ok
[ Voor 105% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2013 19:08 ]
Ja, dat gaat lukken hoor. Heb nog een oude van mijn defy en ben hem nu vanaf mijn PC aan het laden (omdat ik daar nu zit).Kapitein Prozac schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 14:57:
Je kan een andere oplader gebruiken of een verloopstekker (of zou je die bij je bestelling krijgen?). Ik gebruik zelf de oplader van m'n Desire.
Verwijderd
thanks gevonden
[ Voor 7% gewijzigd door Dxue op 21-05-2013 18:10 ]
Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.
Where?Cinner schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 20:20:
Er is een officiële aosp rom die je kunt installeren, misschien een optie?
Voor mij alleen een verzoekje om 2 volle 13mp foto's te plaatsen, liefst binnen/buitenDxue schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 18:09:
[...]
thanks gevonden. jammer dat het programma zelf nog niet helemaal perfect is, aangezien mijn transfer history altijd leeg is, op beide phones.
af en toe heb ik ook idd een flinke piek in gebruik, geen idee waarom. maar heb nog geen duidelijk verschil gemerkt in gebruik m2s vs de m2. moet wel zeggen dat ik nog steeds geen super mooie foto's heb kunnen maken met de camera, maar dat ligt meer aan mij en mijn instellingen dan de phone (hoop ik). ik heb de miuiandroid software gedraaid in begin, en nu de officiele en de officiele voor mij fijner (de miui market is wel fijn). de drain zit alleen als je hem op 3g gebruikt, de m2 zit nu altijd zonder 3g en de hoef hem maar eens in de 3 dagen te laden met veel bellen. de m2s zit op hetzelfde als ik amper buiten kom (en dat is nu veel met het typen van een stageverslag).
geekbench resultaat is ongeveer 600 punten meer voor de m2s ivm m2. m2s haalt 2900-ish
edit: beide 32 gb versie. als er nog verzoeken zijn voor testen, laat het me weten via dm, ik ga de m2 verkopen, maar zolang ik het nog heb, kan ik wel benchmarken.
Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic
Brikkah schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 17:25:
Afgelopen vrijdag ook de M2S 16GB besteld bij ibuygou.com, samen met een beschermhoesje. Na mijn bestelling had ik pas een account aangemaakt, dus mijn bestelling was niet aan mijn account gekoppeld. Na het sturen van een mailtje was alles geregeld.
Vanochtend een mailtje gehad dat hij verstuurd was inclusief DHL tracking code. Hij ligt nu in het DHL sorteer centrum van Hong Kong, dus hoop hem eind van de week te hebben!
[ Voor 50% gewijzigd door Willian40 op 22-05-2013 20:00 ]
[ Voor 36% gewijzigd door MiliaanR op 22-05-2013 21:22 ]
Ik heb volgens mij vandaag nog ergens gelezen op ibuygou.com dat ze dat standaard doen, maar ik kan het ook mis hebben!MiliaanR schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 20:11:
Omdat het nog niet voorbij is gekomen, volgens mij en de zoek functie
Doen jullie ook nog iets speciaals op ibuygou.com om te zorgen dat ze het in een leuk cadeaupapiertje doen en een lage prijs op de factuur schrijven?
Ik heb dat ook gelezen inderdaad, kan het helaas nu alleen niet vinden.Mrloki schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 20:14:
[...]
Ik heb volgens mij vandaag nog ergens gelezen op ibuygou.com dat ze dat standaard doen, maar ik kan het ook mis hebben!
Ik ken deze site niet en het feit dat je 64GB geïnstalleerd kan krijgen doet mij het sterke vermoeden rijzen dat het hier om een kloon gaat.Willian40 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 19:55:
Ik zou aanraden om hem te rooten, andere rom er op te zetten zonder chinese zooi.Voor de rest moet je zelf bepalen wat je doet, maar een aantal power-games zoals modern combat 4 kan ik aanraden!
Edit: Ik zie dat die al te koop is met 16GB vanaf 370$, dat is redelijk goedkoop met andere sites vergeleken!
