Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 11:40
Laatst een Xiaomi Mi5 bij Ibuygou besteld en heb toen de volgende coupons gevonden (geldig tot 30 juni):
MI5 64GB BLACK $398 (€353)
Met coupon: gebmi564blk-1 (-$32)

MI5 64GB BLACK $402 (€356)
Met coupon: gebmi564gwhit-1 (-$18)

MI5 32GB BLACK $348 (€308)
Met coupon: gebmi532blk-1 (-$30.99)

MI5 32GB WHITE $330 (€293)
Met coupon: gebmi532white (-$28.99)

Overigens vreemd van Ibuygou is dat mijn Mi5 na een week nog niet verzonden was. Toen ik contact opnam zeiden ze me dat mijn adres op Ibuygou anders was dan die van Paypal (adres van mijn ouders) en dat ze daarom naar het Paypal adres zouden sturen, of ik moest annuleren en opnieuw orderen en zorgen dat het Paypal adres wel overeen kwam met het adres wat zij hadden. Op zich te begrijpen en fout van mijn kant maar vervelend dat ik er dan weer zelf achteraan moet gaan.

TLDR: Vrij logisch, maar zorg dat je Paypal adres overeenkomt met het adres waar je het daadwerkelijk naar verzonden wil hebben!

[ Voor 7% gewijzigd door soulcrusher op 23-06-2016 10:38 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Mijn Ulefone future bestellingen is net verzonden! Voor de mensen die er nog op wachten, blijkbaar heeft Ulefone de productie nu wel opgeschroefd.

[ Voor 48% gewijzigd door Koning-Admiraal op 23-06-2016 11:06 ]

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Ik post dit vooral als leidraaid voor een bestelling die onderweg door de douane is onderschept.
Bestelling was een Infocus M560, gekozen vanwege prijs (€90,87), goede 4G support, uiterlijk en omvang. 1080p was voor mij een dikke pre, batterij is matig.

Besteld op 27mei op Banggood met shipping insuarance.
28mei kreeg ik mailtje met tracking code.

1e deel tracking via 17track.net
2016-06-18 14:34 The item has been delivered successfully
2016-06-18 11:41 The delivery of the item was unsuccessful
2016-06-17 15:36 The delivery of the item was unsuccessful
2016-06-07 21:26 The item has been processed in the country of destination
2016-06-07 21:16 The item has been processed in the country of destination
2016-06-01 09:35 The item is ready for shipment
2016-05-31 08:31 The item is pre-advised

Tussen 7juni en 17juni zit een gat, dat deel was alleen traceerbaar via ww.internationalparceltracking.com en na omzetten naar 3S code ook op postnl.

Postnl:
za 18 jun. 12:34 NL Zending afgehaald op PostNL locatie
za 18 jun. 09:55 NL Zending beschikbaar op PostNL locatie
za 18 jun. 08:11 NL Bezorger onderweg naar PostNL locatie
za 18 jun. 07:54 NL Zending gesorteerd in sorteercentrum
vr 17 jun. 22:16 NL Zending is ontvangen door PostNL
vr 17 jun. 13:36 NL Zending wordt afgeleverd bij PostNL locatie
vr 17 jun. 08:22 NL Bezorger is onderweg
vr 17 jun. 08:01 NL Zending gesorteerd in sorteercentrum
do 16 jun. 22:22 NL Zending is ontvangen door PostNL
do 16 jun. 09:53 Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door PostNL
do 16 jun. 07:50 NL Vrijgegeven door douane
wo 15 jun. 22:55 Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door PostNL
wo 15 jun. 08:58 NL Antwoord met informatie voor import aangifte ontvangen
wo 8 jun. 21:57 Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door PostNL
wo 8 jun. 19:17 NL Inklaring niet afgerond. Info verzoek naar klant verstuurd
di 7 jun. 19:26 NL Ontvangen in land van bestemming
di 7 jun. 19:16 NL Ontvangen in land van bestemming

De track&trace heeft bijna een week op pre-advised gestaan, dit schijnt vrij normaal te zijn. Hij ligt dan ergens in een haven/vliegveld te wachten en word pas weer traceerbaar in nederland.

Vrijdag 10juni brief gekregen voor inklaring, zelfde dag nog verstuurd, maar lichting was al geweest. Hier valt nog wat tijd te winnen.
Vrijdag 17juni was de 1e bezorgpoging, heeft op de site heel lang op zaterdag 18juni gestaan, bestelling is blijkbaar eerder vrijgegeven.

Wat betreft de Infocus M560 zelf.
Mooie afwerking, heeft heel erg veel weg van een iphone 6.
Mooi scherm en toestel is lekker vlot.
Batterij is met 2450mAh aan de krappe kant en dat merk je, haal precies het einde van de dag. Word hopelijk nog iets beter.
Heb op de dag van ontvangt direct android 6.0 erop gezet met SUT, daarna nog malwarebytes eroverheen gedraaid, zag er allemaal goed uit. Ik heb daarvoor een filmpje op youtube van een rus gebruikt.
Voor de links/bestanden even door google translate: YouTube: Infocus M560 (M808) - update Android 5.1 to Android 6.0 (Firmware, S...

[ Voor 13% gewijzigd door Sinned123 op 23-06-2016 20:13 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13:24
Mooie aanbieding gespot, Meizu MX4 voor slechts $119

https://www.fastcardtech.com/MEIZU-MX4-Dual-Quad-Core.html

Helaas wel maar 16GB opslag en geen uitbreidbare opslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maaark
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:44
ivo001 schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 00:37:
[...]

Heb je de telefoon inmiddels binnen?
Ik ben hier ook wel naar benieuwd. Denk er ook aan om deze te kopen en volgende week komt de Pro versie ervan met 8gb ram en snapdragon 821 en eindelijk een beetje normale kleuren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tBoz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-08 15:24
Diederik-Jan schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 12:41:
[...]
Ze lullen maar wat, heel veel ontevreden mensen op hun Facebook pagina.
Mijn bestelling is eindelijk verstuurd

[ Voor 14% gewijzigd door tBoz op 24-06-2016 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Laatst online: 10-09 11:40
Op de nacht van woensdag op donderdag is mijn Mi5 met DHL verzonden vanaf Ibuygou. Sinds afgelopen nacht staat er dat de zending is opgehaald en dat hij momenteel in het sorteercentrum zit. Echter krijg ik nu net een SMS van DHL dat in douanekosten moet betalen. Dit betekent neem ik aan dat de telefoon al in de EU is? Gaat wel erg snel dan: 00:47 opgehaald bij Ibuygou, 03:05 in het sorteercentrum in Hong Kong en om 09:04 al door de douane gecontroleerd in de EU.

