Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HEY_DUDE
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
Ik heb de ue32f6200 gekocht bij de mediamarkt voor de slaapkamer. Smart hub werkt aardig soepel en ik heb ds video geinstalleerd om te streamen vanaf mijn synology NAS. Alle streams starten vrij snel, alleen bij 1080p films blijft de app op de tv bufferen en reageert nergens meer op.

Is het mogelijk om 1080p te streamen op deze manier vanaf mijn NAS?

Is het ook mogelijk om XBMC te gebruiken als DLNA server voor de samsung tv. Hij ziet XBMC wel bij sources maar er staan geen streams/bestanden in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fs_46 schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 19:07:
[...]

Welke stappen zijn dat of is het echt nodig om UPC hiervoor te bellen?
Menu, smartfuncties, op tv instellen.......upc gegevens gebruiken en installeren!

Is het dan nog niet gelukt? Bel even gratis naar upc tech afdeling. Doen ze je ci+ opnieuw activeren. Bij mij werkte alleen upc bellen. Echter als je vanaf de horizon kwam, moest je een bepaald nummer bellen. Dit stond in de handleiding van je ci+

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fs_46
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 16:40
Verwijderd schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 21:36:
[...]

Menu, smartfuncties, op tv instellen.......upc gegevens gebruiken en installeren!

Is het dan nog niet gelukt? Bel even gratis naar upc tech afdeling. Doen ze je ci+ opnieuw activeren. Bij mij werkte alleen upc bellen. Echter als je vanaf de horizon kwam, moest je een bepaald nummer bellen. Dit stond in de handleiding van je ci+

Succes.
Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman2oo6
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 18:44
Zo mooi ook weer gelukt

Heb van de UE46F6500 van Ibood die voor de Italiaanse markt is
een Benelux model gemaakt

Zo werkt het;
Zet je televisie op standby modus.
Druk dan de volgende knopjes in (niet tegelijkertijd, maar achter elkaar):
Info - Menu - Mute - Power

Wacht 5 á 10 seconden en je tv springt weer aan mét de secret service menu in beeld.
hier kun je wat instellingen veranderen die alleen mogelijk zijn via deze code.
-Tijd tussen zenders zappen. (Niet beschikbaar bij een TV / Monitor combinatie)
-Geluidsinstellingen.
-Beeldinstelling.
-En nog een paar instellingen die van toepassing kunnen zijn.

Afsluiten service menu kun je doen dmv de powerknop van de ab in te drukken

LET OP BIJ WIJZING EEN FABRIEKS RESET DOEN !!

zo doe je dit

Meteen in het eerste scherm wat je krijgt zie je rechts een ander scherm staan
Pijltje of toets naar rechts gaan
dan op Options gaan staan en op OK drukken
hier een foto ervan :

Deze staat op EU-DUITSLAND
http://images.gutefrage.n...bilder/84966219/0_big.jpg

Deze staat op US
http://cdn.avsforum.com/e/ea/350x700px-LL-ea3cc4fa_TU02.jpeg

Hier selecteer je nu BENELUX
eenmaal gedaan ga je naar boven en zie je factory reset staan op gaan staan en op OK drukken
Nu zie je de lijst van UPC en CD en ZIGGO in de lijst naarvoor komen

Succes

onthoud wel dat ik niet verantwoordelijk ben als het fout gaat
Je doet dit op eigen risico ;)

en meteen de update 1118.2 erop gezet
Hier te vinden : http://www.samsung.com/nl.../UE46F6500SSXXH-downloads

Ow en om die te gebruiken even downloaden
Dan een USB stick formatteren op FAT32
Vervolgens het gedownload bestand aanklikken
Nu maakt deze 1 map aan die map zet je op de stick
Zet je TV uit en duw de stick in de bovenste USB
Start je TV en wacht ongeveer 30 sec
Ga nu naar Menu dan SUPPORT dan SOFTWARE UPDATE en dan START
Nu ziet hij de USB en vraagt of dat ok is zeg nu JA en dan wachten ongeveer 7 min
TV start zelf opnieuw op naar de update

NIET ZELF UITZETTEN OF STICK VERWIJDEREN

prima gelukt ziet ook meteen mijn Canal digitaal kaart !

[ Voor 103% gewijzigd door Gman2oo6 op 16-02-2014 12:43 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 18:07
Voor de F7000/8000 is er nieuwe firmware (alleen download) beschikbaar: 1115.0

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowicom
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:18
IkWilbert schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 21:07:
[...]
Wijzigingen zijn niet bekend
Arrogant eigenlijk, he, dat het grote Samsung je een update door de strot duwt, terwijl je niet weet wat er dan verandert. Zouden we dat ook van Microsoft gepikt hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:20
Ik twijven tussen de F7000 en de F6500. Is het prijs verschil het waard.

Je krijgt er dan local dimming voor en 200 frames ipv 100.

Camera enz interesseren me niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-07 18:48
Remco Tr schreef op zondag 16 februari 2014 @ 12:17:
Ik twijven tussen de F7000 en de F6500. Is het prijs verschil het waard.

Je krijgt er dan local dimming voor en 200 frames ipv 100.

Camera enz interesseren me niet veel.
Ik heb dezelfde twijfel. Het verschil in euro's is groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vandaag werken mijn smart Hub app's niet meer, kan geen Netflix kijken bijvoorbeeld op mijn 55F8000.
Vriend van mij heeft de 55F6400 en heeft ook geen smart hub verbinding, weet iemand of er storing is bij Samsung?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LithoMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 14:25

LithoMan

Toemaar

Geen idee, bij mij werkt alles nog steeds prima.

Intel Pro Kit NUC ANH i7 Intel Core 1360P 32GB 1TB Samsung 980Pro / Dell U2518D / Samsung S23 Ultra / Samsung Watch 6 classic 47mm LTE / Samsung Tab 8 Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 12:52
Relative schreef op zondag 16 februari 2014 @ 18:26:
[...]

Ik heb dezelfde twijfel. Het verschil in euro's is groot.
Ik zou even bij een shop gaan kijken. Heb me ouders hen 40f6740 aangeraden en die ziet er goed uit. Volgende keer overweeg ik een 55 inch van de mid segment lijn, ipv de 46 8000 Goedkoper en prijs per inch zit snor. Maarja budget is everything ;)

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Ik word gek van de wifi verbinding van onze 46F6500. We gebruiken voornamelijk de Netflix app en soms kun je moeiteloos 4 uur achter elkaar kijken. Maar vandaag bij het kijken van een aflevering Dexter van 45 minuten. Ben ik er 5 keer uitgegooid. TV verliest gewoon de verbinding.
wat helpt:
- uit en aanzetten van de tv
- naar menu in de tv, deze geeft aan dat er geen verbinding is. Als dan naar netwerkinstellingen ga kijkt de verbinding opeens weer terug en kan ik netflix weer starten.

Herkent iemand dit?
waar kan ik met dit probleem terecht?

