• StinkyPanda
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21:51
PetrCech_3 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 13:59:
[...]

Ben ook wel benieuwd. Wist niet dat het bestond. Heb nu een screen protector van Xiaomi zelf (via IBG) maar die krast als de ziekte.. Echt zonde
Zeker dat je de echte protector hebt gebruikt ?
Er zit namelijk ook een "test" protector bij en deze is inderdaad zeer krasgevoelig ;)
Hier hangt hij er al 10 maanden op en ziet er nog zeer goed uit.

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-01 21:27

xon

Hmm..beetje aan het experimenteren gegaan met de 4.4 roms op mijn 2S. Draait op zich vrij goed en ze hebben ook de FM radio aan de gang gekregen (een must voor mij). Toch moet ik bekennen toch wat moeite te hebben met wennen na een jaar met MIUI/WIUI te hebben gedraaid. Je merkt toch dat MIUI verdomd fijn werkt en je erg snel gewend raakt aan het niet gebruiken van een app launcher.

Zou fijn zijn als eens de sprong maken om WIUI op kitkat te baseren. Toch..vraag me af of ze het überhaupt gaan doen.

Wat betreft protector...why should you? Ik ben altijd een ongelooflijke zeikerd geweest maar met gorilla glas heb ik het helemaal achter me gelaten en dump ik mijn telefoon overal en nergens. Resultaat na een jaar? geen krasje!

[ Voor 21% gewijzigd door xon op 19-02-2014 10:32 ]

• Fugitive2008
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-01 20:42
Bij versie 4.1.7 van MIUI multi lang kan ik mijn data usage / monitor app niet meer openen of vinden. heb ook al geprobeerd via security maar dat bood geen oplossing en ik wil wel kunnen instellen welke programma's 3G gebruiken en welke niet. Heeft iemand daar nogmeer last van of zowaar een oplossing.

[ Voor 12% gewijzigd door Fugitive2008 op 19-02-2014 10:54 ]

• Superblik
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-06-2018
Het gerucht gaat dat miui v6 die waarschijnlijk op android 4.4 is gebaseerd in maart uitkomt, ik heb datums van 7 maart gehoord en later in die maand. Er zijn al een tal aan beta testers bezig met miui maar mogen niks laten uitlekken over de inhoud van miui v6.

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
xon schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 10:30:
Hmm..beetje aan het experimenteren gegaan met de 4.4 roms op mijn 2S. Draait op zich vrij goed en ze hebben ook de FM radio aan de gang gekregen (een must voor mij). Toch moet ik bekennen toch wat moeite te hebben met wennen na een jaar met MIUI/WIUI te hebben gedraaid. Je merkt toch dat MIUI verdomd fijn werkt en je erg snel gewend raakt aan het niet gebruiken van een app launcher.

Zou fijn zijn als eens de sprong maken om WIUI op kitkat te baseren. Toch..vraag me af of ze het überhaupt gaan doen.

Wat betreft protector...why should you? Ik ben altijd een ongelooflijke zeikerd geweest maar met gorilla glas heb ik het helemaal achter me gelaten en dump ik mijn telefoon overal en nergens. Resultaat na een jaar? geen krasje!
Knap. Ten eerste heeft de 2S geen Gorilla Glass en ten tweede had ik na 1 dag al een enorme kras over het gehele beeldscherm.

Verwijderd

Zelf ben ik geen fan van screenprotectors. Het gevoel + looks zonder protector is vele male beter imo
Mijn 2s (6+ mnd) heeft ook nog geen krassen. Ik ga er wel redelijk voorzichtig mee om.
Kan best tegen een stootje..maar je moet er natuurlijk geen uien op gaan snijden.

• Momus
Verwijderd schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 12:18:
Zelf ben ik geen fan van screenprotectors. Het gevoel + looks zonder protector is vele male beter imo
Mijn 2s (6+ mnd) heeft ook nog geen krassen. Ik ga er wel redelijk voorzichtig mee om.
Kan best tegen een stootje..maar je moet er natuurlijk geen uien op gaan snijden.
Gewoon in de zak, zonder sleutels of andere krassenmakers. Wat mij betreft is het glas van mijn 2S erg krasgevoelig.

• PetrCech_3
  • Laatst online: 18-12-2025
Momus schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 12:19:
[...]

Gewoon in de zak, zonder sleutels of andere krassenmakers. Wat mij betreft is het glas van mijn 2S erg krasgevoelig.
Bij mij idem. Daarnaast is het onzin dat het gevoel + looks weg zijn. Je moet hem gewoon goed (laten) plakken. Als je hem goed plakt zie je hem niet/nauwelijks.
Wat betreft het test-velletje bij de screen protector van IBG; zou zomaar eens kunnen. Zal deze er vanaf halen (zitten toch te veel krassen in) en die andere er ff op doen.

http://www.ebay.com/itm/P...&var=&hash=item2a36ec4145 Nog steeds niemand die hier ervaring mee heeft? Dan zal ik hem maar op goed geluk gaan kopen. Vind het best het proberen waard... :)

[ Voor 7% gewijzigd door PetrCech_3 op 19-02-2014 13:22 . Reden: Shocked, wrong link :D ]

• Momus
Ik heb een hoop ervaring met dode links :)

• Gabliboeba
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:09
Is er hier iemand die MIUIandroid en een 4.4 rom naast elkaar draait? Zo ja, welke 4.4 is dat? Uberhaupt, wat is de beste 4.4 rom die momenteel uit is voor de m2s?

Daarnaast een aantal vragen of ik het allemaal goed heb begrepen:

-Ik heb Clockworkmod nodig en TrueDualBoot enabled om twee roms naast elkaar te kunnen draaien
-Ik kan de 4.4 rom op system2 installeren mbv CWM
-Alle userdata (aps, data, etc.) blijven behouden
-Ik kan de MIUIandroid en 4.4 rom niet meer OTA updaten

Klopt dit allemaal?

edit. Ik neig momenteel naar deze (http://xiaomi.eu/communit...4-cyanogenmod-11-0.22927/) rom. Iemand ervaring?

[ Voor 16% gewijzigd door Gabliboeba op 19-02-2014 13:27 ]

Verwijderd

[b]PetrCech_3 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 13:01:
Bij mij idem. Daarnaast is het onzin dat het gevoel + looks weg zijn. Je moet hem gewoon goed (laten) plakken. Als je hem goed plakt zie je hem niet/nauwelijks.
Onzin? Dit is mijn persoonlijke ervaring/mening. Ieder zijn ding nietwaar.
Maar goed. Ik weet dat een scherm nou eenmaal krassen op kan lopen.
Wat ik zeg is dat het echter niet onredelijk is om krassen te verkomen als je een beetje voorzichtig bent.

