De mini komt langzaam binnen bij de resellers. De Max voor zover ik weet nog niet.Mrloki schreef op maandag 06 april 2015 @ 00:27:
Iemand al enig idee of de ZTE Nubia z9 al geleverd wordt? Hij zou op 2 april beschikbaar komen maar ik zie op bijvoorbeeld ibuygou dat hij alleen nog op pre order staat?
Oke mooi! Het gaat mij om de mini dus dat is goedMomus schreef op maandag 06 april 2015 @ 22:13:
[...]
De mini komt langzaam binnen bij de resellers. De Max voor zover ik weet nog niet.
Verwijderd
Als die over een maand of wat toch eens te koop zou zijn voor wat de Z5S nu kostZxui schreef op maandag 06 april 2015 @ 14:04:
Hier kun je de ZTE Nubia Z9 Max al bestellen: http://www.aliexpress.com...16GB-ROM/32316116920.html
Alleen uitkijken dat ze geen aangepaste ROM erop gooien met allerlei nutteloze apps (tenzij je dit juist wilt).Call of Duty schreef op maandag 06 april 2015 @ 22:02:
De Meizu MX4 Pro is p to2c.com maar 370 dollar met free shipping. (16GB versie)
http://www.to2c.com/meizu-mx4-pro-3gb-ram-16gb-rom.html
Is dit een beetje een goede webshop? Iemand ervaringen?
“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)
Is dat een dingetje van to2c.com? Om custom roms met reclame/eigen apps erop te zetten?John Rambo schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 08:27:
[...]
Alleen uitkijken dat ze geen aangepaste ROM erop gooien met allerlei nutteloze apps (tenzij je dit juist wilt).
Ik weet dat etotalk het doet (zelf ervaring mee gehad, toch flashen met hun eigen rom ondanks dat ik gezegd had dat ik dat perse niet wilde), en ik meen dat je bij to2c ook die mogelijkheid had. Sommige winkels bieden het aan, ik zou het zelf niet doen. Vaak wil je later zelf toch een andere rom er op hebben.Call of Duty schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 08:44:
[...]
Is dat een dingetje van to2c.com? Om custom roms met reclame/eigen apps erop te zetten?Staan ze daar om bekend ofzo?
Edit: Ik heb ff gekeken, ik zie het zo niet meer staan op hun site. Echter, soms gebeurt het ook dat je na bestelling een mailtje krijgt met de vraag of ze voor jou alvast de "multi language" rom er op moeten zetten. Nogmaals, ik weet niet meer zeker of to2c dat nou ook deed.
[ Voor 19% gewijzigd door John Rambo op 07-04-2015 09:53 ]
Ik zie dat de pre-order inmiddels is weggehaald bij de Nubia Z9 Mini bij Ibuygou en dat hij nu dus op voorraad is. Dan ga ik hem deze week bestellen!
Heeft iemand ervaring met de Import Duty insurance van Ibuygou? Tijdens mijn laatste bestelling bestond dit nog niet dus ik heb het nooit gebruikt.
Daarnaast wil ik tevens een Xiaomi Redmi Note bestellen voor mijn vriendin. Wat is slimmer beide producten los van elkaar bestellen of alles in 1 bestelling doen?
Heeft iemand ervaring met de Import Duty insurance van Ibuygou? Tijdens mijn laatste bestelling bestond dit nog niet dus ik heb het nooit gebruikt.
Daarnaast wil ik tevens een Xiaomi Redmi Note bestellen voor mijn vriendin. Wat is slimmer beide producten los van elkaar bestellen of alles in 1 bestelling doen?
Als je met DHL verzend zou ik het in 1 pakket doen, scheelt misschien verzendkosten. Je kunt ook een insurance aanvinken voor een paar dollar dacht ik. Mits beide toestellen op voorraad zijn.[b][message=44026897,noline]Daarnaast wil ik tevens een Xiaomi Redmi Note bestellen voor mijn vriendin. Wat is slimmer beide producten los van elkaar bestellen of alles in 1 bestelling doen?
Het scheelt inderdaad €20 verzendkosten maar ik weet niet of het nadelig is met de import kosten? Althans het lijkt me dat de kans groter is dat je deze moet betalen. Ik wil sowieso wel de import insurance erbij nemen maar dan moet je toch weer met de webshop gaan regelen dat je dat geld weer terug krijgt wat weer een hoop rompslomp is. Klopt ik zag dat de pakket verzekering een paar euro is dus dat zijn de kosten niet.John Rambo schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 12:42:
[...]
Als je met DHL verzend zou ik het in 1 pakket doen, scheelt misschien verzendkosten. Je kunt ook een insurance aanvinken voor een paar dollar dacht ik. Mits beide toestellen op voorraad zijn.
Ik heb zelf geen ervaring met het gelijktijdig bestellen van meerdere toestellen dus vandaar dat ik hier even een balletje op gooi
Ja dat is een afweging die je moet makenMrloki schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 12:58:
[...]
Het scheelt inderdaad €20 verzendkosten maar ik weet niet of het nadelig is met de import kosten? Althans het lijkt me dat de kans groter is dat je deze moet betalen. Ik wil sowieso wel de import insurance erbij nemen maar dan moet je toch weer met de webshop gaan regelen dat je dat geld weer terug krijgt wat weer een hoop rompslomp is. Klopt ik zag dat de pakket verzekering een paar euro is dus dat zijn de kosten niet.