Ben benieuwd wanneer ik hem daadwerkelijk krijg. Ik heb import tax insurance afgesloten dus als het goed is krijg ik het wel terug.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

tBoz schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 08:19:
[...]

Mijn bestelling is eindelijk verstuurd
De mijne ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverball
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10:47

silverball

De wagen voor moderne mensen

Weet iemand hoeveel procent invoerrecht ik moet berekenen bij een telefoon van €220,-?? Van de websites die ik tot nu toe heb bezocht wordt ik niet echt wijzer.

3640 Wp ZO pvoutput | FOSS | Gasloos | Trabant 601 (kubel + kombi) | Simson s53e | Ford nugget '89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 13:38
Kijk eens op de website van de douane

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverball

silverball

Dan kom ik op de website van de belastingdienst, die een schema voorschotelt, waarin 0% staat. Echter twijfel ik daarover, aangezien het het enige is waarover geen import kosten betaald hoeven worden.

Is het trouwens de moeite waard om voor DHL te kiezen denken jullie?

[ Voor 15% gewijzigd door silverball op 25-06-2016 17:49 ]

3640 Wp ZO pvoutput | FOSS | Gasloos | Trabant 601 (kubel + kombi) | Simson s53e | Ford nugget '89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
http://www.belastingdiens...edrijven/rekenvoorbeelden

Een en ander hangt af van de prijs van wat je bestelt.
Ik kies in het algemeen met duurdere producten voor DHL, vanwege de uitstekende track & trace, en de snelle levering. Bij sommige winkels kun je je verzekeren tegen invoerkosten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elinx
  • Laatst online: 12:39
silverball schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 17:28:
Dan kom ik op de website van de belastingdienst, die een schema voorschotelt, waarin 0% staat. ......
Die 0% invoerrechten klopt mbt de categorie waarin de telefoon behoort.
Blijft over de 21% BTW en inklaringskosten over €220. De inklaringskosten kunnen per verzender verschillen.
Het bedrag aan kosten komt in dit geval uit op ca. €60,-

Voor het importeren van goederen buiten de EU bestaan de importkosten uit inklaringskosten, invoerrechten, importheffing en BTW.
BTW betaal je boven €22,- (productprijs) over de productprijs plus verzendkosten en invoerrechten boven €150,- maar percentage afhankelijk van de product categorie.
Een extra importheffing is voor bepaalde producten (bv zonnepanelen uit China)

Als je via DHL besteld zorg dan dat de verzendkosten op het pakket staan, anders berekend DHL bovenop het betaalde bedrag nogmaals standaard verzendkosten en betaal je daarover ook weer BTW.

.

[ Voor 4% gewijzigd door elinx op 25-06-2016 19:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tBoz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-08 15:24
silverball schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 17:28:
Is het trouwens de moeite waard om voor DHL te kiezen denken jullie?
Als je geen risico wilt lopen wel. Je weet dan wel zeker dat je met invoerkosten te maken krijgt.

Wanneer je kiest voor airmail (icm dropshipping) kun je vaak wel eens geluk hebben. Aangifte gebeurt volgens mij middels steekproef en op basis van vermoeden. Je bent dan wel minimaal een week extra aan het wachten plus de theoretische risico's op schade, verlies en/of diefstal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverball

silverball

tBoz schreef op zondag 26 juni 2016 @ 12:23:
[...]

Als je geen risico wilt lopen wel. Je weet dan wel zeker dat je met invoerkosten te maken krijgt.

Wanneer je kiest voor airmail (icm dropshipping) kun je vaak wel eens geluk hebben. Aangifte gebeurt volgens mij middels steekproef en op basis van vermoeden. Je bent dan wel minimaal een week extra aan het wachten plus de theoretische risico's op schade, verlies en/of diefstal.
Iemand hier meegemaakt dat een airmail pakket niet aangekomen is/ beschadigd is, en zou ik hier de verzender eventueel aansprakelijk voor kunnen stellen

Edit: Toch maar verzonden met DPD European Express, super benieuwd :) Het is een preorder van een ulefone future, en ze worden vanaf aanstaande donderdag verzonden.

[ Voor 17% gewijzigd door silverball op 26-06-2016 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Bij Pandawill was iig een tijdje geleden de importkosten-verzekering alleen mogelijk in combinatie met DPD. Toen heb ik aangenomen dat dan het risico kleiner was en gekozen voor DPD zonder de verzekering. Dat ging goed. Route was via Frankrijk toen. Geen idee of dat altijd zo werkt.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
Daar zou ik wegblijven:

https://nl.trustpilot.com/review/www.pandawill.com
Hyp Hyper schreef op zondag 26 juni 2016 @ 16:47:
Bij Pandawill was iig een tijdje geleden de importkosten-verzekering alleen mogelijk in combinatie met DPD. Toen heb ik aangenomen dat dan het risico kleiner was en gekozen voor DPD zonder de verzekering. Dat ging goed. Route was via Frankrijk toen. Geen idee of dat altijd zo werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Hahaha die is idd slecht. Ze pushen wellicht minder voor goeie reviews dan de andere shops. :P

Bij mij hebben ze tot nu toe altijd geleverd, maar de service is net zo verrot als bij de meeste Chinese shops: oh de specs kloppen niet? coupon voor 10 dollal. (bij telefoon van 300+ dollar) Hetzelfde had ik bij Gearbest, maar die hebben een veel hogere score op trustpilot.
Ik durf mensen sowieso alleen maar Banggood enigszins aan te raden..en dan waarschuw ik ze nog dat ze geen europese service/garantie moeten verwachten.

