Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinF
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-11-2018
Hoi,

Ik weet niet of dit na de laatste firmware upgrade is gekomen, ik zit op versie 1122, maar ik heb een vreemd verschijnsel met mijn Smarthub.

Voorheen was Smarthub altijd ingedeeld in 5 stukken:
- Social
- Apps
- Op tv
- Films (of zoiets, wat je kon huren)
- Multimedia

De tab multimedia wordt vaak gebruikt door mijn kinderen, die dan een filmpje kijken dat op een schijfje staat. En ze kunnen dan ook verder kijken als ze iets niet hebben afgezien.

Nu is het zo, dat sinds een paar weken, het Social gedeelte in de smarthub weg is (?!), dus ik heb nog maar 4 onderdelen in Smarthub, en dat het tab Multimedia tjokvol staat met Youtube filmpjes (???), en niet meer te zien is welke film ik(of mijn kinderen) heb gekeken en op die manier verder kan kijken.

Ik heb al van alles geprobeerd, van smarthub resetten, tot volledige herinstallatie via het menu, maar ik heb geen idee meer wat ik kan doen, om de situatie terug te krijgen zoals die was.

Ik heb een UE46F7000, met firmware 1122.
Heeft iemand anders dit ook? Of is dit de nieuwe smarthub?
Zo ja, hoe kan ik die youtube rotzooi eruit krijgen, want daar staan filmpjes tussen waarvan ik niet wil dat mijn kinderen die zien.

Hopelijk heeft iemand een antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is i.d.d. de nieuwe Smarthub.
Heb zelf ook een 46F7000 maar met een EVO kit.
En sinds de instalatie van de EVO kit (vorig jaar) ben ik niet anders gewend dan de
door jou geschetste situatie. In het begin was er ook nog een Game Hub, maar deze is nu ook
allang weg, de social Hub is ook verdwenen maar dit kun je benaderen via de Apps Hub via de App
zelf (FB,Twitter etc.). Op de Multimedia Hub wordt bij mij YouTube, Vevo en Tune in Radio weergegeven,
waar eerst altijd de door mij bekeken content werd weergegeven (geschiedenis). Verwijderen/veranderen van de Links
YT,Vevo,Tune in is volgens mij niet mogelijk.
Wat je wel kunt proberen is om het opslagmedium te openen via de balk onderaan de Multimedia Hub,
(PC,Telefoon,Cloud,USB). Dus de "verbinding" waar jou kinderen naar kijken.
Ik weet niet of "verder kijken" een optie is, maar de content is wel te benaderen via deze manier.
Mocht je die hele Multimedia Hub buiten het bereik van je kinderen willen houden (YouTube),
gebruik dan de "Source" knop op je AB. Hier zijn al je aangesloten media ook te benaderen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinF
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-11-2018
Bedankt voor je reactie!
Ik was er al een beetje bang voor, maar ik kon er helemaal niets over vinden op het internet.
Ik heb alles al 10 keer gereset, maar niets hielp (logisch..).
Vind het wel een erg vreemde keuze van Samsung om het zo te doen, maar goed.

Zo, als nu dan OpTV eens een keer gaat werken heb ik er wel vrede mee, want dat krijg ik ook niet (meer) aan de praat.

Ff wat anders, je zegt dat je een EVO kit hebt. Hoe bevalt dat? En welke functies krijg je er bij?

[ Voor 11% gewijzigd door ErwinF op 07-02-2015 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[/quote]Ff wat anders, je zegt dat je een EVO kit hebt. Hoe bevalt dat? En welke functies krijg je er bij?
[quote]

Bevalt goed!
Met de EVO kit krijg je een iets snellere proccesor en meer geheugen, voetbalmodus,
split screen mogelijkheid en nieuwere software (zoals 2014 modellen), en een hele handige
AB met aanwijsfunctie.
Al een tijdje in gebruik, en heeft handige functies, maar als ik de EVO kit zou moeten
kopen zou ik het afraden vanwege de prijs/toegevoegde waarde.
Zelf heb ik 'm gratis verkregen bij aankoop (Voucher), en dus ook geiinstalleerd.
Op TV werkt hier redelijk vanaf het begin. Provider ingeven (UPC) en provinciecode,
en dan werkt het hier redelijk. Waarom redelijk? Omdat ik een Horizonbox heb en de
Nederlandstalige HD zenders op 1 tot 11 zitten. Bij de oudere boxen zitten de HD
zenders op 71 tot 81. Kis ik nu een zender via op mijn TV krijg ik de "verkeerde zender"
NPO1 zit bij mij op 1, maar stuurt mij naar kanaal 71..........
Kies ik via spraakherkenning dan kan ik wel de juiste zender kiezen, keuze tussen
HD & SD. En het wordt straks nog ingewikkelder als UPC en Ziggo samengevoegd zijn.
De zender indeling gaat dan weer op de schop, en hoop maar dat Samsung dit dan
ook goed interpreteerd.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2015 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErwinF schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 09:00:
...
Zo, als nu dan OpTV eens een keer gaat werken heb ik er wel vrede mee, want dat krijg ik ook niet (meer) aan de praat.
Ik had OpTV ook weer werkend. Ik moest gisteren mijn zenders opnieuw instellen van Ziggo (vanwege fusie met UPC) en toen heb ik OpTV ook weer werkend gekregen door te kiezen voor UPC ipv Ziggo.

