Het reparatie proces van mijn M2A bij Xiaomi heeft in totaal 2 maanden geduurd geloof ik, ietsje langer misschien. Gelukkig was de telefoon niet in gebruik.Joosie200 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 22:51:
[...]
Daarom, maar ehm motor noch volvo heb ik dus je verwart mij met iemand anders lijkt meOverigens mag Xiaomi voor mij prima een Xiaomi Mi2s+ uitbrengen met Snapdragon 800 als vernieuwing. Gewoon zelfde formaat houden, wie weet nu Sharp ook een 4,5 inch unit met 1080p kan uitrusten dat ook doen voor die Mi2s+. Blijf je hetzelfde concept houden, prima specs in een klein jasje, maar wel een concept wat weer bijtijds is
Maar das allemaal speculeren..
Een 1080p scherm in zo een kleine telefoon is alleen voor de types die bij de Mediamarkt kopen omdat de verkopers daar zoveel van de producten afweten. Het is echt helemaal nergens voor nodig. Maakt de telefoon weer duurder, batterijduur korter... nee niet nodig.
De xiaomi is de perfecte telefoon, het enige dat mist is een SD-card slot. Maar 32GB kan net.
Een M2S+ met 64 of 128 GB en de 800 dat zou fantastisch zijn, in mijn ogen. Maar gaat niet gebeuren hehe.