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:15
dfrenner schreef op zondag 16 februari 2014 @ 23:40:
Ik word gek van de wifi verbinding van onze 46F6500. We gebruiken voornamelijk de Netflix app en soms kun je moeiteloos 4 uur achter elkaar kijken. Maar vandaag bij het kijken van een aflevering Dexter van 45 minuten. Ben ik er 5 keer uitgegooid. TV verliest gewoon de verbinding.
wat helpt:
- uit en aanzetten van de tv
- naar menu in de tv, deze geeft aan dat er geen verbinding is. Als dan naar netwerkinstellingen ga kijkt de verbinding opeens weer terug en kan ik netflix weer starten.

Herkent iemand dit?
waar kan ik met dit probleem terecht?
Ik heb soms dat mijn plex op tv er uit valt omdat de wifi verbinding weg is. Normaal gesproken kan ik gerust 20gb 3d films streamen.

Enige wat ik hoef te doen is tv uit/aan en probleem is opgelost. lijkt alsof hij DHCP verliest?

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 15:07
Verwijderd schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 19:52:
[...]

Ik zit op 5 meter en geen problemen.
Probeer de ontvanger eens op een andere plek te zetten, gewoon ff testen.
Maar je hebt die extender toch niet nodig voor de tv? Volgens mij alleen voor overig randapparatuur wat niet werkt met bluetooth.
Ja het is voor de STB van Ziggo. Vreemd genoeg werkt het nu wel goed. Mijn kat was zo vriendelijk geweest om er mee te gaan spelen, waardoor het dingetje nu op zijn kant ligt... en voila nu werkt de afstandsbediening wel op de benodigde afstand :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18:11
Mijn UE46F6100 zet het geluid in de "Film" stand bij het inschakelen van de spel modus. Is dat op de een of andere manier aan te passen, want dat namaak surround klinkt voor geen meter.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 16:19
Is plex de beste app om te streamen vanaf je server? Gisteren even mee in de weer geweest en uiteindelijk lukte het ook wel maar echt soepel werkt t allemaal niet. Liefste heb zie ik gewoon de mappenstructuur van de server ipv al die plaatjes. Het is allemaal wel heel mooi dat i dat erbij zoekt maar zo is mijn server helaas niet ingedeeld. Ik heb meestal alleen de mapjes een nieuwe naam gegeven en de bestanden zelf hebben gewoon random namen. Valt dat aan te passen of moet ik eens mijn collectie gaan herzien dmv alle namen veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3CPO
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-01 06:46
Malt007 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 15:24:
. Liefste heb zie ik gewoon de mappenstructuur van de server ipv al die plaatjes. Het is allemaal wel heel mooi dat i dat erbij zoekt maar zo is mijn server helaas niet ingedeeld. Ik heb meestal alleen de mapjes een nieuwe naam gegeven en de bestanden zelf hebben gewoon random namen. Valt dat aan te passen of moet ik eens mijn collectie gaan herzien dmv alle namen veranderen?
je kan ook weergave mappen kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
3CPO schreef op maandag 17 februari 2014 @ 16:14:
[...]

je kan ook weergave mappen kiezen
Ik zit vast met me neus te kijken maar ik kan die instelling niet vinden in het menu. Als ik google kom ik ook niet veel verder aangezien veel mensen andere map-gerelateerde problemen hebben.

Edit: zal je altijd zien maar binnen de minuut na posten van bovenstaande heb ik het gevonden.

[ Voor 12% gewijzigd door Malt007 op 17-02-2014 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deimos000
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-09 21:16
Afgelopen donderdag heb ik bij de mediamarkt de UE40F7000 op de kop getikt voor een leuk prijsje samen met zo'n consumenten bose setje. Apparatuur aangesloten, machtig prachtig allemaal. Om TV te kijken maak ik gebruik van een UPC DVR HD. Bijzonder is dat dit ding niet aangaat met de rest van het apparatuur. TV gaat aan, Bose begint te knipperen maar vindt geen signaal en gaat weer uit omdat de UPC box niet aan gaat. Het IR kabeltje is natuurlijk aangesloten zoals afgebeeld in één van de vele plaatjes. Alles gaat wel in één keer uit en is gekoppeld via de universele afstandsbediening.

Ik heb de Bose set en UPC box laten herkennen (zonder problemen). Moet je altijd de UPC box een signaal geven zodat ie aan gaat? Lijkt mij sterk...

[ Voor 36% gewijzigd door Deimos000 op 17-02-2014 20:55 . Reden: wat aanvullingen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avar
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-05 12:37
Deimos000 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 20:24:
Om TV te kijken maak ik gebruik van een UPC DVR HD. Bijzonder is dat dit ding niet aangaat met de rest van het apparatuur.
Klopt, die gaat niet aan. Wat je kan doen is even een kanaal omhoog/omlaag indrukken en dan gaat hij wel aan, of zoals ik de DVR de deur uit en een CI+ nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deimos000
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-09 21:16
Dat heb ik inderdaad net gelezen.. Toch best gek dat die interactie niet tot stand te brengen is.
Met een CI+ verlies je toch ook de opname functie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avar
Deimos000 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 22:33:
Dat heb ik inderdaad net gelezen.. Toch best gek dat die interactie niet tot stand te brengen is.
Met een CI+ verlies je toch ook de opname functie?
Ik heb al een remote sessie gehad met Samsung vanwege dat probleem, ze onderkennen het en het zal wel een keer opgelost worden maar wanneer...? geen idee.
Mijn tv neemt prima op (46F8000), het enige wat je verliest zijn de interactieve functies (rode toets), maar die gebruikte ik toch al nooit. En het schijnt dat de CI+ maar één kanaal kan decoderen, dus opnemen van een gecodeerd kanaal én kijken naar een ander gecodeerd kanaal zou niet werken, maar ik neem toch alleen maar op als ik niet kan kijken dus ook geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Avar schreef op maandag 17 februari 2014 @ 22:41:
[...]

Ik heb al een remote sessie gehad met Samsung vanwege dat probleem, ze onderkennen het en het zal wel een keer opgelost worden maar wanneer...? geen idee.
Mijn tv neemt prima op (46F8000), het enige wat je verliest zijn de interactieve functies (rode toets), maar die gebruikte ik toch al nooit.
Ik heb de 40F7000, maar die staat heel erg dicht op de 8000 qua firmware.
Bij Ziggo wordt het gehele interactieve deel tegenwoordig IN de TV zelf afgehandeld. Je hebt hiervoor dus de interactive decoder ook niet meer nodig. Ik heb het zelf al eens een paar keer getest. Werkt prima, maar zelf gebruik ik het amper.
Vereisten: een C+ 1.3 en je TV moet gesupported zijn (bij Ziggo is er een online lijstje)
[...]
En het schijnt dat de CI+ maar één kanaal kan decoderen, dus opnemen van een gecodeerd kanaal én kijken naar een ander gecodeerd kanaal zou niet werken, maar ik neem toch alleen maar op als ik niet kan kijken dus ook geen last van.
Klopt.
Er zitten wel 2 tuners in die TV, maar ze kunnen de CAM niet sharen (stom !!!). Dus je kan niet tegelijkertijd kijken en opnemen van verschillende gecodeerde kanalen.
Mijn HTPC met Digital Devices DVB-C/T decoder kaart (met 2 tuners) kan met 1 CAM maximaal 4 kanalen decoderen (dan moet ik dus wel 4 tuners hebben :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumpi
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-01-2022
Wanneer ik films verwijder die op mijn pc staan, dan ziet m'n smart tv deze nog steeds staan, maar kan ze natuurlijk niet meer afspelen. Kan er hier iets aan gedaan worden zodat dit ook gewist is op de tv? Het gaat om de UE55F8000

