Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een aantal dagen een trotse eigenaar van een UE46F6500.

Ben er erg blij mee, maar heb een puntje waart ik momenteel niet helemaal uitkom;

Ik heb een DVR van UPC als set top box, hiervoor heb ik de afstandsbedieningen via de TV ingesteld als universeel. Als alles aan staat werkt het prima, ook het uitzetten gaat perfect. Het aanzetten daarentegen is even een puntje.
Als ik de TV aanschakel gaat ook mijn surround systeem aan, alleen mijn DVR blijft uit en moet ik dus handmatig met de eigen remote aanzetten. Zover ik kan vinden zou ook de DVR vanzelf mee aan moeten gaan maar dit gebeurd dus niet. EDIT: Ook niet bij het gebruiken van de STB aan uit knop op de remote, uitgaan doet hij hiermee wel..

Heeft iemand misschien een idee wat hier fout gaat of wat ik kan proberen?

Groeten!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2014 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

Heel soms heb ik dit ook met mijn kpn box. Als ik dan echter op de STB knop druk (rechtsboven in van de Smart afstandbediening) gaat die aan.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:02
Verwijderd schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 21:12:
Waar heb jij deze tv gekocht als ik vragen mag? Wil deze tv ook graag kopen maar kost nog steeds €899 :(

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualjoe
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 17:11
pinokkia schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 21:49:
[...]

Waar heb jij deze tv gekocht als ik vragen mag? Wil deze tv ook graag kopen maar kost nog steeds €899 :(
Van de week de 6510 bij Coolblue (tvstore.nl) in 46 inch gekocht voor 708. Nadat ik bij de Mediamarkt was geweest en ze daar met de geweldige BTW actie op 750 uitkwamen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pinokkia schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 21:49:
[...]

Er was een moment dat deze de dagaanbieding was bij Ibood voor 649,- echter was dit een Spaans model en pas over 3 weken leverbaar. Er was iemand bij Ibood op het forum die ons attendeerde dat Plasma-discounter die dag ook zijn prijs had verlaagd naar 649,-

Dit is ook de prijs waarvoor ik deze heb aangeschaft (uiteindelijk bij Plasma-discounter, kom hem dan direct meenemen en had een NL model + 1 jaar lang gratis Netflix).

EDIT 6510 €707 + gratis jaar Netflix:
http://www.plattetv.nl/in...f6510-nl-model-10406.html

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2014 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 21:12:

Ben er erg blij mee, maar heb een puntje waart ik momenteel niet helemaal uitkom;

Ik heb een DVR van UPC als set top box, hiervoor heb ik de afstandsbedieningen via de TV ingesteld als universeel. Als alles aan staat werkt het prima, ook het uitzetten gaat perfect. Het aanzetten daarentegen is even een puntje.
Als ik de TV aanschakel gaat ook mijn surround systeem aan, alleen mijn DVR blijft uit en moet ik dus handmatig met de eigen remote aanzetten. Zover ik kan vinden zou ook de DVR vanzelf mee aan moeten gaan maar dit gebeurd dus niet. EDIT: Ook niet bij het gebruiken van de STB aan uit knop op de remote, uitgaan doet hij hiermee wel..

Heeft iemand misschien een idee wat hier fout gaat of wat ik kan proberen?

Groeten!
Ik had gelezen dat mensen met dit probleem dan op Prog + of - moest drukken op de AB. Dan zou hij wel aan moeten gaan. Bij mij gaat de STB van Ziggo icm de UE55F6500 wel automatisch aan. De Soundbar die ik via MP heb gekocht (HW-F355) gaat ook automatisch aan (volume ook te regelen) middels Soundshare. Ideaal! Met één AB alles regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Verwijderd schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 21:58:
[...]

Er was een moment dat deze de dagaanbieding was bij Ibood voor 649,- echter was dit een Spaans model en pas over 3 weken leverbaar. Er was iemand bij Ibood op het forum die ons attendeerde dat Plasma-discounter die dag ook zijn prijs had verlaagd naar 649,-

Dit is ook de prijs waarvoor ik deze heb aangeschaft (uiteindelijk bij Plasma-discounter, kom hem dan direct meenemen en had een NL model + 1 jaar lang gratis Netflix).

EDIT 6510 €707 + gratis jaar Netflix:
http://www.plattetv.nl/in...f6510-nl-model-10406.html
De UE46F6500 NL blijft zo duur. Maar wat is het verschil tussen die 6510 en 6500? En gebruikt samsung infrarood 3D brillen of bleutooth.

[ Voor 3% gewijzigd door pinokkia op 01-02-2014 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Verschil tussen de 6500 en de 6510 is enkel alleen de kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 22:10:
[...]

Ik had gelezen dat mensen met dit probleem dan op Prog + of - moest drukken op de AB. Dan zou hij wel aan moeten gaan. Bij mij gaat de STB van Ziggo icm de UE55F6500 wel automatisch aan. De Soundbar die ik via MP heb gekocht (HW-F355) gaat ook automatisch aan (volume ook te regelen) middels Soundshare. Ideaal! Met één AB alles regelen.
Het werkt! Je bent een held!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pinokkia schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 22:13:
[...]