Verwijderd

Mijn HTC HD2, nu 3,5 jaar oud heeft geen Gorilla Glas en heeft nul krassen. Maar ik heb mijn Mi2s een keer per ongeluk bij mijn zakmes ingestopt en nu zit er een kras in. Klein, maar hij zit er. Ik denk dus dat zolang als je hem niet bij iets van metaal, steen of zand stopt dat het wel goed gaat.

• Kapitein Prozac
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-01 00:36
Fugitive2008 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 10:36:
Bij versie 4.1.7 van MIUI multi lang kan ik mijn data usage / monitor app niet meer openen of vinden. heb ook al geprobeerd via security maar dat bood geen oplossing en ik wil wel kunnen instellen welke programma's 3G gebruiken en welke niet. Heeft iemand daar nogmeer last van of zowaar een oplossing.
Niks te vinden in Security Center - Data usage - Usage history (en onder de ronde knop aldaar)?

• MiliaanR
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-01 02:14

MiliaanR

Just for fans.

@Fugitive, al gekeken of hij nog wel bij instellingen en dan apps staat?

In ieder geval, mijn play store wil niet meer openen en staat ook niet meer in mijn app lijsten.. Komt denk ik door de de multilang update naar 4.2.14
Meer apps doen het niet goed meer, zoals Hill Climb Racer. Hij vraagt honderd keer razend snel of ik wil stoppen, laat me dan 3 seconden verder gaan en dan begin hij weer. Of het spel sluit geheel uit zichzelf.

[ Voor 31% gewijzigd door MiliaanR op 19-02-2014 18:22 ]

• Kapitein Prozac
Vaak is dat een teken dat data niet meer goed is. Misschien dat een reset helpt of anders de boel opnieuw installeren?

• Fugitive2008
Kapitein Prozac schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 16:06:
[...]

Niks te vinden in Security Center - Data usage - Usage history (en onder de ronde knop aldaar)?
Held. Vond het inderdaad onder de security app, niet het security menu onder instellingen, en vandaar uit kan je de data usage app toevoegen aan je homescreen... U wordt vriendelijk bedankt!

• whackertje
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-02-2024
Ik zou toch graag overstappen naar een kale 4.4.
MIUI is niet echt goed begonnen met mij. Bvb de Kindle app die ik moest sideloaden en sommige andere apps die ook niet werken (veel minder kritisch). De radio begint soms uit zichzelf te spelen als je die op de achtergrond laat open staan.

• mitch187
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-01 12:42
Waarom moest je de kindle app sideloaden? Werkt hier prima uit de Play store, ook na verwijderen en opnieuw downloaden. Welke andere apps heb je problemen mee?

• Eleni
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:40
Klopt, doet mijn radio ook, en heb eveneens de Kindle app moeten sideloaden. Maar er staat ook veel positiefs tegenover.

• mitch187
Waarom moest je hem sideloaden?..

• Eleni
Omdat hij na een update ineens niet meer werkte, ook niet na hem eraf gegooid en opnieuw geïnstalleerd te hebben. Heb her en der op internet mensen gecondenseerde hetzelfde probleem, kijk maar eens bij fora op amazon.com.

• SSDharry
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-12-2025
Gabliboeba schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 13:22:
Is er hier iemand die MIUIandroid en een 4.4 rom naast elkaar draait? Zo ja, welke 4.4 is dat? Uberhaupt, wat is de beste 4.4 rom die momenteel uit is voor de m2s?

Daarnaast een aantal vragen of ik het allemaal goed heb begrepen:

-Ik heb Clockworkmod nodig en TrueDualBoot enabled om twee roms naast elkaar te kunnen draaien
-Ik kan de 4.4 rom op system2 installeren mbv CWM
-Alle userdata (aps, data, etc.) blijven behouden
-Ik kan de MIUIandroid en 4.4 rom niet meer OTA updaten

Klopt dit allemaal?

edit. Ik neig momenteel naar deze (http://xiaomi.eu/communit...4-cyanogenmod-11-0.22927/) rom. Iemand ervaring?
Ik wil exact hetzelfde proberen, maar krijg het niet voor elkaar. Heb CWM en TDB geinstalleerd, maar de installatie van de 4.4 rom wordt steeds afgebroken. Ik heb uitgebreid gezocht naar een duidelijke handleiding om te ontdekken wat ik verkeerd doe, maar tot nu niks gevonden. Heeft iemand een bruikbare link of instructie?

• Superblik
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-06-2018
SSDharry schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 09:56:
[...]

Ik wil exact hetzelfde proberen, maar krijg het niet voor elkaar. Heb CWM en TDB geinstalleerd, maar de installatie van de 4.4 rom wordt steeds afgebroken.
Heb je de laatste cwm 6.0.3.2 ?

• nWn
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online

nWn

In Geocentric Orbit

Hierbij een korte uiteenzetting van mijn ervaringen met de Mi2s, wat betreft de batterij en het scherm.

Allereerst de batterij, gemiddeld haal ik zo'n 5 uur schermtijd over 2-3 dagen per lading (2g + wifi altijd aan). Normaal gesproken staat het scherm zo'n 1-1.5 uur per dag aan en red ik twee dagen met gemak. Dit is met de normaal 2000mAh batterij met MIUI 4.1.10

Wat met opvalt is hoe snel de batterij leegloopt zodra ik 3g aan zet. Dan verlies ik zo 40% per dag zonder dat ik iets met de telefoon doe, puur door 3g. Met wifi + 2g aan is dit misschien 10% per dag. Je ziet de aanslag van 3g op de batterij terug in de stats, waar Android OS opeens 30-40% gebruikt ipv 2-5%. Ook lijkt Facebook een meetbaar negatieve invloed te hebben op de batterij, in tegenstelling tot andere apps zoals WhatsApp of Gmail.

Hier wat screens:
http://equivoquia.com/med...t_2014-02-19-22-27-14.png
http://equivoquia.com/med...t_2014-02-19-22-27-27.png
http://equivoquia.com/med...t_2014-02-19-22-27-38.png

Wat betreft het scherm, en dan vooral de krasgevoeligheid: Hier merk ik niks van. Ik heb een hoesje en ben sowieso redelijk voorzichtig met telefoons en dat is tot nu toe genoeg om te voorkomen dat er krassen ontstaan.

