Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-10 12:54
PWM schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 12:18:
Pff, die 2 republikeinen op de dam zijn ook wel van het vervelendste soort. Het is een beetje de Feyenoord supporter die bij Ajax-PSV boe gaat roepen in het stadion. Ja, het mag allemaal, en zeker zouden ze het recht moeten hebben om op de dam te staan, maar respect werkt beide kanten op. Je mag tegen de monarchie zijn, en iedereen mag demonstreren, maar als je 1 dag in de 33 jaar gewoon even kan laten lopen, zou dat wel getuigen van volwassenheid.

Benieuwd hoe ze kijken als ik met een bord "leve de monarchie" op hun nieuwjaarsborrel kom en overal doorheen ga zitten praten en schreeuwen.
Inderdaad. NOS geeft ze ook alle aandacht. Ze hadden zes locaties en willen toch op de Dam demonstreren. Alsof je iemand op je bruiloft hebt die je niet hebt uitgenodigd en gaat demonstreren tegen je huwelijk. En nog gek vinden dat je daar niet van gediend bent.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-10 17:17
Dacht dat wij in een vrij land leven waar je gewoon mag demonsteren zonder dat daar speciaal een plek voor wordt aangewezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ja, je hebt ook zoiets als waardigheid. Wat ik al zei. Je kan op een bruiloft demonstreren, het is een vrij land. Maar de vrijheid houdt op waar je die van een ander beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

spookz0r schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 12:44:
Dacht dat wij in een vrij land leven waar je gewoon mag demonsteren zonder dat daar speciaal een plek voor wordt aangewezen...
We leven ook in een vrij land, maar dat er demonstraties alleen op bepaalde plekken mogen is doodnormaal hoor, echt niets nieuws.

En met demonstraties nu zijn ze zelfs nog soepeler dan normaal, want normaal heb je vaak (niet altijd, hangt van de soort en grootte af geloof ik?) een vergunning nodig voor een demonstratie, nu is dat niet nodig, zolang je het maar op die 6 lokaties doet.

[ Voor 4% gewijzigd door wildhagen op 30-04-2013 12:47 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgarz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 13:26

Edgarz

Tweako-active since1986

tuinïnen schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 11:11:
Ik heb niets gemist zo te zien. Mooi ook dat via dit foute signaal (macht via erfsopvolging) ook nog eens demonstraties worden verboden. Dan ben je wel goed bezig in de 21e eeuw.
Dan heb ik een mooie breinbreker voor je: Dus als er een democratisch sausje overheen gegoten wordt is het 'goed'? Ben benieuwd hoe de Bush-dynasty er dan uitspringt. Zeker puur toeval...Of de Kennedy's.

En er bestaat ook nog iets als respect en ieder in zijn waarde laten. Relnichterij hoort daar niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgarz

Edgarz

Tweako-active since1986

Net wakker zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coffeemonster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-09 19:38
Naast waardigheid ook een stukje openbare orde. De kans op ongeregeldheden is groter als tegenstanders op de Dam gaan lopen protesteren dan op het Spui. Je kan dan verwachten dat je op de aangewezen plekken tegengeluiden kan horen.

Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beat
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
rare vergelijking met een bruiloft hoor. dit is een publieke aangelegenheid en juist het moment om een tegengeluid te laten horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:12

Player1S

Probably out in the dark

Nee het is een feestelijke aangelegenheid

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

beat schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 12:54:
rare vergelijking met een bruiloft hoor. dit is een publieke aangelegenheid en juist het moment om een tegengeluid te laten horen.
En dat mag dan ook. Sterker nog, de Republikeinen hebben dat op de landelijke TV mogen doen, ze werden live geïnterviewd op één van de daarvoor speciaal aangewezen lokaties (in dit geval op het Waterlooplein).

Overigens, dat iets mág, wil nog niet zeggen dat je het ook moet doen. Goed fatsoen zou dicteren dat je voor één dag dit tegengeluid even achterwege zou laten. Je hebt 364 dagen per jaar waarop je dit soort dingen kan doen en waarop je de media kan halen, om dan nou net die ene dag uit te zoeken is een beetje treurig mijns inziens, en maakt hun punt niet sterker, eerder zwakker.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Jouw vrijheid houdt op zodra jij de vrijheid van anderen daarmee belemmert. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:56

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Ik geef toe, de abdicatie was een historisch moment voor mij om het via de televisie mee te maken.
Ik zag Beatrix al best opgelucht kijken toen ze haar handtekening geplaatst heeft, waarna Alexander wat ongemakkelijker keek.