De UE46F6500 NL blijft zo duur. Maar wat is het verschil tussen die 6510 en 6500? En gebruikt samsung infrarood 3D brillen of bleutooth.
Inderdaad de kleur, 6500 = zwart en de 6510 wit.
Ik meen dat de brillen BT zijn gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

You're welcome!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker013
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-08 04:01
Ik heb een UE46f6400. De eerste die ik had had veel last van banding. Nu 2e versie wat minder. Maar inu is me wat opgevallen. Ik weet niet of jullie dit ook hebben. Als ik een film of gewoon tv kijk met beeldformaat volledig scherm. dan zie ik bij de randen of bij de balken een dun fijn wit randje. zowel onder als boven

Ik maak gebruik van humax 5200c decoder. Maar hij heeft dit ook bij films op de ps3. Als ik hem op 16:9 zet dan zie ik ze niet meer.of wanneer ik de positie van het scherm wat naar boven schuif.

Hebben jullie hier ook last van of hebben jullie tips. Want ik irriteer me hier mateloos aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds gisteren de 55F8000 in huis. Nu heb ik geprobeerd deze settings te gebruiken, maar ik kan geen filmmodus instellen :S

Afbeeldingslocatie: http://s12.postimg.org/dlv85ynwd/IMAG1397.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s16.postimg.org/eydie9v7p/IMAG1398.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s16.postimg.org/y60navdj9/IMAG1399.jpg

Weet iemand waarom ik deze niet kan selecteren? Zou volgens AVforums toch moeten kunnen.
Is dit bij jullie ook zo?

Daarnaast is me helaas al opgevallen dat ook ik in de hoeken last heb van bleeding :'( In de linker onderhoek zelfs dusdanig dat het echt opvalt. Tevens over de gehele breedte van het scherm onderin een lichtstrook van ca. 5 mm.
Moet ik dit accepteren, of mag ik om deze reden de TV retour sturen of een monteur laten komen?
Had immers gehoopt dit te niet te hebben met de 8000 serie, aangezien ze her en der geroemd worden om de afwezigheid van clouding en bleeding. Anders had ik net zo lief de 7000 gekocht :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:45
Als je een 8000 serie koopt omdat ze geroemd worden om de afwezigheid van de bleeding en clouding, dan vind je dit dus erg belangrijk. Dan zou ik dus of de TV retouneren of een monteur laten komen. Ik weet overigens niet of een monteur dit zo kan oplossen voor je.
Neem voor de zekerheid even contact op met de winkel, mogelijk mag je hem zo om komen ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-09 09:42
Verwijderd schreef op zondag 02 februari 2014 @ 09:52:
Sinds gisteren de 55F8000 in huis. Nu heb ik geprobeerd deze settings te gebruiken, maar ik kan geen filmmodus instellen :S
Sinds gisteren ook de f8000 (40" variant) en liep gisteren tegen precies hetzelfde aan. Nog geen oplossing gevonden helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:34
Film Mode:
The Film Mode option will help provide a smooth frame transition when watching 480i content that is being corrected using 3:2 pull down. What this means is if you are watching a movie in a 480i resolution this feature can help smooth out the frame transition eliminating any picture stutter or judder. The film mode option is only available with a 480i signal; otherwise it will be grayed out. There are three settings for film mode.
Off: Disables the Film Mode enhancement feature.
Auto 1: This is the optimum setting for a full screen video playback.
Auto 2: This is the optimum setting for a partial screen or video with text playback.

Bron

[ Voor 6% gewijzigd door nadroJ op 02-02-2014 11:55 ]

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 18:07
nadroJ schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 12:39:
Kan je die dns instellingen even posten/dm'en? Dat wil ik ook wel :)
Al eerder gemeld hoe: http://www.unblock-us.com/

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowicom
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:05
Bij Amazon.de is de UE46F6500 675 euro. [link] Maar ja, Amazon levert dat soort grote dingen niet aan klanten in Nederland. Andere zaken wel, boven de 20 euro is het bezorgen zelfs gratis.
En je kunt 'm niet halen, want geen fysieke winkel.
Iemand nog een idee hoe je dat aan zou kunnen pakken? Heb geen familie of kennissen in Der Heimat...

[ Voor 21% gewijzigd door rowicom op 02-02-2014 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:04
Haal 'm voor €24 meer bij Redcoon :? Is ook een Duits model.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowicom
Iemand die bij benadering weet hoe lang het infrarood-extendersnoertje is wat meegeleverd wordt? Het zou bij mij achterin een kast moeten en dan weer naar voren, dus heb wel wat lengte nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:42

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

rowicom schreef op zondag 02 februari 2014 @ 15:55:
Bij Amazon.de is de UE46F6500 675 euro. [link] Maar ja, Amazon levert dat soort grote dingen niet aan klanten in Nederland. Andere zaken wel, boven de 20 euro is het bezorgen zelfs gratis.
Iemand nog een idee hoe je dat aan zou kunnen pakken? Heb geen familie of kennissen in Der Heimat...
Amazon heeft afhaalpunten dacht ik. Duits postkantoor bijvoorbeeld.