[ Voor 11% gewijzigd door Hyp Hyper op 26-06-2016 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
Ik heb prima ervaringen met Ibuygou.com, Banggood, Geekbuying en Merimobiles. Vooral de eerste springt er positief uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Iemand een idee hoe lang het duurt als je bij Gearbest EU warehouse een telefoon bestelt? Ga over een paar weken met vakantie.. twijfel om eventueel nu nog de Xiaomi Redmi 3 daar te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
Ik was net op Geekbuying aan het kijken voor het kopen van een nieuwe telefoon. Bij verzendopties waren er 3 opties, welke zouden jullie aan raden?
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/MNH1MLe.png

Bij fast shipping is er meer kans op onderschepping bij de douane en inklaringskosten. Iemand een idee of er hiermee veel verschil zit in kans tussen DHL en TNT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
ivo001 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 22:39:
Ik was net op Geekbuying aan het kijken voor het kopen van een nieuwe telefoon. Bij verzendopties waren er 3 opties, welke zouden jullie aan raden?
[afbeelding]

Bij fast shipping is er meer kans op onderschepping bij de douane en inklaringskosten. Iemand een idee of er hiermee veel verschil zit in kans tussen DHL en TNT?
Bij een goedkope telefoon zou ik gewoon airmail kiezen. Minste kans op bijkomende kosten.

Is de telefoon wat duurder koop dan via sellers op aliexpress die met dhl via UK versturen, bijvoorbeeld Top One. Kost je 19$ maar gegarandeerd geen bijkomende kosten en via dhl, dus vrij snel en met track and

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meizu MX4 Pro (2k, exynos, 3gb ram 16gb rom) voor +-120 euro. Goedkoop!

https://www.fastcardtech.com/MEIZU-MX4-Pro.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Koop gewoon je aankopen met een creditcard. Ik kies altijd voor airmail. Bij beschadiging of verlies krijg je meteen je geld terug. Dus weinig risico voor de koper.

[ Voor 11% gewijzigd door Koning-Admiraal op 29-06-2016 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:50
Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 07:50:
Meizu MX4 Pro (2k, exynos, 3gb ram 16gb rom) voor +-120 euro. Goedkoop!

https://www.fastcardtech.com/MEIZU-MX4-Pro.html
Ik heb alleen niet zo'n hoge pet op van Fastcardtech, niet echt een goede reputatie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
Diederik-Jan schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 12:36:
Koop gewoon je aankopen met een creditcard. Ik kies altijd voor airmail. Bij beschadiging of verlies krijg je meteen je geld terug. Dus weinig risico voor de koper.
Vervelende is wel dat je dan 15-45 dagen moet wachten vaak, en bij een DHL oid is dat vaak 5-10 dagen.

Heeft er hier iemand ervaring met Oppomart en eventuele garantieafhandelingen? Heb gezocht door dit topic maar kwam er uiteindelijk weinig ervaring over tegen. Daar is de Le Max 2 nu afgeprijsd, en kan hem dan voor €298 bestellen met EU shipping zonder VAT/TAX en 8-12 dagen levertijd.

Edit: Als ik met Paypal afreken komt hij alsnog met de dollarprijs aan, en met de wisselkoers van Paypal kwam het op €316 uit.

[ Voor 36% gewijzigd door ivo001 op 29-06-2016 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisworks
  • Laatst online: 17-09 15:04
Ik heb vorige week een bestelling geplaatst bij een Aliexpress verkoper en betaald met iDeal. Een paar uur later buyer's remorse en de order geannuleerd. :)

Ik was een beetje bezorgd over hoe de afhandeling hiervan zou zijn, maar het bedrag is ongeveer een week later netjes teruggestort.

Ik heb overigens geen idee of het terugstorten vial Aliexpress gaat, of dat de verkoper dat moet initiëren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
Mijn ervaring met Oppomart is niet echt positief:

Wednesday 29 June 16:01 Order placed
Wednesday 29 June 18:01 I have sent an email asking about shipping date.
Thursday 30 June 04:29 "ok, thanks for your order, we will process it today by EU expedited shipping"
Friday 1 July 01:08 I have send an email about the order asking why it has not shipped yet.
Friday 1 July 08:09 "ok, thanks for your order, we are ready to process the order today by fast shipping, then offer tracking number in 2 days, please don't worry"
Saturday 2 July 11:33 Still no shipping confirmation, order is still on processing.

Ik ga mijn order maar annuleren, hij is toch niet meer binnen voordat ik op vakantie ga, en over een maand is er vast meer bekend over de EU release van een Zenfone 3, of zijn er reviews van een Vernee Apollo Lite beschikbaar.

Edit: Een mailtje terug gekregen dat hij l verzonden is ( met tracing nummer). Zal helaas niet op tijd binnen zijn, want ik ga maandag 11 juli op vakantie...

[ Voor 8% gewijzigd door ivo001 op 03-07-2016 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pastapipo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 18:31
iisworks schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 19:51:
Ik heb vorige week een bestelling geplaatst bij een Aliexpress verkoper en betaald met iDeal. Een paar uur later buyer's remorse en de order geannuleerd. :)

Ik was een beetje bezorgd over hoe de afhandeling hiervan zou zijn, maar het bedrag is ongeveer een week later netjes teruggestort.

Ik heb overigens geen idee of het terugstorten vial Aliexpress gaat, of dat de verkoper dat moet initiëren...
Als ik me niet vergis gaat het geld eerst naar Aliexpress en op het moment dat je de bestelling bevestigd (of na 60 dagen na de bestelling) wordt het bedrag naar de verkoper overgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-09 10:18
ivo001 schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 11:37:
Mijn ervaring met Oppomart is niet echt positief:

Wednesday 29 June 16:01 Order placed
Wednesday 29 June 18:01 I have sent an email asking about shipping date.
Thursday 30 June 04:29 "ok, thanks for your order, we will process it today by EU expedited shipping"
Friday 1 July 01:08 I have send an email about the order asking why it has not shipped yet.
Friday 1 July 08:09 "ok, thanks for your order, we are ready to process the order today by fast shipping, then offer tracking number in 2 days, please don't worry"
Saturday 2 July 11:33 Still no shipping confirmation, order is still on processing.

Ik ga mijn order maar annuleren, hij is toch niet meer binnen voordat ik op vakantie ga, en over een maand is er vast meer bekend over de EU release van een Zenfone 3, of zijn er reviews van een Vernee Apollo Lite beschikbaar.

Edit: Een mailtje terug gekregen dat hij l verzonden is ( met tracing nummer). Zal helaas niet op tijd binnen zijn, want ik ga maandag 11 juli op vakantie...
Met gewone verzending moet je meestal wel iets van 3 weken rekenen. Als je hem snel binnen wilt hebben zul je toch DHL moeten kiezen.