Ik heb ook een grijze achterkant erop zitten ipv de standaard witte en dat bevalt erg goed, aangezien ik de witte erg glad en "vies" aan vond voelen. De grijze achterkant die ik nu heb heeft daar minder last van.

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-01 16:40
SSDharry schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 09:56:
[...]

Ik wil exact hetzelfde proberen, maar krijg het niet voor elkaar. Heb CWM en TDB geinstalleerd, maar de installatie van de 4.4 rom wordt steeds afgebroken. Ik heb uitgebreid gezocht naar een duidelijke handleiding om te ontdekken wat ik verkeerd doe, maar tot nu niks gevonden. Heeft iemand een bruikbare link of instructie?
1. flash deze CWM in welke recovery je dan ook bent.
2. ga naar de recovery (moet de nieuwe zijn die je net geflashed hebt, anders weer terug naar stap 1)
3. zet TDB uit
4. flash multilangauge op partitie 1
5. flash kitkat op partitie 2 (ik gebruik Mokee, maar je kunt ook micha's cm11, ivan's OASP of redifine's OASP flashen)
De laatste versie van Ivan's blijkt heel slecht te zijn qua batterijduur
6. flash gapps

Zo heb ik het gedaan.

EDIT: Oops. Mijn manier is zonder TDB. Met TDB zou hetzelfde moeten gaan

[ Voor 7% gewijzigd door LoeWn op 21-02-2014 11:45 ]

Verwijderd

nWn Music schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 11:36:
Hierbij een korte uiteenzetting van mijn ervaringen met de Mi2s, wat betreft de batterij en het scherm.

Allereerst de batterij, gemiddeld haal ik zo'n 5 uur schermtijd over 2-3 dagen per lading (2g + wifi altijd aan). Normaal gesproken staat het scherm zo'n 1-1.5 uur per dag aan en red ik twee dagen met gemak. Dit is met de normaal 2000mAh batterij met MIUI 4.1.10

Wat met opvalt is hoe snel de batterij leegloopt zodra ik 3g aan zet. Dan verlies ik zo 40% per dag zonder dat ik iets met de telefoon doe, puur door 3g. Met wifi + 2g aan is dit misschien 10% per dag. Je ziet de aanslag van 3g op de batterij terug in de stats, waar Android OS opeens 30-40% gebruikt ipv 2-5%. Ook lijkt Facebook een meetbaar negatieve invloed te hebben op de batterij, in tegenstelling tot andere apps zoals WhatsApp of Gmail.

Hier wat screens:
http://equivoquia.com/med...t_2014-02-19-22-27-14.png
http://equivoquia.com/med...t_2014-02-19-22-27-27.png
http://equivoquia.com/med...t_2014-02-19-22-27-38.png

Wat betreft het scherm, en dan vooral de krasgevoeligheid: Hier merk ik niks van. Ik heb een hoesje en ben sowieso redelijk voorzichtig met telefoons en dat is tot nu toe genoeg om te voorkomen dat er krassen ontstaan.

Ik heb ook een grijze achterkant erop zitten ipv de standaard witte en dat bevalt erg goed, aangezien ik de witte erg glad en "vies" aan vond voelen. De grijze achterkant die ik nu heb heeft daar minder last van.
Ik herken dat gevoel over die achterkant wel, voelde altijd vies en plakkerig aan. En hij was altijd binnen no time helemaal schmutzig.

• SSDharry
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-12-2025
LoeWn schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 11:40:
[...]

1. flash deze CWM in welke recovery je dan ook bent.
2. ga naar de recovery (moet de nieuwe zijn die je net geflashed hebt, anders weer terug naar stap 1)
3. zet TDB uit
4. flash multilangauge op partitie 1
5. flash kitkat op partitie 2 (ik gebruik Mokee, maar je kunt ook micha's cm11, ivan's OASP of redifine's OASP flashen)
De laatste versie van Ivan's blijkt heel slecht te zijn qua batterijduur
6. flash gapps

Zo heb ik het gedaan.

EDIT: Oops. Mijn manier is zonder TDB. Met TDB zou hetzelfde moeten gaan
Geweldig, dit heeft gewerkt. Heel erg veel dank voor deze aanwijzingen

• whackertje
Ben echt onder de indruk van de M2S. Heb al verschillende smartphones gehad (Lenovo A820/ThL W8/HTC Desire/HTC Desire C/...) maar deze is de eerste die zo snel downloadt via wifi. Nog geen enkele keer batterij moeten uithalen owv vastloper terwijl ik dat bij de anderen toch wel heel soms eens diende te doen.
MIUI ligt me nog niet helemaal en het scherm is me wat klein maar voor de rest uiterst tevreden. _/-\o_

Ondertussen kindle app via playstore geupdated en hij werkt weer, sideload dus niet meer nodig.
Ohja, en GPS perfect.
Nu toch maar es die kitkat gaan proberen ;)

• MSchmeitz
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-12-2024
MiliaanR schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 18:18:
In ieder geval, mijn play store wil niet meer openen en staat ook niet meer in mijn app lijsten.. Komt denk ik door de de multilang update naar 4.2.14
Meer apps doen het niet goed meer, zoals Hill Climb Racer. Hij vraagt honderd keer razend snel of ik wil stoppen, laat me dan 3 seconden verder gaan en dan begin hij weer. Of het spel sluit geheel uit zichzelf.
Ik had dit ook met de update naar 4.2.14. Ik heb daarna de WiUI rom weer erop gezet en een apk van play store geinstalleerd. Van MIUI werken bij mij de laatste versies van de developer rom en de stable rom niet goed. Ik heb de stable rom een half jaar gebruikt zonder problemen.. tot gisteren.

• Eleni
Bij mij werkt bluetooth niet, al een tijdje niet, eerlijk gezegd weet ik niet of het ooit gewerkt heeft, want ik heb het niet vaak nodig. Updaten helpt niet, heb de laatste multilang rom erop staan.
Wie weet er een oplossing?

Verwijderd

een tweaker heeft van mij een Xiaomi M2s gekocht gekocht voor 169 euro en wil het nu verder verkopen voor 239 euro!, ik hoop dat niemand hier zo veel voor wil geven want de foon is dan niet tweedehands maar 3de hands!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04-2025
Eleni schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 15:40:
Bij mij werkt bluetooth niet, al een tijdje niet, eerlijk gezegd weet ik niet of het ooit gewerkt heeft, want ik heb het niet vaak nodig. Updaten helpt niet, heb de laatste multilang rom erop staan.
Wie weet er een oplossing?
Ik gebruik dagelijks bluetooth (carkit) , nergens last van met de Engelstalige laatste rom. Waar gebruik je het voor?

