Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Serie] Vikings!

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

• Jeltel
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online
Ik vind de relatie tussen Ragnar en Ecbert erg tof. Al sinds het begin zeggen ze dat ze elkaar vertrouwen en handelen ze daar naar. Maar ondertussen kun je er niet op vertrouwen dat de een de ander niet naait.

En die spanning hangt de hele tijd in de lucht. Erg gaaf.

En blij dat Aslaug weg is, irritant mens. Lagertha is veel toffer :)

• GovertNL
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 15-03 15:45
Ik hoop dat dit seizoen weer snel op zijn eind is. Dan kan ik weer een paar afleveringen achter elkaar kijken.
Toch behoorlijk verslaafd geraakt aan deze schitterende serie. Dat Ragnar opeens levensmoe is kan ik heel goed begrijpen maar ik weet bijna zeker dat er een moment gaat komen dat hij er weer vol voor gaat.

• cbr600f4i
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 23-03 11:43
quote:
GovertNL schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 23:41:
Ik hoop dat dit seizoen weer snel op zijn eind is. Dan kan ik weer een paar afleveringen achter elkaar kijken.
Toch behoorlijk verslaafd geraakt aan deze schitterende serie. Dat Ragnar opeens levensmoe is kan ik heel goed begrijpen maar ik weet bijna zeker dat er een moment gaat komen dat hij er weer vol voor gaat.
Als Asslog er niet meer is dan vermoed ik ergens dat Ragnar ook op z'n einde loopt. Ik zie het niet voor me dat Ragnar terugkeert naar Kattegat en ter kennisgeving aanneemt dat zijn vrouw is vermoord.

• Annie1980
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 20-04-2017
hmm ligt het aan mij? ik zie geen startdatum op imbd

• cbr600f4i
quote:
Annie1980 schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 12:48:
hmm ligt het aan mij? ik zie geen startdatum op imbd
in welke context? De start van het tweede deel van seizoen 4?

• Allie74
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 19-03 06:37
Ragnar komt toch aan zijn einde in Engeland ? Ben benieuwd, laatste aflevering was weer goed

• cbr600f4i
Kan niet wachten tot de little piggies tekeer zullen gaan. Alleen is er nog een klein hobbeltje te nemen in Kattegat voordat we dat gaan zien.

En wanneer, want van meneer Ironside hebben we nog niet zoveel gezien dus gaat die de rest van het seizoen bepalen of gaan we vrolijk met z'n allen naar Engeland. (nee, gaat 'm niet worden, er is geen viking meer over in Kattegat)

• Quad
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 14:36

Quad

Selectief doof

Ragnar is dus dood.. Althans dat doet het nu wel vermoeden.
Nu gaat het dus om zijn kids.
Ben benieuwd naar nieuwe episode, de serie is nog altijd best spannend.

Ik heb geen schoonmoeder, maar een trouwma. ✓✓
Have you tried turning it off and on again? ✓✓
Ik ben niet raar, ik ben alleen heel bijzonder. ✓✓

• Mektheb
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 22-03 16:28
quote:
Quad schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 19:32:
Ragnar is dus dood.. Althans dat doet het nu wel vermoeden.
Nu gaat het dus om zijn kids.
Ben benieuwd naar nieuwe episode, de serie is nog altijd best spannend.
Dat leek me nogal duidelijk dat dit eraan zat te komen, en als je inderdaad naar de history kijkt dan doen zijn kinderen behoorlijk veel.

Met name die van Rollo maar dat zien we hier denk ik niet ;)

• Allie74
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 19-03 06:37
Je leest inderdaad dat de kinderen nu een belangrijke rol gaan spelen, wat ik nergens terug kan vinden is hoe de verhaallijn van Lagertha gaat lopen.

• cbr600f4i
De nieuwe Vikings vanavond ff kijken. Persoonlijk vind ik Lagertha niet zo spannend met haar Sandsnake ;) Ik kan niet wachten tot de zoons verhaal gaan halen in Engeland.

• Sjurm
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 13:59
quote:
Mektheb schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 20:57:
[...]

