-rom-white-844372848 €255,- was een koopje vergeleken met IBUYGOU die hem al niet meer verkoopt. Maar goed misschien aan de late kant. Maar daarom toch maar daar gekocht. Volgens hun ook een ''internationaal'' exemplaar wat ik maar al te verdacht vindt.

[ Voor 17% gewijzigd door theduke1989 op 20-09-2015 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Laatst online: 22:02

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

relativity schreef op zondag 20 september 2015 @ 10:10:
Ik kocht vroeger wel regelmatig iets bij dx... Maar naar meermaals klachten te hebben over de levertijden, support e.d. wijk ik wel mooi uit naar andere Shops. Soms duurde het gewoon weken dat iets verstuurd werd enzo...

Daarnaast zijn ze ook nog eens best duur en is de kwaliteit van de aftersales echt zwaar beroerd.
Ik heb zelf 1 keertje bij DX.com besteld (geen telefoon, maar een Xiaomi 10400MaH powerbank toen deze net uit was) en dat was met gratis verzenden in ongeveer 3-4 weken hier.

Paar maanden geleden bij BangGood een bestelling gedaan met een RPM-meter, krimpkous, quadcopter en nog wat dingetjes. Gratis verzending en het was binnen 2 weken binnen.

2 weken geleden weer besteld, nu voor iets van 70 euro en de meeste pakketjes waren binnen 1,5 week binnen. Ben zeer te spreken over zowel site, als levering, als aftercare. Misschien ook wel eens leuk om te kijken ipv DX.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Het vorige bericht heb ik in het verkeerde topic gezet.

Bij deze een die ontopic is.
@theduke1989, ik zie inderdaad dat de Mi4 bij ibuygou een stuk duurder is, ik kan me dan wel voorstellen dat je het dan bij DX besteld.
Ik hoop voor jullie dat ie snel binnen is. Alvast veel plezier en tot ziens in het Mi4 topic :)

[ Voor 79% gewijzigd door Kiswum op 20-09-2015 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Kiswum schreef op zondag 20 september 2015 @ 16:51:
Het vorige bericht heb ik in het verkeerde topic gezet.

Bij deze een die ontopic is.
@theduke1989, ik zie inderdaad dat de Mi4 bij ibuygou een stuk duurder is, ik kan me dan wel voorstellen dat je het dan bij DX besteld.
Ik hoop voor jullie dat ie snel binnen is. Alvast veel plezier en tot ziens in het Mi4 topic :)
Bedankt, daarnaast is de 3GB FDD-LTE variant niet meer beschikbaar volgens ibuygou.com alleen de 2GB variant nog.

Weten jullie toevallig met welke maatschappij het wordt verzonden vanuit China naar de eindbestemming?
Dat het zo lang duurt, wat niet normaal is.

Haar smartphone ligt nu in:
- Die Sendung ist am 17.09.2015 im internationalen Logistikzentrum Frankfurt in Deutschland eingegangen.

Dat is dus onderdeel van DHL, maar internationalparceltracking.com is alleen de gateway van de hele verzending. Als ik dat had geweten had ik het wel hier naar NLD laten versturen xD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooncheez
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-09 10:23
Ik was op zoek naar een nieuwe telefoon voor mijn huisgenoot en ik kwam deze Ulefone Paris tegen. Zeker een mooie telefoon :) . Iemand ervaring met Ulefone? Lijkt mij een goede deal voor 1080p + 2GB RAM + Android 5.1 + Nederlandse 4G ondersteuning.

130 dollar bij Gearbest, maar ze hebben ook een deal (Even naar bendenden scrollen) inclusief Flip Cover, Tempered Glass screen protector en 2 jaar garrantie. Als je bij het bestellen de code ParisGB invult kost die bundel maar 150 dollar.

Ik weet echter niet hoe de 2 jaar garantie in zijn werk gaat?

[ Voor 198% gewijzigd door jooncheez op 09-10-2015 10:06 ]

[XBO/PSN: BroedersKolk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:32
jooncheez schreef op maandag 21 september 2015 @ 13:09:
Ik was op zoek naar een nieuwe telefoon voor mijn huisgenoot en ik kwam deze Ulefone Paris tegen. Zeker een mooie telefoon :) . Iemand ervaring met Ulefone? Lijkt mij een goede deal voor 1080p + 2GB RAM + Android 5.1 + Nederlandse 4G ondersteuning.

130 dollar bij Gearbest, maar ze hebben ook een deal (Even naar bendenden scrollen) inclusief Flip Cover, Tempered Glass screen protector en 2 jaar garrantie. Als je bij het bestellen de code ParisGB invult kost die bundel maar 150 dollar.

Ziet er inderdaad een mooi toestel uit voor dat geld, heb hem ook al zien passeren op GizChina. Ik wacht sowieso wat reviews af bij zo'n kleinere merken. De productpagina's zien er altijd wel mooi uit maar het effectieve toestel durft wel eens afwijken van de specs/renders.

Zonet trouwens een artikel gepost op GizChina over dit toestel waarin staat dat je hem vanaf 25 september kunt bestellen vanuit Europa (dus geen kans op extra douanekosten). Wel een kleine kanttekening hierbij, verzending vanuit Europa naar België kost 30€ en vanuit China slechts 17€ ... logisch is iets anders.

