Iemand die weet hoe ik mijn favorieten een beetje kan beheren in IE?
En hoe ik aagemaakte folders in mijn Favorites terug kan verwijderen?
En hoe ik aagemaakte folders in mijn Favorites terug kan verwijderen?
Je moet eerst even de achterwand eraf halen. Het makkelijkste doe je dat met een klein zuignapje, te beginnen in een van de hoeken.BUR schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 22:23:
Flitser werkt alleen als ik op de buitenkant druk. Lanzaam aan flitste die steeds minder mee met de foto's. Ik dacht eerst software maar toen de flits het wel deed bij het indrukken was het wel duidelijk. Iemand ervaring hoe dit te fixen?
Bedankt voor de info, ik ga het proberen te fixen!grootma schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 08:30:
[...]
Je moet eerst even de achterwand eraf halen. Het makkelijkste doe je dat met een klein zuignapje, te beginnen in een van de hoeken.
De flits LED zit in de achterwand van je toestel bevestigd, en gaat dus mee met de achterwand. Er zitten twee verende contacten op het moederbord, die weer contact maken met de LED. Zie de twee contacten op deze foto in het midden. Deze kan je makkelijk een beetje omhoog buigen. Zorg er verder voor dat de contacten netjes schoon zijn, zowel op het moederbord als van de LED. Daarna de boel weer in elkaar klikken en klaar.
Ja ik heb ook een computer.
Life is not about specs, it is about joy!
Life is not about specs, it is about joy!
En groter en duurder.....bartvl schreef op maandag 07 maart 2016 @ 23:33:
Wellicht ben je nog wel een stapje gunstiger uit met een L930? Toch net wat nieuwer/sneller.
Via het insider programma is het altijd mogelijk Windows 10 erop te zetten. Dat heb ik zelf in ieder geval gedaan op mijn lumia 925. Volgens de berichten komt eind maart de final versie van Windows 10 uit voor flink wat modellen, maar nog niet de lumia 925. Dat is echter wel het moment denk ik om hem stabiel vanaf Windows 8 te gaan upgraden naar 10 in het Insider programma, ook op de Lumia 925.Rockvee2 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 21:51:
De 925 doet het erg goed. Geen problemen ermee. Maar krijgt officieel misschien geen W10 en is moeilijk te krijgen.
youtube.com/@hisrep
En een 925 kan je waarschijnlijk voor een leuke prijs scorenCyberJoe schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 16:38:
[...]
En groter en duurder.....
Het mooie is dat dit een grotere L800 lijkt. Die beviel goed. En die was ook groot genoeg. Maar nu die kwijt is mag het wel iets nieuwer.
youtube.com/@hisrep
youtube.com/@hisrep
Ik heb m'n 925 inmiddels verkocht dus ik kan het zelf niet controleren, maar ik ben een beetje confused v.w.b. of de 925 nu wel of niet de upgrade krijgt naar Windows 10 Mobile.DeNachtwacht schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 22:35:
Is er hier iemand die ervaring heeft met de final versie van W10m op de lumia 925? Ik heb hem er gister op gezet en dat bevalt een stuk beter dan de beta versie van Bruij begin januari.[...]
Ik heb via de Microsoft Insider app de Release Candidate aangegeven, en toen werd hij tot mijn verbazing in 1x gupdated naar .164 en dit is volgens mij gewoon de meest recente versie. Het is volgens mij dus een gevalletje "probeer maar als je het wil, maar we geven er geen support op". Na een dagje spelen heb ik echter nog geen echte bugs gezien en werkt het dus gewoon prima. Ik ben alleen benieuwd of nieuwe updates ook gewoon binnen blijven rollen, dat is natuurlijk nog even de vraag.Weemism schreef op zondag 20 maart 2016 @ 10:36:
maar ik lees bij jou nu dat ie dus dat ie dus wel is uitgerold?
youtube.com/@hisrep
Ja, daar lijkt het inderdaad op dan. Ik vond het in eerste instantie vreemd dat ze na al die preview builds alsnog besloten hebben de final niet officieel uit te rollen naar de 925, maar ik denk dat de situatie vergelijkbaar is met wat ik las over de ondersteuning voor de 1020:DeNachtwacht schreef op zondag 20 maart 2016 @ 10:56:
[...]