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rowicom schreef op zondag 02 februari 2014 @ 16:40:
Iemand die bij benadering weet hoe lang het infrarood-extendersnoertje is wat meegeleverd wordt? Het zou bij mij achterin een kast moeten en dan weer naar voren, dus heb wel wat lengte nodig.
Ik gok dat deze ongeveer 1,5m lang is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Denk misschien nog wel iets langer, als ik me armen helemaal strek heb ik zelfs nog iets kabel over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robmeer
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13-03 21:03
rowicom schreef op zondag 02 februari 2014 @ 15:55:
Kijk anders eens bij www.alternate.de . Van hen heb ik al eens een offerte gekregen inclusief bezorgkosten naar nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thx nadroJ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben afgelopen weekend overgestapt van UPC naar ON (OnsNetEindhoven) en heb gisteren de Amino 540 aangesloten. Mijn TV is de UE46F6400 van Samsung. Wat mij nu opvalt dat er bepaalde functies van de smarthub niet meer werken. Ik krijg dan de mededling dat die functies niet worden ondersteund door de service-provider. Bijvoorbeeld de pagina 'nu op TV' is verdwenen uit het overzicht. Heb ik dan een instelling verkeerd staan?
Wel een vreemde zaak anno 2014, vind ik.

Iemand hier ook ervaring mee? Of een eventuele oplossing?

Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robmeer schreef op zondag 02 februari 2014 @ 17:17:
[...]Kijk anders eens bij www.alternate.de . Van hen heb ik al eens een offerte gekregen inclusief bezorgkosten naar nederland.
+1

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2014 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
heb n software onduidelijkheid met het afspelen van 1080p films van mn NAS. draait soepel, maar de optie in het menu om vd ondertitel de timing te veranderen is grijs. Alleen de optie " ondertitel taal" oid kan je veranderen, maar alle opties eronder niet. Ligt dat aan het formaat subs (SRT)? of is het iets anders?
heb een UE46F6510

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker013
  • Laatst online: 28-08 04:01
tweaker013 schreef op zondag 02 februari 2014 @ 00:24:
Ik heb een UE46f6400. De eerste die ik had had veel last van banding. Nu 2e versie wat minder. Maar inu is me wat opgevallen. Ik weet niet of jullie dit ook hebben. Als ik een film of gewoon tv kijk met beeldformaat volledig scherm. dan zie ik bij de randen of bij de balken een dun fijn wit randje. zowel onder als boven

Ik maak gebruik van humax 5200c decoder. Maar hij heeft dit ook bij films op de ps3. Als ik hem op 16:9 zet dan zie ik ze niet meer.of wanneer ik de positie van het scherm wat naar boven schuif.

Hebben jullie hier ook last van of hebben jullie tips. Want ik irriteer me hier mateloos aan.
Niemand hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online

IkWilbert

Het is mij!

Is er een manier om die geluidjes uit te zetten als je bijvoorbeeld in het menu zit? Elke keer als je met de pijltjes drukt dsn hoor je een soort zachte toon...

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svinken
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 13:56
Heb het hele internet voor mijn gevoel al afgezocht maar nog zonder resultaat. Iemand enig idee hoe ik het scherm op zwart krijg tijdens het afspelen van muziek via externe bron (hdd, nas)? Als je radio aanzet wordt scherm wel donker. Betreft een f7000 btw. 1000 maal Dank.

Sige

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
IkWilbert schreef op zondag 02 februari 2014 @ 20:29:
Is er een manier om die geluidjes uit te zetten als je bijvoorbeeld in het menu zit? Elke keer als je met de pijltjes drukt dsn hoor je een soort zachte toon...
Gewoon in het menu - systeem - algemeen - geluidsfeedback

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeffroni
  • Laatst online: 02-07-2023
Ik heb dat ook maar is ene x wel zichtbaar andere x niet.16:9 formaat valt als je het aanzet stukje buiten het beeld.switch maar eens van beeldvullend naar 16:9 kijk dan naar bijv rtl4 logo zie je dat het naar boven verplaats bij 16:9 formaat.
Misschien dat het beeldvullend formaat niet goed is afgestemd op het scherm dat er een lijn pixels niet gekleurd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
Svinken schreef op zondag 02 februari 2014 @ 21:12:
Heb het hele internet voor mijn gevoel al afgezocht maar nog zonder resultaat. Iemand enig idee hoe ik het scherm op zwart krijg tijdens het afspelen van muziek via externe bron (hdd, nas)? Als je radio aanzet wordt scherm wel donker. Betreft een f7000 btw. 1000 maal Dank.

Sige
Menu Beeld - Beeld uit werkt niet?

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Nu online

IkWilbert

Het is mij!

nadroJ schreef op zondag 02 februari 2014 @ 21:29:
[...]

Gewoon in het menu - systeem - algemeen - geluidsfeedback
Bedankt, dat is het idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:06

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Ik zit met de UE46F6500 nog met twee onduidelijkheden.

