Sandert98 schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 18:36:
Ik heb vanmiddag de Xiaomi Mi5 op IBuyGou besteld, maar mijn order blijft op 'pending' staan ipv paid... Dat terwijl het toch echt is afgeschreven van mijn PayPal account. Iemand ervaring hoe lang dit ongeveer duurt, of moest dit direct gaan? Na de betaling heb ik ook geen mailtje meer gehad dat de betaling is voltooid, alleen voor de betaling een mail met de ordersamenvatting.
Ik afgelopen zondag 1 mei ook de Xiaomi mi 5 besteld bij IBuyGou. Ze verstuurden het bij mij pas donderdagochtend Chinese tijd. Heb het vandaag binnen gekregen met DHL. Persoonlijk vind ik dat het wel sneller kan, maar goed

. Ik kreeg na mijn bestelling een mail, waarin ik mijn adres gegevens moest door geven (wat ik wel raar vond, aangezien dat toch ook op Paypal staat?) . Ze reageerden vrij snel en vriendelijk. Al is het taalgebuik wel erg onprofessioneel, "pls" ipv "please" bijvoorbeeld

. Ik heb zelf ook nog de verzekering genomen mochten er douane kosten zijn. Was maar iets van 15 euro, dus dat is wel het zekerheidje waard. Al is mijn pakketje prima door de douane heen gekomen. De verpakking had mischien ook wel iets beter gekunt (meer bescherming). Al met al wel een redelijk goed ervaring en zou er nog wel wat bestellen.
Overigens kon ik het bij IBuyGou alleen via DHL en FedEx versturen en geen gratis verzending, wat bij andere webshops wel kon. Daar zullen ze wel een goede reden voor hebben denk ik? Of is het uberhaupt niet verstanding om zulke dure bestellingen met de gratis verzending te laten doen? Of zijn er hier die het wel doen en er goede ervaringen mee hebben?