Ik heb zelf geen ervaring met het gelijktijdig bestellen van meerdere toestellen dus vandaar dat ik hier even een balletje op gooi
Met 2 pakjes betaal je sowieso dubbel verzenden en heb je de kans dat je ook nog eens over beide belasting betaalt.. In het gunstigste geval betaal je over beide niks, maar heb je wel 25 euro extra aan DHL verzendkosten.
Keuzes.. Als je bij Ibuygou een verzekering afsluit zou je het terug moeten krijgen. Ik zou dan voor de besparing gaan op de verzending en alles lekker in 1 pakket doen.
Dan ga ik wel gewoon voor de simpelste oplossing en bestel ik beide toestellen in 1x. Merken we achteraf wel of het de voordeligste oplossing was 
Thanks voor je antwoord!
Thanks voor je antwoord!
Op http://www.1949deal.com/n...-screen-4g-lte-black.html staat de Nubia Z9 mini voor 182 euro (weliswaar out of stock).
Heb maar even een mailtje gestuurd met de vraag of dit klopt, maar de durvers kunnen eventueel proberen om er 1 te bestellen en te wachten tot hij terug leverbaar wordt
Heb maar even een mailtje gestuurd met de vraag of dit klopt, maar de durvers kunnen eventueel proberen om er 1 te bestellen en te wachten tot hij terug leverbaar wordt
Bij 1949deal kun je out of stock artikelen niet bestellen.
En de prijs die bij dit soort aankomende producten vermeld wordt, is altijd veel te laag.
En de prijs die bij dit soort aankomende producten vermeld wordt, is altijd veel te laag.
De Xiaomi Redmi 2 Advanced (2GB RAM, 16GB ROM) was nog niet beschikbaar in de 'China Unicom' versie, met WCDMA 3G op 900 MHz.
Nu *lijkt* hij wel te krijgen, althans, hier staat 'Ships in 2-5 business days':
http://www.merimobiles.co...2-4-7inch_p/meri10858.htm
Nu *lijkt* hij wel te krijgen, althans, hier staat 'Ships in 2-5 business days':
http://www.merimobiles.co...2-4-7inch_p/meri10858.htm
ibuygou00914 geeft 4,75 euro korting bij Ibuygou.
"Total amount must be over €142.35(Excluding shipping charge)"
Edit 10/05/15: verlopen.
"Total amount must be over €142.35(Excluding shipping charge)"
Edit 10/05/15: verlopen.
[ Voor 50% gewijzigd door Adipose op 10-05-2015 12:20 ]
Verwijderd
Iemand al de Xiaomi mi noteerde pro ergens leverbaar zien staan. Nergens nog te koop lijkt het wel. Best raar eigenlijk voor een smartphone dat tegelijkertijd met de mi note aangekondigd was.
Verwijderd
Iemand enig idee waar de Letv One pro en One Max te bestellen is. Op dit moment is deze alleen op oppomart.com te bestellen. Zijn er ook andere webshops die dit merk gaan leveren?
Ja natuurlijk. Maar pas als ie leverbaar is.Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 22:33:
Iemand enig idee waar de Letv One pro en One Max te bestellen is. Op dit moment is deze alleen op oppomart.com te bestellen. Zijn er ook andere webshops die dit merk gaan leveren?
Is nog niet uitgebracht in China, kan dus nog niet verkocht worden.Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 20:50:
Iemand al de Xiaomi mi noteerde pro ergens leverbaar zien staan. Nergens nog te koop lijkt het wel. Best raar eigenlijk voor een smartphone dat tegelijkertijd met de mi note aangekondigd was.
Verwijderd
Het gaat mij meer om de namen van de websites. Zowel Ibuygou alsook Honorbuy lijken het niet te verkopen. En verkopers op Alieexpres zijn vaak onbetrouwbaar.
Iets wat nog niet uit is, kan nog niet verkocht worden. En verkopers op AliExpress zijn helemaal niet vaak onbetrouwbaar.Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 23:01:
[...]
Het gaat mij meer om de namen van de websites. Zowel Ibuygou alsook Honorbuy lijken het niet te verkopen. En verkopers op Alieexpres zijn vaak onbetrouwbaar.
Hij is nu ´In Stock´. De prijs is helaas ook exact hetzelfde als op Ibuygou. Ik vind het toch wel een beetje aan de hoge kant als je kijkt naar de processor die erin zit.Kwakkel schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:18:
Op http://www.1949deal.com/n...-screen-4g-lte-black.html staat de Nubia Z9 mini voor 182 euro (weliswaar out of stock).
Heb net een maand de ZTE Blade s6, die gaat terug vanwege een brakke GPS en dan ga ik waarschijnlijk voor deze Nubia Z9 mini.
Iemand enig idee of het ook zo´n fijn afgeronde glasplaat heeft? Dat voelt namelijk wel heel prettig bij de ZTE Blade S6
Verwijderd
Bestellen en kopen zijn twee verschillende dingen, daarnaast komt het regelmatig voor dat op Aliexpress clones verkocht worden, je hebt namelijk nooit de garantie via een thirdparty verkoper (dit zijn geen retailers) of het daadwerkelijk origineel is. Maar niemand houdt jou tegen daar te bestellen.Momus schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 23:21:
[...]
Iets wat nog niet uit is, kan nog niet verkocht worden. En verkopers op AliExpress zijn helemaal niet vaak onbetrouwbaar.
Die LeTV is gisteren gepresenteerd, wat verwacht je nou?Verwijderd schreef op woensdag 15 april 2015 @ 10:17:
[...]