Ach, het zijn de zenuwen. Ook de "Even allemaal wuiven" vind ik geniaal. _O_

De volgende vraag, Gaat Bea na afloop haar haar los gooien :P?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
beat schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 12:54:
Je kan ook het fatsoen opbrengen. Ik krijg plaatsvervangende schaamte als ik beelden uit 1980 zie. Veel van die relschoppers zijn nu wel rechter e.d. trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

SkyStreaker

Move on up!

Goede opmerking is de eed die kamerleden gaan uitbrengen. Als je dat niet wilt doen en wel aanwezig bent, is het een vreemde combinatie.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beat
  • Niet online
Wat heeft goed fatsoen er mee te maken? Die mensen protesteren enkel tegen de huidige staatsinrichting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

beat schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 13:06:
Wat heeft goed fatsoen er mee te maken?
Ik hoop dat deze vraag niet serieus bedoelt is, of op zijn minst retorisch is bedoeld, want anders vind ik dit wel heel erg dat dit nog gevraagd moet worden....
Die mensen protesteren enkel tegen de huidige staatsinrichting.
Dat kan je 364 dagen per jaar doen, waarom dan net die ene dag proberen te verzieken voor alle betrokkenen?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Door schreeuwen en bordjes tijdens het moment supreme. Lekker fatsoenlijk. Een republiek is ook niet alles...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
.

[ Voor 96% gewijzigd door ProfoundValue op 03-12-2016 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

SkyStreaker schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 13:06:
Goede opmerking is de eed die kamerleden gaan uitbrengen. Als je dat niet wilt doen en wel aanwezig bent, is het een vreemde combinatie.
Gewoon een kwestie van "zie mij stoer doen" :N

Btw: Willempie krijgt een piece of Eden :+

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beat schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 13:06:
Wat heeft goed fatsoen er mee te maken? Die mensen protesteren enkel tegen de huidige staatsinrichting.
Goed fatsoen komt in het spel omdat je los van de vraag of je recht hebt, je niet altijd van die rechten gebruik hoeft te maken.

Als je met je kansloze spandoekje gaat lopen rellen tussen mensen die gewoon een leuke dag willen hebben dan heb je gewoon geen fatsoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Die Joanna weer :z
Zal vanavond wel in alle talkshows huilend aan tafel zitten

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beat
  • Niet online
Dat er een groot feest om de troonwisseling gebouwd wordt kunnen zij natuurlijk ook niks aan doen. Het 'moment supreme' wat voor velen als een feest wordt gezien is voor anderen een dieptepunt en een gemiste kans om het anders te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

beat schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 13:15:
Dat er een groot feest om de troonwisseling gebouwd wordt kunnen zij natuurlijk ook niks aan doen.
Maar ze kunnen er wel rekening mee houden, door voor één dag hun boodschap even voor zich te houden, ipv te proberen de dag te verzieken voor alle betrokkenen. Morgen kunnen ze weer verder met hun standpunten uiten.

Dat ze dat niet doen geeft een totaal gebrek aan repect en fatsoen binnen deze clubs aan. Hiermee doen ze hun eigen zaak behoorlijke schade aan, ipv dat het ze ten goede komt. Erg domme acties.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

beat schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 13:15:
Dat er een groot feest om de troonwisseling gebouwd wordt kunnen zij natuurlijk ook niks aan doen. Het 'moment supreme' wat voor velen als een feest wordt gezien is voor anderen een dieptepunt en een gemiste kans om het anders te doen.
Zou het op prijs gesteld worden als ik, volledig in het oranje, met een pro-koningshuis spandoek en leuzen op het waterlooplein ga staan?
Dat recht heb ik wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgarz

Edgarz

Tweako-active since1986

Overgevoeligheid voor autoriteit zou best weleens te maken kunnen hebben met een overschatting van het eigen IK....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Iedereen mag zijn eigen voorkeur hebben maar heb inderdaad het fatsoen en gedraag je normaal. Erg jammer dat die Joanna zo verschrikkelijk veel aandacht als persoon krijgt.