[ Voor 15% gewijzigd door Largamelion op 21-09-2015 16:04 ]

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitbullgio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-09 09:08
jooncheez schreef op maandag 21 september 2015 @ 13:09:

Ikzelf heb de Ulefone Be Pro beetje gemengde gevoelens.
heb deze gekocht voor de Gps en daar presteert hij zeer goed heeft ook A-Gps.
Voor de rest niet veel op aan te merken.
Accuduur niet zo speciaal dag en half bij normaal gebruik. Met GPS uiteraard minder.
Maar heb vooral een probleem met de audiojack, blijkbaar hebben deze toestellen een ander soort standaard waar europese headphones niet mee omkunnen. Dan krijg je een gezoem als je hem inplugt en heel af en toe hoor je ook het geluid van de muziek maar dan heel slecht.
Is wel op te lossen blijkbaar met een adapter info heb ik gevonden op youtube weet zelf niet of het hier mee zou zijn opgelost. Dat is mijn ervaring met Ulefone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
Iemand toevallig betere ervaringen met minideal.net dan met dx.com? Op minideal.net kan ik de Blackview arrow voor 106 euro krijgen, dus nog net iets goedkoper dan op dx.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisworks
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-10 17:18
Net bij Gearbest een Mlais MX Base besteld: EUR119 inclusief verzending, vanuit EU warehouse. Geen idee of dat echt vanuit EU is, maar ik ben benieuwd...

Update: verzonden vanuit UK via DPD, na 7 dagen aan de deur (helaas niet thuis).

[ Voor 21% gewijzigd door iisworks op 29-09-2015 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Xiaomi Mi4 ontvangen. Hele mooie telefoon en heeft uiteindelijk maar € 193 gekost of zoiets. Ik heb nog geen bericht gehad dat ik invoerrechten of iets moet betalen.

Nadeel is dat er een aantal apps op de telefoon zijn gezet die door CM security direct als virus/malware werden herkend. Na deze scan heb ik ook geen advertise popups meer etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
CM Security is een malafide app, die is zelf niet echt betrouwbaar en zo'n scan dus ook niet.

Verwijderd

Oh dat wist ik niet. Ik vond de app wel fijn werken. Wat ik een beter alternatief voor CM security?

Ik heb trouwens gisteravond de officiële ROM van Xiaomi erop gezet. De developer edition dan. Er bleek toch een gewijzigde versie op de telefoon te staan dus nu ben ik in ieder geval van de troep af.

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 01:03

Chocoball

瞧好吧!

Bij Ibuygou kost de Xiaomi MI4c 16 GB $245 en de 32 GB versie $278.99. Met de code IBG7081001 gaat er nog $5.99 er van af (tot 30-10-2015). Als extra zit er ook nog een oranjekleurige Xiaomi headset bij maar die geldt alleen tot vandaag.

Verwijderd

Telefoon besteld bij Pandawill de Lenovo K3 Note deze is dan ook verstuurd. Op de 29e van Augustus aangekomen in Nederland bij het sorteercentrum. Deze ligt nu dus blijkbaar al bijna 4 weken bij het sorteercentrum en ik hoor er niks meer van. Moet ik me druk maken en wat moet ik doen?

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07:39
Dat is idioot lang. Zou je misschien een brief gemist kunnen hebben over invoerkosten?

• Nijntje12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-10 16:44
Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2015 @ 21:17:
Telefoon besteld bij Pandawill de Lenovo K3 Note deze is dan ook verstuurd. Op de 29e van Augustus aangekomen in Nederland bij het sorteercentrum. Deze ligt nu dus blijkbaar al bijna 4 weken bij het sorteercentrum en ik hoor er niks meer van. Moet ik me druk maken en wat moet ik doen?
Als je een code hebt van RC XXXX NL ofzo dan kan je hem om laten zetten via @postnl twitter account, anders ff bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
Ik heb na veel reviews gelezen te hebben de knoop doorgehakt en voor mijn partner de Blackview Arrow V9 besteld voor 102 euro. Een high-endd smartphone(octacore, 18mp camera en full hd 5 inch scherm) voor die prijs lijkt mij de goedkoopste high-end smartphone die er is. Ik heb hem hier gekocht:
(sorry ik kan geen links plaatsen, dat lukt niet met mijn tekstbrowser) je vindt hem door op google te zoeken naar: "original blackview arrow the geeks aliexpress". Hij kost $114,99 dus als je die prijs ziet heb je de goede geselecteerd. Je kan hem voor een vergelijkbare prijs vinden door op google: "blackview arrow minideal.net" in te voeren. Ik heb de bestelling via aliexpress zojuist gedaan en zal laten weten hoe de aflevering verloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Dat is niet high-end hoor. Anders was ie ook geen 102 euro. Maar dat terzijde.
Maar we wachten je ervaringen af. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
@duchgie: Hoe bedoel ej dat? Sinds wanneer is octacore, full hd en 18mp niet meer high-end? Veel specificaties van de Blackview Arrow ligen hoger dan die van de iphone 6splus, dus hoezo niet high-end?;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:32
dicksterk schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 19:27:
@duchgie: Hoe bedoel ej dat? Sinds wanneer is octacore, full hd en 18mp niet meer high-end? Veel specificaties van de Blackview Arrow ligen hoger dan die van de iphone 6splus, dus hoezo niet high-end?;-)
Alle budget telefoons hebben tegenwoordig een octacore in China, het aantal kernen zegt heus niet alles net zoals het aantal megapixels niet veel zegt over de kwaliteit van de foto's. Je kan ook geen Android toestel vergelijken met een iPhone, iOS is namelijk een veel lichter OS. Verwacht geen high-end toestel voor die prijs.