[ Voor 5% gewijzigd door schumpi op 18-02-2014 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:33
schumpi schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 09:32:
Wanneer ik films verwijder die op mijn pc staan, dan ziet m'n smart tv deze nog steeds staan, maar kan ze natuurlijk niet meer afspelen. Kan er hier iets aan gedaan worden zodat dit ook gewist is op de tv? Het gaat om de UE55F8000
Dat ligt aan je DLNA index op je pc, die moet dan bijgewerkt worden. Ik weet niet wat je voor software op je pc gebruikt, als ik op mijn synology de map verwijder, wordt de index aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Heeft iemand ervaring met de samsung ARC functionaliteit icm een marantz receiver? Ik krijg het niet voor elkaar om het geluid van de apps naar de versterker te sturen. :(

De enige manier is het gebruiken van een optische kabel vanaf de tv en het gebruik maken van een extra ingang op de versterker. Niet helemaal de bedoeling van ARC.

Ik heb een Marantz SR7005 versterker en een samsung 55f8000. De televisie is vanaf hdmi 3 (ARC) aangesloten op de monitor out op de versterker (ARC output). Verder heb ik de input SAT op de versterker ingesteld op video --> TV en audio --> UPC (Hdmi 3 op de versterker). Dit werkt icm UPC perfect, maar bij
het wisselen naar de apps zoals netflix krijg ik geen audio op de versterker.

ARC lijkt wel te werken, want de tv geeft "ontvanger" aan bij audio instellingen en ik zie ook SR7005 staan bij het wijzigen van de volume in beeld. Ook gaat de versterker uit als ik de tv uit zet. Ze zien elkaar dus wel?

Op de versterker heb ik HDMI op auto gezet en getracht om de audio instellingen voor de ingang tv aan te passen naar ARC ipv HDMI2 (maar die mogelijkheid is er niet?). Kortom ik blijf nu UPC geluid horen bij het openen van de apps.

Iemand idee hoe ik dit op moet lossen?

Edit: even visueel gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://imgup.nl/images/2014/02/18/arcproblemen.png

[ Voor 58% gewijzigd door Workaholic op 18-02-2014 11:48 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-08 12:01
Twee vraagjes :
Hoe weet ik of mijn 46F6770 5.1 kan doorgeven via optisch?

Graag wil ik een soundbar aanschaffen (8,5cm hoogte). Jammer genoeg komt mijn tv (op voet) maar 7 cm hoog. Hoe kan ik dit het best oplossen zonder een aparte dure voet bij te kopen of een vesa mount te plaatsen? Kan ik de tv iets hoger zetten op de standaard mount?

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
Workaholic schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 11:20:
Heeft iemand ervaring met de samsung ARC functionaliteit icm een marantz receiver? Ik krijg het niet voor elkaar om het geluid van de apps naar de versterker te sturen. :(

De enige manier is het gebruiken van een optische kabel vanaf de tv en het gebruik maken van een extra ingang op de versterker. Niet helemaal de bedoeling van ARC.

Ik heb een Marantz SR7005 versterker en een samsung 55f8000. De televisie is vanaf hdmi 3 (ARC) aangesloten op de monitor out op de versterker (ARC output). Verder heb ik de input SAT op de versterker ingesteld op video --> TV en audio --> UPC (Hdmi 3 op de versterker). Dit werkt icm UPC perfect, maar bij

ARC lijkt wel te werken, want de tv geeft "ontvanger" aan bij audio instellingen en ik zie ook SR7005 staan bij het wijzigen van de volume in beeld. Ook gaat de versterker uit als ik de tv uit zet. Ze zien elkaar dus wel?

Op de versterker heb ik HDMI op auto gezet en getracht om de audio instellingen voor de ingang tv aan te passen naar ARC ipv HDMI2 (maar die mogelijkheid is er niet?). Kortom ik blijf nu UPC geluid horen bij het openen van de apps.

[afbeelding]
Ik heb zelf een Samsung 55" i.c.m. de Marantz SR5007. Ik had zelf ook problemen met ARC (kreeg het gewoon helemaal niet aan de praat). Een maatje van me exact hetzelfde.

De oplossing was toen om vanuit de Marantz de HDMI poort waarop je TV is aangesloten opnieuw "toe te wijzen". Als ik me niet vergis staat deze al op HDMI* (ARC). Wijs hem even toe aan een andere poort en dan weer opnieuw aan de HDMI (ARC) poort.

Het probleem is wellicht niet exact gelijk aan jouw probleem, maar mogelijk lost het probleem wel op.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Malt007 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 15:24:
Is plex de beste app om te streamen vanaf je server? Gisteren even mee in de weer geweest en uiteindelijk lukte het ook wel maar echt soepel werkt t allemaal niet. Liefste heb zie ik gewoon de mappenstructuur van de server ipv al die plaatjes. Het is allemaal wel heel mooi dat i dat erbij zoekt maar zo is mijn server helaas niet ingedeeld. Ik heb meestal alleen de mapjes een nieuwe naam gegeven en de bestanden zelf hebben gewoon random namen. Valt dat aan te passen of moet ik eens mijn collectie gaan herzien dmv alle namen veranderen?
Met de Plex-app kun je alleen van een Plex Media Server streamen.

Welke barcode(s) moet je hebben voor de Netflix actie? Ik heb begrepen dat deze actie met twee weken verlengd is en men accepteerd post tot 2 weken na de datum. Afgelopen weekend heb ik de TV dan eindelijk ontvangen (een UE40F6770) en wil graag gebruik maken van de Netflix actie (ik heb ook toezegging dat ik nog gewoon kan insturen). Het is mij echter onduidelijk welke barcode benodigd is; op de doos zitten op twee plekken barcodes, een aan de zijkant, waaronder een barcode voor DHL en een enkele barcode onderop de doos. Welke moet ik nu hebben? Ik had per e-mail al contact opgenomen met samsung@consumercare.info, maar zij doen de aanname dat ik de onderste barcode moet hebben en anders beiden maar op moet sturen. Hebben jullie enig idee welke ik moet hebben?

[ Voor 32% gewijzigd door CH4OS op 19-02-2014 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
[...]

Mijn tv neemt prima op (46F8000), het enige wat je verliest zijn de interactieve functies (rode toets), maar die gebruikte ik toch al nooit. En het schijnt dat de CI+ maar één kanaal kan decoderen, dus opnemen van een gecodeerd kanaal én kijken naar een ander gecodeerd kanaal zou niet werken, maar ik neem toch alleen maar op als ik niet kan kijken dus ook geen last van.
Je hebt maar EEN tuner in je TV, dus je kunt:

- Uitzending waarna je kijkt pauzeren en opnemen
- Uitzending waarna je kijkt opnemen
- Opnemen programeren, waarbij de TV uit standby komt op een geprogrammeerde tijd.