- PiP: hoe werkt dat nu precies? Ik heb een keer gehad dat ik bij een uitzending PiP aanzetten, en het beeld (RTL4) in klein scherm kreeg. Bij schakelen naar een andere zender bleef dat kleine beeld keurig op RTL4 staan. Echter: met geen mogelijkheid kreeg ik er een andere zender in? (dus b.v. ik kijk groot naar RTL4 en heb Ned1 in het kleine beeld)
- Het geluid is niet al te denderend. Zeker niet als je een film kijkt: dan moet het volume soms flink omhoog. Ga je daarna van film kijken weer naar TV, dan blijft het volume op het eerder ingestelde volume staan. Ik kan nergens vinden dat je kanaal-, of op zijn minst device-afhankelijk volume in kan stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:20
Dat het geluid hard gezet moet worden (en niet al te denderend is) lijkt eerder te liggen aan de films die je afspeelt. Dit verschilt bij mij dan ook per film en het heeft dan ook geen nut om het volume bijvoorbeeld voor alle USB films op hetzelfde niveau in te stellen. En daarbij kan het volgens mij ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jer-r
  • Laatst online: 09:56
Thoraxx schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 14:28:
Pff hebben jullie ook problemen met de promotie acties van de Samsung Tablet + Soundbar?

Ik heb een Samsung TV (UE55F7000)+ Soundbar bij Foka gekocht een paar maanden terug. Hierbij zat de promotie van 150 euro cashback en een gratis tablet. Beide acties heb ik op tijd naar Samsung verzonden in 1 enveloppe, maar alleen de soundbar cashback is in behandeling genomen.

Na meerdere mailen contact met de klantenservice blijkt dat Samsung de aanvraag van de gratis tab kwijt is geraakt. Deze heb ik opnieuw per mail verstuurd zoals mij gevraagd is door de klantenservice, alleen nu krijg ik als reactie dat de cashback al overgemaakt is! Het gaat om de tablet, waar ik nu al constant achteraan zit!

Als ik hun mail op het promotie mail adres krijg ik enorm laat reactie elke keer.
Bellen werkt ook amper, omdat ik dan de verkeerde afdeling krijg en ze me verwijzen naar het mailadres.

Iemand nog tips hoe ik dit kan aanpakken?
Hier ook problemen!
Alleen precies andersom.. Tablet wel ontvangen maar het geld soundbar (nog) niet!
Naar heel veel bellen en mailen nog steeds niks.. maar inmiddels is mijn aanvraag in behandeling maar het uitbetalen van de aktie uitgesteld.

Promotie actie samsung is een regel rechte ramp! :'(

Hier een advies: bel 043 880 0155

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

barrymossel schreef op maandag 03 februari 2014 @ 10:48:
Dat het geluid hard gezet moet worden (en niet al te denderend is) lijkt eerder te liggen aan de films die je afspeelt. Dit verschilt bij mij dan ook per film en het heeft dan ook geen nut om het volume bijvoorbeeld voor alle USB films op hetzelfde niveau in te stellen. En daarbij kan het volgens mij ook niet.
Nee klopt; het verschilt per film. Maar grosso modo moet ik voor films het volume hoger zetten dan voor tv kanalen. En op mijn oude Sharp bak had ik gewoon (per kanaal!! dus Ned1, Ned2, RTL, enzovoorts...) dat het laatste volume onthouden werd. Wat nogal makkelijk was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowicom
gyedema schreef op maandag 03 februari 2014 @ 10:17:

- PiP: hoe werkt dat nu precies? Ik heb een keer gehad dat ik bij een uitzending PiP aanzetten, en het beeld (RTL4) in klein scherm kreeg. Bij schakelen naar een andere zender bleef dat kleine beeld keurig op RTL4 staan. Echter: met geen mogelijkheid kreeg ik er een andere zender in? (dus b.v. ik kijk groot naar RTL4 en heb Ned1 in het kleine beeld)
Er zit maar één tuner in en dus gaat PIP met 2 zenders van 1 bron niet werken. Wel tv met dvd op een (andere) hdmi ingang bijvoorbeeld. En volgens mij werkt het ook als je tv van zowel een CI+ module hebt als van een settopbox...

[ Voor 17% gewijzigd door rowicom op 03-02-2014 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Ah dat zou kunnen, dat ik de dvd speler aan had staan... Die hangt nl. aan de digitale kabel en met de hdmi weer aan de tv.. ! Tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thoraxx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-08 15:03
Jer-r schreef op maandag 03 februari 2014 @ 10:50:
[...]

Hier ook problemen!
Alleen precies andersom.. Tablet wel ontvangen maar het geld soundbar (nog) niet!
Naar heel veel bellen en mailen nog steeds niks.. maar inmiddels is mijn aanvraag in behandeling maar het uitbetalen van de aktie uitgesteld.

Promotie actie samsung is een regel rechte ramp! :'(

Hier een advies: bel 043 880 0155
Thnx ga ik zeker eens doen! Krijg nu wel net een mailtje eindelijk dat ze mijn aanvraag nogmaals verwerkt hebben. Maar even dubbel checken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jer-r
  • Laatst online: 09:56
Thoraxx schreef op maandag 03 februari 2014 @ 16:13:
[...]

Thnx ga ik zeker eens doen! Krijg nu wel net een mailtje eindelijk dat ze mijn aanvraag nogmaals verwerkt hebben. Maar even dubbel checken!
Ik kreeg vanmiddag ineens ook weer een email dat mijn aanvraag is ontvangen? Geen idee! Deze is al in behandeling...