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
@largamelion: Ik snap het niet helemaal. Die aanduidingen, zoals schermresolutie en camerakwaliteit(in megapixel) geven toch de kwaliteit van het beeld/de foto aan? Dan is er toch geen merkbaar of zichrbaar verschil in beeldkwaliteit tussen bijvoorbeeld dit toestel, en de veel duurdere xiaomi of jiayu-toesteleln om maar wat te noemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

De fotokwaliteit wordt het meeste bepaald door de zwakste schakel. Bij een slechte plastic lens is dat de schakel, maar heel veel megapixels en veel ruis is ook niet alles ook al heb je dan goede specs op megapixels.Ik ben er vrij zeker van dat een iPhone betere foto's maakt dan een 100 euro toestel uit China met meer megapixels.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:07
dicksterk schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 20:23:
@largamelion: Ik snap het niet helemaal. Die aanduidingen, zoals schermresolutie en camerakwaliteit(in megapixel) geven toch de kwaliteit van het beeld/de foto aan? Dan is er toch geen merkbaar of zichrbaar verschil in beeldkwaliteit tussen bijvoorbeeld dit toestel, en de veel duurdere xiaomi of jiayu-toesteleln om maar wat te noemen?
De schermresolutie zegt nog weinig over de kwaliteit van het scherm, de kwaliteit draait om meer dan alleen resolutie. Zo heb je ook te maken met helderheid, PPI, contrast, kleurafwijkingen enz.
Hetzelfde geldt voor een camera, de megapixels zeggen niet alles over de kwalteit. Veel megapixels hoeft niet altijd goed te zijn. Een camera met 8 megapixels kan betere foto's maken dan een camera met 18 megapixels. Als de 8Mp camera allemaal haarscherpe foto's maakt en de 18Mp allemaal wazige foto's met slechte lichteigenschappen dan heb je niks aan je megapixels.

“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
Helder. Ik begrijp de afweging. Alelen is het dan wel opvalledn dat alel reviews die ik heb gelezen(79 in totaal bij 2 verkopers op aliexpress) allemaal erg enthousiast zijn en juist benadrukken dat het toesel zijn specificaties weldegeljik waarmaakt. We zullen eht gaa zien. Maar persoonlijk koop ik deze liever voor 100 euro dan zo'n wolfgang van 100 euro bij de aldi waar je qua resolutie en megapixels echt een stap terug in de tijd gaat. Deze Blackview Arrow moet een Jiayu g4t gaan vevangen. Ik zal de prestaties daarmee vergelijken en het melden als hij geleverd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-10 15:11
dicksterk schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 21:43:
Deze Blackview Arrow moet een Jiayu g4t gaan vevangen. Ik zal de prestaties daarmee vergelijken
Denk dat dat de juiste keus is, als hij beter presteert dan de G4T Heb je er al een leuke telefoon aan voor "die paar euro"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
dicksterk schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 21:43:
Helder. Ik begrijp de afweging. Alelen is het dan wel opvalledn dat alel reviews die ik heb gelezen(79 in totaal bij 2 verkopers op aliexpress) allemaal erg enthousiast zijn en juist benadrukken dat het toesel zijn specificaties weldegeljik waarmaakt. We zullen eht gaa zien. Maar persoonlijk koop ik deze liever voor 100 euro dan zo'n wolfgang van 100 euro bij de aldi waar je qua resolutie en megapixels echt een stap terug in de tijd gaat. Deze Blackview Arrow moet een Jiayu g4t gaan vevangen. Ik zal de prestaties daarmee vergelijken en het melden als hij geleverd is.
We zijn altijd benieuwd naar nieuwe toestellen, laat maar weten hoe hij bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball

Chocoball

瞧好吧!

Nog wat Xiaomi korting bij Gearbest, de Xiaomi Redmi Note 2 32 GB met code NOTE232GB voor $178,99 (160 Euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximVe
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 29-09 20:28
Bij Gearbest EU warehouse 2 gsms besteld op woensdag. Dinsdag erna geleverd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
MaximVe schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 14:30:
Bij Gearbest EU warehouse 2 gsms besteld op woensdag. Dinsdag erna geleverd!
Welke heb je besteld?

Ik heb de Infocus M810T besteld bij hen. :)
Tracking staat nu 2 dagen op 'informatie ontvangen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximVe
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 29-09 20:28
Ik had de Leagoo Lead 7 en ook de Infocus M810T besteld.