Nu heb ik weer 'lege' beeldjes en kan ik er niet op klikken om te kiezen voor UPC of Ziggo.

Blijft vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:03

IkWilbert

Het is mij!

Verwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 12:12:
[...]

Ik had OpTV ook weer werkend. Ik moest gisteren mijn zenders opnieuw instellen van Ziggo (vanwege fusie met UPC) en toen heb ik OpTV ook weer werkend gekregen door te kiezen voor UPC ipv Ziggo.

Nu heb ik weer 'lege' beeldjes en kan ik er niet op klikken om te kiezen voor UPC of Ziggo.

Blijft vreemd.
Op tv werkt bij mij ook niet meer sinds de fusie van Ziggo/upc. Bij het aanzetten van de tv blijven de blokjes grijs. Ga ik even tv kijken en dan weer terug dan zie ik wel beeld in de vakjes. Echter als ik selecteer dan krijg ik de melding dat ik op tv opnieuw instellen. Heb Ziggo en UPC geprobeerd maar geen van beide werken.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IkWilbert schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 12:52:
[...]

Op tv werkt bij mij ook niet meer sinds de fusie van Ziggo/upc. Bij het aanzetten van de tv blijven de blokjes grijs. Ga ik even tv kijken en dan weer terug dan zie ik wel beeld in de vakjes. Echter als ik selecteer dan krijg ik de melding dat ik op tv opnieuw instellen. Heb Ziggo en UPC geprobeerd maar geen van beide werken.
Net even geprobeerd om terug te zetten van UPC naar Ziggo, dat werkt .... voor ongeveer 15 seconden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 00:31
http://nl.hardware.info/r...ed-tizen-apps-en-upgrades
Heb je een tv uit 2012, 2013 of 2014 die geschikt is voor Samsung's Evolution Kit of gebruikmaakt van een One Connect Box, dan zal je die televisie in de loop van dit jaar kunnen upgraden naar het 2015 platform, inclusief Tizen dus. Over prijzen voor de upgrade kits kon Samsung nog niets zeggen. Het afgelopen jaar kostten de upgrade kits voor de full hd en ultra hd modellen respectievelijk 249 en 399 euro, maar dat biedt dus geen garantie voor de prijsstelling dit jaar.
HEEL GOED NIEUWS DUS!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Samsung dus toch aan het bijsturen geweest, waarschijnlijk door de druk van gebruikers en media.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 00:31
Inderdaad!

Had zelfde reply al bij de E-reeks geplaatst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 08:50
Heb je dan wel de evolution kit nodig voor deze update? Heb een 2013 model maar geen evolution kit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja daar heb je de evo kit van 2015 voor nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Contact gehad met ziggo webcare over de niet meet werkende "op tv" functie. Medewerker waar ik contact mee heb gehad heeft hetzelfde probleem en gaat op onderzoek uit. Wordt hopelijk vervolgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IkWilbert schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 21:07:
Contact gehad met ziggo webcare over de niet meet werkende "op tv" functie. Medewerker waar ik contact mee heb gehad heeft hetzelfde probleem en gaat op onderzoek uit. Wordt hopelijk vervolgd.
Ik heb hem nu weer teruggezet op UPC en het werkt al meer dan een uur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Verwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 21:36:
[...]

Ik heb hem nu weer teruggezet op UPC en het werkt al meer dan een uur!
Hier ook op UPC gezet. Gaat idd goed, even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Zo voor de F7000 is de update 1123 uit.
Ben benieuwd wat de verandering is.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incure
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-09 21:09
Supertip schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 15:09:
Heb ik al gemeld. Zie een paar reacties terug.

Wat echt mooi nieuws is, is dat Samsung blijkbaar toch nog het Netflix Dolby Digital 5.1 probleem heeft op kunnen lossen! In Amerika werkt deze met de nieuwe firmware van 4 februari. Even wachten totdat deze in Europa uit komt denk ik.

Zie ook deze draad op AVS forums.

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-09 09:35
Zou het kunnen dat de F6500 geen Video-uitgang heeft? Ik zie op mijn toestel enkel ingangen staan, wat ik eigenlijk heel vreemd vind. Ik heb eens gekeken bij het model van 2014, de H6500, en ook daar zie ik geen staan. Het kan toch bijna niet dat dergelijke toestellen geen video output uitgang hebben?

Als ik bvb een oude dvd recorder of cassetterecorder wil aansluiten, kan dat zelfs niet...

• fmb
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 14:59

fmb

pina schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 23:35:
Zou het kunnen dat de F6500 geen Video-uitgang heeft? Ik zie op mijn toestel enkel ingangen staan, wat ik
...
Als ik bvb een oude dvd recorder of cassetterecorder wil aansluiten, kan dat zelfs niet...
Bedoel je dat je het beeld van je tv wilt opnemen op je dvd recorder?
Dan kun je de dvd recorder direct aansluiten op de kabel. Als je antenne signaal digitaal is en dvd recorder geen smartcard kan lezen, dan kun je de dvd recorder aansluiten op de digitale ontvanger.

WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
fmb schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 23:52:
[...]