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

• Eleni
Ik gebruik het om af en toe gauw een bestandje over te brengen aan iemand zonder erg smarte foon.
Probeerde ook te verbinden met carkit, helaas...

• mottert
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-01-2025
Eleni schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 18:03:
Ik gebruik het om af en toe gauw een bestandje over te brengen aan iemand zonder erg smarte foon.
Probeerde ook te verbinden met carkit, helaas...
Ik heb één keer een driver-probleem gehad, door eigen schuld. Wat toen hielp was de stable ROM erop zetten en daarna weer terug naar de devrom.

• Eleni
Ik heb niets vreemds gedaan, haal gewoon elke week de nieuwe update bij Xiaomi.eu.

• PetrCech_3
Oh oh, we hebben een probleempje. Ik heb de weather app gedownload en deze ook als widget op mijn telefoon staan. Dus elke keer als ik de homeknop indruk en alle apps uitschakel, geeft hij aan dat hij de launcher moet laden. Nouja, opzich geen probleem (alleen irritant). Nu is het echter zo dat als ik een app afsluit, ik dit bericht ook steeds vaker krijg. Zijn er meerdere die hier last van hebben of me hierbij kunnen helpen?

• Anima-t3d
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15-03-2025
Tot nu toe super ervaring gehad met de mi2s, helaas is de telefoon gisteren gevallen vanop borsthoogte. Scherm is niet gebroken en ook geen merkbare sporen aan buitenkant, echter het scherm zelf heeft verticale lijnen. Dus juiste kleuren wat er zou zijn. Bijvoorbeeld bij het opstarten heb je het mi logo dat oranje wordt, nu toont het scherm 4 verticale grijze lijnen die oranje geanimeerd worden. Er is dus geen enkele horizontale lijn en enkel verticale lijnen. Als je bijvoorbeld de powerknop inhoud krijgt je normaal gezien schermpje om af te sluiten met oranje knop in, wel nu ook weer verschillende verticale lijnen in de kleuren die normaal op het scherm zou moeten zijn, enkel geen juist beeld. Al de rest van touch enzo werkt perfect.

Moet ik nu een nieuw lcd kopen? Ik heb hem al een paar keer opengedraaid en alles vastgedrukt, maar niks lijkt beschadigt of los :s |:(

Enig idee waar ik het best een vervangstuk koop? Origineel aangekocht bij ibuygou, maar daar lijkt het vervangstuk voor 99 dollar slecht beoordeeld. Ik heb ook op fulcrumall gekeken, maar moet ik met(+18 euro) of zonder frame nemen? En iemand ervaringen met de kwaliteit?

Alvast bedankt.

• lekzzz
Anima-t3d schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 12:41:
Tot nu toe super ervaring gehad met de mi2s, helaas is de telefoon gisteren gevallen vanop borsthoogte. Scherm is niet gebroken en ook geen merkbare sporen aan buitenkant, echter het scherm zelf heeft verticale lijnen. Dus juiste kleuren wat er zou zijn. Bijvoorbeeld bij het opstarten heb je het mi logo dat oranje wordt, nu toont het scherm 4 verticale grijze lijnen die oranje geanimeerd worden. Er is dus geen enkele horizontale lijn en enkel verticale lijnen. Als je bijvoorbeld de powerknop inhoud krijgt je normaal gezien schermpje om af te sluiten met oranje knop in, wel nu ook weer verschillende verticale lijnen in de kleuren die normaal op het scherm zou moeten zijn, enkel geen juist beeld. Al de rest van touch enzo werkt perfect.

Moet ik nu een nieuw lcd kopen? Ik heb hem al een paar keer opengedraaid en alles vastgedrukt, maar niks lijkt beschadigt of los :s |:(

Enig idee waar ik het best een vervangstuk koop? Origineel aangekocht bij ibuygou, maar daar lijkt het vervangstuk voor 99 dollar slecht beoordeeld. Ik heb ook op fulcrumall gekeken, maar moet ik met(+18 euro) of zonder frame nemen? En iemand ervaringen met de kwaliteit?

Alvast bedankt.
Ik heb er nog eentje liggen, die mag je van mij wel overnemen. Stuur dan maar een PB

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

• Hertog6
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-10-2025
Zonet mijn order geplaatst bij ibuygou.com voor de Mi2S, 32 Gb.. Ik ben benieuwd hoe die aanvoelt want ik kom van een iPhone 4S vandaan. Heb in het verleden wel een aantal Android toestellen gehad, HTC Desire HD en een Garmin-Asus A10. Dus ik ben heel erg benieuwd.

MacBook Pro Mid 2012 16Gb RAM | Xiaomi Mi2S 32 Gb

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Maandje later en volgens PostNL issie al in China, maar volgens de track 'n trace nog niet op plaats van bestemming. Inmiddels heb ik dus maar een onderzoek laten opstarten, eens zien waar ie van het pad is geraakt. Als ik nou 1,30 euro meer had betaald kon ik gewoon geld claimen bij PostNL :X

• PetrCech_3
Heb er vandaag toch maar één in bestelling gedaan. Ben toch wel benieuwd, heb er laatst voor op de Iphone 4S eentje gezien en het beviel me best wel qua aanraakgevoeligheid. Dus ff afwachten, heb de 0,3mm rounded edge gedaan. 0,4mm was uitverkocht.

• whackertje
Even wat kitkat roms getest die hier voorbij waren gekomen. Bij de ene werkte iCoyote niet, de andere had wat Chinese apps en stond me niet meteen aan (Mokee) maar de redefine AOSP lijkt perfect te zijn voor mij. Erg bedankt om deze hier op te lijsten, heeft me heel wat "research" tijd bespaard.

• Fugitive2008
whackertje schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 16:00:
Even wat kitkat roms getest die hier voorbij waren gekomen. Bij de ene werkte iCoyote niet, de andere had wat Chinese apps en stond me niet meteen aan (Mokee) maar de redefine AOSP lijkt perfect te zijn voor mij. Erg bedankt om deze hier op te lijsten, heeft me heel wat "research" tijd bespaard.
Gebruik jij toevallig ook google music in combinatie met de KitKat rom(s)? Zo ja kun je dan muziek op de externe storage opslaan ipv de interne van 4GB? De workarounds die je moet gebruiken met een andere versie zijn namelijk erg instabiel.