“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreadramon
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:47
Ik weet niet waar je hem besteld hebt, maar ik heb hem afgelopen donderdag ontvangen, nadat ik hem op zaterdagavond bij Ibuygou besteld had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imdos
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 12:46

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

Dreadramon schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 11:38:
Ik weet niet waar je hem besteld hebt, maar ik heb hem afgelopen donderdag ontvangen, nadat ik hem op zaterdagavond bij Ibuygou besteld had.
Dezelfde shop. Kan niet wachten tot hij er is.

pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
John Rambo schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 06:45:
[...]

Met gewone verzending moet je meestal wel iets van 3 weken rekenen. Als je hem snel binnen wilt hebben zul je toch DHL moeten kiezen.
Ze zeggen dat EU expedited shipping 8-12 dagen duurt.
Maar het schiet nog niet echt op. Net toevallig de eerste update in de tracking...
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/LV4D46c.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niks van het prijsverloop in de shops van onze chinese vrienden, zo is de prijs van de Mi5 64Gb bij IBG ineens gewoon een kleine 2 tientjes gestegen... Er zal hopelijk binnenkort wel weer een coupon opduiken maar blijf het wel vreemd vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• subwaysurfer
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:53
Net al m'n Redmi 3 via IBG ontvangen, 27-6 besteld en gewone verzending. Netjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vortexnl1982
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09:25
Iemand een tip voor een goede stabiele chinaphone voor +/- 200 euro ? Het is voor mijn moeder dus het moet al goed out-of-the-box werken :)

Voor nu zit ik te kijken naar de Motorola moto 2015 - 16 GB versie tenzij er een chinaphone is met betere specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De ZUK Z2 met SD820, 4Gb 64Gb, voor +-270 euro, dat is volgens mij geen onaardige deal!

Met alle 4G banden, ook nog.

http://www.geekbuying.com...ensor---White-367778.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10:53
Eeeuh, nee.
Mist weer eens de 800mhz zoals gebruikelijk. In dat plaatje staat het wel maar waar ze dat nu weer vandaan hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dreadramon schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 11:38:
Zaterdagavond een weekje later besteld, weliswaar met wat acessoires erbij en door IBG keurig "onderweg" status gegeven maar nog niks van meneer DHL gehoord...

Zal wel a.s. weekend of net daarna geleverd worden vermoed ik.

Gezien de Pokemon rage denk ik dat er binnenkort complete vliegtuigen vol met powerbanks deze kant op komen :)

--edit--
Niks gezegd :) Zojuist volledig uit het niets bezorgd :+

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2016 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Laatst online: 09:50

woutur

Klauwtjes uit!

Ik wil graag tweemaal een Redmi 3s bestellen (2GB16GB en een 3GB/32GB) en ik zit even te kijken wat nu een verstandige manier is om deze telefoons in Nederland te krijgen. Ik heb de tijd, dus het hoeft allemaal niet binnen een paar werkdagen. Er zit een behoorlijk verschil in prijzen tussen Aliexpress en ibuygou (de laatste is in ieder geval een website waar ik goede ervaringen mee heb). Uiteraard vind ik het niet erg als ik mazzel heb met douane en invoerrechten :) Enig advies?

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
Je kunt je bij ibuygou verzekeren tegen importkosten, kost je 5%, vind ik geen verkeerde keuze.
woutur schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 13:39:
Ik wil graag tweemaal een Redmi 3s bestellen (2GB16GB en een 3GB/32GB) en ik zit even te kijken wat nu een verstandige manier is om deze telefoons in Nederland te krijgen. Ik heb de tijd, dus het hoeft allemaal niet binnen een paar werkdagen. Er zit een behoorlijk verschil in prijzen tussen Aliexpress en ibuygou (de laatste is in ieder geval een website waar ik goede ervaringen mee heb). Uiteraard vind ik het niet erg als ik mazzel heb met douane en invoerrechten :) Enig advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur

woutur

Klauwtjes uit!

Het is geen slechte optie, maar als de telefoons bij elkaar daar al meer dan 50 dollar duurder zijn dan alternatieven vind ik dat toch de moeite waard om verder te kijken.

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
Als je zo'n 45 euri aan de douane mag aftikken dan is dat verschil behoorlijk genivelleerd, ik spreek uit ervaring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur

woutur

Klauwtjes uit!

Eleni schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 09:15:
Als je zo'n 45 euri aan de douane mag aftikken dan is dat verschil behoorlijk genivelleerd, ik spreek uit ervaring
Ik heb net even gekeken: via Aliexpress en DHL kosten ze bij elkaar 258 euro. Bij Ibuygou met verzekering 329 euro. Dat scheelt meer dan 70 euro.

Of via Aliexpress en Sellers shipping method kosten ze 276 euro bijelkaar. Nu weet ik niet precies wat de Sellers shipping method inhoud, maar gaat het dan niet via GB ofzo en worden dan douanekosten vermeden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
woutur schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 09:31:
[...]

Ik heb net even gekeken: via Aliexpress en DHL kosten ze bij elkaar 258 euro. Bij Ibuygou met verzekering 329 euro. Dat scheelt meer dan 70 euro.

Of via Aliexpress en Sellers shipping method kosten ze 276 euro bijelkaar. Nu weet ik niet precies wat de Sellers shipping method inhoud, maar gaat het dan niet via GB ofzo en worden dan douanekosten vermeden?
Op aliexpress zitten sellers (bijvoorbeeld Top-one) die voor $20 via de Uk naar je versturen. Gaat vrij snel en je hebt geen import!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
Dat weet ik, en ik overweeg een volgend speeltje via top one te bestellen maar las pas dat de garantie daar een wassen neus lijkt te zijn.
Als je het niet via een Europa route doet is het slimmer om niet teveel tegelijk te bestellen want boven de €150 nemen de importkosten toe.
Dan moet je natuurlijk wel denken aan verzendkosten.... kortom, er is altijd wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick_PunkLover
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-03 18:16
Eleni schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 10:18:
Dat weet ik, en ik overweeg een volgend speeltje via top one te bestellen maar las pas dat de garantie daar een wassen neus lijkt te zijn.
Als je het niet via een Europa route doet is het slimmer om niet teveel tegelijk te bestellen want boven de €150 nemen de importkosten toe.
Dan moet je natuurlijk wel denken aan verzendkosten.... kortom, er is altijd wat.
Misschien een stomme vraag, maar hoe kan het dat je geen importkosten hoeft te betalen als je het via de Europa route besteld?
Dat het tussen de UK en NL geen extra kosten oplevert snap ik.
Maar van China naar UK betekent toch dat het wordt geïmporteerd in de EU? Dus dan zou je in principe toch kosten moeten betalen in de UK?

