Tot nu toe super ervaring gehad met de mi2s, helaas is de telefoon gisteren
gevallen vanop borsthoogte. Scherm is niet gebroken en ook geen merkbare sporen aan buitenkant, echter het scherm zelf heeft verticale lijnen. Dus juiste kleuren wat er zou zijn. Bijvoorbeeld bij het opstarten heb je het mi logo dat oranje wordt, nu toont het scherm 4
verticale grijze
lijnen die oranje geanimeerd worden. Er is dus geen enkele horizontale lijn en enkel verticale lijnen. Als je bijvoorbeld de powerknop inhoud krijgt je normaal gezien schermpje om af te sluiten met oranje knop in, wel nu ook weer verschillende verticale lijnen in de kleuren die normaal op het scherm zou moeten zijn, enkel geen juist beeld. Al de
rest van touch enzo
werkt perfect.
Moet ik nu een nieuw lcd kopen? Ik heb hem al een paar keer opengedraaid en alles vastgedrukt, maar niks lijkt beschadigt of los
Enig idee waar ik het best een vervangstuk koop? Origineel aangekocht bij ibuygou, maar daar lijkt het vervangstuk voor 99 dollar slecht beoordeeld. Ik heb ook op fulcrumall gekeken, maar moet ik met(+18 euro) of zonder frame nemen? En iemand ervaringen met de kwaliteit?
Alvast bedankt.