Dat leek me nogal duidelijk dat dit eraan zat te komen, en als je inderdaad naar de history kijkt dan doen zijn kinderen behoorlijk veel.

Met name die van Rollo maar dat zien we hier denk ik niet ;)
Rollo hebben ze ook toegevoegd om de serie wat spannender te maken. Hier en daar is er ook wat met chronologie gerommeld. Maar goed, de serie is natuurlijk gebaseerd op de legendarische Noorse held Ragnar Lothbrok, dus echte historiciteit is ook lastig voor die tijd.

• -tom-562
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 10:26

-tom-562

Oliesjeik

Ze volgen de sagen redelijk, ik ben dus erg benieuwd of de de dood van King Aelle historisch correct in beeld wordt gebracht :+

Men do not quit playing because they grow old. They grow old because they quit playing.

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

quote:
Sjurm schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 18:14:
[...]

Rollo hebben ze ook toegevoegd om de serie wat spannender te maken. Hier en daar is er ook wat met chronologie gerommeld. Maar goed, de serie is natuurlijk gebaseerd op de legendarische Noorse held Ragnar Lothbrok, dus echte historiciteit is ook lastig voor die tijd.
Ze volgen de sagen redelijk, ik ben dus erg benieuwd of de de dood van King Aelle historisch correct in beeld wordt gebracht :+

Men do not quit playing because they grow old. They grow old because they quit playing.

• mark-k
  • Registratie: augustus 2011
  • Nu online

mark-k

AKA markkNL

quote:
-tom-562 schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 11:00:
[...]

Aangezien ze dat al een keer bij die andere (zweedse?) koning gedaan hebben zal dat wel goed komen gok ik.

• cbr600f4i
Floki gaat naar Engeland met the little piggies, dat maakt een boel goed ;)

cbr600f4i wijzigde deze reactie 11-01-2017 18:57 (18%)

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Net aflevering 16 gekeken, morgen aflevering 17.
Die dude met 1 oog, ik neem aan dat dat Odin moet voorstellen (als hallucinatie wss)

• Notna
  • Registratie: november 2002
  • Nu online

Notna

Where are you?®

quote:
-tom-562 schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 22:02:
Net aflevering 16 gekeken, morgen aflevering 17.
Die dude met 1 oog, ik neem aan dat dat Odin moet voorstellen (als hallucinatie wss)
Yup :)

En of het een hallucinatie is... Hij verscheen bij al Ragnar zijn kinderen om duidelijk te maken dat hij dood was en dat zijn lichaam op een niet Viking manier ligt te vergaan (and as such moet er wraak komen)

We kunnen het ook gewoon op mystiek houden, zeker aangezien dat wel vaker in deze serie voorkomt ;)

DIY Klus Topic + DIY gereedschapstopic || Xbox Live ID:Notna8310

• cbr600f4i
Deze aflevering hadden ze volgens mij beter "Domestic Violence" kunnen noemen ipv The Great Army.

cbr600f4i wijzigde deze reactie 13-01-2017 09:40 (3%)

• Quad

Quad

Selectief doof

The great army is nog niet echt samengesteld of in beeld gebracht.
Echter was het wel een heerlijke aflevering hoor! Spanningen tot grote hoogtes.

Het voelt wel aan alsof er iets groots gaat gebeuren, ik ben benieuwd naar ep 18.

• cbr600f4i
Het was een mooie aflevering al hadden ze van mij nog wat meer gevechten kunnen laten zien. Maar de Blood Eagle maakte alles goed!

• Quad

Quad

Selectief doof

Zo wat een slachting was dit zeg.
Jammer dat het gevecht niets liet zien. Het geheel had ook over 2 afleveringen uit mogen komen vond ik.

• Major_ton
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 23-03 22:11

Major_ton

Shoot!

Ik blijf dit een heerlijke serie vinden. Elke aflevering verwacht ik opnieuw helemaal niks, ik weet niet hoe dat komt, maar elke keer ben ik weer aangenaam verrast met wat ik te zien krijg. De scene in e18 tussen Ecbert en Ethelwulf was ook wel sterk.

