39
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
zeggen dat je koning wordt lijkt mij een prima pick up line.
wontcachme schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 14:06:
[...]
> Klop klop Klop
- Wie is daar
> Koning
- Koning wie?
> Koning Pinterman

Kunnen ze dit lied gewoon niet om 19:30 draaien? Toch beter dan dat slappe vaatdoekliedje van Ewbank
[ Voor 20% gewijzigd door AW_Bos op 30-04-2013 14:09 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Had jij liever het koningslied gehad?Piggen schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 14:07:
Wat een meezinger toch, dat Wilhelmus. Topplaat.
Ik vind het een mooi statig lied.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Komt straks stipt op 1 de top 40 binnen!Piggen schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 14:07:
Wat een meezinger toch, dat Wilhelmus. Topplaat.
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
(*volgens mij vraagt ie wat we straks van de kebab willen eten, zolang ie maar niet over patatje oorlog begint.)
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Er staat een voor hem klaar op het altaar.wontcachme schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 14:10:
Kan nou niemand ff een opblaasbare kroon halen op dat plein. Is zo kaal zonder kroon terwijl Maxima wel een tiara? op heeft
Of een teken dat ze trots op haar zoon is.Senor Sjon schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 14:10:
De opluchting van Beatrix is van het gezicht af te lezen. Die kan nu een keer van de zijlijn een ceremonie volgen.
Nelly Freida a.k.a. Ma Flodder is er ook bij...
" 't blijft je koningin, hè"
[ Voor 13% gewijzigd door AW_Bos op 30-04-2013 14:12 ]
Vind het wel wat hebben, wel met mantel maar zonder kroon. Geeft toch wel een stukje menselijkheid en verkleint de afstand tot het volk,wontcachme schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 14:10:
Kan nou niemand ff een opblaasbare kroon halen op dat plein. Is zo kaal zonder kroon terwijl Maxima wel een tiara? op heeft
Of combinatie van beide
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Is toch niet een die opgezet wordt? Ik meen dat het alleen voor de show was omdat die veel te groot is voor een hoofd.RocketKoen schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 14:11:
[...]
Er staat een voor hem klaar op het altaar.
Bron: Radio1 net
[ Voor 7% gewijzigd door PWM op 30-04-2013 14:13 ]
[ Voor 14% gewijzigd door AW_Bos op 30-04-2013 14:13 ]
Klopt, alleen een koning met een gigantische plofkop zou die kroon opkunnenwontcachme schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 14:12:
[...]
Is toch niet een die opgezet wordt? Ik meen dat het alleen voor de show was omdat die veel te groot is voor een hoofd.
dan nog, kan je achteraf zeggen, it was totally worth it!Senor Sjon schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 14:12:
Met die kroon die er ligt heb je in 10 meter een dwarslaesie.
Geen idee eigenlijk. Maar je kan toch niet zeggen dat WA een klein hoofd heeftwontcachme schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 14:12:
[...]
Is toch niet een die opgezet wordt? Ik meen dat het alleen voor de show was omdat die veel te groot is voor een hoofd.
Dan moet ik maar naar Amsterdam toeArnlith schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 14:13:
[...]
Klopt, alleen een koning met een gigantische plofkop zou die kroon opkunnen
[ Voor 22% gewijzigd door AW_Bos op 30-04-2013 14:14 ]
Misschien moet hij even Beatrix haar hoed opdoen, dan moet het wel lukken
Zullen vast en zeker wel een vertaling gekregen hebben.masauri schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 14:10:
ik vraag me af wat al die mensen die de nederlandse taal niet machtig zijn denken bij dit gepraat.
(*volgens mij vraagt ie wat we straks van de kebab willen eten, zolang ie maar niet over patatje oorlog begint.)
Er zijn 100 wegen die richting de bekende pleinen gaan, en dan gaat het volk door de Kalverstraat lopen met z'n allen

Die zitten al klaar met een bakje rode verf bij de uitgangSenor Sjon schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 14:14:
PvdD zal wel weer gaan stuiteren om die mantel.
Die stuiteren al als jij en ik een karbonade eten en de kat voeren en de hond uitlaten. Als we dan toch iets moeten opdoeken komen zij eerderSenor Sjon schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 14:14:
Dan zou ik dat sneu vinden, want de mantel is al vele jaren oud. Gaan we dan nog janken om een mantel die eens in de ruim 30 jaar gedragen wordt, waarvan de dieren al eeuwen geleden afgemaakt zijn...Senor Sjon schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 14:14:
Tja... Het is en blijft een traditie. (en volgens mij hebben ze dat wel door)
[ Voor 5% gewijzigd door AW_Bos op 30-04-2013 14:17 ]
Ze hadden toch een app waarmee ze alles konden volgen, of het niet te vol werd etc? Hadden ze dit niet zien aankomenPWM schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 14:15:
Geweldig, de politie deel mee dat de Kalverstraat vol is, en men er niet meer voor of achteruit kan.
Er zijn 100 wegen die richting de bekende pleinen gaan, en dan gaat het volk door de Kalverstraat lopen met z'n allen

Oma Bea had bijna een lekkend oog.
Sony A6600 + Sigma 16 f/1.4, Tamron 17-70 f/2.8, Sigma 30 f/1.4, Sigma 56 f/1.4, Tamron 70-180 f/2.8 en Meike Mk320
Dat wordt niet gebruikt, waren de telecomproviders niet zo blij mee. Zie o.a. http://www.iphoneclub.nl/...ruiken-voor-druktemeting/Cthulhu schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 14:17:
[...]
Ze hadden toch een app waarmee ze alles konden volgen, of het niet te vol werd etc?
Virussen? Scan ze hier!
Nee, die functie is er uiteindelijk uitgesloopt, zou te zwaar belastend zijn voor de telefonienetwerkenCthulhu schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 14:17:
[...]
Ze hadden toch een app waarmee ze alles konden volgen, of het niet te vol werd etc? Hadden ze dit niet zien aankomen
Hee hierboven, doesnie jij
[ Voor 5% gewijzigd door Carpento op 30-04-2013 14:19 ]
Wel jammer dat 80% van de genodigden er niets van verstaatmartijn_tje schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 14:18:
WimLex heeft trouwens geen vervelende stem om naar te luisteren.
Nu ja, jammer voor hun natuurlijk
[ Voor 50% gewijzigd door luappul op 30-04-2013 14:21 ]
had wel een oranje accent mogen hebben vind ik, of met de w in het midden erop, de letter leent er zich ideaal voor.luappul schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 14:21:
hippe strik heeft ie trouwens omEn hij steekt een vinger te weinig op! Zal John niet blij mee zijn...
Ach, ze stelt haar al haar capaciteiten toch al beschikbaar aan het koninkrijkPWM schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 14:21:
Pff, als ik Wimlex was, zou ik Maxima vragen elke avond deze jurk even aan te trekken voor het naar bed gaanWat een mooie vrouw is het toch.
Virussen? Scan ze hier!
PWM schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 14:21:
Pff, als ik Wimlex was, zou ik Maxima vragen elke avond deze jurk even aan te trekken voor het naar bed gaanWat een mooie vrouw is het toch.

