Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 01:24
mrmali schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 23:59:
Heb ook de 46" inmiddels in mijn bezit. Mooi ding, zeker na jarenlang SD te hebben gegamed! Hoe hebben jullie die serienummer-sticker er trouwens goed afgekregen? Uiteindelijk heb ik m er met karton en al uitgesneden... Dit ivm die Netflix actie natuurlijk :)
scherp mes en snijden maar :D

morgen ff bon enzo printen en opsturen.

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasteRoDisastr
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Dag iedereen,

Momenteel al een tijdje in de weer om een keuze voor een nieuwe TV te maken. Al een aantal jaar zeer tevreden met mijn 32inch Samsung LE32B550, echter is hij in mijn nieuwe woonsituatie toch een beetje te klein.

Zit nu hard te twijfelen tussen de 46" versies van de F7000 en F6400. Uiteindelijk is het grootste struikelblok de prijs (zoals het een echte Hollander betaamd), aangezien er inclusief kortingen toch een verschil van €400+ in zit. Heb al aardig wat pagina's van dit topic doorgespit, maar ik hoop dat jullie me een duwtje over de rand kunnen geven wat betreft het maken van een beslissing.

Voor mezelf ben ik op de volgend pluspunten voor de F7000 uitgekomen:
  • 200 Hertz vs 100 Hertz
  • Ultra Clear Panel (voor zover ik begrijp beter contrast)
  • Mooier design (vind de vierpunts chromen stand van de F6400 foeilelijk).
Waar ik de TV voornamelijk voor zal gebruiken is het afspelen van 1080p en 720p content via mijn PC. Zal ik met een HDMI kabel aansluiten. Af en toe kijk ik nog wel eens live HD TV en doe een spelletje via PC en XBOX.
Het is mij dus eigenlijk om de beeldkwaliteit en design te doen dat ik aan de F7000 zit te denken. Momenteel zie ik nog niet veel meerwaarde in het Smart gedeelte (quad vs dual core), echter zal daar bij gebruik verandering in kunnen komen.

Mijn concrete vraag uiteindelijk; Is er tussen deze modellen een dermate verschil in beeldkwaliteit dat jullie mij de F7000 zouden aanbevelen tegenover de F6400? De reviews die ik lees zijn hier niet echt eenduidig in.

Alvast bedankt voor het advies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bull71
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 28-04 16:10
MasteRoDisastr schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 02:19:
Dag iedereen,

Momenteel al een tijdje in de weer om een keuze voor een nieuwe TV te maken. Al een aantal jaar zeer tevreden met mijn 32inch Samsung LE32B550, echter is hij in mijn nieuwe woonsituatie toch een beetje te klein.

Zit nu hard te twijfelen tussen de 46" versies van de F7000 en F6400. Uiteindelijk is het grootste struikelblok de prijs (zoals het een echte Hollander betaamd), aangezien er inclusief kortingen toch een verschil van €400+ in zit. Heb al aardig wat pagina's van dit topic doorgespit, maar ik hoop dat jullie me een duwtje over de rand kunnen geven wat betreft het maken van een beslissing.

Voor mezelf ben ik op de volgend pluspunten voor de F7000 uitgekomen:
  • 200 Hertz vs 100 Hertz
  • Ultra Clear Panel (voor zover ik begrijp beter contrast)
  • Mooier design (vind de vierpunts chromen stand van de F6400 foeilelijk).
Waar ik de TV voornamelijk voor zal gebruiken is het afspelen van 1080p en 720p content via mijn PC. Zal ik met een HDMI kabel aansluiten. Af en toe kijk ik nog wel eens live HD TV en doe een spelletje via PC en XBOX.
Het is mij dus eigenlijk om de beeldkwaliteit en design te doen dat ik aan de F7000 zit te denken. Momenteel zie ik nog niet veel meerwaarde in het Smart gedeelte (quad vs dual core), echter zal daar bij gebruik verandering in kunnen komen.

Mijn concrete vraag uiteindelijk; Is er tussen deze modellen een dermate verschil in beeldkwaliteit dat jullie mij de F7000 zouden aanbevelen tegenover de F6400? De reviews die ik lees zijn hier niet echt eenduidig in.

Alvast bedankt voor het advies!
Deze twijfel heb ik ook gehad. Maar dan met de 6740. Deze heeft wel een vierkante stand i.p.v. die vierpunts chromen stand. Vind ik zelf ook erg lelijk.
De F7000 heeft ook nog een dubbele tuner en een camera. De dubbele tuner kan handig zijn als je wilt opnemen op een usb device. Ik dacht bij mezelf, een tv koop ik niet elke 5 jaar. Maar hij moet wel nu voorzien zijn van specs die die tijd kunnen volhouden. En wellicht items die ik in de toekomst toch ga gebruiken, die ik nu niet op mijn huidige tv heb.

Ik heb een mooi afhaalprijs bij Radio von Burg gekregen(staat in de lijst van deelnemende winkels :P ). NL model. Waar dus ook nog de samsung korting van €250 afgaat. Zit ik op de €1049.
Dicht tegen mijn psychologische €1000 grens aan _/-\o_

Ik heb mijn keuze gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:06

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Flozem schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 16:37:
[...]

Kijk eens bij de HDMI instellingen van de mediabox zelf. Bij mijn NAD receiver en mijn Denon bluray speler kan ik aangeven of het apparaat via hdmi uit stanby gehaald kan worden. Pas wel op: dit verbruikt meer elektriciteit in standby van de apparatuur...