Ik zou die UPC doos gewoon de deur uitdoen. Scheelt je ook minimaal 5 euro per maand. CI+ module
is "gratis" bij UPC (geen maandelijke huur kosten etc). Het hele on-demand gedoe heb je toch niet nodig met een smart TV....

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loekf2 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 09:49:
[...]

- Opnemen programeren, waarbij de TV uit standby komt op een geprogrammeerde tijd.

Ik zou die UPC doos gewoon de deur uitdoen. Scheelt je ook minimaal 5 euro per maand. CI+ module
is "gratis" bij UPC (geen maandelijke huur kosten etc). Het hele on-demand gedoe heb je toch niet nodig met een smart TV....
Dit is niet correct (voor de F7000 en F8000).
Er zit een DUAL tuner in, maar je kan de CAM niet sharen dus opnemen+bekijken van een gecodeerd kanaal gaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowicom
loekf2 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 09:49:
[...]
Ik zat toch zo te puzzelen hoe je het bovenstaande nou bedoelde.... 'Uitzending waarna je kijkt'. Wat kijk je daarna dan? Maar je bedoelt 'Uitzending waarnaar je kijkt'....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CptChaos schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 09:46:

Welke barcode(s) moet je hebben voor de Netflix actie?
Ik heb twee weken geleden ook inderdaad twee barcode's opgestuurd (twijfelde ook).
Nog geen bericht van Samsung, maar heb vertrouwen, dat het allemaal goedkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:06

GurbY{nl}

GurbY{nl}

knoflo0k schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 16:31:
Opstelling:
Samsung 55F6400
Denon DHT-1713
Pc met Plex

Allemaal LAN aangesloten.

Voorheen kon ik gewoon met ''source'' mijn plex server selecteren en vervolgens films afspelen.

Sinds vorige week kan ik nog steeds door alle mappen browsen, maar als ik iets wil afspelen krijgt ik naar 2 seconden: Geen netwerk connectie. Terwijl ik dus wel gewoon verbinding heb.

Het rare: Via de Plex hub werkt het wel gewoon, maar mijn anime heeft ingebakken subs.
Weet iemand hier raad mee ?

thx in advance.
Vreemd. Dit heb ik precies hetzelfde, inderdaad sinds een kleine week of zo. Viel me in het weekend op. Alles werkt op de TV ("nu op tv", alle smartaps, enzovoorts) en controle van de netwerkverbinding geeft ook direct "OK", zowel bedraad als draadloos. De PC waar Plex op draait heeft een steady verbinding, alles werkt... ga ik dan met "source" naar Plex Mediaserver dan krijg ik alle mappen te zien, en kies ik dan een film dan zegt ie na 2 seconden "controleer netwerkverbinding".....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 12:00:
Ik heb twee weken geleden ook inderdaad twee barcode's opgestuurd (twijfelde ook).
Nog geen bericht van Samsung, maar heb vertrouwen, dat het allemaal goedkomt.
Ik ga denk ik hetzelfde doen, wel eerst foto's maken van de barcodes, zodat ik zelf later kan zeggen dat die barcodes idd van mij zijn en voor eventuele garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slim, heb zelf ook kopieën gemaakt van alles dat er opgestuurd moest worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb inmiddels mijn tab 3 binnen. eerst netjes een registratie bevestiging ontvangen van samsung en een paar dagen later de tablet. Dik tevreden mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18:59
Samsung Netflix code inmiddels per mail binnen. 3 weken terug ingezonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 15:33:
Slim, heb zelf ook kopieën gemaakt van alles dat er opgestuurd moest worden.
Ik ben mooi de sjaak, soundbar actie icm met de tab3 actie in één enveloppe aangetekend verstuurd.
Soundbar actie gelukt, tab3 actie mislukt.
Gelukkig wel kopieën, dus alles maar weer gaan mailen, baal er wel van.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pizzaboertje
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:17
Ik wil eigenlijk een Samsung UE65F6400 EU model gaan bestellen. Nu weet ik dat ik de CI+ module niet kan gebruiken. Dit vind ik geen probleem omdat ik de losse interactieve HD ontvanger ook prettig vind werken.

Nu heb ik gehoord dat sommige apps niet werken en in ieder geval in het engels zijn. Die engelse taal vind ik niet erg. Weet iemand of onderstaande apps werken?

- Netflix (belangrijk)
- Youtube
- Social TV

En zijn er Apps die echt niet gaan werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsicq
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
pizzaboertje schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 21:30:
Ik wil eigenlijk een Samsung UE65F6400 EU model gaan bestellen. Nu weet ik dat ik de CI+ module niet kan gebruiken. Dit vind ik geen probleem omdat ik de losse interactieve HD ontvanger ook prettig vind werken.

Nu heb ik gehoord dat sommige apps niet werken en in ieder geval in het engels zijn. Die engelse taal vind ik niet erg. Weet iemand of onderstaande apps werken?

- Netflix (belangrijk)
- Youtube
- Social TV

En zijn er Apps die echt niet gaan werken?
Als je de laatste paar pagina's even door spit kun je vinden hoe je wel de ci module aan de praat krijgt en hoe je de smarthub naar Nederland kan instellen :)

wat niet past, wordt gelast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LithoMan

LithoMan

Toemaar

Hoe lang heb je er nou op gewacht? Ik zit nu 6 weken en 2 dagen te wachten op mn Tab 3. Volgens Samsung duurt het tussen de 6 en 8 weken voordat je het binnen krijgt.
Verwijderd schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 19:28:
Ik heb inmiddels mijn tab 3 binnen. eerst netjes een registratie bevestiging ontvangen van samsung en een paar dagen later de tablet. Dik tevreden mee!

Intel Pro Kit NUC ANH i7 Intel Core 1360P 32GB 1TB Samsung 980Pro / Dell U2518D / Samsung S23 Ultra / Samsung Watch 6 classic 47mm LTE / Samsung Tab 8 Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avar
LithoMan schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 21:59:
Hoe lang heb je er nou op gewacht? Ik zit nu 6 weken en 2 dagen te wachten op mn Tab 3. Volgens Samsung duurt het tussen de 6 en 8 weken voordat je het binnen krijgt.

[...]
Ik kreeg na 3-4 weken een bevestiging van de registratie en daar stond in dat het nog 2 weken kon duren voordat ik de Tab 3 zou ontvangen. Dat is een week terug, nog niks gehad.

• schumpi
  • Laatst online: 04-01-2022
Ik kijk gewoon films afkomstig van de pc, via allshare op de samsung. Wis ik een film op de pc dan zie ik die nadien nog steeds staan op tv via allshare. Is er hier misschien een manier om de index op pc aan te passen zodat de samsung een gewiste film niet meer ziet?
Romius schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 11:02:
[...]