Je kan kiezen voor extra's zoals verzenden als gift, niks op verpakking (douane maatregelen), apps voorgeinstalleerd, andere rom, meerdere accus, screenprotectors en leather case.
http://www.etotalk.com/xi...ghz-43-inch-hd_p3888.html
Ze bedoelen waarschijnlijk met 'memory' een microsd-kaartje. Aangezien je ook gewoon 'none' kan kiezen..Beastiaanz schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 08:34:
[...]
Ik ken deze site niet en het feit dat je 64GB geïnstalleerd kan krijgen doet mij het sterke vermoeden rijzen dat het hier om een kloon gaat.
Op de site van Xiaomi wordt ook nergens aangegeven dat er een 64GB versie is.
Als ik jou was zou ik hier toch vanaf zien.
Verwijderd
Er gaan geen Micro-SD kaarten in de Mi2SLoeWn schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 09:44:
[...]
Ze bedoelen waarschijnlijk met 'memory' een microsd-kaartje. Aangezien je ook gewoon 'none' kan kiezen..
Don't dream your life, live your dreams!
Dat snap ik. Dat betekend nog niet dat ze geen micro sd kaartje bij de telefoon leveren..
Verwijderd
Super, bedankt voor de samples. Op de video zie ik wel dat hij overduidelijk last heeft van het rolling shutter effect, zelfs bij jouw geringe beweging van de camera. Jammer zeg! Dan ga ik toch maar nadenken over een andere telefoon, aangezien ik regelmatig video's maak dus dat is wel een belangrijk aspect voor mij.Verwijderd schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 10:55:
Hallo tweakers,
ik heb mijn Mi2S 32Gb gisteren binnen gekregen. Besteld bij Tina Li op Aliexpress voor 459 dollar.
Aan de DHL chauffeur moest ik wel nog 25,20 euro afrekenen. Ik had eigenlijk een hoger bedrag verwacht.
Meteen de MIUI Multilang pack 3.5.17 ROM erop gezet.
Hier 3 onbewerkte foto's:
Foto 1
Foto 2
Foto 3
onbewerkte video:
Video 720p
Hmmm Ik heb veel foto's en video's gezien van de 16gb versie die betere kwaliteit hadden. Maarja, misschien hebben zij ook meer met de instellingen lopen spelen. Ik zou echt eens een goede vergelijking willen zien tussen de 8mp en de 13mp. Dus met zelfde instellingen, op dezelfde plek en tijd. Helaas heb ik die nog nergens gevonden. Voorlopig gaat mijn keuze nog naar de 16GB versie. Omdat ik het gevoel heb dat de 32GB versie echt geen betere camera heeft. En de 16GB krijg ik toch niet vol.Verwijderd schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 10:55:
...
Hier 3 onbewerkte foto's:
Foto 1
Foto 2
Foto 3
onbewerkte video:
Video 720p
Misschien dat @Dxue dat kan doen, die heeft beide toestellen.LoeWn schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:33:
[...]
Hmmm Ik heb veel foto's en video's gezien van de 16gb versie die betere kwaliteit hadden. Maarja, misschien hebben zij ook meer met de instellingen lopen spelen. Ik zou echt eens een goede vergelijking willen zien tussen de 8mp en de 13mp. Dus met zelfde instellingen, op dezelfde plek en tijd. Helaas heb ik die nog nergens gevonden. Voorlopig gaat mijn keuze nog naar de 16GB versie. Omdat ik het gevoel heb dat de 32GB versie echt geen betere camera heeft. En de 16GB krijg ik toch niet vol.
Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic
Ze zijn ernstig geresized, niet eens de helft van werkelijke grootteRobkazoe schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 22:00:
Ik heb hier mijn 13MP foto's naar geupload:
https://drive.google.com/...1oc2w5RzBxcG8&usp=sharing
Verwijderd
Klik op één van die foto's en klik dan rechtsonder op "Download" , dan krijg je normaal gezien de originele afbeeldingCinner schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 23:27:
[...]