Bij mij staat e.e.a. uit omdat ik alles aan/uit schakel middels mijn Harmony Ultimate.
Zo uit mijn hoofd staat het daar niet bij. Ik heb een chat sessie gehad met Samsung maar die geven aan dat het mogelijk wel, en mogelijk niet zal werken. Dat schiet niet op dus.

Wel nog een paar andere dingen:

- Het viel me op dat in de UPC mediabox bij HDMI instellingen de volgende keuzes konden worden gemaakt:
a. Auto
b. 720P
c. 1080i

Het lijkt me dat ie op 1080 moet, maar dat zou voor full HD toch 1080p moeten zijn? Alleen zit die optie er niet in... Of zou Auto volstaan?

- Dan de volgende (uit mijn hoofd, zit er nu niet bij): Ik wil de tv zenders ook rechtstreeks via de kabel afhalen (dus als bron "TV" kiezen ipv 'STB"). Waarom? Omdat UPC tegenwoorden de digitale kanalen ook ongecodeerd aanbiedt voor tv's met DVB-C tuner. En dat heeft de F6500. Voeg daarbij dat de familie dan niet zit te prutsen met mediaboxen die niet automatisch aangaan en zo.... 8)
Nu kies ik Bron: TV en krijg de melding "geen kanalen gevonden. Druk op OK voor automatisch afstemmen". Daarna kom ik in een menu waar ik kan kiezen voor Antenne, Kabel en Sateliet. Ik kies Kabel, en kan dan kiezen voor Digitaal, Analoog, Digitaal en Analoog. Die laatste kies ik. Ik geef in bij de opties die dan komen dat ik op UPC zit, maar kan dan NIET voor "Scannen" kiezen: bij "Netwerk" staat nog iets van "automatisch/handmatig" wat standaard op "handmatig" staat en ik niet kan wijzigen. Daaronder staan een aantal instellingen die ik in moet vullen maar waar ik nergens de gegevens van heb.....
Kortom: scannen naar digitale en/of analoge signalen via de kabel lukt me nog niet. Iemand tips??

**EDIT**@ mezelf: zoeken is ook een kunst. Staat dus gewoon bij UPC op de site.. http://www.upc.nl/klanten...msung&type=UE46F6500SSXXN
Shame on me.

Blijft de kwestie nog van de 1080i/auto vraag....

[ Voor 6% gewijzigd door GurbY{nl} op 29-01-2014 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Laatst online: 09:09
Cobaltos schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 16:58:
Ik heb de aanbieding van de Samsung UE46F6500 voor €650 helaas gemist, echter kan ik de Samsung UE46F6510 nog wel kopen voor €700. Is er nog een wezenlijk verschil tussen deze twee modellen of is het alleen de kleur?

Ik heb ook de mogelijkheid de LG 47LA7408 te kopen voor €720, maar ik kan maar moeilijk kiezen, al geeft de Tweakers review mij het idee dat ik als "gewone" tv gebruiker last ga hebben van het feit dat deze geleverd wordt zonder normale afstandsbediening. Heeft iemand ervaring met deze serie TVs?
Als je even op google had gezocht (of op samsung website) kun je zo vinden dat het enkel de kleur is. ;)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bull71 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 06:44:
[...]
...
De dubbele tuner kan handig zijn als je wilt opnemen op een usb device
....
Dat klopt, maar hij hij kan de CAM/CI niet sharen 8)7 .
Dus als je aan het kijken bent op een encrypted kanaal, en je wilt een ander encrypted kanaal opnemen, kijk je tegen een zwart scherm aan OF je annuleert het opnemen (je krijgt een popup tijdens het kijken)

Zwaar waardeloos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avar
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-05 12:37
gyedema schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 07:54:

- Het viel me op dat in de UPC mediabox bij HDMI instellingen de volgende keuzes konden worden gemaakt:
a. Auto
b. 720P
c. 1080i

Het lijkt me dat ie op 1080 moet, maar dat zou voor full HD toch 1080p moeten zijn? Alleen zit die optie er niet in... Of zou Auto volstaan?
Ik heb hem op Auto staan, volgens de TV is dit 1080i, ik denk niet dat de mediabox 1080p kan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywrong1982
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-09 15:27
Voor wie nog twijfelt over een nieuwe samsung:

Samsung heeft deze week weer een cashback actie (27-1 t/m 2-2). Of was dit al bekend?

Ik heb een nl model 46f8000 op de kop getikt voor 1149 euro hierdoor....

Koopje zou ik zeggen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LS88
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 19:55
Had het ook al gezien jah, blijft veel geld. Is dat dan een Ned. model en zo ja, via welke shop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Idd via welke shop? Ik ben ook opzoek naar een nieuwe TV en de F8000 serie staat op mijn lijstje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasteRoDisastr
  • Niet online
Chutney schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 11:39:
Idd via welke shop? Ik ben ook opzoek naar een nieuwe TV en de F8000 serie staat op mijn lijstje :D
http://www.samsung.com/nl/promotion/smart-tv-tot-500-retour/

http://www.samsung.com/nl...-retour/waar-te-koop.html

Via de tweede link zit er nog een tweetal knoppen met een hele lijst van geautoriseerde dealers.

bull71 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 06:44:
[...]

Deze twijfel heb ik ook gehad. Maar dan met de 6740. Deze heeft wel een vierkante stand i.p.v. die vierpunts chromen stand. Vind ik zelf ook erg lelijk.
De F7000 heeft ook nog een dubbele tuner en een camera. De dubbele tuner kan handig zijn als je wilt opnemen op een usb device. Ik dacht bij mezelf, een tv koop ik niet elke 5 jaar. Maar hij moet wel nu voorzien zijn van specs die die tijd kunnen volhouden. En wellicht items die ik in de toekomst toch ga gebruiken, die ik nu niet op mijn huidige tv heb.

Ik heb een mooi afhaalprijs bij Radio von Burg gekregen(staat in de lijst van deelnemende winkels :P ). NL model. Waar dus ook nog de samsung korting van €250 afgaat. Zit ik op de €1049.
Dicht tegen mijn psychologische €1000 grens aan _/-\o_

Ik heb mijn keuze gemaakt.
Dank voor je reactie! Ik hoopte eigenlijk ook dat iemand iets kon zeggen over de beeldkwaliteit tussen de twee. Ik heb de twee schermen gisteren in de winkel gezien, maar of het beeld van de F7000 nou mooier is door een kwestie van instellingen kon de verkoper mij niet vertellen. Gaf aan dat zij die zo uit de doos neerzetten en aansluiten, en Samsung kan daar dan zelf natuurlijk ook marketingtechnisch iets mee doen.

De extra functies zijn inderdaad leuk voor de toekomst, maar mijn eerste gedachten gaan toch uit naar het beeld zelf. Heb nu ook net een nieuwe STB met harddisk aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 01:24
eerste probleem waar ik op dit moment last van heb bij mijn EU46F6500 is dat de tv regelmatig(vooral als ik switch bvb naar de Wii componenten aansluiting) dat de tv met de melding komt dat het signaal te zwak is, meestal moet ik dan even een een andere hdmi kanaal kiezen en weer terug naar de hdmi waar de humax 5050c op aangesloten is.

op dit moment is de humax aangesloten via hdmi naar reciever > TV

misschien dat ie tussenstap een probleem is.

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Wellicht zit er vertraging in de receiver, als je een harmony gebruikt kan je instellen dat eerst je receiver en dan pas je tv omswitcht van mode/input.

Ik had dit probleem heel vaak met mijn media center.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 12:01
Om tv te kunnen kijken heb je uiteindelijk een CI+ 1.3 module nodig van ca. € 70 en een smartcard van ziggo van € 30?

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywrong1982
LS88 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 11:35:
Had het ook al gezien jah, blijft veel geld. Is dat dan een Ned. model en zo ja, via welke shop?
Chutney schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 11:39:
Diverse webshops waar je offertes kunt opvragen hebben scherpe prijzen...ook al enkele malen genoemd in dit topic geloof ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowicom
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:05
Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 21:28:
Gisteren op TVstore.nl de UE46F6500 op de kop getikt voor €650 en vandaag in huis.
Kost ie een dag later bij tvstore.nl (Coolblue) dan ineens 899,- ??? http://www.tvstore.nl/pro...en/samsung-ue46f6500.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jer-r
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09:56
Let op dat de F7000 het voordeel heeft deze ooit te voorzien van een evolution kit!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

Oggy schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 15:56:
Om tv te kunnen kijken heb je uiteindelijk een CI+ 1.3 module nodig van ca. € 70 en een smartcard van ziggo van € 30?
Ik zou persoonlijk je een 1.4 aanraden. De rede hiervoor is terug te vinden in het topic.
Wil je via een "smartcard" TV willen kijken heb je inderdaad die twee dingen nodig. Denk dat Ziggo de card wel gratis uitgeeft? Want je neemt tenslotte geen decoder.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jer-r
  • Laatst online: 09:56
gyedema schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 12:44:
Ik heb de 6500 aangesloten; tot nu toe erg enthousiast. Ik heb alleen "out of the box" wat geks: de UPC mediabox zit met HDMI op STB/HDMI1 aansluiting.

Als ik de televisie uitzet, schakelt ook de UPC mediabox uit. Druk ik daarna op aan, dan blijft de mediabox uit. Druk ik op STB, ook dan blijft de mediabox uit.
Eénmaal met de UPC afstandsbediening aangezet, kan ik met beide Samsung afstandsbedieningen de kanalen gewoon kiezen. Zet ik daarna met een Samsung AB de tv weer uit, schakelt ook de mediabox weer uit en krijg ik die alleen nog maar met de UPC afstandsbediening weer aan....

Iemand enig idee?
Toen ik mijn F8000 de eerste week had heb ik me hier ook echt dood aan geirriteerd! :(
Totdat ik mijn vrouw ondekte dat het wel mogelijk is!

Wanneer je de tv inschakeld geeft hij de melding dat de setopbox is uitgeschakkeld kies ok en druk vervolgens op P + of - (kanaal zappen) op de remote.

De UPC mediabox zal hierdoor inschakkelen! :*)

Let op dat je de IR goed heb ingesteld op de juiste mediabox. (ik heb een UPC Pace DCR 7111)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
dfrenner schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 13:44:
[...]

*slik* Daar heb ik hem besteld, voor 649 idd... Zonder extra korting :(
En heb je hem nog in bestelling of moest je annuleren?

Ik zie op de website van wehkamp dat de 46" variant nu weg is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LS88
copywrong1982 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 16:20:

Diverse webshops waar je offertes kunt opvragen hebben scherpe prijzen...ook al enkele malen genoemd in dit topic geloof ik..
Je weet dat het topic 85 pag's groot is he :)
Ik heb al een paar offertes aangevraagt, maar deze prijs nog niet voor de 8000 tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 18:05:
gebruiken jullie bij televisieformaat de ''16:9'' of ''volledig beeld'' instelling?
ik had em altijd op 16.9 staan maar met een applicatie die verbonden is met de televisie (THX tune up) gaf ie aan dat met volledig scherm je de randen net iets meer meepakt en de groene lijn (in de app) zichtbaar is. bij 16.9 valt deze er net buiten.
iemand nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Jer-r schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 16:34:
[...]