[ Voor 7% gewijzigd door Fugitive2008 op 26-02-2014 09:42 ]

• Gasman
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:15
ivm weather app.

Ik heb dit voorheen ook gehad, was over nadat ik de weather app eraf gegooid had.
Heb accuweather in de plaats, werkt perfect.
Sinds 14 dgn is weather app terug met wekelijkse miui update, nu geen problemen meer (geen widget geinstalleerd)

Verwijderd

Weet iemand of er niet stiekem toch een mogelijkheid is om dit ding in mass storage mode te zetten? Dat MTP is echt een ramp, ik wil alle bestanden die op mijn Mi2s staan backuppen maar hij loopt of vast of hij kopieert alleen de map zonder inhoud.

• lekzzz
Verwijderd schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 14:48:
Weet iemand of er niet stiekem toch een mogelijkheid is om dit ding in mass storage mode te zetten? Dat MTP is echt een ramp, ik wil alle bestanden die op mijn Mi2s staan backuppen maar hij loopt of vast of hij kopieert alleen de map zonder inhoud.
Ik maak altijd een nandroid back-up en daarnaast op de iMac met chronosync een back-up van de sd card. Dan moet het toch voldoende zijn O-)

Verwijderd

Heeft iemand toevallig last dat de persoon die jij belt ruis hoort als jij hem belt? Heb al meerdere mensen gehoord met de klacht dat ik niet goed te verstaan ben.

Daarnaast heeft hij vaak moeite om signaal te vinden als ik of de telefoon aanzet of de telefoon overschakel van vliegtuigmodus naar actief. Hij heeft zeker een minuut nodig om signaal te vinden, wat mij niet volledig gangbaar lijkt.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2014 16:10 ]

Verwijderd

lekzzz schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 15:35:
[...]

Ik maak altijd een nandroid back-up en daarnaast op de iMac met chronosync een back-up van de sd card. Dan moet het toch voldoende zijn O-)
Dat is dus het probleem, zodra ik iets wil kopieren dat meer dan 5MB ofzo is loopt het vast of kopieert het het gewoon niet. Ik heb wel ook een Mac dus ik zal even kijken of het daar wel op werkt.

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:16

Mavamaarten

Omdat het kan!

Verwijderd schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 14:48:
Ik gebruik hiervoor Samba Filesharing. Je phone wordt dan een netwerkdrive. Ik haal hiermee snelheden tot 2,5 MB/s, geen idee wat MTP doet. Wat vooral veel sneller is, is grote directories listen. De muziekmap opent bijvoorbeeld in 1x, in plaats van daar 5 minuten op te hoeven wachten O-)

Android developer & dürüm-liefhebber

Verwijderd

Mavamaarten schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 16:16:
[...]

Ik gebruik hiervoor Samba Filesharing. Je phone wordt dan een netwerkdrive. Ik haal hiermee snelheden tot 2,5 MB/s, geen idee wat MTP doet. Wat vooral veel sneller is, is grote directories listen. De muziekmap opent bijvoorbeeld in 1x, in plaats van daar 5 minuten op te hoeven wachten O-)
Thanks, ga ik ook even naar kijken. Weten we overigens waarom Google nu MTP gebruikt in plaats van mass storage? Ik heb alleen nog maar nadelen daarvan gemerkt.

• Kapitein Prozac
Ik heb gemerkt dat het erg kan wisselen met MTP; de ene keer gaat het kopieren prima en de andere keer krijg ik inderdaad lege folders. Op m'n Mac gaat het iets beter wat dat betreft maar is het weer instabieler dan op m'n PC. Wat bij mij helpt is de Windows Verkenner eerst z'n werk te laten doen bij het inladen van de inhoud van de telefoonopslag. Het bekijken van wat je wil kopieren (de inhoud van de folders) en het daarna pas kopieren helpt ook maar makkelijk is anders.

Voor de kleine zaken gebruik ik ook gewoon Samba via ES File Explorer. Voor alles groter dan een paar honderd MB moet ik (helaas) toch nog MTP gebruiken aangezien dat sneller gaat.

Van wat ik zo heb gelezen wordt MTP gebruikt omdat het geen veranderingen toelaat door het host systeem (bv. Windows) in tegenstelling tot mass storage wat wel veranderd kan worden. Voor de gewone gebruiker is het dus veiliger (geen corrupte data).

[ Voor 30% gewijzigd door Kapitein Prozac op 26-02-2014 17:52 ]

• Gabliboeba
Klopt het dat deze (Google Play: AppLock) app niet werkt op MIUI? Ik heb 'm geinstalleerd en een password lock op een paar apps gezet, maar ze openen allemaal nog steeds zonder dat om een password gevraagd wordt. Ook na een reboot. Iemand die dit zou kunnen verifiëren?

[ Voor 6% gewijzigd door Gabliboeba op 26-02-2014 18:28 ]

• Eleni
Twee versies van telegram geïnstalleerd maar ze werken allebei niet, bij jullie wel?

Verwijderd

Eleni schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 20:32:
Twee versies van telegram geïnstalleerd maar ze werken allebei niet, bij jullie wel?
Ja hoor. Gewoon uit de play store. Wat werkt er niet aan?

• lekzzz
Allebei geprobeerd en allebei werkend :)

• Eleni
Ik vul mijn telefoonnummer in, en bij de ene versie komt in beeld dat hij geen verbinding kan maken, terwijl de andere eindeloos blijft zoeken.
Op mijn Nexus 7 draait de boel als een zonnetje.

[ Voor 14% gewijzigd door Eleni op 26-02-2014 21:19 ]

• mitch187
Verwijderd schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 16:19:
[...]

Thanks, ga ik ook even naar kijken. Weten we overigens waarom Google nu MTP gebruikt in plaats van mass storage? Ik heb alleen nog maar nadelen daarvan gemerkt.
Bij mass storage is de andere kant kant van de usb kabel zeg maar de eigenaar en kan de telefoon niet bij de data. Wat weer vreemde gevolgen kan hebben.

Maar doe niet moeilijk, gebruik de build in ftp server, deze is gewoon te benaderen met behulp van de windows explorer. Zal op een mac niet veel ingewikkelder zijn. Ik vind het persoonlijk meer een gedoe om een kabeltje aan te sluiten. :P
Gabliboeba schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 18:26:
Klopt het dat deze (Google Play: AppLock) app niet werkt op MIUI? Ik heb 'm geinstalleerd en een password lock op een paar apps gezet, maar ze openen allemaal nog steeds zonder dat om een password gevraagd wordt. Ook na een reboot. Iemand die dit zou kunnen verifiëren?
Waarom gebruik je niet de standaard mogelijkheden in MIUI?
Werkte hier op 3 phones prima, het valt me op dat je wel vaker problemen heb? Ben je toevallig bezig geweest met andere roms of geswitcht tussen partities? Wellicht handig om een factory reset te overwegen..