Ze zijn ernstig geresized, niet eens de helft van werkelijke grootte![]()
Hopelijk morgen wel 13M shots dan
Thanks, die button heb ik over het hoofd gezienVerwijderd schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 11:51:
[...]
Klik op één van die foto's en klik dan rechtsonder op "Download" , dan krijg je normaal gezien de originele afbeelding
Verwijderd
Dat is idd aardig off-topic lol, het Oppo Find 5 topic is daar iets beter voor bestemdBeastiaanz schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 14:02:
Even off-topic..................vanaf maandag a.s. opent Oppo z'n Europese vestiging en website. Direct bestellen zonder bezorgkosten vanaf € 399,- (europe.oppostyle.com)
Ik heb een zipje geupload met wat foto's van vandaag met vooral landschappen.Robkazoe schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 22:00:
Ik heb hier mijn 13MP foto's naar geupload:
https://drive.google.com/...1oc2w5RzBxcG8&usp=sharing
Het tijdstip was natuurlijk kut met de schemering, ze zijn allemaal tussen 21:15 en 21:30 geschoten. Ik heb de foto's eerst met normale en daarna met HDR-stand geschoten. Ik zal kijken of ik morgen wat normale foto's kan nemen wanneer het tijdstip er meer naar is (ergens met de zon boven mijn hoofd hopelijk).
Je had gelijk! Ik heb hem vanmiddag binnen gekregen en wat is dit apparaat zoveel mooier dan mijn oude Galaxy AceBeastiaanz schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 09:14:
Je hebt hem overmorgen binnen. Duurt max 3 dagen.
[...]
Super, heel erg bedankt!Robkazoe schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 18:17:
[...]
Ik heb een zipje geupload met wat foto's van vandaag met vooral landschappen.
[ Voor 36% gewijzigd door Lintesir op 24-05-2013 22:20 ]
Op de volgende blog kun je vaak de multilang downloadenLintesir schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 22:17:
Ik heb m'n M2s nu zo'n anderhalve week en ik heb in die tijd al vier keer de batterij eruit moeten halen omdat de telefoon nergens meer op reageerde. Meer mensen die hier last van hebben?
Wat is het downloaden van die multilang ROMs trouwens extreem traag zeg, heeft iemand hier al mirrors voor gevonden?
Vandaag de bevestiging gekregen dat de telefoon verzonden is! Nu nog maar een paar dagen wachten waarschijnlijkMrloki schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 18:03:
Na lang wikken en wegen vandaag toch eindelijk de knoop doorgehakt en bij Ibuygou.com een M2S 32 GB besteld. Hopelijk is het toestel snel binnen want ik kan niet wachten om het toestel te zien en uit te proberen.
Jullie nog wat tips van dingen die ik zeker moet doen of uit proberen zodra het toestel geleverd is?
Niet als je leest hoeveel mensen dit forum passeren die nog een keuze aan het maken zijn en zich toch op de Chinese markt richten. ;-)Verwijderd schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 16:17:
[...]
Dat is idd aardig off-topic lol, het Oppo Find 5 topic is daar iets beter voor bestemd
Ik weet nog niet wat ik van die HDR modus vind. Ja het contrast is beter, maar op een aantal foto's komt de kleurweergave mij een beetje "radioactive" over.Robkazoe schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 18:17:
[...]
Ik heb een zipje geupload met wat foto's van vandaag met vooral landschappen.
[ Voor 23% gewijzigd door mathman op 25-05-2013 13:38 ]
Je hoeft de batterij er niet uit te halen, gewoon de powerknop ingedrukt houden tot het toestel herstart (kan even duren).Lintesir schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 22:17:
Ik heb m'n M2s nu zo'n anderhalve week en ik heb in die tijd al vier keer de batterij eruit moeten halen omdat de telefoon nergens meer op reageerde. Meer mensen die hier last van hebben?
Wat is het downloaden van die multilang ROMs trouwens extreem traag zeg, heeft iemand hier al mirrors voor gevonden?
