Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Registratie: Februari 2014
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Topicstarter
Ik kan het gemist hebben, maar voor zover ik kon zien had nog niet niemand hierover gepost (in een dedicated draadje dan), anders mag deze weer weg.

Maar voor iedereen die, net als ik, niet kan wachten op de 8.1 update van Windows Phone is dit artikel op WPCentral mogelijk interessant om te lezen.

Artikel omschrijft m.i. heel duidelijk hoe je je Windows Phone kan voorbereiden op de aanstaande developer preview, wat die preview precies inhoudt, en of er vervelende consequenties aan vastzitten etc (spoiler: nee). Het artikel bespaart je het zoeken door eindeloze forumposts over dit onderwerp, alles staat netjes bij elkaar toegelicht.

De preview lijkt een ideale manier om op een legitieme manier (zonder vage roms vanaf nog vagere fora) de nieuwe WP software enkele weken tot maanden vóór de werkelijke release van WP 8.1 op je telefoon te installeren.

Enige downside is dat het hierbij alléén gaat om de WP software, en dus exclusief de doorgaans tegelijkertijd door Nokia meegeleverde firmwareupgrades, maar dat zou de pret niet mogen drukken.

[edit: ik zie nu dat ik een foutje heb gemaakt in het onderwerp, moet natuurlijk zijn Windows Phone 8.1, en niet windows 8.1, wellicht dat een van de moderators dit kan aanpassen voor de duidelijkheid?]

[ Voor 9% gewijzigd door Weemism op 10-04-2014 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Topicstarter
Gezien de release vandaag van de developers preview voor WP 8.1 even een bumpje zodat iedereen weet hoe de update binnen te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:25
Is dit niet een beetje algemene kennis, gezien het ook vaker in de nieuws artikelen terugkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
Ja, maar het zal je verbazen hoeveel mensen er nog om vragen/hebben gevraagd |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Topicstarter
Dat was inderdaad de reden waarom ik het hier postte, er wordt steeds opnieuw naar de werkwijze gevraagd, en vervolgens naar de eventuele nadelige consequenties van de installatie van de preview zoals dat in andere gevallen wel vaak met custom roms het geval is (maar waar hier echter geen sprake van is).

In het gelinkte artikel wordt alles duidelijk in één post uitgelegd.