Deze username zou ik nu niet meer kiezen, maar wegdoen is zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
Geen idee, maar het laatste stuk van Engeland naar Nederland is de truc: daarvoor hoeft niet betaald te worden.
Weet niet hoe het zit tussen China en Engeland.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aart44
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:11
Sick_PunkLover schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 16:45:
[...]

Misschien een stomme vraag, maar hoe kan het dat je geen importkosten hoeft te betalen als je het via de Europa route besteld?
Dat het tussen de UK en NL geen extra kosten oplevert snap ik.
Maar van China naar UK betekent toch dat het wordt geïmporteerd in de EU? Dus dan zou je in principe toch kosten moeten betalen in de UK?
Hongkong was door Engeland voor 99 jaar gehuurd van China en die hebben het opgebouwd en er een vrij handelszone van gemaakt,
In 1997 terug gegeven aan China met de afspraak dat de wetten nog 50 jaar hetzelfde zouden blijven.
Al weet ik het niet precies daar zal het mee te maken hebben met oude afspraken en dat is dus alleeen geldig voor Hongkong en niet voor heel China.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 13:17
SemperFidelis schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 15:25:
[...]

Ik was vooral geïnteresseerd in Xiaomi omdat ik een AliExpress shop had gevonden die in 1 week konden versturen :p.

Ulefone ziet er wel qua specs nice uit. Ook een micro SD slot wat ik heel chill vind.
Hoe is die camera?
Bij TopOne op aliexpress had ik hem met DHL verzending zelf binnen een week in huis. Zaterdag rond de middag besteld (dan werken ze helaas niet meer (lokaal is daar de werkdag dan al voorbij) en zondag dus ook niet) maandag verzonden en vrijdag in huis. Echt ideaal. En dat allemaal vanaf China, naar Engeland en vervolgens naar mijn huisadres in NL.

[ Voor 3% gewijzigd door YdieresiS op 03-08-2016 15:55 ]

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
YdieresiS schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 15:55:
[...]

Bij TopOne op aliexpress had ik hem met DHL verzending zelf binnen een week in huis. Zaterdag rond de middag besteld (dan werken ze helaas niet meer (lokaal is daar de werkdag dan al voorbij) en zondag dus ook niet) maandag verzonden en vrijdag in huis. Echt ideaal. En dat allemaal vanaf China, naar Engeland en vervolgens naar mijn huisadres in NL.
Jep die shop bedoelde ik.
Ga daar dan maar de Redmi 3 kopen! Thanks all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-02-2024
Kan iemand mij helpen:
Ik wil de Yu Yutopia kopen voor mijn vriendin, vanwege de zeer goede specs. belangrijk vind ik:
- de 21mp camera
- het 5.2 inch(ze wil geen grotere) scherm met quad hd
- de zware processor
Op amazon.in is hij uitverkocht en kan geen andere plek vinden waar ik hem kan kopen. Iemand mischien een sugestie? Of een vergelijkbaar toestel, dat ook niet al dte duur is en dezelfde spes heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dicksterk schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 19:04:
Kan iemand mij helpen:
Ik wil de Yu Yutopia kopen voor mijn vriendin, vanwege de zeer goede specs. belangrijk vind ik:
- de 21mp camera
- het 5.2 inch(ze wil geen grotere) scherm met quad hd
- de zware processor
Op amazon.in is hij uitverkocht en kan geen andere plek vinden waar ik hem kan kopen. Iemand mischien een sugestie? Of een vergelijkbaar toestel, dat ook niet al dte duur is en dezelfde spes heeft?
21mp is niet heilig, menig 12-13-16mp telefoon schiet betere plaatjes, en het 2k scherm vreet je accu leeg terwijl het niet nodig is. Daarnaast lees ik veel over niet werkende/laggende fingerprintscanners.

Wellicht even verder zoeken als het toch al moeilijk te vinden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-02-2024
Ik blijf toch bij de specificaties ie ik noemde: niet groter dan 5.2 inch, 2k dislay en 21mp camera. Ieman die weet waar ik deze telefoon, of een andere met deze specs, kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RommelD
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-05-2022

RommelD

Stargate overheerscht!

Iemand ervaring met de EU versie van Deal Extreme? Wil de volgende phone kopen namelijk:
http://eud.dx.com/product...m-16gb-rom-glod-844439112

X2 3800+@2700@1.67 volt@WC, 2*512 mb G-Skill PC3500 @ 245 2-2-2-5, Sparkle 7800 GTX@515-1400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RommelD

RommelD

Stargate overheerscht!

Kasj schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 09:36:
[...]

Op aliexpress zitten sellers (bijvoorbeeld Top-one) die voor $20 via de Uk naar je versturen. Gaat vrij snel en je hebt geen import!
Hoe kan je aangeven dat Top-one via Uk moet versturen? Zie de optie nergens. Enkel via DHL of Standard shipping.

X2 3800+@2700@1.67 volt@WC, 2*512 mb G-Skill PC3500 @ 245 2-2-2-5, Sparkle 7800 GTX@515-1400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
RommelD schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 20:33:
[...]

Hoe kan je aangeven dat Top-one via Uk moet versturen? Zie de optie nergens. Enkel via DHL of Standard shipping.
In de description zie je hier uitleg over. Komt erop neer dat als het toestel in aanmerking komt voor shipping via UK, dat je gewoon voor dhl moet kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RommelD

RommelD

Stargate overheerscht!

Mmm, weet niet of dat de best voor mij is.

