Ik had even hetzelfde bij mijn F6000 maar na enige tijd wachten waren de beelden weer terug.Spoiler schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 08:39:
Gisteren, voordat ik de update naar 1113 ging doen op mijn F8000, constateerde ik, dat ik in het eerste scherm van SmartHub geen overzicht meer heb van de TV zenders die op dat moment allemaal draaien, ook de lijst van aangekondigde programma's is niet gevuld. Dus alleen de icoontjes staan er wel alleen tonen geen inhoud. Ik zie bijvoorbeeld wel weer dat als ik naar SmartHub ga dat er iets probeert te laden maar dit is zonder resultaat.
Verwijderd
was dat niet iets waar veel mensen momenteel problemen mee heeft, ligt geloof ik bij samsung dus even afwachten spoiler
Waar ben je bang voor als je 100% zekerheid wilt zul je toch echt Samsung moeten bellen, de prijzen in Nederland worden hoog gehouden met of zonder tablet actie ( die je toch echt zelf betaald )nielsicq schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 17:34:
[...]
Kun je ook bevestigingen dat na het aanpassen alles verder werkt zoals het Nederlands model?
Ook ben ik benieuwd of er nog meer info over te krijgen is hierover.
Ik heb nu twee weken de UE46F8000 bij Qplaza vandaan en heb nog niets naars ervaren, en ik ben geen standaard gebruiker, NL apps werken prima en media discovery werkt prima met een NAS.
Samsung zal zeggen dat toekomstige updates voor apps een probleem kunnen zijn voor niet NL/EU tv's.
Dan kan je je ook afvragen wat voor apps dit zijn.
Ah oke, even vinger aan de pols dus. Thnx!Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 12:43:
was dat niet iets waar veel mensen momenteel problemen mee heeft, ligt geloof ik bij samsung dus even afwachten spoiler
Wat was enige tijd?RonaldM schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 09:42:
[...]
Ik had even hetzelfde bij mijn F6000 maar na enige tijd wachten waren de beelden weer terug.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Spoiler-2634/hero/28547946
Verwijderd
Pierre61 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 17:13:
Je kan ook geld uitgeven en dan komt er iemand bij je langs, vriend van me heeft dat ook laten doen. Het is iedere euro meer dan waard.
Voel er inderdaad veel voor om dit professioneel te laten doen.Dimens schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 17:20:
[...]
Om het beste uit de televisie te halen, zou je een professionele kalibratie kunnen uit laten voeren. Dat wordt gedaan met apparatuur die het beeld van de televisie dan meet om vervolgens de juiste instellingen te vinden. Dat doet dan een (gecertificeerd) kalibrateur.
Helaas beslis ik dit niet alleen, maar heb ik ook nog met het thuisfront te maken.
Deze vindt dat we voorlopig wel weer genoeg hebben uitgegeven
Wordt 'm dus voorlopig niet, maar hou de mogelijkheid nog wel in mijn achterhoofd.
Gisteravond ook weer bezig geweest.
Modus dynamisch en modus standaard geeft m.i. onnatuurlijk beeld, terwijl m.i. de filmmodus een doffe/matte zweem over het scherm lijkt te hebben.
Heb het nu weer op natural staan, kijken hoe dit bevalt
Doemde ook weer een nieuwe issue op, ben niet geheel tevreden met het beeld dat Telfort Interactieve TV geeft. Mijn ma heeft UPC en dat lijkt toch mooier.
Dit weekend maar eens kijken of er nog UPC signaal is (paar maanden geleden opgezegd) en dan vergelijken!
Verwijderd
Ronald probeer eens filmmodus en dan bij optie beeldwarmte op standaard.
je kan altijd naar koel...Hoewel ik persoonlijk favo warm2 heb staan kun je warm1 eens proberen
je kan altijd naar koel...Hoewel ik persoonlijk favo warm2 heb staan kun je warm1 eens proberen
Verwijderd
Beeldinstellingen gereset, vervolgens filmmodus plus warm1, en helemaal happy nu!
Dit geeft bij mij, tot nu toe het mooiste beeld.
De doffe/matte zweem over het beeld is nu weg.
Hoe denken jullie over de beeldoptimalisaties, nuttig of juist niet?
Heb Clean digital view, MPEG ruisfilter en Motion Plus uitstaan, en Zwart optimalisatie op laag.
Dit geeft bij mij, tot nu toe het mooiste beeld.
De doffe/matte zweem over het beeld is nu weg.
Hoe denken jullie over de beeldoptimalisaties, nuttig of juist niet?
Heb Clean digital view, MPEG ruisfilter en Motion Plus uitstaan, en Zwart optimalisatie op laag.
Ik volg dit topic nu al een aantal maanden, maar ik twijfel nog steeds ergens over.
Bij redcoon kan je het EU van de UE40F6400 kopen voor 499,- ipv 580+. Dit is natuurlijk reuze interessant. Echter wil ik wel een CI+ module van ziggo kunnen gebruiken.
Tot zo ver heb ik begrepen dat je de landscode naar de benelux kan veranderen. Houd dit in dat je daarna deze CI+ modules van bv ziggo kan gebruiken?
Bij redcoon kan je het EU van de UE40F6400 kopen voor 499,- ipv 580+. Dit is natuurlijk reuze interessant. Echter wil ik wel een CI+ module van ziggo kunnen gebruiken.