Bedoel je dat je het beeld van je tv wilt opnemen op je dvd recorder?
Dan kun je de dvd recorder direct aansluiten op de kabel. Als je antenne signaal digitaal is en dvd recorder geen smartcard kan lezen, dan kun je de dvd recorder aansluiten op de digitale ontvanger.
op die manier ja... maar het is een bedenking die ik nu maak omdat ik graag een Ambivision zou kopen op indiegogo om ambilight te verkrijgen op mijn tv. Het enige dat nodig is, is een video-uitgang, maakt zelfs niet uit wat voor 1. Maar deze tv's hebben dat niet. Ik keek dan naar het model van 2014, de H6500, maar ook dat model heeft geen video-uitgang. Alleen maar ingangen en ik weet niet hoe ik het anders moet oplossen.

Een mogelijkheid is om de uitgangen van mijn AV receiver te gebruiken, maar enkel mijn PS4 is daarop aangesloten. Voor films en kabeltv gebruik ik een CI+ kaart en de Plex-app in de tv zelf, dus het videosignaal komt dus rechtstreeks uit de TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:14
Op mijn F6500 werkt DD5.1 bij Netflix weer. Geen update gehad van de software van de tv. Ik denk dat de Netflix app is bijgewerkt maar die staat op automatisch updaten bij mij.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

Ik heb automatische updates expres uit staan, juist om verschillen (evt verbeteringen of juist geintroduceerde bugs) makkelijk te kunnen relateren aan een specifieke update. Als na manueel installeren van de update iets niet in orde is, dan is de kans groot dat het aan die update ligt.

Verder ook, ik wil eerst (hier) de reacties van andere afwachten. Ik wil eventueel zelf bepalen of een update wel zo handig is gezien gemelde bugs.

Ik zou het vervelend vinden dat ik een feature wil gebruiken die opeens niet meer werkt na een silent update ergens in het verleden.

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
iemand die een idee heeft of de SCART-aansluiting aan een TV, ook kan gebruikt worden als een uitgang? Ik dacht om dan een RCA to SCART adapter te gebruiken en de switch dan naar OUT te zetten. Of iemand die weet hoe je kan weten of een SCART-aansluiting een in-of uitgang is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roger_Rabbit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 20:36
IkWilbert schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 21:07:
Die functie werkt bij mij ook niet meer sinds de verplichte overstap naar Caiway. Met Ziggo had ik het altijd wel werkend. Krijg alleen maar UPC en Ziggo in beeld.

Eigenlijk waardeloos deze functie als het afhankelijk is van je provider.

Sinds Op Tv niet meer werkt is mijn tv niet meer spontaan aan gegaan. Dat is wel weer positief 8)7 _/-\o_

Asus Z170 Deluxe - Intel Core i7 6700k @4 Ghz - Noctua NH-C12P SE14 - Kingston HyperX Fury 32 GB - Asus RTX 2070 Super 8GB - Samsung 950 Pro M2 240 GB - Corsair AX 850 watt - Sound Blaster X-Fi Titanium - WD Black 1TB & Green 3TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Roger_Rabbit schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 20:08:
[...]

Die functie werkt bij mij ook niet meer sinds de verplichte overstap naar Caiway. Met Ziggo had ik het altijd wel werkend. Krijg alleen maar UPC en Ziggo in beeld.

Eigenlijk waardeloos deze functie als het afhankelijk is van je provider.

Sinds Op Tv niet meer werkt is mijn tv niet meer spontaan aan gegaan. Dat is wel weer positief 8)7 _/-\o_
Bij mij werkt het weer, upc gekozen ipv ziggo en het werkte weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roger_Rabbit
Heb ik ook uitgeprobeerd, helaas geen resultaat. Maar komt waarschijnlijk omdat ik nog een Duits ip heb bij Caiway.

Asus Z170 Deluxe - Intel Core i7 6700k @4 Ghz - Noctua NH-C12P SE14 - Kingston HyperX Fury 32 GB - Asus RTX 2070 Super 8GB - Samsung 950 Pro M2 240 GB - Corsair AX 850 watt - Sound Blaster X-Fi Titanium - WD Black 1TB & Green 3TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramos99
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12-02-2021
LuPo schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 08:02:
Op mijn F6500 werkt DD5.1 bij Netflix weer. Geen update gehad van de software van de tv. Ik denk dat de Netflix app is bijgewerkt maar die staat op automatisch updaten bij mij.
Bij mij werkt idd ook DD5.1 met Netflix gewoon weer. Ook heb ik standaard de updates aanstaan. Heb een F6740..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennos1
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 19:04
Wat ben ik blij dat de 1123 update eindelijk het DD 5.1 probleem met Netflix heeft opgelost. Klinkt toch echt anders nu! (Heb zelf een F7000) Weer genieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• super_dirk
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-09 11:40
Sinds de vorige update ervaar ik dat mijn F7000 trager is gaan werken in de Smart omgevingen. Bij het opstarten van de TV waarbij je in het keuze menu voor de verschillende zenders komt, blijft de TV vaker hangen en reageert de TV traag. Zijn er meer mensen die dit ervaren met de F7000? Ik maak zelf gebruik van een CI+ kaart icm met UPC.

Zal vanavond de nieuwe firmware even uittesten.
Supertip schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 15:09:

• jobodie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-07 04:53
Heb een F8000, waarbij ik tot aan FW 1122, (weet niet zeker of ik van 1119 of iets recenter heb geupgraded) geen problemen met Teletext ondervond.
Als werd afgestemd op een zender, zeg NPO1, dan werden zonder dat je Teletekst inschakelde, gewoon op de achtergrond de pagina's ingelezen in het geheugen. Schakelde je op enig moment TT in, dan had je onmidelijk TT101 in beeld en kon je alle paginas, inclusief subpagina's, direct op het scherm krijgen.