Het is volgens mij dus een gevalletje "probeer maar als je het wil, maar we geven er geen support op". Na een dagje spelen heb ik echter nog geen echte bugs gezien en werkt het dus gewoon prima. Ik ben alleen benieuwd of nieuwe updates ook gewoon binnen blijven rollen, dat is natuurlijk nog even de vraag.
Ik heb hem ergens begin/half januari van mijn 925 gehaald door de vele irritante bugs die er nog in zaten. Maar zoals gezegd is daar inderdaad helemaal niets meer van te merken. Enige dat me tot nu toe opvalt is dat de telefoon uit standby halen een halve seconde langer duurt dan ik gewend was.Weemism schreef op zondag 20 maart 2016 @ 11:22:
Keuze is gebaseerd op performance en user feedback dus kennelijk. Ik was zelf niet ontevreden over de latere preview builds wat dat betreft. Hopelijk bedenken ze zich nog, zeker als de feedback over die 'final' .164 release alsnog positief genoeg is.
youtube.com/@hisrep
Bij ruim € 450 snap ik "duur" maar tenzij je de 925 al kantje boord vond, moet "groot" toch wel meevallen? De 950 heeft +16 mm hoogte en +3 mm breedte tov de 925.dafz0r schreef op maandag 21 maart 2016 @ 09:32:
ik zit eigenlijk meer te wachten op een opvolger van de 925 die je nog nieuw kan kopen. [...] De 950 is nog wat duur en groot.
ik heb de 925 gekocht aan 335 en enkele weken later aan 305 voor mijn vrouw eind 2013.Bacchus schreef op maandag 21 maart 2016 @ 10:27:
[...]
Bij ruim € 450 snap ik "duur" maar tenzij je de 925 al kantje boord vond, moet "groot" toch wel meevallen? De 950 heeft +16 mm hoogte en +3 mm breedte tov de 925.
Misschien een vreemde vraag maar.... is het nu nog steeds mogelijk om alsnog developer preview versie's te gaan gebruiken van WP10 op de 925?Weemism schreef op zondag 20 maart 2016 @ 11:22:
[...]
Ja, daar lijkt het inderdaad op dan. Ik vond het in eerste instantie vreemd dat ze na al die preview builds alsnog besloten hebben de final niet officieel uit te rollen naar de 925, maar ik denk dat de situatie vergelijkbaar is met wat ik las over de ondersteuning voor de 1020:
[afbeelding]
Keuze is gebaseerd op performance en user feedback dus kennelijk. Ik was zelf niet ontevreden over de latere preview builds wat dat betreft. Hopelijk bedenken ze zich nog, zeker als de feedback over die 'final' .164 release alsnog positief genoeg is.
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Kijk hier eens:Da_maniaC schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 16:59:
[...]
Misschien een vreemde vraag maar.... is het nu nog steeds mogelijk om alsnog developer preview versie's te gaan gebruiken van WP10 op de 925?
Ik baal eigenlijk als een stekker dat WP10 voor de 925 (destijds een flasgship model!) niet officieel zal worden uitgerold.
Of zijn er wellicht geruchten dat MS alsnog over een poos WP10 zal vrijgeven voor 925 gebruikers?
Vwb de Lumia 950 discussie: Ja, ik vind persoonlijk mijn 925 echt op het randje qua afmetingen. Ik heb liever een telefoontoestel dat net iets kleiner is (4,6" met compacte body?).
En dan zijn mijn handen toch ietsje groter dan gemiddeld....
youtube.com/@hisrep
DeNachtwacht schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 17:26:
[...]
Kijk hier eens:
https://gathering.tweaker...message/46237433#46237433
En vooralsnog zijn mijn ervaringen nog steeds prima...
Dank voor de info!DeNachtwacht schreef op zondag 20 maart 2016 @ 10:56:
[...]
Ik heb via de Microsoft Insider app de Release Candidate aangegeven, en toen werd hij tot mijn verbazing in 1x gupdated naar .164 en dit is volgens mij gewoon de meest recente versie. Het is volgens mij dus een gevalletje "probeer maar als je het wil, maar we geven er geen support op". Na een dagje spelen heb ik echter nog geen echte bugs gezien en werkt het dus gewoon prima. Ik ben alleen benieuwd of nieuwe updates ook gewoon binnen blijven rollen, dat is natuurlijk nog even de vraag.