Ben nu aan het twijfelen tussen 4 shops:
1 https://www.ibuygou.com/basket/?lianjie=index.html
2 http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_367021.html
3 http://www.banggood.com/X...Smartphone-p-1061703.html
4 http://eud.dx.com/product...m-16gb-rom-glod-844439112

Bij Ibuygou is de prijs het hoogst, ~175 euro met de verzekering tegen importbelasting. 1-2 business days als ze hem in spanje hebben
Bij Gearbest, is de prijs ~130 euro zonder een verzekering. 4-7 business days
Bij Banggood 110 euro zonder een verzekering , komt waarschijnlijk nog wat bij voor snel shipping, 7 - 10 business days
Bij EUD DX 131 euro zonder een verzekering, 7 - 9 business days

Welke van de 4 zouden jullie aanraden om te nemen? En zijn alle 4 shops betrouwbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daytona
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 22:59

Daytona

Autoracen is voor watjes

Ik heb bij Gearbest en Banggood diverse bestellingen gedaan zonder problemen. Altijd met de goedkoopste verzendmethode en zonder extra verzekeringen. Nooit geen problemen gehad en vrij vlot de spullen binnen gekregen (dag of 15 gemiddeld).
Bj Gearbest nooit van after sales gebruik hoeven maken, bij Banggood wel eens voor wat kleinigheidjes refunds gehad (beschadigde screenprotector e.d.) zonder veel problemen.
Banggood stuur de artikelen wel in eigen piepschuim doos, vaak zonder de originele fabrieks verpakking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djampire
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-09 18:19
RommelD schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 20:29:
Iemand ervaring met de EU versie van Deal Extreme? Wil de volgende phone kopen namelijk:
http://eud.dx.com/product...m-16gb-rom-glod-844439112
ik zou als ik jou was de Xiaomi toestellen altijd bij Ibuygou of Bangood vandaan halen. deal extreme staat er mee bekend dat ze prutsen met de roms en dergelijke...

9000 kWh Solar Array, Xiaomi Mi14, i7-14700k 32GB DDR5 RTX 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:41

sjaool

Every life should have 9 cats

Djampire schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 22:25:
[...]
deal extreme staat er mee bekend dat ze prutsen met de roms en dergelijke...
Weet je dit zeker? Zonder bronnen is dit pure speculatie van jouw kant. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door sjaool op 03-08-2016 22:59 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RommelD

RommelD

Stargate overheerscht!

Ben dan geneigd om bij Banggood te kopen. Goede prijs en blijkbaar goed ervaringen van mensen. Enige puntje, hij staat als PREORDER, en kan pas vanaf 10 Augustus geleverd worden. Ergens op dit forum las ik dat je nooit moest preporderen bij chinese online shops. Geldt dit ook voor Banggood? Is het veilig om te bestellen?

[ Voor 54% gewijzigd door RommelD op 04-08-2016 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur

woutur

Klauwtjes uit!

Ik heb nu uiteindelijk besloten om driemaal de Redmi 3S via Top-one Aliexpress te bestellen. Ik ben benieuwd hoe de China - Hong Kong - UK - Nederland route gaat uitpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RommelD

RommelD

Stargate overheerscht!

woutur schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 12:43:
Ik heb nu uiteindelijk besloten om driemaal de Redmi 3S via Top-one Aliexpress te bestellen. Ik ben benieuwd hoe de China - Hong Kong - UK - Nederland route gaat uitpakken.
En waarom via hun en niet via 1 van mijn 4 opties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur

woutur

Klauwtjes uit!

RommelD schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:13:
[...]

En waarom via hun en niet via 1 van mijn 4 opties?
1 https://www.ibuygou.com/basket/?lianjie=index.html
Prijs, zou met verzekering en snelle verzending op 200+ euro per stuk uitkomen.
2 http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_367021.html
Versturing via DHL? met BTW gevaar.
3 http://www.banggood.com/X...Smartphone-p-1061703.html
Heeft geen zilver zwarte versie 32GB/3GB
4 http://eud.dx.com/product...m-16gb-rom-glod-844439112
Duurder dan mijn alternatief.

Ik betaalde in totaal 475 euro met shipment voor 3 maal 3S 3GB/32GB in losse pakketjes via UK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RommelD

RommelD

Stargate overheerscht!

Aha. Dan begrijp ik het.

Indien Banggood leverd en ik moet nog btw afdragen dan is het 110*1,21= 133 euro en dan komt er nog fast shipping costen bij. Maar dan lijkt het dat Top One toch nog goedkoper is (in totaal ~131 euro en dan zeker geen importbelasting)..
Heb je er nog hoesjes of iets dergelijks bij besteld?

[ Voor 19% gewijzigd door RommelD op 04-08-2016 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RommelD

RommelD

Stargate overheerscht!

Heb hem nu net ook via Aliexpress besteld met een hardcover. In totaal 153 dollar :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
Cubot Cheetahphone erg in de aanbieding bij deze website voor maar €94:

http://www.igogo.es/product445321.html

Beetje een begin 2015 processor, maar heeft wel 3/32gb en de 800mhz 4g band.
Wie durft het aaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:26
ivo001 schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 00:00:
Cubot Cheetahphone erg in de aanbieding bij deze website voor maar €94:

http://www.igogo.es/product445321.html

Beetje een begin 2015 processor, maar heeft wel 3/32gb en de 800mhz 4g band.
Wie durft het aaan?
Bij mij staat er 133,08€ ...

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RommelD

RommelD

Stargate overheerscht!

RommelD schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 14:17:
Heb hem nu net ook via Aliexpress besteld met een hardcover. In totaal 153 dollar :p
En hij is net aangekomen. Geen extra import kosten en perfect verpakt. Ze hebben er zelfs een extra hoesje en extra scherm covers bij gedaan!
Binnen 1 week had ik niet verwacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
Largamelion schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 08:21:
[...]
Bij mij staat er 133,08€ ...
Was toen ik het poste ook maar 1 kleur voor die prijs, en volgens mij met een voorraad van 3 stuks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
dicksterk schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 19:23:
Ik blijf toch bij de specificaties ie ik noemde: niet groter dan 5.2 inch, 2k dislay en 21mp camera. Ieman die weet waar ik deze telefoon, of een andere met deze specs, kan kopen?
Ik denk dat je beter kan kijken naar een Nokia pureview die ene weet je wel met 41 Megapixels!! Kan je je het voorstellen wat voor mooie plaatjes daar uit komen ? Het feit dat een 10 jaar oude DSLR mooiere foto's maakt met slechts 6MP laten we dan voor het gemak even buiten beschouwing. Google is your friend, dat zullen de meeste tweakers ook gebruiken om je van advies te voorzien van deze niet aan te raden telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur

woutur

Klauwtjes uit!