Als ze nu eens een fout maken in ons voordeel!

Maak het bedrag maar twee keer over! :9

[ Voor 3% gewijzigd door Jer-r op 03-02-2014 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thoraxx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-08 15:03
Precies dat zou wel eens mooi zijn, mooie compensatie! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowicom
gyedema schreef op maandag 03 februari 2014 @ 10:17:
Even een vraagje... De omlijsting van de 6500.. is die van glimmend zwarte kunststof of is dat geborsteld aluminium? En de achterzijde van het apparaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 12:01
6400 zwart kunststof d=20mm
6500 Silver chiquer d=8mm
6510 Wit chiquer d=8mm

[ Voor 20% gewijzigd door Oggy op 03-02-2014 17:02 ]

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowicom
Oggy schreef op maandag 03 februari 2014 @ 17:00:
6400 zwart kunststof d=20mm
6500 Silver chiquer d=8mm
6510 Wit chiquer d=8mm
Wat is ''chiquer''. Heet dat zo of is dat jouw classificatie? Het silver van de 6500, dat is dus geborsteld aluminium?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svinken
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 13:56
nadroJ schreef op zondag 02 februari 2014 @ 21:32:
[...]

Menu Beeld - Beeld uit werkt niet?
Nee helaas. Beeld menu is grijs, werkt niet tijdens afspelen muziek. We zoeken verder......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
Svinken schreef op maandag 03 februari 2014 @ 23:03:
[...]

Nee helaas. Beeld menu is grijs, werkt niet tijdens afspelen muziek. We zoeken verder......
Het is niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
rowicom schreef op maandag 03 februari 2014 @ 16:55:
[...]

Even een vraagje... De omlijsting van de 6500.. is die van glimmend zwarte kunststof of is dat geborsteld aluminium? En de achterzijde van het apparaat?
F6500: de omlijsting is zilver glimmend. De achterzijde van het apparaat (waar de aansluitingen ook zitten bedoel je toch?) is gewoon mat zwart.

Vanaf het vooraanzicht zie je de omlijsting echter niet. De rand van de tv die je wel van voren ziet (uiteraard) is heel smal en is gewoon zwart.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Nu heb ik die F6500 aangesloten op het netwerk en ben ik al een tijd aan het pielen om films vanaf mijn (W7 64b) PC daar op af te spelen.

Ik heb Samsung's Allshare geïnstalleerd en de TV herkent die keurig. Als ik dan een film afspeel, komt het wel voor dat beeld en geluid niet synchroon lopen. Meestal gaat het goed, maar soms loopt het uit de pas.

Daarna heb ik Plex eens geïnstalleerd. Daar was al direct vanaf het begin (zowel "rechtstreeks" als via de smarthub app) een sync probleem en kreeg ik niet goed. Die weer weggedaan.

Vervolgens PS3 mediaspeler geupgrade naar de nieuwste versie (1.90 dacht ik) en ook die ziet ie direct. Alleen: als ik die selecteer op de TV geeft ie aan dat er geen content te delen is.... Terwijl wel degelijk de goede map is aangegeven, en de PS3 (op de slaapkamer) de mediaserver ziet en er bij kan.
Als de PS3 aanstaat zie ik op PS3 mediaspeler ook de groene V en het ps3 icoontje, maar de TV laat ie niet zien...

Weer twee vragen dus.... iemand die iets meer weet over het syncen van beeld en geluid, en iemand die weet waarom ik de PS3 mediaspeler op de TV niet kan gebruiken..??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
Plex werkt bij mij perfect op mijn F6500 via de smarthub app vanaf een MacBook Pro (2007 model) op hoogste kwaliteit draadloos. Gek dat je problemen hebt daarmee.

Wat voor bestanden speel je af?

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

1080p .mkv films. En al direct vanaf het begin meer dan een halve seconde verschil tussen beeld en geluid. Met Allshare had ik dat niet. Wel iets gevonden dat je in de plex-app de buffer van auto op - uit mijn hoofd- 25, 50 en 75mb moest zetten, want er zijn aardig wat hits te vinden als je googled op "plex audio not sync" en dat soort termen.

Ik krijg het dus helaas niet voorelkaar; vind het wel een goede speler qua look en feel, maar ja.. die sync..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
Enige probleem wat ik heb met plex is dat hij niet de subtitles uit MKV bestanden leest. Ik heb verder alles op automatisch staan en local quality op tv 12(hoogste) en op server 20Mbit(hoogste). Het streamen van een 20gb mkv film / Wolverine in 3D gaat prima. Even halve seconde buffer en dan loopt hij.

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:48
Ik ben van plex af en gebruik nu link, en dat gaat perfect :), kan zelf direct als source mijn pc kiezen zonder smart-tv op te starten.

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gyedema schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 11:52:
1080p .mkv films. En al direct vanaf het begin meer dan een halve seconde verschil tussen beeld en geluid. Met Allshare had ik dat niet. Wel iets gevonden dat je in de plex-app de buffer van auto op - uit mijn hoofd- 25, 50 en 75mb moest zetten, want er zijn aardig wat hits te vinden als je googled op "plex audio not sync" en dat soort termen.