Tot zo ver heb ik begrepen dat je de landscode naar de benelux kan veranderen. Houd dit in dat je daarna deze CI+ modules van bv ziggo kan gebruiken?
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
Heb je uiteindelijk de cam module aan de praat gekregen?Incure schreef op maandag 09 december 2013 @ 18:47:
Afgelopen weekend in Duitsland bij de Saturn de Samsung UE65F6470 gekocht voor €1959. Hadden ze in Kleef gewoon nieuw in doos op voorraad en is nog goedkoper dan bij Redcoon (zelfde eigenaar). Vergelijk je deze prijs via de Duitse webshops dan kun je dit model zelfs voor €1889 vinden (deze info kan weer handig zijn om te gebruiken in een eventuele prijsonderhandeling bij de Saturn in Duitsland, mij lukte dat helaas niet).
Dit model is gelijk aan de Samsung UE65F6400, alleen is de F6470 voor Duitse markt bedoeld. Als je op zoekt bent naar de grootste maat vs prijs verhouding vs kwaliteit dan is naar mijn idee dit model de beste keus!
Wanneer je hem voor de eerste keer aan zet dan kun je niet Nederland als land kiezen (alleen Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland), maar je kan hem wel op de Nederlandse taal zetten en zelfs gewoon UPC als aanbieder kiezen om je externe decoder mee te bedienen met de meegeleverde IR-blaster. Ook de Nederlandse Smart-Hub apps zijn direct beschikbaar, maar hiervoor kijkt die weer naar je IP-adres.
Wat me verbaasde is hoe simpel je de TV in een volledig Nederlands model kan veranderen met de bekende Samsung service code:
Standby -> Info -> Menu -> Mute -> Power
En daarna Options -> Local Set je regio veranderen naar Benelux. Deze optie is dus niet grayed out zoals ik hier en daar op internet had gelezen maar gewoon direct aanpasbaar! Binnenkort ga ik daarom mijn decoder omruilen tegen een CAM module van UPC. Dit zou nu moeten werken.
Ook ben ik prettig verrast door de Netflix app, deze is gelijk aan de uitgebreide PS3 versie met gebruikers, kids gedeelte en thumbinal previews tijdens het spoelen. Alleen het laden van de videos duurt iets langer dan de PS3. Heb vorige week de basic versie gezien van Netflix op 2012 Samsung TV ter vergelijk.
Hoop later nog een uitgebreide review te kunnen schrijven over deze TV.
wat niet past, wordt gelast!
Jazeker, werkt als een zonnetje. Zie ook mijn post van een paar dagen terug.nielsicq schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 10:48:
[...]
Heb je uiteindelijk de cam module aan de praat gekregen?
Bedankt! heb een UE40F6400 EU Model besteldIncure schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 11:06:
[...]
Jazeker, werkt als een zonnetje. Zie ook mijn post van een paar dagen terug.
wat niet past, wordt gelast!
Verwijderd
Ik heb de laatste tijd last van een vervelend probleem met mijn Samsung F6510; de TV reageert niet meer op power knop nadat deze is uitgeschakeld. Als ik hem even van het stroom afhaal (wat ik nu dus iedere keer moet doen) springt hij weer aan en is er niets aan de hand.
Heb hem al een tijdje van het stroom afgehaald en ook nog een sofware reset geprobeerd maar so far no luck! Iemand een idee ?
Heb hem al een tijdje van het stroom afgehaald en ook nog een sofware reset geprobeerd maar so far no luck! Iemand een idee ?
Ik kan drie tvs kopen.
Ue40f6400 is 200hz dikkere rand kunstof €479 EU model
Ue40f6500 is 400hz dunnere rand glas/kunstof € 568 EU model
Ue40f6650 is 600 Hz dunste rand, local dimming, meer smart functies/ €660 Nl mod!el jaar lang netflix gratis.
Welke zouden jullie kiezen? Kost VS wat je krijgt.
Netflix is minder belangrijk gebruik plex
Ue40f6650 is 600 Hz dunste rand, local dimming, meer smart functies/ €660 Nl mod!el jaar lang netflix gratis.
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
Iemand enig idee wanneer de H reeks in de verkoop gaat? Ik wil een nieuwe samsung maar zit erg te twijfelen of ik nou moet wachten of niet :-)
Batterijen van Afstandbediening al vervangen?Verwijderd schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 14:22:
Ik heb de laatste tijd last van een vervelend probleem met mijn Samsung F6510; de TV reageert niet meer op power knop nadat deze is uitgeschakeld. Als ik hem even van het stroom afhaal (wat ik nu dus iedere keer moet doen) springt hij weer aan en is er niets aan de hand.
Verwijderd
Kan iemand mij mischien vertellen hoe ik de Samsung HF 550 soundbar aan de praat krijg op een Samsung F7000 televisie, ik probeer op allerlei manieren die HDMI kabel aan te sluiten maar ik krijg er geen geluid uit. Wat doe ik fout?
Ik heb de 65" variant van de f6400 en ben na wat tweaken van de beeldinstellingen zeer tevreden over de beeldkwaliteit. Waarbij je zou zeggen dat je op een groot formaat juist de "mindere" kwaliteit zou moeten zien dan zijn duurdere broertjes. Wat betreft het aantal hertz; ik heb de motion flow zelfs op de laagste stand gezet, waarbij het beeld vloeiend loopt maar je niet het poppenkast effect krijg. Zie voor mezelf dus niet echt de meerwaarde van de hogere modellen, maar dit is altijd persoonlijk net als hoe belangrijk je het design vindt.Oggy schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 15:50:
Ik kan drie tvs kopen.
Wat betreft de "meer smart functies", dan bedoel je denk ik de processor voor de smart hub. Ook hier vindt ik dat de dual core processor het prima aan kan. Daarbij krijg je wel gewoon de 2013 smart hub en geen oude versie zoals de modellen die onder de f6400 zitten. Heb Facebook en Twitter gekoppeld en veel tegelijk gedaan en hij heeft er geen moeite mee (maar het kan vast altijd sneller). Ik gebruik zelfs geen Plex meer maar de ingebouwde Samsung speler met die werkelijk alle mkv's afspeelt ook met DTS.
De f6400 is gewoon veel voor weinig
Zo op de gok, zou ik denken dat je de kabel op hdmi3 (ARC) moet insteken. Vervolgens ARC op de tv activeren zou voldoende moeten zijn. Zo heb ik mijn avr aangesloten totdat ik de 3m toslink van Conrad ontvang.Verwijderd schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 20:23:
Kan iemand mij mischien vertellen hoe ik de Samsung HF 550 soundbar aan de praat krijg op een Samsung F7000 televisie, ik probeer op allerlei manieren die HDMI kabel aan te sluiten maar ik krijg er geen geluid uit. Wat doe ik fout?
Verwijderd
Ok en hoe activeer ik dan de ARC, want de handleiding van Samsung is daar niet erg duidelijk over. Noch de papieren versie noch de online versie. Ook op internet zelf is daar weinig over te vinden.Flozem schreef op zondag 26 januari 2014 @ 08:19:
[...]
Zo op de gok, zou ik denken dat je de kabel op hdmi3 (ARC) moet insteken. Vervolgens ARC op de tv activeren zou voldoende moeten zijn. Zo heb ik mijn avr aangesloten totdat ik de 3m toslink van Conrad ontvang.
Aanzetten ARC via:
Menu / Systeem / HDMI Anynet/CEC
Afhankelijk van de bron moet je mogelijk "Ontvanger" selecter ivp "TV luidsprekers" via:
Menu / Geluid / Luidsprekerinstelling / Luidpreker select
Of snel via het "Tools" menu...
Afhankelijk van de bron moet je mogelijk "Ontvanger" selecter ivp "TV luidsprekers" via:
[ Voor 110% gewijzigd door Flozem op 26-01-2014 12:04 ]
Ik heb ARC geprobeerd, maar ik krijg nog geen geluid van de TV naar de receiver. De receiver springt hier netjes aan, de bediening gaat ook gewoon goed. Maar geluid, ho maar.
Is een Pioneer VSX-922.
Is een Pioneer VSX-922.
Is op de Pioneer arc geactiveerd / ondersteund?
Arc bij HDMI setup op on zetten...
Arc bij HDMI setup op on zetten...
[ Voor 28% gewijzigd door Flozem op 26-01-2014 18:23 ]
Vroeg mij af als deze muurbeugel goed gaat met een ue40f6500.
http://www.amazon.co.uk/g...=455344027&pf_rd_i=468294
Hij heeft min afstand tot Muur van 48mm draai en kantelbaar en verlengbaar
http://www.amazon.co.uk/g...=455344027&pf_rd_i=468294
Hij heeft min afstand tot Muur van 48mm draai en kantelbaar en verlengbaar
Twee vragen omtrent mijn F8000 hopen dat jullie een antwoord hebben.
-Gecodeerde signalen kan ik prima kijken, alleen via de app geeft hij scrambled signaal aan? Hebben jullie hier ook last van of is dit een restrictie vanuit de provider.
-Opnemen/programmeren van een uitzending werkt perfect via usb, is er ook een manier om dit naar mijn nas te versturen?
-Gecodeerde signalen kan ik prima kijken, alleen via de app geeft hij scrambled signaal aan? Hebben jullie hier ook last van of is dit een restrictie vanuit de provider.
-Opnemen/programmeren van een uitzending werkt perfect via usb, is er ook een manier om dit naar mijn nas te versturen?
Deze modellen hebben allemaal een 100Hz paneel. Die andere "Hz" waardes zijn Clear Motion Rate waardes. Niet zo interessant om naar te kijken.Oggy schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 15:50:
Ik kan drie tvs kopen.
Vraagje.. Vandaag staat de ue46f6500 bij ibood, maar dit blijkt een Spaanse versie. Voor de kenners: is het makkelijk om deze op Benelux te krijgen voor CI+?.
Voor dezelfde prijs heb je (in ieder geval vandaag) de NL versie met een jaar Netflix.wesjuhdabomb schreef op maandag 27 januari 2014 @ 07:23:
Vraagje.. Vandaag staat de ue46f6500 bij ibood, maar dit blijkt een Spaanse versie. Voor de kenners: is het makkelijk om deze op Benelux te krijgen voor CI+?.
[ Voor 6% gewijzigd door Tjaps op 27-01-2014 09:51 ]
Grappig.. De 46" is €50 goedkoper dan de 40"... helaas is 46" te groot.Tjaps schreef op maandag 27 januari 2014 @ 09:44:
[...]
