Probleem met firmware upgrade.
Ik ben in het bezit van de UE55F8500 met evolution kit SEK200 (gratis nalevering).
Op het toestel staat firmware versie 1040. Indien ik via het netwerk probeer te updaten krijg ik continue de mededeling dat ik de laaste update al heb. Als ik op de site van Samsung kijk zie ik dat de laatste update versie 1128.1 is. Nu probeer ik al dagen te updaten via USB. Ik heb echt alles gedaan zoals omschreven staat in de handleiding. Op de USB stick (4GB fat 32 geformateerd) staat alleen het mapje T-FXPDEUC.
In dat mapje zit het mapje genaamd image en het bestandje info.txt.
In het mapje image zit het bestand upgrade.msd
Wat ik echter ook probeer. De TV ziet de USB stick niet en kijkt alleen op het netwerk naar een update en zegt dan dus dat er geen update is. Als ik het netwerk verwijder krijg ik alleen de mededeling dat er geen verbinding is met het netwerk.
Heb echt alles volgens de handleiding gedaan. Zelfs 3x met de service afdeling van samsung gebeld, maar die kunnen me niet verder helpen ( hebben een email gestuurd met dezelfde werkwijze die ik al deed)
Uit onmacht ook de bestanden eens uit de mapjes direkt in de root van de usb stick gedaan. Als ik dan via het menu op bijwerken druk ziet de tv de usb stick wel en vraagt of ik wil updaten. als ik dat bevestig zegt hij weer dat er geen update bestanden op de stick staan.
Ik weet het nu niet meer. Wie kan mij helpen?????