Ik krijg het dus helaas niet voorelkaar; vind het wel een goede speler qua look en feel, maar ja.. die sync..
je kan sync instellingen bij menu -geluid, extra geluidinstellingen en dan vertraging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumpi
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-01-2022
rowicom schreef op zondag 02 februari 2014 @ 16:40:
Kun je gewoon verlengen (met zo'n hoofdtelefoon verlengsnoer). Heb ik ook gedaan met 5 meter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
Die IR-extender, houd in dat je alle apparatuur in een kastje, achter gesloten duur kan zetten. Zolang er maar een IR-extender in dat kastje is, vangt de tv de IR van je AB op, stuurt het door naar de IR-extender welk dan weer de randapparatuur aanstuurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oggy schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 11:55:
Enige probleem wat ik heb met plex is dat hij niet de subtitles uit MKV bestanden leest.
...
Op te lossen door de subtitle deel uit de MKV te halen en los erbij te zetten (met e.g. MKVToolNix).
Zo staat bij mij het volgende:
  • The.Movie.mkv
  • The.Movie.dut.srt
  • The.Movie.eng.srt
En ik kan dan van mijn F7000 TV ook switchen tussen talen van ondertitels (met de Plex app).
Mijn Plex Manager draait op een Synology 713+ NAS.
Draait als een speer... ook met 1080p materiaal (zonder sync problemen)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2014 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 18:07
En er is weer een nieuwe firmware uit: 1114.1
Alleen via download op pc/laptop binnen te halen en te flashen met een usb-stick :-)

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Nu online

IkWilbert

Het is mij!

snah001 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 15:40:
Alleen via download op pc/laptop binnen te halen en te flashen met een usb-stick :-)
Ik heb dit weekend 1117 geinstalleerd, ging trouwens automatisch bij het aanzetten van de tv.
F6670 model

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
IkWilbert schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 15:55:
[...]

Ik heb dit weekend 1117 geinstalleerd, ging trouwens automatisch bij het aanzetten van de tv.
F6670 model
Same f6400 model

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer er achter te komen wat voor paneel er precies in mijn ue55F8000 zit.
Nu vind ik in het service menu. 55A2UFFE. De A zegt mij dat het een Samsung paneel is.
Echter zou ik ook graag willen weten of het een S-PVA paneel of een MVA paneel is.
Achterop de sticker staat o.a. het model nr. (UE55F8000SLXXN) alsmede het version nummer.
Hier staat: Version: 02

Zou dit geen 4-cijferig nummer moeten zijn? Bijv. TA01 in geval van een S-PVA?
Wat wil version: 02 in dit geval zeggen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Verwijderd schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 12:21:
[...]

je kan sync instellingen bij menu -geluid, extra geluidinstellingen en dan vertraging
Ben ik eens mee aan het klooien geweest net, en: dat hielp helemaal niks... Tot ik zag dat ik bij Geluid, het geluid op "Standaard" (of normaal, weet zo niet meer) had staan. Da's nog een instelling die ik eerder anders had staan, op "Film" namelijk.

Nadat ik em op "Film" zet: sync probleem zo goed als weg....

Is toch weird???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-09 22:44
snah001 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 15:40:
Ik heb de firmware toch echt via de tv update binnen gehaald. Dat was gisteravond, dus hij zou ook via de tv zelf op te halen moeten zijn. Dit alles met een ue55f8000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
  • Laatst online: 14-09 22:44
Verwijderd schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 16:46:
Nu vind ik in het service menu. 55A2UFFE. De A zegt mij dat het een Samsung paneel is.
Echter zou ik ook graag willen weten of het een S-PVA paneel of een MVA paneel is.
Achterop de sticker staat o.a. het model nr. (UE55F8000SLXXN) alsmede het version nummer.

Denk dat het moeilijk wordt om te achterhalen. Heb dezelfde tv, alleen staat er bij mij version 01 achter op.
Wat is eigenlijk het verschil tussen s-pva en een mva paneel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
IkWilbert schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 15:55:
[...]

F6670 model
Bij mijn vorige week aangekochte UE40F6740 ging het ook automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blueface schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 18:04:
[...]
Wat is eigenlijk het verschil tussen s-pva en een mva paneel?
S-PVA is het beste als het gaat om contrast en zwartwaarden.
Uitgebreide info hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb gebruik gemaakt van de tab 3 promotie maar ik vraag me af of je een ontvangstbevestiging krijgt. hetis nu zo een 8 dagen terug. weet iemand dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Nu online

IkWilbert

Het is mij!

Verwijderd schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 19:35:
ik heb gebruik gemaakt van de tab 3 promotie maar ik vraag me af of je een ontvangstbevestiging krijgt. hetis nu zo een 8 dagen terug. weet iemand dat?
Geduld is een schone zaak. Laatste keer dat ik mee deed duurde het bijna 4 weken voordat ik wat van samsung hoorde... Was een cashback actie toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-09 22:58
Ik heb mijn aanvraag op 2 januari verstuurd. Ik heb vandaag bevestiging via e-mail ontvangen dat de aanvraag akkoord is en de Tab (8.0) binnen 2 weken :? wordt opgestuurd. Geduld is ook niet mijn sterkste punt

PSN: IS_DJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:13
Beste even zelf contact opnemen. Ik kreeg na een mail mijnerzijds bericht dat de aanvraag niet compleet zou zijn: tv zou niet aan actie onderhevig zijn, streepjescode was om een of andere reden niet ontvangen, en het serienummer was niet ingevuld...

Ik heb vanmiddag Samsung in Maastricht gebeld op het nummer hierboven. Die mevrouw heeft me goed verder geholpen, en ik mocht een foto van streepjescode en witte sticker achterop de tv (serienummer <> barcodenr... :P) en kopie aankoopbewijs mailen. Ze zou het alsnog in orde maken.

Moeilijk gedoe ook... Maar de email is net de deur uit en ik heb goede hoop dat het nu goed komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke bedankt voor de reacties. ik moet dus even geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-09 09:42
blueface schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 18:01:
[...]

Ik heb de firmware toch echt via de tv update binnen gehaald. Dat was gisteravond, dus hij zou ook via de tv zelf op te halen moeten zijn. Dit alles met een ue55f8000.
Yup, hier ook (ue40f8000).

Nog interessante verbeteringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1980Wouter
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online
ik heb mijn UE55F6400 laatst ook laten updaten. Gisteren wilde ik de smarthub openen en kreeg ik het menu om deze in te stellen.
Op het scherm om je settopbox te gebruiken enz. heb ik mijn modelnummer (DCI6221UPC) ingevuld en hij vindt hem dan ook. Deze zit aangesloten op de Ext. aansluiting en heb ik ook zo aangegeven.

Daarna moet je proberen met page up en page down te wisselen van kanaal, maar dat werkt op een of andere manier niet.

Na veel proberen heb ik maar op volgende geklikt. Het Nu op TV en Straks op TV werkt wel, maar ik kan dus met mijn afstandbediening van de TV niet van kanaal wisselen.

Iemand enige idee of dit wel gaat werken of moet ik gewoon met twee afstandsbedieningen blijven werken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen_76
  • Laatst online: 10-06 14:02
Iemand er ook last van dat het bufferen op een F7000 via Plex lang duurt? Ik stream mijn films vanaf een Synology DS213, maar soms duurt het wel 15 seconden voordat de film daadwerkelijk begint. Alle buffer settings staan op auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prolution
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:28

Die "A" betekend inderdaad dat je een Samsung paneel hebt, tegenwoordig worden er vaak PSA panelen gebruikt door Samsung (doorontwikkeling van S-PVA). Op deze site: http://www.digitalversus....8000-tv-range-n29203.html kan je er meer over lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PSA mag dan een doorontwikkeling zijn. Het scoort minder goed op het gebied van contrast en responstijd. Kijkhoeken zijn wel beter dan bij S-PVA. Maar dat laatste is bij mij geen issue.. dan heb ik liever beter contrast... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
  • Laatst online: 13-09 18:31
Iemand enig idee of de UE55F6500SSXZG UPC compatible is? Volgens de lijst van UPC niet maar de oudere modellen staan er wel in.

Nieuwe TV maar nog steeds die horizon mediabox :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowicom
Killion schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 21:56:
Iemand enig idee of de UE55F6500SSXZG UPC compatible is? Volgens de lijst van UPC niet maar de oudere modellen staan er wel in. Nieuwe TV maar nog steeds die horizon mediabox :(
Hoe bedoel je? Compatible met de horizon box? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
  • Laatst online: 13-09 18:31
CI module.. uiteraard..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Killion schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 21:56:
Iemand enig idee of de UE55F6500SSXZG UPC compatible is? Volgens de lijst van UPC niet maar de oudere modellen staan er wel in.

Nieuwe TV maar nog steeds die horizon mediabox :(
Weet niet waar jij gekeken hebt maar volgens de UPC checker http://www.upc.nl/klantenservice/televisie/tv-checker/
is de Samsung F6500 volledig compatible met de Horizon box........
Dus mag geen probleem zijn met TV kijken, wel heb je een buitenlands model,
dus of de rest (Apps etc.) werkt....
Overigens heb ik ook de Horizon en heb totaal nergens problemen mee i.c.m. een F7000.
Horizon overigens volledig te bedienen met de Samsung afstandsbedieningen.

Edit: CI module is dus geen Mediabox!!!!! :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2014 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:20
Volgens mij vraag ie (overigens vrij duidelijk) of de TV compatible is met CI+ van UPC. Antwoord: ja, als je hem omzet via het servicemenu naar een Benelux model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumpi
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-01-2022
Nog mensen met dit probleem?
Heb hier een UE55F8000. Al m'n toestellen (WDTV live, telenet decoder, Bluray speler,...) zijn aangesloten via HDMI naar de Onkyo receiver TX-NR414. Deze receiver loopt dan met 1 HDMI kabel naar de TV.
Soms gebeurt het wel eens als ik verander van bron dat ik sneeuw te zien krijg op m'n tv (foto). Het veranderen van bron doe ik met m'n ab harmony Touch.
Om die sneeuw weg te krijgen moet ik dan de tv eventjes uit en terug in schakelen, daarna heb ik terug normaal beeld.