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Ja. Er wordt hier op tweakers wel met enige regelmaat gewaardschuwd dat je hiermee geen update meer krijgt naar nieuwe versies, maar wat de bron daarvan is, is mij niet duidelijk. Ik kan in ieder geval wel al melden dat diverse apps de afgelopen dagen gewoon zijn geupdated. De tijd zal het leren, het OS werkt in ieder geval zo stabiel dat ik het erg vreemd vind dat er in het insider programma kennelijk zoveel over de 925 geklaagd werd. Het lijkt mij een marketingpraatje, maatgoed dat zullen we nooit weten.Da_maniaC schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 22:10:
Dank voor de info!
Met Release Candidate doel je op Insider Release Preview?
youtube.com/@hisrep
Ontvang je nu dan ook de redstone update (.1001) via insider? Die rolt namelijk op dit moment uit voor oudere toestellen. Het zou heel erg mooi zijn als jou toestel gewoon mee wordt gepakt, en dan weten we ook gelijk of dit een goede optie is voor mensen met een 925DeNachtwacht schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 22:34:
[...]
Ja. Er wordt hier op tweakers wel met enige regelmaat gewaardschuwd dat je hiermee geen update meer krijgt naar nieuwe versies, maar wat de bron daarvan is, is mij niet duidelijk. Ik kan in ieder geval wel al melden dat diverse apps de afgelopen dagen gewoon zijn geupdated. De tijd zal het leren, het OS werkt in ieder geval zo stabiel dat ik het erg vreemd vind dat er in het insider programma kennelijk zoveel over de 925 geklaagd werd. Het lijkt mij een marketingpraatje, maatgoed dat zullen we nooit weten.
[ Voor 4% gewijzigd door Garwinski op 24-03-2016 23:34 ]
Op het moment krijg ik nog niks binnen als ik hem op Insider Slow heb staan. Heb hem daarna op Production gezet (dus het Insider programma uit) en ook dan rolt er niks binnen. Ben bang dat het komende tijd nog onduidelijk blijft totdat er een reguliere update uitgebracht wordt. Tot die tijd is het duimen...Garwinski schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 23:34:
[...]
Ontvang je nu dan ook de redstone update (.1001) via insider? Die rolt namelijk op dit moment uit voor oudere toestellen. Het zou heel erg mooi zijn als jou toestel gewoon mee wordt gepakt, en dan weten we ook gelijk of dit een goede optie is voor mensen met een 925De optie zou er ook gewoon moeten zijn zou ik zeggen, mensen die Insider zijn gaan sowieso niet klagen over instabiliteit etc, die weten dat ze een testversie hebben, dus voor insiders zou die vlieger van slechte feedback niet op moeten gaan
Ondersteuning is uiteraard iets anders, maar de optie om toch windows 10 te kunnen hebben zou mooi zijn.
youtube.com/@hisrep
Ik draai inmiddels ook .164 nu. Werkt prima hoor!DeNachtwacht schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 22:34:
[...]
Ja. Er wordt hier op tweakers wel met enige regelmaat gewaardschuwd dat je hiermee geen update meer krijgt naar nieuwe versies, maar wat de bron daarvan is, is mij niet duidelijk. Ik kan in ieder geval wel al melden dat diverse apps de afgelopen dagen gewoon zijn geupdated. De tijd zal het leren, het OS werkt in ieder geval zo stabiel dat ik het erg vreemd vind dat er in het insider programma kennelijk zoveel over de 925 geklaagd werd. Het lijkt mij een marketingpraatje, maatgoed dat zullen we nooit weten.
[ Voor 23% gewijzigd door Bacchus op 25-03-2016 12:51 ]
youtube.com/@hisrep
Persoonlijk vind ik de looks en het overzicht een heel grooot pluspunt. Als je eenmaal gewend bent aan W10 dan ziet W8.1 er ineens heel oubollig uit. Snelheid is met de meest recente stabiele insider build uitstekend ivm 8.1. En ook de stabiliteit is primawalletje-w schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 13:35:
Ik vroeg me af of het de moeite waard is om te updaten naar windows 10 op de 925? Ik ben nu tevreden met 8.1. Hij is stabiel en redelijk snel. Ben wel recentelijk de eerste apps tegengekomen die niet meer beschikbaar zijn voor 8.1 maar wel voor 10. Ik vraag me af of er nog verdere voordelen zitten aan het updaten?