• Gabliboeba
mitch187 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 22:32:
[...]

Waarom gebruik je niet de standaard mogelijkheden in MIUI?
Lockscreen vergrendelen met een password bedoel je? Of zijn er nog meer mogelijkheden?

• mitch187
Kijk eens naar
Instellingen -> Beveiliging & privacy -> Privacy bewaking -> Toegang beheer
Niet zo uitgebreid als de meeste apps maar toch redelijk functioneel. Let op: toegang wordt onthouden zolang deze apps in het geheugen staan.

• Eleni
Hallo Mitch, ik heb juist niets gedaan, behalve elke week de multilang update ophalen.

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 16:07:
Heeft iemand toevallig last dat de persoon die jij belt ruis hoort als jij hem belt? Heb al meerdere mensen gehoord met de klacht dat ik niet goed te verstaan ben.
Had ik ook inderdaad. Welke provider heb je? Ik heb Tele2 en ik heb het gevoel dat de gesprekskwaliteit sowieso wat matig is.

[ Voor 14% gewijzigd door Frietsaus op 27-02-2014 09:27 ]

• nWn
  • Niet online

nWn

In Geocentric Orbit

Frietsaus schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 09:26:
[...]

Had ik ook inderdaad. Welke provider heb je? Ik heb Tele2 en ik heb het gevoel dat de gesprekskwaliteit sowieso wat matig is.
Bij was ik niet goed te verstaan omdat ik Dual Mic Noise Supression aan had staan. Heb je al geprobeerd dit te veranderen naar Single Mic? Te vinden onder Settings -> Sound

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:49
Is er ondertussen al nieuws over Android 4.4 in MIUI? Ze wilde in februari 2014 dat gaan lanceren. Het is nog 1,5 dag februari en het Chinees Nieuwjaar is ondertussen ook al geweest.

• Gabliboeba
mitch187 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 23:06:
Kijk eens naar
Instellingen -> Beveiliging & privacy -> Privacy bewaking -> Toegang beheer
Niet zo uitgebreid als de meeste apps maar toch redelijk functioneel. Let op: toegang wordt onthouden zolang deze apps in het geheugen staan.
De functionaliteit ontgaat mij een beetje. Kwestie van de menuknop lang ingedrukt houden, alle apps uit 't geheugen verwijderen met één druk op de knop en je kan de app weer gewoon openen.

• mitch187
Andersom, Zolang de app uit het geheugen geladen kan worden zal de code niet gevraagd worden.
Robkazoe schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:05:
Is er ondertussen al nieuws over Android 4.4 in MIUI? Ze wilde in februari 2014 dat gaan lanceren. Het is nog 1,5 dag februari en het Chinees Nieuwjaar is ondertussen ook al geweest.
Dit was slechts een gerucht volgens mij.

• LoeWn
Ze zouden MIUI v6 lanceren na chinees nieuwjaar. Dus dat kan ook nog over een half jaar zijn. Maar ik gok zelf half maart. Of v6 of 4.4 gebasseerd is is niet bekend.

Xiaomi heeft trouwens aangekondigd dat de prijs van de Mi2S flink omlaag gaat. Ik heb net even op ibuygou.com gekeken en daar is de 16gb versie nog maar 212 euro.

• Hertog6
LoeWn schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:53:
Ze zouden MIUI v6 lanceren na chinees nieuwjaar. Dus dat kan ook nog over een half jaar zijn. Maar ik gok zelf half maart. Of v6 of 4.4 gebasseerd is is niet bekend.

Xiaomi heeft trouwens aangekondigd dat de prijs van de Mi2S flink omlaag gaat. Ik heb net even op ibuygou.com gekeken en daar is de 16gb versie nog maar 212 euro.
Ja dat klopt.. en ik maar balen want ik heb een paar dagen geleden mijn Mi2S gekocht, dus ik heb de oude prijs betaald. :X

Maar ik ben benieuwd. Helemaal wat MIUI v6 gaat brengen voor innovaties. MIUI v5 ben ik wel redelijk bekend mee omdat ik die eerste draaide op mijn HTC Desire HD. Van wat ik begrijp uit dit artikel is dat ze richting een wat platter ontwerp ala iOS 7 gaan. Het ziet er van wat ik aan de screenshot zie, best nice uit! :9~

• LoeWn
Hertog6 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 16:00:
[...]

Ja dat klopt.. en ik maar balen want ik heb een paar dagen geleden mijn Mi2S gekocht, dus ik heb de oude prijs betaald. :X

Maar ik ben benieuwd. Helemaal wat MIUI v6 gaat brengen voor innovaties. MIUI v5 ben ik wel redelijk bekend mee omdat ik die eerste draaide op mijn HTC Desire HD. Van wat ik begrijp uit dit artikel is dat ze richting een wat platter ontwerp ala iOS 7 gaan. Het ziet er van wat ik aan de screenshot zie, best nice uit! :9~
Die renders zijn fake :) De mensen van miuiandroid.com hebben al mogen genieten van MIUI v6 en die laten niks los. Alleen dat MIUI v6 er zo niet uit ziet. Zelf denk ik dat de wijzigingen niet zo ingrijpend zullen zijn. Als je kijkt naar de verschillen tussen v3, v4 en v5..
Wel ben ik bang dat ze wel weer richting IOS gaan :( Als je kijkt naar de nieuwe calendar.. En hoe de animatie van de tijdelijke statusbar ging.

[ Voor 13% gewijzigd door LoeWn op 27-02-2014 16:04 ]

• Hertog6
LoeWn schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 16:02:
[...]

Die renders zijn fake :) De mensen van miuiandroid.com hebben al mogen genieten van MIUI v6 en die laten niks los. Alleen dat MIUI v6 er zo niet uit ziet
Ohh dat is best jammer :( Want stiekem was ik hier best van gecharmeerd ;)

Verwijderd

Ik hou wel van dat skeuphormisme, dat vind ik juist wel mooi. Dat platte van iOS 7 en Android 4.4 vind ik juist vrij lelijk. Ach, daar heeft MIUI een theme app voor :)

• Speedway4
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03-12-2025
Voor wie nog aan de M2S wil, nu voor slechts 270$ te koop bij spemall:
http://www.spemall.com/XI...Front-Camera-2-0MP_g.html

Xiaomi heeft de prijs in China verlaagd naar 212$ (alleen het 16GB model).