Normaliter is het zoals mathman beschrijft, maar met de aangepaste CWM recovery is er inmiddels ook een optie om daadwerkelijk de AOSP naast de MIUI rom te draaien. Daarvoor moet je wel schoon beginnen want de enkele data partitie wordt opgedeeld om het draaien van de twee verschillende roms mogelijk te maken.xon schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 13:30:
Wat vragen die in mijn hoofd zitten:
- Waarom zitten er twee partities op de phone? system 1 en system2 toen ik naar multilanguage wilde flashen kon ik kiezen op welk system ik deze wilde laden. Zijn dit letterlijk twee partities en zou je ook twee verschillende systemen kunnen draaien? dus bv op de ene de stockrom en de andere de MIU?
- Waarom is het zo'n ding om terug te gaan naar een oude MIUI rom? Je zou zeggen dat je hem gewoon weer overschrijft?
Verwijderd
Je telefoon in een tas vol met diamanten gooien is natuurlijk niet aan te raden[b]Jarmo1996 schreef op zondag 26 mei 2013 @ 22:21:Ik denk dat het is gekomen toen mijn telefoon in een tas met waardevolle spullen zat.
Verwijderd
Eensch. Ben zelf absoluut geen telefoon expert maar wat ik van HDR lees, is dat het de lens langer open houdt en je daardoor hogere contrasten krijgt. Handig voor in de nacht, maar als je vol zonlicht hebt dan krijg je inderdaad rare foto's.mathman schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 13:37:
[...]
Ik weet nog niet wat ik van die HDR modus vind. Ja het contrast is beter, maar op een aantal foto's komt de kleurweergave mij een beetje "radioactive" over.
Wat zijn je eigen ideeën hierover?
Tx voor de foto's in ieder geval!
Ik heb hem nu ook 1 a 2 weken. Ik gebruik geen hoesje en beeld is nog krasvrij en net zo mooi als het begin.Verwijderd schreef op zondag 26 mei 2013 @ 22:21:
Hoe vinden jullie het scherm eigenlijk?
Tot mijn enorme teleurstelling, en misschien door mijn naïviteit, zitten er na twee weken al kleine krasjes op het scherm. Ik baal hier echt enorm van, aangezien ik dit niet had verwacht na het zien van de video van ibuygou op YouTube. Ik heb er ook niks raars mee gedaan ofzo. Ik denk dat het is gekomen toen mijn telefoon in een tas met waardevolle spullen zat.
android since G1.
Volgens mij maak je met HDR snel achter elkaar twee foto's: één met een korte en één met een lange belichtingstijd. De software haalt dan een of ander slim trucje uit om deze samen te voegen, zodat je (in theorie) een mooiere foto krijgt. Het zou dus ook kunnen dat de software hier in de fout gaat.Robkazoe schreef op maandag 27 mei 2013 @ 15:33:
[...]
Eensch. Ben zelf absoluut geen telefoon expert maar wat ik van HDR lees, is dat het de lens langer open houdt en je daardoor hogere contrasten krijgt. Handig voor in de nacht, maar als je vol zonlicht hebt dan krijg je inderdaad rare foto's.
De ROM's werden tot voor kort gehost via http://goo.im/, wat erg traag is.coredalae schreef op maandag 27 mei 2013 @ 16:26:
heb m ook binnen sinds vandaag, gelijk de multilang rom er op gegooid. (hier vandaan trouwens: http://miuiandroid.com/community/ die haalt m van mega, bij mij kwam ie gewoon met 2mb/s binnen?)
[ Voor 3% gewijzigd door Orbit op 28-05-2013 00:28 ]
Als je er een andere launcher op gooit ben je al een heel eind.Orbit schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 00:01:
Ik ben sinds vandaag in het bezit van mijn M2A en de eerste indrukken zijn erg positief.
