• Speedway4
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03-12-2025
Joosie200 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 22:51:
[...]

Daarom, maar ehm motor noch volvo heb ik dus je verwart mij met iemand anders lijkt me ;) Overigens mag Xiaomi voor mij prima een Xiaomi Mi2s+ uitbrengen met Snapdragon 800 als vernieuwing. Gewoon zelfde formaat houden, wie weet nu Sharp ook een 4,5 inch unit met 1080p kan uitrusten dat ook doen voor die Mi2s+. Blijf je hetzelfde concept houden, prima specs in een klein jasje, maar wel een concept wat weer bijtijds is :) Maar das allemaal speculeren..
Het reparatie proces van mijn M2A bij Xiaomi heeft in totaal 2 maanden geduurd geloof ik, ietsje langer misschien. Gelukkig was de telefoon niet in gebruik.

Een 1080p scherm in zo een kleine telefoon is alleen voor de types die bij de Mediamarkt kopen omdat de verkopers daar zoveel van de producten afweten. Het is echt helemaal nergens voor nodig. Maakt de telefoon weer duurder, batterijduur korter... nee niet nodig.

De xiaomi is de perfecte telefoon, het enige dat mist is een SD-card slot. Maar 32GB kan net.
Een M2S+ met 64 of 128 GB en de 800 dat zou fantastisch zijn, in mijn ogen. Maar gaat niet gebeuren hehe.

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18-12-2025
Is er iemand die van plan is om een Mi-2S te bestellen via Ibuygou? Ik wil namelijk een extra batterij, maar heb geen zin om teringveel kosten te gaan betalen voor shipping. Iemand die me toevallig hiermee kan helpen? Maak het geld vooraf over uiteraard!
http://www.ibuygou.com/ca...nk_10400mah-5728-usd.html

Verwijderd

PetrCech_3 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 20:07:
Is er iemand die van plan is om een Mi-2S te bestellen via Ibuygou? Ik wil namelijk een extra batterij, maar heb geen zin om teringveel kosten te gaan betalen voor shipping. Iemand die me toevallig hiermee kan helpen? Maak het geld vooraf over uiteraard!
Zo'n powerbank of een gewone? Ik heb nog een standaard batterij liggen, mocht je die willen kunnen we wel een deal maken. Ding is hooguit een maand gebruikt.

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
PetrCech_3 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 20:07:
Banggood.com

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Speedway4 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 20:04:
[...]
Het reparatie proces van mijn M2A bij Xiaomi heeft in totaal 2 maanden geduurd geloof ik, ietsje langer misschien. Gelukkig was de telefoon niet in gebruik.

Een 1080p scherm in zo een kleine telefoon is alleen voor de types die bij de Mediamarkt kopen omdat de verkopers daar zoveel van de producten afweten. Het is echt helemaal nergens voor nodig. Maakt de telefoon weer duurder, batterijduur korter... nee niet nodig.

De xiaomi is de perfecte telefoon, het enige dat mist is een SD-card slot. Maar 32GB kan net.
Een M2S+ met 64 of 128 GB en de 800 dat zou fantastisch zijn, in mijn ogen. Maar gaat niet gebeuren hehe.
Oke, nou dan issie zo rond mijn verjaardag wellicht gerepareerd terug (leuk verjaardagscadeau O-) ) Klopt, 1080p is overkill op 4,3 inch en puur leuk voor de reclame. Tja, ontbreken van micro-sd ook zo'n idiote opstelling van Xiaomi en Google :X Kost geen klap zo'n slotje erin te gooien noch eruit te laten, waar Google nog hun eigen cloud pushen op die manier, ken ik niet echt dat Xiaomi dat ook doet? Xiaomi Mi2s+ met 32/64GB en Snap 800 zie ik nog wel ooit komen hoor. Ze zullen wel moeten want die Xiaomi Mi3 is te groot, dito voor de Hongmi.

En oh.. ligt het aan mij of is Antelife nu best aantrekkelijk om een nieuwe te halen voor 339 dollar/€247,72? :?

[ Voor 9% gewijzigd door Joosie200 op 24-01-2014 20:28 ]

Verwijderd

Joosie200 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 20:24:
[...]

Oke, nou dan issie zo rond mijn verjaardag wellicht gerepareerd terug (leuk verjaardagscadeau O-) ) Klopt, 1080p is overkill op 4,3 inch en puur leuk voor de reclame. Tja, ontbreken van micro-sd ook zo'n idiote opstelling van Xiaomi en Google :X Kost geen klap zo'n slotje erin te gooien noch eruit te laten, waar Google nog hun eigen cloud pushen op die manier, ken ik niet echt dat Xiaomi dat ook doet? Xiaomi Mi2s+ met 32/64GB en Snap 800 zie ik nog wel ooit komen hoor. Ze zullen wel moeten want die Xiaomi Mi3 is te groot, dito voor de Hongmi.
Als ze dat nou eens maken... instabuy.

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 20:13:
[...]

Zo'n powerbank of een gewone? Ik heb nog een standaard batterij liggen, mocht je die willen kunnen we wel een deal maken. Ding is hooguit een maand gebruikt.
De 10400mah Powerbank, zoals ook in de link staan. Kan hem namelijk niet Free shippen via Ibuygou. En om nou bijna het aankoopbedrag aan Shipping costs te gaan betalen vind ik ook n beetje overdreven. En volgens mij is Ibuygou de enige reseller van dit product :(

Verwijderd

Zijn er meer mensen die het probleem ervaren van een lange responsetijd als je vliegtuigmodus uitschakelt, voordat deze weer verbinding heeft met het netwerk?

• mottert
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-01-2025
Wat is lang? Na plm 5 seconden heb ik weer verbinding, inclusief pincode invoeren.

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-01 18:03
Clukers ik weet niet precies wat je bedoelt, maar ik heb het gevoel dat er iets iets weg is sinds de vorige versie.
Normaal gesproken zie je in de sleepbalk de instellingen van je toetsenbord, maar deze settings zitten er niet meer bij. Via het toetsenbord kun je eventueel ook bij de settings komen door de / in te drukken.
Je kun ook naar "taal en invoer" gaan, maar ik zie daarin geen andere toetsenbord weergaves meer.

Maar goed, ik denk dat de meest belangrijke speciale tekens kunt vinden door, even de "." (=punt) in te drukken.