Bij mij was het na 2 dagen verwerkt. Zie hieronder mijn tracking verloop:

2015-10-13 09:54
Mechelen [BE], Delivered., Delivered.
2015-10-13 08:22
Mechelen [BE], Out for delivery., Out for delivery.
2015-10-13 05:51
Mechelen [BE], At parcel delivery centre., At parcel delivery centre.
2015-10-12 20:13
AMSTERDAM [NL], In transit., In transit.
2015-10-12 17:08
AMSTERDAM [NL], Received by DPD from consignor., Received by DPD from consignor.
2015-10-12 09:26
Netherland, Received, Received
2015-10-09 11:21
London Heathrow, Received, Received
2015-10-08 12:34
Departed LHR, Departed LHR, Departed LHR
2015-10-08 12:05
Departed LHR, Departed LHR, Departed LHR
2015-10-07 17:18
DPD data centre, Order information has been transmitted to DPD., Order information has been transmitted to DPD.
2015-10-07 14:40
OWE UK Hub, Received, Received
2015-10-07 00:00
Data Received, Parcel Data Received

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Leuk om te horen dat je ook de M810 besteld hebt;)

De Leagoo Lead 7 heb ik voor mijn moeder besteld zo'n halfjaar geleden.

[ Voor 19% gewijzigd door zeg_ik_niet op 14-10-2015 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
ondertussen de Xiaomi Redmi Note 2 Prime 32gb voor me moeder besteld. Ze heeft de eerste variant nog, dus een leuke upgrade :) nieuwe hardware en dergelijke en even leuk om zelf ook te testen.

De verkoper heeft veel te laat het product opgestuurd, zijn excuus was dat de pakket was kwijt geraakt en dat ze een nieuwe op hadden gestuurd, en een mail later kreeg ik weer dat het was gevonden en ze alsnog geen ''nieuwe zending'' hoeven op te sturen.

Vrachtbrief: xxxxxxxxxxxxxx
Zending informatie ontvangen
Ontvang een statusbericht van uw zending.
Dinsdag, oktober 13, 2015 om 05:31
Plaats van herkomst:
GATWICK - BISHOP'S STORTFORD - UK
Plaats van bestemming:
ROTTERDAM - DORDRECHT - NETHERLANDS, THE
1 Collo
Toon details

Vrachtbrief: xxxxxxxxxxxxxx
Vertrokken van DHL vestiging in HONG KONG - HONG KONG
Ontvang een statusbericht van uw zending.
Woensdag, oktober 14, 2015 om 22:40
Plaats van herkomst:
HONG KONG - HONG KONG - HONG KONG
Plaats van bestemming:
GATWICK - BISHOP'S STORTFORD - UK
16 Colli
Woensdag, oktober 14, 2015 Locatie Tijd Colli
4 Vertrokken van DHL vestiging in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 22:40
16 Colli
3 Verwerkt in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 21:31
16 Colli
2 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 20:28
16 Colli
1 Zending opgehaald

Deze versturen eerst naar Engeland, en dan pas naar de Europeanen. Om zo geen douanekosten voor mij rekening te krijgen. prijs was wel €197,- maar goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Hoe werkt dat eigenlijk, dat importkosten omzeilen via Engeland? Lukt dat omdat HongKong vroeger in het Engels gemenebest zat en er daarom geen controle op zit? Of geldt het voor Engeland sowieso niet?

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hyp Hyper schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 20:30:
Hoe werkt dat eigenlijk, dat importkosten omzeilen via Engeland? Lukt dat omdat HongKong vroeger in het Engels gemenebest zat en er daarom geen controle op zit? Of geldt het voor Engeland sowieso niet?
Dat werkt helemaal niet. Invoer van producten van buiten de EU is centraal geregeld, en dus gelden er overal dezelfde regels. Zie ook hier: http://dhlguide.co.uk/importing-from-china/

Ik neem aan dat alle BTW en eventuele accijznen/invoerrechten gewoon netjes worden afgedragen voor het ingeklaard wordt, en gaat het via het VK omdat er daar weinig wachttijd voor de douanecontrole is, bijvoorbeeld om er met de Engelse fiscus goed zaken te doen is op dit vlak.

Uiteraard is het ook mogelijk dat de Chinese bedrijven een mooie scam opgezet hebben, maar dat er speciale regels gelden van Hong Kong naar het VK in plaats van naar Nederland of één van de andere EU lidstaten, dat kan gewoon niet kloppen, die moeten overal voor de EU gelijk zijn (voor goederen dan tenminste, voor personen geldt een ander regime).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07:39
Dat werkt wel.
Vraag me niet van welke mazen in de wet er gebruik gemaakt wordt, maar in de praktijk werkt het gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daytona
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:40

Daytona

Autoracen is voor watjes

ASW1 schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 20:36:
[...]

Dat werkt wel.
Vraag me niet van welke mazen in de wet er gebruik gemaakt wordt, maar in de praktijk werkt het gewoon.
Lijkt mij dat in het geval van hierboven, de invoerrechten gewoon verwerkt zit in de prijs. De Prime is al een tijdje onder de €160,- te koop. Dan zit er in die €197,- wel ruimte voor wat invoerrechten. Misschien dat je op die manier de inklaringskosten uitspaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ASW1 schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 20:36:
[...]