Ik ben echter bang niet te kunnen wennen aan de MIUI rom, na jarenlang te hebben gewerkt met een HD2 met diverse cleane Android roms ... Iemand al een meer standaard rom gevonden voor de M2A?
android since G1.
heb zelf twee weken Wiui gedraaid maar heb weinig tot geen verschil gemerkt. Draai nu gewon al best lang miuiandroid en ben best tevreden.coredalae schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 18:54:
wat ik gedaan had was gewoon via de updater flashen en daarna een factory reset doen, dan ben je alle chinese apps ook kwijt. (de meeste kan je trouwens sowieso al verwijderen)
Heb zelf nu miui android, maar denk dat ik ook bij de volgende update overstap naar wiui. lijkt toch net iets batterij vriendelijker te zijn. (+ de rest van de tweaks, maar t toestel is in powersave al zo snel dat ik m nu maar constant daar op heb staan)
Heb wel een account by xiaomi, echter heb ik sync uitstaan omdat 90% van de dingen toch al bij google staat
KNZ schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 19:43:
Ben ook geïnteresseerd om deze gsm te kopen, alleen twijfel ik of er problemen zullen zijn met de connectiviteit in België. (omdat deze smartphone geen 3G op 900MHz kan ontvangen).
Voor zover ik weet werkt 3G in België enkel op 2100MHz, of wordt de 900 hier ook gebruikt?
Dus als er hier Belgen met deze telefoon zouden zijn, hebben jullie problemen met de connectiviteit?
Thanks
Ok, bedankt voor dit te bevestigen! En hoe zit het met de GPS? Heeft deze goeie verbinding met de satellieten? (is natuurlijk een vraag voor iedereen hiermaarten_geuns schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:23:
Ik ben Mobile viking en gebruik de gsm al een maand zonder enig probleem!
[...]
Dat heb ik dus ook maar gedaan. Op rustige dagen kun je met enige moeite gewoon 3 dagen gebruiken zonder op te laden. Echt super handig!coredalae schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 18:54:
Heb zelf nu miui android, maar denk dat ik ook bij de volgende update overstap naar wiui. lijkt toch net iets batterij vriendelijker te zijn. (+ de rest van de tweaks, maar t toestel is in powersave al zo snel dat ik m nu maar constant daar op heb staan)
oh dat zou mooi zijn, red nu net de dag.Robkazoe schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 22:07:
[...]
Dat heb ik dus ook maar gedaan. Op rustige dagen kun je met enige moeite gewoon 3 dagen gebruiken zonder op te laden. Echt super handig!
android since G1.
Werkt bij mij niet, denk alleen in Chinamathman schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 19:22:
Ik vind vooral de extra toetsenbord toevoeging handig. Dat swypen vind ik retehandig en erg gemakkelijk aan te leren. Nog nooit zo snel "getypt" als nu
Zou iemand die een account heeft bij xiaomi (http://i.xiaomi.com) eens willen testen of "find device" bij jou werkt? Bij mij blijft hij me maar in de Atlantische Oceaan onder Westelijk Afrika terugvinden
Een foto staat hierboven al en hieronder een close-up. Beetje schemerige foto, als je graag wil kan ik morgen in beter licht wel een nieuwe foto maken. Ik ben er erg tevreden over. De case zit er goed strak omheen en steekt niet ver boven het scherm uit.LoeWn schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 21:13:
Zou er iemand zo vriendelijk willen zijn om voor mij een foto te maken van de voorkant van zijn toestel met deze 'rubber protective case'? Er zijn vast wel mensen die deze mee besteld hebben
Ik ben erg benieuwd hoe dit er aan de voorkant uit ziet. Ik kan hier geen foto van vinden.
Eigenlijk geen idee maar het klinkt alsof je teleurgesteld bent. In welke energie modus staat je phone nu?vier schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 21:58:
ik heb de telefoon gisteren ontvangen en heb er vandaag al redelijk wat mee gespeeld, maar nu kom ik erachter dat mijn score op antutu ongeveer 15000 is.
Verwijderd
Als je dit wil doen zou ik het gewoon met ClockWorkMod doen. DIe eerst erop flashen, truedualboot aanzetten en Miui en Wiui tegelijkertijd werkt goed. Heb ik zelf ook gedraaid op die manier.Verwijderd schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 23:37:
Een klein vraagje. Kan je Stock MIUI op partitie 1 zetten en WIUI op partitie 2?