@Joosie200, oops dan had ik een andere Tweaker in gedachten :) Ik hoop dat je telefoon snel weer terug komt.

p.s. Xiaomi heeft ook een cloud omgeving. Volgens mij is deze standaard geactiveerd als je een Xiaomi account hebt. Hiermee kun je niet alleen je telefoon terug vinden, maar worden je sms-jes, foto's en video's ook opgeslagen.

[ Voor 24% gewijzigd door Kiswum op 25-01-2014 09:30 ]

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Verwijderd

Bij duurt het 35 seconde voordat hij weer verbinding heeft. Wifi herstel nagenoeg direct, maar 3g en telefoon duurt meer dan een halve minuut.

• Kiswum
pff, het toestel opnieuw opstarten duurt niet eens zo lang, er is iets niet helemaal lekker DMK1688

Verwijderd

Geen grote ramp, ik zet hem nauwelijks op vliegtuigmodus.. Zal hem even updaten, misschien dat het iets verhelpt.. Hoe kan je btw checken of je geen kopie hebt (ga er niet van uit, want hij is loeisnel)

• Kiswum
Als je kunt updaten via updater heb je naar mijn weten geen kopie.
Verder kun je een app als: "Quick system info" downloaden en dan zou je kunnen zien wat voor processor er in je telefoon zit.

Voorbeeld Mi2: Ga naar Basic info en check de processor info. Bij mij is dat een Qualcomm Snapdragon S4 Pro, bij een imitatie kan dat een Mediatek zijn
Bij jou is dit volgens mij een Qualcomm Snapdragon 600

• Speedway4
Joosie200 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 20:24:
[...]

En oh.. ligt het aan mij of is Antelife nu best aantrekkelijk om een nieuwe te halen voor 339 dollar/€247,72? :?
Ik heb de mijne voor -6 euro haha. Maar dat was door een foutje en een gelukje.

Was er niet een gerucht over een Xiaomi Mi3 mini? Dan zouden ze wel een verkleining als de Xperia Z1 --> Xperia Z1 Compact moeten toepassen, aangezien de Mi3 en Z1 vrij groot zijn voor 5" telefoons en de Compact echt veel kleiner is, daar zou ik zeker voor in zijn. Maar ik zie mezelf aan het eind van het jaar ook zeker wel overstappen op de Xperia Z1 Compact, die zal binnen het jaar nog 150 euro dalen in prijs gok ik.

(Ben ook benieuwd naar de Jiayu G2F, zelfde looks en formaat als de M2S iets grotere batterij en wel een SD slot, en dat voor 100 euro, verschil zit hem in de MTK SoC en 1GB ram...)

Heb mijn m2s geherpartitioneerd en als KitKat hopelijk volgende maand uit komt dan kies ik er gewoon voor om slechts 1 systeem te gebruiken, zit nu op 26,9GB SD ruimte, dat wordt dan net geen 28GB SD storage. Ik heb maar een stuk of 20 apps geinstalleerd en die zijn ook nog allemaal redelijk klein, zelfs nu nog paar honderd MB over voor apps dus op die manier kan je mooi wat ruimte wegsnoepen van de userdata partitie.

[ Voor 16% gewijzigd door Speedway4 op 25-01-2014 13:10 ]

• Eleni
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:31
Waarom wil je dat, heb je gebrek aan ruimte?
Ik hou juist graag wat ruimte over om apps te installeren, dat vind ik de lol van een goede telefoon, dat alles lekker soepel loopt.

• Eleni
Nog iets: als ik op mijn pc bij MiCloud ben ingelogd zie ik wel mijn foto's en 5 schamele contacten - geen idee hoe dat ooit gelukt is - maar hoe krijg ik het voor elkaar om alle contacten te synchroniseren?

• Speedway4
Eleni schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 17:51:
Waarom wil je dat, heb je gebrek aan ruimte?
Ik hou juist graag wat ruimte over om apps te installeren, dat vind ik de lol van een goede telefoon, dat alles lekker soepel loopt.
Het liefst heb ik gewoon een halve terabyte aan opslag op mijn telefoon, maar dat zal nog wel even duren.
Aan het eind van het jaar 128GB SD kaartje zou geweldig zijn. Ik heb gewoon graag muziek bij me. Ik gebruik mijn telefoon als agenda, om te bellen/whatsappen, muziek te luisteren en af en toe wat dingen op te zoeken. en de krant te lezen.

Maar het is een geweldige telefoon dus dan maar wat minder muziek en een wat lagere bitrate, maar het eind van het jaar gaat die niet halen gok ik met al het moois dat komen gaat.

• Eleni
Haha, dat herken ik wel, maar ik hou me een beetje in met muziek, heb ook veel de radio aan.
Zou het liefst zelf bepalen hoe ik het gedeelte met apps en het algemene opslagdeel verdeel.
Vermoedelijk ga ik het toch wel een tijd redden met deze telefoon, kan er ook altijd nog een usb-stick met bv films aan hangen.

Verwijderd

Ik krijg random reboots met de extended battery, in de afgelopen twee uur al drie reboots. Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand waarom dit gebeurt?

Edit: linkje naar mijn thread hierover op de Xiaomi forums: http://xiaomi.eu/communit...h-extended-battery.23420/

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2014 12:18 ]

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04-2025
Speedway4 schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 23:33:
[...]

Het liefst heb ik gewoon een halve terabyte aan opslag op mijn telefoon, maar dat zal nog wel even duren.
Aan het eind van het jaar 128GB SD kaartje zou geweldig zijn. Ik heb gewoon graag muziek bij me. Ik gebruik mijn telefoon als agenda, om te bellen/whatsappen, muziek te luisteren en af en toe wat dingen op te zoeken. en de krant te lezen.

Maar het is een geweldige telefoon dus dan maar wat minder muziek en een wat lagere bitrate, maar het eind van het jaar gaat die niet halen gok ik met al het moois dat komen gaat.
Je kan ook een otg kabeltje nemen met een micro USB stick. Zet je daar al je muziek enzo op. Zelf heb ik de otg kabel verkleint met USB stick erin. Neemt weinig ruimte in beslag

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Verwijderd

lekzzz schreef op zondag 26 januari 2014 @ 15:04:
[...]

Je kan ook een otg kabeltje nemen met een micro USB stick. Zet je daar al je muziek enzo op. Zelf heb ik de otg kabel verkleint met USB stick erin. Neemt weinig ruimte in beslag
http://www.meenova.com/

Of dit.