Toen ik mijn F8000 de eerste week had heb ik me hier ook echt dood aan geirriteerd! :(
Totdat ik mijn vrouw ondekte dat het wel mogelijk is!

Wanneer je de tv inschakeld geeft hij de melding dat de setopbox is uitgeschakkeld kies ok en druk vervolgens op P + of - (kanaal zappen) op de remote.

De UPC mediabox zal hierdoor inschakkelen! :*)

Let op dat je de IR goed heb ingesteld op de juiste mediabox. (ik heb een UPC Pace DCR 7111)
Je gelooft het (of) niet, maar heb vanavond hetzelfde ontdekt! Ik moest wel even terughalen wat ik nu precies deed toen ik de mediabox aan zag springen, maar dit werkt inderdaad!! Nu nog even zonder IR testen, want hij wilde ook zonder IR al uit en kanalen zappen. Mogelijk kan dat er dus ook nog tussenuit!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rowicom schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 16:27:
[...]

Kost ie een dag later bij tvstore.nl (Coolblue) dan ineens 899,- ??? http://www.tvstore.nl/pro...en/samsung-ue46f6500.html
Jip, lees de vorige pagina maar door. Was i.v.m. de iBood actie.

Inmiddels de UE55F6500 aangeschaft en in huis. De 46" zal morgen geretourneerd worden. Bevalt super! Helaas is de 55" i.t.t. de 46" geen NL model. Ik heb deze vandaag in Duitsland gekocht. Ik sluit de STB via HDMI aan, dus maakt het verder niets uit.
Wil stiekem toch wel proberen om deze te wijzigen naar Benelux model via het service menu. Denk dat ik wel hiermee de garantie laat vervallen (of is dit bij een garantiekwestie wellicht weer terug te zetten, waarmee je de garantie behoudt)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LS88
Trouwens gemerkt dat de f7000 en f8000 op de site van mediamarkt momenteel niet te vinden zijn....iets met 21% btw-actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 10:26
LS88 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 20:52:
Trouwens gemerkt dat de f7000 en f8000 op de site van mediamarkt momenteel niet te vinden zijn....iets met 21% btw-actie?
staan ook in de uitzonderingslijst, doen niet mee.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gyedema schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 19:08:
[...]

Je gelooft het (of) niet, maar heb vanavond hetzelfde ontdekt! Ik moest wel even terughalen wat ik nu precies deed toen ik de mediabox aan zag springen, maar dit werkt inderdaad!! Nu nog even zonder IR testen, want hij wilde ook zonder IR al uit en kanalen zappen. Mogelijk kan dat er dus ook nog tussenuit!!
Het zal dan waarschijnlijk wel aan de box liggen of aan het type wat je ingeeft voor de A.B.,
hier met de Horizon van UPC werkt het perfect. STB gaat netjes aan en uit gelijk met de TV,
en is volledig(!) te bedienen met de Samsung afstandsbedieningen (F7000).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas werkt de IR Extender bij mij niet (F6500). Bij het testen kan ik bij alle 10 de pogingen niet de zender wijzigen van de STB via de Samsung remote. Wanneer ik daarna zoek naar mijn STB (Cisco 8485DVBHDPVR) dan vind hij deze, maar kan alsnog niet zappen.
Ligt dit aan het feit dat het een Duits model is...? Lijkt me sterk. Zo niet, weet iemand een oplossing of heeft iemand hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeffroni
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-07-2023
Weet er iemand of er op de smart touch afstandsbediening een bepaalde toets zit om mijn opgenomen programmas weer te laten geven?
Ik heb een stb humax 5200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:43
Martinus schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 21:05:
[...]

staan ook in de uitzonderingslijst, doen niet mee.
Euh in de winkels wel.... Net een 55inch 7000 gehaald morgen ook nog cashback regelen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowicom
Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 21:26:
Ligt dit aan het feit dat het een Duits model is...? Lijkt me sterk. Zo niet, weet iemand een oplossing of heeft iemand hetzelfde probleem?
Kun je bij zo'n Duits model wel de CI+ module met Ziggo card gebruiken? Mijn CI+ module is van 2010. Heb zelf ook al gezocht natuurlijk, maar vind het maar een schimmige wereld. De een zegt van wel, de ander van niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Heeft iemand overigens een idee of je (met een F6500) kunt opnemen naar USB stick? Ik kan er in de handleiding niet rechtstreeks iets over vinden; enkel dat je kunt opnemen dmv op INFO te drukken. Ik zie dan echter nergens de optie "opnemen"...

Zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rowicom schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 22:09:
[...]

Kun je bij zo'n Duits model wel de CI+ module met Ziggo card gebruiken? Mijn CI+ module is van 2010. Heb zelf ook al gezocht natuurlijk, maar vind het maar een schimmige wereld. De een zegt van wel, de ander van niet...
Volgens de verkoper zou de CI+ module Ziggo niet ondersteunen. Ik heb elders gelezen dat een Duits model het echter wel ondersteund (wellicht een uitspraak waarmee hij zich zichzelf indekt, indien 't daadwerkelijk niet werkt).

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2014 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LS88
superericje schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 22:00:
[...]

Euh in de winkels wel.... Net een 55inch 7000 gehaald morgen ook nog cashback regelen :-)
Vandaag een aanbod binnen + 250 cashback wordt dat 950 euro voor de 46f7000 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:02
Nu heb ik een vraag mbt 3D brillen. Zijn er ook andere 3D brillen die werken met de samsung UE40LE6740 3D tv dan de originele samsung 3D brillen?

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kouk
  • Laatst online: 12-09 17:27
Een vraagje die ik hier maar stel aangezien ik er niet apart een topic voor wil openen...

Welke versie van Samsung is de UEF6500, of vergelijkbaar, zonder smart meuk en 3D ?

Ik heb een XBMC systeem waardoor de TV eigenlijk enkel hoeft te functioneren als beeldscherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
LS88 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 22:45:
[...]

Vandaag een aanbod binnen + 250 cashback wordt dat 950 euro voor de 46f7000 :9~
Bij welke winkel? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
superericje schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 22:00:
[...]

Bij FOKA via offerte met cashback 1550 euro. Denk niet dat MM zo goedkoop was voor je....scheelt gewoon bijna 200 euro. 150 als je laat bezorgen voor 50 euro in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DubbelU
  • Laatst online: 13-09 10:49
950 eur voor de 46f7000? Waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
rowicom schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 16:27:
Dat komt omdat ibood deze in de dagaanbieding had die dag...
Heel veel partijen zijn meegegaan, ik gok dat ze de importeur hebben geraadpleegt ;)
LuPo schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 16:40:
En heb je hem nog in bestelling of moest je annuleren?

Ik zie op de website van wehkamp dat de 46" variant nu weg is..
Ik heb hem nog niet geannuleerd en kan nu een afleverafspraak maken.....
Hmmmm.....

Denk dat ik hem laat komen, als ik hem niet mag houden kan ik misschien iemand anders nog blij maken... Anders kan ik hem binnen 14 dagen terugsturen...

Ik heb nog niet op de bank hoeven slapen ;)

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
Wat doet dat kabeltje precies? Die IR-extender? 3,5 mini-jack met een IR-ontvanger? Bedoel mijn afstandsbediening werkt gewoon sowieso al?

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
dfrenner schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 08:38:
[...]

Dat komt omdat ibood deze in de dagaanbieding had die dag...
Heel veel partijen zijn meegegaan, ik gok dat ze de importeur hebben geraadpleegt ;)

[...]

Ik heb hem nog niet geannuleerd en kan nu een afleverafspraak maken.....
Hmmmm.....

Denk dat ik hem laat komen, als ik hem niet mag houden kan ik misschien iemand anders nog blij maken... Anders kan ik hem binnen 14 dagen terugsturen...

Ik heb nog niet op de bank hoeven slapen ;)
Haha gelukkig maar!

Dan had je eerder besteld dan ik. Bij mij nog geen afleverafspraak helaas. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsicq
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Weet iemand ook of er al user apps te krijgen zijn voor de smarthub?
Heb er een kunnen vinden: http://www.ugsamsungapp.nl/
Maar deze werkt niet zo prettig.

wat niet past, wordt gelast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

iemand ervaring hiermee:

http://www.allekabels.nl/...tv-beugel-tm-55-inch.html

Wil mijn 46F6500 eraan ophangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:13
Dan kun je net zo goed even bij de action langs. Die hebben een soortgelijke ophangmethode voor de helft van het geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeffroni
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-07-2023
Weet iemand hoe ik mijn screen mirroring aan de praat krijg met mijn s4 versie 4.3.wifi direct doet het namelijk ook niet.ik heb de 6650 met firmware 1117.zou het kunnen liggen aan de firmware van de tv die ik vorige week geupdate hebt.
op de site van samsung staat alleen firmware versie 1116 dus kan niet de firmware update opnieuw doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a-y-033
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-10-2024
net even bij mediamarkt geweest in almere en de 55f7000 doet gewoon mee met de aktie: 1982.53,- eurotjes
tegen over is scheerfoppen en die bied zelfde tv voor 1950 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
a-y-033 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 13:57:
net even bij mediamarkt geweest in almere en de 55f7000 doet gewoon mee met de aktie: 1982.53,- eurotjes
Dan was ik lekker bij Scheerfoppen gaan kopen. 32.53 goedkoper... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bull71
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 28-04 16:10
a-y-033 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 13:57:
Apart hoor wat ze dan op de site melden:
http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/btwactie.html

Maar ja, je komt er bij de kassa vanzelf achter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Ja vreemd - misschien toch nog ff checken of ik stiekem toch nog wat bluray verzamelboxes met korting kan kopen. Ik wil graag de Harry Potter, Starwars en LoTR boxes in bluray hebben. Maar voor 200 Euro alles bij elkaar (bol.com) moeilijk te verantwoorden omdat ik de dvd boxes al heb... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migow
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-09 06:40
Uitzonderingen:

Beeld & Geluid:

Samsung: F7000-serie, F8000-serie, F9000-serie

Hier geldt dus geen 21% BTW voordeel dusssss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:43
Migow schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 16:00:
Uitzonderingen:

Beeld & Geluid:

nope in theorie niet...
De praktijk leert, dat ik er gister zonder problemen met korting mee heb genomen van de MM Breda :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gica1969
  • Laatst online: 10-03 09:08
zo ook in Leeuwarden zowel MM als BCC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeromussov
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Ik wil een harmony RF (Ultimate of Smart Control) aanschaffen met een HUB. Omdat dit in een dicht kastje zit moet dit signaal nog naar de TV worden gestuurd. Standaard worden er wel van die RF extenders meegeleverd die je voor je TV kan zetten, maar dit wil ik liever niet (omdat je dan alsnog draden hebt lopen). De TV is overigens een F7000 46. Nou wordt hier ook een RF extender bij meegeleverd, maar deze is zover ik weet alleen om een signaal naar een ander apparaat te sturen (bijv. ziggo kastje). Of kan deze ook zelf signalen opvangen welke die naar de TV doorstuurd? (dat zou perfect zijn, want dan kan de extender gewoon in het kastje zetten en zo met de HUB communiceren) Zo niet, is er wel zoiets te verkrijgen zonder dat je het direct voor de TV hoeft te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowzon
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:04
Gica1969 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 16:32:
zo ook in Leeuwarden zowel MM als BCC
Mag ik vragen wat jullie nu uiteindelijk betaald hebben voor de 46F7000?
Op de mediamarkt site is dit model nu niet te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DubbelU
  • Laatst online: 13-09 10:49
Shadowzon schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 17:27:
[...]

Mag ik vragen wat jullie nu uiteindelijk betaald hebben voor de 46F7000?
Op de mediamarkt site is dit model nu niet te vinden.
Dat wil ik ook graag weten en heb je in de mm dan ook nog cash back actire?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Flozem schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 14:39:
[...]

Dan was ik lekker bij Scheerfoppen gaan kopen. 32.53 goedkoper... :D
Hebben jullie mijn bericht hier boven niet gelezen???? Bij FOKA 1799 evt 50 euro bezorgkosten en dan nog de cashback.....

Maar als jullie zoveel meer willen betalen...be my guest

[ Voor 8% gewijzigd door bvbal79 op 30-01-2014 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJburger
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-08 18:38
Knoop doorgehakt. In eerste instantie wilde ik voor de 46F7000 gaan, maar na uitgebreide metingen (omvang schermgrootte op muur nagetekend i.c.m. kijkafstand=200-220cm) toch besloten dat, hoewel een groot scherm altijd lekker is, een 46 inch niet comfortabel zal zijn. Teveel nekbewegingen. 40 inch was perfect.

Dus de 40F7000 besteld via FOKA. Offerte aangevraagd. Resultaat: prijsverlaging van 1299 naar 949. 350 euro korting dus. Tel daar de 250 euro cashback= 600 korting in totaal a.k.a heb een mooie toptv voor 699 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 10:26
Migow schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 16:00:
Uitzonderingen:

Beeld & Geluid:

In Groningen deed alles mee.... Foka ook goedkoop.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verkoopt Storetotaal geen TV's meer, dus ook geen Samsung?
http://www.storetotaal.nl...y-2397699/Televisies.html
Geen producten aanwezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Het lijkt op einde oefening :'(

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefangrp
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:35
Tja die acties.. Lastig.
Ik ga over 2 maanden verhuizen en wil dus dan een nieuwe tv kopen, de Samsung E55F8000 (niet eerder eigenlijk, scheelt weer verhuizen. En heb hier toch geen hd) . Dan zijn de nieuwe modellen hopelijk aangekondigd en zal ie dus wel lekker afgeprijsd zijn.

Maar of ie dan goedkoper is dan nu?
Ik heb een offerte gehad vandaag van Foka voor 2000 -/- cashback is 1750. Lastige afweging..

Wat zouden jullie doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LS88
Offerte via FOKA aanvragen. Hebben ook een mooie cashbackactie voor samsung soundbar, 150 of 250 euro extra cashback. Dat is bovenop de cashback van de Samsung TV. 8)7 Heb vandaag de TV + soundbar opgehaald, was een lang ritje vanuit werk naar huis, snel omkleden en van Limburg naar Rotterdam tuffen, was een half uur voor sluitingstijd eindelijk in de winkel. Zijn gewoon de Nederlandse modellen en ze hebben scherpe offertes voor alle 7000/8000/9000 series.

Ik ben in ieder geval voorzien voor in ieder geval de komende 8 jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebusta
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-08 20:01
Ben sinds gisteren in het bezit van de 55F7000. Hele mooie en grote tv, zeker wanneer je vanaf een oude breedbeeld af komt. Tv mede aangeschaft vanwege de smart tv en plex mogelijkheid.
Nu is het probleem dat de apps niet werken. Een aantal zijn te selecteren, maar geven een zwart scherm. En een aantal zijn grijs en doen helemaal niks.
Heb al twee keer geprobeerd smarthub te resetten, maar tevergeefs.
Hebben jullie tips om het werkend te krijgen? Kon het niet zo snel terug vinden in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oggy schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 09:02:
Wat doet dat kabeltje precies? Die IR-extender? 3,5 mini-jack met een IR-ontvanger? Bedoel mijn afstandsbediening werkt gewoon sowieso al?
De IR extender kun je gebruiken om randapparatuur welke op de TV aangesloten is te bedienen,
zodat je maar 1 afstandsbediening nodig hebt. Het is dan ook geen ontvanger,maar een zender.
Overigens kun je (sommige) randapparaten ook bedienen via Anynet+ (HDMI-CEC).
Hier werkt het perfect samen met een (samsung) Horizon STB van UPC.
Staat trouwens ook keurig beschreven in de Online Manuel......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywrong1982
LS88 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 17:15:
[...]

Je weet dat het topic 85 pag's groot is he :)
Ik heb al een paar offertes aangevraagt, maar deze prijs nog niet voor de 8000 tegengekomen.
Probeer Foka eens....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:17
Probleem: Met mijn oude 2007 MacBook Pro kan ik normaliter op elke flat tv films/series/whatever bekijken via een DVI-HDMI kabel voor video en een 3,5-3,5mm kabel of 3,5-RCA voor geluid.

Ik krijg dit nu met geen mogelijkheid aan de praat op mijn twee dagen oude 46F6500.

Alle HDMI poorten geprobeerd. Alle mogelijk combinaties gemaakt.

Heb alleen nog niet met een optische kabel kunnen testen. Weet iemand of dat verschil zou maken.

De HDMI invoer is dus enkel een videosignaal. Audio moet dus apart.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 13:46
HDMI in is ook voor audio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Alleen niet als je van een dvi uitgang komt... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
De 2007 MacBook Pro geeft geen audio over HDMI, want hij komt van DVI.

edit: Je was me net voor Flozem :)

[ Voor 21% gewijzigd door nadroJ op 31-01-2014 10:51 ]

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Input&Output
Component In (Y / Pb / Pr) x 1ea
Composite In (AV) x 1 (Common Use for Component Y) ea
Digital Audio Out (Optical) x 1ea
Ethernet (LAN) x 1ea
HDMI x 4ea
RF In (Terrestrial / Cable Input) x 1ea
RF In (Satellite Input) x 1ea
USB x 3ea
Headphone x 1ea
Scart x 1ea
CI Slot x 1ea
IR Out x 1ea

Dus nee, optisch gaat je niet helpen. Je zou de composite / component ingang kunnen proberen voor de audio, maar of die bron onafhankelijk van hdmi geselecteerd kan worden, durf ik niet te zeggen. Is DVI naar component een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
Ik snap niet helemaal hoe je hieruit kan afleiden dat optisch niet gaat werken.

Component uitgang voor audio heb ik geprobeerd en werkt ook niet.

DVI naar component zou kunnen, even op gegoogled. Het is nog even de vraag hoe de kleuren dan overkomen. Moet ik ook weer een redelijk dure kabel voor aanschaffen.

Beetje knudde dat het niet gewoon werkt. Op elke flat tv die ik heb geprobeerd werkte het vlekkeloos.

Gelukkig gebruik ik Plex op m'n Mac. De Plex app van Samsung werkt goed. Draadloos streamen op hoogste kwaliteit (12) gaat tot nu toe goed.

Snel maar speakers en receiver aanschaffen dan omzeil ik het probleem sowieso.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 13:46
Flozem schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 10:51:
Alleen niet als je van een dvi uitgang komt... :p
nadroJ schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 10:51:
De 2007 MacBook Pro geeft geen audio over HDMI, want hij komt van DVI.

edit: Je was me net voor Flozem :)
He, bah... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
nadroJ schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 11:25:
Ik snap niet helemaal hoe je hieruit kan afleiden dat optisch niet gaat werken.
Het is een Optical out... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
:X

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJburger
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-08 18:38
Hij is binnen de 40f7000 en aan het werk. Wauw! Meer kan ik niet zeggen. Beeld super, mogelijkheden ook. Heb m'n dns instellingen gewijzigd zodat ik Netflix op z'n Amerikaans kan kijken.

Ook de voiceherkenning en gebaren uitgezet. Wel geprobeerd maar niets voor mij. Vanavond internet afstruinen naar beste weergave-afstemmingen voor dit model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
Kan je die dns instellingen even posten/dm'en? Dat wil ik ook wel :)

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:39
Dus even samenvattend, een aantal van jullie kan een F7000 ophalen bij de MM met 21% korting en daarna nog de 250 eu cashback van Samsung? Wat kost hij normaal ongeveer bij de MM dan?

Want Foka is voor mij dik 2 uur rijden (en weer terug). De dichtstbijzijnde MM zit op 30 min rijden, maar als het al met al qua prijs nog niet zoveel uitmaakt dan scheelt me dat een ritje. Heb wel eens gehad dat de prijzen voor de actie ineens duurder werden.
Jammer dat er geen 50F7000 leverbaar is. 50 inch is groot zat voor mij. Ik zit op 4,5 meter van mijn tv.

[ Voor 50% gewijzigd door Binnetie op 31-01-2014 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Whooohoeee de 46F6500 is geleverd...
Ik heb denk ik een 70% kans op het houden van de TV :)

Alleen moet er wel een autootje bijkomen voor mijn vrouw...

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
dfrenner schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 15:04:

Dure tv op die manier. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:39
bvbal79 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 07:37:
[...]

Bij FOKA via offerte met cashback 1550 euro. Denk niet dat MM zo goedkoop was voor je....scheelt gewoon bijna 200 euro. 150 als je laat bezorgen voor 50 euro in NL.
Ik kreeg net een offerte van Foka met dezelfde prijs. Maar is XXLstore dan niet een stuk goedkoper: http://www.xxlstore.nl/Sa...cpc&utm_campaign=tweakers met de 250 er nog af kom je op €1479 uit met cashback. Op de website valt te lezen dat het NL modellen zijn (tenminste in de omschrijving, ik neem aan dat je dan ook de 250 euro terugkrijgt.

Heb ze even een mailtje gestuurd met die vraag.

Edit: kreeg een antwoord terug met een hele uitleg over 'buitenlands model' etc, maar er werd niet aangegeven of ik kon meedoen aan de cash back. Heb ze om duidelijkheid gevraagd.

[ Voor 13% gewijzigd door Binnetie op 31-01-2014 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Binnetie schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 16:15:
[...]

Ik kreeg net een offerte van Foka met dezelfde prijs. Maar is XXLstore dan niet een stuk goedkoper: http://www.xxlstore.nl/Sa...cpc&utm_campaign=tweakers met de 250 er nog af kom je op €1479 uit met cashback. Op de website valt te lezen dat het NL modellen zijn (tenminste in de omschrijving, ik neem aan dat je dan ook de 250 euro terugkrijgt.

Heb ze even een mailtje gestuurd met die vraag.

Edit: kreeg een antwoord terug met een hele uitleg over 'buitenlands model' etc, maar er werd niet aangegeven of ik kon meedoen aan de cash back. Heb ze om duidelijkheid gevraagd.
De cashback claimen zij al. Dat staat er duidelijk bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowicom
dfrenner schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 15:04:

Waar heb je 'm gekocht en wat was de prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb bij plattetv nl een mooi prijsvoor de ue55f7000 toen gekregen. ik wacht nu op mijn samsung tab 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Verwijderd schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 19:57:
heb bij plattetv nl een mooi prijsvoor de ue55f7000 toen gekregen. ik wacht nu op mijn samsung tab 3
Die actie was toch tot vorige week en niet meer deze week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bvbal79 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 22:35:
[...]

Die actie was toch tot vorige week en niet meer deze week?
klopt ik heb de tv ook gekocht toen die actie voor die tablet liep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Ja. Ik wacht al een week op iets van een ontvangstbevestiging van Samsung. Maar als ik geweten had dat ze na die tabletactie een cashback startten, had ik mijn aankoop twee weken uitgesteld... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualjoe
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 17:11
Zijn er ook apps waarmee je keyboard input kunt geven vanaf tablet of telefoon op de TV? De Smart view app ondersteunt volgens mij geen keyboard input.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gica1969
  • Laatst online: 10-03 09:08
Waarschijnlijk een hele domme vraag maar moet ik bij een F7000 eerst een CI+ module kopen of is alleen een smartcard genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Eerst een module kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lf2
  • Laatst online: 25-10-2024

lf2

Ik wil graag een Ue55f7000slxxn kopen...
1700 euro.

Iemand ervaringen ermee ? Is mijn eerste Samsung... Hopelijk wat beter dan een Philips

Edit:

Toevallig lees ik nu jullie reacties dat jullie kijken wat goedkoper is...

Via de korting actie van mm + cashback actie of andere winkel...

Hoop snel van jullie te horen actie eindigt morgen.

[ Voor 42% gewijzigd door lf2 op 01-02-2014 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:02
pinokkia schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 22:51:
Nu heb ik een vraag mbt 3D brillen. Zijn er ook andere 3D brillen die werken met de samsung UE40LE6740 3D tv dan de originele samsung 3D brillen?
Weet iemand of dit mogelijk is? Heb internet afgestruind maar niets gevonden.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
lf2 schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 12:45:
Ik wil graag een Ue55f7000slxxn kopen...
1700 euro.

Iemand ervaringen ermee ? Is mijn eerste Samsung... Hopelijk wat beter dan een Philips

Edit:

Toevallig lees ik nu jullie reacties dat jullie kijken wat goedkoper is...

Via de korting actie van mm + cashback actie of andere winkel...

Hoop snel van jullie te horen actie eindigt morgen.
lees even terug dan vind je zelf antwoord op je vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Verwijderd schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 23:22:
[...]

klopt ik heb de tv ook gekocht toen die actie voor die tablet liep.
en hoe mooi was je prijsje dan...zonder cashback etc vorige week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lf2

lf2

bvbal79 schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 13:19:
[...]

lees even terug dan vind je zelf antwoord op je vraag
Heel eerlijk gezegd snap ik het niet echt... Ik lees alleen een vraag terug van iemand maar niet het antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thoraxx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-08 15:03
Pff hebben jullie ook problemen met de promotie acties van de Samsung Tablet + Soundbar?

Ik heb een Samsung TV (UE55F7000)+ Soundbar bij Foka gekocht een paar maanden terug. Hierbij zat de promotie van 150 euro cashback en een gratis tablet. Beide acties heb ik op tijd naar Samsung verzonden in 1 enveloppe, maar alleen de soundbar cashback is in behandeling genomen.

Na meerdere mailen contact met de klantenservice blijkt dat Samsung de aanvraag van de gratis tab kwijt is geraakt. Deze heb ik opnieuw per mail verstuurd zoals mij gevraagd is door de klantenservice, alleen nu krijg ik als reactie dat de cashback al overgemaakt is! Het gaat om de tablet, waar ik nu al constant achteraan zit!

Als ik hun mail op het promotie mail adres krijg ik enorm laat reactie elke keer.
Bellen werkt ook amper, omdat ik dan de verkeerde afdeling krijg en ze me verwijzen naar het mailadres.

Iemand nog tips hoe ik dit kan aanpakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bvbal79 schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 13:20:
[...]

en hoe mooi was je prijsje dan...zonder cashback etc vorige week
ik heb de tv voor 1800 meegekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lf2

lf2

Ben bij mediamarkt

1732 euro de cashback en korting ingerekend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:49

IkWilbert

Het is mij!

Vanmorgen een 40F6670 gekocht. Een hele stap vooruit tov mijn oude 32" HD ready tv.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

Heb mijn 40F7000 ooit inclusief soundbar gekocht voor €799 (soundbar was geen actie van Samsung). Momenteel is hij bij de zelfde webshop in de aanbieding met €343,- korting voor meer (http://www.artencraft.be/...led---800hz---wifi-71148').

Was een mooie prijs toen dus :).

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Pagina: 1 ... 22 ... 44 Laatste