Bestellen en kopen zijn twee verschillende dingen, daarnaast komt het regelmatig voor dat op Aliexpress clones verkocht worden, je hebt namelijk nooit de garantie via een thirdparty verkoper (dit zijn geen retailers) of het daadwerkelijk origineel is. Maar niemand houdt jou tegen daar te bestellen.
Clones worden niet verkocht door gerespecteerde verkopers op AliExpress. En daar zijn er zat van.
De Z9 max is ook genoeg te vinden:
http://www.aliexpress.com...&CatId=5090301&isrefine=y
[ Voor 14% gewijzigd door Momus op 15-04-2015 10:32 ]
Verwijderd
Leuke natte vingerwerk feit blijft dat zelfs gerespecteerde verkopers, bewust of onbewust clones aan hun klanten verkopen of hebben geleverd.Momus schreef op woensdag 15 april 2015 @ 10:29:
[...]
Die LeTV is gisteren gepresenteerd, wat verwacht je nou?
Clones worden niet verkocht door gerespecteerde verkopers op AliExpress. En daar zijn er zat van.
De Z9 max is ook genoeg te vinden:
http://www.aliexpress.com...&CatId=5090301&isrefine=y
http://www.jiayu-store.co...ile-phone-fromaliexpress/
Dan zijn er prima regelingen die zorgen dat je of een goede krijgt, of je geld terugkrijgt.Verwijderd schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:57:
[...]
Leuke natte vingerwerk feit blijft dat zelfs gerespecteerde verkopers, bewust of onbewust clones aan hun klanten verkopen of hebben geleverd.
Die regelingen zijn beter dan bij de losse shops.
En die plaatjes die jij laat zien, hebben niks met gerespecteerde verkopers te maken.
[ Voor 8% gewijzigd door Momus op 15-04-2015 12:59 ]
Voor de geïnteresseerden de Asus Zenfone 2 met 4GB RAM is te pre-orderen bij Coolicool
[ Voor 6% gewijzigd door benbaba op 15-04-2015 13:33 ]
Iemand nog een goeie tip waar ik de ZTE Nubia Z9 mini kan bestellen?
Mi Note pro wordt gereleased op 6 Mei en is op Ibuygou te bestellen voor een belachelijke prijs van 627 euro (inclusief 20 euro verzendkosten).
In een andere topic is dit model al voorbij gekomen. Net een mailtje ontvangen met $10 korting coupon.
Coupon: CICHAMMER
Coupon: CICHAMMER
Je weet hopelijk ook dat jiayu-store.com ook 'gewoon' maar een webshop is en totaal niets met Jiayu te maken heeft behalve dan dat ze Jiayu phones verkopen. knipVerwijderd schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:57:
[...]
Leuke natte vingerwerk feit blijft dat zelfs gerespecteerde verkopers, bewust of onbewust clones aan hun klanten verkopen of hebben geleverd.
[ Voor 20% gewijzigd door The Wizard op 21-04-2015 07:34 ]
knip
Common sense die bij elke bestelling in China van toepassing zou moeten zijn. Bij elke shop gaan dingen fout. Bij elke shop is voorzichtigheid geboden.
Wat je echter vergeet is de buyer protection van AliExpress. Heus niet waterdicht, heus wel wat op aan te merken, maar feit blijft dat je mogelijkheden hebt te reclameren. Iets waar de reguliere webshops helemaal geen mogelijkheid toe hebben.
knip
Common sense die bij elke bestelling in China van toepassing zou moeten zijn. Bij elke shop gaan dingen fout. Bij elke shop is voorzichtigheid geboden.
Wat je echter vergeet is de buyer protection van AliExpress. Heus niet waterdicht, heus wel wat op aan te merken, maar feit blijft dat je mogelijkheden hebt te reclameren. Iets waar de reguliere webshops helemaal geen mogelijkheid toe hebben.
knip
[ Voor 43% gewijzigd door The Wizard op 21-04-2015 07:35 ]
knip
[ Voor 132% gewijzigd door The Wizard op 21-04-2015 07:36 ]
knip
[ Voor 98% gewijzigd door The Wizard op 21-04-2015 07:36 ]
knip
[ Voor 98% gewijzigd door The Wizard op 21-04-2015 07:40 ]
knip
[ Voor 96% gewijzigd door The Wizard op 21-04-2015 07:41 ]
knip
Bijna een zenfone 2 besteld, blijkt dat de dual sim slechts een dataverbinding op 1 van de 2 simposities ondersteunt.
Damn zoveel goeds aan die telefoon, verprutsen ze het met zoiets.
Mijn zoektocht gaat door naar een niet te dure dual-sim telefoon met 1080 scherm, 800mhz 4G en een bovengemiddelde camera.
Donderdag wordt de nieuwe xiaomi mi4 gepresenteerd, hopelijk wordt dat hem dan eindelijk.
Bijna een zenfone 2 besteld, blijkt dat de dual sim slechts een dataverbinding op 1 van de 2 simposities ondersteunt.

Damn zoveel goeds aan die telefoon, verprutsen ze het met zoiets.
Mijn zoektocht gaat door naar een niet te dure dual-sim telefoon met 1080 scherm, 800mhz 4G en een bovengemiddelde camera.
Donderdag wordt de nieuwe xiaomi mi4 gepresenteerd, hopelijk wordt dat hem dan eindelijk.