Verwijderd

Zal deze app werken icm MIUI? Of werken dit soort apps alleen met stock rom? http://t3kd.com/review/tasker-review-for-android/

• Kapitein Prozac
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-01 00:36
Yep, Tasker werkt voor het overgrote deel prima met MIUI. Ik gebruik Tasker voornamelijk om dingen automatisch aan en uit te zetten.

• Speedway4
Eleni schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 23:42:
Haha, dat herken ik wel, maar ik hou me een beetje in met muziek, heb ook veel de radio aan.
Zou het liefst zelf bepalen hoe ik het gedeelte met apps en het algemene opslagdeel verdeel.
Vermoedelijk ga ik het toch wel een tijd redden met deze telefoon, kan er ook altijd nog een usb-stick met bv films aan hangen.
Dat is dus niet zo heel ingewikkeld, ik was met een half uurtje klaar, gewoon deze thread volgen:
http://xiaomi.eu/communit...-storage-partition.21391/
Wel eerst even helemaal doorlezen, staan een paar handigheidjes in die niet in de OP staan.

Zo een OTG micro-kaartlezer is geen optie(voor mij dan), ik ben nu al bang dat de USB poort het een keer gaat begeven. Vind het niet slim van ze dat ze de poort ingang vierkant hebben gemaakt, had beter afgerond kunnen zijn aan de bovenkant ivm mogelijk verkeerd er in stoppen en druk die op het printplaatje komt te staan.
Gelukkig heb ik goedkope (15 euro) oordopjes dus met VBR mp3 red ik het wel voor nu... Op alles behalve het gemis van een SD-kaart kan ik me geen betere smartphone indenken. Nog een maandje en we kunnen genieten van KitKat?! :D

Zit nog wel met een lading van die plastic beschermhoesjes die ik dus niet gebruik hehe :P

• Eleni
Mwah, ik laat hem maar zoals hij is, heb toch de 32 gb versie. Je hoeft niet eens met een on the go kaartlezer te werken, een on the go kabeltje en normale USB stick werkt ook, maar daar zou ik ook zeker voorzichtig mee doen ivm usb ingang.

• BiLLie-
  • Registratie: Juli 2008
Vandaag heb ik mijn bestelde 'hoesjes' binnengekregen:

http://www.ibuygou.com/p-...light_black-5649-eur.html

Dit hoesje is echt door Xiaomi zelf gemaakt, past goed en alle knoppen/aansluitingen blijven goed beschikbaar.

http://www.ibuygou.com/p-...e_deep_blue-5629-eur.html

3rd party, montage door 2 miniscule schroefjes vast te draaien. Ook hier blijven de knoppen/aansluitingen goed beschikbaar.

• g0tMush
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 04-01 19:34
gvd, kan er iemand mij zeggen hoe ik de batterij er terug uit krijg...

Verwijderd

g0tMush schreef op maandag 27 januari 2014 @ 13:59:
Ik zou zeggen klepje eraf en batterij eruit halen? Eventueel een broodmes gebruiken om meer kracht te kunnen zetten. ( Om die accu eruit te halen dan, niet het klepje.)
Dat klepje is overigens wel erg rottig om eraf te halen, dat dan weer wel.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2014 14:16 ]

• g0tMush
ah ok, ja had hem er in gepropt nog voor ik goed en wel wist wat er aan de hand was...

had schrik dat er ergens een slotje op zat omdat hij zeer stroef vastzit.
en had dus wat schrik om iets te forceren...

thanks for the reply

nu nog een nieuwe rom leren installeren en we zijn vertrokken ^^

• Speedway4
g0tMush schreef op maandag 27 januari 2014 @ 13:59:
Kan jij mij vertellen hoe ik koffie kan zetten? Ik snap echt helemaal niets van dat senseo apparaat. Stekker zit niet in het stopcontact en nog steeds werkt het niet. 8)7

• g0tMush
Speedway4 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 14:37:
[...]

Kan jij mij vertellen hoe ik koffie kan zetten? Ik snap echt helemaal niets van dat senseo apparaat. Stekker zit niet in het stopcontact en nog steeds werkt het niet. 8)7
Oh wow.. ouch. Masterflame is in the house.

Oh and btw, ik zou je zeker kunnen vertellen hoe je koffie moet zetten. Maar het liefst van al met een Bialetti. Senseo is voor nerds.

En ik kan er zeer goed inkomen dat jij met je vrouwenhanden nooit schrik hebt iets stuk te maken.

• g0tMush
Pfffffh wat een gedoe, als er iemand is die mij wil assisteren.. please feel free..

Eindelijk via die Xiaomi Market de google play store er op gekregen.

Nu telkens ik ROM manager wil installeren zegt ie: Unknown error code during application install: "-25"

damn wat een gedoe

• nWn
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online

nWn

In Geocentric Orbit

g0tMush schreef op maandag 27 januari 2014 @ 16:54:
Pfffffh wat een gedoe, als er iemand is die mij wil assisteren.. please feel free..

Eindelijk via die Xiaomi Market de google play store er op gekregen.

Nu telkens ik ROM manager wil installeren zegt ie: Unknown error code during application install: "-25"

damn wat een gedoe
Gewoon de Multilang erop zetten, staat hier stap voor stap beschreven:
http://xiaomi.eu/communit...uide-for-xiaomi-m2.18942/

• g0tMush
nWn Music schreef op maandag 27 januari 2014 @ 17:16:
[...]

Gewoon de Multilang erop zetten, staat hier stap voor stap beschreven:
http://xiaomi.eu/communit...uide-for-xiaomi-m2.18942/
Hmmm ik heb deze erop gezet via "Updater"

ik hoop dat ik alles juist heb gedaan.. ^^

http://xiaomi.eu/community/threads/4-1-24.23399/

da's dan de english release, right?

is er verschil met multilang buiten de taal?

Verwijderd

g0tMush schreef op maandag 27 januari 2014 @ 17:28:
[...]

Hmmm ik heb deze erop gezet via "Updater"

ik hoop dat ik alles juist heb gedaan.. ^^

http://xiaomi.eu/community/threads/4-1-24.23399/

da's dan de english release, right?

is er verschil met multilang buiten de taal?
Dat zit ik me ook nog steeds af te vragen. Wat is nou het verschil in die ROMs behalve de taal? Oh, en je had trouwens de Playstore veel makkelijker kunnen installeren door een .apk van de Playstore te downloaden en dan gewoon die te installeren.