Niks aan de hand je kan het gewoon zelf altijd instellen, en sowieso zijn er best veel menu's gewoon zwart. Zelfs de transparante startmenu tegels kun je in 8.1 stijl terug zetten als je dat wil.Jerrythafast schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 17:33:
Hebben ze nou uiteindelijk dat zwarte-achtergrond-met-witte-letters-thema er terug in gestopt? Ik kan mij van een jaar geleden ofzo herinneren dat er heel veel screenshots naar buiten kwamen waarbij ze dat hadden omgedraaid. Vond dat toen een dikke afknapper aangezien de Lumia 925 juist is ontworpen rond die zwarte achtergrond in het OS.
youtube.com/@hisrep
Ooh dat stelt me gerust. Dan snap ik ook niet meer waarom ze 'm niet gewoon uitbrengen voor de 925.DeNachtwacht schreef op maandag 28 maart 2016 @ 10:19:
[...]
Niks aan de hand je kan het gewoon zelf altijd instellen, en sowieso zijn er best veel menu's gewoon zwart. Zelfs de transparante startmenu tegels kun je in 8.1 stijl terug zetten als je dat wil.
Mwah en mwah naar mijn mening hoor:jorisjan schreef op maandag 28 maart 2016 @ 02:10:
[...]
Snelheid [van W10m] is met de meest recente stabiele insider build uitstekend ivm 8.1. En ook de stabiliteit is prima
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Eenvoudig zelf te verhelpen. Tenzij je garantie hebt, dan zou ik hem uiteraard opsturen.wcduck schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 14:50:
Hebben anderen ook last van dit euvel gehad, en dit weten op te lossen?
Bedankt voor de tip. Dat ziet er inderdaad niet uit als veel werk. Hij is inmiddels onderweg naar Hongarije om gerepareerd te worden onder garantie. Nu zit ik met een oud Lumia 800 toestel, welke blijkbaar niet meer kan samenwerken met een Google account......Gmail account en WIndows Phone 7grootma schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 20:07:
[...]
Eenvoudig zelf te verhelpen. Tenzij je garantie hebt, dan zou ik hem uiteraard opsturen.
Achterkant eraf, moederbord eruit en trilmotor uitwisselen, zie hier.
Een trilmotortje vind je voor weinig op diverse sites zoals hier.
Net te laat, jammer!wcduck schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 20:10:
[...]
Hij is inmiddels onderweg naar Hongarije om gerepareerd te worden onder garantie. Nu zit ik met een oud Lumia 800 toestel, welke blijkbaar niet meer kan samenwerken met een Google account......Gmail account en WIndows Phone 7
Niet fijn inderdaad. Tot vorig jaar bestonden er nog wel genoeg trucjes om het toch werkend te krijgen. Helaas werken deze trucjes nu ook niet meer.grootma schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 20:15:
[...]
Net te laat, jammer!
De ondersteuning voor Google accounts is inderdaad gestopt. De 'vrienden' van Google hebben active sync support gestopt. Fijne club hè.
Nog wat aanvullingen van zaken die ik merk in .164:Da_maniaC schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 10:41:
Ik heb inmiddels een aantal dagen WP10 in gebruik op mijn 925.
Ergens met één van de laatste updates naar WP8.0 of 8.1 merkte ik dat mijn toestel soms een klein beetje 'sluggish' aan voelde. Dat is met WP10 niet minder geworden.
Tot nu toe is het toestel wel prima stabiel....
Enige zaken waar ik tot nu toe tegenaan ben gelopen is:
- Even gek doen met de camera app (meerdere foto's maken en heen/terug schakelen ook tussen settings), toen is de app bij mij een keer gecrashed.
- Het bekijken inzoomen/uitzoomen van genomen foto's is soms wat vertraagd.
[ Voor 7% gewijzigd door Da_maniaC op 11-04-2016 10:58 ]
Ik zit nog op 8.1. Als er op mijn telefoon mailtjes binnen komen en ik ga naar het startscherm, zie ik hem 'optellen'. Met één mailtje heb je niet zoveel aan die animatie, maar als het er meerdere zijn geeft het wel een leuk effect. Hoe zit dit er in Windows 10 uit dan?Da_maniaC schreef op maandag 11 april 2016 @ 10:29:
[...]
Nog wat aanvullingen van zaken die ik merk in .164:
- Het Start scherm lijkt pas te worden bijgewerkt wanneer ik dit open (bijv. ik zie met glimpse of hoor dat ik een nieuwe mail heb ontvangen...ik open het Start scherm en 1 seconde daarna wordt de Tile pas bijgewerkt).