Zodat andere mensen er ook wat aan hebben: 3 x Redmi 3S via Top-One besteld, ongeveer 7 dagen met DHL erover gedaan. Geen douanekosten of dergelijken want via Engeland (en België) verstuurd.

Ik kreeg er 6 screenprotectors bij, en 3 doorzichtige cases plus 3 stekkeradapters Azië -> Europa.
Content!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
En ook nog geleverd zonder wonderlijke rom erop?
woutur schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 20:33:
Zodat andere mensen er ook wat aan hebben: 3 x Redmi 3S via Top-One besteld, ongeveer 7 dagen met DHL erover gedaan. Geen douanekosten of dergelijken want via Engeland (en België) verstuurd.

Ik kreeg er 6 screenprotectors bij, en 3 doorzichtige cases plus 3 stekkeradapters Azië -> Europa.
Content!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur

woutur

Klauwtjes uit!

Eleni schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:21:
En ook nog geleverd zonder wonderlijke rom erop?

[...]
De verpakking was netjes gesplastificeerd en zag er fabrieksaf uit. Voor zover ik kon zien zat er de China ROM op. Ik heb eigenlijk meteen de China developer ROM erop gegooid zonder er veel aandacht verder aan te besteden. Het goede nieuws is, is dat ik nog twee gesealde heb waarbij ik aandachtiger kan kijken :)

Als ik die geopend heb, update ik deze post wel even. Wat zijn kenmerken van resellermeukROMs? Ik had er een applicatie of 10 op staan (Video, Games, Browser, Themes, A-maps etc.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:50
Kenmerken zijn ad/spyware, geen OTA update kunnen doen en een afwijkend buildnummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
Lenovo Vibe X3 in de aanbieding voor $151

Prijs krijg je alleen bij de witte 64gb variant met protective film.

http://www.aliexpress.com...352985895-09312-fyfAUb2FY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisworks
  • Laatst online: 17-09 15:04
Gisteren mijn Redmi 3S 2/16 ontvangen via Top-One: binnen 5 dagen vanuit HK via UK in huis en geen extra kosten!

Gifts: een EU adapter, 2 screen protectors en een (lelijk dikke) clear case. Helaas ga ik geen van allen gebruiken maar ach, een gegeven paard... :o)

Dat wordt zeker de huisleverancier!

[Update] Vergeten te vermelden dat ik de DHL optie gekozen had, kost EUR20 maar dan is hij echt snel + geen extra kosten. Dat is het voor mij zeker waard.

[ Voor 20% gewijzigd door iisworks op 17-08-2016 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iisworks schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 08:12:
Gisteren mijn Redmi 3S 2/16 ontvangen via Top-One: binnen 5 dagen vanuit HK via UK in huis en geen extra kosten!

Gifts: een EU adapter, 2 screen protectors en een (lelijk dikke) clear case. Helaas ga ik geen van allen gebruiken maar ach, een gegeven paard... :o)

Dat wordt zeker de huisleverancier!
vandaag komt als het goed is mijn 3S 3gb/32gb binnen. Heeft een tijd geduurt moet ik zeggen, 27-7 verstuurd en tijdje bij Customs gelegen. Ik vond dat ze erg traag reageerden op hun eigen verzoek om een factuur te sturen e.d. maar goed, vrijdag ga ik op vakantie dus is 'ie net op tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-07 17:48
Ook ik heb m binnen heeft 1,5 week bij de douane gelegen en 60€ invoerkosten maar gelukkig hield ik rekening met deze kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim-405
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-09 12:16
Paperbag24 schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 08:53:
Ook ik heb m binnen heeft 1,5 week bij de douane gelegen en 60€ invoerkosten maar gelukkig hield ik rekening met deze kosten.
60 euro is ook niet niks :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
Het was misschien niet handig van mij om de free shipping te kiezen de kans lijkt nu net zoveel als DHL.
Dat is dus weer een leer voor de volgende keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dure les idd, dhl met import duty bescherming zit in totaal zo rond de 40 a 45E bij ibg dacht ik dus het verschil is nog te overzien alleen heb je je spul dan wel binnen een dag of 4.
Mocht hij er tussendoor geglipt zijn dan had het wel wat voordeliger geweest.
Waar had je besteld als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 08:52:
Dure les idd, dhl met import duty bescherming zit in totaal zo rond de 40 a 45E bij ibg dacht ik dus het verschil is nog te overzien alleen heb je je spul dan wel binnen een dag of 4.
Mocht hij er tussendoor geglipt zijn dan had het wel wat voordeliger geweest.
Waar had je besteld als ik vragen mag?
Dat is inderdaad zo scheelt niet heel veel.
Besteld bij HK Dreami aliexpress in de sale gekocht 300€ voor 64 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mocht je gewoon een jaar garantie hebben dan is het niks om je teleurgesteld over te voelen, is alsnog in totaal gewoon een nette prijs, met de kans/gok dat het zelfs een heel voordelig iets was, maargoed 360 is ook niks om je voor te schamen.
(Met deze regen ga je vandaag geen 4 biertjes op een terras drinken en heb je het verschil er weer uit ;) )

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2016 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 12:08:
Mocht je gewoon een jaar garantie hebben dan is het niks om je teleurgesteld over te voelen, is alsnog in totaal gewoon een nette prijs, met de kans/gok dat het zelfs een heel voordelig iets was, maargoed 360 is ook niks om je voor te schamen.
Oké gelukkig inderdaad dacht dat ik alsnog duur uit was.
Ik vind het een prachtig toestel na 1 jaar iPhone blij met Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:59
Hoi Ik zoek een Xiaomi Redmi Note 2 met stock in Europa.
Ik heb gekeken op wat sites maar allemaal worden ze nu geleverd vanuit China.
Iemand nog een link die ik gemist heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat wat hoger maar dat was inclusief Nillkin glazen screenprotector, soft tpu case en een piston 3 headsetje
totaal rond de 400 met dhl en import duty afkoop en geniet er nu al weer een aantal weken met volle teugen van :)
In blijde afwachting van Miui 8 eu stable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-09 14:48
Harribo schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 15:16:
Hoi Ik zoek een Xiaomi Redmi Note 2 met stock in Europa.
Ik heb gekeken op wat sites maar allemaal worden ze nu geleverd vanuit China.
Iemand nog een link die ik gemist heb?
Mag ik vragen waarom je een xiamo redmi note 2 zoek?
Voor 120 euro heb je tegenwoordig al de xiami redmi note 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Vlizzjeffrey schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 17:05:
[...]