Dat werkt wel.
Wat ik bedoel te zeggen is: ik heb een en ander nagekeken, en ik op basis daarvan kan ik niet anders zeggen dan dat de Chinezen gewoon netjes de BTW (er zijn geen invoerrechten op telefoons) afdragen.

Ik denk dat een betere these is dan dat er van mazen in de wet gebruik gemaakt wordt. Dat heet in dan geval gewoon fraude. Uiteraard kan er grootschalige fraude in het spel zijn in China, maar bedrijven als DHL, TNT, DPD en noem maar op zetten natuurlijk niet hun licenties op het spel voor een zooitje particulieren die BTW ontduiken willen.

Uiteraard zitten die extra kosten nu gewoon in de consumenteneindprijs verwerkt. Er zijn geen speciale belastingverdragen tussen het VK en China (Mainland dan wel Hong Kong).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Hyp Hyper schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 20:30:
Wanneer ze het opsturen naar het vk, is het vaak naar een vriend of familielid of iemand van bedrijf. Daar worden de inklaringskosten betaald door hun en versturen het vervolgens op naar hun eindbestemming.

Vaak zie je dat wanneer je een dhl nummer hebt gekregen ze deze hebben aangemaakt vanuit vk naar nld bijvoorbeeld. Dat is dus al geregeld in de prijs.het.

om winst te maken moet je dhl bij hun afnemen zodat je het eerder krijgt en de regels worden gelapt.

Vaak is het zo dat ze het inpakken in cadeaupapier en een lage waarde geven etc. Zodat het bij de douane makkelijker voorbij komt. Zo doet ibuygou ook.

Maar stel product kost 160,- vraagt het bedrijf er makkelijk €200,- exclusief verzendkosten. In die 40,- kunnen ze bijvoorbeeld 10-20 euro aan inklaringskosten krijgen in de vk dus 20,- winst voor het bedrijf keer 400,- = €8.000,- euro omzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Verwijderd schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 22:12:
[...]

Wat ik bedoel te zeggen is: ik heb een en ander nagekeken, en ik op basis daarvan kan ik niet anders zeggen dan dat de Chinezen gewoon netjes de BTW (er zijn geen invoerrechten op telefoons) afdragen.

Ik denk dat een betere these is dan dat er van mazen in de wet gebruik gemaakt wordt. Dat heet in dan geval gewoon fraude. Uiteraard kan er grootschalige fraude in het spel zijn in China, maar bedrijven als DHL, TNT, DPD en noem maar op zetten natuurlijk niet hun licenties op het spel voor een zooitje particulieren die BTW ontduiken willen.

Uiteraard zitten die extra kosten nu gewoon in de consumenteneindprijs verwerkt. Er zijn geen speciale belastingverdragen tussen het VK en China (Mainland dan wel Hong Kong).
Nee maar ze hebben wel hun manieren van opsturen. Heb je gezien wat ibuygou doet om douanekosten te ontwijken pakken het netjes in cadeaupapier in en geven lage waardes. Zo doen vele. Als je retour stuurt precies het zelfde bedrijven hebben word documenten waarin duidelijk wordt gemaakt wat de koper allemaal moet doen om het op te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• subwaysurfer
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:01
Gisteren de stoute schoenen aangetrokken en een Ulefone Paris besteld bij hongkongeek.com. 118 euro met vat protection en betaald via PayPal.
Ik kende hongkongeek nog niet, ik zag in elk geval dat ie al langer bestaat er dat er Tweakers zijn die er al eerder gekocht hebben.
Nu maar hopen dat ze ook redelijk snel kunnen leveren (lees, dat er voorraad is of snel komt).

Op papier is dit voor deze centjes nu een mooie keus voor m'n oudste. Bij sommige sites is de pre sell prijs al verdwenen.
Is het niks, dan kijken we weer verder. Jammer dat de Siswoo i8 er nog niet was. Het is ook erg stil rond dit toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
Hier zoals beloofd de bevindingen met de Blackview Arrow(inmiddels 2 dagen in huis). Het toestel biedt wat het beloofd en verslaat de Jiayu g4T die hij moet vervangen in alle opzichten met gemak. Qua snelheid, qua schermkwaliteit en qua camera. Het enige wat minder is is de accuduur, maar dat is logisch(3000mah bij de jiayu, 2100mah bij de Blackview) Maar als je een seriezue smartpoen wil en geen 4g nodig hebt voro een klein prijsje si deze toch echt een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djcasl
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-10 17:26
Heeft iemand een goeie tip voor accesoires die vanuit de EU worden geleverd. Wil een telefoon bestellen bij Gearbest EU, maar de accesoires zijn niet leverbaar vanuit EU. Dus dan heb ik de telefoon met 8 dagen, maar het hoesje en screenprotector met 5 weken :(

Mij kennende is voor al een stevig hoesje een must.