• Momus
Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 17:52:
[...]

Dat zit ik me ook nog steeds af te vragen. Wat is nou het verschil in die ROMs behalve de taal? Oh, en je had trouwens de Playstore veel makkelijker kunnen installeren door een .apk van de Playstore te downloaden en dan gewoon die te installeren.
http://xiaomi.eu/communit...rent-than-miui-com.18629/

Verwijderd

Op zich allemaal positieve dingen, maar ik heb van geen enkele echt last. Dan blijf ik dus liever op de officiele ROM zodat ik geen gedoe aan hoef te gaan met flashen en dergelijke. Maar, mooi dat het er is.

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Een aantal van die punten gelden al niet meer:
- Het Engels zal vast beter zijn, maar het Engels van de originele rom is tegenwoordig prima eigenlijk.
- Downloaden van OTA's gaat hier redelijk snel.
- Weather werkt momenteel ook, van de MIUI Market app heb ik persoonlijk geen last.
- Google Location zit er tegenwoordig ook in.

Het grootste voordeel is gewoon dat je meer talen kunt installeren, de rest vind ik niet echt geweldige voordelen.

• Speedway4
g0tMush schreef op maandag 27 januari 2014 @ 14:44:
[...]

Oh wow.. ouch. Masterflame is in the house.

Oh and btw, ik zou je zeker kunnen vertellen hoe je koffie moet zetten. Maar het liefst van al met een Bialetti. Senseo is voor nerds.

En ik kan er zeer goed inkomen dat jij met je vrouwenhanden nooit schrik hebt iets stuk te maken.
Hahaha. Kom op gast, een batterij uit je telefoon halen? Ik weet nog dat ik bij m'n eerste iPod op een gegeven moment de hardeschijf dagelijks moest loskoppelen omdat die het anders niet meer deed.

Ik drink geen koffie ik snapte gewoon oprecht niet waarom het koffiezet apparaat het zonder de stekker in het stopcontact het niet deed. :9
(Ik kan overigens ook zeker een goede koffie zetten, dus daar hoef je niet voor te vrezen haha)

On-topic:
Er is ook een multilanguage stable release:
http://xiaomi.eu/communit...able-multilanguage.20971/

Wat ik niet kan bevestigen maar wel lees is dat batterijduur op de weekly builds nogal kan verschillen per rom, of dat er af en toe een versie tussen zit waar de wifi niet optimaal werkt, dat kan je dus voorkomen met een stable build.

@dbhuis, jij bent dezelfde als op miuiandroid neem ik aan? Ik ben daar RobinHood hehe.

[ Voor 3% gewijzigd door Speedway4 op 27-01-2014 22:29 ]

• Eleni
Heeft iemand hier al iets kunnen doen met Midrive. de kuaipanschijf? Ik begrijp het niet...

Verwijderd

Speedway4 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 22:27:
[...]

@dbhuis, jij bent dezelfde als op miuiandroid neem ik aan? Ik ben daar RobinHood hehe.
Oh, dat ben jij :P Ja klopt, ook daar ben ik dbhuis.
Eleni schreef op maandag 27 januari 2014 @ 23:25:
Heeft iemand hier al iets kunnen doen met Midrive. de kuaipanschijf? Ik begrijp het niet...
Me neither, ik kan geen Chinees. Het is toch je cloudopslag? Maar ik krijg ook een fout met het sturen van die verificatie-SMS waardoor ik bepaalde dingen niet kan synchroniseren en ik kan dus ook niets met dat Kuaipan :+

• Eleni
Klopt, heb op mijn pc geprobeerd in te loggen maar een westers tefoonnummer wordt niet geaccepteerd. Jammer wel.

• Superblik
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-06-2018
Ik heb hier een cloud account gemaakt op : https://i.xiaomi.com/ en vervolgens ingelogd op de telefoon, werkt als een speer. Dit is net zoals Icloud met apple!

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:47

woutur

Klauwtjes uit!

Iemand nog ervaringen met de laatste releases (van 2014)? Ik draai nu 3.12.20 en ben daar best tevreden over maar toch nieuwsgierig of er wat aardigs bij zit.

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

• Eleni
woutur schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 08:59:
Iemand nog ervaringen met de laatste releases (van 2014)? Ik draai nu 3.12.20 en ben daar best tevreden over maar toch nieuwsgierig of er wat aardigs bij zit.
Werkt bij mij slechts gedeeltelijk, heb ik al een vraag over gesteld. Foto's worden wel gesynchroniseerd maar contacten bv niet, terwijl ik dat wel op mijn mobiel heb aangevinkt.
Raar, kan wel vanaf pc mobiel wipen.

• nWn
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online

nWn

In Geocentric Orbit

woutur schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 08:59:
Ik zit nu op 4.01.10 maar daar zit volgens mij niet echt iets nieuws bij. Draait wel als een trein verder.

Verwijderd

Superblik schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 08:39:
Ik heb hier een cloud account gemaakt op : https://i.xiaomi.com/ en vervolgens ingelogd op de telefoon, werkt als een speer. Dit is net zoals Icloud met apple!
Heb ik ook gedaan, maar hij vind mijn device niet terwijl ik wel op hetzelfde account ingelogd heb :? En wanneer ik FInd My Phone probeer te activeren of Call Log wil synchroniseren krijg ik een "failed to send your activation text." Erg apart. Nog meer mensen hiermee? Ondertussen kan ik dan wel weer mijn gallery zien op die website, terwijl ik volgende dezelfde website geen telefoon heb toegevoegd :?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2014 10:52 ]

• Eleni
Precies, die gallery komt op wonderbaarlijke wijze wel in beeld!

• woutur

woutur

Klauwtjes uit!

Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:49:
[...]

Heb ik ook gedaan, maar hij vind mijn device niet terwijl ik wel op hetzelfde account ingelogd heb :? En wanneer ik FInd My Phone probeer te activeren of Call Log wil synchroniseren krijg ik een "failed to send your activation text." Erg apart. Nog meer mensen hiermee? Ondertussen kan ik dan wel weer mijn gallery zien op die website, terwijl ik volgende dezelfde website geen telefoon heb toegevoegd :?
Find my phone werkt alleen binnen China.