Mag ik vragen waarom je een xiamo redmi note 2 zoek?
Voor 120 euro heb je tegenwoordig al de xiami redmi note 3.
Is die ook 5,5 inch?
En waar ? Ik zie hem overal duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

In Europa gaat wellicht niet lukken nee voor die prijs. Denk dat hij dat gemist heeft ;)

China wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Vlizzjeffrey schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 17:03:
[...]

maar de redmi3 heeft nagenoeg zelfde afmetingen als de redmi 2 door kleinere bezels.

waarom zou je een 4.7 inch scherm liever hebben dan een 5 inch scherm in nagenoeg even grote behuizing.
Maar toch nog wat groter dan de 1s ipv kleiner, hoewel wél platter. Maar, stel dat ik het overweeg, waar vind je hem voor 92 euro? Ik zie niet goedkoper dan de 110 dollar (98 euro) bij Fastcardtech waar dus ook weer 2,nogwat dollar bij komt, dus zeg 112 dollar. Die link naar AE via Kimovil komt nog een hoop hoger uit dan vermeld staat.

Verschil is dus meer dan 20 euro, oftewel meer dan een kwart. (ja, hij is beter, maar als klein formaat hoog in de eisen staat en de telefoon erg licht gebruikt wordt, is het toch een flinke slok op de borrel meer. Kijk niet naar het bedrag an sich, maar relatief verschil dus)

Ik sta er voor open, hoor. Maar wel graag max. zo'n 100 dollar. :)

(en argh..zat ik zelf ook in het verkeerde topic te posten. goed dat het verplaatst is door een mod :$)

[ Voor 10% gewijzigd door Hyp Hyper op 21-08-2016 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-05 15:38
Iemand enig idee waarom de ene aliexpresser €20 rekent voor DHL en de ander €9.95?
(zal de dekking voor douane wel zijn)

[ Voor 19% gewijzigd door jernij op 21-08-2016 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick_PunkLover
Ik heb mijn Redmi 3S binnengekregen, ook besteld bij Top-One op AliExpress.
En ook ik heb een back cover en twee screen protectors gekregen :)
Deed er met DHL 5 dagen over te worden bezorgd; donderdag avond besteld, dinsdag avond ontvangen.
Zo snel, dat is de 20 euro wel waard!

Wat wel apart is, is dat je twee tracking nummers krijgt; eentje voor HongKong -> UK, en een voor UK -> NL.
Het nummer voor naar de UK gaf ook 5 "pieces" aan op de site van DHL.
Vanuit de UK wordt ie verstuurd door een ander bedrijf, dus geen Top-One.
Ik denk dat ze daar een partner hebben die de pakketjes ontvangt, misschien anders inpakt, en dan weer doorstuurt.

Hoe dank ook, voor 155 euro ben ik zeer tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-09 14:48
Harribo schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 19:03:
[...]

Is die ook 5,5 inch?
En waar ? Ik zie hem overal duurder.
ja die is ook 5.5 inch, en 4100 mah batterij.
120 euro. heb er zelf al 5 besteld voor mij en kennissen :) zijn er allemaal dik tevreden over

http://www.aliexpress.com...872874477-09410-fyfAUb2FY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
Sick_PunkLover schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 14:48:
Wat wel apart is, is dat je twee tracking nummers krijgt; eentje voor HongKong -> UK, en een voor UK -> NL.
Het nummer voor naar de UK gaf ook 5 "pieces" aan op de site van DHL.
Vanuit de UK wordt ie verstuurd door een ander bedrijf, dus geen Top-One.
Ik denk dat ze daar een partner hebben die de pakketjes ontvangt, misschien anders inpakt, en dan weer doorstuurt.

Hoe dank ook, voor 155 euro ben ik zeer tevreden!
Heel apart is dat niet, China --> UK is duty free.
UK--> Nederland (Europa) is ook duty free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick_PunkLover
jernij schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 16:37:
[...]

Heel apart is dat niet, China --> UK is duty free.
UK--> Nederland (Europa) is ook duty free
Dat weet ik :)
Maar van te voren ging ik ervan uit dat het een dienst was die DHL aanbiedt aan de verzender.
Ik had niet verwacht dat iemand in de UK de pakketjes zou ontvangen en doorsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
Sick_PunkLover schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 16:41:
[...]

Dat weet ik :)
Maar van te voren ging ik ervan uit dat het een dienst was die DHL aanbiedt aan de verzender.
Ik had niet verwacht dat iemand in de UK de pakketjes zou ontvangen en doorsturen.
DHL zal niet snel meewerken aan verkapte belastingontduiking denk ik zo ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Vlizzjeffrey schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 15:35:
[...]
ja die is ook 5.5 inch, en 4100 mah batterij.
120 euro. heb er zelf al 5 besteld voor mij en kennissen :) zijn er allemaal dik tevreden over

http://www.aliexpress.com...872874477-09410-fyfAUb2FY
Ja dank maar met douane kosten is ie dan 170 :(
Wordt een heel stuk duurder.
Edit: voor die prijs heb ik er ook 1 besteld, wel een hele mooi foon, neem het risico van douane kosten.

Op dx.eu.com kan je een verzekering voor de douanekosten nemen. Iemand een idee of ervaring dat deze optie ook gaat werken? Kan je een een vergoeding krijgen van max een 40 dollar.

Afbeeldingslocatie: https://s9.postimg.org/cuewfui4b/Naamloos.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 23-08-2016 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
Harribo schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:27:
[...]

Ja dank maar met douane kosten is ie dan 170 :(
Wordt een heel stuk duurder.
Edit: voor die prijs heb ik er ook 1 besteld, wel een hele mooi foon, neem het risico van douane kosten.

Op dx.eu.com kan je een verzekering voor de douanekosten nemen. Iemand een idee of ervaring dat deze optie ook gaat werken? Kan je een een vergoeding krijgen van max een 40 dollar.

[afbeelding]
Topone op ali garandeert dutyfree met DHL (€ 19,88)
Pagina: 1 ... 30 ... 34 Laatste

Let op:
Dit is het topic mbt levertijden en prijzen, voor inhoudelijke discussies over de verschillende toestellen zie Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 2

Lees ook altijd de TS voordat je een vraag stelt :)