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:15
Mja, de Mi2s zelfs voor $249,- bij Hotmid, dat is nog een tientje minder dan je voor de Mi2A betaald...

De vraag is wat er om de hoek staat: de update van de Mi2 serie is bijna een jaar terug nu (11 maanden als ik van de topicstart uit ga).

[ Voor 9% gewijzigd door guapper op 27-02-2014 23:35 ]

• Speedway4
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03-12-2025
Ah, kijk, daar is ook de 32GB versie in prijs gedaalt. Goede tip. Wat er om de hoek staat? Een M3S en een M4. En uiteraard nog een hoop andere interessante toestellen. Maar de M2S is in zijn prijsklasse uniek. En als je kijkt naar het formaat geld dat ook wel (de Xperia Compact kan er niet aan tippen probeer ze maar eens na elkaar in je hand te houden).

Daarnaast komt kitkat voor de m2s binnenkort uit en dan gaat het toestel echt nog wel even mee denk ik, Android is sinds Jellybean(Misschien ICS) toch wel volwassen te noemen.

Verwijderd

Speedway4 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 01:43:
Ah, kijk, daar is ook de 32GB versie in prijs gedaalt. Goede tip. Wat er om de hoek staat? Een M3S en een M4. En uiteraard nog een hoop andere interessante toestellen. Maar de M2S is in zijn prijsklasse uniek. En als je kijkt naar het formaat geld dat ook wel (de Xperia Compact kan er niet aan tippen probeer ze maar eens na elkaar in je hand te houden).

Daarnaast komt kitkat voor de m2s binnenkort uit en dan gaat het toestel echt nog wel even mee denk ik, Android is sinds Jellybean(Misschien ICS) toch wel volwassen te noemen.
De Mi2s is nog echt retesnel en lekker smooth, dus ik denk dat hij nog wel even mee kan :)

• Tr4nnel
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-01 14:39
Wat mij betreft zouden ze de mi2s updaten. Vooral niet stoppen met deze unieke telefoon. Nieuwe soc, grotere accu, iets smaller, iets dunner, nieuwe miui en geen wit achterkantje meer meeleveren. Overigens vind ik de accu als enige een puntje.

Laat de m3 maar vechten met de grote jongens.

• LoeWn
Of 2 nieuwe versies uitbrengen:

- MI3S. Hetzelfde als bij de mi2->mi2s. 100% zelfde telefoon, alleen andere processor, camera (en grotere batterij zo leuk zijn)
- MI3A. Zelfde uiterlijk en specs als MI3, maar dan op 4,3 inch.

Dat zou echt een goede aanpak zijn in mijn ogen

• PetrCech_3
Mensen, heb net een 2e mail acc op mn M2S gezet. Nu heeft alleen het ene account een zwarte kleur bij mn mails, en de andere donkerbruin (dus niet te onderscheiden). Iemand die weet hoe ik die accountkleuren kan veranderen? Dacht dat t easy zou zijn (mail instellingen/ agenda instellingen). Daar zie ik de kleuren ook wel, maar ze zijn dus gewoon niet te changen :(

• Eleni
Je kunt toch je gebruikersnaam bij beide account iets verschillend maken? Ik heb 3 accounts en zie echt wel waar wat binnenkomt.

• LoeWn
Even een tipje van de sluier over de release van MIUI V6:
http://xiaomi.eu/communit...e-this.23623/#post-199639
Het gaat om de onderste posts, niet het youtube filmpje

• PetrCech_3
Eleni schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:27:
Je kunt toch je gebruikersnaam bij beide account iets verschillend maken? Ik heb 3 accounts en zie echt wel waar wat binnenkomt.
Het gaat me om die kleuren die er bij staan. Ik wil een gecombineerde inbox waarbij ik alles gewoon kan zien. Daarin is door de kleuren nauwelijks te onderscheiden bij welk account mijn mail hoort.. Heeft dus niets met de gebr.naam te maken, dat is allemaal gewoon prima :)

• lekzzz
PetrCech_3 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 14:37:
[...]

Het gaat me om die kleuren die er bij staan. Ik wil een gecombineerde inbox waarbij ik alles gewoon kan zien. Daarin is door de kleuren nauwelijks te onderscheiden bij welk account mijn mail hoort.. Heeft dus niets met de gebr.naam te maken, dat is allemaal gewoon prima :)
Aqua mail iets voor je?

• Eleni
Ik zie helemaal geen kleuren en ben niet kleurenblind

• PetrCech_3
Eleni schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 20:10:
Ik zie helemaal geen kleuren en ben niet kleurenblind
Dat zeg ik ook niet :$. Maar je ziet toch wel die gekleurde streepjes als je je standaard mail opent? Deze krijg je te zien als je meer dan één exchange account hebt lopen...
Thanks, ga ik morgen ff testen! :)

• lekzzz
PetrCech_3 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 20:30:
[...]

Dat zeg ik ook niet :$. Maar je ziet toch wel die gekleurde streepjes als je je standaard mail opent? Deze krijg je te zien als je meer dan één exchange account hebt lopen...

[...]

Thanks, ga ik morgen ff testen! :)
Blue-mail is ook nog een goede

• Eleni
Nee ik was de kleurenblinde suggestie vast voor,😉Ik zie het wel aan de naam van de inbox.
En ik zie nu dus wat je bedoelt: ik neem aan dat jij je mail bekijkt in de gecombineerde weergave, je kunt je mail ook per account openen, dat vind ik overzichtelijker.

[ Voor 46% gewijzigd door Eleni op 01-03-2014 11:31 ]

• PetrCech_3
Eleni schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 21:59:
Nee ik was de kleurenblinde suggestie vast voor,😉Ik zie het wel aan de naam van de inbox.
En ik zie nu dus wat je bedoelt: ik neem aan dat jij je mail bekijkt in de gecombineerde weergave, je kunt je mail ook per account openen, dat vind ik overzichtelijker.
Haha, zoiets zou ik nooit durven te zeggen :P
Ja, ik vind het ideaal dat ik gewoon alles in 1 scherm te zien krijg... En daarin is het gewoon kansloos dat je niet ff 1 account bijvoorbeeld fel geel en de andere fel groen kan maken. Maarja, ff de apps van Lekzzz testen en dan hopen we dat alles voor elkaar is :)

• Frietsaus
  • Niet online
LoeWn schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 14:33:
Even een tipje van de sluier over de release van MIUI V6:
http://xiaomi.eu/communit...e-this.23623/#post-199639
Het gaat om de onderste posts, niet het youtube filmpje
Lookin' good, het mag van mij allemaal wel wat platter om de huidige designtrend bij te blijven. :) De Settings app ziet er in elk geval strak uit.