There is no knowledge, that is not Power!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
djcasl schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 11:01:
Heeft iemand een goeie tip voor accesoires die vanuit de EU worden geleverd. Wil een telefoon bestellen bij Gearbest EU, maar de accesoires zijn niet leverbaar vanuit EU. Dus dan heb ik de telefoon met 8 dagen, maar het hoesje en screenprotector met 5 weken :(

Mij kennende is voor al een stevig hoesje een must.
Ik denk dat je daarmee veel geld kwijt bent aan verzendkosten voor een goedkoop product. Honorbuy heeft bijvoorbeeld hoesjes, maar voor een hoesje van 3 dollar betaal je 19 dollar verzending vanuit de EU.

Ik zou lekker in China bestellen met een envelopje. Mijn ervaring is dat gewone enveloppe post soms wat sneller wil gaan dan pakketjes.

Antelife heeft volgens mij een Spaans warehouse. Als ik daar een telefoon bestel vanuit China is dat 50-60 dollar goedkoper dan vanuit Spanje. Ze tellen er waarschijnlijk gewoon de verzending en eventuele douane kosten bij op.

[ Voor 12% gewijzigd door John Rambo op 26-10-2015 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-09 10:38
Ik lees hier en daar bij leveranciers van chinaphones dat ze gebruik maken van 'european union express' en hiermee voorkom je dat je import kosten krijgt. Hierbij lijkt het dat het pakket via DHL eerst in de UK wordt afgeleverd en daarna 'intern' verstuurd wordt binnen de EU? Klopt dit? Hoe is dit eigenlijk mogelijk want dat lijkt op een truc om de belasting te omzeilen, maar als het goed werkt..lekker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adipose
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-03-2021
Ik heb een coupon code gekregen voor de Mi Note Pro: IBUYGOU6733 (20$ coupon) – Geldig tot 28 oktober. Is gewoon door iedereen te gebruiker.

Heb net ook kortingcodes gekregen voor de Meizu Pro 5:

Meizu Pro 5 32GB: Youri.schneider3 ($25,99 coupon) Geldig van: 28 oktober tot 8 nov 2915
Meizu Pro 5 64GB: Youri.schneider4 ($19,99 coupon) Geldig van: 28 oktober tot 8 nov 2015

[ Voor 61% gewijzigd door Adipose op 27-10-2015 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pband
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-06-2024
Ik heb de volgende besteld: http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_229218.html

'Per ongeluk' (ik was te enthousiast (na weken 'onderzoek' en problemen met paypal )om te bestellen) via china besteld, met wat accesoires zoals een hoesje... wat denken jullie, nog invoerrechten etc hier boven op of niet?

En wie kan mij uitleggen hoe ik van een oorspronkelijk prijs van 172€ bij uitchecken via paypal in eens op 182€ sta????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
pband schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 15:03:

'Per ongeluk' (ik was te enthousiast (na weken 'onderzoek' en problemen met paypal )om te bestellen) via china besteld, met wat accesoires zoals een hoesje... wat denken jullie, nog invoerrechten etc hier boven op of niet?

En wie kan mij uitleggen hoe ik van een oorspronkelijk prijs van 172€ bij uitchecken via paypal in eens op 182€ sta????
Zou kunnen ja, afwachten.

Bij de koppeling tussen paypal en de webshop wil nog wel eens wat fout gaan. Je moet altijd goed opletten dat het bedrag klopt. Soms staat er ineens een andere verzendwijze of wel of geen importverzekering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Ik heb helaas zelf geconstateerd dat via paypay er soms 4% bijkomt of een bijbetaling voor de CC transactie. Dus waarschijnlijk heb je in alle haast doorgeklikt en dat vinkje ergens over het hoofd gezien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djcasl
pband schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 15:03:

Als ik je link aanklik kom ik bij Gearbest uit met als standaard setting China warehouse, maar deze is ook in EU warehouse te krijgen: http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_229218.html?wid=3
Dan is die nu 164,70 komt wel wat verzending bij, maar dan heb je geen invoerrechten.

Weet wel dat je vaak ook bij sites in dollar afrekent en PayPal dan soms een andere wisselkoers hanteert. Maar 10 euro verschil is wel heel veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pband
thx voor de reactie, ja dat klopt wat je zegt (dat het ook via EU warehouse te verkrijgen is, maar het probleem is dus dat ik dat niet geselecteerd heb...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adipose
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-03-2021
YsWDesign schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 09:10:
Ik heb een coupon code gekregen voor de Mi Note Pro: IBUYGOU6733 (20$ coupon) – Geldig tot 28 oktober. Is gewoon door iedereen te gebruiker.