Dat ligt aan je DLNA index op je pc, die moet dan bijgewerkt worden. Ik weet niet wat je voor software op je pc gebruikt, als ik op mijn synology de map verwijder, wordt de index aangepast.

• blueface
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-09 22:44
Workaholic schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 11:20:

[afbeelding]
Klinkt of de versterker niet automatisch switcht tussen de aansluitingen. Ik gebruik zelf een ci+module. Dan moet ik tv selecteren op de receiver. Heb trouwens dezelfde setup als jou. Heb je geen last dat na een poosje de tv en receiver elkaar wel zien, maar dat de marantz geen geluid meer geeft? Dat probleem had ik eerst. Heb nu al een poosje optische kabel tussen de tv en de sr7005 zitten.

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-08 12:01
Op mijn UE46F6770SS heb ik (blijkbaar) enkel een optische audio uitgang. Wel heb ik een hoofdtelefoon uitgang. Wat gebruiken jullie dan als de geluidsinstallatie geen optische ingang heeft? De hoofdtelefoon geeft toch geen gewenst resultaat denk ik?

Inventaris

• LithoMan

LithoMan

Toemaar

Toevallig vandaag registratie bericht er over gekregen. Ik wacht nu ruim 6 weken. En nu wachten op de Tab.
Verwijderd schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 19:28:

[ Voor 3% gewijzigd door LithoMan op 20-02-2014 19:13 ]

Verwijderd

gyedema schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 12:08:
[...]

Vreemd. Dit heb ik precies hetzelfde, inderdaad sinds een kleine week of zo. Viel me in het weekend op. Alles werkt op de TV ("nu op tv", alle smartaps, enzovoorts) en controle van de netwerkverbinding geeft ook direct "OK", zowel bedraad als draadloos. De PC waar Plex op draait heeft een steady verbinding, alles werkt... ga ik dan met "source" naar Plex Mediaserver dan krijg ik alle mappen te zien, en kies ik dan een film dan zegt ie na 2 seconden "controleer netwerkverbinding".....
Vind ik ook super-irritant. Ben er wel achter dat "source" wel al mijn video_ts-folders afspeelt, maar niet mijn mkv's :-(
Blijft tobben :
plex speelt al mijn mkv'tjes maar geen video_ts-folders ( en ik krijg toch veel haperingen, ondanks dat alles bedraad is )
source speelt mijn video_ts-folders maar weer geen mkv'tjes ( dat zal wel ergens in de dlna-settings zitten van de Plex-server, maar ik kom er niet achter waar :-( )

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18:11
Razkin schreef op maandag 17 februari 2014 @ 14:03:
Mijn UE46F6100 zet het geluid in de "Film" stand bij het inschakelen van de spel modus. Is dat op de een of andere manier aan te passen, want dat namaak surround klinkt voor geen meter.
Even een schopje...

Is dit enkel bij de F6100 of heeft Samsung dat simpelweg voor elke serie zo bepaald?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Verwijderd schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 21:01:
[...]

Vind ik ook super-irritant. Ben er wel achter dat "source" wel al mijn video_ts-folders afspeelt, maar niet mijn mkv's :-(
Blijft tobben :
plex speelt al mijn mkv'tjes maar geen video_ts-folders ( en ik krijg toch veel haperingen, ondanks dat alles bedraad is )
source speelt mijn video_ts-folders maar weer geen mkv'tjes ( dat zal wel ergens in de dlna-settings zitten van de Plex-server, maar ik kom er niet achter waar :-( )
Irritante mediaspeler, teveel formats die hij niet afspeelt of uberhaubt niet herkend. Klopt het dat Plex geen iso kan zien? Krijg constant de melding dat de folder leeg is. Hoop niet dat ik voor niks een 30gb 3d blueray heb gedownload. Iemand sowieso advies wat voor soort 3d bestanden te downloaden? Ik heb daar totaal geen ervaring mee maar wil de functionaliteit wel proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Laatst online: 14-09 22:54
Ik heb dit gezeik ook gehad met mijn LG / Samsung en Panasonic tv.

Uiteindelijk een 64GB USB stick aangeschaft en elke keer ik een film heb knal ik het in de USB en klaar.
30x sneller en geen gezeur en gezeik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:06
Mektheb schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 11:57:
Ik heb dit gezeik ook gehad met mijn LG / Samsung en Panasonic tv.
Uiteindelijk een 64GB USB stick aangeschaft en elke keer ik een film heb knal ik het in de USB en klaar.
30x sneller en geen gezeur en gezeik.
Hier via mijn NAS en de ingebouwde mediaplayer werkt het vrijwel altijd. Geen gezeik met een USB stick dus. Direct downloaden op de NAS en film kijken.
Malt007 schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 11:55:
[...]
Irritante mediaspeler, teveel formats die hij niet afspeelt of uberhaubt niet herkend. Klopt het dat Plex geen iso kan zien? Krijg constant de melding dat de folder leeg is. Hoop niet dat ik voor niks een 30gb 3d blueray heb gedownload. Iemand sowieso advies wat voor soort 3d bestanden te downloaden? Ik heb daar totaal geen ervaring mee maar wil de functionaliteit wel proberen.
Welke mediaspeler bedoel je? De ingebouwde mediaplayer (Allshare/link) werkt prima. Bijna alles speelt ie, behalve (zover ik weet) video_ts mappen. Dus gewoon geen DVD downloaden, maar gewoon een mkv of avi en 99 van de 100 keer werkt het. Via DLNA of USB. En een 3GB HSBS 3d film werkt prima (mkv of avi).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
barrymossel schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 12:05:
[...]

Hier via mijn NAS en de ingebouwde mediaplayer werkt het vrijwel altijd. Geen gezeik met een USB stick dus. Direct downloaden op de NAS en film kijken.

[...]

Welke mediaspeler bedoel je? De ingebouwde mediaplayer (Allshare/link) werkt prima. Bijna alles speelt ie, behalve (zover ik weet) video_ts mappen. Dus gewoon geen DVD downloaden, maar gewoon een mkv of avi en 99 van de 100 keer werkt het. Via DLNA of USB. En een 3GB HSBS 3d film werkt prima (mkv of avi).
Klopt met mijn Synology werkt het ook, alleen zelf heb ik geen zin om het over te moeten kopieren van PC > NAS dat duurt "langer naar me gevoel"
Maar ja het werkt zo ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:07
Malt007 schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 11:55:
[...]

Plex ondersteunt inderdaad geen iso's

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Ik zal nog wat uitgebreider gaan testen dan de komende tijd. So far haalt de mediaspeler het in de verste verte niet bij de dune die ik hiervoor gebruikte. Helaas speciaal de F8000 aangeschaft omdat ik dan geen extra apparatuur eraan hoefde te hangen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 09:21:
[...]