Website | DJI Mavic Pro - Fuji X-Pro1, X-Pro2, X-T2 - 23mm/2 - 35mm/2 - 56mm/1.2 - 10-24mm/4 - 16-55mm/2.8 - 50-140mm/2.8 - LG 65B6 OLED - Sony 75XF9005 FALD LCD - Asus ROG G751JT - Asus UX430

• cbr600f4i
quote:
Quad schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 23:41:
Zo wat een slachting was dit zeg.
Jammer dat het gevecht niets liet zien. Het geheel had ook over 2 afleveringen uit mogen komen vond ik.
Ik had ook wel verwacht dat dit over 2 afleveringen zou gaan. Wellicht dat de komende afleveringen meer over het onderonsje met het leger van Ecbert gaan. Dat van Aelle stelde niet zoveel voor, dat is letterlijk onder de voet gelopen. Ik verwacht van het leger van Ecbert dan ook wel wat meer.

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

_/-\o_ _O- Haha, en maar rennen, en maar rennen :'/ )

Heerlijk, mooi ook dat ze ook gewoon de tactiek aanpassen en op die manier het hele leger naar de knoppen helpen :')

In de season finale zal nog wel het eea te zien zijn van de battle zelf; ik heb er zin in :Y

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Net E18 gekeken :P jammer dat ze het gevecht (nog?) niet in beeld hebben gebracht. De blood eagle was best lomp :+

• jaguarxj16
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 11:54
Net de laatste EP gekeken. Echt lachen hoe ze Aethewulf laten rennen. Ben benieuwd naar de volgende aflevering. Is dit trouwens het laatste seizoen van Vikings?

• cbr600f4i
quote:
jaguarxj16 schreef op zondag 29 januari 2017 @ 15:38:
Net de laatste EP gekeken. Echt lachen hoe ze Aethewulf laten rennen. Ben benieuwd naar de volgende aflevering. Is dit trouwens het laatste seizoen van Vikings?
Het laatste seizoen? Voor zover ik weet niet en volgt er sowieso een seizoen 5.

ff gezocht, als het goed is komt er een seizoen 5 met maar liefst 20 afleveringen _/-\o_

http://www.inquisitr.com/...for-historys-vikings-yet/

Verder denk ik dat de volgende aflevering episch gaat worden, een leger dat in de pan gehakt gaat worden en ik hoop dat King Harald ook te grazen wordt genomen bij terugkeer in Kattegat (al denk ik dat dat het eerste gaat zijn in seizoen 5)

• Noppesnada
  • Laatst online: 13:45
quote:
jaguarxj16 schreef op zondag 29 januari 2017 @ 15:38:
Ik ben geen expert, maar vond dat ze zich erg makkelijk te grazen lieten nemen (de Engelsen :) )

• jaguarxj16
Tof dat er nog een seizoen komt. Vind het erg vermakelijk!

@Noppesnada was inderdaad erg makkelijk maar daarom gaf het wel enige humor. Na de vorige aflevering...

• Quad

Quad

Selectief doof

EP19, gaaf! Einde, shit! clifhanger.. :(
Nou, wachten tot de volgende dan maar..

Toffe tacktiek, ingenieus bedacht. :Y

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Gelukkig is die waardeloze acteur van een 'Snake in the eye' eruit :')

Verder prima aflevering, Ecbert heeft ze toch nog een loer weten te draaien zo te zien :Y . De pope op het einde was wel érg designer overigens, maar gezien zijn acties wellicht niet zo heel vreemd :+

• Tijntje
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 11:41

Tijntje

Hello?!

quote:
Notna schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 16:40:
Gelukkig is die waardeloze acteur van een 'Snake in the eye' eruit :')

Verder prima aflevering, Ecbert heeft ze toch nog een loer weten te draaien zo te zien :Y . De pope op het einde was wel érg designer overigens, maar gezien zijn acties wellicht niet zo heel vreemd :+
Eens met Sigurd, al vind ik Ivar ook wel een beetje irritant :)

Iemand een idee waar ze hier op hinten?

Tijntje wijzigde deze reactie 03-02-2017 16:56 (72%)

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

quote:
Tijntje schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 16:55:
[...]