[ Voor 6% gewijzigd door Fietsbel op 30-04-2013 13:20 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:15
wildhagen schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 12:57:
[...]
Goed fatsoen zou dicteren dat je voor één dag dit tegengeluid even achterwege zou laten. Je hebt 364 dagen per jaar waarop je dit soort dingen kan doen en waarop je de media kan halen, om dan nou net die ene dag uit te zoeken is een beetje treurig mijns inziens, en maakt hun punt niet sterker, eerder zwakker.
wildhagen schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 13:16:
[...]
Maar ze kunnen er wel rekening mee houden, door voor één dag hun boodschap even voor zich te houden, ipv te proberen de dag te verzieken voor alle betrokkenen. Morgen kunnen ze weer verder met hun standpunten uiten.
Dat is het hem juist, je hoort en ziet dat soort lui juist alleen op dit soort dagen. Morgen staan ze echt niet in Den Haag te demonstreren hoor.

[ Voor 31% gewijzigd door JeroenNietDoen op 30-04-2013 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

wildhagen schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 13:08:
[...]

Ik hoop dat deze vraag niet serieus bedoelt is, of op zijn minst retorisch is bedoeld, want anders vind ik dit wel heel erg dat dit nog gevraagd moet worden....

[...]

Dat kan je 364 dagen per jaar doen, waarom dan net die ene dag proberen te verzieken voor alle betrokkenen?
Omdat je net op die ene dag het nieuws wel haalt :? Er wordt ook geprotesteerd tegen Poetin op de dag dat hij hier is (vanwege zijn anti homo wetten). Mag dat dan ook alleen als die veilig in zijn thuisland zit? Maakt lekker veel indruk..

Nee protesteren doe je op het moment dat hetgeen waartegen je protesteert groots in de belangstelling staat.

Niet dat ik naast ze ga staan, overigens ;)

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Fietsbel schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 13:18:
Iedereen mag zijn eigen voorkeur hebben maar heb inderdaad het fatsoen je normaal te gedragen. Erg jammer dat die Joanna zo verschrikkelijk veel aandacht als persoon krijgt.
Op zich is het niet jammer? Joanna (en die man) doen republikeinen meer kwaad dan goed. Als ze iets doen op dit moment is het voor lul zetten van de Republikeinse beweging. Er is echt niemand die nu denkt "He, wat een sympathieke club mensen is dat toch" :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Glashelder schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 13:20:
[...]

Omdat je net op die ene dag het nieuws wel haalt :?
Er zijn meer manieren om het nieuws te halen.

Als je het nieuws alleen kan halen door andermans dag te verzieken, heb je kennelijk minder valide punten dan je denkt, als je die punten alleen op die manier kunt brengen....

Op deze manier hebben ze juist hun eigen punten beschadigd, want niemand zit hier op deze dag op te wachten. Dat zie je ook wel aan de massale opkomst van die demonstraties. Wel 2 hele mensen...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Wel grappig dat ze die standaard Connexxion bussen gebruiken. Die sjeiks zijn wel heel wat meer luxe gewend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-09 23:00
L1nt schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 13:25:
Wel grappig dat ze die standaard Connexxion bussen gebruiken. Die sjeiks zijn wel heel wat meer luxe gewend
Hier lachte ik me ook kapot om. Standaard stadsbus, niet eens het fatsoen om een tourbus te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

wildhagen schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 13:24:
[...]

Er zijn meer manieren om het nieuws te halen.

Als je het nieuws alleen kan halen door andermans dag te verzieken, heb je kennelijk minder valide punten dan je denkt, als je die punten alleen op die manier kunt brengen....

Op deze manier hebben ze juist hun eigen punten beschadigd, want niemand zit hier op deze dag op te wachten. Dat zie je ook wel aan de massale opkomst van die demonstraties. Wel 2 hele mensen...
Nou nou verzieken..overdrijf je nu niet een beetje?

Verder hebben mensen het er nu wel over en daar zal ongetwijfeld een (klein) percentage tussen zitten die wel vinden dat deze mensen een punt hebben. Doel bereikt dan lijkt mij.

[ Voor 54% gewijzigd door Glashelder op 30-04-2013 13:27 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

L1nt schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 13:25:
Sja, de gemiddelde touringcar heeft geen verlaagde instap en zo. Denk dat dat toch een van de redenen is om voor de normale bussen te kiezen. Ongetwijfeld beter schoongemaakt dan normaal :+

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Zouden ze wel allemaal een OV-chipkaart hebben?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

SkyStreaker

Move on up!

Als men nu heel duur en patserig had gedaan met sjieke limo's e.d. dan had je daar geheid veel gezeik van gekregen. Die gewone connexxion bussen, lijken mij een heel bewuste keuze.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
hier komen prinses beatrix en de drie prinsessekindjes te zitten... en dan twee voetenbankjes in beeld voor de kleinste twee.... geniaal :) applaus voor de planner ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:32

masauri

aka qwybyte

Gunner schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 13:27:
Zouden ze wel allemaal een OV-chipkaart hebben?
allemaal zwartrijders wedden? >:)
komt geen controleur in de buurt nu.

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Had die bussen dan versierd, of oranje gespoten, dit zag er een beetje zielig uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ieperlingetje
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
sjeiks hebben toch eigen vervoer.

Tijdmachine | Nieuws trends

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-10 15:00

MrSleeves

You'll thank me later.

Glashelder schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 13:26:
[...]

Nou nou verzieken..overdrijf je nu niet een beetje?

Verder hebben mensen het er nu wel over en daar zal ongetwijfeld een (klein) percentage tussen zitten die wel vinden dat deze mensen een punt hebben. Doel bereikt dan lijkt mij.
Dat doet de Wikipedia: Westboro Baptist Church al. Maar deze demonstratie (verkeerde plek, verkeerde tijd) zit wel in dezelfde categorie.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Glashelder schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 13:20:
[...]
Omdat je net op die ene dag het nieuws wel haalt :?
Op een volledig negatieve manier. Juist doordat ze het op die ene dag doet kweekt ze des te meer tegenstanders.

Daar komt bij dat naar mijn mening, als jij echt ergens tegen bent, en het echt anders zou willen, je veel vaker demonstraties opzet. Maar nee, Joanna zien we alleen op dit soort dagen. En daarmee krijgen juist veel mensen het idee dat het gewoon een ordinaire aandachts%*^# is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Wel een interessant ceremonieel detail dat er geen hogere in rang aanwezig mag zijn dan onze koning.

Is dat altijd zo bij dit soort gelegenheden ?

[ Voor 19% gewijzigd door Gunner op 30-04-2013 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Gunner schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 13:31:
Wel een interessant ceremonieel detail dat er geen hogere in rang aanwezig mag zijn dan onze koning.

Rang qua wat? Militair?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Titulatuur bedoel ik eigenlijk. . Geen andere koningen. Allemaal kroonprinsen etc

[ Voor 17% gewijzigd door Gunner op 30-04-2013 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Kaap schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 13:31:
[...]

Maar nee, Joanna zien we alleen op dit soort dagen. En daarmee krijgen juist veel mensen het idee dat het gewoon een ordinaire aandachts%*^# is.
En dan te bedenken dat ze de eerste keer (bij het Beatrixtheater) een "toevallige" voorbijganger was en op dat moment "spontaan op het idee kwam" om te demonstreren.
Ik betwijfel het...

Erg goed staat het denk ik niet op haar CV.

edit:
De kroonprins van Qatar met een dolk.. Mag dat?
O wacht, die anderen hebben zelfs zwaarden..

[ Voor 8% gewijzigd door MrSleeves op 30-04-2013 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ieperlingetje
  • Niet online
Het transport van de prinsen lijkt eerder op een gevangenen transport met al die zwarte bussen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 17:54
MrSleeves schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 13:30:
[...]

Dat doet de Wikipedia: Westboro Baptist Church al. Maar deze demonstratie (verkeerde plek, verkeerde tijd) zit wel in dezelfde categorie.
Hehe lees ik nu goed dat je die republikeinse demonstranten vergelijkt met de extreem kwetsende leuzen van de WBC :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Die staan ook altijd op de openbare weg bij een militaire begrafenis, wat dus wel mag, maar ook ongepast is.

Om aan te geven dat je dus wel mag demonstreren, maar het niet altijd getuigd van smaak en fatsoenlijkheid.

[ Voor 33% gewijzigd door MrSleeves op 30-04-2013 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

MrSleeves schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 13:32:
[...]

edit:
De kroonprins van Qatar met een dolk.. Mag dat?
O wacht, die anderen hebben zelfs zwaarden..
Ceremoniele wapens (zoals dolken en zwaarden etc) zijn volgens mij wel toegestaan.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

MrSleeves schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 13:30:
[...]

Overdrijven is een kunst ;)

Het is IMO van een compleet andere orde om bij een begrafenis te gaan demonstreren. Begrafenissen gaan doorgaans samen met heftige emoties. Dat is bij een dag is vandaag niet aan de orde.

Als Joanna dit zou doe bij de begrafenis van Beatrix in 2030 (ofzo) dan zou ik ook zeggen oppakken die handel. Omdat je dan grote kans loopt op ordeverstoring (en omdat het respectloos is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:31

Piggen

Lekker bakkie

PWM schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 13:21:
[...]

Op zich is het niet jammer? Joanna (en die man) doen republikeinen meer kwaad dan goed. Als ze iets doen op dit moment is het voor lul zetten van de Republikeinse beweging. Er is echt niemand die nu denkt "He, wat een sympathieke club mensen is dat toch" :p
Het is alleen niet zo sterk van de politie om onterecht op te pakken. Dan krijg je natuurlijk de nodige ´politiestaat´, ´geen vrij land´ etc. Wellicht zijn daar nog mensen gevoelig voor.
Dat oppakken lijkt me, als ik het zo hoor, ook nogal een definitiekwestie van wel of geen eenmansprotest. Ze stonden er toch echt met z´n tweeën (waarvan de intentie duidelijk moge zijn, lijkt me), maar kennelijk hield er maar eentje een bord omhoog en zijn ze daarom onterecht opgepakt.

Ik geef het de mensen verder wel te doen. Protesteren terwijl een enorme vrolijke oranje meerderheid voor je neus. En dan nog zeggen dat dit de laatste kroning zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Wel mooi dat al vrijwel alle adel een oranje sjerp dragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Wat ik me overigens altijd afvraag van alle ceremoniële beveiliging, militairen, marechaussee, die staan daar zo lang, en zo stijf. What the hell doe je als je moet plassen :? Ja, ik weet het, hoe kom ik erop, maar zoiets schiet mij dan te binnen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Hmm, waarom is van Monaco wel de vorst aanwezig (Albert II), en niet de kroonprins(es)?

[ Voor 4% gewijzigd door wildhagen op 30-04-2013 13:41 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Kaap schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 13:41:
Wat ik me overigens altijd afvraag van alle ceremoniële beveiliging, militairen, marechaussee, die staan daar zo lang, en zo stijf. What the hell doe je als je moet plassen :? Ja, ik weet het, hoe kom ik erop, maar zoiets schiet mij dan te binnen 8)7
ophouden, luier, catether, voor ieder wat wils O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
wildhagen schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 13:41:
Hmm, waarom is van Monaco wel de vorst aanwezig (Albert II), en niet de kroonprins(es)?
omdat de buitenechtelijke kinderen van albert nog niet tellen voor het koningshuis aldaar ;)

[ Voor 52% gewijzigd door P.O. Box op 30-04-2013 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

wildhagen schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 13:41:
Da's een prinsdom dus dan mag het.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ieperlingetje
  • Niet online
Bij de olympische spelen in Peking hadden ze allemaal luiers aan. Waarschijnlijk doen ze dat hier ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Die zijn wel wat gewend. Ben benieuwd of de kameraad van mijn zwager nog iets moet doen vandaag. Top of his class marinier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Ik zou toch liever zo'n cathether gaan (het geval met comdoompje, niet die ingebracht wordt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Laatst online: 03-10 13:37

SaN

Of je houdt het gewoon even op als een man :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

idd, heb ook weleens erg lang moeten staan toen ik in dienst zat, had echt geen luier om :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:40

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Of je urineert even lekker warm in je broek _/-\o_

Overigens vind ik die troonswisseling grote onzin. Macht hebben omdat je geld hebt... hoe krom
Die monarchie kost ons alleen maar geld.

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Stef602 schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 13:46:
[...]

Tuurlijk joh :N

Staatsbezoeken leveren niks op voor Nederlandse bedrijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Stef602 schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 13:46:
[...]

Of je urineert even lekker warm in je broek _/-\o_

Overigens vind ik die troonswisseling grote onzin. Macht hebben omdat je geld hebt... hoe krom
Een republiek niet dan? Zeker net zo duur, zo niet duurder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Hoe langzaam kan je lopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:19
Zouden alle brenninkmeijertjes ook aanwezig zijn in de zaal?

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Wow, die jongste dochter van Wimlex/Maxima is wel een erg knap kindje. Mijn zoon is nu 16 maanden, dus dat verschil is straks overbrugbaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

PWM schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 13:54:
Wow, die jongste dochter van Wimlex/Maxima is wel een erg knap kindje. Mijn zoon is nu 16 maanden, dus dat verschil is straks overbrugbaar :+
ijdele hoop vrees ik :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Haha, Amalia bekeek net het programmaboekje, waarbij ze toch al een uitdrukking van "Sjees, zo veel!" prijs gaf :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

AW_Bos schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 13:56:
Haha, Amalia bekeek net het programmaboekje, waarbij ze toch al een uitdrukking van "Sjees, zo veel!" prijs gaf :+
Op die leeftijd is alles al veel hè ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Precies :P

Kinderen van die leeftijd staan om heel veel dingen bekend, maar 'geduld' is er niet één van meestal :P

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

NOS weer lekker bezig: "Links de drager van het statuut", met camerabeelden van publiek.
Ik zag toch echt een drager van een Canon :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Afbeeldingslocatie: http://www.nashvillescene.com/binary/d4e1/1346874093-freddie-mercury-006.jpg

De mantel, hij is terug :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Die mantel staat Wimlex als een B.A.A.S. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Wel cool die mantel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Laatst online: 05-09 20:31
Gunner schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 13:31:

Is dat zo? Op de Duitse tv zeiden ze dat dit is, omdat WA met die andere lui is opgegroeid, en niet met de vaders daarvan.

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
Der mag wel een lach vanaf hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Laatst online: 13:11

Nakebod

Nope.

Nu nog een baard, en de koning is compleet :D

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-10 20:15
Nakebod schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 14:00:
Nu nog een baard, en de koning is compleet :D
En een kroon....

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Details, details.
Eerst die baard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik ben geen monarchist (noch republikein, eigenlijk ben ik een staatskundig-agnost :+ ), maar als ik dit zo volg, vind ik het toch wel heel erg mooi, en stiekum iets om te koesteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-10 17:26
macciez schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 14:00:
[...]

Is dat zo? Op de Duitse tv zeiden ze dat dit is, omdat WA met die andere lui is opgegroeid, en niet met de vaders daarvan.
Yup, het 'protocol' luid dat de koning het centrale aandachtspunt moet zijn, dus er mogen om die reden geen andere koningen aanwezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Laatst online: 05-09 20:31
Arnlith schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 14:01:
[...]

Yup, het 'protocol' luid dat de koning het centrale aandachtspunt moet zijn, dus er mogen om die reden geen andere koningen aanwezig zijn.
Dat verklaart waarom mijn uitnodiging kwijt is geraakt in de post :(

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

macciez schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 14:00:
[...]

Wat weten die Duitsers er nou van? Die hebben niet eens een koningshuis :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

PWM schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 14:01:
Ik ben geen monarchist (noch republikein, eigenlijk ben ik een staatskundig-agnost :+ ), maar als ik dit zo volg, vind ik het toch wel heel erg mooi, en stiekum iets om te koesteren.
+1
Het is misschien nutteloos, maar het is wel iets om trots op te zijn IMHO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 13:27
SkyStreaker schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 13:06:
Wat een onzin. Je kan als kamerlid prima vinden dat je bij een kroning van een staatshoofd aanwezig hoort te zijn en toch problemen hebben met de eed zelf.

Dat was een compleet overbodige politieke bash van die Elsevier-pipo die het daarna kennelijk ook nog eens nodig vond de koningin terloops te beschuldigen van Wilders provoceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:14
Maxima kan haar lach maar net inhouden.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

We mooi dat die mantel niet van zijn schouders glijdt... :)
Je zou het bijna verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Wat zou ik nu graag willen horen wat oma tegen Amalia zei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
L1nt schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 14:04:
"Amalia, zie je die idioot in dat apepakkie? Wat een kneus!" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

classic moment: klop klop klop , DE KONING!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:19
Geweldig, net een film dit!
WA moet bijna huilen, die barst straks in tranen uit!

[ Voor 50% gewijzigd door SgtElPotato op 30-04-2013 14:05 ]

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
Arnlith schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 14:01:
[...]

Zeer mooi gezegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:25

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Echt prestigieus! Schitterend.

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Erg mooi dit

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Goed opletten, you're next

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:04

wontcachme

You catch me? No you wont

masauri schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 14:04:
classic moment: klop klop klop , DE KONING!
> Klop klop Klop
- Wie is daar
> Koning
- Koning wie?
> Koning Pinterman

:+

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

straks mag jij ook met die kroon en staf spelen, die staf is ideaal om de 1e minister mee te kloppen!

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste