Heb hetzelfde probleem. Eind december een NL model inclusief tablet actie gekocht bij Radio Von Burg in Rotterdam voor een scherpe prijs (EUR 1399). Vorige week woensdag heeft een medewerker van Samsung op mijn TV ingelogd (wel vooraf bellen voor een afspraak - gebeurd niet dezelfde dag!). Instellingen en verbinding gecontroleerd. Alles OK. Daarna volledige reset en vervolgens nog een reset van de SmartHub. Heeft niet geholpen. Had is zelf uiteraard ook al een aantal keren gedaan. Ik zou binnen 5 dagen per e-mail door Samsung op de hoogte worden gebracht over verdere stappen. Nu 8 dagen later en nog geen enkele reactie ontvangen. Zal dus zelf maar weer contact me ze opnemen.Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 17:59:
[...]
Ik heb dan denk ik toch een ander probleem want heb net bij de instellingen van de tv gekeken en die staat keurig op Benelux en toch werken de apps nietHopelijk weet iemand hier nog een andere mogelijke oplossing. Anders wordt het morgen bellen met qplaza
Op het probleem met de SmartHub na verder een prachtige TV (UE46f8000) met een geweldige beeldkwaliteit.