Afbeeldingslocatie: http://s23.postimg.org/sjwfzsxfb/20140205_200609.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeroen_76 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 09:44:
Iemand er ook last van dat het bufferen op een F7000 via Plex lang duurt? Ik stream mijn films vanaf een Synology DS213, maar soms duurt het wel 15 seconden voordat de film daadwerkelijk begint. Alle buffer settings staan op auto.
Ik heb dit probleem niet (DS713+) en alles draait als een speer.
Ik zal eens naar mijn instellingen kijken (zowel Plex server als Client). Wel ff geduld aub :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boedie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 22:24

Samsung gebruikt in de 7000 serie en hoger eigen geproduceerde panelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 11:07

DancePlaza

ninja

Is er een smart hub app, waarmee je olympics live stream kan bekijken?

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boedie schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 14:11:
[...]

Samsung gebruikt in de 7000 serie en hoger eigen geproduceerde panelen.
Ik had het gevonden inmiddels ;) , maar ondertussen nog steeds bezig met het paneel vraagstuk en wat foto's van mijn ue55F8000 geknipt :| ..

Kan iemand me precies vertellen wat dit nu voor paneel is?

Is de uniformiteit van de backlight goed?

Mag dit clouding/bleeding genoemd worden?

N.B. Foto's zijn gemaakt in een donkere kamer met de beeldinstelling op "Dynamisch" en de backlight op max.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2014 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juan1717
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17-10-2022
-Volgens HDTVtest.co.uk is het met 99% zekerheid een s-PVA paneel.

-Redelijk goed lijkt mij

-Lichte clouding/bleeding, Voorbeeld van zware clouding : http://tweakers.net/ext/f/ZrIoKWRc1EHEo1xuR6wohfMV/full.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Juan1717 op 06-02-2014 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb Interactieve TV van Telfort.
Nu wilde ik op mijn UE40F6740 'Op TV' instellen, maar Telfort staat niet in het lijstje met aanbieders.
Kan dit niet, of is hier een slimme oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoppa, Gratis Galaxy Tab3 bezorgd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 14:48:
Heb Interactieve TV van Telfort.
Nu wilde ik op mijn UE40F6740 'Op TV' instellen, maar Telfort staat niet in het lijstje met aanbieders.
Kan dit niet, of is hier een slimme oplossing voor?
Kan niet. Moet de provider DVB voor aanbieden en Telfort biedt IPTV aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jedi Geub schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 10:03:
iemand ervaring hiermee:

Wil mijn 46F6500 eraan ophangen.
Via een andere site, mijnelectronicawinkel.nl, besteld a 17 euro.
Een 55f8000 ermee opgehanen, hangt nog steeds ;)

http://www.mijnelektronic...urbeugel-32-55-55-kg.html

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2014 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 14:52:
Hoppa, Gratis Galaxy Tab3 bezorgd!
hoelang duurde het voordat je het binnen had? zit er zelf ook op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LithoMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 14:25

LithoMan

Toemaar

Ja ik ook sinds 6 januari 2014.
Verwijderd schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 22:13:
[...]

hoelang duurde het voordat je het binnen had? zit er zelf ook op te wachten.

Intel Pro Kit NUC ANH i7 Intel Core 1360P 32GB 1TB Samsung 980Pro / Dell U2518D / Samsung S23 Ultra / Samsung Watch 6 classic 47mm LTE / Samsung Tab 8 Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank B268
  • Laatst online: 07-09-2024
Ik heb al een tijdje de 46f8000. Ik vond het al gek dat de gewone afstandsbediening relatief klein was en een paar knoppen miste naar mijn smaak. De meest gemiste knop is de 'rec' knop waar direct een opname mee gestart kan worden. Nu heb ik voor de slaapkamer ook nog een 32f5500 en wat schetst mijn verbazing: daar zit een knoert van AB bij inclusief een 'rec' knop.
Vreemd beleid van Samsung! ? Ik wissel ze in ieder geval om. De grote gaat naar beneden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank B268
  • Laatst online: 07-09-2024
Is er een truckje om programma's die ik op de ene f-serie heb opgenomen kan afspelen op een andere? Wat ik nu beneden heb opgenomen op een usb disk kan ik niet boven kijken. De DRM beveiliging begint dan te mopperen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op TV bleek toch te werken met Telfort Interactieve TV. Kies in het menu voor Koninklijke KPN NV HD. Vergeet ook niet de IR extender in te pluggen, en in het zicht van de afstandsbediening te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-09 22:58
Gisteravond een vervelende ontdekking gedaan. Blijk een dode pixel te hebben in mijn 46f7000. Maar alleen bij 3D weergave.

Hoe is dit mogelijk? Je zou verwachten dat de pixel ook in 2D zichtbaar zou zijn.

Gelukkig heb ik een 100% pixelgarantie en kan de tv omgeruild worden.

PSN: IS_DJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 20:31
DancePlaza schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 17:09:
Is er een smart hub app, waarmee je olympics live stream kan bekijken?
Volgens Samsung is er een NOS Sport SMART TV app, ik moet zelf ook nog even kijken wat het is.
Pagina: 1 ... 23 ... 44 Laatste