Heb net ook kortingcodes gekregen voor de Meizu Pro 5:

Meizu Pro 5 32GB: Youri.schneider3 ($25,99 coupon) Geldig van: 28 oktober tot 8 nov 2915
Meizu Pro 5 64GB: Youri.schneider4 ($19,99 coupon) Geldig van: 28 oktober tot 8 nov 2015
Nieuwe codes:

Xiaomi Mi4C 32GB: MI4C32GB7081 ($15 coupon) Geldig van: 29 oktober tot 9 november
Xiaomi Mi4C 16GB: MI4C32GB7080 ($20 coupon) Geldig van 29 oktober tot 9 november

[ Voor 11% gewijzigd door Adipose op 29-10-2015 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pband
Helaas, reactie van gearbest:
Afbeeldingslocatie: http://s23.postimg.org/xcbqrp23v/Knipsel.jpg
free photo hosting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3meter
  • Laatst online: 09-10 10:20
Ik heb er inmiddels al mee te maken gehad, wel lastig: http://www.webwinkelweblo...tandaard-naar-afhaalpunt/
Het brengt PostNL natuurlijk niks op die chinese pakketjes, eigenlijk kost het alleen maar geld want de pakketbezorger betalen ze per afgeleverd pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Laatste regel spreekt dat tegen, daar gaat men uit van een prijs per bezorging en niet per pakketje. Daarom is de afhaalpunt optie voor Postnl dan veel voordeliger.
Dit is overigens ook al in het chinashoppen topic uitgebreid aan bod gekomen.

3 dagen China > Nederland met DHL blijft ideaal, en dan ook nog eens tot aan de voordeur geleverd. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
3meter schreef op zondag 01 november 2015 @ 20:02:
Ik heb er inmiddels al mee te maken gehad, wel lastig: http://www.webwinkelweblo...tandaard-naar-afhaalpunt/
Het brengt PostNL natuurlijk niks op die chinese pakketjes, eigenlijk kost het alleen maar geld want de pakketbezorger betalen ze per afgeleverd pakket.
PostNL slaat echt door nu. :(
Deden ze al. Straks kun je je pakket ophalen bij een depot of bij de douane |:(

Ik heb al wat pakketten gehad die kwijt geraakt waren om een of andere reden. Nu snap ik ook wat de oorzaak kan zijn :(

[ Voor 10% gewijzigd door zeg_ik_niet op 01-11-2015 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pband
3meter schreef op zondag 01 november 2015 @ 20:02:
Krijg je wel een berichtje thuis dan? Want de tracking code geeft bij mij steeds een fout, dus ik zou niet weten of het pakketje nu wel of niet onderweg is, en zo ja waar het is.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ja 'als het goed is' ontvang je een papiertje in de bus met daarop dat je pakket bij het servicepunt ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3meter
pband schreef op maandag 02 november 2015 @ 09:58:
[...]

Krijg je wel een berichtje thuis dan? Want de tracking code geeft bij mij steeds een fout, dus ik zou niet weten of het pakketje nu wel of niet onderweg is, en zo ja waar het is.. |:(
Nou, ik keek toevallig waar de spullen bleven, op https://www.internationalparceltracking.com/#/search chinese tracking nummer invullen en daar bleek dat pakje woensdag al was afgeleverd, echter niet bij mij maar in de plaatselijke boekenwinkel die als afhaalpunt fungeert. Tot nu toe geen bericht thuis dat het er ligt, mooi klote natuurlijk, niet elke tracking werkt goed dus dan weet je het niet, dus moet je af en toe langs om te vragen of ze wat hebben liggen voor je adres.
Aardig wat klachten erover. https://www.facebook.com/PostNL/posts/1037571532922492

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djcasl
Leagoo Elite 5 ligt thuis op me te wachten, moet alleen nog op mijn case wachten vanuit geekbuying.
Probeer komende week een korte indruk te geven.
http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_211803.html?wid=3
baal wel is nu 20 euro goedkoper dan vorige week.

Maar geleverd vanuit EU, maandag besteld, vrijdag stond DPD voor mijn deur. Vandaag door mijn vrouw opgehaald.

[ Voor 18% gewijzigd door djcasl op 02-11-2015 14:37 . Reden: levertijd aangegeven ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pband
dutchgio schreef op maandag 02 november 2015 @ 10:41:
Ja 'als het goed is' ontvang je een papiertje in de bus met daarop dat je pakket bij het servicepunt ligt.
Dus dan is het maar afwachten op een briefje... 8)7 |:( :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Kan PostNL dit zomaar doen?
We betalen toch gewoon om aan de deur te laten bezorgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-05 15:38
3meter schreef op maandag 02 november 2015 @ 10:43:
[...]

Nou, ik keek toevallig waar de spullen bleven, op https://www.internationalparceltracking.com/#/search chinese tracking nummer invullen
Oh? Geeft bij mij aan dat ik toch echt een 3S code moet invullen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Iemand ervaringen met retourneren waarbij het pakket richting China kwijt geraakt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Ik word hier ook wel enigszins pissig, wij hadden via aliexpress iets totaal anders besteld (non smartphone) maar ik zie nu het volgende staan op de internationalparceltracking website;

Receiver: Mijn naam en Adres
Delivery address: De lokale AH (waar een PostNL afhaalpunt zit)

Date Time Location Status
Thu Nov 5 21:43 NL Parcel received and in sorting process
Thu Nov 5 21:43 NL Accepted, not pre-alerted
Thu Nov 5 21:39 Shipment rerouted by PostNL
Thu Nov 5 14:43 NL Received in country of destination

Kl*te postnl!

edit: Pakket is binnengekomen, geen briefje in de postbus maar toch meegekregen, wel ID laten zien.