Voor dezelfde prijs heb je (in ieder geval vandaag) de NL versie met een jaar Netflix.
Klopt die prijs wel? Een UE46F6500 voor €650,-? Normaal betaal je daar minimaal €800,- voor in elke andere webshop.Oggy schreef op maandag 27 januari 2014 @ 09:53:
[...]
Grappig.. De 46" is €50 goedkoper dan de 40"... helaas is 46" te groot.
Is alleen vandaag door een iBood actie. Andere webshops volgen vandaag de prijs.
Damn, ik heb vrijdag gewoon de UE46F6400 gekocht voor een paar tientjes minder...
Op het Duitse model werkte deze methode gewoon op de CI+ module van UPC. Hoogstwaarschijnlijk gaat dit met het Spaanse model ook wel lukken.wesjuhdabomb schreef op maandag 27 januari 2014 @ 07:23:
+ je hoeft niet tot 12 februari (Tjaps schreef op maandag 27 januari 2014 @ 09:44:
[...]
Voor dezelfde prijs heb je (in ieder geval vandaag) de NL versie met een jaar Netflix.

Interessant ;-). Vanmiddag is kijken om bij een webshop te bestellen, bedankt!
Verwijderd
Ik heb een vraag over de ue46f6400 samsung tv, er zijn 2 modellen die aangeboden worden, namelijk het Nederlandse en de Europese model. Er zit een behoorlijk prijsverschil in deze 2 modellen daarom is mijn vraag ook kan je met het europese model ook de Nederlandse apps installeren? En is het menu etc ook in Nederlands te verkrijgen?
net de UE46F6500 besteld..wilde eigenlijk eerst de 55 inch maar 46 inch is ook wel ok ik heb nu een 6 jaar oude 37inch samsung en zo voor de helft van de prijs van een 55 inch kan ik wat andere leuke dingen kopen
en een jaar gratis netflix is ook wel lekker(dochter en vrouw zijn gek van series kijken)
ben benieuwd morgen wordt ie geleverd nu maar even alvast op zoek of er ergens een beetje optimale instellingen staan.
ben benieuwd morgen wordt ie geleverd nu maar even alvast op zoek of er ergens een beetje optimale instellingen staan.
Iseci
Voor de duitse shoppers. ue40f6500 voor 499 bij saturn.de
http://www.saturn.de/mcs/...tm_content=Productlisting
http://www.saturn.de/mcs/...tm_content=Productlisting
Zo, vandaag toch mooi even geprofiteerd van de iBood-actie.
Ik heb namelijk voor mijn vader de Samsung UE46F6500 besteld en neem zijn Samsung UA46ES6100 over voor 'een appel en een ei'.
Van een JVC LT-42V80BU naar een Samsung 3D LED TV voor slechts € 235,-. Geen verkeerde deal dacht ik zo.
Ik heb namelijk voor mijn vader de Samsung UE46F6500 besteld en neem zijn Samsung UA46ES6100 over voor 'een appel en een ei'.
Van een JVC LT-42V80BU naar een Samsung 3D LED TV voor slechts € 235,-. Geen verkeerde deal dacht ik zo.
Prijzen gingen weer snel omhoog bij veel shops:-). Heb er ook nog een besteld voor 649. Altijd leuk met jaar netflix, en zat toch al naar de ue46f6400 te kijken:-).
hij stond vandaag ook bij tvstore.nl voor 649 en gratis verzenden(deze heb ik gekocht) nu kijk ik net weer op de site en hij is nu weer 899, hij was hot denk ikYonix schreef op maandag 27 januari 2014 @ 16:49:
Zo, vandaag toch mooi even geprofiteerd van de iBood-actie.![]()
Ik heb namelijk voor mijn vader de Samsung UE46F6500 besteld en neem zijn Samsung UA46ES6100 over voor 'een appel en een ei'.![]()
Iseci
Heb em net bij Plasma-discounter besteld. Loop al een jaar (nou ja.., jaar..) te kijken maar deze aanbieding was me te mooi...
Zo, ik heb ook een UE46F6500 besteld voor deze prijs. 
Ik heb op dit moment een Panasonic 42ST50 maar ga binnenkort verhuizen naar een appartement met erg veel licht. Daar komt de plasma dus niet tot zijn recht..
Ik heb op dit moment een Panasonic 42ST50 maar ga binnenkort verhuizen naar een appartement met erg veel licht. Daar komt de plasma dus niet tot zijn recht..
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
AAAAArg,
ik wilde de Samsung UE46F6500 bestellen maar hij is OVERAL uitverkocht...
Verwijderd
Toch bedankt Flozem de soundbar werkt al. De oplossing heb ik gevonden in de summiere handleiding van Samsung. Het was een instelling op de soundbar zelf die stond niet ingesteld op TV ARC ingesteld. Ja dan kan ik lang wachten dat er geluid uit komt.Flozem schreef op zondag 26 januari 2014 @ 12:00:
Aanzetten ARC via:

Herkenbaar.. dat is wat ik .NCK ook duidelijk probeerde te maken. ARC moet op beide apparaten geactiveerd.
Maar ARC blijft zoekwerk imho... Zo heb ik zeker drie uur zitten zoeken naar de oplossing voor het uitspringen van het geluid van mijn Denon dbt 3313ud op de NAD t757 wanneer ik de tv aanzette. Bleek dat ik mijn NAD t757 moest instellen om alleen op één bron ARC toe te staan.
Zodra de optische kabel er is, is dat verleden tijd...
Maar ARC blijft zoekwerk imho... Zo heb ik zeker drie uur zitten zoeken naar de oplossing voor het uitspringen van het geluid van mijn Denon dbt 3313ud op de NAD t757 wanneer ik de tv aanzette. Bleek dat ik mijn NAD t757 moest instellen om alleen op één bron ARC toe te staan.
Zodra de optische kabel er is, is dat verleden tijd...
[ Voor 6% gewijzigd door Flozem op 27-01-2014 21:26 ]
ik ben benieuwd. Ik heb de 46f6500 ook besteld. Is niet op voorraad, dus ik ben benieuwd of ze gaan leveren voor die prijs 
En anders wachten we wel weer op een andere mooie aanbieding.
En anders wachten we wel weer op een andere mooie aanbieding.
Zojuist bij Platte TV discounter besteld met beugel nog geen 700 euro
Verwijderd
Weet iemand wat de toegevoegde waarde is van de firmware update 1117? Ik heb nu de 1113 op mijn f6740. Ook wordt de verticale banding steeds erger. Op avforums wordt steeds vaker beweerd dat de banding kan worden opgelost door een update of bijpassende beeldinstelingen. Iemand die dit kan bevestigen?
Waar haal jij 1117 vandaan? Ik zie als laatste versie 1116 staan.Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 21:40:
Weet iemand wat de toegevoegde waarde is van de firmware update 1117? Ik heb nu de 1113 op mijn f6740.
Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
Verwijderd
http://www.avforums.com/t...ead-part-1.1819210/page-5Xymox schreef op maandag 27 januari 2014 @ 21:51:
[...]
Waar haal jij 1117 vandaan? Ik zie als laatste versie 1116 staan.
http://www.hifi-forum.de/viewthread-151-26780.html
En ik zie het staan bij de instellingen van de tv.
Ik heb er net nog één besteld bij iBood.nl voor mijn zus en zwager.Jedi Geub schreef op maandag 27 januari 2014 @ 21:00:
AAAAArg,
Verwijderd
Nope nog niet, maar aangezien de afstandsbediening het perfect doet als de televisie aan staat lijkt het me heel onwaarschijnlijk dat dat ermee te maken zou hebben
Mistral schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 16:51:
[...]
Batterijen van Afstandbediening al vervangen?
Ja maar die leveren pas rond de 12e... heb het nu bij platte tv discounter gedaanYonix schreef op maandag 27 januari 2014 @ 22:07:
[...]
Ik heb er net nog één besteld bij iBood.nl voor mijn zus en zwager.
Dat kan natuurlijk ook.Jedi Geub schreef op maandag 27 januari 2014 @ 22:48:
[...]
Ja maar die leveren pas rond de 12e... heb het nu bij platte tv discounter gedaan
Op google vind ik alleen maar linkjes naar de originele voet.
Ik heb in een opwelling de UE46F6500 besteld, maar die zilveren voet eronder vind ik echt foeilelijk...
Weet iemand of er andere voeten op passen!?
Eigenlijk ben ik gisteren met mijn vroeuw langs de MM geweest om het model te bekijken en zei mijn vrouw: annuleer hem maar, want die voet is foeilelijk... (Vrouwen...
)
Nou moet ik haar wel deels gelijk geven, alle apparaten in huis is zwart en meubels van hout... Iets van chrome past er niet heel goed tussen en dan ook nog eens vier poten
Ik heb in een opwelling de UE46F6500 besteld, maar die zilveren voet eronder vind ik echt foeilelijk...
Eigenlijk ben ik gisteren met mijn vroeuw langs de MM geweest om het model te bekijken en zei mijn vrouw: annuleer hem maar, want die voet is foeilelijk... (Vrouwen...
Nou moet ik haar wel deels gelijk geven, alle apparaten in huis is zwart en meubels van hout... Iets van chrome past er niet heel goed tussen en dan ook nog eens vier poten
[ Voor 47% gewijzigd door BlakHawk op 28-01-2014 08:39 ]
Pak de spuitbus?
Ik dacht eigenlijk aan een andere voet, of is dat echt niet mogelijk?Oggy schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 08:49:
Pak de spuitbus?
Je kan altijd een muurbeugel gebruiken.
Platte beugels zijn er die slechts 5mm vanaf de muur je tv laten hangen
Beweegbare beugels tot 50cm uitstrekkend zijn er al vanaf 50mm vanaf de muur dat je tv hangt.
Zelf deze gisteren besteld.
http://www.amazon.de/dp/B...e_386171_38075861_TE_item
Beweegbare beugels tot 50cm uitstrekkend zijn er al vanaf 50mm vanaf de muur dat je tv hangt.
50mm dat is 0,5 cm. Wow. Ik keek naar de EFW8305 en die zit 2,4cm van de muur. Toch nog maar even verder kijken dan.Oggy schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 09:20:
Je kan altijd een muurbeugel gebruiken.
Er zijn tv ophang systemen, zelfs bij de action te krijgen voor een +- € 10 (iig zo gelezen in de forums). Paar plugs/schroeven en haken die met een kabelsysteem je tv laten hangen aan de muur. Dit heeft dus een diepte van ongeveer 5mm = 0,5cm.LuPo schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 09:29:
[...]
50mm dat is 0,5 cm. Wow. Ik keek naar de EFW8305 en die zit 2,4cm van de muur. Toch nog maar even verder kijken dan.
Beweegbare beugels hebben meestal een minimale diepte van 50mm = 5cm. Platter kunnen deze bijna niet i.v.m. de mechanische beweging.
super snelle niet zorgvuldige zoekactie op google kwam ik dit tegen.
€ 20,- diepte 14mm allekabels hangmeubel
8 mm http://www.allekabels.nl/tv-beugel/4698/1081607/tv-beugel-tm-63-inch.html
[ Voor 23% gewijzigd door Oggy op 28-01-2014 09:43 ]
Maar de enige oplossing is dus ophangen?
Andere voeten passen niet???
Ophangen, ben je gelijk van de voet afdfrenner schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 08:25:
Op google vind ik alleen maar linkjes naar de originele voet.
Eigenlijk ben ik gisteren met mijn vroeuw langs de MM geweest om het model te bekijken en zei mijn vrouw: annuleer hem maar, want die voet is foeilelijk... (Vrouwen...)
Volgens mij passen andere voeten wel gewoon (dezelfde soort zeker). De vraag is alleen of je die kunt vinden tegen een schappelijke prijs.dfrenner schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 09:53:
Maar de enige oplossing is dus ophangen?
Hmmm...barrymossel schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:15:
Volgens mij passen andere voeten wel gewoon (dezelfde soort zeker). De vraag is alleen of je die kunt vinden tegen een schappelijke prijs.
Dan maar iemand proberen te zoeken die een andere voet heeft en hem gaat ophangen...
ik heb nog een voet van de samsung 46F8000. een gebogen chrome voet die eigenlijk in het geheel achter de tv valt.
Ik heb huist de tv opgehangen omdat de tv zodanig veel ruimte in beslag neemt dat de tv minimaal 20/25 cm van de muur staat. Daar koop je geen platte tv voor..
Ik heb huist de tv opgehangen omdat de tv zodanig veel ruimte in beslag neemt dat de tv minimaal 20/25 cm van de muur staat. Daar koop je geen platte tv voor..
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Hoe kan ik controleren of andere voeten passen?
Bijvoorbeeld, deze voet vind ik erg mooi:

Maar die is oa geleverd bij een 32" 2012 model...
Zou dat gwoon op een 46" 2013 model gebruikt kunnen worden?
Bijvoorbeeld, deze voet vind ik erg mooi:

Ik heb de 6500 aangesloten; tot nu toe erg enthousiast. Ik heb alleen "out of the box" wat geks: de UPC mediabox zit met HDMI op STB/HDMI1 aansluiting.
Als ik de televisie uitzet, schakelt ook de UPC mediabox uit. Druk ik daarna op aan, dan blijft de mediabox uit. Druk ik op STB, ook dan blijft de mediabox uit.
Eénmaal met de UPC afstandsbediening aangezet, kan ik met beide Samsung afstandsbedieningen de kanalen gewoon kiezen. Zet ik daarna met een Samsung AB de tv weer uit, schakelt ook de mediabox weer uit en krijg ik die alleen nog maar met de UPC afstandsbediening weer aan....
Iemand enig idee?
Als ik de televisie uitzet, schakelt ook de UPC mediabox uit. Druk ik daarna op aan, dan blijft de mediabox uit. Druk ik op STB, ook dan blijft de mediabox uit.
Eénmaal met de UPC afstandsbediening aangezet, kan ik met beide Samsung afstandsbedieningen de kanalen gewoon kiezen. Zet ik daarna met een Samsung AB de tv weer uit, schakelt ook de mediabox weer uit en krijg ik die alleen nog maar met de UPC afstandsbediening weer aan....
Iemand enig idee?
Weten jullie of de UE46F6500 geschikt is voor de UPC C+ kaart? Volgens de UPC site niet maar hier staat van wel:
http://www.plasma-discoun...msung-ue46f6500.html?q=ue
Volgens UPC niet? Dan heb jij een andere UPC dan ik heb:Jedi Geub schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 12:53:
Weten jullie of de UE46F6500 geschikt is voor de UPC C+ kaart? Volgens de UPC site niet maar hier staat van wel:
http://www.upc.nl/televis...-ontvanger/extra-ci-plus/
Vul daar de boel in en je krijgt een groen vinkje.
dfrenner schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:48:
Hoe kan ik controleren of andere voeten passen?
Bijvoorbeeld, deze voet vind ik vind mijn vrouw erg mooi:
[afbeelding]
Lach maar...
Mijn vrouw wil voorlopig dat ik de koop annuleer...
Ja ik weet het, ik ben niet echt de baas in huis....
Je kunt beter de koop door laten gaan en afspreken dat je een voet gaat regelen.dfrenner schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 13:16:
[...]
Lach maar...
Mijn vrouw wil voorlopig dat ik de koop annuleer...
Ja ik weet het, ik ben niet echt de baas in huis....
Zoek anders op marktplaats naar een kapotte Samsung tv bijv. Dan koop je die voor een tientje en schroef je die voet onder je tv.
Of je hangt de nieuwe tv gewoon op. Dat ga ik ook doen. Mijn vriendin vond de voet ook niet geweldig maar had ook wel door dat het echt een koopje was en jammer om te laten lopen..
Je hebt gelijk maar moet dus hele product invullen. Als je UE46F6500 doet dan zegt hij dat het niet ondersteund wordt.gyedema schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 13:01:
[...]
Volgens UPC niet? Dan heb jij een andere UPC dan ik heb:
http://www.upc.nl/televis...-ontvanger/extra-ci-plus/
Vul daar de boel in en je krijgt een groen vinkje.
Misschien heeft het er ook mee te maken, dat ik hem op eigen houtje gekocht heb... Zonder overlegLuPo schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 13:22:
Je kunt beter de koop door laten gaan en afspreken dat je een voet gaat regelen.
Zoek anders op marktplaats naar een kapotte Samsung tv bijv. Dan koop je die voor een tientje en schroef je die voet onder je tv.
Of je hangt de nieuwe tv gewoon op. Dat ga ik ook doen. Mijn vriendin vond de voet ook niet geweldig maar had ook wel door dat het echt een koopje was en jammer om te laten lopen..
Denk dat het meer een principe kwestie aan het worden is...
Maar ja, het was ook echt een goede deal toch?
Vroeger zonder kinderen, kon dit gewoon nog...
Toen kon het ook niet... geld ging toen naar de kroeg
Ja ik vond het echt een mooie prijs. Zeker in combinatie met extra kortingsites.dfrenner schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 13:25:
[...]
Misschien heeft het er ook mee te maken, dat ik hem op eigen houtje gekocht heb... Zonder overleg
Denk dat het meer een principe kwestie aan het worden is...
Maar ja, het was ook echt een goede deal toch?
Vroeger zonder kinderen, kon dit gewoon nog...
Ik heb ook alleen besloten, maar wel gewacht met bestellen om nog even te overleggen met m'n vriendin. Alhoewel dat niet noodzakelijk is aangezien ik betaal.
Extra korting???LuPo schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 13:31:
Ja ik vond het echt een mooie prijs. Zeker in combinatie met extra kortingsites.
Ik heb ook alleen besloten, maar wel gewacht met bestellen om nog even te overleggen met m'n vriendin. Alhoewel dat niet noodzakelijk is aangezien ik betaal.
Ja bijv. shopkorting.nl
4,5% bij wehkamp (waar de tv ook €649 was)
Ik heb echt geen idee wat jij dan invoert en op welke site. Aangezien ik én upc heb, én de UE46F6500, heb ik e.e.a. als volgt ingevuld (de toevoeging SSXXN doet de upc site zelf), met het eerder genoemde resultaat:Jedi Geub schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 13:22:
[...]
Je hebt gelijk maar moet dus hele product invullen. Als je UE46F6500 doet dan zegt hij dat het niet ondersteund wordt.

[ Voor 4% gewijzigd door GurbY{nl} op 28-01-2014 13:45 ]
*slik* Daar heb ik hem besteld, voor 649 idd... Zonder extra kortingLuPo schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 13:36:
Ja bijv. shopkorting.nl
4,5% bij wehkamp (waar de tv ook €649 was)
Dat is jammer inderdaad. Maar er kwam bij mij €24 op mijn account. Dus het is ook niet helemaal 4,5%. Achja, voor €649 ga je die tv een tijdje niet meer zien vrees ik. De goedkoopste modellen in 46" beginnen bij €549.dfrenner schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 13:44:
[...]
*slik* Daar heb ik hem besteld, voor 649 idd... Zonder extra korting
De CI+ werkt op iedere Samsung F series TV. Mits je hem omzet naar Benelux model (indien nodig).gyedema schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 13:43:
[...]
Ik heb echt geen idee wat jij dan invoert en op welke site. Aangezien ik én upc heb, én de UE46F6500, heb ik e.e.a. als volgt ingevuld (de toevoeging SSXXN doet de upc site zelf), met het eerder genoemde resultaat:
[afbeelding]
maar als je Ci+ module gebruikt? kan je dan nog wel opnemen van programma's? nee toch..?
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Volgens mij heeft UPC die optie niet aan staan, ook doorspoelen bij reclame e..d is volgens mij bij UPC gewoon mogelijk. Veel providers gebruiken wel CI+ maar niet de mogelijk beperkingen die er mogelijk zijn.
Als je de CI+ module gebruikt kun je géén gebruik meer maken van interactieve tv c.q. alles wat op de UPC afstandsbediening achter "menu" zit.
Is de samsung UE40F6740 nog iets, want heb deze bij een winkel nieuw voor €549 gekocht.
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Je vraagt achteraf? Welke shop?pinokkia schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 15:09:
Is de samsung UE40F6740 nog iets, want heb deze bij een winkel nieuw voor €549 gekocht.
Kijk eens bij de HDMI instellingen van de mediabox zelf. Bij mijn NAD receiver en mijn Denon bluray speler kan ik aangeven of het apparaat via hdmi uit stanby gehaald kan worden. Pas wel op: dit verbruikt meer elektriciteit in standby van de apparatuur...gyedema schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 12:44:
Ik heb de 6500 aangesloten; tot nu toe erg enthousiast. Ik heb alleen "out of the box" wat geks: de UPC mediabox zit met HDMI op STB/HDMI1 aansluiting.