Ik heb de 40F7000, maar die staat heel erg dicht op de 8000 qua firmware.
Bij Ziggo wordt het gehele interactieve deel tegenwoordig IN de TV zelf afgehandeld. Je hebt hiervoor dus de interactive decoder ook niet meer nodig. Ik heb het zelf al eens een paar keer getest. Werkt prima, maar zelf gebruik ik het amper.
Vereisten: een C+ 1.3 en je TV moet gesupported zijn (bij Ziggo is er een online lijstje)

[...]

Klopt.
Er zitten wel 2 tuners in die TV, maar ze kunnen de CAM niet sharen (stom !!!). Dus je kan niet tegelijkertijd kijken en opnemen van verschillende gecodeerde kanalen.
Mijn HTPC met Digital Devices DVB-C/T decoder kaart (met 2 tuners) kan met 1 CAM maximaal 4 kanalen decoderen (dan moet ik dus wel 4 tuners hebben :) )
Als je upc hebt kan je wel een hd zender opnemen en naar een ander digitaal, niet hd, kanaal kijken. Uiteraard werkt dit ook andersom. Het zou mooi zijn als de cam kan sharen. Dan kan je hd opnemen en ook kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Laatst online: 14:43
Kan je een samsung smart tv ook zowel via bekabeld als wifi op internet krijgen? Heb een 40f6670, nu bekabeld aangesloten. Maar als ik bijvoorbeeld foto's van mobiel naar tv wil doen, moet dat via wifi of de remote app op je mobiel.
Wifi kan ik wel doen, maar dan geeft netflix te vaak happeringen. Tv staat ongeveer 1,5 meter van de modem / router af, met houten tussen wand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02 21:46

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

G.Scholtens schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 15:10:
Kan je een samsung smart tv ook zowel via bekabeld als wifi op internet krijgen? Heb een 40f6670, nu bekabeld aangesloten. Maar als ik bijvoorbeeld foto's van mobiel naar tv wil doen, moet dat via wifi of de remote app op je mobiel.
Wifi kan ik wel doen, maar dan geeft netflix te vaak happeringen. Tv staat ongeveer 1,5 meter van de modem / router af, met houten tussen wand.
Ik snap je vraag niet eigenlijk. Als je telefoon op de wifi van fysiek hetzelfde netwerk als de TV zit maakt het niet uit of je draad of wifi gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Laatst online: 14:43
zandpaddo schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 15:37:
[...]

Ik snap je vraag niet eigenlijk. Als je telefoon op de wifi van fysiek hetzelfde netwerk als de TV zit maakt het niet uit of je draad of wifi gebruikt.
Als ik mijn mobiel via wifi gebruik, en mijn tv bedraad op het zelfde netwerk. Kunnen ze elkaar niet vinden.
Als ik bijvoorbeeld Play to of Oscar remote gebruik (windows phone), deze apps zoeken ook alleen op het wifi netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allshare werkt prima. Anders screen mirroring doen. Daarnaast als je je tv als apparaat in je netwerk zichtbaar is, maakt het niet uit of deze bekabeld of draadloos is. DLNA!

Ik heb de tv ook bekabeld, en uiteraard de telefoon op wifi.
foto hieronder laat zien dat je gewoon met DLNA kan streamen.
Afbeeldingslocatie: http://i821.photobucket.com/albums/zz132/rmlinneman/Mobile%20Uploads/20140221_155922_zps45c7a9ee.jpg

Hieronder zie je dezelfde foto op telefoon als op tv met DLNA.
Afbeeldingslocatie: http://i821.photobucket.com/albums/zz132/rmlinneman/Mobile%20Uploads/20140221_155709_zps59463f9d.jpg

succes ;)

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2014 16:11 . Reden: Voorbeeld foto dlna ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Ik heb de F6500 nu een paar weken. Regelmatig via wifi films vanaf de pc (plex) afspelen waar ik me suf ergerde aan de lipsync issues. Vandaag een USB HD gekocht die direct aan de tv hangt. Ik speel 1 film af: top. Ik doe de andere: bijna 2 a 3 seconden verschil tussen geluid en beeld. Waar dat gisteren, en vanochtend wel eens weer ok was. Kortom: hij doet het wisselend, en het maakt niet uit of het via een mediaserver of via een USB device gaat. Lijkt me iets met transcoding/codecs waar de tv zich in verslikt?

Dus nogmaals: soms wel, soms geen issue, maar het leek me dat via USB HD er helemaal geen probleem meer moest zijn... wel dus!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 15:52:
Allshare werkt prima. Anders screen mirroring doen. Daarnaast als je je tv als apparaat in je netwerk zichtbaar is, maakt het niet uit of deze bekabeld of draadloos is. DLNA!

Ik heb de tv ook bekabeld, en uiteraard de telefoon op wifi.
foto hieronder laat zien dat je gewoon met DLNA kan streamen.
[afbeelding]

Hieronder zie je dezelfde foto op telefoon als op tv met DLNA.
[afbeelding]

succes ;)
welke app gebruik je hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen app, gewoon Android software denk ik. In het instellingenscherm van de foto staat een soort 'play'. Knop. Deze indrukken laat zien waarheen eea te streamen is. zie foto 1 rechts bovenin mn telefoonscherm. Kleurt blauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Wie weet waar ik goede beeld instellingen kan vinden voor de ue46f6500.

Ik vindt het prachtig out of de box maar als ik fifa op de xbox speel zie ik dat hij in donkere gebeiden hele rare strepen laat zien... wellicht een instelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
Jedi Geub schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 20:48:

Ik vindt het prachtig out of de box maar als ik fifa op de xbox speel zie ik dat hij in donkere gebeiden hele rare strepen laat zien... wellicht een instelling?
Hierzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Ok prima settings gaan met niet redden dus maar hoe haal ik die lag van mijn xbox vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeffroni
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-07-2023
Jedi Geub schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 20:48:

Probeer eens bij instellingen game modus.
ga naar systeem/algemeen/game modus.
Als de game modus aanstaat kun je de rest finetunen.ik heb alleen een ps3 daar heb ik wel een goede balans in mijn instellingen.zet het niet te scherp wordt het beeld niet echt beter van.bij bf4 niet althans.
Wat je ook nog kan doen druk op source, ga naar je hdmi source van je xbox (niet selecteren). Druk dan op tools op je afstandsbediening dan naam wijzigen en kies dan spelcomputer.
Er verandert als het goed is ook wat met je instellingen.
Wat ik ook wel eens gehoord heb is als je ipv spelcomputer pc kiest de lag ook minder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

....maar ik begrijp dat niemand hier enige last heeft van lipsync tijdens het afspelen van films, evt. rechtstreeks vanaf HD? Want in dat geval kan ik nog maar 1 ding bedenken, en dat is dat er iets defect is.. (tenminste, soms wel, soms niet ok..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeffroni
Jawel ene film wel andere niet.volgens mij kun je tijdens het kijken naar een film dat via de extra instellingen bij geluid instellen dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Ja je kunt het geluid vertragen bij audio uit, alleen gaat dat tot 250ms... en de vertraging die ik zie is; je hoort een woord, en 2 a 3 seconden daarna bewegen de lippen.. en inderdaad, ene film wel, andere niet, maar soms ook die ene die het de ene keer wél deed, de volgende keer weer niet..
Met streaming en/of netwerkverbindingen heeft het niks te maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cyberik schreef op zondag 12 mei 2013 @ 23:57:
Beste TV-enthousiasten, graag wil ik jullie het volgende niet onthouden:
3 jaar geleden was er op dit forum een grote zoektocht naar een winkel die de Samsung Televisies voor een goede prijs verkocht. Ik heb toen bij Electroworld Tummers in Roermond een zeer goede deal gemaakt voor de Samsung UE55C8700. Ik woon in het Westland, onder Den Haag, maar de prijs was zo goed dat ik naar Roermond ben gereden om het toestel daar te halen.
Nu 3 jaar verder, was ik opnieuw enthousiast geworden voor de UE55F8500, ja de nieuwe 8500!!
Na eerst in mijn eigen omgeving gebeld te hebben, heb ik toch weer contact gehad met Electroworld Tummers in Roermond. Het enige wat ik kan zeggen is dat ik gisteren, zaterdag 11 mei, weer in mijn auto ben gestapt om daar dit fantastische toestel te halen. Het is de moeite van de kilometers waard!
En, nee.... ik heb persoonlijk geen contacten, aandelen oid met deze zaak of met Samsung.
Maar mocht iemand overwegen een nieuw toestel te kopen voor een goede prijs, zou ik zeker even contact opnemen met deze zaak.
Cheap Action Electroworld!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeffroni

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Tsja. Daar staat eigenlijk niets meer en niets minder dan: het is een bekend probleem, en soms is er iets aan te doen en soms niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeffroni
Ja kwestie van proberen staat er.zag op www.avforums.com ook wat staan om op game mode te proberen.kijk maar eens op dat forum staat heel veel info wel in het engels allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
Wij zijn erover uit. Wij willen een 55'' scherm.

Nu kwam ik deze tegen op tweakers;
pricewatch: Samsung UE55F6510S Wit

Hieronder een directe link naar bijv. Media Markt;
http://www.mediamarkt.nl/...net&product_code=71956679

1200,- euro voor een 55 inch toestel;
- Het ontwerp is mooi (vriendin)
- Technisch zou het ook wel snor zitten
- De 6500/6510 is erg populair onder de tweakers hier (betekent voor mij dat het niet een minder toestel is)
- Prijs/inch zit volgens mij wel goed.

Wat dachten jullie van deze tv? Wel doen/niet doen? Andere alternatieven voor een 55 inch toestel in deze prijsklasse?

edit; Bij de grote ketens zoals media markt/saturn/wehkamp is hij uitverkocht/op het moment niet leverbaar. Betekent dit dat het toestel eruit gaat?

[ Voor 8% gewijzigd door Relative op 22-02-2014 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeffroni
http://nl.hardware.info/productinfo/181733/samsung-ue55f6510
hier verkoopt er 1 die 100 euro goedkoper is.
Alleen opletten of het een nl model is ivm met ci+.
Bij plasmavisie.nl hebben ze de 6500 voor 1099.-
Enige verschil zijn de poten met chrome ipv van wit.
Denk voor dit geld is het wel in orde met deze grootte van scherm.als je wat getalletjes hoger gaat komt er alleen micro dimming bij en aantal hz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal,

De 46f8000 lijkt mij een mooie TV voor in huis. Ik kan het NL model voor 1550 euro bij plattetv kopen. Ik heb zelf geen televisie, maar gebruikt de TV op mijn HTPC/PS4/XBOX/chromecast. Is het voor mij echt nuttig om het NL te kopen, of heb ik aan het EU model ook genoeg? Dit scheelt toch al snel een paar honderd euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin Chung
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-09 11:11
Heeft iemand toevallig de F7000/8000 in huis icm een UPC CI+ module? Ik ben benieuwd of de twin tuners in de TVs overweg kunnen met de versleuteling van de UPC kanalen.

Oftewel is het mogelijk om een kanaal op te nemen en tegelijk een ander kanaal te bekijken? Twijfel momenteel tussen de F6500 - F7000/8000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik een UE46F8000 met een Telenet CI module in België.
Veel HD kanalen, maar geen opname functie wat wel jammer is.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2014 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 februari 2014 @ 14:06:
Hoi allemaal,

De 46f8000 lijkt mij een mooie TV voor in huis. Ik kan het NL model voor 1550 euro bij plattetv kopen. Ik heb zelf geen televisie, maar gebruikt de TV op mijn HTPC/PS4/XBOX/chromecast. Is het voor mij echt nuttig om het NL te kopen, of heb ik aan het EU model ook genoeg? Dit scheelt toch al snel een paar honderd euro.
Moet wel lukken met een EU model, echter hoop ik wel dat er in de service menu bij local set wel EU of EU_all staat zodat je eventueel met kanalen of andere zaken geen problemen krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowicom
De 6xxx serie.... Jammer dat er zo'n spuuglelijke poot onder zit, anders had ik 'm allang in huis gehad. Maar ja, voor wat betreft het uiterlijk is moeders de baas in huis. ;-)
Dat doet LG dan toch beter in dezelfde prijsklasse. Die hebben een soort beugel die echt in de lijn en het materiaal van de tv doorloopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:13
Robin Chung schreef op zondag 23 februari 2014 @ 14:35:
Heeft iemand toevallig de F7000/8000 in huis icm een UPC CI+ module? Ik ben benieuwd of de twin tuners in de TVs overweg kunnen met de versleuteling van de UPC kanalen.

Oftewel is het mogelijk om een kanaal op te nemen en tegelijk een ander kanaal te bekijken? Twijfel momenteel tussen de F6500 - F7000/8000.
Er passen volgens mij geen twee cams / kaartjes in.... Lijkt me niet dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

rowicom schreef op zondag 23 februari 2014 @ 23:13:
De 6xxx serie.... Jammer dat er zo'n spuuglelijke poot onder zit, anders had ik 'm allang in huis gehad. Maar ja, voor wat betreft het uiterlijk is moeders de baas in huis. ;-)
Dat doet LG dan toch beter in dezelfde prijsklasse. Die hebben een soort beugel die echt in de lijn en het materiaal van de tv doorloopt...
In die serie zitten verschillende typen pootjes. Persoonlijk ben ik niet te spreken over die zilveren driepootjes. Dus ik heb de F6740 gekocht, die heeft een meer traditionele zwarte rechthoekige voet.