[ Voor 36% gewijzigd door Lord_Dain op 06-11-2015 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Allemaal laten verzenden via Singapore Post. }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3meter
Zo ingewikkeld is die website niet.
Vul in Country of Destination: Netherlands
Dan je eigen postcode
en dan je chinese trackingnummertje. Succes!
jernij schreef op donderdag 05 november 2015 @ 22:01:
[...]

Oh? Geeft bij mij aan dat ik toch echt een 3S code moet invullen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-09 13:47

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik heb de Doogee X5 besteld op 5 oktober bij Lightinthebox.com voor ruim €51.
Na twee weken was deze nog steeds niet verzonden terwijl deze op voorraad zou zijn, dus maar eens navraag gedaan via twitter.
Ik kreeg snel een reactie met excuses en een tegoedbon van $10 :)
Afgelopen donderdag 5 november kreeg ik de telefoon eindelijk binnen maar moest nog wel €22,80 extra betalen aan PostNL....
Gelukkig had ik voor €0,79 een "extra kosten" verzekering bij Lightinthebox aangevinkt en na het melden op de site met het bewijsje kreeg ik gister netjes €22,80 terug via Paypal.

Dus gelukkig overwegend best een positief gevoel aan over gehouden.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Voor maar 0,79ct??? Pandawill vraagt er zo 10% voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John Rambo
zeg_ik_niet schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:57:
Voor maar 0,79ct??? Pandawill vraagt er zo 10% voor.
Klopt, behoorlijk veel maar ook wel weer begrijpelijk. Het maakt andere webshops wel aantrekkelijker. Volgens mij is het bij ibuygou ook maar 89 cent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Bedankt voor de tip! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-05 15:38
Telefoon inmiddels sinds 6-11 in het land....
Brief gehad van postnl op donderdag 12-11, meteen ingevuld (Lappen :()en teruggestuurd. Leverdatum maandag 16-11 tussen 8.30 en 21.30, maar dit betekent niet dat ie dan geleverd wordt volgens postnl....
Waarom zijn ze daar zo vaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
iemand die me kan helpen aan de zte nubia z9 elite (gold) edition ??

waar die te koop is voor een redelijke prijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball

Chocoball

瞧好吧!

Hoewel de Xiaomi Redmi Note 2 16GB bij Gearbest met verzending uit Europa $145.09 kost is er niet altijd voorraad. De Chinese webshop Ibuygou heeft ook een scherpe aanbieding.

Normale prijs $176.99 en nu met coupong $142 (~132 €)
34.99$ coupon no.: IBG6993ByDHL01, geldig van 17-11 tot 25-11
42.99$ coupon no.: IBG6993ByNLpost1, geldig van 17-11 tot 25-11

Wel komen er verzendkosten bij $17 DHL en $9 met Postnl. Opmerking dat deze Note 2 met een mulitlanguage firmware komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball

Chocoball

瞧好吧!

Foutje, verkeerde topic.

[ Voor 157% gewijzigd door Chocoball op 18-11-2015 09:10 . Reden: Foutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:53
Wel een beetje balen. Mijn telefoon accu is bijna leeg en dus heb ik wel wat haast met een nieuwe telefoon.
Dus bij gearbest de Ecoo e04 besteld. Extra centen neergelegd voor een snellere bezorging.

Week verder, nog niets opgestuurd. Bagger. Had natuurlijk kunnen weten. Beetje lam daar.
Alle accessoires die ik bij Ali had besteld zijn wel opgestuurd. Maar de telefoon zelf blijft dus nu lang wachten.

En ondertussen heb ik mijn huidige foon maar zo veel mogelijk aan het infuus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball

Chocoball

瞧好吧!

Black Friday aanbiedingen bij Lightinthebox op Doogee toestellen. Zoals 30% op de Doogee Valencia2 Y100. http://m.lightinthebox.co...?a=135376_a16052t0#nohash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Harribo schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 13:01:
Ik heb mijn ecoo e04 binnen.
Duurde paar weken dat ze hem opstuurden maar binnen een week had ik hem via dhl.
Kon wel mooi 45 euri aftikken bij de deur.
Echt balen! Dat is dan dus foon nr 2 van de 3 waarbij hij onderschept wordt...
Dus zo worden telefoons uit China wel mooi prijziger.
Er werd trouwens belasting geheven over een bedrag van 150 euro terwijl de telefoon zelf 116 euro was. Ook naaierij.
Met DHL vraag je er ook een beetje om. Het is vorig jaar een tijdje goed gegaan via DHL, maar de pakkans is bovengemiddeld in vergelijking met 'normaal' verzenden. De belasting wordt geheven over prijs plus verzendkosten.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smashmaster
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-07-2024
Ik ben erg enthousiast over de xiaomi redmi note 3.
Een vriend van me zit nu in India en zou die mee kunnen nemen. Maar ik kan niets vinden over de release datum daar. Iemand enig idee hoe ik dat kan vinden? Of waar?
Pagina: 1 ... 28 ... 34 Laatste

Let op:
Dit is het topic mbt levertijden en prijzen, voor inhoudelijke discussies over de verschillende toestellen zie Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 2

Lees ook altijd de TS voordat je een vraag stelt :)