39

Twee pils graag
Ja, als je ziet wat ze doen als je met waxinelichtjes gooit... Lijkt het me slimmer om dit niet te doenwontcachme schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 14:15:
[...]
Die zitten al klaar met een bakje rode verf bij de uitgang
Lol 200+ keer 2 = veel pils
"Anders dan veel koningen in andere landen, wordt de Nederlandse koning of koningin niet gekroond en hij of zij bestijgt ook niet de troon. In plaats daarvan vindt er een beediging en inhuldiging plaats in een verenigde vergadering van de Eerste Kamer en de Tweede Kamer die in Amsterdam wordt gehouden (art 32 GW). Een kroning of troonsbestijging is overbodig omdat de Grondwet de bepaling bevat dat het koningschap erfelijk wordt vervuld door de wettige opvolgers van koning Wilem I, Prins van Oranje-Nassau (art. 24 GW). Om diezelfde reden worden ook de zogeheten regalia - kroon, rijksappel, scepter en enkele andere zaken - niet gehanteerd. Het is duidelijk aan wie het koningschap in Nederland behoort en de regalia blijven uitgestald op een speciale tafel in de zaal waarin de inhuldiging plaatsvindt."AW_Bos schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 14:13:
Er was een reden dat ze niet daadwerkelijk W-A gaan kronen. En die kroon is gewoon een symbool tijdens deze plechtigheid. Welke reden verder, dat weet ik niet
Deth. J.W. van Regeren in Nederland, Het politieke en bestuurlijke bestel in vergelijkend perspectief [Van Gorcum, Assen, 2006] pag.51
En een historische verklaring die ik zo snel even uit mijn hoofd doe (ik kan even zo snel mijn boek niet vinden) is dat Willem I in 1813 geen voorganger had en een kroning wordt over het algemeen gedaan door zijn voorganger (die hij dus niet had) of door iemand vanuit de kerk. Dat laatste was ondenkbaar in het Nederland van begin 19e eeuw.
Geef me vijf minuten...PWM schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 14:21:

www.google.nl
Dan kan je wel eventjes wachten
Wou het net zeggen. Is er natuurlijk ook met de paplepel in gegotenmasauri schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 14:28:
sierlijk hoe amalia knikte toen ze genoemd werd, een geboren koningin!
Iets minder paplepels mag ook welL1nt schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 14:29:
[...]
Wou het net zeggen. Is er natuurlijk ook met de paplepel in gegoten
[ Voor 72% gewijzigd door beat op 30-04-2013 14:33 ]
zo waarlijk helpen mij god almachtig.Xepos schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 14:32:
Wat is het verschil tussen Dat beloof ik en dat andere veel te lange?
gevalletje geloof / ondersteuning? al dan niet eens met de kroning?
Iets meer hockeyen.
Denk gewoon het wel of niet geloven, en dus het noemen van God.Xepos schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 14:32:
Geen idee, zag het in Het Officiële Koningslied
🠕 This side up
De een is godsdienstig ("Zo waarlijk helpe mij God almachtig"), de andere is niet godsdienstig ("Dat beloof ik"). Hebben dezelfde waarde.Xepos schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 14:32:
Virussen? Scan ze hier!
Idem bij inzweren van de artseneed/belofte.M2M schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 14:33:
De ene gebruik je als je in God gelooft en de ander als je dat niet doet.
Hoewel ik me nu wel afvraag wat een moslim of hindoe bijvoorbeeld de "eed" zou afleggen...
[ Voor 21% gewijzigd door M2M op 30-04-2013 14:34 ]
Wilders:Partijprogramma PVV vanuit de joods-christelijke visie
De PVV is, volgens Geert Wilders, de verdediger van onder andere de joods-christelijke traditie die wij in Nederland hebben.
Dat beloof ik
Je kan toch prima verdedigen zonder zelf te moeten geloven?
Virussen? Scan ze hier!
Niks verbaast mij bij dat bij elkaar geraapt zooitje
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Nee, sommigen hebben aangekondigd geen eed of belofte te willen doen (stuk of 10 man geloof ik). De rest zal je idd allemaal horen.
Virussen? Scan ze hier!
Vond ik ook ja, maar misschien zijn ze slechts 'op papier' gelovig en zetten ze dat nu in.kladblokje schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 14:34:
ik vind juist dat er veel gelovigen zijn
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
what was that about? geen idee wat ze zei :-s wel wat geroezemoes nadien.Xepos schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 14:37:
Dat ontjut ik? Nog een variant?
Vaan koolmees naar kijken naar leegte naar de liefde?
[ Voor 11% gewijzigd door masauri op 30-04-2013 14:38 ]