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowicom
Xymox schreef op maandag 24 februari 2014 @ 08:24:
[...]In die serie zitten verschillende typen pootjes. Persoonlijk ben ik niet te spreken over die zilveren driepootjes.
Ja, die bedoel ik dus. Het zijn geen driepootjes, maar vierpootjes... een kruispoot dus. Die vind ik goedkoop staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flozem schreef op maandag 24 februari 2014 @ 06:41:
[...]
Er passen volgens mij geen twee cams / kaartjes in.... Lijkt me niet dus...
@Robin
Dit is nu al 2x aan de orde geweest.
Die CAM ondersteund geen sharing, dus NEE je kan niet een gecodeerd kanaal opnemen en een ander gecodeerd kanaal bekijken. Wat wel kan is een van die twee met een ongecodeerde kanaal te doen.
Volgens mij heeft UPC meer ongecodeerde kanalen vergeleken met Ziggo, maar ik zit niet bij UPC.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2014 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-09 22:44
Ik ben in het bezit van een samsung ue55f8000 nl model. Ik neem regelmatig dingen op van tv en dat gaat 9 van de 10 keer goed. Het gaat dus om 1 gecodeerd kanaal en 1 niet gecodeerd kanaal. Zit bij upc. Dit werkt prima, totdat ik tijdens een opname naar hdmi poort switch. Volgens de harde schijf staat het programma er op zowel in GB als klein preview in het selecteer scherm zeg maar. Als je dan wilt gaan afspelen loopt het programma 6 tot 10 seconden en stopt dan automatisch. Spoelen en dergelijke helpt niets. Krijg er het niet langer afgespeeld. Dit dus alleen tijdens een opname en hdmi als bron geselecteerd. Voor alle duidelijkheid, de tv neemt dus gewoon de zender voor 10 seconden op en niet de hdmi poort. Firmware 1115. Meer mensen die dit probleem hebben? Zou iemand dit willen testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Van het weekend kreeg ik een e-mail van Samsung, of ik mijn de scans van de factuur en de barcodes alvast naar hen wilde e-mailen, dan konden zij alvast aan de slag met het aanmaken van het verzoek (ook omdat ik anders tussen wal en schip raak ivm de datums, ik zit precies tussen de acties in, maar heb twee weken moeten wachten ivm leveringsproblemen). Als dan de echte via de post komt, hoeven ze alleen nog maar te accorderen. Wellicht dat het dus ook voor jullie scheelt als jullie mailen naar samsung[ bij ]consumercare [puntje] info. :)

[ Voor 18% gewijzigd door CH4OS op 24-02-2014 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je antwoord staat op de vorige pagina, maar ja. Het kan. 1 kanaal hd kijken/opnemen, andere gewoon digitaal. Wel een hdd achter de tv plakken. Ik heb een 8000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
jeffroni schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 20:56:
http://nl.hardware.info/productinfo/181733/samsung-ue55f6510
hier verkoopt er 1 die 100 euro goedkoper is.
Alleen opletten of het een nl model is ivm met ci+.
Bij plasmavisie.nl hebben ze de 6500 voor 1099.-
Enige verschil zijn de poten met chrome ipv van wit.
Denk voor dit geld is het wel in orde met deze grootte van scherm.als je wat getalletjes hoger gaat komt er alleen micro dimming bij en aantal hz.
Aha, dat is duidelijk! Ik ga voor dit toestel.

Nu kijken waar ik hem bestel. Ik heb het idee, als het toestel te goedkoop is, is het waarschijnlijk geen Nederlands Model. Nu kijk ik hier in de pricewatch:
pricewatch: Samsung UE55F6510S Wit

en dan zie ik dat bijv. Azerty deze televisie voor een hele hoop euro's meer verkoopt als de bovenste winkels. Komt dit prijs verschil niet voort uit verschillende modellen? Zou het model aangeboden door bijvoorbeeld Plattetvdiscounter nederlands zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

De nieuwe PlexApp for Samsung is uitgebracht voor 2013 modellen:

Versie 1.012
https://dl.dropboxusercon...sung_App_Manual_v1012.pdf

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeffroni
Ik zie wel een ziggo plaatje erbij staan.zou je toch even moeten bellen of mailen om het 100% zeker te weten.prijzen moeten hoog gehouden worden door samsung.regels om samsung te mogen verkopen.soms als je een offerte aanvraagt krijg je meer korting heb ik wel eens gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Xymox schreef op maandag 24 februari 2014 @ 14:02:

Versie 1.012
Mooi ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

Xymox schreef op maandag 24 februari 2014 @ 14:02:

Versie 1.012
Lees ook even de tips (zoals uninstall/install en de initiële cache rebuild op de server).
Veel wijzigingen en volgens de maker moet de algehele "experience" een stuk sneller zijn (menu's etc).

https://forums.plex.tv/in...-for-samsung-user-manual/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Nice, want op het 2011 model bij mijn ouders thuis waren er wat problemen zo nu en dan... Soms spelen films en series gewoon niet af... :/

EDIT:
Al heeft het changelog zo te lezen dáár geen fixes voor.

[ Voor 19% gewijzigd door CH4OS op 24-02-2014 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distrax1988
  • Niet online
Voor de mensen met een Synology NAS en een F8000 serie kan ik dit aanraden: http://www.synology.com/nl-nl/support/tutorials/597 (gebruik IP 59.124.41.245 ipv die in de handleiding)

DS Video app op je tv hard geinstalleerd niet via USB.
Werkt perfect, alleen even video station aanzetten op je NAS en films toevoegen.

Heb er zelf even mee moeten stoeien omdat de handleiding minimaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:08

IkWilbert

Het is mij!

N.a.v. de netflix actie, op 3 feb. de papieren opgestuurd. Vanmorgen maar eens gevraagd naar de status via het mailadres van de promotie acties. Nu net ontvang ik een mailtje met de activatiecode voor netflix :)

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik vergelijkbaar overigens. :) Via de mail kun je dus heel snel eea regelen, als de post binnenkomt, hoeven zij vervolgens alleen maar op akkoord te klikken, doe er dus je voordeel mee als je nog aan een van Samsung acties mee gaat doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
CptChaos schreef op maandag 24 februari 2014 @ 14:42:
Nice, want op het 2011 model bij mijn ouders thuis waren er wat problemen zo nu en dan... Soms spelen films en series gewoon niet af... :/
EDIT:
Al heeft het changelog zo te lezen dáár geen fixes voor.
Dat lijkt me het MKV bug probleem, 2011 en 2012 modellen die hebben moeite met een paar tekens in de nieuwe mkv container. Dat kun je oplossen via https://forums.plex.tv/in...-tool-version-11-updated/. Volgens mij zit er wel degelijk een fix in .. soort van auto transcoding..

Misschien ook aardig om te DONATEN

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmb
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 23:54

fmb

knights16 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:15:
[...]

Dat lijkt me het MKV bug probleem, 2011 en 2012 modellen die hebben moeite met een paar tekens in de nieuwe mkv container. Dat kun je oplossen via https://forums.plex.tv/in...-tool-version-11-updated/. Volgens mij zit er wel degelijk een fix in .. soort van auto transcoding..

Misschien ook aardig om te DONATEN
Donaten?

Heb al 4,50 uitgegeven aan de app voor de iPad om er daarna achter te komen dit ik (mijn mijn DS212+ Synology NAS) de meeste films/series toch niet kan kijken op de iPad/iPhone. Die werken op de TV (UE46F6510) wel prima met Plex.

Vind ik wel even genoeg ;)

Overigens vind ik DS video ook prima werken.

WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
De Samsung applicatie wordt door een vrijwilliger gemaakt. Hij is niet gelieert aan Plex.

PVoutput

Pagina: 1 ... 25 ... 44 Laatste