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

• BiLLie-
  • Registratie: Juli 2008
Sinds een tweetal weken ben ik de gelukkige eigenaar en tevreden gebruiker van van een Mi2s. Nu zit ik echter met het volgende:

Ik heb twee google accounts gekoppeld, mijn zakelijke google apps en mijn prive google account. Nu laat de telefoon bij de contacten echter alle contacten zien waarmee ik ooit contact heb gehad. Is er niet ergens de mogelijkheid om te kiezen tussen de 'Groepen' die er bestaan in Google Contacts?

edit:
De telefoon draait op de laatste weekly; 4.1.24 multilang

[ Voor 8% gewijzigd door BiLLie- op 28-01-2014 16:53 ]

• Basilange
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:13
Joosie200 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:59:
Heeft iemand enig idee hoe je Xiaomi rechtstreeks kan contacteren? :) Kortsluiting veroorzaken hielp evenmin, denk dat de bootloader en/of partitie naar het gootje is. Dus de enige oplossing is een nieuw moederbord erin. Eens zien of ik hem als RMA naar hun kan opsturen.
Ikzelf heb vaker middels google translate via de chat en mijn xiao mi account geconverseerd dat ging snel.

Echter wel vanuit het engels naar het chinees vertalen en terug dat gaat met minder fouten.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Basilange schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 17:08:
[...]

Ikzelf heb vaker middels google translate via de chat en mijn xiao mi account geconverseerd dat ging snel.

Echter wel vanuit het engels naar het chinees vertalen en terug dat gaat met minder fouten.
Dat is ook precies wat ik gedaan heb. En tot slot een spammail zo je wilt naar alle emailadressen die op de 'contact us' pagina stonden gestuurd. Tot ene Regina reageerde en zij heeft het voor mij opgepakt en in het systeem bij Xiaomi gezet en mijn mailtje een CC-tje gegeven naar de persoon binnen Xiaomi die er over gaat kennelijk. Track 'n trace door gegeven, ze wou nog IMEI/serienummer e.d. weten, maar die had ik niet in de snelheid genoteerd noch gefotografeerd dus tja: we zien wel. :)

• jeffersonunited
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-02-2025
Heeft er iemand ervaring onoriginele met batterijen voor de MI2S, zoals deze? Ontploffingsgevaar?

http://www.aliexpress.com...-Radiance/1187150047.html

Het zou zalig zijn een hogere capaciteit te hebben zonder een andere (dikkere) cover en case te moeten bestellen!

• Momus
jeffersonunited schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 19:48:
Heeft er iemand ervaring onoriginele met batterijen voor de MI2S, zoals deze? Ontploffingsgevaar?

Het zou zalig zijn een hogere capaciteit te hebben zonder een andere (dikkere) cover en case te moeten bestellen!
Waarom zouden batterijen die niet dikker zijn, wel meer capaciteit hebben?

Verwijderd

jeffersonunited schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 19:48:

Lijkt me sterk dat dat kan. Als een groot bedrijf als Xiaomi niet meer in dat formaat batterij kan proppen, waarom zou een onbekend bedrijfje dat wel kunnen? Maar, het staat je vrij om te proberen, als het echt waar is bestel ik er ook een :P

• Eleni
Ik geloof er eerlijk gezegd niets van, een grotere capaciteit in dezelfde behuizing.
Heb vandaag mijn dikkere achterkantje binnengekregen met zwaardere accu, vind het nog best mooi,
aluminiumkleur, en hij wordt er nauwelijks dikker van.
Ga hem vermoedelijk vooral gebruiken wanneer ik langere tijd zonder laadmogelijkheid zit, bv tijdens vliegreis.

• Frietsaus
  • Niet online
Het zou in theorie moeten kunnen. Anker maakte voor de HTC Sensation ook batterijen met een grotere capaciteit in hetzelfde formaat. Deze batterijen presteerden voor zover ik me kan herinneren ook beter.

Zegt natuurlijk niks over de Mi2. ;)

• Eleni
Laat ik nou een HTC Sensation XE hebben en een ankerbatterij, en nog een paar zeer goedkope batterijen uit China. De anker presteerde inderdaad wel beter dan de goedkope zooi maar nauwelijks beter dan de originele batterij, het verschil was iets van 30 mah, daar vul je echt de dag niet mee.

• Frietsaus
  • Niet online
Oh, nevermind dan. :P

• Eleni
Nou, mocht iemand zo'n megacapaciteit ding aangeschaft hebben, dan hoor ik er graag over!

• Tunboy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-12-2024
Ik heb sinds een hele tijd dat mij Mi2s niet meer automatish verbindt met mobiele data als ik deze inschakel.
Ook na het buiten bereik komen van de wifi durft hij wel eens 'vergeten' overschakelen op mobiele data wanneer deze toch ingeschakeld is.
Na restarten of vliegtuigmodus aan/uitschakelen krijg ik dan wel onmiddelijk mobiel internet. Maar dat kan toch niet de bedoeling zijn?

Lijkt me een algemene bug in Android trouwens want ook de Moto G van m'n vrouw heeft dit probleem. Terwijl m'n xperia arc s die op android 2.x draaide hier nooit last van had.

Verwijderd

Heeft iemand een goed adresje voor screen protectors? Bij voorkeut anti-glare en anti-fingerprint!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-01 15:16
Eleni schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 22:11:
Nou, mocht iemand zo'n megacapaciteit ding aangeschaft hebben, dan hoor ik er graag over!
Ik ook, als je zo'n grote batterij er zonder problemen in kan hebben dan is dat wel interessant!

Verwijderd

Net de nieuwe batterij binnen gekregen. Om eerlijk te zijn, vind ik het (gevoelsmatig) wel een flinke verdikking.. Hoesje is geen prachtding, maar prima grijzig aliminium-look (was ook geen fan van de witte cover). Het enige probleem lijkt te zijn, dat sommige apps blijven vasthangen, nadat ik de batterij ben gaan gebruiken.

Hebben meer mensen last van vertraagde software na het gebruiken van 3100 mAh batterij?

- edit. Kom kort terug op de dikte vd telefoon. Hij oogt nog steeds vrij dik, maar ben er gevoelsmatig al aan gewend. Duur van de batterij heeft nu de overhand gekregen t.o.v. lichtelijke vermindering in gebruiksgemak!

En de apps blijven ook niet meer hangen. Kan ook te maken hebben met niet volledige hechting van nieuwe screen protector.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2014 23:10 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 09:33:
Net de nieuwe batterij binnen gekregen. Om eerlijk te zijn, vind ik het (gevoelsmatig) wel een flinke verdikking.. Hoesje is geen prachtding, maar prima grijzig aliminium-look (was ook geen fan van de witte cover). Het enige probleem lijkt te zijn, dat sommige apps blijven vasthangen, nadat ik de batterij ben gaan gebruiken.

Hebben meer mensen last van vertraagde software na het gebruiken van 3100 mAh batterij?
Dat niet, maar ik had wel last van een aantal random reboots. Dat lijkt nu uit zichzelf verdwenen te zijn. * klopt af*

• Speedway4
Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 23:17:
Heeft iemand een goed adresje voor screen protectors? Bij voorkeut anti-glare en anti-fingerprint!
eBay... goedkoop en vaak snel binnen, dat is in ieder geval mijn ervaring.
Eleni schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 22:11:
Enige wat nut heeft is de 3100MAH batterij te kopen of om te telefoon in powersave te zetten en een progje als Toggle2G of Intelli3G te gebruiken. Of Redmaners kernel te flashen(kan je hem ook nog undervolten).
Zie hier mijn thread over Toggle2G en Intelli3G:
http://xiaomi.eu/communit...ly-switch-2g-2g-3g.23334/

En hier Redmaners kernel(MiCore):
http://xiaomi.eu/communit...23012/page-18#post-196341

MiCore zal over niet al te lange tijd ook in Wiui gebruikt gaan worden geloof ik.

Dit zijn de enige dingen die WERKEN en je telefoon langer op een lading in leven laten. Zogenaamde ultra power super mega batterijen doen dat niet en zoals jeffersonunited al aangaf of zich afvroeg, die dingen kunnen ontploffen... Met als gevolg:
Afbeeldingslocatie: http://www.gizchina.com/wp-content/uploads/images/xiaomi-mi2-battery-explodes.jpg

• jeffersonunited
Er zijn nog batterijen te vinden met een hogere capaciteit.
Deze bijvoorbeeld op Ebay:

http://www.benl.ebay.be/i...viles&hash=item3cd7998635

Verwijderd

Speedway4 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 12:22:
[...]

eBay... goedkoop en vaak snel binnen, dat is in ieder geval mijn ervaring.
[...]

Enige wat nut heeft is de 3100MAH batterij te kopen of om te telefoon in powersave te zetten en een progje als Toggle2G of Intelli3G te gebruiken. Of Redmaners kernel te flashen(kan je hem ook nog undervolten).

En hier Redmaners kernel(MiCore):
http://xiaomi.eu/communit...23012/page-18#post-196341

MiCore zal over niet al te lange tijd ook in Wiui gebruikt gaan worden geloof ik.

Dit zijn de enige dingen die WERKEN en je telefoon langer op een lading in leven laten. Zogenaamde ultra power super mega batterijen doen dat niet en zoals jeffersonunited al aangaf of zich afvroeg, die dingen kunnen ontploffen... Met als gevolg:
[afbeelding]
Zou je kort in wat simpelere verwoordingen kunnen uitleggen, wat MiCore doet?

• jeffersonunited
Ik vond een interessante uiteenzetting over goedkope powerbanks;

http://voyager8.blogspot....est-cheap-power-bank.html

Dit is ook een uiteenzetting over hoe het komt dat Li-ion batterijen kunnen ontploffen:

http://gizmodo.com/598541...irplane-batteries-explode

Ik denk dat ik dan toch voor een stock batterij ga gaan, gewoon vanwege het merk, de bewezen kwaliteit ervan, en het gebrek aan reviews van die batterijen van de onbekende merken...

EDIT;

Hier enkele reviews op het XDA forum over Feipusi batterijen; blijkbaar toch enkele goede commentaren;

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1526304

... EN DAAR IS DE TWIJFEL TERUG ... 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door jeffersonunited op 29-01-2014 13:15 . Reden: Feipusi review toegevoegd ]

• Eleni
Ik heb een feipusi met lader voor een prik gekocht bij Bangkok, heb hem te kort om er iets zinnigs over te zeggen, behalve dat hij het doet. Vind het een prettig idee om hem als reserve bij me te hebben, net als op reis die zwaardere versie, ook erg goedkoop, onder het tientje inclusief achterwand bij Banggood.

Verwijderd

Ik zou toch niet gaan gokken met goedkope accu's. Een goedkoop mobieltje is tot daar aan toe, als hij kapot gaat is het jammer maar helaas. Maar een goedkope accu... weinig zin om een wandelende bom te zijn. Better safe than sorry, zeg maar.

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:07
...of om te telefoon in powersave te zetten en een progje als Toggle2G of Intelli3G te gebruiken.
Wellicht een domme vraag, maar hoe installeer ik dit progje? Is het simpelweg Toggle2G-v0.3.5.apk downloaden en runnen of moet ik Toggle2G-v0.3.5-Update.zip op de telefoon zetten en die flashen via de recovery? Of moet er nog meer gebeuren met de Toggle 2G Notification Plugin.apk en de ResignUpdate-v3.0.1-Toggle2G-v0.3.5.zip.

Thanks!

ps. Wil de app op een standaard HTC One X gebruiken bone stock zonder root.

[ Voor 8% gewijzigd door Card Nox op 30-01-2014 15:25 ]

• Superblik
Card Nox schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 15:24:
[...]

Wellicht een domme vraag, maar hoe installeer ik dit progje? Is het simpelweg Toggle2G-v0.3.5.apk

Voor stock miui dien je dit te installeren : http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=46415123
Dit is een xposed framework voor Miui. (deze link : https://github.com/Burger...m.manager_v217_74290d.apk je klikt op raw om de apk te downloaden)

Als dat is geinstalleerd doe je een reboot, na de reboot installeer je de toggle apk en activeerd de module in xposed programma. Nog een reboot en het moet werken! :)

[ Voor 11% gewijzigd door Superblik op 30-01-2014 17:01 ]

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:07
Ik verwacht dat je over mijn ps zinnetje hebt heen gelezen :) ?

[ Voor 3% gewijzigd door Card Nox op 31-01-2014 23:51 ]

• jeffersonunited
@card nox; om te kunnen switchen tussen 2g en 3g kan je ook volgend appje gebruiken (no root required); Google Play: Network

@superblik; ik heb in de statusbalk een knop staan om te wisselen tsn 2g en 3g, ik heb Cyanogenmod geflasht.

Om mijn batterij te sparen heb ik de volgende dingen ondernomen;

Bij gebrek aan cpu-beheer in CM heb ik er Antutu's CPU master op gezet, Governor 'on demand'. Zo wordt mijn cpu tenminste wat ondergeklokt als ik hem niet gebruik.

Apps die niet op een whitelist staan worden automatisch afgesloten door Battery Doctor.
Ik hou ook in het oog welke processen er draaien op de achtergrond.

Meer tips zijn altijd welkom ;)

@Eleni; laat zeker je bevindingen weten, ik ben benieuwd ;)
Met de stock batterij kom ik de dag door, maar meer ruimte is wenselijk.
Ik wil deze smartphone echter niet stuk: anders zal ik mijn HTC Wildfire terug in gebruik moeten nemen,
en dat zou echt PIJN doen! (dus dbhuis: ik deel die bekommernis :) )

• Superblik
Card Nox schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 17:11:
Ik verwacht dat je over mijn 2de zinnetje hebt heen gelezen :) ?
Ja sorry! Ik bedoel simpel weg het apk bestandje installeren via de file manager. Vervolgens verschijnt deze in de module manager WSM.

• mottert
http://en.miui.com/thread-14115-1-1.html

Iemand deze 4.4.2 ROM al uitgeprobeerd?

• mathman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-01 15:02
klinkt verleidelijk, maar ik blijf nog even op de originele. Als alles goed is zou in het Chinese nieuwjaar (vanaf nu ongeveer) de officiele versie van miui kitkat uitkomen.

Vanaf dan ga ik eens kijken naar de diverse roms....

• Wirehub
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-01 21:18

Wirehub

Blaat

ik gebruik deze http://en.miui.com/thread-10420-1-1.html
werkt goed eigenlijk , alleen doe alleen niet zoveel testen als ik zou willen (ik heb een MI2 met develop rom en een MI2S met 4.4.2 rom namelijk)

Xiaomi - Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ OnePlus One 64GB / Mi5 64GB / Mi Pad 2 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 128GB / Mi pad 4 / Mi 10 / Xiaomi 12 / Xiaomi 14 Pro / Redmi pad pro

Verwijderd

Mijn e-mail geeft opeens foutmeldingen: "gebruikersnaam of wachtwoord zijn onjuist. (Too many simultaneous connections. (Failure)). Momenteel is alleen de client op mijn Xiaomi geactiveerd. Heeft iemand anders hier ook last van?

• Koekoeksclocker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-01 12:47
Mijn Mi2s is intussen ook toegekomen en ik heb er voorlopig de recentse weekly op gezet. Alles werkt naar behoren behalve de Kindle app. Die crasht altijd bij het opstarten ervan. Ik heb de app al geherinstalleerd en de cache ervan gewist maar dat lost niks op. Ook de tip om root access af te schakelen maakt geen verschil. Zijn er nog andere dingen die ik kan proberen? (Ik gebruik ook Coolreader maar geef de voorkeur aan de Kindle app)

• Eleni
Je kunt op internet een kindle apk vinden, die werkt wel. De app van de play store werkt inderdaad niet.
Als je de apk geïnstalleerd hebt moet je uitkijken dat je de Kindle app niet update want dan werkt hij niet meer. Ik heb hem in mijn downloads staan dus dan is de boel weer te herstellen.

Vanmiddag had xs4all een storing, is dat toevallig het emailprobleem?

• Speedway4
Card Nox schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 15:24:
[...]

Wellicht een domme vraag, maar hoe installeer ik dit progje? Is het simpelweg Toggle2G-v0.3.5.apk downloaden en runnen of moet ik Toggle2G-v0.3.5-Update.zip op de telefoon zetten en die flashen via de recovery? Of moet er nog meer gebeuren met de Toggle 2G Notification Plugin.apk en de ResignUpdate-v3.0.1-Toggle2G-v0.3.5.zip.

Thanks!

Wat dacht je er van het gewoon te proberen? Of de thread even door te lezen. Ik snap niet dat mensen af en toe zo dom zijn. Je zet de APK op je telefoon en opent hem met file manager en dan huppakee gaan met die banaan.
jeffersonunited schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 12:31:
Er zijn nog batterijen te vinden met een hogere capaciteit.
Deze bijvoorbeeld op Ebay:

http://www.benl.ebay.be/i...viles&hash=item3cd7998635
Als je nou leest wat ik en anderen daarvoor posten. DAT IS ONZIN. Die dingen zijn gevaarlijk en meestal zijn ze minder goed als originele batterij, het enige verschil is dus: slechtere batterij, hoger cijfer op de sticker.
Hier een quote van een paar posts boven jou en mijn post:
Eleni schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 22:09:
Laat ik nou een HTC Sensation XE hebben en een ankerbatterij, en nog een paar zeer goedkope batterijen uit China. De anker presteerde inderdaad wel beter dan de goedkope zooi maar nauwelijks beter dan de originele batterij, het verschil was iets van 30 mah, daar vul je echt de dag niet mee.
Superblik schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 15:44:
[...]

Voor stock miui dien je dit te installeren : http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=46415123
Dit is een xposed framework voor Miui. (deze link : https://github.com/Burger...m.manager_v217_74290d.apk je klikt op raw om de apk te downloaden)

Als dat is geinstalleerd doe je een reboot, na de reboot installeer je de toggle apk en activeerd de module in xposed programma. Nog een reboot en het moet werken! :)
Klopt niet. Xposed ondersteunt Miui ondertussen al een gelange tijd out of the box, dus de normale Xposed Framework werkt gewoon.
En voor Toggle2G heb je echter helemaal geen Xposed nodig. Als je Intelli3G will gebruiken dan pas heb je Xposed nodig.

En voor degene die benieuwd zijn naar KitKat... Een maandje nog ofzo en dan Miui v6! Of stock Android KitKat / Jellybean 4.3... Over welk van de twee het is weet ik niets nuttigs te zeggen 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Speedway4 op 01-02-2014 21:17 ]

• Koekoeksclocker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-01 12:47
@Eleni - bedankt, de Kindle sideload werkt inderdaad.

Heb je ook een aanbeveling om die irritante naam van de netwerk operator linksboven te verwijderen? Ik weet al lang wie het is - geen nood dat constant te tonen.

[edit] net in het topic hierboven over Xposed framework gelezen - ik veronderstel dat dit de oplossing is?

[ Voor 20% gewijzigd door Koekoeksclocker op 01-02-2014 21:44 ]

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-01 16:40
Dat kan idd met Xposed. Maar er is ook een .APK voor. Aangezien hij niet makkelijk te vinden is, en ik m net tegen kwam op mijn dropbox.. Hierbij de link https://www.dropbox.com/s/n9hxhbakhh9psnf/MiuiSpnConfig.apk

• Eleni
Als je in het buitenland bent is het niet onaardig als je de netwerknaam in beeld hebt: soms surf je ineens op het netwerk van een provider waar je meer moet betalen, ik laat hem dus maar staan.

Heb een nieuwe vraag: het is mogelijk om thema's en icons te combineren, staat in het handboek.
Je schijnt ergens linksonder te moeten klikken maar waar?
Het is me een keer per ongeluk gelukt, maar daarna niet meer.
Soms vind ik namelijk de icons wel mooi, maar het bijpasssende lockscreen niet handig, vandaar deze vraag.

[ Voor 4% gewijzigd door Eleni op 01-02-2014 23:01 ]

• mottert
In het home-scherm op de menuknop drukken en dan naar Achtergrond. Daar kan je een ander lockscreen kiezen.

• Eleni
mottert schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 23:30:
In het home-scherm op de menuknop drukken en dan naar Achtergrond. Daar kan je een ander lockscreen kiezen.
Ja dat snap ik wel, maar er is nog een mogelijkheid om van een bepaald thema uitsluitend het lockscreen te gebruiken, of alleen de icons, kortom, alle onderdelen binnen een thema zijn los van elkaar te installeren, en dat lukt me nu dus juist niet!

• Ch3ckmate
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-01 12:56
Eleni schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 23:44:
[...]

Ja dat snap ik wel, maar er is nog een mogelijkheid om van een bepaald thema uitsluitend het lockscreen te gebruiken, of alleen de icons, kortom, alle onderdelen binnen een thema zijn los van elkaar te installeren, en dat lukt me nu dus juist niet!
Themes => category => mix

• Eleni
Zou je iets duidelijker kunnen zijn? Ik klik op thema's en krijg dan uitsluitend chinese tekens.
De meest rechtse bovenaan verwijst naar mijn geinstalleerde thema's maar meer kan ik er niet van maken helaas.

• Eleni
Aha: heb het chinese teken voor de mix gevonden, eureka!

Verwijderd

hallo,
ik las op fb dat er android 4.4 voor mi2 en mi2s is dat is z'n flash versie.
Heeft iemand daar ervaring mee?
[MIUI-INDIA]KITKAT 4.4.2 Redifine AOSP For MI2/MI2s Xiaomi

Verwijderd

Eleni schreef op zondag 02 februari 2014 @ 01:02:
Aha: heb het chinese teken voor de mix gevonden, eureka!
En dat is deze: 混合 ?

• mottert
Verwijderd schreef op zondag 02 februari 2014 @ 08:27:
hallo,

Die vraag is twee dagen terug ook gesteld.

• Eleni
Nee DMK 1688, eerste teken klopt, 2e is anders.

[ Voor 98% gewijzigd door Eleni op 02-02-2014 10:29 ]

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-01 16:40
Verwijderd schreef op zondag 02 februari 2014 @ 08:27:
hallo,

Er zijn op dit moment 3 actieve 4.4 roms. Als tip. Kijk op het xiaomi.eu forum. Dat is de Europese community, dus ook minder chinees.

Als eerste is er de CM11 ROM van Micha. Deze had nog een paar problemen toen ik deze getest had. Dit is de snelste rom die ik ooit gedraaid heb. Helemaal met ART. Batterij ging niet lang mee, en er waren wat problemen met bellen. Volgens mij zijn die inmiddels opgelost.

Als tweede Moskee OS. Deze draai ik nu. Heeft iets minder snelheid en is minder vloeiend. (Vergelijkbaar met MIUI) maar de batterij gaat wel langer mee. Nog niet vergelijkbaar met MIUI. Maar aangezien ik de telefoon de laatste tijd niet veel gebruik, kan ik er wel een dag mee doen.

Dan is er als laatste de ROM die jij benoemd. Deze is door een chinees gemaakt. Dit kun je ook zien aan alle bloatware die er op staat. Verder is deze oasp zonder veel aanpassingmogelijkheden. Dus een Xposed module voor het batteryicoontje (e.d.) is wel handig. Deze ROM is qua snelheid en batterijduur hetzelfde als MokeeOS.

• woutur

woutur

Klauwtjes uit!

Weet iemand of er in de laatste MULTILANG ROMS het probleem met verlate notificaties is opgelost?
Als iemand bijvoorbeeld een WhatsAppje stuurt, krijg ik deze vaak pas veel later. Waarschijnlijk niet ontoevallig, maar bijvoorbeeld als ik mijn telefoon aanzet.

• Momus
woutur schreef op maandag 03 februari 2014 @ 13:13:
Weet iemand of er in de laatste MULTILANG ROMS het probleem met verlate notificaties is opgelost?
Als iemand bijvoorbeeld een WhatsAppje stuurt, krijg ik deze vaak pas veel later. Waarschijnlijk niet ontoevallig, maar bijvoorbeeld als ik mijn telefoon aanzet.
Dat komt in elke topic van elke willekeurige telefoon terug. Dat is geen telefoonprobleem, maar een whatsapp breed probleem icm Android.

• woutur

woutur

Klauwtjes uit!

Momus schreef op maandag 03 februari 2014 @ 13:15:
[...]

Dat komt in elke topic van elke willekeurige telefoon terug. Dat is geen telefoonprobleem, maar een whatsapp breed probleem icm Android.
Geldt dat ook voor berichten van Gmail? Want ik heb het daar ook bij.

Pagina: 1 ... 26 ... 41 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van Ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Bestellen, levertijd en prijzen: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.
- Rooten & Custom ROM's: Het grote MIUI custom-ROM-topic
- Unlocken van de Bootloader: [Centrale topic] Xiaomi Bootloader unlocken