Eens met Sigurd, al vind ik Ivar ook wel een beetje irritant :)

Iemand een idee waar ze hier op hinten?
[afbeelding]
http://www.inquisitr.com/...-on-heahmunds-sword-mean/

• Sjurm
Wat betreft 'historiciteit' wel vreemd dat Sigurd nu dood is. Iemand die ze makkelijker dood hadden kunnen laten gaan was bijvoorbeeld Ubbe geweest. Maar gezien het verhaal van de serie verder natuurlijk wel logisch.

Zo tegen het einde van de eerste helft van seizoen 4 had ik wel een beetje genoeg van Vikings, maar deze 10 afleveringen waren wel weer goed. Seizoen 5 ben ik wel benieuwd naar met de introductie van Heahmund, waar ik overigens verder weinig over kan vinden. Zou wel vet zijn als er een directe link komt tussen de serie Vikings en die nieuwe serie Knightfall.

• FastFred
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 00:14
Shit, ik heb echt compleet gemist dat de afleveringen weer begonnen zijn vorig jaar december :'(

Nu seizoen 4 aflevering 11 aan het kijken.

Everything that is, sprang from what was | iRacing Profiel

• Quad

Quad

Selectief doof

quote:
FastFred schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 21:29:
Shit, ik heb echt compleet gemist dat de afleveringen weer begonnen zijn vorig jaar december :'(

Nu seizoen 4 aflevering 11 aan het kijken.
Kan je alles achter elkaar gaan afkijken. ;)
Seizoen 4B is een fijn tweede seizoenshelft.

• FastFred
quote:
Quad schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 21:33:
[...]

Kan je alles achter elkaar gaan afkijken. ;)
Seizoen 4B is een fijn tweede seizoenshelft.
Ik ben al begonnen aan een inhaalslag, aflevering 14 inmiddels :) Leuk leuk leuk, Ragnar vs Ecbert

EDIT: Bwhahah, die discussie tussen Ragnar en Ecbert over geloof is echt brilliant :P

FastFred wijzigde deze reactie 08-02-2017 19:46 (17%)

• FastFred
Ik ben sinds gisteravond weer helemaal bij :) Laatste 2 afleveringen vond ik eigenlijk de leukste van seizoen "4B", prachtige tactiek van Ivar. De andere afleveringen gingen me eigenlijk te langzaam, te weinig actie, te weinig vooruitgang.

De blood eagle van Aelle heb ik maar even doorheen geskipped, de vorige keer toen Ragnar dat deed bij een of andere earl werd ik er slecht van :P

FastFred wijzigde deze reactie 10-02-2017 12:09 (14%)

• jaguarxj16
Was aflevering 20 het laatste van seizoen 4? Ik las dat seizoen 5 in maart begint dus dat zou wel kunnen kloppen dan.

• WernerL
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 15:02
Maart dit jaar alweer? Dat is alweer snel :o
Had verwacht dat we langer moesten wachten op het volgende seizoen.

• cbr600f4i
quote:
jaguarxj16 schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 13:10:
Was aflevering 20 het laatste van seizoen 4? Ik las dat seizoen 5 in maart begint dus dat zou wel kunnen kloppen dan.
Waar heb je dat gelezen dan? Wat ik kan vinden is dat men het over ergens in de tweede helft of het 4e kwartaal dit jaar heeft. Ik zie ook nog geen aankondiging in de tvshow app.

• jaguarxj16

• Steefmeister
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 07:57
Op een paar weken helemaal gekeken deze serie. Vind het een fijne serie! Nu maar wachten tot het laatste kwartaal van 2017.

Wat mij wel opviel in de serie was hoe bepaalde personen sterk verouderen terwijl anderen dat totaal niet doen. Dan bedoel ik Ragnar tegenover Rollo. Ook bij de dames Lagertha, of Helga is/was geen grijze haar te bekennen.

• jaguarxj16
Wat later dan ik eerst poste maar vandaag in Canada de eerste aflevering van seizoen 5. Ben benieuwd naar het vervolg.

• Sjurm
Ik weet nog niet zo goed wat ik ervan moet denken.
Alfred is nu minstens 6 jaar ouder dan aan het eind van het vorige seizoen, maar er lijkt eigenlijk qua verhaal (en ook qua aging van de andere characters) geen tijdsprong in te zitten.

• 038Zwolle
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 23-03 02:01
Eindelijk weer begonnen! Heb weer genoten van de eerste beelden. Floki die IJsland (?) heeft ontdekt . Björn die richting het zuiden gaat en ivar die ongetwijfeld nog heel wat veldslagen gaat meemaken. Lagertha is wel de enige die niet veel ouder lijkt te worden van de oude garde. Maar hier kan ik mij totaal niet aan storen :9~

• cbr600f4i
Ivar gaat wel goed in z'n rol op, ook een geheel nieuwe manier om goud vorm te geven.. hij had smid moeten worden ;)

Hopelijk blijven de avonturen van Floki nog wel in beeld.

cbr600f4i wijzigde deze reactie 03-12-2017 11:33 (20%)

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Who's the older brother now?!

:D

Vind het nog steeds debiel dat Ragnar de pijp uit is en Rollo de Fransoos uit hangt.

Maar Ivar amuses. :Y

Bald by design, beard by choice.

Discussiëren met een vrouw is zoals het lezen van algemene gebruiksvoorwaarden: uiteindelijk negeer je alles en zeg je "OK".

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Ivar is wel een Anakin aan het doen hé :+

Hij zou een mooie Sith Lord zijn iig :P. Fijne aflevering. Dat gedoe met Floki is mij net even iets té spiritueel, maar de rest was dikke prima :Y

Die Saxons die in die vallen vielen tho :X

• Voodoo
  • Laatst online: 23-03 18:06

Voodoo

Lurker

Vikings, dat schijnt toch wel een van de gavere series te zijn! Helaas kan ik 'm niet vinden op Netflix (wellicht doe ik iets verkeerd), waar kijken jullie de afleveringen? Thanks in advance!

• M a r c o
  • Registratie: april 2006
  • Niet online

M a r c o

are you looking at me?

quote:
038Zwolle schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 22:22:
Floki die IJsland (?) heeft ontdekt .
Dat was inderdaad IJsland. Strand aan het begin was bij Vik, en die waterval was Skogafoss.
Ik denk dat iedereen die in Zuid-IJsland geweest is, deze beelden direct herkende.

• cbr600f4i
quote:
CtrAltDelicious schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 10:52:
Vikings, dat schijnt toch wel een van de gavere series te zijn! Helaas kan ik 'm niet vinden op Netflix (wellicht doe ik iets verkeerd), waar kijken jullie de afleveringen? Thanks in advance!
Vikings wordt uitgezonden op de History Channel. (Niet dat ik 'm daar kijk, ik tik de episode in op internet en magisch verschijnt ie dan op mijn niet aan het internet verbonden tv.)

• cbr600f4i
quote:
M a r c o schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 11:52:
[...]

Dat was inderdaad IJsland. Strand aan het begin was bij Vik, en die waterval was Skogafoss.
Ik denk dat iedereen die in Zuid-IJsland geweest is, deze beelden direct herkende.
Ik vond een leuk stukje op wikipedia aangezien we nu geen spoilers meer hebben op dit specifieke onderwerp hoe IJsland is ontdekt.

“There was a man by the name Flóki Vilgerðarson. He was a great Viking. He left to find Garðarshólmur.” — Landnámabók

The second Norseman to arrive in Iceland was named Flóki Vilgerðarson, but the year of his arrival is not clear. According to the story told in Landnámabók, he took three ravens to help him find his way. Thus, he was nicknamed Raven-Flóki (Icelandic: Hrafna-Flóki). Flóki set his ravens free near the Faroe Islands. The first raven flew back to the Faroes. The second flew up in the air and then returned to the ship. However, the third flew in front of the ship and they followed its direction to Iceland.

• Voodoo
  • Laatst online: 23-03 18:06

Voodoo

Lurker

quote:
cbr600f4i schreef op woensdag 13 december 2017 @ 09:07:
[...]

Vikings wordt uitgezonden op de History Channel. (Niet dat ik 'm daar kijk, ik tik de episode in op internet en magisch verschijnt ie dan op mijn niet aan het internet verbonden tv.)
Hmm dan zit terugkijken er niet in gok ik zo.. Over die magie beschik ik namelijk niet ;)

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Trouwens: op 6-12 is Knightfall begonnen, soortgelijke serie van The History Channel:

http://knightfall.history.com/

• apis29
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online
quote:
cbr600f4i schreef op woensdag 13 december 2017 @ 09:07:
[...]

Op FOX ;) , en ze zijn net klaar met het afgelopen seizoen (4 dus).

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Zo, er is weer een zooitje key players opgeruimd in E10 :X :+. Leuk dat Rollo weer een come back doet ook in Kattegat oOo

Wat zag Lagertha er trouwens uit in the Great Hall, allemachtig :X

• Jeltel
  • Niet online
Toch vreemd dat Astrid niet heeft geprobeerd om haar ontvoerder om te leggen. Dat had Lagertha & co een voordeel opgeleverd. Dat ze na die actie gelyncht was is vast niet erger dan de vernedering door die vissers.

Maar toffe serie :)

• Tijntje
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 11:41

Tijntje

Hello?!

Ben weer met het huidige seizoen begonnen maar waar ik voorheen de afleveringen verslond heb ik steeds meer moeite om door een aflevering heen te komen.
Sinds Ragnar en consorten dood zijn vind ik het steeds minder interessant en lijkt er ook minder een samenhangend verhaallijn te zijn.
Ivar kan ik niet echt waarderen, hij is alleen maar wreed, Ragnar kon ook wreed zijn maar er bleef een sympathieke kant aan hem zitten.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

• Sjurm
quote:
Tijntje schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 08:53:
Ben weer met het huidige seizoen begonnen maar waar ik voorheen de afleveringen verslond heb ik steeds meer moeite om door een aflevering heen te komen.
Sinds Ragnar en consorten dood zijn vind ik het steeds minder interessant en lijkt er ook minder een samenhangend verhaallijn te zijn.
Ivar kan ik niet echt waarderen, hij is alleen maar wreed, Ragnar kon ook wreed zijn maar er bleef een sympathieke kant aan hem zitten.
Ik was tot voor kerst bij, maar daarna ook geen afleveringen meer gezien. Kon me er niet echt meer toe zetten. Ik vind die Ivar vrij irritant en veel van de nieuwere characters vind ik minder acteren.

• 038Zwolle
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 23-03 02:01
Grappig ik vond het ook jammer dat Ragnar dood ging, maar ik vind Ivar echt heel sterk neergezet. Hij is geen sympathiek persoon maar dat vind ik juist wel gaaf.
Vind de burger oorlog minder interessant dan de plunderingen in Engeland en Frankrijk maar ik geniet toch nog elke week van Vikings. Zeker een van mn favoriete series op dit moment.

• Tsurany
  • Registratie: juni 2006
  • Niet online
Ik vind het ook niet heel interessant meer om te volgen. Ik had liever meer gezien van Bjorn in het Middellandse Zee gebied en meer van Ivar in Engeland, dat waren interessante avonturen waarbij je echt hoopte dat een van de characters succesvol zou zijn. Dat heb ik nu totaal niet, het kan mij vrij weinig schelen wie er wint. Ik hoop enkel dat Bjorn en Ivar het overleven en weer wat interessants gaan doen, de rest doet me vrij weinig.

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

quote:
Tijntje schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 08:53:
Idem hiero, ik heb dit weekend aflevering 2 van het nieuwe seizoen gekeken, maar heb niet echt de neiging om de rest te gaan binge watchen ofzo :/

• Njay
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 21-03 11:22
Vikings Season 5 is weer halverwege klaar ... ik vond het weer top ! heerlijke serie om naar te kijken, nu direct aan knightfall begonnen om lekker in de historie serie sfeer te blijven ! moet zeggen best prima om naar te kijken ! en de tempeliers _/-\o_

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Rift CV1

• Jeltel
  • Niet online
Seizoen 5 bestaat uit 2 delen van 10 afleveringen. Dus er komen er nog 10. Wanneer? Geen idee.

• Njay
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 21-03 11:22
quote:
Jeltel schreef op maandag 19 maart 2018 @ 11:21:
Seizoen 5 bestaat uit 2 delen van 10 afleveringen. Dus er komen er nog 10. Wanneer? Geen idee.
haha ik zie het inderdaad... goed halverwege seizoen 5 dus :)

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Rift CV1

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Don Fredo
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 05-03 11:41
Ik snap er niets van. Het is net of ze 1 of 2 episodes zijn vergeten te maken of uit te zenden.
Laatste aflevering seizoen 4 (op ziggo xl) Ragnar komt terug in Kattegat (waar was ie eigenlijk?) en roept alleen maar Wanna be King? Kill me.
Eerste aflevering van seizoen 5: Ragnar dood, zijn dood ( door wie dan en hoe?) gewroken, Ivar heeft inmiddels al een broer vermoord ( hoe dan waarom dan) en Ecbert wordt in afgebrand Wessex in een ton gevonden. Hoe dan ... Voor een serie die o zo langzaam startte zijn dit wel enorme sprongen.... Of heb ik echt een aflevering gemist? :(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

quote:
Don Fredo schreef op maandag 21 mei 2018 @ 19:17:
Ik snap er niets van. Het is net of ze 1 of 2 episodes zijn vergeten te maken of uit te zenden.
Laatste aflevering seizoen 4 (op ziggo xl) Ragnar komt terug in Kattegat (waar was ie eigenlijk?) en roept alleen maar Wanna be King? Kill me.
Eerste aflevering van seizoen 5: Ragnar dood, zijn dood ( door wie dan en hoe?) gewroken, Ivar heeft inmiddels al een broer vermoord ( hoe dan waarom dan) en Ecbert wordt in afgebrand Wessex in een ton gevonden. Hoe dan ... Voor een serie die o zo langzaam startte zijn dit wel enorme sprongen.... Of heb ik echt een aflevering gemist? :(
Je hebt er maar een stuk of... 9 van S04 gemist ofzo :+

Jij hebt het over S04E11. S04 kent 20 afleveringen. Die eerst kijken dus voor je verder gaat.

Notna wijzigde deze reactie 21-05-2018 19:25 (6%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Don Fredo
QUOTE: Je hebt er maar een stuk of... 9 van S04 gemist ofzo :+

Jij hebt het over S04E11. S04 kent 20 afleveringen. Die eerst kijken dus voor je verder gaat.

Duh zoiets vreesden we al ... maar als we laatste afl. so 4 doen en dan 1e so 5 is dat echt the gap die we krijgen. Zouden ze dat bij ziggo niet weten????

Don Fredo wijzigde deze reactie 21-05-2018 19:41 (35%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

quote:
Don Fredo schreef op maandag 21 mei 2018 @ 19:38:
Duh zoiets vermoedden we al ... maar als we laatste afl. so 4 doen en dan 1e so 5 is dat echt the gap die we krijgen. Zouden ze dat bij ziggo niet weten????
https://community.ziggo.n...et-volledig-vikings-25764

Jawel hoor ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Don Fredo
quote:
Maar dan zijn ze daar de weg kwijt, want die waar Ivar zijn broer heeft vermoord enz enz heeft bij Ziggo echt so5 episode 1 als titel, en so4 gaat daar maar tot 10. Snap er helemal niets van :-(
:'(

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

quote:
Don Fredo schreef op maandag 21 mei 2018 @ 19:44:
[...]

Maar dan zijn ze daar de weg kwijt, want die waar Ivar zijn broer heeft vermoord enz enz heeft bij Ziggo echt so5 episode 1 als titel, en so4 gaat daar maar tot 10. Snap er helemal niets van :-(
:'(
Ze hebben de episodes gewoon niet beschikbaar en blijkbaar wél die van S05. Dat je dan een enorm gat hebt boeit ze niet. Immers kunnen ze nu zeggen " nieuwste seizoen Vikings is hier!"

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Na dit seizoen, nog maar 1 seizoen genieten :N

https://www.sbs.com.au/pr...ason-6-spinoff-may-be-way

Duimen op een spin-off oOo

• azerty
  • Laatst online: 13:12

azerty

McFly

Als ze de serie goed afsluiten is een spin-off voor mij niet noodzakelijk :p

• Pendaco
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 12:24

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Is The Last Kingdom niet al een soort van spin-off?

Vikings is nu al zo'n beetje op het punt waar The Last Kingdom is begonnen.

"All that the xHTML validation shows is that you can lowercase and close your tags."

• Tsurany
  • Registratie: juni 2006
  • Niet online
Pendaco schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 10:31:
Is The Last Kingdom niet al een soort van spin-off?

Vikings is nu al zo'n beetje op het punt waar The Last Kingdom is begonnen.
Zit naar mijn idee wel een aardig niveau verschil in. The Last Kingdom is niet bepaald een hoogstaande serie, gewoon standaard middenmoot.

• bie100
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 23-03 14:16
Tsurany schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 11:08:
[...]

Zit naar mijn idee wel een aardig niveau verschil in. The Last Kingdom is niet bepaald een hoogstaande serie, gewoon standaard middenmoot.
ach ja niks mis mee ik vond het wel leuk om naar te kijken het zijn ook maar 2 seizoenen

seizoen 2 was wel goed te noemen

• Quad

Quad

Selectief doof

bie100 schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 18:56:
[...]

ach ja niks mis mee ik vond het wel leuk om naar te kijken het zijn ook maar 2 seizoenen

seizoen 2 was wel goed te noemen
Volgens mij is seizoen 3 al uit, maar niet in Europa / NL.

• bie100
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 23-03 14:16
Quad schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 20:11:
[...]

Volgens mij is seizoen 3 al uit, maar niet in Europa / NL.
oké dacht dat bij 2 seizoenen bleef ff naar op zoek

• Major_ton
  • Laatst online: 23-03 22:11

Major_ton

Shoot!

Notna schreef op maandag 7 januari 2019 @ 17:35:
Na dit seizoen, nog maar 1 seizoen genieten :N

https://www.sbs.com.au/pr...ason-6-spinoff-may-be-way

Duimen op een spin-off oOo
Zeker jammer dat het stopt! Gisteren S05E16 en E17 gekeken en dacht er toen aan hoelang ze nog door zouden gaan en ging er niet vanuit dat het antwoord zo snel zou komen. Ik vind het in ieder geval knap dat ze ruimte hebben gekregen voor 6 lange seizoenen. Ik ken maar weinig mensen die van deze serie hebben gehoord en ook hier op het forum krijgt het minder aandacht dan ik had verwacht.

Een spin-off zie ik niet snel gebeuren (al hoop ik het wel uiteraard), daar is al bij zoveel series over gesproken, wanneer komt het er nou ook echt van?

Website | DJI Mavic Pro - Fuji X-Pro1, X-Pro2, X-T2 - 23mm/2 - 35mm/2 - 56mm/1.2 - 10-24mm/4 - 16-55mm/2.8 - 50-140mm/2.8 - LG 65B6 OLED - Sony 75XF9005 FALD LCD - Asus ROG G751JT - Asus UX430

• Wannial
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 09:54
een spin off is mogelijk, er werd op de set iniedergeval al wel over gesproken/rumored (onder de cast, niet de crew perse) en de laatste aflevering van seizoen 6 laat er opzich ruimte voor. (al worden veel dingen wel netjes afgesloten en afgerond).

bron: ik speel in seizoen 6

Wannial wijzigde deze reactie 20-01-2019 14:00 (6%)

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Wannial schreef op zondag 20 januari 2019 @ 13:24:
een spin off is mogelijk, er werd op de set iniedergeval al wel over gesproken/rumored en de laatste aflevering van seizoen 6 laat er opzich ruimte voor. (al worden veel dingen wel netjes afgesloten en afgerond).

bron: ik speel in seizoen 6
Ragnar, is that you? :+

• Wannial
Reincarnated :+

• daanNL
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 23-03 22:53
Weet iemand een legale streamingdienst (liefst met NL ondertiteling) waar deze serie te zien is?

• Wannial
afhankelijk van je provider kan je het bij sommige on demand kijken
https://www.film.nl/series/vikings-1.html
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True