Als je kijkt bij de WIUI instructions staat er:
- If you would like to install ROM to System1, use Updater app from System2
- If you would like to install ROM to System2, use Updater app from System1
Stel nu ik haal de telefoon uit de doos waneer hij geleverd is en flash direct WIUI waneer ik hem opstart. Dan zal de telefoon naar partitie 2 opstarten van daar uit flash ik stock MIUI en reboot. Dan zou ik normaal toch stock op partitie een moeten hebben en WIUI op partitie 2 of niet?
er staat ook
-Warning! Don't flash it over any v5 ROM, becasue your device will be bricked!
Bedoelen ze met bricked heel hard om te recoveren of echt bricked van klaar om in de vuilbak te smijten?
Weet iemand op welke versie hij staat als je hem uit de doos haalt? V4 ofniet? Zou het uitmaken dat V5 op partitie 1 staat als je deze rom naar partitie 2 flashed want als je hem zo ook kunt bricken vind ik het heel risky.
Heeft hier al iemand ervaring mee? Sorry voor de vele vragen, ik wil gewoon direct aan de slag waneer hij geleverd word.
Dat valt wel mee, je strandt bij het MI logo scherm (en de Mi recovery/CWM recovery kan opeens foetsie zijn). Door de fastboot rom versie te flashen kan je in noodgevallen weer snel een werkende telefoon krijgen. V4 over V5 gaat niet zomaar omdat de V5 versie van eind april de firmware van het scherm update.Verwijderd schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 23:37:
er staat ook
-Warning! Don't flash it over any v5 ROM, becasue your device will be bricked!
Bedoelen ze met bricked heel hard om te recoveren of echt bricked van klaar om in de vuilbak te smijten?
Weet iemand op welke versie hij staat als je hem uit de doos haalt? V4 ofniet? Zou het uitmaken dat V5 op partitie 1 staat als je deze rom naar partitie 2 flashed want als je hem zo ook kunt bricken vind ik het heel risky.
Heeft hier al iemand ervaring mee? Sorry voor de vele vragen, ik wil gewoon direct aan de slag waneer hij geleverd word.
Even youtube-filmpje van opzoeken...Samengevat: Vingernagel in de mini-usb-opening en duwen/trekken; geen centje pijn.MiliaanR schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 16:24:
Ik heb mijn Mi2S net binnen, maar hoe haal je die achterkant er af?
Waar ik het minst verrast door ben? Hmm, even nadenken. Dat het toestel rechthoekig is denk ik.Beastiaanz schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 16:23:
Ik lees hier nauwelijks opmerkingen van mensen die de M2A/M2S in gebruik hebben en verrast zijn door de snelheid van het toestel.
Ben zéér benieuwd te lezen waar ze het minst en meest verrast door zijn tot nu toe?
[ Voor 10% gewijzigd door _DJ op 30-05-2013 19:50 ]
Het is ook niet dat ik het niet weet wat betreft de snelheid maar ik hoor/lees weinig opmerking hierover namelijk._DJ schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 16:39:
[...]
Waar ik het minst verrast door ben? Hmm, even nadenken. Dat het toestel rechthoekig is denk ik.
Even serieus: Aan de hand van de specs, testen en reviews weet je dat het toestel snel is. Dat-ie het dan ook echt is is dan geen verrassing meer. De verwachtingen waren hooggespannen en ik ben geen verrassingen tegengekomen. Sorry.
Wat extra coverfoto's(niet letten op het logo...) :
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat kun je vast wel in de online chat (laten) regelen.Adanteh schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 13:20:
Hoe lang duurde het ongeveer voordat jullie meer informatie kregen van ibuygou? En heeft er toevallig iemand ervaring met het aanpassen van de order? Ik ben in al mijn enthousiasme totaal vergeten om er nog zo'n cover bij te bestellen.