Ziet er hetzelfde uit, maar het lijkt me niet intentioneel.Jerrythafast schreef op maandag 11 april 2016 @ 19:30:
[...]
Ik zit nog op 8.1. Als er op mijn telefoon mailtjes binnen komen en ik ga naar het startscherm, zie ik hem 'optellen'. Met één mailtje heb je niet zoveel aan die animatie, maar als het er meerdere zijn geeft het wel een leuk effect. Hoe zit dit er in Windows 10 uit dan?
[ Voor 8% gewijzigd door Da_maniaC op 12-04-2016 09:15 ]
-Sinds deze update lijkt mijn Glimpse service/driver in ieder geval niet meer te crashen.Bacchus schreef op woensdag 13 april 2016 @ 08:41:
Ik heb zojuist W10m 10586.218 binnengekregen op de "Insider Release Preview"-ring. Zojuist is ook echt zojuist, dus nog geen ervaringsrapport.
[ Voor 17% gewijzigd door Da_maniaC op 15-04-2016 12:03 ]
[ Voor 14% gewijzigd door DeNachtwacht op 15-04-2016 16:08 ]
youtube.com/@hisrep
youtube.com/@hisrep
Ik heb er nu nog steeds een aantal:DeNachtwacht schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 17:00:
Officieel zijn ze er ook niet voor bedoeld. Je kan gewoon via de insider app de release preview binnen halen en dan updaten naar 218. Ik heb nu 218 draaien, die bevalt mij prima voor dagelijks gebruik, de vorige werkte ook wel maar had wat kleine bugjes.
Iets vergelijkbaars valt mij ook op. Ik gebruik Whatsapp vooral via de webclient en dan merk je dat de verbinding van de telefoon regelmatig wegvalt. Ik interpreteer dat als dat Whatsapp dan door het OS uitgeschakeld wordt. Dit gebeurde op 8.1 ook weleens en op de vorige 10 (.164) nog meer.Da_maniaC schreef op woensdag 20 april 2016 @ 10:19:
[...]
Ik heb er nu nog steeds een aantal:
-Pushmeldingen van Whatsapp komen vaak niet binnen.
Is er een reden dat je nog niet op .218 zit? Heeft wel wat dingetjes gefixed bij mij.Bacchus schreef op woensdag 20 april 2016 @ 11:21:
[...]
Dit gebeurde op 8.1 ook weleens en op de vorige 10 (.164) nog meer.
[ Voor 22% gewijzigd door Da_maniaC op 20-04-2016 11:59 ]
Windows Insider hoort op een Lumia 925 te werken. Zelf moest ik de telefoon opnieuw opstarten, voordat de applicatie goed werkte.wcduck schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 09:44:
Ik heb zojuist ook geprobeerd WP10 te installeren. Het insider programma lijkt echter de telefoon niet te ondersteunen. In ben gewoon lid van het insider programma. Is er een alternatieve manier om WP10 geinstalleerd te krijgen op een Lumia 925?
Held! Bedankt. Gisteren mij suf-gegoogled naar een oplossing. Dat het zo eenvoudig kon zijn. Heb nu de keuze uit Insider Slow, Insider fast (deze wordt het niet) en Insider release Preview. Ik neem aan dat Slow de meest veilige optie is (https://blogs.windows.com...-preview-build-10586-107/)?The Lord schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 10:12:
[...]
Windows Insider hoort op een Lumia 925 te werken. Zelf moest ik de telefoon opnieuw opstarten, voordat de applicatie goed werkte.
youtube.com/@hisrep
De slow ring lijkt op 10586.107 te zitten. De release preview op 10.0.10586.218. Ik heb geen idee welke nu nieuwer is. Momenteel zit ik op de laatstgenoemde. Ik merk wel een aantal dingen op waar ik moeilijk aan kan wennen:Bacchus schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 13:17:
Nope, Dat is de midden-categorie. Release Preview is de meest stabiele.
Ik denk trouwens dat het allemaal niet heel veel uitmaakt: Fast doet Redstone en die krijgen we toch niet op de 925. Slow zal op het moment wel identiek zijn aan RP en het zou mij niet verbazen als er niets nieuws meer komt voor de 925.
[ Voor 6% gewijzigd door wcduck op 23-04-2016 19:35 ]
[ Voor 22% gewijzigd door Bacchus op 28-04-2016 10:46 ]
Zojuist gecheckt: blijkbaar staat hij erop. Ik had het niet door. Gisteren was de telefoon wel volkomen onhandelbaar en instabiel. Ik kon geen bericht meer sturen via Whatsapp en ongeveer elke app crashte. Zelfs meerdere malen herstarten bood geen oplossing.Bacchus schreef op donderdag 28 april 2016 @ 08:39:
Heeft iemand succesvol de 242-update kunnen installeren? Bij mij gaat hij na downloaden en "voorbereiden" met een aspecifieke foutmelding op zijn gezicht.
[ Voor 14% gewijzigd door wcduck op 28-04-2016 09:14 ]
Ik kom hier niet verder dan de .107 versie. Bij Windows Insider eerst gekozen voor Insider Release Preview en daarna geprobeerd met Insider Slow, maar geen nieuwe update.Bacchus schreef op donderdag 28 april 2016 @ 08:39:
Heeft iemand succesvol de 242-update kunnen installeren?
youtube.com/@hisrep
Vreemd, dat heb ik ook gedaan toen ik net WM10 geïnstalleerd had, maar het toestel kon toen geen updates vinden, zelfs niet na een reboot. Vervolgens de Slow ring gekozen, toen kwam .107 binnen.DeNachtwacht schreef op maandag 02 mei 2016 @ 17:26:
Geinstalleerd door via de Windows Insider app de Release Candidate te selecteren. Toen rolde de update meteen binnen.
Ik heb de sprong ook maar gewaagd. Ik vond .107 eigenlijk ook al aardig draaien, los van wat vertragingen hier en daar ben ik geen echte gekke dingen tegengekomen.Bacchus schreef op maandag 02 mei 2016 @ 17:29:
De performance is voor mijn gevoel duidelijk beter dan .107 en benadert die van 8.1. Stabiliteit is veel beter dan .107. Daarnaast zitten er ook een paar kleine features in, dacht ik.
youtube.com/@hisrep
[ Voor 14% gewijzigd door Da_maniaC op 08-05-2016 16:50 ]
Ik kan het hier 100% mee eens zijn. Na een tijd W10 Preview gedraaid te hebben op een Lumia 620 dacht ik dat het op de 925 een stuk beter zou draaien, helaas niet waar.Da_maniaC schreef op zondag 08 mei 2016 @ 15:25:
Ik raad mensen die tevreden zijn met 8.1 eigenlijk wel aan om niet te upgraden...tenzij je een echte reden hebt om het wel te willen).
is everything cool?
Zou kunnen. Ik las op diverse sites dat de update alleen voor de nieuwere W10M toestellen verkrijgbaar was.FREAKJAM schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 10:07:
Lijkt erop dat deze update geldt voor de hele 900 series?
youtube.com/@hisrep
Show all
May 10, 2016 — KB3156421 (OS Build 10586.318)
April 12, 2016 — KB3147458 (OS Build 10586.218)
March 8, 2016 — KB3140768 (OS Build 10586.164)
March 1, 2016 — KB3140743 (OS Build 10586.122)
February 9, 2016 — KB3135173 (OS Build 10586.104)
[ Voor 33% gewijzigd door Da_maniaC op 02-06-2016 08:54 ]
Ik denk dat de update nog niet in de lijst staan omdat de update alleen voor de Insiders in de Release Preview ring wordt uitgerold, en dus nog niet naar alle toestellen van non-Insiders.Da_maniaC schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 08:52:
Heden ochtend een melding gehad voor de .338 update.
Heb deze geïnstalleerd, maar moet nog ondervinden of er eventueel een goede verbetering in performance is.
Microsoft lijkt de change zelf ook nog niet in de lijst te hebben staan:
http://windows.microsoft....update-history-windows-10
[...]
Er is een reden dat de 925 geen officiële update naar 10 krijgtDa_maniaC schreef op zondag 08 mei 2016 @ 15:25:
Na een aantal weken gebruik moet ik eerlijk zeggen dat ik het toestel nu eigenlijk te traag vind. Net iets trager dan een van de WP 8.1 updates die het toestel ook trager hebben gemaakt (WP7 en 8 waren echt sneller en zeer responsive).
Aan de andere kant vind ik de nieuwe mail app, Start scherm opties) en hier en daar de website weergaves van Edge beter waardoor ik eigenlijk ook niet terug wil.
Ik raad mensen die tevreden zijn met 8.1 eigenlijk wel aan om niet te upgraden...tenzij je een echte reden hebt om het wel te willen).
Als MS de responsiveness van het toestel (of beter gezegd het OS) weer als vanouds krijgt in een toekomstige update ben ik echt helemaal happy....maar ik twijfel of dat ooit zal gebeuren.
[ Voor 20% gewijzigd door Da_maniaC op 08-06-2016 09:10 ]
youtube.com/@hisrep
[ Voor 7% gewijzigd door D-Three op 20-09-2016 13:03 ]
1
| http://lollipop-download.com/1585-nokia-lumia-925.html |
[ Voor 6% gewijzigd door rens-br op 03-11-2016 13:16 . Reden: Malafide link verborgen ]
Lijkt mij ook duidelijk hartstikke fake. Er zitten geen echte download links op de website en onder de download knoppen zitten .rar bestanden met .exe files die vol zitten met virussen.Da_maniaC schreef op donderdag 03 november 2016 @ 13:10:
Er staan instructies en er wordt verwezen naar een mogelijkheid om Android 5.0-5.1 te installeren op een Lumia 925. Zou dat werken? Het lijkt me hartstikke fake.
Ik wil niet etnisch-itc-profileren, maar de site is Russisch (check source-code, vooral onderaan verwijzingen naar het RU domein en tekens in het Russisch).Da_maniaC schreef op donderdag 03 november 2016 @ 13:10:
Ik heb iets van een hoax website gevonden zo lijkt het...
Heeft iemand van jullie hier ooit van gehoord?
code:
1 http://lollipop-download.com/1585-nokia-lumia-925.html
Er staan instructies en er wordt verwezen naar een mogelijkheid om Android 5.0-5.1 te installeren op een Lumia 925. Zou dat werken? Het lijkt me hartstikke fake.
1
| http://lollipop-download.com/engine/classes/js/robocode.js |
[ Voor 7% gewijzigd door b2vjfvj75gjx7 op 03-11-2016 13:24 ]
[ Voor 5% gewijzigd door D-Three op 28-11-2016 21:53 ]
[ Voor 34% gewijzigd door Jerrythafast op 28-11-2016 22:11 ]
Ook niet te vinden op deze site? www.lumiafirmware.comD-Three schreef op maandag 28 november 2016 @ 21:51:
Mijn Lumia 925 heeft de geest gegeven. Al ruim een weekje was het toestel erg traag en af en toe bleef het ook even hangen. Totdat uiteindelijk dit weekend het toestel volledig vastliep. Na een reset wou de telefoon niet verder dan het NOKIA logo. Daarna nog enkele malen gerest maar uiteindelijk bleef het scherm zwart en was het over en uit. Niet meer op te starten of op te laden..
Wat me wel opviel is dat de Lumia 925 na het aansluiten op mijn laptop werd herkent als QHSUSB_DLOAD. Als je hier op googled kan je wel veel vinden. Alleen kan ik niet alle nodige files meer downloaden omdat Nokia hun firmware-servers offline hebben gehaald begin dit jaar. Dat kan ik nog begrijpen. Maar dat ook de Windows Device Recovery Tool de Lumia 925 niet meer ondersteunt vind ik wel erg klote![]()
[ Voor 5% gewijzigd door Stefan22 op 28-11-2016 22:24 ]
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2016 22:48 ]
Zonder waardeoordeel maar uit interesse: Waarom heb je niet voor het plug-'n-play-pad van insider-preview gekozen?Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 22:42:
Ik was bezig met een upgrade naar W10M. Als test device. En dit door de 925 eerst zo te krijgen dat ik de registry aan kan passen.
Omdat die al een tijdje niet meer mogelijk is voor de 925. Sinds de "officiele" release van W10M is de 925 uitgesloten van de insider previewBacchus schreef op woensdag 30 november 2016 @ 09:45:
[...]
Zonder waardeoordeel maar uit interesse: Waarom heb je niet voor het plug-'n-play-pad van insider-preview gekozen?
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Verwijderd
Klopt. Bedankt voor het antwoorden.PaT schreef op woensdag 30 november 2016 @ 12:08:
[...]
Omdat die al een tijdje niet meer mogelijk is voor de 925. Sinds de "officiele" release van W10M is de 925 uitgesloten van de insider preview
Dit heb ik al helaas reeds vele malen geprobeerd.Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 22:42:
Ik maar even.
Ik was bezig met een upgrade naar W10M. Als test device. En dit door de 925 eerst zo te krijgen dat ik de registry aan kan passen.
Dat ging niet goed(eigen stomme fout) en kreeg alleen nog QHSUSB_DLOAD te zien.
Behoorlijk bricked dus.
De hoop had ik opgegeven maar vanavond nog eens geprobeerd. En gelukt om WP81 er op te krijgen
Stappen:
1. Download de hex en mbn file van www.lumiafirmware.com.
2. Gooi die in de folder "C:\Program Files (x86)\Microsoft Care Suite\Windows Device Recovery Tool"
3. Open command prompt als Administrator
Ga naar "C:\Program Files (x86)\Microsoft Care Suite\Windows Device Recovery Tool"
En run (voorbeeld is voor L925 CV NL versie)
thor2 -mode emergency -hexfile FAST8960_CATWALK.hex -mbnfile RM892_msimage_v1.0.mbn -orig_gpt
Ik kreeg nu een rood scherm.
Start vervolgens de Windows Device Recovery Tool, kies voor niet gedetecteerd model en kies voor recovery.
Hier doorheen klikken en ik was klaar.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140
141
142
143
144
145
| THOR2 1.8.2.18 Built for Windows @ 13:36:46 Jun 16 2015 Thor2 is running on Windows of version 6.2 thor2 -mode emergency -hexfile FAST8960_CATWALK_DE_CV_GREY.hex -mbnfile RM892_msimage_v1.0_DE_CV_GREY.mbn -orig_gpt Process started Fri Dec 02 15:12:20 2016 Logging to file C:\Users\dbrk_\AppData\Local\Temp\thor2_win_20161202151220_ThreadId-10756.log Debugging enabled for emergency Initiating emergency download Using default emergency protocol ALPHA EMERGENCY FLASH START Emergency Programmer V1 version 2014.10.31.001 Hex download selected Check if device in Dload Connection to DLOAD mode succeeded Get Dload parameters Sending HEX flasher to the device Sending GO command if HEX flasher successfully uploaded. Emergency Programmer V1 version 2014.10.31.001 Mbn download selected Waiting for connection to flash programmer Connecting to flash programmer Received valid HELLO_RSP Safe version=true, transfer size=15360 Received valid SECURITY_RSP Successfully connected to flash programmer Connection to flash programmer succeeded Uploading bootloader(s), UEFI, etc from MBN image to the eMMC. This will take up to 20 seconds Reading GPT from binary -- GPT STARTs-- name: SBL1 startLBA: 34 endLBA: 243 size: 0x000000000001a400 bytes attributes: 0x0 name: SBL2 startLBA: 244 endLBA: 507 size: 0x0000000000021000 bytes attributes: 0x0 name: SBL3 startLBA: 508 endLBA: 1193 size: 0x0000000000055c00 bytes attributes: 0x0 name: UEFI startLBA: 1194 endLBA: 3273 size: 0x0000000000104000 bytes attributes: 0x0 name: RPM startLBA: 3274 endLBA: 3559 size: 0x0000000000023c00 bytes attributes: 0x0 name: TZ startLBA: 3560 endLBA: 3985 size: 0x0000000000035400 bytes attributes: 0x0 name: WinSecApp startLBA: 3986 endLBA: 4609 size: 0x000000000004e000 bytes attributes: 0x0 name: UEFI_BS_NV startLBA: 4610 endLBA: 4865 size: 0x0000000000020000 bytes attributes: 0x0 name: UEFI_NV startLBA: 4866 endLBA: 4881 size: 0x0000000000002000 bytes attributes: 0x0 name: UEFI_RT_NV startLBA: 4882 endLBA: 5137 size: 0x0000000000020000 bytes attributes: 0x0 name: UEFI_RT_NV_RPMB startLBA: 5138 endLBA: 5153 size: 0x0000000000002000 bytes attributes: 0x0 name: SSD startLBA: 5154 endLBA: 5169 size: 0x0000000000002000 bytes attributes: 0x0 name: PLAT startLBA: 5170 endLBA: 7243 size: 0x0000000000103400 bytes attributes: 0x0 -- GPT ENDs -- Sending OPEN_MULTI_REQ Message send failed with error code 8 Failed to get response to OPEN_MULTI_REQ ALPHA EMERGENCY FLASH END Emergency messaging closed successfully Operation took about 12.00 seconds. THOR2_EMERGENCYFLASHV1_ERROR_MSG_SEND_RECEIVE_FAILED THOR2 1.8.2.18 exited with error code 85021 (0x14C1D) |
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq