Luxicon, ik vind je reactie een beetje zuur en niet helemaal eerlijk:
Enneh.. wacht even.. je wil geen personen-app? Jij draait alle telefoonnummers graag uit je hoofd? Je hebt volledige controle over hoeveel data je erin stopt, dus als jij bv geen verjaardagen wil zien, sla je die niet op, toch?
Het deel van de volgende pagina zien is een designkeuze, geen ongelukje. Naar mijn persoonlijke mening inderdaad een met wisselend succes.Luxicon schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 23:52:
[...]Bij sommige apps als NOS en Muziekspeler is een deel van de volgende pagina rechts deels te zien. Dat ziet er dus slordig uit.
Volgens mij kan Whatsapp een backup maken en terugzetten van je chatgeschiedenis maar ik heb het nooit gedaan en weet vooral niet of dat cross-device werkt.[...]Wat ook prettig is, als WhatsApp gaat zorgen dat de chatgeschiedenis overgezet kan worden.
Ook Google pusht Gmail, Hangouts en Youtube, Apple ook zijn i-diensten, je kan dat Microsoft niet aanrekenen dat ze hun mediaplatform pushen.Ik hou er dus niet van dat Windows zo opdringt met bijvoorbeeld Xbox te melden in een muziekspeler, een knop voor de Bing zoekfunctie, of dat er een app als Personen bestaat.
Enneh.. wacht even.. je wil geen personen-app? Jij draait alle telefoonnummers graag uit je hoofd? Je hebt volledige controle over hoeveel data je erin stopt, dus als jij bv geen verjaardagen wil zien, sla je die niet op, toch?
Houd de "<-"-knop vast en je kan individuele apps sluiten. Aangezien het geen effect heeft om tegen je 925 "Hey Cortana" te roepen, vind ik de zoek-knop toch wel heel handig, voor zeg maar ongeveer alles wat ik met een telefoon doe.Zo kan ik nog wat opsommen, maar als het hier en daar net wat beter verzorgd is, en de knoppen functioneel zijn (want ja.. wat moet ik met een vergrootglas knop, terwijl ik niet kan kiezen om apps afzonderlijk af te sluiten.. geef me die knop dan maar)... dan kijk ik uit naar Windows Phone 10.. en eventueel de opvolgers van de Lumia 925..
[ Voor 39% gewijzigd door Bacchus op 11-08-2015 08:36 ]