Nu vanaf 1122, en ook onder 1123, krijg je een zwarte pagina bij het inschakelen van TT, ook al staat de TV uren op dezelfde zender. Pas dan begint het inladen, geheugen is gewoon leeg. Ook bij het uitzetten van TT blijven de oude paginas in het geugen staan, en wordt er niet ververst. Schakel je TT weer in, dan zie je verouderde gegevens die pas vanaf het weer inshakelen ververst gaan worden. Is vervelend als je bv aankomsttijden van Schiphol wilt volgen, of beurskoersen. Herkent iemand dit verschijnsel?

PS, kijk natuurlijk via de ingebouwde tuner met en CI+ module, en de ingebouwde TT decoder.

[ Voor 4% gewijzigd door jobodie op 19-02-2015 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jswinkels
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-09 10:35
Ik lees hier meerdere berichten van mensen waar de tv spontaan aan gaat. Daar heb ik ook een tijdje last van gehad. Mogelijk heeft dit bij mij te maken met de spraakbesturing. Ik had deze altijd uit staan, maar heb er toch eens mee lopen proberen. Inmiddels heb ik de spraakbesturing weer uitgezet omdat de tv regelmatig spraakopdrachten 'hoorde' terwijl niemand wat riep.

Nu achteraf valt mij op dat precies in de periode dat ik de spraakbesturing getest heb mijn tv af en toe spontaan aan ging. Ik heb daar nu geen last meer van. Het kan natuurlijk toeval zijn, maar het is wel opvallend. Kun je de TV eigenlijk uit standby halen met spraak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

opvallend. Kun je de TV eigenlijk uit standby halen met spraak?
Ja dat kan, zeg: Hi TV,Power on.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
Duhhh vandaag werkt mijn touch control afstandsbediening niet meer, ik kan wel de stb(kpn) aan/uit zetten maar meer ook niet.
Natuurlijk eerst de manual goed doorgelezen, van alles geprobeerd maar niets.
Iemand nog suggesties wat ik kan doen om hem werkend te krijgen op mijn F7000 ?

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fs_46
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 16:40
jobodie schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 13:27:
Nu vanaf 1122, en ook onder 1123, krijg je een zwarte pagina bij het inschakelen van TT, ook al staat de TV uren op dezelfde zender. Pas dan begint het inladen, geheugen is gewoon leeg. Herkent iemand dit verschijnsel?
PS, kijk natuurlijk via de ingebouwde tuner met en CI+ module, en de ingebouwde TT decoder.
Dat heb ik ook met mijn F7000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 00:39
Nieuwe update voor 6xxx serie 2104.2

Iemand een idee wat er veranderd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Remco Tr schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 14:24:
Nieuwe update voor 6xxx serie 2104.2

Iemand een idee wat er veranderd is?
Geinstalleerd maar niets kunnen merken van veranderingen.

• super_dirk
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-09 11:40
Ik zou graag de Belgische "Een" en Canvas gemist apps willen installeren maar die zijn niet beschikbaar in Nederland. Zijn hier alternatieve manieren voor? Via USB of aanpassing van IP adres bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidvaneijk
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-11-2023
Ik heb een Samsung F6400 waarvan de internet verbinding regelmatig weg valt. Als ik bijvoorbeeld Netflix kijk stopt hij na verloop van tijd en moet ik opnieuw zoeken naar mijn modem. Ik heb dit probleem zowel bedraad als draadloos. Herkent iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

davidvaneijk schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 13:46:
Ik heb een Samsung F6400 waarvan de internet verbinding regelmatig weg valt. Als ik bijvoorbeeld Netflix kijk stopt hij na verloop van tijd en moet ik opnieuw zoeken naar mijn modem. Ik heb dit probleem zowel bedraad als draadloos. Herkent iemand dit?
Laatste firmware geinstalleerd? Herken het niet helaas.
Misschien een factory reset uitvoeren?

[ Voor 7% gewijzigd door IkWilbert op 06-03-2015 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidvaneijk
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-11-2023
IkWilbert schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 13:47:
[...]

Laatste firmware geinstalleerd? Herken het niet helaas.
Misschien een factory reset uitvoeren?
Een firmware update is inderdaad een goed idee, ga ik eerst proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jswinkels
Ik heb een setup waarbij mijn UPC Horizon box via HDMI aan de TV gekoppeld is en de TV via HDMI (ARC) aan mijn Onkyo versterker.

Ik heb sinds kort het probleem dat mijn Dolby digital geluid regelmatig automatisch naar PCM schakelt. Wanneer ik van het kanaal wissel gaat het weer netjes terug naar DD. In het verleden had ik dit alleen bij het aanzetten van de hele setup; op het eerste kanaal schakelde het geluid na een paar seconde naar PCM, door éénmalig van kanaal te wisselen kwam het geluid op DD en bleef het ook staan.

Nu schakelt het geluid regelmatig terug en het is vrij irritant om steeds van kanaal te moeten wisselen. Bij het kijken van opgenomen programma's is het nog vervelender omdat ik dan de geluidsoutput op de TV moet wisselen.

Bij Netflix heb ik het probleem niet en wanneer ik de UPC Horizon box via de digital out rechtstreeks met de versterker verbindt ook niet. Dit laatste is overigens niet de gewenste setup, omdat ik dan de input op mijn versterker moet wisselen wanneer ik iets via de SmartHub ga bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcomat
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-08-2024
Supertip schreef op zondag 22 februari 2015 @ 22:51:
Duhhh vandaag werkt mijn touch control afstandsbediening niet meer, ik kan wel de stb(kpn) aan/uit zetten maar meer ook niet.
Zelfde probleem, de smartcontrol connect wel, maar kan tv alleen aan of uitzetten hiermee, al het andere geeft Niet Beschikbaar.
Iemand enig idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zody
  • Laatst online: 13-09 17:52
Ik heb gistereren mijn 46F8000 geupdate naar de laatste versie via het menu en Netflix werkt helemaal niet meer, de app crasht bij het opstarten. Heb al een factory reset gedaan maar dan blijft je bij de laatste firmware versie dus de app blijft crashen. Las op andere fora al dat men Samsung gebeld had en die het via remote-login verholpen hadden. Herkent iemand het probleem of weet iemand hoe ik een oude firmware kan installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:17

Wildfire

Joy to the world!

Raar iets... na een factory reset van de TV van mijn vader, een UE55F8000, lukt het opeens niet meer om beide satellieten te ontvangen. Ik kan ofwel Astra 19.2E inregelen, of Astra 23.5E. Tegelijkertijd gaat niet meer, het is net of de TV niets meer snapt van het automatisch switchen.

Is er iemand met een Samsung TV met ook een satelliet met Duo-LNB? Zo ja, hoe wordt die goed ingeprogrammeerd?

Begint echt vervelend te worden namelijk zo... of we kunnen o.a. NPO 1 HD enzo hebben, of de Duiters (bv. op 111 ARD HD), maar dus niet tegelijkertijd...

[ Voor 16% gewijzigd door Wildfire op 16-03-2015 20:29 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb je beide sat's aangemeld in het LNB menu en een disc switch poort gegeven ?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2015 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi
  • Laatst online: 10-09 09:51
Herkent iemand het probleem dat bij 3d weergave het onderste deel van het scherm flitst? Het is echt alsof de backlight daar aan en uit gaat. Het maakt niet uit of je er bril wel of niet op hebt. Ik heb al een factory reset gedaan en zit op firmware 2105. Gaat om een f6670

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:00
Ik lees hier over het 5.1 probleem met Netflix - wij hebben het juist pas recent gekregen. Begrijp ik goed dat je het probleem zelf niet kan oplossen?

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ligt er aan welke TV je hebt, voor de 2012 serie is er recent een update geweest en daar is er weer 5.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 12:01
Hmm. de plex app heeft een update gekregen. Nu met imdb ratings (in getal) en trailers!

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Giovanni
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-09 06:55
Ik heb net versie 1124 van 20 maart binnengehaald op mijn F7000. Geen flauw idee van wat er aangepast is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Laatst online: 06:14
Oggy schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 16:33:
Hmm. de plex app heeft een update gekregen. Nu met imdb ratings (in getal) en trailers!
Moet je die Plex app gebruiken in combinatie met een pc of laptop?

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Met een Plex Media Server. Die kan inderdaad op een PC of laptop staan, maar een veelgebruikte oplossing is de server op een NAS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maar dan wel met een stevige CPU, want met een basis NAS begin je niks samen met Plex en niet op iedere NAS kan Plex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Onzin.

Het ligt er helemaal aan wat je wil doen. Mijn DS209 is niet in staat om te transcoderen, maar prima in staat om (bijvoorbeeld MKV-) bestanden te streamen naar Plex op de Samsung, die ze gewoon rechtstreeks kan afspelen. Transcoderen heb je pas nodig als je bijv op je iPad of telefoon iets via Plex wil openen. Zolang je video's in een formaat staan wat je TV snapt en dat ook de enige manier is waarop je Plex gebruikt, dan kan je ook prima met een basis NAS aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-09 07:50
En vaak hoef je op een telefoon ook niet te transcoderen

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En (in geval van mijn F7000 + NAS DS713+): als je ondertiteling wilt hebben, zorg dan dat de SRT-file er los bij zit.
Zorg ook dat je de juiste instelling in Plex (client- of server-side) gebruikt mbt streamen met ondertitels, dit om te voorkomen dat Plex de ondertitels IN de film gaat branden (is ook vorm van transcoden).

Mijn NAS met Plex draait als een zonnetje met hoge kwaliteit 1080p films.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2015 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Ik zag op plattetv.nl de UE46F6740 voor €699,- is dit een goede prijs voor dit toestel of is dit nog aan de hoge kant? En wat zijn jullie meningen over dit toestel, vind het een mooi formaat en een toestel wat er goed uit ziet.

Echter is het al wel een model van begin 2013. Zoeken nog een goede 46/48 inch samsung voor de woonkamer. Budget rond de 600euro, kwam ook de 43j5500 tegen (2015 collectie). Maar de kleuren van de bezel vind ik beetje jammer. Een bezel hoor je niet in 2 kleuren te doen, maar dat is mijn mening. Tevens zit er op dit toestel geen 3d en local dimming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
Dit lijkt me een betere optie. Budget iets opgerekt, maar wel 48" en een nieuw model. Ik heb zelf de F6500 46" en ik vind het een prima tv.

[ Voor 36% gewijzigd door nadroJ op 25-03-2015 11:22 ]

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jswinkels
Hmmbob schreef op zondag 22 maart 2015 @ 21:21:
Onzin.

Het ligt er helemaal aan wat je wil doen. Mijn DS209 is niet in staat om te transcoderen, maar prima in staat om (bijvoorbeeld MKV-) bestanden te streamen naar Plex op de Samsung, die ze gewoon rechtstreeks kan afspelen. Transcoderen heb je pas nodig als je bijv op je iPad of telefoon iets via Plex wil openen. Zolang je video's in een formaat staan wat je TV snapt en dat ook de enige manier is waarop je Plex gebruikt, dan kan je ook prima met een basis NAS aan de slag.
Hangt toch ook wel samen met wat je nog meer op je NAS (ik heb DS211J) hebt draaien. Bij mij werkt Plex niet soepel, waarschijnlijk omdat ik ook SabNZBd heb draaien (deze trekt toch wel wat resources) en de J-versie is natuurlijk niet de snelste. De DS video app werkt daarentegen gewoon prima (is wel wat traag), dit is voor mij overigens ook voldoende voor de kinderfilms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
nadroJ schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 11:22:
Dit lijkt me een betere optie. Budget iets opgerekt, maar wel 48" en een nieuw model. Ik heb zelf de F6500 46" en ik vind het een prima tv.
Heb ze net even vergeleken qua specs, maar dat stelt weinig voor qua verschillen. 48inch word alweer te groot vind ik zelf.

Lijkt mij dat een F6700 sersie beter is dan een F6500?

[ Voor 5% gewijzigd door G.Scholtens op 26-03-2015 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
Ja, de verschillen zijn niet zo groot. 46" is goed, maar 2" erbij te groot? Ik denk dat het best zal meevallen als de tv eenmaal in je woonkamer staat. Het went snel :) Dat het een 2014 model is zou ik wel wat zwaarder laten meewegen. Local dimming vind je trouwens denk ik alleen in de hogere (en veel duurdere) modellen van Samsung.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

Al vaker gelezen dat TV's nog wel eens willen aanspringen spontaan maar heb/had hier zelf nooit last van gehad.

Vanochtend sprong mijn TV dan toch opeens aan inclusief soundbar en het KPN kastje (scheelt dat ik daarvoor een film had gekeken dus het lekker hard stond :+ ). Nu had ik dus wel mijn afstandbediening in bed liggen maar dat was aan de andere kant en lag er met mijn rug naar toe, lijkt mij dus sterk dat ik opeens zo lening werd en alles aan heb gezet.

Zijn er inmiddels al oplossingen gevonden voor dit probleem?

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roger_Rabbit
Ben er inmiddels wel zo ongeveer achter dat het automatisch aanspringen veroorzaakt wordt door het gedeelte in de Smarthub wat er op TV is. Als hij dit update springt hij uit de standby bij mij. Poos getest met dit deel uitgeschakeld en dan had ik geen last.

Ook schakelt hij dan mijn receiver aan. Erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jswinkels
Ik heb dit weekend de firmware geupdate naar 1124.0. Mijn Netflix is ook geupdate (weet niet of dit in de Firmware zat of los). Nu heb ik het volgende probleem met NetFlix: Iedere keer dat ik een film of serie wil starten of hervatten krijg ik de melding dat het bestand niet afgespeeld kan worden. Als ik het direct nog een keer doe speelt ie wel prima af. Dit gebeurt ALTIJD, dus het kan geen toeval zijn.

Zijn er andere mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Welke modellen hebben allemaal dezelfde poot als de F7000? Weet dat de 6470 en 6670 ze hebben, maar er zijn weinig zaken die dit model nog verkopen.

Tot nu toe alleen maar bij plattetv.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xopsterx
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 08:44
jswinkels schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 09:49:
Ik heb dit weekend de firmware geupdate naar 1124.0. Mijn Netflix is ook geupdate (weet niet of dit in de Firmware zat of los). Nu heb ik het volgende probleem met NetFlix: Iedere keer dat ik een film of serie wil starten of hervatten krijg ik de melding dat het bestand niet afgespeeld kan worden. Als ik het direct nog een keer doe speelt ie wel prima af. Dit gebeurt ALTIJD, dus het kan geen toeval zijn.

Weet niet of het gelinkt is aan de laatste update, maar ik heb het probleem ook sinds ongeveer een week. Maar heb het probleem ook op een andere Samsung TV die geen firmware update heeft gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Jep, hier ook. Denk eerder aan een dieper probleem bij Netflix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilesD.
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 16:57
jswinkels schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 09:49:

Dit probleem is tijdelijk op te lossen door "niet te hervatten" maar opnieuw !
Even met gebruiksaanwijzing maar het helpt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kamei
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 31-12-2021
lexi schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 13:54:
Herkent iemand het probleem dat bij 3d weergave het onderste deel van het scherm flitst? Het is echt alsof de backlight daar aan en uit gaat. Het maakt niet uit of je er bril wel of niet op hebt. Ik heb al een factory reset gedaan en zit op firmware 2105. Gaat om een f6670
Ik heb dit in het bovenste gedeelte van het beeld.

Maakt niet uit of het een sbs film is of gewoon van 2d naar 3d is denk dat het een bug is in de nieuwe firmware 1124 wachten maar op een nieuwe. :) Ik heb een 40f7000 btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi
Kamei schreef op donderdag 09 april 2015 @ 19:13:
[...]

Ik heb dit in het bovenste gedeelte van het beeld.

Maakt niet uit of het een sbs film is of gewoon van 2d naar 3d is denk dat het een bug is in de nieuwe firmware 1124 wachten maar op een nieuwe. :) Ik heb een 40f7000 btw.
Vreemd genoeg is het bij mij intussen weg zonder bijzondere acties gedaan te hebben.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kamei
lexi schreef op donderdag 09 april 2015 @ 19:28:
[...]

Vreemd genoeg is het bij mij intussen weg zonder bijzondere acties gedaan te hebben.....
Fijn voor je ik heb net factory reset gedaan niet opgelost ik mag dus wachten op nieuwe firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi
Kamei schreef op donderdag 09 april 2015 @ 19:56:
[...]

Fijn voor je ik heb net factory reset gedaan niet opgelost ik mag dus wachten op nieuwe firmware.
Factory reset en een firmware upgrade hielpen hier ook niet. Ik was van plan om Samsung in te schakelen en toen was het weg. Ik weet dus niet wat het was en ik weet dus ook niet of het terug kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jswinkels
lexi schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 07:51:
[...]

Factory reset en een firmware upgrade hielpen hier ook niet. Ik was van plan om Samsung in te schakelen en toen was het weg. Ik weet dus niet wat het was en ik weet dus ook niet of het terug kan komen.
Bij mij is het ook weg. Ik heb helemaal niks gedaan, het probleem zal denk ik toch wel ergens bij Netflix gelegen hebben en niet aan de TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• art1fex
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-10-2021
Vraagje:
Ik heb een goedkoop Chinees mini toetsenbordje met ingebouwde mousepad gekocht, welke ook nog eens vrij goed werkt!
Nu heb ik ontdekt dat er verborgen functies zitten onder bestaande toetsenbord knoppen (zoals F5 = Smart Hub & F12 = Channel up), echter kan ik hier vrij weinig info over vinden. Ook geen volledige lijst met alle functiesbijvoorbeeld.
Voor algemene bediening kom ik vrij aardig uit de voeten, maar als vervanging voor de afstandsbediening nog niet helemaal. Zo mis ik de knop om de TV aan/uit te zetten en bijv. om de TV guide aan te roepen.

Is er hier iemand die hier meer van afweet? En/of documentatie heeft over deze 'verborgen functies' onder doodnormale toetsenbord knoppen?

Alvast bedankt!

Mijn TV: UE40F6750

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
Iemand al een oplossing? Moederbord tv is oké, heeft na testen Bluetooth.
Telefoon (Bluetooth)ziet ook de smart touch control, alleen de tv wil niet pairen met tv 46 F7000 ik het het sap al uit het pair knopje gedrukt
Ir op stb KPN 1965 box werkt wel.
Zit hier een software bug, of zóu de touch control toch stuk zijn?
Maar aangezien ik niet de enige ben met dit probleem zóu je haast denken.........

Maar als niemand er problemen mee als wij tweeën, ga ik Samsung maar eens bellen.
Supertip schreef op zondag 22 februari 2015 @ 22:51:
remcomat schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 17:02:
[...]

Zelfde probleem, de smartcontrol connect wel, maar kan tv alleen aan of uitzetten hiermee, al het andere geeft Niet Beschikbaar.
Iemand enig idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Laatst online: 12-09 16:19
Sinds gisteren is de televisie van het een op andere moment op analago overgesprongen en ik weet niet hoe ik hem nou terug moet zetten op digitaal. Heb nu sd beeld en de guide doet het niet meer en alle zenders werken gewoon als ik de smartcard eruit trek.

Iemand enig idee hoe ik hem weer op digitale input kan zetten?

Wilde zojuist proberen de zender opnieuw te laten zoeken maar de scannen knop kan ik niet indrukken. Waar kan dit aan liggen? Bekabeling lijkt goed en ontvang gewoon analoog.

[ Voor 21% gewijzigd door Malt007 op 17-04-2015 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Waarschijnlijk verder tuner ingesteld in het menu Zenders.

Bij de ES serie kun je in de channellist kiezen welke tuner, daar moet je op de A/Rood drukken voor de tuners. Als ik het juist heb verschilt de menu software niet zo veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Vanmiddag tijdens het kijken sprong hij ineens weer over naar digitaal. Geen aanwijsbare reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-09 11:05
Malt007 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 21:23:
Sinds gisteren is de televisie van het een op andere moment op analago overgesprongen en ik weet niet hoe ik hem nou terug moet zetten op digitaal. Heb nu sd beeld en de guide doet het niet meer en alle zenders werken gewoon als ik de smartcard eruit trek.

Iemand enig idee hoe ik hem weer op digitale input kan zetten?

Wilde zojuist proberen de zender opnieuw te laten zoeken maar de scannen knop kan ik niet indrukken. Waar kan dit aan liggen? Bekabeling lijkt goed en ontvang gewoon analoog.
Dat heb ik ook een keer gehad.
Wat blijkt:
Stel je hebt zender 2 aan staan. Als je dan nog een keer naar zender 2 gaat dan gaat hij van de digitale zender over op de analoge. Dan zit je ineens op analoge zenders ipv digitale.
Kwestie dus van weer op 2 drukken en je komt weer op de digitale zender.

[ Voor 62% gewijzigd door Arjant2 op 21-04-2015 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Ik zie dat er voor de tv die ik heb (F6670) een nieuwe firmware versie is met de datum van vandaag.
Zoals altijd bij Samsung, geen idee wat er gewijzigd is.

Zoals altijd zal ook voor de overige F6xxx types deze firmware beschikbaar zijn.

All OS, 728.36 MB, exe, MULTI LANGUAGE
Versie : 2107.1
2015.05.04

http://www.samsung.com/nl/support/model/UE40F6670SSXXN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Yep, ook voor de 6470, same details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simbob
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Hier ook voor de F7000, versie 1124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En voor de UE32F6510SSXXN
Upgrade File(USB type)
ALL OS, 728.36 MB, EXE, MULTI LANGUAGE
VERSIE : 2107.1
2015.05.04

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2015 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kamei
lexi schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 07:51:
[...]

Leek het hier op ik laat dus een monteur komen ene keer doet hij dit wel andere keer niet.

YouTube: Samsung LED 3D TV is flickering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi
Kamei schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:49:
[...]

Leek het hier op ik laat dus een monteur komen ene keer doet hij dit wel andere keer niet.

Dat is het inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je panel zal vervangen moeten worden. contact led balk is niet goed
Kamei schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:49:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kamei
Gelukkig nog garantie nou das wel snel na 1.5 jaar.
Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:17:
Je panel zal vervangen moeten worden. contact led balk is niet goed

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik had na 3 maanden er al een nieuw panel in zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Ik heb nog nooit de firmware geupdate van mijn f8000. Is dit aan te raden en ga ik uberhaubt verschillen merken? Tv draait prima dus zie de noodzaak eigenlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WD-Medic
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-03-2021
Samsung geeft nooit een changelog vrij, naar de wijzigingen zal je zelf moeten zoeken. Ik draai de laatst beschikbare versie op m'n F8000, en ja, die loopt prima maar de verschillen of verbeteringen ... ik heb ze nog niet gevonden.

Het grootste verschil zal in SmartHub te vinden zijn denk ik ...

[ Voor 5% gewijzigd door WD-Medic op 09-05-2015 13:35 ]

Kodi | Intel® NUC D54250WYK | Synology DS413j | Marantz SR7007 | Klipsch F3-C3-S3-Sub12 | Samsung UE46F8000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WD-Medic schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 13:34:
Samsung geeft nooit een changelog vrij, naar de wijzigingen zal je zelf moeten zoeken.....
Bij mijn update stond op de webpage:
Upgrade File(USB type)
ALL OS, 728.36 MB, EXE, MULTI LANGUAGE
VERSIE : 2107.1
2015.05.04
Dan neem ik aan dat daar wat problemen met die USB waren....Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

Verwijderd schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 13:48:
Dan neem ik aan dat daar wat problemen met die USB waren....Toch?
Nee, dit geeft alleen aan dat de update via USB (stick) op de TV gezet wordt.

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK, duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WD-Medic
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-03-2021
Een changelog geeft weer wat de wijzigingen zijn tenopzichte van de vorige versie van een firmware die is vrij gegeven. Hierin kan je dan dus zien wat de eventuele wijzigingen/verbeteringen zijn.

Zo maar een voorbeeld uit een willekeurige changelog:

v3.24
* fixed: m2ts framerate detection for h264 tracks was half of what it should be

v3.23
* fixed: handling of MKV files with header compression didn't work
* fixed: track listing of some Blu-Rays failed silently
* added support for decoding mono tracks with ArcSoft DTS decoder
* added reading support for DTS tracks with additional DTS-HD header
* improved m2ts framerate detection
* video bitdepth is displayed now, if different than 8 bits
* chroma format is displayed now, if different than 4:2:0

Enz. enz. naar oudere versies.

Kodi | Intel® NUC D54250WYK | Synology DS413j | Marantz SR7007 | Klipsch F3-C3-S3-Sub12 | Samsung UE46F8000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reynouts
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Heb het topic al doorgespit, maar kan geen antwoord vinden op de volgende vraag:

Is het mogelijk om de Samsung Smart TV naar HDMI als default source te laten gaan bij het aanzetten? Ik heb verder geen apparaten aangesloten op de TV en mijn UPC decoder is aangesloten op HDMI1.

Ik krijg het niet voor elkaar om de TV automatisch naar deze source te laten opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Je kunt dit aanpassen in het verborgen "hotel menu". Google even dan vind het wel ;-)

Zie bijvoorbeeld hier
Samsung naar HDMI laten opstarten

[ Voor 32% gewijzigd door IkWilbert op 15-05-2015 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01:09
Als je de aan/uit-knop gebruikt om hem in te schakelen start hij, als het goed is, op op de laatst gekozen ingang. Dat doet mijn a C-serie Samsung tenminste wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kamei
Kamei schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 12:07:
Gelukkig nog garantie nou das wel snel na 1.5 jaar.

[...]
Vandaag monteur geweest heeft het voeding vervangen kwam vaker voor nu maar afwachten hij had het over dat de toleranties te groot waren als 3d aanspringt gebruikt de tv iets meer en dat trekt de voeding niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reynouts
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
IkWilbert schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 11:04:
Je kunt dit aanpassen in het verborgen "hotel menu". Google even dan vind het wel ;-)

Zie bijvoorbeeld hier
Samsung naar HDMI laten opstarten
Thanks! Zo is het gelukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Reynouts schreef op maandag 18 mei 2015 @ 21:03:
[...]

Thanks! Zo is het gelukt :)
Fijn om te horen :)

Pagina: 1 ... 41 ... 44 Laatste