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-01 13:57
Iemand een suggestie waar ik een screen replacement zou kunnen vinden? Normaal als hij valt geen enkel probleem, maar ik heb hem laatst min of meer door de lucht gelanceerd. Schermpje is niks mis mee, maar het glas + digitizer is niet meer in optimale staat. Zou ideaal zijn als ik op die site ook een extra/extended battery kan krijgen voor MI2s.

• Anima-t3d
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15-03-2025
Adanteh schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 15:53:
Iemand een suggestie waar ik een screen replacement zou kunnen vinden? Normaal als hij valt geen enkel probleem, maar ik heb hem laatst min of meer door de lucht gelanceerd. Schermpje is niks mis mee, maar het glas + digitizer is niet meer in optimale staat. Zou ideaal zijn als ik op die site ook een extra/extended battery kan krijgen voor MI2s.
Misschien:
http://www.aliexpress.com...omi-2-Mi2/1391908067.html
http://www.ibuygou.com/p-...een_display-4655-eur.html (maar berichten over slechte kwaliteit)

Heeft iemand ervaring met het lcd te vervangen? (dus bij volledige scherm, lcd weghalen en vervangen door een ander lcd, met het behoud van glas en digitizer)

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-01 13:57
quote: IbuyGou
Front face panel repair replacement, replace your broken / damaged / cracked / shattered xiaomi M2 phone. If you have a cracked / broken glass but your LCD still display normal and your touch screen function may or may not working properly then this is the correct replacement part.
staat daar wel, wat vrij duidelijk lijkt dat het alleen is voor je digitizer+glass..De titel is alleen weer LCD Screen display en de comments gaan inderdaad ook vooral over de kwaliteit van het scherm.. Heb Ibuygou al en mailtje gestuurd, vooral omdat ik dan ook nog wat ander spul kan krijgen.

• dest1
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 09-04-2022
Nieuwe screenshots van MIUI v6 beta op Nexus 7 II:
http://xiaomi.eu/communit....23623/page-2#post-199871

Verwijderd

Eronder staat dat het alleen maar MIUI v5 voor de Nexus 7 is.

• Frietsaus
  • Niet online
Dat lijkt me raar, het lijkt namelijk totaal niet op v5. Ik zou eerder zeggen een vroege build met nog kenmerken van v5 die evt. nog aangepast moeten worden.

Verwijderd

Frietsaus schreef op zondag 02 maart 2014 @ 13:20:
Dat lijkt me raar, het lijkt namelijk totaal niet op v5. Ik zou eerder zeggen een vroege build met nog kenmerken van v5 die evt. nog aangepast moeten worden.
Jawel toch? Bijna dezelfde iconen, het slide-down menu is nu doorzichtig, en de settings zien er iets anders uit. Dat zou toch geen nieuw versienummer waard zijn vind ik zelf, het verschil tussen v4 en v5 was veel groter.

• Frietsaus
  • Niet online
Dat is mijn punt, het is waarschijnlijk een vroege build waar het nieuwe thema nog niet voltooid is. Aangezien het hier om een tablet gaat, kan ik me voorstellen dat het werk voor mobiele telefoons een stuk verder gevorderd is.

Daarnaast, juist buiten de icoontjes om lijkt het nauwelijks op v5.

Nog wat screenshots, o.a. van de eerste setup:
http://www.miui.com/thread-1641747-1-1.html
http://www.miui.com/thread-1640977-1-1.html

[ Voor 71% gewijzigd door Frietsaus op 02-03-2014 20:30 ]

Verwijderd

Ja, die zien er wel anders uit ja. Jammer dat ze iOS aan het klonen zijn. Anyway, we zien als het goed is zeer snel wat het echt allemaal word.

Verwijderd

Frietsaus schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 09:26:
[...]

Ik heb zelf ook Tele2, ben geen groot fan van het T-mobile netwerk.
nWn Music schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 09:52:
[...]

Bij was ik niet goed te verstaan omdat ik Dual Mic Noise Supression aan had staan. Heb je al geprobeerd dit te veranderen naar Single Mic? Te vinden onder Settings -> Sound
Heb dit net teruggezet naar Single Mic. Heeft dit voor jou veel verschil gemaakt?

• nWn
  • Niet online

nWn

In Geocentric Orbit

Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:06:
Heb dit net teruggezet naar Single Mic. Heeft dit voor jou veel verschil gemaakt?
Bij mij wel, mn vrienden vonden met eerst erg zacht en onverstaanbaar (met dual mic) en daarna normaal (single mic). Heb jij het al getest?

• HenkPatat
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-06-2025
Ik heb sinds juni 2013 een Xiaomi M2A van ibuygou. Sinds kort heeft deze problemen met opladen; de kabel maakt alleen contact met de micro-usbpoort als ik hem in de bepaalde hoek leg en druk op de plug uitoefen. Dit schijnt een bekend probleem te zijn:

http://xiaomi.eu/communit...connexion-problems.22518/

Ibuygou heeft een vervangende usb-plaat waarmee het probleem eenvoudig te verhelpen zou zijn:

http://www.ibuygou.com/p-...ector_parts-5743-eur.html

Ik ben nu in contact met hun customer support om er gratis één toegestuurd te krijgen via de garantie. Ik laat nog wel weten hoe dat afloopt.

Eventueel is dat item ook nog hier te bestellen, maar wel iets duurder:

http://www.mobile-phones....ree-shipping-p-16496.html

Mocht iemand anders hetzelfde probleem ondervinden, dan weet je nu in ieder geval wat het is en wat er aan te doen is.

Playstation 4 | ZTE Blade S6 | Onda v975m v1 | Dell XPS 13 (2015)

• Momus
Ik heb sinds de laatste update problemen met downloaden, mislukt vaak en na een reboot werkt het weer. Ook werkt mijn swiftkey keyboard niet meer, kan het talenpakket niet laden.
Nog meer mensen met issues?
Pagina: 1 ... 28 ... 41 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van Ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Bestellen, levertijd en prijzen: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.
- Rooten & Custom ROM's: Het grote MIUI custom-ROM-topic
- Unlocken van de Bootloader: [Centrale topic] Xiaomi Bootloader unlocken