Iemand enig idee?
Bij mij staat e.e.a. uit omdat ik alles aan/uit schakel middels mijn Harmony Ultimate.
[ Voor 4% gewijzigd door Flozem op 28-01-2014 16:38 ]
Ik kwam voor een sharp LC32LE672. Maar doordat deze door de klote mediamarkt bijna overal is opgekocht
[ Voor 4% gewijzigd door pinokkia op 28-01-2014 16:39 ]
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Ik heb de aanbieding van de Samsung UE46F6500 voor €650 helaas gemist, echter kan ik de Samsung UE46F6510 nog wel kopen voor €700. Is er nog een wezenlijk verschil tussen deze twee modellen of is het alleen de kleur?
Ik heb ook de mogelijkheid de LG 47LA7408 te kopen voor €720, maar ik kan maar moeilijk kiezen, al geeft de Tweakers review mij het idee dat ik als "gewone" tv gebruiker last ga hebben van het feit dat deze geleverd wordt zonder normale afstandsbediening. Heeft iemand ervaring met deze serie TVs?
Ik heb ook de mogelijkheid de LG 47LA7408 te kopen voor €720, maar ik kan maar moeilijk kiezen, al geeft de Tweakers review mij het idee dat ik als "gewone" tv gebruiker last ga hebben van het feit dat deze geleverd wordt zonder normale afstandsbediening. Heeft iemand ervaring met deze serie TVs?
Verwijderd
gebruiken jullie bij televisieformaat de ''16:9'' of ''volledig beeld'' instelling?
ik had em altijd op 16.9 staan maar met een applicatie die verbonden is met de televisie (THX tune up) gaf ie aan dat met volledig scherm je de randen net iets meer meepakt en de groene lijn (in de app) zichtbaar is. bij 16.9 valt deze er net buiten.
ik had em altijd op 16.9 staan maar met een applicatie die verbonden is met de televisie (THX tune up) gaf ie aan dat met volledig scherm je de randen net iets meer meepakt en de groene lijn (in de app) zichtbaar is. bij 16.9 valt deze er net buiten.
Ik heb hetzelfde probleem met een UPC STB (de Cisco) en een F8000. De mediabox wordt niet aangestuurd via HDMI, en er zijn ook geen instellingen in de box voor HDMI besturing, ik gebruik de IR extender die bij de tv is meegeleverd. Alles werkt (kanalen, gids, menu, uitzetten) behalve het aanzetten van de box.Flozem schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 16:37:
[...]
Kijk eens bij de HDMI instellingen van de mediabox zelf. Bij mijn NAD receiver en mijn Denon bluray speler kan ik aangeven of het apparaat via hdmi uit stanby gehaald kan worden. Pas wel op: dit verbruikt meer elektriciteit in standby van de apparatuur...
Bij mij staat e.e.a. uit omdat ik alles aan/uit schakel middels mijn Harmony Ultimate.
Ik heb zaterdag een remote sessie met Samsung, als ze iets interessants te melden hebben dan post ik het hier.
Kleine tip, mediamarkt heeft vanaf woensdag weer de btw weg ermee korting, en oa de BCC moet dus qua prijs volgen (laagste prijs garantie)
Verwijderd
Gisteren op TVstore.nl de UE46F6500 op de kop getikt voor €650 en vandaag in huis. Valt helaas wel kleiner uit dan verwacht. Hij vervangt de Toshiba 42C3530 en had verwacht dat het wel een flink verschil zou uitmaken. Gedeeltelijk optisch bedrog doordat het formaat van beide ongeveer hetzelfde is door de dunne rand van de F6500, anderzijds komt het doordat de F6500 'meer breedbeeld' is dan de Toshiba.
Ben dus aan het overwegen om deze te retourneren (ondanks de mooie aanbieding) en voor een groter model te gaan, de UE55F6500. Kost alleen €380 meer.
Ben dus aan het overwegen om deze te retourneren (ondanks de mooie aanbieding) en voor een groter model te gaan, de UE55F6500. Kost alleen €380 meer.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2014 22:55 ]
zo net 2 uur geleden mijn EU46F6500 ontvangen en aangesloten
er is wel wat clouding te zien maar het is niet echt hinderlijk voor de rest ben ik nog alles aan het uitzoeken.
helaas werk 3d voor mijn ogen niet(1 oog met staar dus ik zie heel de 3d effect niet helaas) maar me dochters vinden het super.
nu nog even morgen de bon en de barcode opsturen voor 1 jaar gratis netflix
indrukken op eerste gezicht zijn positief
er is wel wat clouding te zien maar het is niet echt hinderlijk voor de rest ben ik nog alles aan het uitzoeken.
helaas werk 3d voor mijn ogen niet(1 oog met staar dus ik zie heel de 3d effect niet helaas) maar me dochters vinden het super.
nu nog even morgen de bon en de barcode opsturen voor 1 jaar gratis netflix
indrukken op eerste gezicht zijn positief
Iseci
Heb ook de 46" inmiddels in mijn bezit. Mooi ding, zeker na jarenlang SD te hebben gegamed! Hoe hebben jullie die serienummer-sticker er trouwens goed afgekregen? Uiteindelijk heb ik m er met karton en al uitgesneden... Dit ivm die Netflix actie natuurlijk