[ Voor 14% gewijzigd door The Wizard op 21-04-2015 07:42 ]
knip
[ Voor 95% gewijzigd door The Wizard op 21-04-2015 07:42 ]
knip
[ Voor 95% gewijzigd door The Wizard op 21-04-2015 07:42 ]
knip
[ Voor 97% gewijzigd door The Wizard op 21-04-2015 07:43 ]
[ Voor 34% gewijzigd door The Wizard op 21-04-2015 07:45 ]
7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)
Ik wil al een tijdje een nieuwe telefoon aangezien mijn HTC Desire Z na 4 jaar gebruik wat kuren begint te krijgen
Nou heb ik dus besloten om eens een chinese telefoon uit te proberen. Na een paar dagen rondkijken op het internet is mijn keuze in principe gevallen op de nieuwe Elephone G2 (4.5" scherm, 5.0 android lollipop, 4G, quadcore, etc.) , aangezien ik niet houd van een groot beeldscherm wou ik dus maximaal een 4.5" scherm en het moest ook 4G ondersteunen dus vandaaar deze keuze.
Nou zit ik dus met de vraag waar/hoe ik het beste een Elephone G2 kan bestellen, graag wou ik dat in een EU warehouse doen maar deze mobiel is nogal nieuw en voor zover ik gezien heb is deze nergens te krijgen in zo'n warehouse. (correct me if im wrong)
Ik wil hem graag zo snel mogelijk binnen hebben, liefst binnen 1 of 2 weken. Nou heb ik wel vaker dingen uit china besteld via DealExtreme, TinyDeal en Aliexpress, maar altijd via air mail. Ik wil nu dus graag een snellere shipping methode maar ik heb geen idee wat nou de beste optie is (ik las iets over FedEx via UK bijvoorbeeld). Hoe/waar zouden jullie met je ervaring deze bestelling plaatsen?
Garantie zou ik ook wel handig vinden trouwens, maar zolang het product niet kapot arriveert heb ik er waarschijnlijk geen problemen mee (ben altijd zuinig op mijn spullen).
Nou zit ik dus met de vraag waar/hoe ik het beste een Elephone G2 kan bestellen, graag wou ik dat in een EU warehouse doen maar deze mobiel is nogal nieuw en voor zover ik gezien heb is deze nergens te krijgen in zo'n warehouse. (correct me if im wrong)
Ik wil hem graag zo snel mogelijk binnen hebben, liefst binnen 1 of 2 weken. Nou heb ik wel vaker dingen uit china besteld via DealExtreme, TinyDeal en Aliexpress, maar altijd via air mail. Ik wil nu dus graag een snellere shipping methode maar ik heb geen idee wat nou de beste optie is (ik las iets over FedEx via UK bijvoorbeeld). Hoe/waar zouden jullie met je ervaring deze bestelling plaatsen?
Garantie zou ik ook wel handig vinden trouwens, maar zolang het product niet kapot arriveert heb ik er waarschijnlijk geen problemen mee (ben altijd zuinig op mijn spullen).
Ik overweeg een Mi3 of Mi4 te kopen, maar er zijn twee dingen die nogal opmerkelijk zijn: 1) De 64GB versie van de Mi4 is nergens op voorraad en 2) de Mi4 kost uit China al $350 (Mi3 is $250), als je pech hebt en BTW moet betalen zit je dan al ver over de €400.
En hier is de Mi4 voor €360 leverbaar, iemand ervaring met deze winkel? http://www.maxphone.nl/product/xiaomi-mi4/
En hier is de Mi4 voor €360 leverbaar, iemand ervaring met deze winkel? http://www.maxphone.nl/product/xiaomi-mi4/
Die website heb je niet veel aan, het wordt verzonden vanuit China, dus als je pech hebt moet je ook BTW betalen.sdk16420 schreef op zondag 03 mei 2015 @ 21:26:
Ik overweeg een Mi3 of Mi4 te kopen, maar er zijn twee dingen die nogal opmerkelijk zijn: 1) De 64GB versie van de Mi4 is nergens op voorraad en 2) de Mi4 kost uit China al $350 (Mi3 is $250), als je pech hebt en BTW moet betalen zit je dan al ver over de €400.
Even gezocht en ik vind toch al snel een hele hoop veel goedkopere, pandawill staat zelfs in de topic start:sdk16420 schreef op zondag 03 mei 2015 @ 21:26:
http://www.pandawill.com/...glonass-white-p96722.html
Ook nog een 5$ coupon: NEWBUYERCOUPON
werkt alleen als je registreert.
Gevonden op: http://www.kimovil.com/en
Ik wil graag bij Pandawill de Ecoo E04 bestellen, iemand ervaringen met verzenden via Fedex?
Ja, Fedex is supersnel maar je krijgt volgens mij altijd BTW kosten voor je kiezen.
Wat zou je zelf kiezen? DHL of Fedex?
Ik wil het namelijk z.s.m. hebben.
Scheelt dat je bij Pandawill 10% extra kan betalen bovenop de prijs van je product(en). Zij betalen namelijk dan de inklaringskosten + BTW.
Ik wil het namelijk z.s.m. hebben.
Scheelt dat je bij Pandawill 10% extra kan betalen bovenop de prijs van je product(en). Zij betalen namelijk dan de inklaringskosten + BTW.
DHL heb je het ook snel, maar niet altijd de inklaringskosten. Ik zou óf zonder die 10% extra kosten voor DHL gaan of met die 10% voor Fedex. Als het om 10€ ofzo verschil gaat, gewoon voor Fedex gaan, die zijn echt snel, goede tracking en dan neem je die 10% verzekering erbij.
Oké super, hartelijk bedankt voor je reactie;)
You're whalecum! Benieuwd wat je uiteindelijk kiest, hoe lang het duurt en hoe het is afgelopen 
PS. Als die chinezen bij PW hem via FedEx aanbieden zijn ze niet heul slim, want dat is naar mijn weten 100% BTW betalen en dus nadelig voor ze. En voordelig voor ons
PS. Als die chinezen bij PW hem via FedEx aanbieden zijn ze niet heul slim, want dat is naar mijn weten 100% BTW betalen en dus nadelig voor ze. En voordelig voor ons
[ Voor 47% gewijzigd door Lord_Dain op 05-05-2015 16:42 ]
Ik zal het hier laten weten 
Telefoon Ecoo E04 en laat ik verzenden met FedEx.
Dat zij extra moeten betalen maakt mij niet uit
Ze bieden zelf die verzendmethode aan
Telefoon Ecoo E04 en laat ik verzenden met FedEx.
Dat zij extra moeten betalen maakt mij niet uit
Ze bieden zelf die verzendmethode aan
[ Voor 37% gewijzigd door zeg_ik_niet op 05-05-2015 16:52 ]
Hahaha, zijn ze toch niet zo dom als we gehoopt hadden. DPD? Wat geven ze aan bij levertijd?
6-12 dagen levertijd. Ik ben benieuwd;)
Kost ca. 10 euro, ik ben benieuwd.
Kost ca. 10 euro, ik ben benieuwd.
[ Voor 31% gewijzigd door zeg_ik_niet op 05-05-2015 19:51 ]
Bij mij heeft het 10 dagen geduurd. Het was (is) een combinatie van het Chinese SF Express en DPD. Pandawill geeft zelf Laposte (France) aan, omdat die de eigenaar zijn (van DPD). Het gaat via China, naar Honkong dan naar Parijs en dan Nederland (België).
Je kan je pakketje bij SF Express hier tracken of op de officiële site. Het voordeel van dat laatste is dat je een tweede nummer te zien krijgt (die van DPD is). Die kun je dan weer gebruiken om je pakket te tracken op de DPD website, want DPD snapt het nummer niet die je van Pandawill krijgt. Kortom prima alternatief voor DHL.
Je kan je pakketje bij SF Express hier tracken of op de officiële site. Het voordeel van dat laatste is dat je een tweede nummer te zien krijgt (die van DPD is). Die kun je dan weer gebruiken om je pakket te tracken op de DPD website, want DPD snapt het nummer niet die je van Pandawill krijgt. Kortom prima alternatief voor DHL.
Super bedankt man, gaat helemaal goed komen dan!
Waar zie je trouwens het tweede nummer? 
Heb het al..
Heb het al..
[ Voor 20% gewijzigd door zeg_ik_niet op 06-05-2015 18:16 ]
Hoe is het gegaan?zeg_ik_niet schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 16:10:
Waar zie je trouwens het tweede nummer?
Heb het al..
Ik ben momenteel aan het kijken waar ik de Jiayu S3 ga bestellen. Gearbest heeft een hele hoop vouchers maar als ik die ingeef gaat de prijs omhoog??
Ik heb zowel 'clearance' als '4GPHONES' getest.
Zo kom ik bij Pandawill uit want zover ik hier en in het Jiayu topic kan lezen is die wel betrouwbaar + heeft die momenteel één van de beste prijzen voor de S3. Twijfel enkel over de verzending, keuze tussen DPD 10.93€, TNT Post (PostNL) 4.18€ of Singapore Post 0€. Ik neig het meeste toe naar DPD omdat ik hier en daar lees dat dit via Frankrijk gaat en dat hier geen douanekosten mee gemoeid gaan. Iemand die mij kan zeggen of dat toeval is of altijd zo (zowat als FedEx via UK)? Andere mogelijkheid is de gratis verzending kiezen en dan de TAX insurance erbij nemen. Kom ik ongeveer op dezelfde prijs uit (195€). Ik heb echter ergens gelezen dat dit enkel de BTW is die ze terugbetalen en niet de inklaringkosten maar geen idee of dit klopt.
Op Pandawill kan je precies ook niet zien of ie in stock is... of kijk ik daar nou over?

Zo kom ik bij Pandawill uit want zover ik hier en in het Jiayu topic kan lezen is die wel betrouwbaar + heeft die momenteel één van de beste prijzen voor de S3. Twijfel enkel over de verzending, keuze tussen DPD 10.93€, TNT Post (PostNL) 4.18€ of Singapore Post 0€. Ik neig het meeste toe naar DPD omdat ik hier en daar lees dat dit via Frankrijk gaat en dat hier geen douanekosten mee gemoeid gaan. Iemand die mij kan zeggen of dat toeval is of altijd zo (zowat als FedEx via UK)? Andere mogelijkheid is de gratis verzending kiezen en dan de TAX insurance erbij nemen. Kom ik ongeveer op dezelfde prijs uit (195€). Ik heb echter ergens gelezen dat dit enkel de BTW is die ze terugbetalen en niet de inklaringkosten maar geen idee of dit klopt.
Op Pandawill kan je precies ook niet zien of ie in stock is... of kijk ik daar nou over?
[ Voor 9% gewijzigd door Largamelion op 21-05-2015 13:16 ]
Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ
Ik heb afgelopen week 2 s3's besteld bij mixeshop. Ik heb alleen deze keer ipv DHL, de nederlandse post optie gekozen om te verzenden. De track and trace kan ik volgen via 17track.net. Ik vind alleen de info erg sumier tov wat ik van DHL gewend ben. Heeft iemand work arounds voor de status van mijn track and trace te zien of is 17 track niet actueel?
Money isn't rellevant..... who you are is.....
Misschien beter in dit topic vragen: [Jiayu S3] Importeren, levertijden en prijzen topic
thx audiowaste
Money isn't rellevant..... who you are is.....
Oh my bad, zelf ook even verkeerd gekeken. Dit is al het algemene levertijden topic.
Misschien de site van Post NL eens proberen? Aangezien 17track gewoon een verzamelsite is.
Misschien de site van Post NL eens proberen? Aangezien 17track gewoon een verzamelsite is.
Ik zou hem bij geekbuying halen (€185), wanneer je daar een account maakt krijg je een coupon voor 5% korting op je eerste bestelling.
Geheime tip per PM.
Geheime tip per PM.
Hmm, interessant en bedankt om te delen. Ze hebben blijkbaar hun verzekering hierdoor al verhoogd van 5% naar 10% voor België. Dus eigenlijk om goed te zijn moet je vragen om de juiste waarde op het pakket te zetten als je betaalt voor die verzekering, maar dan mag je er ook bijna vanuit gaan dat je pakket nog even bij de douane blijft liggen. Mss is het dan toch interessanter om geen verzekering te pakken en de gok te wagen. In mijn geval bespaar ik dan een 20€ op m'n bestelling maar loop ik de kans om 40€ boete te betalen.yezzer schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 10:59:
Met die zogenaamde importverzekering van PANDAWILL had ik toch de grootste miserie die je je kunt inbeelden!
In de voorwaarden staat duidelijk vermeld dat ALLE kosten terug betaald worden, maar toen ik hen mijn rekening mailde om die terugbetaling te bekomen (pakje was immers door douane Bpost België tegengehouden én geopend) heb ik de grootste tegenvaller gehad die je je maar kunt bedenken! Eerst 'n (keurig) mailtje terug dat alles zou terug betaald worden (45,39 euro betaald aan douanekosten, btw en boete op een gsm van 116,99 dollar), maar half uurtje erna vroegen ze om toelichting van het detail van die factuur. En toen kwam het gezever: ze weigerden de btw boete (dat is de helft van het btw bedrag er nog bovenop) en ook de extra dossierkosten terug te betalen.
Met als gevolg: in plaats van alles terug te krijgen heb ik helaas maar de helft teruggekregen!!
Ook de zogenaamde koperbescherming van PayPal is een lachertje: draaide helemaal op niets uit, nada!
Heb alles netjes in hun forum gezet hoe je als klant het moet aanpakken om geen btw boete te krijgen, en dat komt er op neer dat je hen moet verplichten om de juiste waarde op de verzendsticker/documenten te laten zetten. Dan is er geen discussie mogelijk dat je probeert de douane te omzeilen!
Lees er alles over hier:
http://www.pandawillforum...x-amp-VAT-insurance/page6
(meer bepaald mijn ervaringen en aanbevelingen op blz 6, postings #51 en #53)
Decisions, decisions ...
Ben het wel eens dat Banggood het mooier afhandelt dan en gewoon de boete betaalt, maar niet de VAT + TAX.
Stond op het punt de Jiayu S3 3GB te bestellen bij Mixeshop, maar toen ik ging zoeken naar een coupon kwam ik deze pagina tegen. Ik denk dat je van elke China shop wel zo een pagina vindt maar dit weerhoudt mij toch echt om daar te bestellen. Ik dacht ook dat er bij deze shop een optie was om te verzenden zonder risico op douanekosten maar deze kwam ik nergens tegen in het bestelproces.
Misschien kies ik toch maar voor Banggood omdat ik hier toch al meermaals gelezen heb dat die wel een redelijke aftersales hebben. Ik zie hier echter in de poll dat er toch al 2 mensen deze site afraden (van de 24)... maakt het er niet makkelijker op
.
Ik zal mij er maar bij neerleggen dat het altijd een gok blijft en gewoon bestellen zeker. Ben hier ondertussen al een kleine week bezig met alles te lezen en de keuze wordt er niet makkelijker op
.
Misschien kies ik toch maar voor Banggood omdat ik hier toch al meermaals gelezen heb dat die wel een redelijke aftersales hebben. Ik zie hier echter in de poll dat er toch al 2 mensen deze site afraden (van de 24)... maakt het er niet makkelijker op

Ik zal mij er maar bij neerleggen dat het altijd een gok blijft en gewoon bestellen zeker. Ben hier ondertussen al een kleine week bezig met alles te lezen en de keuze wordt er niet makkelijker op

Deze is wel goed te vertrouwen: http://www.ibuygou.com/p-...gb-ram-16gb-rom-6473.html.Largamelion schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 14:49:
Stond op het punt de Jiayu S3 3GB te bestellen bij Mixeshop, maar toen ik ging zoeken naar een coupon kwam ik deze pagina tegen. Ik denk dat je van elke China shop wel zo een pagina vindt maar dit weerhoudt mij toch echt om daar te bestellen. Ik dacht ook dat er bij deze shop een optie was om te verzenden zonder risico op douanekosten maar deze kwam ik nergens tegen in het bestelproces.
Misschien kies ik toch maar voor Banggood omdat ik hier toch al meermaals gelezen heb dat die wel een redelijke aftersales hebben. Ik zie hier echter in de poll dat er toch al 2 mensen deze site afraden (van de 24)... maakt het er niet makkelijker op.
Ik zal mij er maar bij neerleggen dat het altijd een gok blijft en gewoon bestellen zeker. Ben hier ondertussen al een kleine week bezig met alles te lezen en de keuze wordt er niet makkelijker op.
Klopt daar hoor je ook veel goeds over maar je betaalt er ook voor. Loop je nog kans ook dat er douanekosten bijkomen ook.YsWDesign schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 15:32:
[...]
Deze is wel goed te vertrouwen: http://www.ibuygou.com/p-...gb-ram-16gb-rom-6473.html.
Ik zie deze verkoper ook veel terugkomen op Aliexpress en als ik daar naar de feedback kijk van de bestelde Jiayu S3 's dan is die toch 98.8% positief en 1.2% neutraal, 0.0% negatief dus. Ben momenteel de feedback aan het lezen en er zitten opvallend veel Nederlanders en Belgen tussen
Iemand die ervaring heeft met pandawill? Hoe doen zij het met de waarde van het toestel? Lage waarde via de normale post?
Wil een zte z9 mini kopen
Als je even wat moeite had gedaan om 4 posts hoger te kijken, dan had je je antwoord al...Kaya10 schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 09:42:
Iemand die ervaring heeft met pandawill? Hoe doen zij het met de waarde van het toestel? Lage waarde via de normale post?
Je kan in dit topic ook zoeken op 'Pandawill' en dan lees je meteen alle ervaringen, heb ik ook gedaan.
Heb zelf de Jiayu S3 gekocht bij Shenzhen Chigon Technology op AliExpress. Zondag besteld, gisteren geleverd (5 werkdagen). Als je kiest voor DHL verzending, dan sturen zij hem eerst naar Engeland en vanaf daar naar jouw adres. Zo nemen zij de invoerrechten voor hun rekening. DHL-verzending kostte mij ca 11 dollar extra, ik had de 3GB versie in huis voor 209 euro. Overigens is mijn oplader voorzien van een EU plug, dus zonder verloopje. Maar ymmv, want de verkoper gaf in eerste instantie aan dat hij er een verloopje bij zou stoppen.Largamelion schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 14:49:
Misschien kies ik toch maar voor Banggood omdat ik hier toch al meermaals gelezen heb dat die wel een redelijke aftersales hebben. Ik zie hier echter in de poll dat er toch al 2 mensen deze site afraden (van de 24)... maakt het er niet makkelijker op.
Ik zal mij er maar bij neerleggen dat het altijd een gok blijft en gewoon bestellen zeker. Ben hier ondertussen al een kleine week bezig met alles te lezen en de keuze wordt er niet makkelijker op.
Mooi, die is nog 3€ goedkoper en je krijgt er 4 gifts bij! Vooral die soft case vind ik interessant. Past die goed en heb je daar toevallig wat foto's van online staan? Met de S3 erin?Buzz-01 schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 13:23:
[...]
Heb zelf de Jiayu S3 gekocht bij Shenzhen Chigon Technology op AliExpress. Zondag besteld, gisteren geleverd (5 werkdagen). Als je kiest voor DHL verzending, dan sturen zij hem eerst naar Engeland en vanaf daar naar jouw adres. Zo nemen zij de invoerrechten voor hun rekening. DHL-verzending kostte mij ca 11 dollar extra, ik had de 3GB versie in huis voor 209 euro. Overigens is mijn oplader voorzien van een EU plug, dus zonder verloopje. Maar ymmv, want de verkoper gaf in eerste instantie aan dat hij er een verloopje bij zou stoppen.
Net gelezen... Had er niet op gelet...Largamelion schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 13:03:
[...]
Als je even wat moeite had gedaan om 4 posts hoger te kijken, dan had je je antwoord al...
Je kan in dit topic ook zoeken op 'Pandawill' en dan lees je meteen alle ervaringen, heb ik ook gedaan.
Dus niet via pandawill kopen? Op aliexpress is die ook te koop voor 290 dollar met dhl... zonder douane kosten
Zending via engeland...
Je krijgt er een originele Jiayu softcase bij, die past heel netjes.Largamelion schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 14:00:
[...]
Mooi, die is nog 3€ goedkoper en je krijgt er 4 gifts bij! Vooral die soft case vind ik interessant. Past die goed en heb je daar toevallig wat foto's van online staan? Met de S3 erin?
Kan even geen foto van de telefoon in de case plaatsen omdat ik daarvoor de camera van diezelfde telefoon moet gebruiken.
Mijn ervaring:Largamelion schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 14:49:
Banggood = good
Mixeshop = shit
De Umi Zero is voor $179,99 te koop in het EU Magazijn van Coolicool. Op zich geen slechte deal voor amoled liefhebbers.
Zelfs als dat Amoled scherm op een kwalitatief uitermate teleurstellende telefoon zit?benbaba schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 10:09:
De Umi Zero is voor $179,99 te koop in het EU Magazijn van Coolicool. Op zich geen slechte deal voor amoled liefhebbers.
Heb me niet echt verdiept in het toestel, zag alleen de aanbieding voorbij komen. Als het een teleurstellend toestel is dan is het natuurlijk minder interessant.Momus schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 10:21:
[...]
Zelfs als dat Amoled scherm op een kwalitatief uitermate teleurstellende telefoon zit?
Heel veel softwareproblemen en van de hardware worden er ook maar weinig enthousiast.benbaba schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 10:24:
[...]
Heb me niet echt verdiept in het toestel, zag alleen de aanbieding voorbij komen. Als het een teleurstellend toestel is dan is het natuurlijk minder interessant.
Hij heeft wel de looks, dat wel. Maar ja, innerlijk is misschien wel belangrijker dan uiterlijk.
Helaas.... customs moeten betalen. Zie wel Dublin op de pagina staan, maar is me niet duidelijk welke customs dit nu is. Is betaalpagina van DHL ( https://dhl-ar.accountis.net/gpp/nl/ ).
Ach, dat was het risico
Ach, dat was het risico

Welke telefoon en waar besteld?Dr.Roelski schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 12:28:
Helaas.... customs moeten betalen. Zie wel Dublin op de pagina staan, maar is me niet duidelijk welke customs dit nu is. Is betaalpagina van DHL ( https://dhl-ar.accountis.net/gpp/nl/ ).
Ach, dat was het risico![]()
Hier besteld: http://nl.aliexpress.com/...-RAM-5-5/32247923121.html en via DHL.
Weet nog niet exact waar hij nu gebleven is en welke customs erachter gekomen is. Op de betaalpagina zag ik Dublin bij het adres staan, maar zou nu ook nog in HongKingKong kunnen liggen en dat hij via Dublin gaat. Dhl pagina zegt verwerkt in HongKong en verwachtte levertijd vrijdag, maar ja, is dat Dublin of bij mij thuis?
Afwachten maar. Op zich had ik al op een invoer gerekend want je weet nooit wat ze controleren. En eigenlijk hoort die Btw/invoerrechten er ook op te zitten, maar ja, proberen kan geen kwaad....
// update net na plaatsen..... toch aangekomen op schiphol?! Hmm... dan is dat dus de Schiphol douane geweest. Morgen maar thuiswerken dan
7 Status douane bijgewerkt AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 17:31
6 Vertrokken van DHL vestiging in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 23:11
1 Collo
[ Voor 15% gewijzigd door Dr.Roelski op 28-05-2015 18:34 ]
Bij de eerste 5 commentaren onderaan lees ik al dat er douanekosten bijkomen bij DHL, gaande van 22€ tot 54€. Dan ga ik em toch bestellen bij zo'n verkoper op Aliexpress die ze via de UK opstuurt met DHL, die garanderen namelijk geen extra kosten. Laat zeker weten of je hebt moeten bijbetalen als je wil.Dr.Roelski schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 18:31:
[...]
Hier besteld: http://nl.aliexpress.com/...-RAM-5-5/32247923121.html en via DHL.
Weet nog niet exact waar hij nu gebleven is en welke customs erachter gekomen is. Op de betaalpagina zag ik Dublin bij het adres staan, maar zou nu ook nog in HongKingKong kunnen liggen en dat hij via Dublin gaat. Dhl pagina zegt verwerkt in HongKong en verwachtte levertijd vrijdag, maar ja, is dat Dublin of bij mij thuis?
Afwachten maar. Op zich had ik al op een invoer gerekend want je weet nooit wat ze controleren. En eigenlijk hoort die Btw/invoerrechten er ook op te zitten, maar ja, proberen kan geen kwaad....
// update net na plaatsen..... toch aangekomen op schiphol?! Hmm... dan is dat dus de Schiphol douane geweest. Morgen maar thuiswerken dan![]()
7 Status douane bijgewerkt AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 17:31
6 Vertrokken van DHL vestiging in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 23:11
1 Collo
Yep, was 35,83 euri, waarvan 10 euri administratiekosten. Ik had ook de gok kunnen nemen door hem via singapore post te versturen, maar ik wilde zeker weten dat ik hem snel had (met uiteraard wel extra risico).Largamelion schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 18:58:
[...]
Bij de eerste 5 commentaren onderaan lees ik al dat er douanekosten bijkomen bij DHL, gaande van 22€ tot 54€. Dan ga ik em toch bestellen bij zo'n verkoper op Aliexpress die ze via de UK opstuurt met DHL, die garanderen namelijk geen extra kosten. Laat zeker weten of je hebt moeten bijbetalen als je wil.
Ik heb een zte Z9 mini besteld via singapore post (pandawill)Dr.Roelski schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 19:53:
[...]
Yep, was 35,83 euri, waarvan 10 euri administratiekosten. Ik had ook de gok kunnen nemen door hem via singapore post te versturen, maar ik wilde zeker weten dat ik hem snel had (met uiteraard wel extra risico).
Ze zeggen dat ze 50 usd als waarde van de telefoon zullen vermelden op de commercial invoice..
Geen verzekering genomen, wel via paypal betaald 269 usd. Kon hem ook via aliexpress met DHL kopen maar daar heb je geen paypal
Ik heb gevraagd voor 25 usd als waarde.
Kans op een boete mogelijk? Ik las dat hier in deze topic.
Ik heb ook alleen maar goede ervaringen met zowel pandawill als banggood.
Bij pandawill de s3 gekocht. Binnen 4 dagen thuis met singapore post (record).
Singapore post? Duurt dat niet 2 tot 3 weken? Had via aliexpress wat gekocht met singapore post en duurde best wel lang... Wat was de waarde van het pakketje?relativity schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 19:00:
Ik heb ook alleen maar goede ervaringen met zowel pandawill als banggood.
Let op:
Dit is het topic mbt levertijden en prijzen, voor inhoudelijke discussies over de verschillende toestellen zie Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 2
Lees ook altijd de TS voordat je een vraag stelt
Dit is het topic mbt levertijden en prijzen, voor inhoudelijke discussies over de verschillende toestellen zie Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 2
Lees ook altijd de TS voordat je een vraag stelt