3630Wp ZW 39° / 3950Wp NO 39° / 990Wp ZO 5° | Vaillant VWL75/5
Ik heb bij de Halfords drie jaar geleden een universele gekocht voor €30 euro. Tot nu hebben al mijn telefoons er op gepast: HTC HD2, LG Optimus 2X, Samsung Galaxy S. De Mi2S moet er ook in passen aangezien deze ongeveer dezelfde afmetingen heeft. Een tijdje geleden kwam ik er langs, en heb ik even gekeken. Maar ze hebben er nu eentje met dezelfde afmetingen, alleen iets ander design. Prachtding[b][message=40334239,noline]...
Als je nog een autohouder zoekt overigens, kijk eens op deze blog. Dit is een vrij uitgebreide review van de M2, maar aangezien die qua fysieke kenmerken precieshetzelfde is als de M2S, voldoet zijn advies prima.
Ik heb de Haicom HI-206 bij de PDASHOP besteld welke perfect past. Deze heb je ook nog in de versie VI-206 (ventmount) en BI-206 (bikemount). Of een active holder ook zou passen is de vraag, ook al heeft de Samsung Galaxy S Advance ook het laadpunt onderop zitten. Ik heb de gok er niet op genomen in ieder geval.
[ Voor 6% gewijzigd door LoeWn op 31-05-2013 13:38 ]
Ik heb een Mobistar abonnement en bereik is gewoon goed. Enkel op m'n werkplek val ik regelmatig zonder verbinding, maar dat heeft zowat iedereen voor in ons bureau. Gevoelsmatig zou ik wel zeggen dat het met mijn HD2 beter ging, maar op dat toestel had ik dan ook een aangepaste baseband geïnstalleerd, daar ben ik nog niet aan toegekomen met de M2A.KNZ schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 19:43:
Ben ook geïnteresseerd om deze gsm te kopen, alleen twijfel ik of er problemen zullen zijn met de connectiviteit in België. (omdat deze smartphone geen 3G op 900MHz kan ontvangen).
Voor zover ik weet werkt 3G in België enkel op 2100MHz, of wordt de 900 hier ook gebruikt?
Dus als er hier Belgen met deze telefoon zouden zijn, hebben jullie problemen met de connectiviteit?
Thanks
De M2A heeft dezelfde camera als de MI2, toch? Ik heb zelf nog geen rolling shutter effect gemerkt bij mijn video's, zowel op 1080p als op 720p (ik heb de MI2)Asphyxion schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 11:13:
Ben erg aan het twijfelen over deze telefoon(s). Het grootste probleem voor mij is het Rolling shutter effect wanneer je video's maakt. Heeft de m2a dit ook? Kan iemand met een m2a een video maken en op YouTube plaatsen?
Android developer & dürüm-liefhebber
Bedankt voor je review! Nu kan ik de gsm nu met een goed gevoel aankopenOrbit schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 10:29:
[...]
Ik heb een Mobistar abonnement en bereik is gewoon goed. Enkel op m'n werkplek val ik regelmatig zonder verbinding, maar dat heeft zowat iedereen voor in ons bureau. Gevoelsmatig zou ik wel zeggen dat het met mijn HD2 beter ging, maar op dat toestel had ik dan ook een aangepaste baseband geïnstalleerd, daar ben ik nog niet aan toegekomen met de M2A.
Enige nadeel tot nog toe aan de M2A voor mij is dat de multilanguage rom niet 100% vrij is van chinese apps/tekens en dat het toestel zo 'glad' is, ik ben vaak bang dat ik em uit m'n handen ga laten glippen. Ik kijk dus vol verwachting uit naar een aangepaste case, maar op dit moment nog niets gevonden.
Al bij al ben ik erg tevreden, m'n broer heeft net een S4 gekocht aan inkoopprijs (wat ik ook had kunnen doen), maar m'n M2A voelt aan als de betere deal. Bang for the buck is echt dik in orde. Ik blijf MIUI wel wat kinderachtig vinden met hun iOS achtige look, maar het werkt wel gewoon erg goed.
android since G1.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq