Ik zit helaas nog te wachten op mijn telefoon...
Ging dinsdag helemaal happy naar de winkel om mijn abbo over te zetten en de telefoon mee te nemen. Maar overzetten lukte ze daar om de 1 of andere reden niet. Na 1.5 uur gekloot dus onverrichter zaken terug gegaan.
In de auto dan toch maar contact opgenomen met belsimpel. Alles telefonisch geregeld, zou per koerier de volgende dag komen. Thuis, nog geen contract in de mail, dus dacht, nou zal wel fout gegaan zijn, opnieuw bestelling aangemaakt. Even een telefoontje erachteraan en de mevrouw had mijn naam (ondanks het spellen) toch nog verkeerd gespeld... Goed, met de volgende alles geregeld, foto van de machtiging en legitimatie geregeld zodat ik alles met de koerier de volgende dag aan kon sluiten. Ik zou die avond nog horen of alles geregeld was. Niets gehoord...
Woensdag gebeld of het ok was, ja mevrouw, de telefoon wordt vanmiddag bij u bezorgd. Dus snel gehaast, zodat ik op tijd thuis zou zijn. Na 16 u kreeg ik een mailtje, sorry mevrouw, de telefoon wordt niet geleverd. We kunnen niet zomaar omzetten/verlengen van particulier naar zakelijk.
Kunnen jullie mijn teleurstelling voelen? Was woest!!
Gelijk weer gaan bellen, kreeg te horen dat ik beste zelf met telfort moest bellen om dat te regelen. Dus maar gedaan. Omzetten was geen probleem, zou wel een paar dagen duren. Dus zou de telefoon pas ergens in volgende week in mijn bezit zijn.
Door mijn teleurstelling heb ik dan maar besloten een nieuw abonnement te nemen ipv overname icm nummerbehoud, want dat zou gelijk geregeld worden en zou ik de telefoon donderdags of vrijdags in bezit hebben. Ok deal.
Met belsimpel weeeeer bellen, nieuw contract afgesloten etc. Alle gegevens (zoals betaling, kopie machtiging&legitimatie zou meegenomen worden) Nieuw contract getekend, ingescand etc. Vervelende was dat alleen ik of mijn vader ervoor kon tekenen en ik aan het werk ben op do en vrij. Dus geen koerierszending gedaan maar post. Dus vrijdag zou die hier moeten zijn.
Woensdagavond krijg ik mail... U bent niet tekenbevoegd, u moet of particulier afsluiten of machtiging etc. Ik dus weer teruggemaild en later op de avond gebeld dat ze dat allang hadden. ohja. Sorry.
Krijg ik gisterochtend weer mail... Er is storing bij Telfort, we kunnen geen abonnementen afsluiten.
Pas vandaag is dat opgelost en is de telefoon eindelijk verzonden. MAAR morgen wordt er niets bezorgd en ik vraag me ten zeerste af of ze maandag uberhaupt dan wat bezorgen...
Baal echt ontzettend, had me dinsdags zoooo verheugd. Teleurstelling 1. Woensdags... Teleurstelling 2 en nu weer. Heb ik een nieuw nummer afgesloten maar had het uiteindelijk net zo goed niet kunnen doen, vraag me af of ik dan de telefoon veel later gehad zou hebben....
Kan echt niet wachten om mijn 800 in te ruilen ervoor. Nu maar op zoek naar een leuk hoesje dat ook aan mijn pols kan hangen, wel zo handig
Raden jullie aan om die update van 8.1 ook gelijk te regelen? Of te wachten op de officiele?